Meeeensquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:04 schreef Xlarge het volgende:
ook wat minder ligt er voornaam aan dat AT het nog niet doet...
Volgens mij bedoelt TS: ben je minder gaan Fokken op momenten dat dat Fok! niet down was.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeer zinnig topic.
Sinds de overstap naar Replique was FOK! veel down, dus als had je willen FOK!ken, was het niet mogelijk geweest.
Dus ja, minder gaan FOK!ken, maar om duidelijke redenen.
Ik heb een vergrootglas nodig om alles te kunnen lezen... MEGA irritantquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
Veel minder. Het forum reageert soms traag of helemaal niet. Bovendien is de nieuwe lay-out op de 1 of andere manier minder interessant. Dat gele lokte me uit om reacties te posten en hield me scherp. Dit grijs stoot een beetje af.
Maar de nieuwe layout van Topix, nu dus de oude layout, gaat uiteindelijk ook in Replique komenquote:Bovendien is de nieuwe lay-out op de 1 of andere manier minder interessant. Dat gele lokte me uit om reacties te posten en hield me scherp. Dit grijs stoot een beetje af.
Ja, dat zeggen ze ja. Ik gok dat het nog 2 maanden duurt voordat ie er is.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar de nieuwe layout van Topix, nu dus de oude layout, gaat uiteindelijk ook in Replique komen
Gezien de buglijst nogal lang is, en het fixen van bugs toch prioriteit heeft, ben ik bang dat je gelijk hebt jaquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:36 schreef Xante het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze ja. Ik gok dat het nog 2 maanden duurt voordat ie er is.
oohh blondje... je snapt het niet he?quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeer zinnig topic.
Sinds de overstap naar Replique was FOK! veel down, dus als had je willen FOK!ken, was het niet mogelijk geweest.
Dus ja, minder gaan FOK!ken, maar om duidelijke redenen.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:58 schreef Kissinggirl het volgende:
Wow, wat the fuck, je kan niet een jaartje weg blijven en dan is het hele forum weer omgegooid!!![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:47 schreef tijnnl het volgende:
minder, geen zoekfunctie meer en die mis ik nu al
Het zal waarschijnlijk wel zo zijn, maar heb je ook harde cijfers?quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Wel minder ja. Valt me ook op dat fok veel minder bezocht word.
Nou, de problemen zijn anders wel degelijk levensgroot hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:18 schreef hellmondunited het volgende:
Ben ook minder gaan fokken, komt vooral doordat het irritant klein is geworden allemaal
Same herequote:Op woensdag 25 februari 2004 10:40 schreef Roellio het volgende:
...
Ikzelf ben een stuk minder gaan fokken. Dit komt voornamelijk door het feit dat de boel traag is/was, veel functies niet werken en de AT het niet doen en ik geen zin heb om 1 voor 1 alle subfora door te spitten.
Same here, vaak klikte ik even op mijn naam, of op 'mijn active' om effe te kijken of er nog wat interessants gebeurd was, dat is nu veel lastiger.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:21 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ook irritant is, is dat de search niet werkt. Als ik niet kan zien op wat voor topics ik allemaal gereplied heb, ga ik minder snel terug om te kijken of er al gereageerd is en sluit ik Fok! af.
hier ga ik in mee.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
Veel minder. Het forum reageert soms traag of helemaal niet. Bovendien is de nieuwe lay-out op de 1 of andere manier minder interessant. Dat gele lokte me uit om reacties te posten en hield me scherp. Dit grijs stoot een beetje af.
de AT doen het weer (meer wel dan nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:54 schreef NatasTriplesix het volgende:
Ik ben hier ook minder, zonder frontpage en actieve topics is het voor mij minder interssant.
gelukkig zit er nu weer een beetje snelheid in het forum
Je krijgt de groeten van Michel, hij mist je.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:58 schreef Essiepessie het volgende:
Ook veel minder, maar dat was nu ook nog grotendeels omdat het niet kon of fok! gewoon irritant traag was. Ik mis ook de search erg, als die (samen met meer functies) terug is kan ik eens gaan beoordelen of iko.a. aan de afschuwelijke niet uitnodigende kleuren kan wennen.Perhaps ben ik tegen die tijd al vanzelf redelijk afgekickt ook.
ze zijn nog druk bezig met het aanpassen en sneller krijgen van FOK! met een beetje geduld is zo het oude fok er weerquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:14 schreef Sybesma het volgende:
De frontpage doet het zo slecht dat ik wel een paar keer per dag kijk alleen na 1 minuut alweer vertrokken ben. Veel minder dus!
Sorry hoor maar ik vind het zo langzamerhand op een totale mislukking lijken.
Het oude lettertype ook? Zit me hier helemaal blind te turen...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:18 schreef nikky het volgende:
[..]
ze zijn nog druk bezig met het aanpassen en sneller krijgen van FOK! met een beetje geduld is zo het oude fok er weervergeet niet dat de forumsoftware nog helemaal niet klaar was en dat ze dat even 5 keer zo snel klaar moesten krijgen.... de oude kleuren komen als het goed is terug.... de at ook en ook de zoekfunctie zal weer terugkeren
hetzelfde geld voor de FP.. ze zijn er druk mee bezig
quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
Geen zoekfunctie is waardeloos
Je moet naar die saaie poepkleur kijken
alles is zo fucking klein dat ik er nu al weer stront genoeg van heb voor vandaag.
Ghe, thanks, het doet me goed dat te horen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:12 schreef Potter het volgende:
Je krijgt de groeten van Michel, hij mist je.
Inderdaad, vandaag gaat ie erg goed. Alleen die layout nog veranderen en het is weer prima...quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:30 schreef QTPi het volgende:
Was minder, omdat het forum erg traag laadde, sinds vandaag gaat t weer turbo dus nu weer meer
idd, heb ik ook veel last van: minder dusquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb een vergrootglas nodig om alles te kunnen lezen... MEGA irritant
Klopt, het werkt supersnel!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:49 schreef maxso het volgende:
ja,en werkt allemaal zo lekker snel![]()
een stuk minder, omdat het niet werkt als je met Opera (v7.23) surftquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:40 schreef Roellio het volgende:
Ben jij sinds de overstap naar 'replique' minder gaan fokken? Ben je misschien meer gaan fokken, of is het ongeveer hetzelfde gebleven?
Heeeel irritant!quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:47 schreef tijnnl het volgende:
minder, geen zoekfunctie meer en die mis ik nu al
Sorry, maar ik kan een grijns echt niet onderdrukkenquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
Dat gele lokte me uit om reacties te posten en hield me scherp. Dit grijs stoot een beetje af.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:22 schreef RemCow het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan een grijns echt niet onderdrukken![]()
.
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:44 schreef Barb het volgende:
Minder, omdat de userposthistory niet werkt en omdat de AT onoverzichtelijk is door de te kleine lettertjes.
*herken*quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:44 schreef Barb het volgende:
Minder, omdat de userposthistory niet werkt en omdat de AT onoverzichtelijk is door de te kleine lettertjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |