En waarom... motivatie???quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef milagro het volgende:
ik vind je een ongelofelijke sukkel, maar ja, dat ben ik
als ik je post zo lees, denk ik dat jij het probleem bent en niet de meiden
wat loop je dan te zeiken, joh, dat meiden het niet normaal kunnen uitmaken, als het je allemaal geen fuck boeitquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:07 schreef Ickeane het volgende:
[..]
En waarom... motivatie???
Ik heb zoeits van .. lekker boeiend heb ff lekker sexs gehad en wel leuke tijd...
dat je nie denkt dat ik er meeij zit het boeit me geen fuck
het boeit me wel dat ut steeds zo gaat...quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
wat loop je dan te zeiken, joh, dat meiden het niet normaal kunnen uitmaken, als het je allemaal geen fuck boeit![]()
ergo : je bent een sukkel
Idd, alsof ik mn eigen woorden hoor...quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:57 schreef Ickeane het volgende:
nu is het probleem het lijkt of alle meisjes die ik tegen ben gekomen het niet normaal kunnen uitmaken of niet normaal kunnen zeggen wat ze denken of voelen
ok.. ik ben een "gozer":quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef Ickeane het volgende:
[..]
het boeit me wel dat ut steeds zo gaat...
en jij bent een vrouw dat had ik al gezien dus jij ben een van HUN Puh!
nie ff gozers die wille reageren?
Ik ben vast nie de enige met dit probleem
Tja je denkt dat het zo'n meisje is. Dat had je toch wel een beetje kunnen weten dan. Dan weet je voor jezelf: van dat soort meisjes kan ik blijkbaar niet al te veel verwachten. Er zijn echter genoeg meisjes die dit allemaal niet doen (al zijn het er misschien niet veel imho), maar ik zou zeggen: ga daar eens naar op zoek om je vertrouwen in meisjes te hervinden.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:06 schreef Ickeane het volgende:
het gaat er dus om .. .dat als ze alleen sexs wou ik dat ook goed vondt dat heb ik dr duidelijk gezegt.... waarom kan zon meid dan dat nie gewoon zeggen????
Altijd dat duale bij meisjes en dat onzekere gedoe van ik weetniet wat ik wil..
Waarom zegt zon meid nie gewoon die zaterdag, ik zie het niet meer zitten ik wil ermee stoppen. Ik had ut wel door en het is niet het probleem dat ze het uit wil maken.. het probleem is dat ze zo VAAG doet... daar baal ik een keer van bij al die meiden...
- vaag doen
- andere dingen zeggen dan doen
- onzeker doen. vreselijk gemengde signalen geven
- verneuken, ff met iemand anders ut bed in terwijl ze een week wou nadenke
dus....
Hoe stel ik mezelf op dat ze dit niet meer bij me flikken??? of tref ik gewoon de verkeerde meiden, vrienden van me die hebben namelijk al een jaar of soms 2 jaar met een meid en dat gaat prima. daar ben ik ook gewoon naar op zoek (naja voorlopig niet meer dus)
Mischien dat meiden hier wat over kunne zeggen, als er al wat over valt te zeggen.. mischien ligt het aan mij....
De indruk die zij van mij had was dat ik een beetje playerachtig was :S
ze dacht dat ik
- zo met elk meisje zou meegaan
- elk meisje kan krijgen
- makkelijk met een ander zou gaan vanwege me uiterlijk
- dat ik een player was, (vondt dat ik zon gezicht had )
in het echt ben ik :
- rustig soms gek
- wel klierug op een teasing leuke manier maar zeker geen player
- zou nooit zomaar sexs hebben zomaar als ik iemand niet ken (met haar is 1e keer, kende dr 1 dag en savonds was ut raak)
ik dacht dat ze:
- ech gek op me was
- wou dat ik mezelf helemaal gaf zodat zij dat ook kon doen
in het echt is ze waarschijnlijk:
- weer een meisje dat me alleen ff gebruikt heeft
- helemaal geen lief meisje maar gewoon een slet.. ze neukt zo maar met jongens terwijl ze zij dat ze die tijd gehad heb
hopelijk is het topic nog te volgen.. ik probeer ff voor mezlef op de rij te zetten waar het elke keer misloopt.. mischien dat iemand me daarmee kan helpenthanks
Ja joh je vraag net in je post of er misschien ook vrouwen willen reageren, nu reageert r n vrouw n nu ga je dr afzeiken :S volgens mij ligt het aan jou jongetje... t lijkt je niet echt te boeien,... "oh kheb n keer seks ghad, nou dan is het ook goed." zo kom je over...quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef Ickeane het volgende:
[..]
het boeit me wel dat ut steeds zo gaat...
en jij bent een vrouw dat had ik al gezien dus jij ben een van HUN Puh!
nie ff gozers die wille reageren?
Ik ben vast nie de enige met dit probleem
Dat zeg ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Volgens mij heb je het gevoel dat je de controlle verloren hebt bij haar. Ze onderneemt zelf actie, slaapt met een jongen op carnaval, en daar kan jij niet tegen.Je hoopte dat jij zo iets zou doen, zodat ze je niet meer wilde zien, maar nu is het anders om..
quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Volgens mij heb je het gevoel dat je de controlle verloren hebt bij haar. Ze onderneemt zelf actie, slaapt met een jongen op carnaval, en daar kan jij niet tegen.Je hoopte dat jij zo iets zou doen, zodat ze je niet meer wilde zien, maar nu is het anders om..
Daar heb je gelijk in, dat heb ik ergens ook een beetje met haar gedaan.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:02 schreef KonnieKipke het volgende:
achja vrouwen.. Na 6 jaar intensief dit volkje te bestuderen, begin ik ze eindelijk een beetje door te krijgen. En let wel: de man die een vrouw snapt, is geen man!
Maar goed, daar gaat het eigenlijk niet over.
wat iemand ooit tegen me gezegd heeft (en het helpt): leer vrouwen eens een keertje te gebruiken en plaats ze niet op een voetstuk. Je hoeft niet over lijken te gaan, maar it sure helps!
Ik houd nu liever eerst ff afstand bij een leuke meid maar probeer toch leuk en humoristisch over te komen. Door al mijn ervaringen heb ik grote moeite met iemand te vertrouwen. Ik kijk liever informeel eerst ff de kat uit de boom.quote:Op zondag 18 april 2004 12:51 schreef Manono het volgende:
Ook lieve meisjes worden kutwijven bij iemand die alleen maar afwacht.
Het verhaal is herkenbaar, maar met bovenstaande ben ik het helemaal eens: VETTE PECHquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:06 schreef godard_k het volgende:
Ik vat nogal goed je punt.
Maar je stelling dat je nu meisjes nog alleen maar ziet als object enzo blabla, dat veranderd wel als je ECHT een leuk meisje tegen komt. En voor de rest heb je gewoon DIKKE pech, met de gene die uitkiest waar je sex mee hebt, lullig voo je.
maar boeie, komt wel goed
Uitmaken over de mail is pasquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:26 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Uitmaken over de telefoon: "Ik ben niet meer verliefd" of "Mijn gevoelens waren toch niet zo als ik dacht" <--![]()
Gast.... live up to life or drop out!quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:06 schreef Ickeane het volgende:
[...] Gehuil van een baby [...]
Wat?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:57 schreef Ickeane het volgende:
ik vertrouw nu echt geen meid meer en ik ga ze zien als objecten..
ik krijg het gevoel bij mezelf dat ik meisjes alleen nog wil gebruiken voor sexs en verder niet meer zo geloof in liefde
quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef BB-King het volgende:
Het zijn allemaal... precies!!
Als ik de reacties van TS lees denk ik om de een of andere reden meteen aan een lompe boer..quote:Op zondag 18 april 2004 18:31 schreef Nuek het volgende:
Niet alle vrouwen zijn niet te vertrouwen. Ik denk gewoon dat je geen smaak hebt.
quote:Op zondag 18 april 2004 18:37 schreef Caesu het volgende:
probeer het slettige in haar te waarderen.
Heel, heel, heel erg herkenbaar. Ik ervaar het precies zo, de ene helft van de meiden wil sex met me hebben of met me pronken, omdat ik er immers goed uit zie.. En de andere helft die proberen me te bespelen of te kwetsen zodat ze zich er zelf beter bij kunnen voelen. Die hebben waarschijnlijk dan ook een minderwaardigheidscomplex. En de leuke meiden die krijgen te horen vna vriendinnen 'ja, volgens mij is die gast niet helemaal plus, hij ziet er goed uit maar heeft geen vriendin dus het is gewoon een player', ja, zo krijg ik nooit de kans eens een lieve leuke meid te ontmoeten he :/quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:17 schreef PeuRac het volgende:
Veel mensen denken ook dat ik een player ben, en vinden dat ik er goed uitzie. Maar toch heb (had) ik best moeite om contact te leggen met meisjes, en werd daardoor ook regelmatig gekwetst.
In his defence, ik kan me best in zijn positie vinden. Als je keer op keer maar weer gekwetst bent, keer op keer afgewezen bent doordat ze niet wilden ontdekken wat voor persoon je nou eigenlijk bent maar alleen maar op uiterlijk afgingen en je keer op keer maar weer gedumpt bent omdat het pronken met je de nieuwigheid heeft verloren of jij keer op keer maar geforceerd wordt je meisje te dumpen omdat je ook bij dit vriendinnetje weer hard bewijs hebt dat ze vreemd gaat. Op een gegeven moment gaat dat je kijk op vrouwen aantasten. Heel, heel erg. Ik heb zelf ook momenten waarop ik mezelf erop betrap dat ik haast generaliserend bezig ben. Maar wat wil je ook?quote:Op zondag 18 april 2004 18:28 schreef Wolkje het volgende:
Wat?
Waar in godsnaam denk jij dat recht vandaan te kunnen halen?
Ik heb nogal het idee dat jij zelf ook niet zo'n lekker figuur bent, als je zo denkt,
maarja, just my opinion.
Als jij keer op keer achter elkaar alleen maar 'foute' mannen bent tegengekomen, en geen een 'goede', dan heb ik voor jou ook alle begrip dat jij gaat generaliseren en ze alleen maar als objecten gaat zien. In de zin van, ik kan beter hun kwetsen voordat ze mij gaan kwetsen.quote:Op zondag 18 april 2004 22:21 schreef Wolkje het volgende:
Jezus, echt niet.
Ik ben ook behoorlijk wat foute mannen tegengekomen, heb ik dat ook het recht om zoiets te zeggen?
Wat een onzin.
Verder zien verkrachters hun slachtoffers ook niet meer als mensen, maar als objecten.
Zeg niet dat de ts. een potentiele verkrachter is, maar wilde het toch even zeggen.
Dit is in een totaal andere context...quote:Op zondag 18 april 2004 22:21 schreef Wolkje het volgende:
Verder zien verkrachters hun slachtoffers ook niet meer als mensen, maar als objecten.
Zeg niet dat de ts. een potentiele verkrachter is, maar wilde het toch even zeggen.
mee eensquote:Op zondag 18 april 2004 22:50 schreef Nala het volgende:
Ik vind juist dat mannen zo moeilijk over hun gevoelens kunnen praten..
tsssquote:Op zondag 18 april 2004 22:54 schreef Emel het volgende:
[..]
mee eens
mannen praten gewoon anders over hun gevoelens...je moet gewoon beter luisterenquote:Op zondag 18 april 2004 22:50 schreef Nala het volgende:
Ik luister heel goed, maar de vriendjes die ik hebben gehad, gaven zelf ook toe dat ze dat moeilijk vonden...quote:Op zondag 18 april 2004 23:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mannen praten gewoon anders over hun gevoelens...je moet gewoon beter luisteren
ik was ook sarcastischquote:Op zondag 18 april 2004 23:04 schreef Nala het volgende:
Ik luister heel goed, maar de vriendjes die ik hebben gehad, gaven zelf ook toe dat ze dat moeilijk vonden...
ok, vaag sarcastisch ben jijquote:Op zondag 18 april 2004 23:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik was ook sarcastisch
de meeste mannen willen niet eens over hun gevoelens praten
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 april 2004 00:31 schreef HenryHill het volgende:
En ik word zo onderhand een beetje moe van de spellings-Gestapo (onder leiding van Lord hupseldeflups) die elk serieus topic weer om zeep probeert te helpen door iedereen af te branden op de hoeveelheid taalfouten die hij of zij maakt.
Ja, het is irritant, en ja, het zou fijn zijn als iedereen wat meer op zijn taalgebruik zou letten. Maar het gebeurt niet, en het is redelijk kansloos om te verwachten dat het met dit soort reacties binnen afzienbare tijd verholpen zal worden.
Helaas. Deal with it.![]()
dommiequote:Op maandag 19 april 2004 19:29 schreef kastanova het volgende:
Zou iemand me de openingspost even uit willen leggen, ik begrijp sommige woorden niet.
Maak daar maar van : Vrouwen zeggen nooit straigt to the point wat ze denken of voelen.quote:nu is het probleem het lijkt of alle meisjes die ik tegen ben gekomen niet normaal kunnen zeggen wat ze denken of voelen
quote:Op maandag 19 april 2004 19:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach ja, vrouwen komen van Venus, en mannen Jim is van Mars
Wat bedoel je daar mee? Ik snap je niet....quote:Op maandag 19 april 2004 20:10 schreef HenryHill het volgende:
[..]
[observatie]
Is het iedereen opgevallen dat beide geslachten altijd om het hardst lopen te schreeuwen dat zij wel duidelijk zijn, maar het andere geslacht niet? We spreken volgens mij echt een andere taal dan het andere geslacht...
[/observatie]
...wat niet wegneemt dat vrouwen ook *met* woordenboek niet te volgen zijn![]()
![]()
Ik was er bijna ingetuind...quote:Op maandag 19 april 2004 22:05 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee? Ik snap je niet....
Mee eens!quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef milagro het volgende:
ik vind je een ongelofelijke sukkel, maar ja, dat ben ik
als ik je post zo lees, denk ik dat jij het probleem bent en niet de meiden
Ik ken weinig jongens die het moeilijk vinden over hun gevoelens te praten, of uit te huilen. Nu zullen mannen niet zo snel uithuilen bij elkaar, er zijn natuurlijk nog wel culturele taboe's, maar ik heb nog nooit een meid horen zeggen van 'goh, dat vriendje dat ik nou weer heb daar komt ook echt niks uit zeg'. Eerder verhalen als 'm'n vriendje zit hardstikke in de put en ik wil 'm helpen maar ik weet niet hoe?'... Van mezelf weet ik ook dat meiden het vaak niet comfortabel vinden als je over je gevoelens praat. Ze zien je al snel als iemand die extreme moodswings heeft, misschien vanuit het vooroordeel dat mannen hun gevoelens niet 'horen' te uiten 'en het dan wel heel erg zal zijn als ie dat wel doet'. Maar toch denk ik dat dat wel zal meevallen, de meeste jongens die ik ken kunnen iig goed over hun gevoelens praten. Of we komen gewoon hele verschillende mensen tegen, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 18 april 2004 23:04 schreef Nala het volgende:
[..]
Ik luister heel goed, maar de vriendjes die ik hebben gehad, gaven zelf ook toe dat ze dat moeilijk vonden...
Lekker rustig!quote:Op zondag 18 april 2004 22:50 schreef Nala het volgende:
Je bedoelde vrouwenquote:Op dinsdag 20 april 2004 04:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lekker rustig!
Geweldige uitvinding ..mannen
Neen als ik dat bedoelde dan had ik het wel getyptquote:Op dinsdag 20 april 2004 05:29 schreef Blixar het volgende:
Je bedoelde vrouwen
quote:Op zondag 18 april 2004 13:24 schreef Untouchables het volgende:
TS, ik wil het wel, maar ik kan niet echt medelijden met je krijgen.
Je lijkt me namelijk zelf net zo iemand als de meiden die je tegenkomt, je doet vaag, bot, je weet niet wat je wilt, maar je verwacht wel van de tegenpartij, dat zij het weet.
tere zieltjes, Ripquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:08 schreef Ripley het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van mensen die een paar mindere ervaringen hebben gehad met wat eikels/kutwijven en dan gelijk het vertrouwen in de helft van de mensheid verliezen.
Inderdaad, voor sommige is het over 1 kam scheren erg makkelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:08 schreef Ripley het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van mensen die een paar mindere ervaringen hebben gehad met wat eikels/kutwijven en dan gelijk het vertrouwen in de helft van de mensheid verliezen.
Er zijn aardige en vreselijke vrouwen en er zijn lieve en afgrijselijke mannen. Dat verschilt dus per persoon en je merkt vanzelf wel met welk type je te maken hebt als je iemand leert kennen.
Nooit last van.. Ik heb het eerder andersom...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:49 schreef Nevada92 het volgende:
Ik lees hier dingen die herkenbaar zijn. Ook ik ben al helemaal het vertrouwen in meiden kwijt.
Een paar dingen:
- Dat kl*te msn is echt geen goed communicatiemiddel. Dingen worden verkeerd begrepen en het blijft altijd anders dan je iemand in het echt spreekt.
- Soms geweldige gesprekjes met iemand (via msn) en dan stuur je een foto en dan moeten ze 'opeens weg'. Vervolgens nooit meer online en ik ben uit hun lijst verwijderd. Ja als je zo met andere mensen omgaat...
- Ze zeggen nooit in je gezicht hoe ze over je denken (of liegen daarover). Ik had een geweldige vriendin, met haar wezen shoppen en ze vond me aardig enzo en er leuk uitzien, en achteraf via msn vond ze me irritant en zielig en ik moest hulp gaan zoeken volgens haar en ze wilde me nooit meer zien.
- Meiden willen een leuk knap perfect vriendje. Hoe kunnen ze dit anders verantwoorden tegenover hun vriendinnen ?
- Meiden bespreken hun relatie (problemen) met hun vriendinnen. Die vriendinnen worden weer boos op mij. What the heck ?!?! Is dit een soort intermediair spelletje ofzo ??
Zo heb ik bepaalde zaken ervaren...
Wie ik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
tere zieltjes, Rip
lees nu eens de posts van Ickeane goed, en zie met wat voor een gevoelsmens we hier van doen hebben
Ik lees zijn openingspost en ik denk hetzelfde. Alleen ik zie ten eerste een x aantal fouten per zinquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:16 schreef egilio het volgende:
het probleem zit volgens mij gewoon bij jou, vrouwen zijn misschien niet zo duidelijk maar je kunt jezelf ook niet echt duidelijk verwoorden...
Waarom begin je dan toch "iets"? Voor de sex? Ga dan naar de plaatselijke disco, scoor een breezahmeidje en ga daarmee een nacht bezig. Totdat je wel iemand tegenkomt bij wie je je wel helemaal kan geven. Kortom:quote:ik voelde toch nie gek veel voor dr
quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
wat loop je dan te zeiken, joh, dat meiden het niet normaal kunnen uitmaken, als het je allemaal geen fuck boeit![]()
ergo : je bent een sukkel
Is inderdaad misschien wel het beste. Om ze "voor seks te gebruiken".. die liefde komt vanzelfquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:57 schreef Ickeane het volgende:
naja wat moet ik hier nu mee... ik vertrouw nu echt geen meid meer en ik ga ze zien als objecten..
ik krijg het gevoel bij mezelf dat ik meisjes alleen nog wil gebruiken voor sexs en verder niet meer zo geloof in liefde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |