abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2004 @ 12:27:19 #126
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_17335462
Goedemorgen allen!!!
Wat een geweldige dag is dit toch, het zonnetje schijnt, fok! doet het weer (min of meer), ik heb een kop koffie op m'n bureau staan... Zelfs het vooruitzicht dat ik straks nog 200 blz. moet lezen kan mijn dag niet verpesten...

als het forum ietsjes sneller zou zijn, dan was mijn dag helemaal perfect geweest
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2004 @ 12:29:59 #127
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17335501
quote:
Op maandag 23 februari 2004 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
Waar kan je zien wie online is dan?
Plusje/minnetje naast pi!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2004 @ 12:31:32 #128
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17335539
quote:
Op maandag 23 februari 2004 12:17 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wat een baggersnelheid.
Kut inderdaad, maar zal wel komen omdat ze maar 1 server hebben ingezet.
pi_17335545
quote:
Op maandag 23 februari 2004 12:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Plusje/minnetje naast pi!
Of je hebt aangegeven dat je niet wilt dat men kan zien of je online bent of niet, zoals ik dus heb gedaan.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2004 @ 12:33:41 #130
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17335571
quote:
Op maandag 23 februari 2004 12:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Of je hebt aangegeven dat je niet wilt dat men kan zien of je online bent of niet, zoals ik dus heb gedaan.
Hmmm, dus weer een waardeloze feature!
pi_17335601
quote:
Op maandag 23 februari 2004 12:27 schreef Tuana het volgende:
Goedemorgen allen!!!
Wat een geweldige dag is dit toch, het zonnetje schijnt, fok! doet het weer (min of meer), ik heb een kop koffie op m'n bureau staan... Zelfs het vooruitzicht dat ik straks nog 200 blz. moet lezen kan mijn dag niet verpesten...

als het forum ietsjes sneller zou zijn, dan was mijn dag helemaal perfect geweest
Underworld en ik hadden nog een vraag aan je, stel je Allah boven de Nederlandse grondwet?
pi_17335613
quote:
Op maandag 23 februari 2004 12:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 23 februari 2004 12:17 schreef pberends het volgende:

[..]

[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]

Wat een baggersnelheid.</div></blockquote>Kut inderdaad, maar zal wel komen omdat ze maar 1 server hebben ingezet.
ja lekker is dat
  maandag 23 februari 2004 @ 12:37:14 #133
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_17335645
ff snel posten voor ik de optocht ga lopen!

Voor zover beoordeelbaar vind ik de nieuwe opzet enigszins chaotisch, maar we zullen wel zien...

Vasteloavendj same!

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_17335672
quote:
Op maandag 23 februari 2004 12:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Pleeg een terroristische aanslag op Fok.
Goed idee!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 23 februari 2004 @ 12:42:25 #135
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_17335689
quote:
Op maandag 23 februari 2004 12:35 schreef pberends het volgende:

[..]

Underworld en ik hadden nog een vraag aan je, stel je Allah boven de Nederlandse grondwet?
Religie en wetgeving zijn twee zaken die ik gescheiden houd...
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  maandag 23 februari 2004 @ 13:08:29 #136
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17335769
quote:
Noorden Nigeria weigert poliovaccin

ABUJA Het streng islamitische noorden
van Nigeria weigert mee te werken aan
het polio-vaccinatieprogramma van de
Verenigde Naties.

Volgens een woordvoerder wordt het
vaccinatieprogramma gezien als een
"Amerikaans complot met als doel het
aids-virus te verspreiden en moslims
onvruchtbaar te maken".

In het noorden van Nigeria heerst al
een jaar een polio-epidemie.Van daaruit
heeft de ziekte zich over zeven andere
Afrikaanse landen verspreid.De VN is
begonnen met een inentingscampagne voor
63 miljoen kinderen in tien landen in
Midden- en West-Afrika.
En nu mogen jullie raden wie dadelijk die zielige kindjes kan betalen.

Religie
Islam
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17335831
quote:
Op maandag 23 februari 2004 13:08 schreef Duritz het volgende:

[..]

En nu mogen jullie raden wie dadelijk die zielige kindjes kan betalen.

Religie
Islam
Lijkt me meer een beslissing genomen door een paar debiele stamhoofden/oudsten dan iets wat je gelijk weer op de Islam kan afschuiven. Dat ze er zelf dat waanbeeld erbij halen dat Amerikanen demoslims onvruchtbaar willen maken is hun zaak. En nog kul ook anders hebben de Amerikanen behoorlijk gefaald in hun geheime agenda
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_17335859
quote:
Op maandag 23 februari 2004 12:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 23 februari 2004 12:17 schreef pberends het volgende:

[..]

[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]

Wat een baggersnelheid.</div></blockquote>Kut inderdaad, maar zal wel komen omdat ze maar 1 server hebben ingezet.
ja slim dan

lekker al die html codes.
pi_17335908
quote:
Roma protesteren tegen korting op uitkeringen 23-02-2004

Roma-zigeuners zijn van plan woensdag voor gemeentehuizen in heel Slowakije demonstraties te houden tegen de door de overheid ingevoerde kortingen op hun uitkeringen. Dat heeft Ladislav Fizik, een van de leiders van de Roma, maandag gezegd.

Volgens Fizik, die de groep Roma Parlement leidt, zijn de protesten erop gericht aan te tonen dat de zigeuners niet rond kunnen komen van de uitkeringen. De demonstranten zullen de regering echter niet om bijstand vragen, maar om banen, aldus de Roma-leider. De Roma zullen hun kinderen woensdag laat naar school laten gaan om te laten zien dat zij wel willen dat ze een opleiding krijgen, maar geen geld hebben om de kinderen te voeden en te kleden.

De leefsituatie van de Roma in Slowakije heeft de laatste tijd extra aandacht gekregen door het grote aantal plunderingen van kruideniers door de straatarme zigeuners. Die plunderingen lijken het gevolg van de deze maand ingevoerde maatregel van de Slowaakse regering om gezinnen die alleen van de bijstand leven te korten op hun uitkeringen. De regering hoopt langdurig werklozen met de maatregel te dwingen een baan te zoeken.

Maar de ingreep lijkt averechts te werken. Sinds vrijdag heeft de politie in Oost-Slowakije 46 Roma aangehouden voor winkeldiefstal bij kruideniers. Maandagochtend vroeg plunderde een groep van ongeveer dertig Roma een winkel in Kamenany in Centraal-Slowakije. Ze namen voor ongeveer honderdduizend kroon (2.500 euro) aan eten mee en richtten voor zeventigduizend kroon (1.700 euro) schade aan.

De armste Slowaakse Roma leven samen in nederzettingen, waar de werkloosheid vaak 100 procent bedraagt. Omdat ze nauwelijks kans op een baan hebben, proberen ze rond te komen van hun uitkeringen. Het Slowaakse ministerie van arbeid heeft onlangs verklaard maatregelen in voorbereiding te hebben waardoor de werkgelegenheid in het land moet toenemen.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
nieuws.nl

pi_17336289
Hallo lieve broekpoeperts van me
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_17336318
Ben ik ff een maandje (nou ja, twee dan) weggeweest, is heel Fok! anders. Niet zo erg, maar het is ook veel slomer. Zullen wel overgangsprobleempjes zijn. Anyway, ik ben terug.
Wie ben jij om ons cultuurgoed te verdedigen tegen vreemde smetten als je niet eens weet hoe je een werkwoord vervoegd?
pi_17336407
Ligt het aan mij, of is het forum extreem traaaaaaaaaggg???
pi_17336440
quote:
Op maandag 23 februari 2004 13:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Lijkt me meer een beslissing genomen door een paar debiele stamhoofden/oudsten dan iets wat je gelijk weer op de Islam kan afschuiven.
Er zijn opvallend veel debielen die 'toevallig' de islam aanhangen.
quote:
Dat ze er zelf dat waanbeeld erbij halen dat Amerikanen demoslims onvruchtbaar willen maken is hun zaak. En nog kul ook anders hebben de Amerikanen behoorlijk gefaald in hun geheime agenda
Ik begrijp niet wat moslims tegen Amerika hebben, Amerika is een bondgenoot vd islam.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  maandag 23 februari 2004 @ 15:23:44 #144
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_17336441
quote:
Op maandag 23 februari 2004 15:12 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:
Als het forum het al doet.
pi_17336442
quote:
Op maandag 23 februari 2004 15:12 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:
Nee, het ligt niet aan jou .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  maandag 23 februari 2004 @ 15:25:46 #146
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17336450
quote:
Op maandag 23 februari 2004 14:48 schreef Rechtse_Mensen het volgende:
Ben ik ff een maandje (nou ja, twee dan) weggeweest, is heel Fok! anders. Niet zo erg, maar het is ook veel slomer. Zullen wel overgangsprobleempjes zijn. Anyway, ik ben terug.
Ik vind het wel grappig, die nieuwe look.
Maar wel traaaaag ja.

Maar ben je er nu op regelmatige basis weer bij?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 23 februari 2004 @ 15:26:27 #147
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_17336455
Hoera! Mijn 5000e post op dit forum!

.
  maandag 23 februari 2004 @ 15:41:55 #148
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17336505
Gefeli, freako!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17336531
quote:
Op maandag 23 februari 2004 15:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]
blablabla..

Ik begrijp niet wat moslims tegen Amerika hebben, Amerika is een bondgenoot vd islam.
Whahahaaaa, quote van de maand.

Ik kom nog maar net bij van het lachen. Ik heb nog steeds maagkramp
pi_17336538
quote:
Op maandag 23 februari 2004 15:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Er zijn opvallend veel debielen die 'toevallig' de islam aanhangen.
[..]

Afrika zit vol debielen, neem nou dat Paus dingetjes gedoe. Tis irrelevant om bij dit soort zaken de Islam bij te halen. Bovendien is Nigeria wel bekend geworden met hun debielerige houding tegen van alles en nogwat.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')