Wat is dit voor topic ?
Dit is het officiele slowchat-topic voor alle bezoekers van Fok!s Muziekforum: MUZzers praten hier gezellig over koetjes, kalfjes, zin en onzin, spam en af en toe zelfs over muziek. Hoewel het topic inmiddels een groep vaste bezoekers heeft, is iedereen (nou ja, bijna iedereen) welkom om zijn gedachtenspinsels hier met de wereld te delen.
Veel plezier, en hou het gezellig.
.
Het Archief
Wat ooit begon als een grap (bedankt Diverse_Reality), is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige slowchat-reeks. Mocht je ooit behoefte hebben om het allemaal nog eens op je gemak na te lezen (moeilijk voor te stellen, maar goed..), dan kun je je wenden tot de volgende topics:
Dag seborik,
Dag vork, (de dag-reeks).
Dag Spinal Tap
Dag Sergeant Pepper
Dag Eddie (muziek-slowchatreeks)
Dag John Zorn (muziek-slowchat voor gevorderden)
Dag Mick Jagger. (slowchattopic voor diehards)
Dag Geddy Lee. (slowchattopic)
Dag Nicko (slowchattopic)
Dag Summoner (slowchat-topic)
Dag schotel: wat staat er op het muziekmenu?
Dag Jane, don't make it bad, take a sad song
Dag Phil, We said hello goodbye
Dag Sophie, there's slowchat on the dancefloor
Dag Dwerg, heigh ho, It's home from work we go
Dag Syd, en nu schijnen gekke diamant!
Dag Tom, walsen met Matilda...
Dag Boudewijn, picknick onder wilgen, onder linden
Dag Bill Ward, slowchattend in jack's land
Dag Ad, leef je uit op een bed van geluid...
Dag ¤ 0.50, Slowchat voor pimps & hoes
Met dank aan Zander voor de openingspost.
1
11
111
1111
quote:Uiteraard.
Op donderdag 19 februari 2004 02:00 schreef Zander het volgende:
Kennen jullie 'Scarefreak' nog?1
11
111
1111
Maar, omhoog met die klootzak, zou ik zeggen!
nog ff en ik hoef niet meer naar bed
quote:Ik post hier weinig maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen
Op donderdag 19 februari 2004 01:57 schreef Jane het volgende:
Nou moet ik nog een paar uur opblijven om dit topic snel vol te spammen. Straks loop ik nog een week met dat nummer in mijn hoofd.
quote:Op jou kan ik bouwen!
Op donderdag 19 februari 2004 02:06 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Ik post hier weinig maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen
Kennen jullie trouwens dat nummer Up up and away van Engelbert Humperdinck (ook nog gedaan door anderen waar ik nu niet op kan komen)? Toepasselijk...
Dat jullie allemaal in de hel mogen wegotten voor dat kutgeintje.
quote:Het was Tokus...
Op donderdag 19 februari 2004 02:11 schreef MUUS het volgende:
Dat jullie allemaal in de hel mogen wegotten voor dat kutgeintje.
*adem in*
Ik haat jullie allemaal!
Maareh... ik vertrouw op jullie, he?
quote:bwehehe
Op donderdag 19 februari 2004 02:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb m'n oude Cd Box weer van de zolder gehaald, het stof ervan af geblazen om te kijken wat voor mooie juweeltjes er alweer tussen zaten...
Zo vond ik een CD van de Smashing Pumpkins met het nummer "1979"
Heerlijk, die nostalgische herinneringen aan dat nummer en wat jammer dat ze zijn gestopt
quote:Goedemorgen.
Op donderdag 19 februari 2004 08:49 schreef Jane het volgende:
Goedemorgen. Nog niet vol?
* Bosbeetle helpt nog even mee met het sneller vullen van dit debacle
quote:Ja goedemorgen, ik vind de naam van dit topic toch beter dan 50ct denk ik. En misschien vind ik deze naam ook wel beter dan dat het topic opgedragen wordt aan een overjarige drummer van een overjarige band. Maar ach, het gaat om de inhoud toch?
Op donderdag 19 februari 2004 02:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo vond ik een CD van de Smashing Pumpkins met het nummer "1979"
Heerlijk, die nostalgische herinneringen aan dat nummer en wat jammer dat ze zijn gestopt
En over de Smashing Pumpkins, Billy dit in z'n eentje in de studio, geen last van andere muziekanten (dat is zijn mening). Dus misschien komt er wel weer eens wat leuks onze kant op na het Zwan debacle.
Oja, Jane, had je liever gehad dat ik deze post over 3 posts verdeeld had? Als troost een leuk linkje:
http://www.leninimports.com/beatles_reel.html
quote:
Jalalalala, jalalalala
Ik kwam jou tegen oheo,
jij was verlegen oheo.
Loop nu al dagen oheo,
want ik wil je wat vragen oheo.Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij.
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.Jallalalala, jalalalala
Ik zit te dromen oheo,
of jij zult komen oheo. Laat het me weten oheo,
ik kan jou niet vergeten oheo.Heb je even voor mij,
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.Heb je even voor mij,
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.Jalalalalala Jalalalala
Heb je even voor mij,
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.Heb je even voor mij maak wat tijd voor me vrij.
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen
kom vanavond bij mij
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:47 schreef Anthraxx het volgende:[..]
.
quote:Nog steeds last van je maag?
Op donderdag 19 februari 2004 09:47 schreef Bergamot het volgende:
Even melden dat ik nog leef, en daar houdt het eigenlijk wel mee op.
quote:Vind je Hollands bloed in de topic titels dan geen verbetering?
Op donderdag 19 februari 2004 08:46 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm na € 0,50 had ik gehoopt iets beters maar het is de bauer geworden
quote:Het heeft tot vorige week donderdag geduurd (6 dagen) voor ik mijn avondeten binnen kon houden. Verder ben ik moe en is mijn linkerknie kapot en verdraaid en hink ik een beetje. En ik voel me alleen.
Op donderdag 19 februari 2004 09:49 schreef Z het volgende:[..]
Nog steeds last van je maag?
Bweh. Het gaat gewoon even minder, en dit is een zeikpost.
quote:Dan is dit een "schouderklopje-post".
Op donderdag 19 februari 2004 10:26 schreef Bergamot het volgende:[..]
Het heeft tot vorige week donderdag geduurd (6 dagen) voor ik mijn avondeten binnen kon houden. Verder ben ik moe en is mijn linkerknie kapot en verdraaid en hink ik een beetje. En ik voel me alleen.
Bweh. Het gaat gewoon even minder, en dit is een zeikpost.
quote:Hij en Mariska hebben een miskraam gehad.
Op donderdag 19 februari 2004 10:32 schreef Frollo het volgende:
Wat is er mis met Franske dan?
quote:Och, wat een schitterende tekst.
Op donderdag 19 februari 2004 09:47 schreef Anthraxx het volgende:[..]
.
quote:Dat méén je niet!
Op donderdag 19 februari 2004 10:33 schreef julekes het volgende:[..]
Hij en Mariska hebben een miskraam gehad.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:47 schreef Z het volgende:.
Oja, Jane, had je liever gehad dat ik deze post over 3 posts verdeeld had? Als troost een leuk linkje:
http://www.leninimports.com/beatles_reel.html
quote:Phuck, die heb ik.
1988 - HMV BPM 1 - PAST MASTERS VOLUME 1 & 2 (2-LP, gatefold sleeve)...£ 60.00 / $ 100.00
quote:Als ik goed gekeken heb is mijn Sgt. Pepper's tussen de 50 en 80 pond waard
Op donderdag 19 februari 2004 11:14 schreef Zander het volgende:[..]
[..]Phuck, die heb ik.
Maar goed, dat soort prijzen krijg je ook alleen maar als ze in 'mint-staat' zijn, en mijn Beatles-platen zijn toch behoorlijk grijsgedraaid.
quote:Mono, 1967, uitknipsnorren, rood/witte hoes en bepaalde stukjes tekst op de hoes dat is belangrijk volgens de site. Ik kan er ook niet goed achterkomen of die tekst bij mij op de plaat staat (de rest is in orde iig). De tekst op de plaat zelf is nederlands dus zal het wel niet de eerste persing zijn...
Op donderdag 19 februari 2004 11:19 schreef Zander het volgende:
Sgt. Pepper heb ik ook op LP, met dat knipselvel er in en de "rood/witte" binnenhoes, maar ik weet niet welke persing het is. Volgens m'n moeder (de oorspronkelijke eigenaarheeft ze 'm in 1967 gekocht toen de plaat uitkwam.
Maar goed, dat soort prijzen krijg je ook alleen maar als ze in 'mint-staat' zijn, en mijn Beatles-platen zijn toch behoorlijk grijsgedraaid.
quote:Iron Maiden kan daar een puntje aan zuigen.
Op donderdag 19 februari 2004 10:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Och, wat een schitterende tekst.
Ja, je wordt weer overspoeld met Brabantse collectieve carnavalsidioterie. Er is op het moment zelfs een soort van symposium gaande over de toekomst van het carnavalsfeest en elementen die vereist zijn om het carnaval zo true mogelijk te vieren.
Zometeen eens een plekje voor de lunch proberen te veroveren. Iets wat dit jaar echt een enorme opgave lijkt te zijn.
quote:Ge wit niet wat u mist kulleke.
Op donderdag 19 februari 2004 12:56 schreef Zander het volgende:
Carnaval is hier meer een kinderfeest, ik heb het al niet meer gevierd sinds ik van de basisschool af ben.
quote:Ik ben ook in IJmuiden geboren
Op donderdag 19 februari 2004 13:13 schreef Frollo het volgende:
Bij ons Knotsenburg (Nijmegen) zijn ze d'r klaar voor hoor!
Maar omdat ik de eerste twintig jaar van mijn leven in IJmuiden heb doorgebracht, ben ik geen carnavaller en zal het nooit worden ook. Ik geloof niet dat ik dat erg vind.
quote:Da's ook toevallig!
Op donderdag 19 februari 2004 13:15 schreef Z het volgende:[..]
Ik ben ook in IJmuiden geboren
En heb 18 jaar in Velsen Zuid gewoond...
quote:Nope, op het Vellesan... Ik woonde achter 'de Ark' in Velsen-Z, ken je vast ook wel.
Op donderdag 19 februari 2004 13:17 schreef Frollo het volgende:[..]
Da's ook toevallig!
Velsen-Zuid, ja dat ken ik vrij goed. Je hebt toch niet toevallig op het Felisenum gezeten?
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 19-02-2004 13:21]
quote:Ik vind Pater Moeskroen stiekem wel grappig.
Op donderdag 19 februari 2004 13:19 schreef Frollo het volgende:
Zou er één goede carnavalsplaat bestaan? Wie weet er een?
quote:Die weten idd wel altijd goede tekenaars te scoren voor hun hoezen (Peter de Smet, Kamagurka...)
Op donderdag 19 februari 2004 13:25 schreef Zander het volgende:[..]
Ik vind Pater Moeskroen stiekem wel grappig.
quote:Ah ja, maar Pater Moeskroen is natuurlijk wel progressive carnaval, met heuse tempowisselingen en zo. Dat is toch best uniek binnen het carnavalsgenre...
Op donderdag 19 februari 2004 13:25 schreef Zander het volgende:[..]
Ik vind Pater Moeskroen stiekem wel grappig.
quote:'progressive carnaval'
Op donderdag 19 februari 2004 13:27 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ah ja, maar Pater Moeskroen is natuurlijk wel progressive carnaval, met heuse tempowisselingen en zo. Dat is toch best uniek binnen het carnavalsgenre...
quote:Gaat Dynamo weer een een keer door dan?
Op donderdag 19 februari 2004 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tokus heeft mijn dag toch wel een erg positieve wending gegeven door te melden dat Slayer zal spelen op Dynamo dit jaar.
quote:Ik heb die cd met een tekening van Peter de Smet een keer op de rommelmarkt gekocht en die is toch best wel leuk, vind ik. Verder heb ik natuurlijk ook een hekel aan carnavalsmuziek, vooral als het in (voor mij) onverstaanbaar dialect wordt gezongen.
Op donderdag 19 februari 2004 13:26 schreef Frollo het volgende:
Die weten idd wel altijd goede tekenaars te scoren voor hun hoezen (Peter de Smet, Kamagurka...)
Speaking of wijlen Peter de Smet, die man verdient natuurlijk een Roodkoperen Fluit van Verdienste (met 10 ton Koperpoets) voor zijn bijdrage aan de Nederlandse stripwereld.
quote:Ja. 1 Dag in het Goffertpark, zoals ook in 2000 en in 2002 Ozzfest.
Op donderdag 19 februari 2004 13:29 schreef Z het volgende:[..]
Gaat Dynamo weer een een keer door dan?
Jammer dat het niet gewoon 3 dagen duurt. Nu zal ik een nachtje Nijmegen moeten doen om Slayer te kunnen zien, denk ik.
quote:Ik heb Peter de Smet een keer geïnterviewd voor de Taptoe, ik was toen overigens een jaar of 12. Aardige man en mooie dochter (denk ik me te herinneren
Op donderdag 19 februari 2004 13:30 schreef Zander het volgende:[..]
Ik heb die cd met een tekening van Peter de Smet een keer op de rommelmarkt gekocht en die is toch best wel leuk, vind ik. Verder heb ik natuurlijk ook een hekel aan carnavalsmuziek, vooral als het in (voor mij) onverstaanbaar dialect wordt gezongen.
Speaking of wijlen Peter de Smet, die man verdient natuurlijk een Roodkoperen Fluit van Verdienste (met 10 ton Koperpoets) voor zijn bijdrage aan de Nederlandse stripwereld.
quote:ik vind het wel tof dat Slayer headliner is. Dan kan ik weer op tijd naar huis
Op donderdag 19 februari 2004 13:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ja. 1 Dag in het Goffertpark, zoals ook in 2000 en in 2002 Ozzfest.
Jammer dat het niet gewoon 3 dagen duurt. Nu zal ik een nachtje Nijmegen moeten doen om Slayer te kunnen zien, denk ik.
quote:Je moest eens weten... Omroep en TV Brabant zenden de hele dag niks anders uit. Het is maar goed dat deze radio- en tv-zenders niet in heel Nederland te ontvangen zijn, veel genantere dingen worden er in Nederland niet uitgezonden. Werkelijk elke talentloze hark met een gekke pruik en foute snor komt zonder problemen met tenenkrommende carnavalsbrouwsels op tv en radio hier.
Op donderdag 19 februari 2004 13:30 schreef Zander het volgende:[..]
Ik heb die cd met een tekening van Peter de Smet een keer op de rommelmarkt gekocht en die is toch best wel leuk, vind ik. Verder heb ik natuurlijk ook een hekel aan carnavalsmuziek, vooral als het in (voor mij) onverstaanbaar dialect wordt gezongen.
quote:Gaaf. Ik heb hem ooit een van mijn Generaal-stripboeken laten signeren op de Stripdriedaagse, toen heeft hij er ook een tekeningetje bijgemaakt.
Op donderdag 19 februari 2004 13:39 schreef Z het volgende:
Ik heb Peter de Smet een keer geïnterviewd voor de Taptoe, ik was toen overigens een jaar of 12. Aardige man en mooie dochter (denk ik me te herinneren). Ik heb toen ook een tekening gehad van dat eendje wat bij de generaal hoorde. Jammer dat die een beetje vervaagd, is ook al behoorlijk oud
quote:Ah, 2000, Maiden headliner, good old time, om 23:45 thuis, kon ik zelfs nog even de kroeg in.
Op donderdag 19 februari 2004 13:41 schreef Tokus het volgende:[..]
ik vind het wel tof dat Slayer headliner is. Dan kan ik weer op tijd naar huis
quote:Absoluut. Wát een malle jongen was ie!
Op donderdag 19 februari 2004 13:30 schreef Zander het volgende:
quote:Wat een nepperts
Op donderdag 19 februari 2004 13:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ja. 1 Dag in het Goffertpark
sind 1999 had ik mezelf beloofd elk jaar naar dynamo te gaan gaan ze er ineens 1 daagse dingen van maken
quote:Slayer!
Op donderdag 19 februari 2004 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Wat een nepperts
sind 1999 had ik mezelf beloofd elk jaar naar dynamo te gaan gaan ze er ineens 1 daagse dingen van maken
Ik zie ook liever 3 dagen, maar als ik Slayer niet snel bij andere festivals op het programma zie verschijnen, dan toch maar Dynamo 1 dag.
quote:Fantastische tent, de Ark. Als je een jaar of 17 bent dan he.
Op donderdag 19 februari 2004 13:19 schreef Z het volgende:
Ik woonde achter 'de Ark' in Velsen-Z, ken je vast ook wel.
quote:Ik ben er ook een beetje uit trouwens, ben ook met oudere dingen bezig maar ik denk dat je 'Bows and Arrows' van 'The Walkmen' wel leuk zal vinden. Pitchfork was lyrisch (maar dat moet je met een korreltje zout nemen). Voor de rest vind ik Mirah (tip van grobbel) erg leuk, maar daar moet je van houden, hier staan wat mp3's van haar (legaal).
Op donderdag 19 februari 2004 15:33 schreef Zander het volgende:
Hmm, mensen, doe eens een suggestie: welk geweldig _nieuw_ album mag ik echt niet missen? De laatste tijd heb ik me eigenlijk alleen maar met oude zooi beziggehouden (ook leuk, daar niet van).
quote:Tja, ik ben zelf nog niet echt onder de indruk geweest van de in 2004 uitgebrachte albums, maar misschien dat anderen daar weer een andere kijk op hebben. Ik weet niet in hoeverre je je al verdiept hebt in een aantal van de interessante releases uit 2003 (in de categorie "Pitchfork endorsed", dat dan weer wel
Hmm, mensen, doe eens een suggestie: welk geweldig _nieuw_ album mag ik echt niet missen? De laatste tijd heb ik me eigenlijk alleen maar met oude zooi beziggehouden (ook leuk, daar niet van).
quote:Iets conventioneler inderdaad, maar ook erg de moeite waard. Mirah's muziek kun je het beste omschrijven als een luistervriendelijkere variant van the Microphones qua arrangementen, met degelijke (lofi) singer/songwriter-nummers aan de basis. En The Walkmen zijn ook niet verkeerd...
Op donderdag 19 februari 2004 15:54 schreef Z het volgende:[..]
Ik ben er ook een beetje uit trouwens, ben ook met oudere dingen bezig maar ik denk dat je 'Bows and Arrows' van 'The Walkmen' wel leuk zal vinden. Pitchfork was lyrisch (maar dat moet je met een korreltje zout nemen). Voor de rest vind ik Mirah (tip van grobbel) erg leuk, maar daar moet je van houden, hier staan wat mp3's van haar (legaal).
quote:En volgens mij samplen ze Wim T. Schippers/Ernie in hun nummer Bonanza van die CD, heeft ook wel wat.
Op donderdag 19 februari 2004 16:12 schreef Z het volgende:
'Lemon of Pink' vond Vork ook erg leuk meen ik. Ik ook trouwens, een nederlandse violist speelt daarin dus al is het alleen al vanwege de vaderlandsliefde, moet je daar wel even naar luisteren!
quote:Dat klopt volgens mij wel, het is ook een Nederlandse stem die "The Lemon of Pink" zegt, dat hoor je aan het accent. Overigens is de eerste cd van hun ook wel leuk! (die heet Thought for Food).
Op donderdag 19 februari 2004 16:19 schreef Grobbel het volgende:[..]
En volgens mij samplen ze Wim T. Schippers/Ernie in hun nummer Bonanza van die CD, heeft ook wel wat.
Maar dit is echt weer zo'n Pitchfork-review die gelijk de prullenbak in kan: http://pitchforkmedia.com/record-reviews/f/funkadelic/motor-city-madness.shtml
quote:Dat vinden ze bij Sub Pop ook
Op donderdag 19 februari 2004 16:35 schreef Zander het volgende:
Hmm, die review van Four Tet ziet er wel interessant uit (in queue plaatst..)Maar dit is echt weer zo'n Pitchfork-review die gelijk de prullenbak in kan: http://pitchforkmedia.com/record-reviews/f/funkadelic/motor-city-madness.shtml
quote:Ik luister al een week naar jaren 60 muziek op Radio 2. Het zou nog leuker kunnen zijn, als ze niet elke dag dezelfde muziek draaien. Vandaag zelfs twee keer binnen een paar uur Poupee de son van France Gall gehoord. Als ik telkens dezelfde muziek wil horen, zet ik Sky radio wel aan.
De laatste tijd heb ik me eigenlijk alleen maar met oude zooi beziggehouden (ook leuk, daar niet van).
quote:Voor 1 oud-hollandse gulden
Op donderdag 19 februari 2004 14:41 schreef Litpho het volgende:
[ouwe-lulmode]
Dynamo hoort gewoon 1 dag te zijn op de ijsbaan.
[/ouwe-lulmode]
Ja, ik vond het gaaf, vooral na de pauze toen ze er een beetje goed inkwamen.quote:Op maandag 23 februari 2004 13:38 schreef Vork het volgende:
Zo, gister een best leuk concert gezien trouwens. toch Zander?
concert van ?quote:Op maandag 23 februari 2004 13:38 schreef Vork het volgende:
Zo, gister een best leuk concert gezien trouwens. toch Zander?
* MuadDib mist haar nu al!quote:Op maandag 23 februari 2004 18:00 schreef dwerg het volgende:
Ohja, nog een berichtje van Jane: door alle emoties heeft haar pc het begeven, voorlopig (geen idee hoe lang) is ze offline.
De hemel zij geprezen!!!!!quote:Op maandag 23 februari 2004 18:00 schreef dwerg het volgende:
Goedemiddag Muziek.
Wat een merkwaardige gewaarwording: ik heb dit forum gewoon gemist.
Ohja, nog een berichtje van Jane: door alle emoties heeft haar pc het begeven, voorlopig (geen idee hoe lang) is ze offline. Danny kan beter nog een weekje wachten met het Beatlesforum.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2004 19:24 schreef MuadDib het volgende:
[..]
* MuadDib mist haar nu al!
quote:Op maandag 23 februari 2004 19:28 schreef Jane het volgende:
Maar je zult het toch nog ff met me moeten doen.
Ja, hoe zit dat nu eigenlijk? Komt hij nu nooit vol?quote:Op maandag 23 februari 2004 21:28 schreef dwerg het volgende:
Hoi Jane.
Als dit topic toch tot in het oneindige doorloopt, dan mag ik wel een zwaaismileypost plaatsen.
whehehe en 24-2 komt net de stufi binnenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:01 schreef Seborik het volgende:
Ow, ik heb echt veel teveel cd's gekocht de afgelopen tijd, dus ga ik een maand stoppen. Krijg er nog wel wat binnen, dus dat moet niet al te moeilijk zijn op zich, maar vanaf vandaag - 24 februari - koop ik een maand geen cd's meer. Dat is 24 maart.
Kijken of het lukt.
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:37 schreef Seborik het volgende:
Las net dat topics na 300 posts automatisch dichtgaan.
Yeah, en nu naar bed... :{quote:Op woensdag 25 februari 2004 00:40 schreef Seborik het volgende:
Yeah, we're back! 8-)
Welterusten MuadDib en Jane!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 00:59 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Yeah, en nu naar bed... :{
quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:24 schreef Z het volgende:
Met deze snelheden kan ik prima leven, sterker nog, het is volgens mij nog nooit zo snel geweest! Hopen dat het zo blijft! Goedemorgen trouwens.
Ik vrees dat het niet lang zal duren. Vermoedelijk zal de boel weer aardig traag worden wat later in de middag. Ik zal voortaan maar 's avonds laat en vroeg op de dag posten.quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:24 schreef Z het volgende:
Met deze snelheden kan ik prima leven, sterker nog, het is volgens mij nog nooit zo snel geweest! Hopen dat het zo blijft! Goedemorgen trouwens.
Klopt, 'Andy Roid', heb er ook een T-shirt van. Heb je de site van Erik Kriek wel eens bekeken? Mooie site, mooie plaatjes.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:15 schreef Frollo het volgende:
Ja, het gaat nu al best lang best goedTijd om de AT weer aan te zwengelen of is dat te optimistisch?
Leuke avatar trouwens, Z. Dat is dat robotje van Erik Kriek toch?
Ik heb de AT niet zo nodig, mijn eigen AT vind ik belangrijker eigenlijk. Maar ja, ik bookmark rustig verder, en wacht verder gewoon af.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:15 schreef Frollo het volgende:
Ja, het gaat nu al best lang best goedTijd om de AT weer aan te zwengelen of is dat te optimistisch?
Er is gewoon nog geen AT, moet nog gemaakt worden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:15 schreef Frollo het volgende:
Leuke avatar trouwens, Z. Dat is dat robotje van Erik Kriek toch?
Dat mag inderdaad ook wel eens gezegd worden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:44 schreef Zander het volgende:
Zo, het forum draait vandaag zowaar gewoon lekker. Petje af voor de mensen die er zo hard aan gewerkt hebben.
Sluit ik me volledig bij aan!quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:44 schreef Zander het volgende:
Zo, het forum draait vandaag zowaar gewoon lekker. Petje af voor de mensen die er zo hard aan gewerkt hebben.
Ja, de ouwetjes worden wel met hun neus op de leesbril gedrukt op deze manier, idd.quote:.. en nu mogen de letters in de index van mij wel een puntje groter
Maar daarvoor is de mooie previewfunctie. Die is ook erg mooi geworden, tijdens het nalezen meteen verbeteren enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:01 schreef Jane het volgende:
Zelf heb ik eigenlijk het meeste 'last' van de letters in het reageerschermpje. Ik zie gewoon constant typefouten (vergeten letters) over het hoofd.
Ik ook! Heel goedquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Sluit ik me volledig bij aan!
Ja, I know. Maar mijn angst is een beetje dat het nu juist aan de software ligt. Scriptjes en zo, die door onze beveiliging 'eng' gevonden worden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:09 schreef Seborik het volgende:
Alle oude layouts komen weer terug, maar moeten aangepast worden aan de nieuwe software.
Active Topics doet het anders alweer hoor, dwerg. Kom terug!!! Terug zeg ik je!quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:16 schreef dwerg het volgende:
Hallo Muziek.
Zonder search vind ik er geen fuck aan, en bovendien moet ik telkens opnieuw inloggen. Ik kom een andere keer wel weer terug.
Nou, geweldig. Daar zitten een boel leuke topics tussen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:28 schreef Jane het volgende:
Active Topics doet het anders alweer hoor, dwerg.
En voor My Active Topics hoef je 'alleen maar' alles waarin je reageert te bookmarken.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:30 schreef Seborik het volgende:
Hey ja, de active topics doen het al! Cool!
Dan moet je dus gewoon na elke reactie even op dat mapje bovenaan de pagina klikken. Via 'Bookmarks' heb je dan je eigen Active Topics lijstje.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:32 schreef dwerg het volgende:
Ik wil gewoon op mijn naam klikken en zien waar ik geweest ben.
Of gewoon stoppen met reageren.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:35 schreef Jane het volgende:
Dan moet je dus gewoon na elke reactie even op dat mapje bovenaan de pagina klikken.
was je niet stiekem naar John Zorn aan het luisteren?quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:40 schreef Seborik het volgende:
Bah, ik werd gewekt door cirkelzagen, deurbellen, auto's die niet willen starten en boormachines. Je zou haast denken dat het hier de grote stad is.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
was je niet stiekem naar John Zorn aan het luisteren?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:36 schreef Tijn het volgende:
En Jane, ik denk dat het deze vrijdag wel lukt om even in Naarden langs te komen. Kunnen we gelijk verder wat afspreken in verband met je prijs
I'm there when you're there. Heb je m'n nummer nog? Anders sms je ff wanneer je er aan komt of zo. Maar als jij zegt dat je er om 5 uur bent, dan ben ik er.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:45 schreef Tijn het volgende:
Hoe laat ben je er ongeveer?
Ik kan er vanaf een uur of 5 zijn, gok ik zo.
Ja, dat was je.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:54 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... ik heb hier een 9-cijferig nummer van je, vast ingevoerd toen ik dronken was ofzo
En Limburgers uiteraard.. Maar hier is alles na woensdag wel afgelopen, hoor. Wel gezellig trouwens, die sneeuw vandaag. Doet me helemaal aan kerstmis denkenquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:56 schreef Seborik het volgende:
Jawel, soms plakken ze er een paar dagen 'uitcarnavallen' achteraan. Gekke Brabanders.
Nou, leuk die sneeuw.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:28 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wel gezellig trouwens, die sneeuw vandaag.
Oe Liejannuh! Ik moest nog aan je denken gisteren. Heb gisteren appeltaart gegeten bij de Grannys in Groningenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:20 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen muziek!
Hier ligt heel veel sneeuw, dus ik blijf thuis vandaag!
Of klinkt dat heel ambtenaarderig??
En dat houdt in?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:19 schreef Seborik het volgende:
Heeft dit topic gewoon ineens een topicreport.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:19 schreef Seborik het volgende:
Heeft dit topic gewoon ineens een topicreport.
Naast de topictitel en het bookmarkmapje staat er een knopje waarin je een topicreport kunt plaatsen. Dat betekent dat de modjes van het betreffende forum dan een uitroepteken naast het topic zien waarin een boodschap van een user over het topic staat.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
En dat houdt in?
Hehe, over de titel.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:33 schreef Frollo het volgende:
Er heeft dus iemand geklaagd over de openingspost begrijp ik?
Zeg Jane, wat het jij opeens met bugs? Ik zie je ook al zo fanatiek in het centrale bug topic posten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:36 schreef Jane het volgende:
Ik móest het gewoon ff uitproberen, sebbo.Wel gelijk wat bugs ontdekt.
Die zie ik volgens mij al de hele tijd staan, of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Naast de topictitel en het bookmarkmapje staat er een knopje waarin je een topicreport kunt plaatsen.
Ja, die zie je de hele tijd al staan, omdat dat het knopje is waar je ze in moet voeren.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die zie ik volgens mij al de hele tijd staan, of vergis ik me nu?
Beroepsdeformatie, denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:40 schreef Z het volgende:
[..]
Zeg Jane, wat het jij opeens met bugs? Ik zie je ook al zo fanatiek in het centrale bug topic posten.
Probeer op google eens als query:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:55 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vind het wel lastig dat je niet meer kan searchen. Ik wilde vol vreugde even melden dat het nieuwe Beastie Boys album ergens in Juni (EINDELIJK) uit kwam, maar ik kan het topic nergens vinden. Dus nou ja, dan hier maar..
Dat zijn de leukste bugs ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:57 schreef Z het volgende:
Bugs, Beatles, hmmmmz
Je mag je naam er wel bij zetten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:07 schreef Zander het volgende:
Ah, dus daar is dat gele knopje voor.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:55 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vind het wel lastig dat je niet meer kan searchen. Ik wilde vol vreugde even melden dat het nieuwe Beastie Boys album ergens in Juni (EINDELIJK) uit kwam, maar ik kan het topic nergens vinden. Dus nou ja, dan hier maar..
Maar hij springt elke keer vanzelf op 'Anoniem'.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je mag je naam er wel bij zetten.
Niet te verwarren met Het Grote Beatles Topic - Deel 4quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:27 schreef Jane het volgende:
Heb ik ook al gemeld in het bug-topic.
Jah, inderdaad. De diepgang valt dan ook erg mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:42 schreef Zander het volgende:
Brr, ik vind die topictitel al zo fout.. "Muziek met diepgang". Pretentieus, hoor.
Hehe, ok, dan ben ik weer op de hoogte.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:41 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, die zie je de hele tijd al staan, omdat dat het knopje is waar je ze in moet voeren.
Wanneer er een topicreport staat, wordt er in de topiclist een uitroepteken zichtbaar voor ons.
Basicquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:11 schreef Zander het volgende:
Mjah, het bleek uiteindelijk aan de router te liggen, ff gereset en probleem weer opgelost. Wat ben ik toch ook een techneut.
Dat textadventure vind ik nog steeds wel een grappig idee, wat is een beetje makkelijk programma om zo'n ding in te maken?
Het wordt skiën maar eerst nog maar eens zien dat we in frankrijk geraken.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:43 schreef Frollo het volgende:
Ski/snowboard/langlauf/schaats ze!
10 print "je bent in een kamer, je kunt richting het oosten"quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:26 schreef Zander het volgende:
Jah, maar dat is niet efficient, want dan moet je zelf alle routines voor lopen, kijken, etc. eerst gaan coden. Er zijn vast wel van die kant-en-klare pakketten waarbij dat al gedaan is.
Hadden jullie al door dat ik niet graag programmeer?![]()
Mooie naam is dat toch!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:33 schreef Seborik het volgende:Camille Saint-Saëns.
Hoi Z! Als je nog op zoek bent naar van die koormuziek à la Brahms, Berlioz en Dvorak ligt er bij het kruidvat nu voor iets meer dan 4 euro een dubbel-cd van Frank Martin met daarop op twee zilveren schijfjes het oratorium Golgotha.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:36 schreef Z het volgende:
[..]
Mooie naam is dat toch!
Wil je een nieuwe openen dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
seborik hij is op 253 dr kan toch wel een slotje op nu ( zeg maar een nostalgische 255 slotje)
erm ik heb zo geen inspiratie voor een goede titelquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:54 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wil je een nieuwe openen dan?
Post eerst maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:57 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb er een wil je deze dichtdoen seborik !!
Ik zal hem quoten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:59 schreef dwerg het volgende:
Ja hallo, jullie gaan niet om mijn geweldige post zitten slowchatten, stelletje kinderen.
heb ik gedaan en replique kent geen 'quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik zal hem quoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |