Ik trap af:
3-3-'04 PSV Eindhoven - AC Perugia, return voor de UEFA-Cup
Ik zal op Oost te vinden zijn, en wel in vak W.
Ik verwacht dat PSV volgende week in Italië de basis al gelegd zal hebben om een week later in Eindhoven de Perugianen uit de UEFA beker te knikkeren.
28-02-2004 - West Ham United - Cardiff City.
Zit op Dr Martensstand. Vrijdagochtend heen, zondagavond weer terug.
quote:heel saai maar exact hetzelfde, ook PSV - Perugia en ook in vak W
Op woensdag 18 februari 2004 16:17 schreef ErikT het volgende:
Ik denk niet dat er al zoiets is in VBL. Een topic waarin je kan zetten naar welke wedstrijd(en) je gaat. Nu lees je dat altijd overal tussendoor, maar ik vind het wel leuk om dat te weten van iedereen.Ik trap af:
3-3-'04 PSV Eindhoven - AC Perugia, return voor de UEFA-Cup
Ik zal op Oost te vinden zijn, en wel in vak W.Ik verwacht dat PSV volgende week in Italië de basis al gelegd zal hebben om een week later in Eindhoven de Perugianen uit de UEFA beker te knikkeren.
quote:Ik ook, vak 414 zoals gebruikelijk.
Op woensdag 18 februari 2004 19:08 schreef Devano het volgende:
Eerstvolgende Ajax - Twente @ 22/02
FC den Bosch - Emmen.
quote:he,ik ook
Op woensdag 18 februari 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
5 maart.FC den Bosch - Emmen.
quote:Wat een toeval.
Op woensdag 18 februari 2004 19:19 schreef DutchGooner het volgende:[..]
he,ik ook
quote:Kijk eens aan, achterburen
Op woensdag 18 februari 2004 19:33 schreef Neede-Radicals het volgende:
Ook hier Ajax-Twente
Kaarten worden nog geregeld,geloof dat het 413 wordt.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen naar FC Den Bosch - Fortuna Sittard.
Uiteraard op de M-Side!
Euh, vak K6 geloof ik...
quote:rij 12
Op woensdag 18 februari 2004 19:52 schreef Yeahinho het volgende:
Oh, moet het vak er ook bij?
[..]
20-02-2004
Roda JC - FC Volendam
vak W12 rij 2 stoel 8
quote:Naar deze wedstrijd had ik ook heen gewild, maar dat gaat me helaas niet lukken.
Op woensdag 18 februari 2004 19:55 schreef TheGHunter het volgende:Roda JC - FC Volendam
De eerstvolgende wordt nu:
29-02-'04 FC Volendam - ADO Den Haag
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
5 maart.FC den Bosch - Emmen.
27-02-2004 Emmen - Cambuur Leeuwarden
05-03-2004 FC Den Bosch - Emmen
quote:zozo,gaat druk worden,effe uit mijn hoofd zijn er 8 Fok!kers aanwezig dan
Op woensdag 18 februari 2004 22:48 schreef pekel het volgende:[..]
.
05-03-2004 FC Den Bosch - Emmen
quote:Dus je heb een kaart, aardig gek, zi je naast het uitvak, of aan de overkant?
Op woensdag 18 februari 2004 16:25 schreef Cart_man het volgende:
Eerstvolgende28-02-2004 - West Ham United - Cardiff City.
Zit op Dr Martensstand. Vrijdagochtend heen, zondagavond weer terug. [afbeelding]
quote:Zitten op lange zijde aan de kant van het uitvak volgens mij...rest was niet verkrijgbaar...moeten alleen nog ff een B&B regelen voor 2 nachten.
Op donderdag 19 februari 2004 09:09 schreef Luni het volgende:[..]
Dus je heb een kaart, aardig gek, zi je naast het uitvak, of aan de overkant?
quote:Wanneer is voorverkoop van die wedstrijd eigenlijk?
Op donderdag 19 februari 2004 00:56 schreef DarkShine het volgende:
29-2 PSV - Roda JC
quote:Stom, heb effe gekeken, maar daar zat ik vorig jaar ook tegen Chelsea, Upper aan de kant van het uitvak. ben jaloers, zou ook wel weer een keer willen gaan, maar heb er niet echt geld voor op het moment.
Op donderdag 19 februari 2004 09:18 schreef Cart_man het volgende:[..]
Zitten op lange zijde aan de kant van het uitvak volgens mij...rest was niet verkrijgbaar...moeten alleen nog ff een B&B regelen voor 2 nachten.
quote:Weet ik ff zo niet, zal wel op rodajcfans.nl staan
Op donderdag 19 februari 2004 09:38 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Wanneer is voorverkoop van die wedstrijd eigenlijk?
quote:Ik misschien ook, maar wel in het uitvak
Op donderdag 19 februari 2004 10:23 schreef zjroentje het volgende:
Dat zal wel PSV - Perugia zijn.
quote:Naar die wedstrijd ga ik ook! Is ergens in mei he?
Op donderdag 19 februari 2004 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Eerstvolgende :FC Utrecht - NAC
quote:Daar zou ik ook liever zitten.
Op donderdag 19 februari 2004 10:50 schreef Afunados het volgende:[..]
Ik misschien ook, maar wel in het uitvak
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:23 schreef zjroentje het volgende:
Dat zal wel PSV - Perugia zijn.
.. alle thuiswedstrijden FC Den Bosch ...
25 april 04 NEC - Ajax
quote:Geen achterburen...tis vak 419 geworden!
Op woensdag 18 februari 2004 19:42 schreef Againzender het volgende:[..]
Kijk eens aan, achterburen
quote:Ik ook nee is Zondag 22 februari, 14.30 uur, ben ik er ook in de Bunnikside ergens in het midden
Op donderdag 19 februari 2004 11:00 schreef Doekes het volgende:[..]
Naar die wedstrijd ga ik ook! Is ergens in mei he?
:Y maar morgen eerst Celta de Vigo-Arsenalquote:Op maandag 23 februari 2004 11:23 schreef hellmondunited het volgende:
Volgende week maandag: Helmond Sport - FC Den Bosch
Waarom is die eigenlijk op maandag? Koopzondag oidquote:Op maandag 23 februari 2004 11:23 schreef hellmondunited het volgende:
Volgende week maandag: Helmond Sport - FC Den Bosch
uhmm nee hier is het op Vrijdag koopavond en aangezien HS - FCDB een risico wedstrijd is moet die dus naar Maandagquote:Op maandag 23 februari 2004 14:20 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Waarom is die eigenlijk op maandag? Koopzondag oid
Risicowedstrijden worden zover ik weet juist op zondag (lees: met daglicht) gespeeld.....quote:Op maandag 23 februari 2004 18:22 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
uhmm nee hier is het op Vrijdag koopavond en aangezien HS - FCDB een risico wedstrijd is moet die dus naar Maandag
of op maandagquote:Op maandag 23 februari 2004 18:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Risicowedstrijden worden zover ik weet juist op zondag (lees: met daglicht) gespeeld.....
Nee psv uit dan voor mij:quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef super-mario het volgende:
Ah zondag heerlijk utrecht uit..
Eerst vanuit utrecht naar Amsterdam, daarna Amsterdam naar utrecht, vervolgens utrecht - Amsterdam en dan weer vanuit Amsterdam naar utrecht........
Heerlijk die combi
Los naar Eindhoven is voor mij niet zo'n slim idee, aangezien ze me daar kennen!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:27 schreef super-mario het volgende:
Dat zijn de nog betere combi's. Los kan ook, maar vorig jaar was het niet echt goed bevallen...
Die combi is om jou ervan te overtuigen fan te worden van een goeie club.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef super-mario het volgende:
Eerst vanuit utrecht naar Amsterdam, daarna Amsterdam naar utrecht, vervolgens utrecht - Amsterdam en dan weer vanuit Amsterdam naar utrecht........
Heerlijk die combi, en ook nog eens een uitvak zonder dak...hhmmzz...
HAHAHAHAHHAHAHAAAAquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die combi is om jou ervan te overtuigen fan te worden van een goeie club.
En dan ook nogeens een 1-0 uitslag in het voordeel van Fc Utrechtquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef super-mario het volgende:
Heerlijk die combi, en ook nog eens een uitvak zonder dak...hhmmzz...
Uitslag boeid me ineens niet meer zoveel doordat psv ook gewoon punten heb laten liggenquote:Op zondag 29 februari 2004 22:43 schreef bergkampf het volgende:
[..]
En dan ook nogeens een 1-0 uitslag in het voordeel van Fc Utrecht
Waarom ben je eigenlijk supporter van Ajax als je zelf in Utrecht woont (of niet)?
idd zeer geloofwaardig met de spullen die ze bij zich hadden toen ze werden opgepaktquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:40 schreef super-mario het volgende:
De groep Ajacieden wilden helemaal rellen in stad, maar een kopje thee drinken bij me thuis. Maar ze werden 5 min van me huis vandaan ineens allemaal opgepakt... vreemd...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:10 schreef Bjoro het volgende:
Southend - Scunthorpe (Division 3)
scouting !!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
bij de concurrent
![]()
yupquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
scouting !!!
Van Carlisle toch ??
Ik 25 april naar Ipswich Town-Nothingham Forrestquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:10 schreef Bjoro het volgende:
Hou je vast !!!
2 en 3 april (zo dat is ver weg !!!)
Southend - Scunthorpe (Division 3)
Ipswich Town - West Bromwich Albion (Division 1)
first division heeft heel veel leuke wedstrijden !!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik 25 april naar Ipswich Town-Nothingham Forrest
Ikkuh ben daar ookquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:21 schreef Yeahinho het volgende:
vrijdag weer FC Den Bosch - BVO Emmen....
Tuurlijk: dan moet Roda aanvallen ipv counteren en dan hebben ze het altijd lastiger...quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:19 schreef TheGHunter het volgende:
Roda JC - FC Zwolle
Wordt vast weer een kutwedstrijd waarbij roda moeizaam wint of zelfs gelijkspeeld
Das toevallig, ik ook!quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ikkuh ben daar ook
quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk: dan moet Roda aanvallen ipv counteren en dan hebben ze het altijd lastiger...
Zaterdag. Ik bedoel het niet cynisch hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waneer jij Roda voor het laatst hebt zien spelen!
Ik zwaai wel naar je vanaf vak LL.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar eerst PSV-perugia vanavond. Misschien dat ik Zjroen nog ergens zie.
Zaterdag hebben we niet gespeeld.quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zaterdag. Ik bedoel het niet cynisch hoor.
Roda heeft een behoorlijk team met een snelle aanval, maar ik denk dat ze beter uit de voeten kunnen als ze met die snelle spelers op de counter (zoals bij PSV en Ajax) kunnen spelen, dan wanneer ze het spel moeten maken en dichter op de 16 meter van de tegenstander spelen.
en een reeele kans dat ik er ook benquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Das toevallig, ik ook!
Maar eerst PSV-perugia vanavond. Misschien dat ik Zjroen nog ergens zie.
Zondag ja, is gewenning.quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zaterdag hebben we niet gespeeld.![]()
Neem aan dat je zondag bedoeld, maar dan zul je waarschijnlijk alleen pas in de 2de helft naar binnen zijn gelopen
Als een ploeg uit de top3 begint te drukken in eigen huis is het toch normaal dat Roda onder druk komt te staan? Dat we in de 2de helft vervolgens een paar keer via de counter uitbreken is wat anders. De 1ste helft speelde Roda gewoon het eigen spel en had PSV nog niet de machte om er wat aan te doen, 2de helft kon men ook maar drukken tot aan de verdediging.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
first division heeft heel veel leuke wedstrijden !!!
Vloet en countervoetbal,(almost) the perfect combinationquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar goed, laat ik het zo zeggen: ik denk dat Roda counterend veel en veel beter is dan wanneer het zelf het spel moet maken.
Jij hebt 'm ook maar een jaartje FCDB gezien.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vloet en countervoetbal,(almost) the perfect combination
gelukkig welquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij hebt 'm ook maar een jaartje FCDB gezien.
Kan ik me normaal gesproken prima in vinden, maar laat P$V aub die neuzen inhalen...quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:49 schreef bergkampf het volgende:
Zat: Ado den Haag 2 - 1 AZ
Zon: Fc Utrecht 1 - 0 psv
Ik heb er voor jullie gemak alvast de uitslagen erbij gezet
En als Koné zijn vizier nog iets scherper had staan had Waterreus ook vaker mogen grabbelen, als Sonko na de 75ste minuut die 2 doorbraken verzilverd.... als als als wat koop je er voor?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zondag ja, is gewenning.
Komop joh: Roda speelde vooral de eerste helft behoorlijk goed, maar die goals vallen toch uit zeer gevaarlijke tegenstoten? Als Lucius (2x), Park en Kezman scoren sta je achter bij rust.
Maar goed, laat ik het zo zeggen: ik denk dat Roda counterend veel en veel beter is dan wanneer het zelf het spel moet maken.
Jij hebt 't (net zoals de media) nog altijd over zijn jaartje FCDBquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vloet en countervoetbal,(almost) the perfect combination
toch niet onlogisch?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij hebt 't (net zoals de media) nog altijd over zijn jaartje FCDB
Als PSV uit 1 op 1 spelen countervoetbal is volgens de Eindhovenaren, dan wil ik ze na vanavond wel eens horenquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
toch niet onlogisch?
Dat is het enigste seizoen wat ik van hem heb gevolgd,kan niet oordelen over zijn werk bij RJC want ik volg ze niet
Hij heeft het overigens niet slecht gedaan bij de FCDB destijds dus capaciteiten heeft ie zeker wel
Je zegt tegen je werkgever dat je een cursus Italiaans wil volgen, en voor je het weet zit DG naar allerlei wedstrijden met Italiaanse tegenstanders te kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en een reeele kans dat ik er ook ben
AC Milan-Arsenal is de volgendequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je zegt tegen je werkgever dat je een cursus Italiaans wil volgen, en voor je het weet zit DG naar allerlei wedstrijden met Italiaanse tegenstanders te kijken
en vervolgens weer een nederlaag mee terug nemen naar het noordenquote:Op zondag 7 maart 2004 02:37 schreef Cruoninga het volgende:
13/3 RBC Roosendaal - Groningen
Ach, spoelen we dat de 28e wel weg in het Oosterpark.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:34 schreef CAZZO het volgende:
[..]
en vervolgens weer een nederlaag mee terug nemen naar het noorden
Goedzo, niet de 19e dusquote:Op maandag 8 maart 2004 18:39 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ach, spoelen we dat de 28e wel weg in het Oosterpark.
Het eén sluit het ander uiteraard niet uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:03 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Goedzo, niet de 19e dus![]()
ikquote:Op woensdag 7 april 2004 09:06 schreef ErikT het volgende:
Komende donderdag dus, zoals hierboven al voorspeld, PSV - Newcastle. Ik zit in vak W. Ik zag dat er nog meer VBL-ers zullen zijn in Ehv. Wie allemaal?
9 augustus?quote:Op donderdag 8 april 2004 09:04 schreef ErikT het volgende:
Vrijdag 9-8: Sparta - Emmen
jep vanavond wederom aanwezig, en wel op oost voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 7 april 2004 09:06 schreef ErikT het volgende:
Komende donderdag dus, zoals hierboven al voorspeld, PSV - Newcastle. Ik zit in vak W. Ik zag dat er nog meer VBL-ers zullen zijn in Ehv. Wie allemaal?
*kuche*go AZ*kuche*quote:Op zondag 9 mei 2004 11:00 schreef SCH het volgende:
Ik ga de laatste twee wedstrijden van Foppe bijwonen, en daarom ga ik nu weg voor de eerste
net nog naar PSV - ADO geweestquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:47 schreef hellmondunited het volgende:
Heracles Almelo - Helmond Sport (as vrijdag)
quote:Op zondag 9 mei 2004 17:35 schreef hellmondunited het volgende:
enne vrijdag naar Helmond Sport - FC Zwolle
hoe kom ik nou weer bij zwollequote:Op zondag 9 mei 2004 17:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zondag Feyenoord vs. Zwolle!
waar het hart van vol zit....quote:Op zondag 9 mei 2004 17:49 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoe kom ik nou weer bij zwolle
nou nee daar ben ik ondertusse wel overheenquote:Op zondag 9 mei 2004 17:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit....
HHmmz.... leuke nicknamequote:Op woensdag 26 mei 2004 01:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse - Helmond
VVV - Vitesse
Vitesse - Sparta
Als jij dat wilt...quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:48 schreef F1Bas het volgende:
Morgen naar de Ajax training, telt dat ook?
Mijn record staat nog op 4 wedstrijden in 4 landen in 5 dagenquote:Op woensdag 28 juli 2004 03:23 schreef DutchGooner het volgende:
Effe het rijtje voor de komende anderhalve week hier plaatsen wat gelijk een record betekent,10 wedstrijden in 11 dagen.
Ik had een record van 5 wedstrijden in 4 dagen en 7 in 8 dagen staanquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mijn record staat nog op 4 wedstrijden in 4 landen in 5 dagen
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had een record van 5 wedstrijden in 4 dagen en 7 in 8 dagen staan
Nee,vorig jaar 7 wedstrijden in 8 dagen,in Nederland en Belgie en in 1997 5 wedstrijden in 4 dagen,allen in Nederland.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
![]()
Je zul 5 wedstrijden in 4 landen in 7/8 dagen bedoelen?
Dat doen we hier als Alemannia Aachen 's middags speelt en Roda 's avonds.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
Vorig seizoen is het me ook gelukt op de eerste speeldag,'s-middags naar Haarlem v FCDB en daarna gelijk door naar Standard v Lokeren
Dat ligt toch iets dichter bij elkaarquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat doen we hier als Alemannia Aachen 's middags speelt en Roda 's avonds.
't Gaat toch om 2 wedstrijden op 1 dag te zien? Ik kan moeilijk 's avonds naar Roda & KVM gaan kijken...quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:59 schreef Doekes het volgende:
[..]
Dat ligt toch iets dichter bij elkaar![]()
Sja, daar is geen vrouw tussen te krijgenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
Dit was het wel zo'n beetje
Als ik jou was zou ik 19.12 niet naar Heerenveen gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
En hier mijn programma tot het einde van het jaar,hoef ik tenminste niet meer terug te komen in dit topic
.....
19.12 Heerenveen v FCDB'
.....
tsja,dat klopt,foutje van de baasquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:05 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 19.12 niet naar Heerenveen gaan.
FCU - FCDB wordt dan gespeeld![]()
WSU bus = uitverkocht, of ga je op evv?quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
ik ga zaterdag nog maar es naar roda toeuit tegen willem II overmorgen ff kaartjes halen
jep, ik ga maar es met de autoquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
WSU bus = uitverkocht, of ga je op evv?
vergeet je de amstelcup niet? dinsdag over twee weken tegen Heraclesquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:42 schreef meami het volgende:
Ik kan over een week of 4 weer naar fortuna
Die was ik inderdaad vergeten:quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:22 schreef Evertje het volgende:
[..]
vergeet je de amstelcup niet? dinsdag over twee weken tegen Heracles
Je hoeft niet mee hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 21:42 schreef hellmondunited het volgende:
druk weekje:
Fortuna shittard - Heracles Almelo
Ware het niet dat FC woensdag alweer bekert tegen Quick '20... waarschijnlijk zal ik wel weer zo gek zijn om ook daarvoor op de tribune te gaan zittenquote:Op maandag 20 september 2004 13:04 schreef Yeahinho het volgende:
Onzinnig topic blijf ik het vinden....
Zaterdag is Vitesse - FC Den Bosch mijn eerstvolgende wedstrijd.
Je bent natuurlijk niet verplicht om te postenquote:Op maandag 20 september 2004 13:04 schreef Yeahinho het volgende:
Onzinnig topic blijf ik het vinden....
Inmiddels toch wel neem ik aanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:41 schreef Evertje het volgende:
Morgen ga ik Excelsior Veldwezelt - Verbroedering Geel, met een aparte reden, waarover ik verder nog niks kan vertellen.
Oud-Fortuna-speler speelt bij Veltwezelt en kreeg alsnog een FSC-prijsquote:Op maandag 20 september 2004 13:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Inmiddels toch wel neem ik aan
Nope, het ging natuurlijk om de uitreiking van de Van der Padt trofee.quote:Op maandag 20 september 2004 14:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oud-Fortuna-speler speelt bij Veltwezelt en kreeg alsnog een FSC-prijs.
Ah, typisch gevalletje met klokken en een klepel....quote:Op maandag 20 september 2004 14:39 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nope, het ging natuurlijk om de uitreiking van de Van der Padt trofee.
[..]
zo'n belangrijke prijs vergeet je toch nietquote:Op maandag 20 september 2004 14:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, typisch gevalletje met klokken en een klepel....
*proest*quote:Op maandag 20 september 2004 14:39 schreef Evertje het volgende:
Nope, het ging natuurlijk om de uitreiking van de Van der Padt trofee.
De prijs wordt elk jaar uitgereikt aan een speler die tegen Fortuna heeft gescoord, maar waar we in de komende jaren echt niks meer van gaan horen.
(zoals Arie van der Padt ooit in 1995 deed bij Top Oss - Fortuna).
Kijk, dat zijn nog eens wedstrijden!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:14 schreef MaxPower het volgende:
2 december Dinamo Zagreb - sc Heerenveen
en wij voegen toequote:Op dinsdag 7 september 2004 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
En hier mijn programma tot het einde van het jaar,hoef ik tenminste niet meer terug te komen in dit topic
10.09 AZ v FCDB
16.09 Standard v Bochum
18.09 Arsenal v Bolton
19.09 FCDB v ajax
25.09 Vitesse v FCDB
30.09 Bochum v Standard
03.10 Feyenoord v FCDB 14.30
03.10 Standard v Moeskreon 20.00
09.10 Barnet v Dagenham&Redbridge
16.10 FCDB v RBC
20.10 Panathinaikos v Arsenal
24.10 Roda JC v FCDB
30.10 Arsenal v Southampton
31.10 FCDB v Heerenveen
07.11 FCDB v PSV
10.11 Standard v Anderlecht
14.11 FC Groningen v FCDB
21.11 FCDB v NEC
24.11 PSV v Arsenal
28.11 NAC v FCDB
04.12 FC Twente v FCDB
11.12 FCDB v RKC
12.12 Arsenal v Chelsea
18.12 Standard v Oostende
19.12 Heerenveen v FCDB
26.12 Arsenal v Fulham
plusquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en wij voegen toe
21.10 Feyenoord v Hearts
25.11 Standard v Parma
16.12 Standard v Bilbao
Huh-Huh..die d'r draait altijd dezelfde...of in de linkerzaal???quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht - PSV, met Darkraver draaiend in 't home
Geen idee, maar ik hoorde van betrouwbare bronnen dat ie na de wedstrijd in 't home draait...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Huh-Huh..die d'r draait altijd dezelfde...of in de linkerzaal???
Het ideale excuus voor mij op 2e kerstdag niet thuis te hoeven zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:16 schreef Public_NME het volgende:
(kan dus ook niet naar Arsenal uit 2e kerstdag :'(
Daar ben ik dus ook bijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:43 schreef Evertje het volgende:
zaterdag: Helmond - Top
schitterend hoor, is inderdaad gewoon cultquote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:07 schreef Stpan het volgende:
Als alles meezit ga ik vrijdag eindelijk (nadat Veendam-Sparta 2x op een maandag avond was) de Langeleegte bezoeken. Lijkt me geen donder aan, maar wel een beetje cult. De meest kansloos verre uitwedstrijd die er voor ons bestaat.
Ja ik moet met kerst en oud en nieuw toch ff naar huis... Jammer maar helaaas, zijn nog genoeg derby's (uit)quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het ideale excuus voor mij op 2e kerstdag niet thuis te hoeven zijn
Jij ging toch Vitesse boycotten?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Programma komende weken:
10-11-2004 FC Den Bosch - Vitesse
14-11-2004 FC Groningen - FC Den Bosch
De eerste keer dat ik daar kwam, moest het uitvak speciaal voor ons geopend worden, omdat ik per sé in dat vak wilde staan/zitten. Wij waren met z'n drie man en hadden elk drie stewards. Voor de gein hadden we ook 'n fakkeltje meegenomen. De Veendam-supporters vonden het wel grappig: drie man met 'n fakkel in het uitvak.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:07 schreef Stpan het volgende:
Als alles meezit ga ik vrijdag eindelijk (nadat Veendam-Sparta 2x op een maandag avond was) de Langeleegte bezoeken. Lijkt me geen donder aan, maar wel een beetje cult. De meest kansloos verre uitwedstrijd die er voor ons bestaat.
Ik heb wel eens met z'n tweeen in het uitvak van Den Bosch gezetenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:08 schreef Maja het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik daar kwam, moest het uitvak speciaal voor ons geopend worden, omdat ik per sé in dat vak wilde staan/zitten. Wij waren met z'n drie man en hadden elk drie stewards.
Volgens mij heeft echt iedereen die daar is geweest zo'n soort terugreis gehad, het hoort gewoon bij die wedstrijd/club.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:08 schreef Maja het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik daar kwam, moest het uitvak speciaal voor ons geopend worden, omdat ik per sé in dat vak wilde staan/zitten. Wij waren met z'n drie man en hadden elk drie stewards. Voor de gein hadden we ook 'n fakkeltje meegenomen. De Veendam-supporters vonden het wel grappig: drie man met 'n fakkel in het uitvak.
De terugweg zal ik ook nooit vergeten. Het sneeuwde gigantischEn het was niet te zien of je nu op de vluchtstrook, op de goede op of de tegenliggende strook reed. We hebben geloof ik vier uur over de terugreis gedaan
![]()
Ik zit in Block N11.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:14 schreef Neede-Radicals het volgende:
17-02 Allemania Aachen - AZ Alkmaar (Vak W7,rijtje 1)
quote:Komende week:
16-02 Ajax - Auxerre
20-02 Ajax - FC Den Bosch
nicequote:Op maandag 14 februari 2005 17:47 schreef Ludacriss het volgende:
26-2 Barclays Premiership: Tottenham Hotspur - Fulham
Foto's op DutchTifo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Zondag 3 april:
racing mechelen - KV Mechelen
tssj,een beetje Engeland ganger gaat naar boven de Midlands,alles eronder is voor kleutersquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
morgen: Charlton Athletic - Bolton Wanderers
overmorgen: Ipswich Town - Sunderland
In het Charlton home hangen mooie geel/zwarte sjaals. Vind Charlton persoonlijk een dooie club!quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
morgen: Charlton Athletic - Bolton Wanderers
overmorgen: Ipswich Town - Sunderland
update: Feyenoord uit pak ik ook nog even mee dankzij gratis kaartjequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:29 schreef MaxPower het volgende:
rest van het seizoen:
speelronde 29: Vitesse - SC Heerenveen
speelronde 30: SC Heerenveen - RBC
speelronde 31: Feyenoord - SC Heerenveen
speelronde 32: SC Heerenveen - Willem II
speelronde 33: FC Groningen - SC Heerenveen
speelronde 34: SC Heerenveen - NEC
Of niet natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 09:56 schreef -Schorpioen- het volgende:
Zondag weer gezellig naar de Kuip voor Feyenoord - Ajax, natuurlijk wel in het uitvak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |