abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2004 @ 00:57:40 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17366410

Paar vriendinne gehad.. stuk of 6 ofzo... met 4 ook xxx... nu is het probleem het lijkt of alle meisjes die ik tegen ben gekomen het niet normaal kunnen uitmaken of niet normaal kunnen zeggen wat ze denken of voelen

Nu had ik een scharreltje van internet, wel leuk meisje maar ze woonde beetje ver weg.. ben 2 keer daar geweest zij 1 keer hier en ook xx gehad.. was heel leuk na tijdje droogestaan te hebben.

Maar ze bleef maar zeuren dat ik me moest geven en dat ze zo gek op me was.
Vorige week een keer beetje onaardig gedaan tegen dr op msn (had gewoon me dag nie en ze was aan ut zeuren doordrammen over domme dingen) kortom.. dat vondt ze niet leuk en toen ik bij dr was vroeg ze of ik weg wou gaan, eerder dan geplant.

Ik heb zoetis van... als je alleen sexs wil is ut ook goed. dan gaan we geen relatie of we zien elkaar nooit weer..

ze wou dus zaterdag dat ik eerder weg ging... ik stond op het punt om het uit te maken, en dit zij ik ook tegen dr.. toen ging ze op me liggen knuffele en zeggen van geef me alsjeblief een week bedenktjid. echt smeke erom dus ik heb dr die week gegeven maar ik zij dat ik dr nie veel meer in zag.

Doet ze vervolgens als ik weer thuis ben, heel bot, laat niks meer van zich horen....
HEt was een leuke ervaring maar waarom moest deze weer zo VERNEUKERIG aflopen.... zo kut.. .zo dom.. zo LOMP...

Ze wou een week , kom ze net online zegt ze dat ze met een gozer heb geslapen (carnaval daar) dus tis gewoon lomp.. ik had wel verwacht dat ut niks meer zou worden en ik heb meteen me gevoel voor dr afgesloten toen ze zaterdag zo vaag deed (ik voelde toch nie gek veel voor dr, maar ergens ook weer wel. lastig uit te leggen... door slechte ervaringen kan ik mezlef gewoon niet meer geven .. dat duurt lang bij mij.. ik probeer het elke keer, en elke keer als ik me dan echt wil geven dan maken ze het uit zegmaar)

maarja... wat moet ik hie rnu mee aan?? ik ben btw 21 zij 18
mischien is het dat ik altijd val op jonge meisjes.. dat die gewoon NIET normaal ermee om kunnen gaan..

Die week was onzin dat zij ik haar ook...
naja wat moet ik hier nu mee... ik vertrouw nu echt geen meid meer en ik ga ze zien als objecten..
ik krijg het gevoel bij mezelf dat ik meisjes alleen nog wil gebruiken voor sexs en verder niet meer zo geloof in liefde
iets
pi_17366449
ik vind je een ongelofelijke sukkel, maar ja, dat ben ik
als ik je post zo lees, denk ik dat jij het probleem bent en niet de meiden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:01:46 #3
15600 BB-King
Long live the King!
pi_17366458
Het zijn allemaal... precies!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:06:52 #4
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17366512
het gaat er dus om .. .dat als ze alleen sexs wou ik dat ook goed vondt dat heb ik dr duidelijk gezegt.... waarom kan zon meid dan dat nie gewoon zeggen????

Altijd dat duale bij meisjes en dat onzekere gedoe van ik weetniet wat ik wil..
Waarom zegt zon meid nie gewoon die zaterdag, ik zie het niet meer zitten ik wil ermee stoppen. Ik had ut wel door en het is niet het probleem dat ze het uit wil maken.. het probleem is dat ze zo VAAG doet... daar baal ik een keer van bij al die meiden...

- vaag doen
- andere dingen zeggen dan doen
- onzeker doen. vreselijk gemengde signalen geven
- verneuken, ff met iemand anders ut bed in terwijl ze een week wou nadenke

[b]dus....[b]
Hoe stel ik mezelf op dat ze dit niet meer bij me flikken??? of tref ik gewoon de verkeerde meiden, vrienden van me die hebben namelijk al een jaar of soms 2 jaar met een meid en dat gaat prima. daar ben ik ook gewoon naar op zoek (naja voorlopig niet meer dus)
Mischien dat meiden hier wat over kunne zeggen, als er al wat over valt te zeggen.. mischien ligt het aan mij....

De indruk die zij van mij had was dat ik een beetje playerachtig was :S
ze dacht dat ik
- zo met elk meisje zou meegaan
- elk meisje kan krijgen
- makkelijk met een ander zou gaan vanwege me uiterlijk
- dat ik een player was, (vondt dat ik zon gezicht had )

in het echt ben ik :
- rustig soms gek
- wel klierug op een teasing leuke manier maar zeker geen player
- zou nooit zomaar sexs hebben zomaar als ik iemand niet ken (met haar is 1e keer, kende dr 1 dag en savonds was ut raak)

ik dacht dat ze:
- ech gek op me was
- wou dat ik mezelf helemaal gaf zodat zij dat ook kon doen

in het echt is ze waarschijnlijk:
- weer een meisje dat me alleen ff gebruikt heeft
- helemaal geen lief meisje maar gewoon een slet.. ze neukt zo maar met jongens terwijl ze zij dat ze die tijd gehad heb

hopelijk is het topic nog te volgen.. ik probeer ff voor mezlef op de rij te zetten waar het elke keer misloopt.. mischien dat iemand me daarmee kan helpen thanks

iets
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:07:34 #5
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17366526
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef milagro het volgende:
En waarom... motivatie???
Ik heb zoeits van .. lekker boeiend heb ff lekker sexs gehad en wel leuke tijd...
dat je nie denkt dat ik er meeij zit het boeit me geen fuck
iets
pi_17366544
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:07 schreef Ickeane het volgende:

[..]

En waarom... motivatie???
Ik heb zoeits van .. lekker boeiend heb ff lekker sexs gehad en wel leuke tijd...
dat je nie denkt dat ik er meeij zit het boeit me geen fuck
wat loop je dan te zeiken, joh, dat meiden het niet normaal kunnen uitmaken, als het je allemaal geen fuck boeit

ergo : je bent een sukkel
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:10:26 #7
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17366555
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:09 schreef milagro het volgende:

[..]

wat loop je dan te zeiken, joh, dat meiden het niet normaal kunnen uitmaken, als het je allemaal geen fuck boeit

het boeit me wel dat ut steeds zo gaat...
en jij bent een vrouw dat had ik al gezien dus jij ben een van HUN Puh!
nie ff gozers die wille reageren?
Ik ben vast nie de enige met dit probleem
iets
pi_17366626
Wel ik heb een gedeelte wat ik wel eens meemaak.

Veel mensen denken ook dat ik een player ben, en vinden dat ik er goed uitzie. Maar toch heb (had) ik best moeite om contact te leggen met meisjes, en werd daardoor ook regelmatig gekwetst.

Dit komt door zelfvertrouwen, of eigenlijk het ontbreken ervan. Probeer zelfvertrouwen te kweken, en wees wat selectiever met je keuze voor vrouwen, je hoeft ook niet meteen de eerste nacht sex te hebben (je mag het woord wel voluit schrijven hoor).

En weetje, misschien heeft Milagro wel gelijk, aan jou om te bewijzen dat het niet zo is.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 26 februari 2004 @ 09:26:27 #9
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_17368471
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 00:57 schreef Ickeane het volgende:

nu is het probleem het lijkt of alle meisjes die ik tegen ben gekomen het niet normaal kunnen uitmaken of niet normaal kunnen zeggen wat ze denken of voelen
Idd, alsof ik mn eigen woorden hoor...
Uitmaken over de telefoon: "Ik ben niet meer verliefd" of "Mijn gevoelens waren toch niet zo als ik dacht" <--

Ik: "wat is er?"
zij: "er is nix"
ik: "waarom doe je dan zo lauwtjes"
zij: "dat doe ik echt niet.."
ik: "oke, als jij het zegt" (kweet dat het toch geen zin heeft door te zeiken)

Heel irritant om te zeggen dat er nix is.. en vervolgens in 1 keer alle shit over je heen te gooien...
Alsof een briefje op mn rug zit: voor een euro mag je mn ziel plat trappen...

Eerlijk bekennen, dat ik zelf ook wel eens over de telefoon het uit heb gemaakt... (pot en de ketel.. blablabla, ik weet het) maar goed, dan zag ze het ook aankomen..
Momenteel doe ik het rustig aan met mn vriendin (ze moet dingen op een rijtje zetten enz. ) Dus ik hoop dat het nog goed gaat komen, maar ik begin er steeds meer een hard hoofd in te krijgen.. Ik laat het van haar afhangen..
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_17368794
Neem gewoon eens wat tijd voor jezelf. Echt, hoe moeilijk dat ook is, t helpt wel. En dan zul je zien dat er echt, echt meiden zijn die het het beste met je voor hebben en je nooit opzettelijk willen kwetsen (ik denk dat niemand dat expres doet maar sommigen gewoon niet tactisch zijn en niet weten wat ze met zichzelf aanmoeten)
pi_17368995
Ik vat nogal goed je punt.
Maar je stelling dat je nu meisjes nog alleen maar ziet als object enzo blabla, dat veranderd wel als je ECHT een leuk meisje tegen komt. En voor de rest heb je gewoon DIKKE pech, met de gene die uitkiest waar je sex mee hebt , lullig voo je.

Had ook zoiets met me ex, de laatste avond dat we elkaar zagen alles prima, lekker op de bank liggen knuffelen, en dan zegt ze daarna dat ze het eigenlijk al uit wou maken :S , toen d8 ik ook, damn.. ben jij nou een beetje een slet..

maar boeie, komt wel goed
  donderdag 26 februari 2004 @ 10:11:31 #12
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_17369060
whehe... lopen piepen dat je zo slecht behandeld wordt terwijl je zelf ook niet altijd even aardig bent.. en dan nog verbaasd zijn ook? You reap what you sow.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 26 februari 2004 @ 10:23:42 #13
21210 Paladin82
In Black and White
pi_17369257
Ach jah het blijven vrouwen, ben mijn vertrouwen al lang geleden in ze kwijtgeraakt. En mijn ex is weer het levende bewijs dat je niet van meiden op aan kan, denk je dat alles goed gaat, hebt je een wazige ruzie die je nog dezelfde avond denkt uitgesproken te hebben, wordt je 3 dagen later opgebeld jah ik wil het uitmaken we verschillen teveel.... :S

naja ach ik blijf maar gewoon hopen dat het ooit beter zal worden
yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
pi_17369337
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef Ickeane het volgende:

[..]

ok.. ik ben een "gozer":

en ik sluit me volledig aan bij milagro
sukkel
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_17370035
Je wilde het al uitmaken. Je zag haar al niet meer zitten. Je zegt tig keer dat het je toch niet boeit.

En toch zit je te miepen hier. Snap je het zelf nog wel? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17370127
Dan word je toch lekker Monik of homo,.
Niet zo zeuren. Gewoon een vrouw nemen en als het uit is jammer dan. Niet zo door huilen.
pi_17370575
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:06 schreef Ickeane het volgende:
het gaat er dus om .. .dat als ze alleen sexs wou ik dat ook goed vondt dat heb ik dr duidelijk gezegt.... waarom kan zon meid dan dat nie gewoon zeggen????

Altijd dat duale bij meisjes en dat onzekere gedoe van ik weetniet wat ik wil..
Waarom zegt zon meid nie gewoon die zaterdag, ik zie het niet meer zitten ik wil ermee stoppen. Ik had ut wel door en het is niet het probleem dat ze het uit wil maken.. het probleem is dat ze zo VAAG doet... daar baal ik een keer van bij al die meiden...

- vaag doen
- andere dingen zeggen dan doen
- onzeker doen. vreselijk gemengde signalen geven
- verneuken, ff met iemand anders ut bed in terwijl ze een week wou nadenke

dus....
Hoe stel ik mezelf op dat ze dit niet meer bij me flikken??? of tref ik gewoon de verkeerde meiden, vrienden van me die hebben namelijk al een jaar of soms 2 jaar met een meid en dat gaat prima. daar ben ik ook gewoon naar op zoek (naja voorlopig niet meer dus)
Mischien dat meiden hier wat over kunne zeggen, als er al wat over valt te zeggen.. mischien ligt het aan mij....

De indruk die zij van mij had was dat ik een beetje playerachtig was :S
ze dacht dat ik
- zo met elk meisje zou meegaan
- elk meisje kan krijgen
- makkelijk met een ander zou gaan vanwege me uiterlijk
- dat ik een player was, (vondt dat ik zon gezicht had )

in het echt ben ik :
- rustig soms gek
- wel klierug op een teasing leuke manier maar zeker geen player
- zou nooit zomaar sexs hebben zomaar als ik iemand niet ken (met haar is 1e keer, kende dr 1 dag en savonds was ut raak)

ik dacht dat ze:
- ech gek op me was
- wou dat ik mezelf helemaal gaf zodat zij dat ook kon doen

in het echt is ze waarschijnlijk:
- weer een meisje dat me alleen ff gebruikt heeft
- helemaal geen lief meisje maar gewoon een slet.. ze neukt zo maar met jongens terwijl ze zij dat ze die tijd gehad heb

hopelijk is het topic nog te volgen.. ik probeer ff voor mezlef op de rij te zetten waar het elke keer misloopt.. mischien dat iemand me daarmee kan helpen thanks
Tja je denkt dat het zo'n meisje is. Dat had je toch wel een beetje kunnen weten dan. Dan weet je voor jezelf: van dat soort meisjes kan ik blijkbaar niet al te veel verwachten. Er zijn echter genoeg meisjes die dit allemaal niet doen (al zijn het er misschien niet veel imho), maar ik zou zeggen: ga daar eens naar op zoek om je vertrouwen in meisjes te hervinden.
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  donderdag 26 februari 2004 @ 11:49:43 #18
85497 Silvermoon
* Know Thyself... *
pi_17370796
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef Ickeane het volgende:

[..]

Ja joh je vraag net in je post of er misschien ook vrouwen willen reageren, nu reageert r n vrouw n nu ga je dr afzeiken :S volgens mij ligt het aan jou jongetje... t lijkt je niet echt te boeien,... "oh kheb n keer seks ghad, nou dan is het ook goed." zo kom je over...
"There is always some madness in love. But there is always some reason in madness..."
pi_17370808
jij hebt gewoon veel tijd nodig om verliefd te worden, meisjes niet en als je zien dat je het faked dan maken ze het uit. verder doen ze ook heel vaag, geven verkeerde signalen, zeggen rare dingen, dat beseffen ze niet hoor...
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
pi_17371661
jah het probleem is denk ik niet dat we ze niet begrijpen maar dat we niet bij onszelf kunnen nagaan hoe dat voor haar vanzelfsprekend is om zich op zo'n aparte manier te gedragen... btje vaagjes omschreven maybe..
De wereld is tegen mij, niet andersom...
pi_17371799
Joh, het zijn vrouwen. Dat zijn gevoelsmensen die keuzes maken op gevoel en dat daardoor moeilijk onder woorden kunnen brengen. Wij mannen zijn daar veel nuchter in. Daar zul je mee moeten leven.
  donderdag 26 februari 2004 @ 13:52:24 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17373361
Ik denk dat je boosheid voortkomt uit het feit dat je jaloers bent dat zij wel geneukt heeft met carnaval en jij nog steeds als een imbeciel de hand aan jezelf slaat.

Zoek een hobby
pi_17374046
Volgens mij heb je het gevoel dat je de controlle verloren hebt bij haar. Ze onderneemt zelf actie, slaapt met een jongen op carnaval, en daar kan jij niet tegen.Je hoopte dat jij zo iets zou doen, zodat ze je niet meer wilde zien, maar nu is het anders om..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 26 februari 2004 @ 14:32:24 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17374155
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Volgens mij heb je het gevoel dat je de controlle verloren hebt bij haar. Ze onderneemt zelf actie, slaapt met een jongen op carnaval, en daar kan jij niet tegen.Je hoopte dat jij zo iets zou doen, zodat ze je niet meer wilde zien, maar nu is het anders om..
Dat zeg ik
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:42:12 #25
81202 blublub
snob and a half
pi_17375335
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:

triest hoor. jij zegt dat je vrouwen niet meer kan vertrouwen maar je bent zelf zo onbetrouwbaar als de pest dat je t eerst wilt uitmaken en dan een potje gaat zitten janken als zij met een andere jongen iets gaat doen, en dan is ze ineens een slet. jij neukte haar toch ook al de eerste dag, dan ben jij toch ook een slet?
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  donderdag 26 februari 2004 @ 17:38:23 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_17377818
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
pi_17379150
achja vrouwen.. Na 6 jaar intensief dit volkje te bestuderen, begin ik ze eindelijk een beetje door te krijgen. En let wel: de man die een vrouw snapt, is geen man!

Maar goed, daar gaat het eigenlijk niet over.

wat iemand ooit tegen me gezegd heeft (en het helpt): leer vrouwen eens een keertje te gebruiken en plaats ze niet op een voetstuk. Je hoeft niet over lijken te gaan, maar it sure helps!
  donderdag 26 februari 2004 @ 23:52:38 #28
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17385344
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 19:02 schreef KonnieKipke het volgende:
achja vrouwen.. Na 6 jaar intensief dit volkje te bestuderen, begin ik ze eindelijk een beetje door te krijgen. En let wel: de man die een vrouw snapt, is geen man!

Maar goed, daar gaat het eigenlijk niet over.

wat iemand ooit tegen me gezegd heeft (en het helpt): leer vrouwen eens een keertje te gebruiken en plaats ze niet op een voetstuk. Je hoeft niet over lijken te gaan, maar it sure helps!
Daar heb je gelijk in, dat heb ik ergens ook een beetje met haar gedaan.

MAAR en nu komt de maar!
Het is zo dat ik wel degelijk wat voor der voelde.. maar ik heb dat gevoel weg gestopt.. het is namelijk zo ik ben van mezelf nu nogal zelf beschermend.. ik wil niet steeds helemaal kapot zijn van zon meid...

iedereen bedankt voor de reacties , fijn om even te lezen om dat ik me nu ook nie zo superz voel zegmaar... heeft ook deels te maken dat ik weer alleen ben... ik denk dan ook dat ik meer verdrietig wat om haar te moeten verlaten dan dat ik echt verdrietig was om haar... die laatste dag had ik ut ook echt gehad met dr .. gewoon gezeur over stomme dingen en dat onzekere gedoe.

Voorlopig neem ik relaties niet al te serieuz meer hoor.... ik ga tewoon lekker relaxed zelf me vermaken en zeker wel klieren met meidene..

Geheimpje ondekt
Wat denk ik nog steeds het probleem is bij mezelf dat zodra een meisje gaat zien wie je werkelijk bent dat het niet meer spannend is... ik gaf mezelf altijd vrij snel, snel verliefd en snel heel open over mezelf.. dat werkt dus duidelijk niet dus doe dat niet!
Ik had dit meisje via internet leren kennen... ze had echt geen idee hoe ik echt was ze dacht dat ik een player was.... het gaf me goed inzicht in hoe sommige meisjes over me kunnen denken... en het beeld wat ik WILDE dat zij geloofde.. dat geloofde ze..

in het echt ben ik rustig, lief trouw, kan gek doen maar verkies liever het normale.. (maar hou wel van leker gek stappen en wild danse enzow ) ik hoef nie zo nodig stoer te zijn..

zij vondt me stoer, playerachtig,, mysterieuz.. ze had nie echt vat op me...
het is gewoon een kwestie van leren omgaan met meiden na elke ex zal ut wel beter worden..

voel me vaak slachtoffer
... als het uitgaat voel ik mij vaak het slachtoffer... ik heb dan een gevoel ik ben dr kwijt en het voelt ook een beetje als verliezen (tenminste als ik dr niet kwijt wilde en zij mij wel.. anders maakt het natuurlijk niet zo gek veel uit, dan voelt het dus anders)
ik voel me dus slachtoffer in de zin dat ik denk dat zij makkelijk en sneller een jongen weer heeft.. dat zij het leuker heeft met vriendinnen dan ik met mijn vrienden en dat ik verloren heb doo rniet in haar aanwezig heid te zijn omdat die aanwezig heid van haar me een fijn gevoel zou geven..

iemand daar nog iets op te zeggen? hoe kom ik van dit slachtoffer gevoel af?

iets
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:40:24 #29
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_17404527
:S :S :S helemaal geen reacties meer ???????
iets
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:48:30 #30
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17404587
gatver wat irritant dat opsommen de hele tijd
verder.. ach een aardige manier om iets uit te maken is er niet, omdat uitmaken niet aardig is.. hoe had je het liever gezien dan? als het niet zoveel voorstelde (wat TS dus zegt met zn 3x afspreken) zou ik het mss ook wel over de telefoon uitmaken, al moet je na een paar jaar relatie wel met iets beters komen
en dat je meiden als een lustobject ziet is je eigen fout, net zoals dat je niet meer gelooft in de liefde..
als je gaat solliciteren heb je toch ook niet meteen de beste baan te pakken?? en je wordt ook best vaak afgewezen.. maar als je volhoudt en goed doorzoekt vind je vanzelf een baan die bij je past
stomme vergelijking maar ok

[ Bericht 0% gewijzigd door lovegrrl op 28-02-2004 01:53:33 ]
pi_18511267
Ook ik ben het vertrouwen in meiden al een tijdje kwijt. Hieronder zal ik een aantal meiden opsommen waarmee ik de afgelopen twee jaren een (kortstondige) relatie mee heb gehad.

christine
Met haar heb ik een dik jaar een relatie mee gehad. In het begin was ze enorm verknocht aan mij. We deden veel leuke dingetjes samen. Ondanks dat we erg verschillend waren klikte het bijzonder goed tussen ons. Na ongeveer een jaar kwam ze een oude vriendin tegen het lijf waarmee ze steeds meer contact kreeg. Met haar besprak ze ons liefdesleven en daarbij ook onze problemen. In tegenstelling tot problemen met mij op te lossen besprak ze het dus met haar en daarbij kreeg ik de indruk dat door veel te praten erover de problemen net erg werden. Van een mug een oliefant maken zeg maar. Na een jaar is het uitgegaan tussen ons, omdat "ze niets meer voor mij voelde".
Zij is het levendige bewijs van onzekere wispelturige meid die voor haar problemen steeds wegvlucht zonder ze daadwerkelijk op te lossen. Intussen is zij weer meer dan een jaar vrijgezel en heeft ze her en der wat schnabbels gehad. Wanneer ik haar tegenkom dan vertelt ze dat haar schnabbels altijd met veel ruzie aflopen. Alleen met mij had ze nog enigszins een positieve vriendschap eraanover gehouden.

Liselot
Liselot leerde ik kennen via internet. Ze woont vlakbij mijn geboortedorp. In het begin chatten we soms urenlang; daarbij bleek ons steeds meer een match plaats te vinden. Haar ex was voor haar het levendige bewijs hoe afstandelijk een jongen voor haar kon zijn. Met mij had ze meer een soulmate gevonden. We hadden super veel overeenkomst en zij was dan ook de eerste echte meid waarbij ik vlinders in mijn buik voelde. We hadden een date afsproken. Enkele dagen daarvoor gaf ik haar een paara foto's en opeens was het contact een stuk minder intensief tussen ons. Nee, het was niet aan mijn uiterlijk volgens haar, maar ze zat in een dipje. Blijkbaar heeft zij mij intussen uit haar msn lijst gegooid want ik heb haar al tijden niet meer online gezien. Tijdens het chatten heeft ze wel eens verteld waarom ze geen leuke jongen tegen kan komen die rekening met haar houdt en op veel vlakken enige gelijkenis met haar vertoond.

Kim
Kim ontmoette ik in een discotheek. Onze relatie was maar van korte duur, hoewel we probeerden een serieuze relatie op te bouwen. Ze werd thuis enorm verwend en dat maakte haar ergens wel arrogant. Maar om haar dikwijls te negeren stond deze arrogantie niet in de weg in onze relatie. Ze was een meid die enorm veel aandacht en geld nodig had om enigszin happy over te komen. Ze had het niet zo op kleffe mensen en wilde vooral haar eigen weg bewandelen. Momenteel heeft ze sindskort een relatie met een allochtone jongen. In diezelfde discotheek kom ik haar nog wel eens tegen het lijf. Een aantal avonden hadden die twee alleen maar oog voor elkaar en waren constant klef aan het doen. Die jongen is werkeloos heb ik mij laten vertellen.

De reden waarom ik dit alles verteld is het feit dat ook ik het vertrouwen in meiden heb verloren. Afgelopen weekend kom ik dikwijls leuke meiden tegen waarmee ik dan iets van oogcontact heb. Wanneer ik op hen afstap en blijkt dur soms wel iets van wederzijdse interesse te bestaan. Maar vaak blijkt de mening van haar vriendinnen zwaarder te wegen dan haar eigen mening. Wanneer vriendinnen mij (op het uiterlijk beoordelend) niets vinden dan kapt zo'n meid vaak het contact af. Bah, ik haat meiden die geen eigen mening hebben.
Daarnaast bestaan dan ook nog de eeuwig vrijgezelle meiden. Meiden met een ontzettende arrogantie over zich heen en constant geld uit arme versierende jongens trekken. Vaak zijn ze met een heen cluppie bij elkaar en probeert eenieder zo veel mogelijk mannen aan zich te binden om ze vervolgens uit te melken.
Een ander vreemd verschijnsel dat ik vaak bespeur is het feit dat bezette meiden meer flirten met jongens dan vrijgezelle vriendinnen. Het lijkt wel alsof ze iets van een competitie-element onderhouden waarbij ze constant naar iets beters opzoek zijn.

Waar zijn alle leuke vrouwen gebleven? Ik blijf voorlopig lekker vrijgezel en heb dus totaal geen zin in een relatie.
pi_18511430
We hebben allemaal kutervaringen maar als je je pril geluk daarmee belast wees dan niet verbaasd als je ineens weer een kutervaring rijker bent. Ook lieve meisjes worden kutwijven bij iemand die alleen maar afwacht.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_18511525
Eerlijk gezegd ken ik weinig arrogante vrouwen. Hoe komt het dat jij die tegenkomt? De meeste meiden zijn altijd wel in voor een gesprekje. Misschien ben jij degene die ze afstoot? Zoja, dan kan je het hen niet kwalijk nemen dat ze zich afstandelijk = in jouw ogen arrogant opstellen. Werk aan jezelf, dat kan je veranderen. Niet de omgeving.
  zondag 18 april 2004 @ 13:24:48 #34
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_18512289
TS, ik wil het wel, maar ik kan niet echt medelijden met je krijgen.
Je lijkt me namelijk zelf net zo iemand als de meiden die je tegenkomt, je doet vaag, bot, je weet niet wat je wilt, maar je verwacht wel van de tegenpartij, dat zij het weet.

Heb je niet het idee dat je die vrouwen zelf opzoekt? Je bent zo te horen niet bepaald een moeilijk iemand, dus die meiden die je ontmoet zullen dat ook niet zijn. Die zullen het ook geen fuck boeien en zullen ook vaag blijven.

Dus kom op, serieus, stap uit de slachtofferrol en get a hold of yourself.
Jij bent absoluut niet de gedupeerde hier, je stelt jezelf er namelijk steeds voor open.
pi_18515711
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:51 schreef Manono het volgende:
Ook lieve meisjes worden kutwijven bij iemand die alleen maar afwacht.
Ik houd nu liever eerst ff afstand bij een leuke meid maar probeer toch leuk en humoristisch over te komen. Door al mijn ervaringen heb ik grote moeite met iemand te vertrouwen. Ik kijk liever informeel eerst ff de kat uit de boom.
pi_18515969
Laten we het eens hebben over mannen....
  zondag 18 april 2004 @ 16:21:52 #37
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_18516287
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 10:06 schreef godard_k het volgende:
Ik vat nogal goed je punt.
Maar je stelling dat je nu meisjes nog alleen maar ziet als object enzo blabla, dat veranderd wel als je ECHT een leuk meisje tegen komt. En voor de rest heb je gewoon DIKKE pech, met de gene die uitkiest waar je sex mee hebt , lullig voo je.

maar boeie, komt wel goed
Het verhaal is herkenbaar, maar met bovenstaande ben ik het helemaal eens: VETTE PECH

[ Bericht 0% gewijzigd door chocolatemoeze op 18-04-2004 18:27:49 ]
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  zondag 18 april 2004 @ 16:22:21 #38
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_18516297
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 09:26 schreef tommie_b het volgende:

[..]

Uitmaken over de telefoon: "Ik ben niet meer verliefd" of "Mijn gevoelens waren toch niet zo als ik dacht" <--
Uitmaken over de mail is pas
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  zondag 18 april 2004 @ 18:17:43 #39
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_18518716
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:06 schreef Ickeane het volgende:
[...] Gehuil van een baby [...]
Gast.... live up to life or drop out!

ik sluit me aan bij Milagro, je bent een kneus en jij hebt een probleem, niet die meiden.
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_18518909
quote:
ik vertrouw nu echt geen meid meer en ik ga ze zien als objecten..
ik krijg het gevoel bij mezelf dat ik meisjes alleen nog wil gebruiken voor sexs en verder niet meer zo geloof in liefde
Wat?

Waar in godsnaam denk jij dat recht vandaan te kunnen halen?

Ik heb nogal het idee dat jij zelf ook niet zo'n lekker figuur bent, als je zo denkt,
maarja, just my opinion.
  zondag 18 april 2004 @ 18:29:34 #41
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_18518931
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef BB-King het volgende:
Het zijn allemaal... precies!!
  zondag 18 april 2004 @ 18:31:45 #42
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18518972
Niet alle vrouwen zijn niet te vertrouwen. Ik denk gewoon dat je geen smaak hebt.
Proud Powerpauper
  zondag 18 april 2004 @ 18:34:47 #43
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_18519037
quote:
Op zondag 18 april 2004 18:31 schreef Nuek het volgende:
Niet alle vrouwen zijn niet te vertrouwen. Ik denk gewoon dat je geen smaak hebt.
Als ik de reacties van TS lees denk ik om de een of andere reden meteen aan een lompe boer..
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_18519108
probeer het slettige in haar te waarderen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 18 april 2004 @ 18:38:41 #45
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_18519139
quote:
Op zondag 18 april 2004 18:37 schreef Caesu het volgende:
probeer het slettige in haar te waarderen.
  zondag 18 april 2004 @ 22:17:38 #46
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18524161
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:17 schreef PeuRac het volgende:
Veel mensen denken ook dat ik een player ben, en vinden dat ik er goed uitzie. Maar toch heb (had) ik best moeite om contact te leggen met meisjes, en werd daardoor ook regelmatig gekwetst.
Heel, heel, heel erg herkenbaar. Ik ervaar het precies zo, de ene helft van de meiden wil sex met me hebben of met me pronken, omdat ik er immers goed uit zie.. En de andere helft die proberen me te bespelen of te kwetsen zodat ze zich er zelf beter bij kunnen voelen. Die hebben waarschijnlijk dan ook een minderwaardigheidscomplex. En de leuke meiden die krijgen te horen vna vriendinnen 'ja, volgens mij is die gast niet helemaal plus, hij ziet er goed uit maar heeft geen vriendin dus het is gewoon een player', ja, zo krijg ik nooit de kans eens een lieve leuke meid te ontmoeten he :/
quote:
Op zondag 18 april 2004 18:28 schreef Wolkje het volgende:
Wat?

Waar in godsnaam denk jij dat recht vandaan te kunnen halen?

Ik heb nogal het idee dat jij zelf ook niet zo'n lekker figuur bent, als je zo denkt,
maarja, just my opinion.
In his defence, ik kan me best in zijn positie vinden. Als je keer op keer maar weer gekwetst bent, keer op keer afgewezen bent doordat ze niet wilden ontdekken wat voor persoon je nou eigenlijk bent maar alleen maar op uiterlijk afgingen en je keer op keer maar weer gedumpt bent omdat het pronken met je de nieuwigheid heeft verloren of jij keer op keer maar geforceerd wordt je meisje te dumpen omdat je ook bij dit vriendinnetje weer hard bewijs hebt dat ze vreemd gaat. Op een gegeven moment gaat dat je kijk op vrouwen aantasten. Heel, heel erg. Ik heb zelf ook momenten waarop ik mezelf erop betrap dat ik haast generaliserend bezig ben. Maar wat wil je ook?

Er zal vast wel érgens op de wereld een leuke meid zijn, die er én goed uit ziet, én intelligent is, én trouw.. Maar die ben ik niet tegengekomen.. En zo te horen de topicstarter ook niet (al identificeer ik me zeer zeker niet met hem, hij heeft zelf ook wat dingetjes zo te horen die hij zou moeten veranderen en bij het woord 'scharreltje' weet ik al genoeg). Het enige wat ik tegen ben gekomen zijn knappe meiden die arrogant zijn, die je willen bespelen, die je willen kwetsen. Die vreemdgaan wanneer jij niet binnen 2 weken sex wilt hebben. Minder knappe meiden die met je willen pronken, die met je willen showen. En geen moer geven om wat er in je koppie omgaat.

Zeg dan nog maar eens waar hij het recht vandaan mag halen, want dat recht is hem in de handen gelegd door elke meid die hem kut behandeld heeft. Dan nog zou hij natuurlijk superieur moeten zijn, en gewoon moeten inzien dat hij beter is dan dat en ze alsnog niet als gebruiksvoorwerpen moet zien. Maar ik zou het hem niet kwalijk nemen als ie dat wél doet, aangezien ze hem ook als gebruiksvoorwerpen behandelen.
There is consciousness in all things.
pi_18524263
Jezus, echt niet.
Ik ben ook behoorlijk wat foute mannen tegengekomen, heb ik dat ook het recht om zoiets te zeggen?
Wat een onzin.

Verder zien verkrachters hun slachtoffers ook niet meer als mensen, maar als objecten.
Zeg niet dat de ts. een potentiele verkrachter is, maar wilde het toch even zeggen.
  zondag 18 april 2004 @ 22:44:25 #48
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18524845
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:21 schreef Wolkje het volgende:
Jezus, echt niet.
Ik ben ook behoorlijk wat foute mannen tegengekomen, heb ik dat ook het recht om zoiets te zeggen?
Wat een onzin.

Verder zien verkrachters hun slachtoffers ook niet meer als mensen, maar als objecten.
Zeg niet dat de ts. een potentiele verkrachter is, maar wilde het toch even zeggen.
Als jij keer op keer achter elkaar alleen maar 'foute' mannen bent tegengekomen, en geen een 'goede', dan heb ik voor jou ook alle begrip dat jij gaat generaliseren en ze alleen maar als objecten gaat zien. In de zin van, ik kan beter hun kwetsen voordat ze mij gaan kwetsen.

Maar de manier waarop verkrachters hun objecten zien is natuurlijk iets HEEL anders, zoiets kan niet komen door een 20tal blauwtjes, maar alleen door traumatische ervaringen in je jeugd ofzo. En dat is volgens mij niet het onderwerp van het topic.
  zondag 18 april 2004 @ 22:49:30 #49
15660 chocolatemoeze
pi_18524979
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:21 schreef Wolkje het volgende:
Dit is in een totaal andere context...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_18525004
Ik vind juist dat mannen zo moeilijk over hun gevoelens kunnen praten..
pi_18525106
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:50 schreef Nala het volgende:
mee eens
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 18 april 2004 @ 22:59:48 #52
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18525234
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:54 schreef Emel het volgende:

[..]

mee eens
tsss
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 18 april 2004 @ 23:01:17 #53
15660 chocolatemoeze
pi_18525269
Gevoelens moet je niet bespreken, gevoelens moet je uiten.
  zondag 18 april 2004 @ 23:03:06 #54
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18525311
quote:
mannen praten gewoon anders over hun gevoelens...je moet gewoon beter luisteren
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_18525327
ik kan ook slecht over m'n gevoelens praten met meisjes die meteen in jank/zwijmel-mode schieten.
gelukkig heb ik dat meestal op tijd door.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18525336
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mannen praten gewoon anders over hun gevoelens...je moet gewoon beter luisteren
Ik luister heel goed, maar de vriendjes die ik hebben gehad, gaven zelf ook toe dat ze dat moeilijk vonden...
  zondag 18 april 2004 @ 23:05:48 #57
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18525374
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:04 schreef Nala het volgende:
Ik luister heel goed, maar de vriendjes die ik hebben gehad, gaven zelf ook toe dat ze dat moeilijk vonden...
ik was ook sarcastisch

de meeste mannen willen niet eens over hun gevoelens praten
pi_18525406
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik was ook sarcastisch

de meeste mannen willen niet eens over hun gevoelens praten
ok, vaag sarcastisch ben jij
pi_18527027
-edit- off topic.
en zeuren over spellingsfouten zie hier: Beleid R&P
De rest van de slowchat die hier op volgde heb ik voor het gemak maar gedelete.

[ Bericht 46% gewijzigd door cos-micV op 19-04-2004 09:02:22 ]
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 19 april 2004 @ 00:31:26 #60
67978 HenryHill
pi_18527255
En ik word zo onderhand een beetje moe van de spellings-Gestapo (onder leiding van Lord hupseldeflups) die elk serieus topic weer om zeep probeert te helpen door iedereen af te branden op de hoeveelheid taalfouten die hij of zij maakt.

Ja, het is irritant, en ja, het zou fijn zijn als iedereen wat meer op zijn taalgebruik zou letten. Maar het gebeurt niet, en het is redelijk kansloos om te verwachten dat het met dit soort reacties binnen afzienbare tijd verholpen zal worden.

Helaas. Deal with it.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_18529826
quote:
Op maandag 19 april 2004 00:31 schreef HenryHill het volgende:
En ik word zo onderhand een beetje moe van de spellings-Gestapo (onder leiding van Lord hupseldeflups) die elk serieus topic weer om zeep probeert te helpen door iedereen af te branden op de hoeveelheid taalfouten die hij of zij maakt.

Ja, het is irritant, en ja, het zou fijn zijn als iedereen wat meer op zijn taalgebruik zou letten. Maar het gebeurt niet, en het is redelijk kansloos om te verwachten dat het met dit soort reacties binnen afzienbare tijd verholpen zal worden.

Helaas. Deal with it.
Je hebt gelijk.
Dit kan niet verholpen worden..
Iedereen mag hier posten..dus ook de mensen die de Nederlandse taal niet goed beheersen.
Opmerkingen over spellingsfouten worden niet op prijs gesteld. Beleid R&P
pi_18543124
Zou iemand me de openingspost even uit willen leggen, ik begrijp sommige woorden niet .
I was an atheist until I realized I was God
pi_18543243
quote:
Op maandag 19 april 2004 19:29 schreef kastanova het volgende:
Zou iemand me de openingspost even uit willen leggen, ik begrijp sommige woorden niet .
dommie
pi_18543858
quote:
nu is het probleem het lijkt of alle meisjes die ik tegen ben gekomen niet normaal kunnen zeggen wat ze denken of voelen
Maak daar maar van : Vrouwen zeggen nooit straigt to the point wat ze denken of voelen.
Ze brengen het liever ''subtiel'' zodat jij er geen snars meer van begrijpt, en ondertussen denken ze ook nog dat ze goed bezig zijn omdat ze je niet ''keihard de waarheid'' vertellen....

Ach ja, vrouwen komen van Venus, en mannen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 19 april 2004 @ 20:10:54 #65
67978 HenryHill
pi_18544166
quote:
Op maandag 19 april 2004 19:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach ja, vrouwen komen van Venus, en mannen Jim is van Mars

[observatie]
Is het iedereen opgevallen dat beide geslachten altijd om het hardst lopen te schreeuwen dat zij wel duidelijk zijn, maar het andere geslacht niet? We spreken volgens mij echt een andere taal dan het andere geslacht...
[/observatie]
...wat niet wegneemt dat vrouwen ook *met* woordenboek niet te volgen zijn
  maandag 19 april 2004 @ 22:05:47 #66
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18547940
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:10 schreef HenryHill het volgende:

[..]

[observatie]
Is het iedereen opgevallen dat beide geslachten altijd om het hardst lopen te schreeuwen dat zij wel duidelijk zijn, maar het andere geslacht niet? We spreken volgens mij echt een andere taal dan het andere geslacht...
[/observatie]
...wat niet wegneemt dat vrouwen ook *met* woordenboek niet te volgen zijn
Wat bedoel je daar mee? Ik snap je niet....
Proud Powerpauper
  maandag 19 april 2004 @ 23:22:01 #67
67978 HenryHill
pi_18550209
quote:
Op maandag 19 april 2004 22:05 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar mee? Ik snap je niet....
Ik was er bijna ingetuind...
pi_18550345
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef milagro het volgende:
Mee eens!
Zo te zien (xxx) kun jij zelf ook nog niet alles goed verwoorden!
  maandag 19 april 2004 @ 23:35:32 #69
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18550595
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:04 schreef Nala het volgende:
[..]

Ik ken weinig jongens die het moeilijk vinden over hun gevoelens te praten, of uit te huilen. Nu zullen mannen niet zo snel uithuilen bij elkaar, er zijn natuurlijk nog wel culturele taboe's, maar ik heb nog nooit een meid horen zeggen van 'goh, dat vriendje dat ik nou weer heb daar komt ook echt niks uit zeg'. Eerder verhalen als 'm'n vriendje zit hardstikke in de put en ik wil 'm helpen maar ik weet niet hoe?'... Van mezelf weet ik ook dat meiden het vaak niet comfortabel vinden als je over je gevoelens praat. Ze zien je al snel als iemand die extreme moodswings heeft, misschien vanuit het vooroordeel dat mannen hun gevoelens niet 'horen' te uiten 'en het dan wel heel erg zal zijn als ie dat wel doet'. Maar toch denk ik dat dat wel zal meevallen, de meeste jongens die ik ken kunnen iig goed over hun gevoelens praten. Of we komen gewoon hele verschillende mensen tegen, dat kan natuurlijk ook
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:26:12 #70
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18552259
Ik wil de TS bedanken voor het feit dat ik me dankzij hem weer superieur voel ten op zichte van een groot deel van de mensheid.

Hulde!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 04:36:22 #71
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18553426
quote:
Lekker rustig!
Geweldige uitvinding ..mannen
pi_18553568
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 04:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Lekker rustig!
Geweldige uitvinding ..mannen
Je bedoelde vrouwen

effe ontopic verder.
Elkgeval ik heb ook veel korte relaties gehad waarin het er heel onduidelijk was wat ze wilde.
Zeer moeilijk om dit steeds goed aan te pakken, het gaat daarbij niet eens over het sex hebben of niet.
Om een relatie op te kunnen opbouwen is duidelijkheid over een gevoelswijze bij mij een vereiste, dit is niet nodig in woorden maar wel in reacties.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 17:06:37 #73
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18564309
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 05:29 schreef Blixar het volgende:

Je bedoelde vrouwen
Neen als ik dat bedoelde dan had ik het wel getypt .
  maandag 2 augustus 2004 @ 22:45:38 #74
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_21021235
kick up
iets
  maandag 2 augustus 2004 @ 22:47:57 #75
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_21021287
Ik heb nu een losse relatie eigelijk gewoon voor de gezeligheid en XXX.. en bevalt wel, maar mis wel die diepgang en tegelijk ook weer niet.. je lusten blussen helpt in ieder geval om jezelf lekker ontspannen te houden, het geeft mij een wat lossere kijk op relaties.. doordat de sexs makkelijk is... lijkt het ook een gewoon iets te worden, de uitdaging verdwijnt..

Wat enkele meiden hierboven zijden dat zij de verkeerde jongens tegenkwamen, dat heb ik ook meiden waarmee ik ging daten horen zeggen exact hetzelfde...
blijkt dat diezelfde meiden dan net zo zijn als in mijn openingstopic, en waar hebben we het dan over? Je snapt er als jongen soms gewoon niks meer van...
iets
  maandag 2 augustus 2004 @ 23:02:15 #76
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_21021575
tja....vrouwen...
pi_21025357
player ? hmz ik weet niet waar jullie uithangen maar sure als je bij de meest foute toko's komt, meiden date die toch al te 'dom' zijn tja wat wil je dan dat je tegenkomt....ga eens ergens anders meiden ontmoeten! Aan de leeftijd zie ik dat jullie met meiden van rond de 20 daten ,uitgaan etc.... neem het maar aan voordat ze 30 blijven zijn ze allemaal JA = NEE NEE=JA etc etc! ofwel ONDUIDELIJK tenzij je de bingo hebt gewonnen! en geluk hebt voor altijd! Als student komt je dat weinig tegen met al die meiden die niet weten wat ze willen! Ik ken zulke dingen ondertussen wel!

voor mij is het nu: laat maar eerst zelf eens zien wat je kan 'mevrouwtje'

ofwel N**ken voor de ene nacht (99%) of de Bingo winnen en heel veel geluk hebben met meiden van tussen de 20e-30e!
pi_21025361
.dubbeltje

[/quote]
pi_21025367
Emel zoek je een vent die dat wel kan.Iam here
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 08:49:11 #80
93511 Nevada92
wheelsofsteel
pi_21026059
Ik lees hier dingen die herkenbaar zijn. Ook ik ben al helemaal het vertrouwen in meiden kwijt.

Een paar dingen:
- Dat kl*te msn is echt geen goed communicatiemiddel. Dingen worden verkeerd begrepen en het blijft altijd anders dan je iemand in het echt spreekt.
- Soms geweldige gesprekjes met iemand (via msn) en dan stuur je een foto en dan moeten ze 'opeens weg'. Vervolgens nooit meer online en ik ben uit hun lijst verwijderd. Ja als je zo met andere mensen omgaat...
- Ze zeggen nooit in je gezicht hoe ze over je denken (of liegen daarover). Ik had een geweldige vriendin, met haar wezen shoppen en ze vond me aardig enzo en er leuk uitzien, en achteraf via msn vond ze me irritant en zielig en ik moest hulp gaan zoeken volgens haar en ze wilde me nooit meer zien.
- Meiden willen een leuk knap perfect vriendje. Hoe kunnen ze dit anders verantwoorden tegenover hun vriendinnen ?
- Meiden bespreken hun relatie (problemen) met hun vriendinnen. Die vriendinnen worden weer boos op mij. What the heck ?!?! Is dit een soort intermediair spelletje ofzo ??

Zo heb ik bepaalde zaken ervaren...
24 flesjes in een kratje. 24 uur in een dag. Toeval?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:57:45 #81
99690 RockyBalboa
What doesnt kill you...
pi_21026665
Ik ben het wederom met milagro eens. Misschien moet je eens proberen om bij het volgende meisje iets meer de kat uit de boom te kijken voordat je je helemaal erop stort. Als je al een aantal vriendinnen hebt gehad zou je dat toch moeten weten.
... makes you stronger.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 10:24:39 #82
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_21027081
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:24 schreef Untouchables het volgende:
TS, ik wil het wel, maar ik kan niet echt medelijden met je krijgen.
Je lijkt me namelijk zelf net zo iemand als de meiden die je tegenkomt, je doet vaag, bot, je weet niet wat je wilt, maar je verwacht wel van de tegenpartij, dat zij het weet.
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
pi_21027722
Ik stopte bij "vondt"...
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_21027835
Iemand die voor sex die x-jes schrijft vind ik een beetje zielig
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:06:39 #85
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_21027897
Je kunt natuurlijk ook eerst een tijdje nemen om een meid te leren kennen voor je iets begint...
(maar misschien doe je dat al wel... maar dan is het nog steeds aardig als algemene tip voor topicviewers)
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_21027936
Ik word altijd een beetje moe van mensen die een paar mindere ervaringen hebben gehad met wat eikels/kutwijven en dan gelijk het vertrouwen in de helft van de mensheid verliezen.

Er zijn aardige en vreselijke vrouwen en er zijn lieve en afgrijselijke mannen. Dat verschilt dus per persoon en je merkt vanzelf wel met welk type je te maken hebt als je iemand leert kennen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_21028902
Ook ik ben in m'n liefdesleven etterlijke malen genadeloos gekwetst, en dat verbittert inderdaad de blik op meiden behoorlijk. Evengoed bestaat m'n sociale leven mede uit een hele reeks meiden met wie ik een goede vriendschap heb en waarmee ik over echt alles kan praten. Dat compenseert dus wel behoorlijk.

Voorlopig hoef ik ook zo nodig niet meer, ik heb mijn portie voorlopig wel even gehad. Ik heb me over het idee heen gezet alleen gelukkig te kunnen worden mét een meid. Zonder kan dat ook prima
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_21029142
sms is ook al uit den boze! Dit doe je met vrienden! Begin er niet bij vrouwen en bel ze dus op!
pi_21029189
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:08 schreef Ripley het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van mensen die een paar mindere ervaringen hebben gehad met wat eikels/kutwijven en dan gelijk het vertrouwen in de helft van de mensheid verliezen.
tere zieltjes, Rip
lees nu eens de posts van Ickeane goed, en zie met wat voor een gevoelsmens we hier van doen hebben
pi_21029196
het probleem zit volgens mij gewoon bij jou, vrouwen zijn misschien niet zo duidelijk maar je kunt jezelf ook niet echt duidelijk verwoorden...
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_21029229
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:08 schreef Ripley het volgende:

Er zijn aardige en vreselijke vrouwen en er zijn lieve en afgrijselijke mannen. Dat verschilt dus per persoon en je merkt vanzelf wel met welk type je te maken hebt als je iemand leert kennen.
Inderdaad, voor sommige is het over 1 kam scheren erg makkelijk.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 03:15:42 #92
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_21046513
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 08:49 schreef Nevada92 het volgende:
Ik lees hier dingen die herkenbaar zijn. Ook ik ben al helemaal het vertrouwen in meiden kwijt.

Een paar dingen:
- Dat kl*te msn is echt geen goed communicatiemiddel. Dingen worden verkeerd begrepen en het blijft altijd anders dan je iemand in het echt spreekt.
- Soms geweldige gesprekjes met iemand (via msn) en dan stuur je een foto en dan moeten ze 'opeens weg'. Vervolgens nooit meer online en ik ben uit hun lijst verwijderd. Ja als je zo met andere mensen omgaat...
- Ze zeggen nooit in je gezicht hoe ze over je denken (of liegen daarover). Ik had een geweldige vriendin, met haar wezen shoppen en ze vond me aardig enzo en er leuk uitzien, en achteraf via msn vond ze me irritant en zielig en ik moest hulp gaan zoeken volgens haar en ze wilde me nooit meer zien.
- Meiden willen een leuk knap perfect vriendje. Hoe kunnen ze dit anders verantwoorden tegenover hun vriendinnen ?
- Meiden bespreken hun relatie (problemen) met hun vriendinnen. Die vriendinnen worden weer boos op mij. What the heck ?!?! Is dit een soort intermediair spelletje ofzo ??

Zo heb ik bepaalde zaken ervaren...
Nooit last van.. Ik heb het eerder andersom...
Ik heb bijna een zelfvertrouwen en ik weet... dat is nu inmiddels wel gebleken dat ik gewoon onwijs leuk kan chatten als er van de andere kant (de meid) wat interesse is.. dan is het voor mij niet moeilijk om te matchen op de juiste manier gewoon te chatten en "mind trucjes" als ...
hoe zou jij je voelen als... (laat ze nadenken over hoe iets zou zijn)
je weet best dat (verborgen commando) etc
dat voeg je er een beetje in + dat ik gewoon humor heb en dat ook op msn wel kan laten merken...
Wat basis regels... Als meisje wil je geen jongen die je kont achterna loopt... je wil een jongen die een uitdaging is.. dat weetje zelf ook best...
Nouw door zon mededeling te doen krijgt zon meid ook het idee van heey.. hij snapt het wel.. maargoed...
Klinkt beetje ego hierboven maar laten we ervan uitgaan.. dat een meid best wel denkt van .. zo leuke jongen na een tijdje gechat te hebben, 2 of 3 keer.. dat er interesse is gewekt
Het probleem is dan het echte daten
Ik zie die meiden maar gewoon als leuk tijdverdrijf en sinds ik was losser tegen relaties en sexs ben gaan aankijken, scheelt dat ook weer.. er kan altijd wat gebeuren als het klikt. als beide partijen daarvoor open staan.

Mischien moet ik mijn topic wat aanpassen...
Ik heb vooral de mogelijkheid om iemand te vinden via internet opgegeven...

En iedereen die nu weer zielug gaat lopen reageren, dat wat ik hierboven schrijf allemaal maar flauwekul is en dat ik een ego heb kan beter niks posten... het is gewoon zo gebleken ik post een ERVARING die ik meerdere malen heb gehad met een meid.

Uiteraard biljft het maar msn, zo kan een meisje dat je ogenschijnlijk zo leuk vindt nog voor een geplande ontmoeting een jongen tegenkomen en Pats! weg ben je... maargoed thats in the game..
Sommigen sluiten zich dan helemaal af.. anderen kan je gwoon nog gezellig meeij stappen.
Anyways dat was even een reactie op het bericht van nevada92..
Trouwens nevada92 ik heb ook wel verneukeratiefe acties meegemaakt, dat een meid geintereseerd was in mijn wat excentrieke uiterlijk en vertoning en achter bleek het daar alleen om te gaan... ze wou me zien en dan gingen we stukje winkelen en meer niet... terwijl ik gehoopt had op een leuk contact om eens gezellige dingen mee te doen of te stappen.
iets
  woensdag 4 augustus 2004 @ 03:18:25 #93
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_21046526
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:16 schreef milagro het volgende:

[..]

tere zieltjes, Rip
lees nu eens de posts van Ickeane goed, en zie met wat voor een gevoelsmens we hier van doen hebben
Wie ik?
Gevoelsmens waar? Bij jouw ontbreekt het volgens mij soms aan gevoel (ook buiten dit topic om) de benaming daarvoor is trouwens niet "realistisch" maar eerder iets in de hoek van ongevoelig
iets
pi_21046594
Ten eerste kom je over als een boer die amper weet hoe vrouwen in elkaar zitten.

Ten tweede kom je nogal onsympathiek over en zullen je relaties heel weinig voorstellen.

Ten derde zal ik niet meer reageren op topics zoals deze waarbij een sukkel zijn verhaal doet.
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 03:58:42 #95
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_21046767
Jij bent fijn...
iets
pi_21046787
er ligt nog een hoop werk in de wereld met zulke "problemen".........poldermodel-kinderen
Refuse/Resist/Innerself
pi_21047421
Beste neef,

Onze oma zij 2 jaar geleden: 'geen hand vol maar een land vol' en als je goed na denkt heeft ze gelijk gekregen! Volgende week zaterdag ga ik met wat vrienden naar New York, mieschien wil je mee? Dan gaan we even een goed meisje voor je regelen..

Nee, maar je hoeft niet met je 21'ste al een verkering te hebben (voor heel lang) Er zijn genoeg mensen met 21 die aleen zijn. Ik met 17 heb dan wel een beetje geluk..
pi_21047426
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:16 schreef egilio het volgende:
het probleem zit volgens mij gewoon bij jou, vrouwen zijn misschien niet zo duidelijk maar je kunt jezelf ook niet echt duidelijk verwoorden...
Ik lees zijn openingspost en ik denk hetzelfde. Alleen ik zie ten eerste een x aantal fouten per zin
Voorbeeldje: "vondt": mijn beeld van het onderwijs, wat doe je?

Maar goed, je gebruikt dus vrouwen ("scharrels" nee, hiermee win je stemmen) voor de sex en je vindt het gek dat ze ze het uitmaken? Duh, dan ben je dus al onduidelijk geweest in het begin van deze schijnrelatie, want er is toch niets uit te maken?
quote:
ik voelde toch nie gek veel voor dr
Waarom begin je dan toch "iets"? Voor de sex? Ga dan naar de plaatselijke disco, scoor een breezahmeidje en ga daarmee een nacht bezig. Totdat je wel iemand tegenkomt bij wie je je wel helemaal kan geven. Kortom:
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 01:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_21047483
Of kom je alleen de verkeerde meiden tegen, of weet je helemaal niet hoe je met ze omgaan moet. Of allebei.
Klussen deel 1 en 2
pi_21047785
.

[ Bericht 64% gewijzigd door Frenkie op 04-08-2004 09:45:09 ]
pi_21049142
Zoals jij met vrouwen omgaat en zij met jou: sletten
Relaties bieden meer dan sex....

[ Bericht 18% gewijzigd door Frenkie op 04-08-2004 11:50:29 ]
pi_21058376
Volgens mij moet het ook wel een beetje aan jezelf liggen, anders gaat het echt niet steeds hetzelfde. Waar haal je die meiden eigenlijk vandaan? Van het rode licht?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 16:19:46 #103
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_21079245
quote:
naja wat moet ik hier nu mee... ik vertrouw nu echt geen meid meer en ik ga ze zien als objecten..
Is inderdaad misschien wel het beste. Om ze "voor seks te gebruiken".. die liefde komt vanzelf
wel (of niet, maar dan heb je toch leuk seks gehad en zij ook. bovendien vind zo'n meisje toch
wel snel genoeg weer een andere kerel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')