Ken je dat verhaal wel dat hij de publieke omroep opdracht gaf om niet meer te bieden op champions leageua voetbal. Waarna zijn commerciele omroep de champions leageau rechten voor 40% goedkoper kon kopen.quote:
Je leest de raarste dingen op #POL.code:<Monidique> 6 Heb je het al gehoord? Het schijnt dat elroyb door zakjapannertje eet door een moderator
Ik wel een beetje.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:10 schreef Ype het volgende:
Ik ben niet blij met het nieuwe Fok!
Ja maar ik ben conservatief en ik snap er geen hol vanquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wel een beetje.
ik ook niet : veel bugs, niet vertrouwde layout, en vooral: sloom.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:10 schreef Ype het volgende:
Ik ben niet blij met het nieuwe Fok!
Als je het maar droog houdt, pberends.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:14 schreef pberends het volgende:
Morgen wordt het smullen: uitslag veroordeling AEL voorzitter over helen computers.
AEL sucks dikke vette harde tijd. Daar was iedereen het toch inmiddels wel over eens?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:14 schreef pberends het volgende:
Morgen wordt het smullen: uitslag veroordeling AEL voorzitter over helen computers.
Ze zouden met foto's van vermiste laptops voor het gerechtsgebouw rond moeten lopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:14 schreef pberends het volgende:
Oh mijn God! Ik ben alleen al een half uur bezig om op jouw reactie te reagerenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:15 schreef pberends het volgende:
[..]
ik ook niet : veel bugs, niet vertrouwde layout, en vooral: sloom.
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:17 schreef SportsIllustrated het volgende:
[..]
Ze zouden met foto's van vermiste laptops voor het gerechtsgebouw rond moeten lopen..
Tja AEL is een product van slechte integratie. Zou het gewoon typisch vinden als hij schuldig wordt beoordeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:16 schreef Ype het volgende:
[..]
AEL sucks dikke vette harde tijd. Daar was iedereen het toch inmiddels wel over eens?
Wie probeer je te overtuigen dude?
Dan gaan zijn handlangers & ander tuig roepen dat dit een politiek arrest isquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja AEL is een product van slechte integratie. Zou het gewoon typisch vinden als hij schuldig wordt beoordeeld.
De AEL is qua standpunten vergelijkbaar met de NSDAP van Hitler: tegen vrijheid, tegen joden.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja AEL is een product van slechte integratie. Zou het gewoon typisch vinden als hij schuldig wordt beoordeeld.
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De AEL is qua standpunten vergelijkbaar met de NSDAP van Hitler: tegen vrijheid, tegen joden.
Hun site is trouwens wel hilarisch. "De vreemdelingenhatende minister Verdonk."![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2004 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Mogge Sjun, wat ben je klein geworden.
[..]
En daar neem je twee van die plasgrage keffertjes voor die alleen geschikt zijn om narcistische nichten uit het eenzaamheid te verlossen? Snel terug naar het asiel Sjun, je hebt je een oor laten aannaaien![]()
![]()
nieuws.nlquote:Mubarak trekt omstreden perswet in 24-02-2004
Een omstreden wet op grond waarvan Egyptische journalisten in de gevangenis konden belanden voor het schrijven van stukken die de regering niet zinden is op last van president Hosni Mubarak ingetrokken. De chef van de Egyptische journalistenvakbond heeft dat maandag verklaard op een jaarbijeenkomst van journalisten.
Minister van informatie Safwat el-Sherif las op dezelfde bijeenkomst een toespraak van Mubarak voor. Daarin werd niet ingegaan op de omstreden perswet. Wel benadrukte Mubarak dat hij grote waarde hecht aan een vrije pers.
De staatskrant Al-Gumhuriya opende dinsdag met het nieuws van het intrekken van de perswet. Ook het semi-staatspersbureau MENA besteedde er veel aandacht aan.
Mubarak heeft verregaande bevoegdheden om wetten uit te vaardigen en in te trekken. Nadat hij in 1981 aan de macht was gekomen, gunde hij de Egyptenaren meer vrijheid dan zij de jaren ervoor gewend waren. In de jaren '90 trok Mubarak - geconfronteerd met een opstand van extremistische moslims - de teugels weer steviger aan.
De afgelopen jaren is het verscheidene malen voorgekomen dat een journalist achter de tralies belandde. Vorig jaar overleed een weekbladjournalist in de gevangenis aan een hartaanval. Hij was tot drie jaar gevangenisstraf veroordeeld wegens het publiceren van materiaal dat de openbare veiligheid zou ondermijnen. Het ging om een artikel over een koptisch-orthodoxe monnik, die volgens de journalist met vrouwen naar bed was gegaan om hen daar vervolgens mee te chanteren.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Nederland heeft daar niets over te zeggen hoor, het is de VN die beslist over het al dan niet voortzetten vd zaak. En ik denk dat de VN hiermee een signaal wil afgeven aan de internationale gemeenschap.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom dan al die verspilde moeite en waarom moet dat zonodig in Nederland? (ja ja, ik weet dat het internationale gerechtshof in Den Haag gevestigd is)
Weg, weg, weg met die smerige dictator. Tijd voor een bom op Cairo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |