quote:Leg uit.
Op donderdag 19 februari 2004 22:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Kozzmic beter stel je een nieuwe 'rechtse' moderator aan want het selectief topics sluiten van sizzler gaat helemaal nergens over.
Ow en btw, paars 1 en 2 waren centrum links om even op je sig in te gaan.
quote:12 miljard belasting verlaging is inderdaad centrum links maar kan je het verder ook onderbouwen? Als je kijkt naar wat voor dingen er zijn doorgevoerd?
Op donderdag 19 februari 2004 22:18 schreef Sickie het volgende:[..]
Leg uit.
Ow en btw, paars 1 en 2 waren centrum links om even op je sig in te gaan.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 22:18 schreef Sickie het volgende:[..]
Leg uit.
quote:Omdat de ruzie tussen UWV en de Geus niet over excuus cultuur gaat. Het gaat over dat de Geus zich voelt aangevallen door de UWV en zo revanche neemt op UWV. Heeft niks met excuus cultuur te maken.
Op donderdag 19 februari 2004 22:08 schreef sizzler het volgende:[..]
Waarom open je een nieuw topic als het nog steeds in Excuus-cultuur terug van weggeweest kan?
quote:
Kozzmic beter stel je een nieuwe 'rechtse' moderator aan want het selectief topics sluiten van sizzler gaat helemaal nergens over.
quote:Je noemt 1 beleidspunt en vergeet daarnaast dat 2 van de 3 coalitiepartijen zich aan de linkerzijde van het politieke spectrum bevonden.
Op donderdag 19 februari 2004 22:24 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
12 miljard belasting verlaging is inderdaad centrum links maar kan je het verder ook onderbouwen? Als je kijkt naar wat voor dingen er zijn doorgevoerd?
Op die manier kan ik een coalitie PvdA-GL-SP ook rechts noemen omdat de SP voorstander is van een actief spreidingsbeleid.
Paars was dus gewoon centrum links. Hoever ze zich van het centrum bevonden is discutabel maar dat ze er links van stonden is een feit imo.
quote:wanneer komt er een sticky hierover?
Op donderdag 19 februari 2004 22:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
5 april, zelfs.
quote:Kozzmic stelt helemaal niemand aan, sizzler is net zo goed mod als Kozzmic.
Rechtse mods
.
quote:Dat is problemen onderkennen, niet links of rechts
Op donderdag 19 februari 2004 22:28 schreef Sickie het volgende:[..]
Je noemt 1 beleidspunt en vergeet daarnaast dat 2 van de 3 coalitiepartijen zich aan de linkerzijde van het politieke spectrum bevonden.
Op die manier kan ik een coalitie PvdA-GL-SP ook rechts noemen omdat de SP voorstander is van een actief spreidingsbeleid.
Paars was dus gewoon centrum links. Hoever ze zich van het centrum bevonden is discutabel maar dat ze er links van stonden is een feit imo.
quote:du_ke !!!!!!!
Op donderdag 19 februari 2004 22:28 schreef du_ke het volgende:Fok is er nog
![]()
![]()
.
quote:PVDA was links van het midden inderdaad. D66 zat in het midden en VVD zat rechts van het midden.
Op donderdag 19 februari 2004 22:28 schreef Sickie het volgende:[..]
Je noemt 1 beleidspunt en vergeet daarnaast dat 2 van de 3 coalitiepartijen zich aan de linkerzijde van het politieke spectrum bevonden.
Maar laten we niet naar de sticker kijken die een partij heeft. Noem eens een paar centrum linkse punten die zijn doorgevoerd behalve die 12 miljard aan belasting verlaging?
quote:Centrum-links met rechtse trekjes.
Op donderdag 19 februari 2004 22:28 schreef Sickie het volgende:
quote:DoG!
Op donderdag 19 februari 2004 22:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
du_ke !!!!!!!
quote:WAO toestanden / asielzoeker-toestanden. En daarmee bedoel ik het verzuimen van kordate actie tegen de belachelijke wao cijfers en het feit dat men het gewoon verrekte om een actief uitzetbeleid te hanteren.
Op donderdag 19 februari 2004 22:30 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
PVDA was links van het midden inderdaad. D66 zat in het midden en VVD zat rechts van het midden.
Maar laten we niet naar de sticker kijken die een partij heeft. Noem eens een paar centrum linkse punten die zijn doorgevoerd behalve die 12 miljard aan belasting verlaging?
quote:Is er niet bezuinigd op sociale zekerheid in paars?
Op donderdag 19 februari 2004 22:36 schreef Sickie het volgende:[..]
WAO toestanden / asielzoeker-toestanden. En daarmee bedoel ik het verzuimen van kordate actie tegen de belachelijke wao cijfers en het feit dat men het gewoon verrekte om een actief uitzetbeleid te hanteren.
Is er door Cohen niet een nieuw asielbeleid ontworpen in paars?
[Dit bericht is gewijzigd door ub40_bboy op 19-02-2004 22:39]
quote:Ja, wanneer komt er eens een goede rechtse mod inderdaad?
Op donderdag 19 februari 2004 22:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:Rechtse mods
.
quote:Lees ... het ... hele ... topic ... door ... (!)
Op donderdag 19 februari 2004 22:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
wanneer komt er een sticky hierover?
quote:- Bezuinigen is niet inherent aan rechts. Kijk anders lever eerst even naar de Zalmnorm en de moeite de het gekost heeft aan de rechterflank om deze erin te houden.
Op donderdag 19 februari 2004 22:37 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
Is er niet bezuinigd op sociale zekerheid in paars?
Is er door Cohen niet een nieuw uitzettingsbeleid ontworpen in paars?
- Jah beleid maken is leuk maar als je er geen hol mee doet dan maakt het nog geen drol uit. Mensen in Rotjeknor op de trein zetten is geen uitzetten.
quote:Maar bezuinigen op sociale zekerheid wel.
Op donderdag 19 februari 2004 22:39 schreef Sickie het volgende:[..]
- Bezuinigen is niet inherent aan rechts. Kijk anders lever eerst even naar de Zalmnorm en de moeite de het gekost heeft aan de rechterflank om deze erin te houden.
quote:Maar was dat asielbeleid geschreven door Cohen echt centrum links te noemen? (ik bedoel centrum links in de vorm van problemen rond minderheden ontkennen)
- Jah beleid maken is leuk maar als je er geen hol mee doet dan maakt het nog geen drol uit. Mensen in Rotjeknor op de trein zetten is geen uitzetten.
[Dit bericht is gewijzigd door ub40_bboy op 19-02-2004 22:43]
quote:Ik zou iemand niet onwetend noemen als je niet eens de elementaire spellingsregels kent. Dan zet je jezelf best voor lul mee.
Wie paars 1 + 2 links vind is onwetend of naief of allebei.
En ja, paars was centrum-links.
quote:O gaan we zo beginnen.
Op donderdag 19 februari 2004 22:43 schreef Duritz het volgende:[..]
Ik zou iemand niet onwetend noemen als je niet eens de elementaire spellingsregels kent. Dan zet je jezelf best voor lul mee.
Ik zou paars maar niet centrum links noemen als je niet weet hoe de overgroot moeder van Jantje uit Lutjebroek heet.
Kortom wat je zegt slaat als een tang op een varken. Sommige mensen zijn nou eenmaal slechter in taal en beter in andere dingen.
[Dit bericht is gewijzigd door ub40_bboy op 19-02-2004 22:45]
quote:ja joh linkse zeikert!!!!!!!
Op donderdag 19 februari 2004 22:38 schreef Sidekick het volgende:[..]
Lees ... het ... hele ... topic ... door ... (!)
quote:Mjah, die t kan ie van mij cadeau krijgen als ie inziet dat paars wel degelijk centrum links was.
Op donderdag 19 februari 2004 22:43 schreef Duritz het volgende:[..]
Ik zou iemand niet onwetend noemen als je niet eens de elementaire spellingsregels kent. Dan zet je jezelf best voor lul mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |