Voorzorgsmaatregelen, als in.....?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:41 schreef Wild_Snake het volgende:
Ik heb al wat voorzorg maatregelen genomen...![]()
is het daar niet te vroeg voorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:41 schreef Wild_Snake het volgende:
Waarneer gaan we weer met de Sint- & Kersticoontjes beginnen?
Ik heb al wat voorzorg maatregelen genomen...![]()
plaatjes etc... (om icoontjes mee te vullen)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voorzorgsmaatregelen, als in.....?
bedanktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
Hier nerd, ik heb van [afbeelding]
dit kunnen maken: [afbeelding]
Maar de mooiste is uiteraard die van m'n eigen cluppie: [afbeelding]
Ah, jij bent zo'n nieuwerwetse Den Haag-fan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:16 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
bedankt![]()
Maar waarom fc?
ik ben geen fan, het is voor iemand andersquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n nieuwerwetse Den Haag-fan?
Als het toch voor iemand anders is, dan vraag maar aan diegene waarom ik er FCDH op zet...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:28 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
ik ben geen fan, het is voor iemand andersmaar de club heet toch ado, dus daarom
diegene wil een ado sjaal gifquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als het toch voor iemand anders is, dan vraag maar aan diegene waarom ik er FCDH op zet...
Dan is diegene een apart soort Den Haag-fan...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:31 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
diegene wil een ado sjaal gif
23, maar je bent dus niet bereid er een te maken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan is diegene een apart soort Den Haag-fan...
Laat me raden... een jaar of 16 oud?
Hier rechtdoor rijden, 3e straat links en dan het 4e huis van de hoek.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:32 schreef Big-Al het volgende:
Hallo misschien ee stomme vraag JA
maar weet iemand waar ik mijn avata kan upgraden?
thanx
Topic even doorlezen dan vind je ergens het antwoordquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:01 schreef Jackal_Omega het volgende:
waar kun je nieuwe avatars laten maken, ik kon dat topic niet vinden
tis Yeahinho, maar graag gedaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:32 schreef Public_NME het volgende:
Thanks very much Yeaninho! Appreciate it! Cheers
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:01 schreef Jackal_Omega het volgende:
waar kun je nieuwe avatars laten maken, ik kon dat topic niet vinden
Om je even wat werk te besparen... Hier dus....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Topic even doorlezen dan vind je ergens het antwoord.
Nou ik jou hier toch zie... zullen we niet vast aan een OP van het centrale icoontjes-topic beginnen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:27 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
[..]
Om je even wat werk te besparen... Hier dus....
Als dit topic vol is volgt er een algemeen icoon topic...
Is een idee, !!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nou ik jou hier toch zie... zullen we niet vast aan een OP van het centrale icoontjes-topic beginnen?
Ik heb zowat al mijn gemaakte icoontjes nog (en dat zijn er veel te veelquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:40 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Is een idee, !!
Ik heb nog wel een aantal icoontjes op mijn pc... 'k zal ze nog ff uploaden.... (Als je ze kunt gebruiken...)
Als je het trouwens makkelijker vind om te mailen kun je naar dit adres mailen.... wild2snake@hotmail.com (MSN Messenger)
Of het e-mail adres in m'n profiel....
Laat maar... ik heb je al...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb zowat al mijn gemaakte icoontjes nog (en dat zijn er veel te veel).
Heb je toegevoegd op MSN, maar ik zie je niet online.
Ik vind mijn oude icoon eigenlijk mooier.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:32 schreef Yeahinho het volgende:
Upgrade voor Kaalhei.>> [afbeelding]
Je ziet dus werkelijk geen verschil?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:32 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik vind mijn oude icoon eigenlijk mooier.![]()
De verhoudingen kloppend gemaakt, en wat standaard verscherpt enzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:36 schreef Kaalhei het volgende:
UIteraard wel, maar wat heb je er eik mee gedaan?
Staat je goed!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:42 schreef Kaalhei het volgende:
Toch maar even ingesteld als standaard-icoon.![]()
Thx, btw![]()
kun je er ook 1 van DESZ4 maken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
Hier nerd, ik heb van [afbeelding]
dit kunnen maken: [afbeelding]
Maar de mooiste is uiteraard die van m'n eigen cluppie: [afbeelding]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:25 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Kan iemand um kleiner maken??
Thanxx
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |