quote:Op zondag 11 juli 2004 17:38 schreef Eddie__ het volgende:
Vanmiddag heb ik deze film gezien. Viel me helemaal niet tegen. Had er eignelijk helemaal niets van verwacht.
Een scene begreep ik niet, of ik heb niet echt op zitten letten. Ik plaats hem even in een spoiler om niets teveel te verklappen.En om daar antwoord op te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:26 schreef hornage het volgende:
[..]
En om daar antwoord op te gevenBedankt, ik wist nu niet of deze scene aan het eind van het verhaal thuishoorde of er gewoon tussen hoorde. Maar na jou antwoord is het me helemaal duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moeilijkste van alles is net te doen alsof je het druk hebt wanneer dat niet zo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm running out of time
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:31 schreef MrAbagnale het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
"La Tierra Giró para Acercarnos" by Eugenio Montejoquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:14 schreef MrAbagnale het volgende:
weet iemand anders misschien het gedicht?
Alleen als ze stijf zijn hequote:Op zondag 22 augustus 2004 17:33 schreef MikeyMo het volgende:
Die Naomi Watts heeft vet grote tepels (niet te verwarren met tepelhoven). Damn, dan zijn echt flinke knoppen die ze heeft
Voor de rest was het wel een aardige film
ik zou er eigenlijk een screenshotje van moeten makenquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Alleen als ze stijf zijn he![]()
Hmm, volgens mij heb ik die nog wel ergens. Ik had ze al een geupload voor scanman volgens mij, hiero:quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zou er eigenlijk een screenshotje van moeten maken
He! Jij begon erover he!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
hmmm, een droeve dramafilm over de dood en wij hebben over de omvang van de tepels van de hoofdrolspeelster. Wat geweldig 1-dimensionaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:08 schreef Citroentje het volgende:
Net gezien. Schitterende film...Waarom is dat een spoiler? Dat is zelfs de tagline van de film...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Omdat ik een totaal andere film had verwacht.quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom is dat een spoiler? Dat is zelfs de tagline van de film...
En een tagline kan geen spoiler zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:09 schreef Hare het volgende:
Waarom is dat een spoiler? Dat is zelfs de tagline van de film...
Diepzinnigquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
En een tagline kan geen spoiler zijn?
Serieus, ik vermijd het lezen van taglines.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:15 schreef Hare het volgende:
Diepzinnig
Kijk je dan ook niet naar de filmposters ofzo? Daar staat de tagline toch best vaak op?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Serieus, ik vermijd het lezen van taglines.
In dit geval vind ik het geen spoiler, overigens.
De poster van deze film was me niet opgevallen. Zodoende wist ik niet beter. Zoals ik al zei, ik had net iets anders verwacht (meer over het verklaren van de 21 gram verlies bij overlijden)quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Kijk je dan ook niet naar de filmposters ofzo? Daar staat de tagline toch best vaak op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2004 13:27 schreef Aventura het volgende:
Gisteren gezien. Er klopt alleen 1 groot ding niet, naar mijn mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
Inderdaad. Bijzonder mooi muziek ook tijdens sommige scenesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een mooie film. Ik ben echt blij dat ik em gezien heb.
Hmm Naomi Watts vond ik een beetje een schreeuwwijf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:08 schreef floris.exe het volgende:
Ik baal er echt van dat ik de film gisteren niet heb gekeken. Met name vanwege Naomi Watts had ik het voornemen de film te gaan kijken, maar ik viel al rond een uur of 10 voortdurend in slaap.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |