quote:Polak schijnt heel erg veel te moeten inleveren voor zn nieuwe contract...
Sjaak Polak staat in de belangstelling van diverse clubs, zo meldt Twentsche Courant Tubantia. De middenvelder van FC Twente, die in Enschede voor twee jaar kan bijtekenen, wordt gevolgd door Sparta, RBC Roosendaal en ADO Den Haag.
De oud-speler van Excelsior zegt nog niet te weten wat hij gaat doen: "Ik heb binnenkort een gesprek met Twente. Wat ik ga doen? Dat weet ik nog niet helemaal, ik wil in elk geval voetballen. Ik ben heel blij met de belangstelling, het is goed voor mijn zelfvertrouwen."bron: voetbalzone.nl
Hoewel transfergerucht. Ik neem aan dat hij bij Twente blijft
quote:RBC heeft geld zat....
Op dinsdag 17 februari 2004 10:10 schreef Stpan het volgende:
Alsof RBC, ADO of Sparta hem een vet contract kunnen bieden. En dan is -met alle respect natuurlijk- Twente toch wel iets mooier dan RBC/ADO of Sparta lijkt mij op dit moment.
quote:Maar het is wel een Hagenees dus ADO is ook niet uitgesloten.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:12 schreef Stpan het volgende:
Dan zet ik m'n geld in op RBC.
quote:Stond een tijdje geleden ook in de Haagsche Courant dat ie zelf wel terug zou willen naar Den Haag
Op dinsdag 17 februari 2004 10:15 schreef Predojevic het volgende:[..]
Maar het is wel een Hagenees dus ADO is ook niet uitgesloten.
quote:Als ze in de HCE blijven...
Op dinsdag 17 februari 2004 10:33 schreef Reddiablo het volgende:
ADO kan Polak wel betalen
quote:Als iemand hem géén vet contract kan bieden van die 4 is Twente dat wel ( helaas ).
Op dinsdag 17 februari 2004 10:10 schreef Stpan het volgende:
Alsof RBC, ADO of Sparta hem een vet contract kunnen bieden. En dan is -met alle respect natuurlijk- Twente toch wel iets mooier dan RBC/ADO of Sparta lijkt mij op dit moment.
quote:Waar is dat geld van Collins John dan ?
Als iemand hem géén vet contract kan bieden van die 4 is Twente dat wel ( helaas ).
Ik hoorde in de wandelgangen dat Patrick Zwaanswijk getekend heeft bij Feyenoord voor komend seizoen.
16/2/2004 23:27
EXCLUSIEF
PSV is in verregaande onderhandelingen met de Braziliaanse centrumverdediger Alex Rodrigo Dias da Costa, kortweg Alex. De robuuste verdediger (1 meter 88 groot, 92 kilo zwaar) staat in zijn vaderland te boek als één van de grootste defensieve talenten.
'Ik kan niet ontkennen dat we met hem bezig zijn', bevestigde Frank Arnesen, manager scouting en transfers bij de Eindhovense club, tegenover VI.nl. 'Maar we zijn nog niet akkoord.'
quote:Volgens mij 175.000 aan de club. ( met externe financierders bij elkaar gekregen )
Op dinsdag 17 februari 2004 11:01 schreef Reddiablo het volgende:
dat wordt uitgegeven om Blaise te tekenen?
quote:gaat nkufo verhuizen dan?
Op dinsdag 17 februari 2004 11:06 schreef pfaf het volgende:[..]
Volgens mij 175.000 aan de club. ( met externe financierders bij elkaar gekregen )
Het contract is niets over bekend zover ik weet.
quote:CU in de Gouden Gids Divisie
Op dinsdag 17 februari 2004 10:41 schreef Reddiablo het volgende:
lukt wel, tenzij Castelen per direct weggaat.
quote:Bron: VI.
PSV wil Braziliaan Alex snel vastleggen16/2/2004 23:27
EXCLUSIEF
PSV is in verregaande onderhandelingen met de Braziliaanse centrumverdediger Alex Rodrigo Dias da Costa, kortweg Alex. De robuuste verdediger (1 meter 88 groot, 92 kilo zwaar) staat in zijn vaderland te boek als één van de grootste defensieve talenten.'Ik kan niet ontkennen dat we met hem bezig zijn', bevestigde Frank Arnesen, manager scouting en transfers bij de Eindhovense club, tegenover VI.nl. 'Maar we zijn nog niet akkoord.'
PSV, dat in vroeger jaren met met name Romario en Ronaldo al goud haalde uit Brazilië, wil snel zaken doen met de pas 21-jarige verdediger van Santos FC. De Eindhovense club hoopt de deal nog deze week rond te kunnen maken.
In de Braziliaanse sportkrant Lance bevestigt Santos-voorzitter Marcelo Teixeira dat de club onderhandelt met 'Europese' partijen. 'We hebben inderdaad een mooie, officiële aanbieding gehad. Maar omdat de transfermarkt in Europa sinds eind januari is gesloten, zou het afronden van de transfer best eens kunnen plaatsvinden na het Europese seizoen', aldus Teixeira.
Lance meldt verder dat PSV zo'n vijf miljoen euro zou hebben geboden voor Alex, die zelf al heeft aangegeven dat zijn toekomst niet bij Santos ligt. 'Ik wil er niet veel over zeggen, behalve dat ik deze week met de voorzitter om tafel wil om deze situatie op te lossen.'
Alex speelde 33 competitiewedstrijden in de hoofdmacht van Santos. Hij kwam daarin dertien keer tot scoren. Hij is tevens jeugdinternational en speelde in de Olympische ploeg, die er onlangs in Chili niet in slaagde zich te kwalificeren voor de Spelen van Athene
PSV had toch geen geld???
Doelman Gàbor Babos werd vorige maand al vastgelegd, middenvelder Edwin de Graaf, die vooralsnog een jaar wordt uitgeleend aan RBC, volgde vorige week. Tegelijkertijd kwam Feyenoord tot een akkoord met Romeo Castelen. De Haagse aanvaller, die ADO afgelopen weekeinde verzuimde aan de winst te helpen op zijn nieuwe club, tekende voor drie seizoenen in de Kuip.
Castelen komt in tegenstelling tot De Graaf wél direct bij de A-selectie van Feyenoord. Feyenoord is daarnaast meer dan serieus geïnteresseerd in Csaba Fehér van NAC Breda en Mika Väyrynen (SC Heerenveen).
Bron: www.vi.nl
weg Castelen dus!!
quote:Hij was toch transfervrij?
Op dinsdag 17 februari 2004 12:26 schreef Reddiablo het volgende:
Castelen bevestigd op Adofans.nl. Kankerzooi!!
Talentvolle jongens willen hogerop.
quote:ADO speelde beter dan Feyenoord
Op dinsdag 17 februari 2004 12:33 schreef RedGuy het volgende:[..]
Hij was toch transfervrij?
Talentvolle jongens willen hogerop.
Als mensen zou gvd gewoon een geduld hebben, 2 jaartjes ADO nog en dan kunnen we bij de subtop horen. Jaren terug hadden we ook Beukenkamp, Boussaboun, Hoogendorp, De Jong en Talan (en nog een paar) als die allemaal waren gebleven waren we een stabiele middenmotor geweest. Maar nee, als het een beetje goed gaat moet men weer weg.
Ik snap wel dat je naar een topclub of een potentiele topclub wil, maar waarom kies je niet gewoon voor ADO? Qua salaris gaat 'ie er absoluut op vooruit. Ok, misschien geen Feyenoord salaris, maar Romeo zal daar echt niet zo veel spelen in het begin.
quote:Tja, makelaars he.. Die maken zo'n jonge voetballer helemaal gek..
Op dinsdag 17 februari 2004 12:36 schreef Reddiablo het volgende:[..]
ADO speelde beter dan Feyenoord
Als mensen zou gvd gewoon een geduld hebben, 2 jaartjes ADO nog en dan kunnen we bij de subtop horen. Jaren terug hadden we ook Beukenkamp, Boussaboun, Hoogendorp, De Jong en Talan (en nog een paar) als die allemaal waren gebleven waren we een stabiele middenmotor geweest. Maar nee, als het een beetje goed gaat moet men weer weg.
Ik snap wel dat je naar een topclub of een potentiele topclub wil, maar waarom kies je niet gewoon voor ADO? Qua salaris gaat 'ie er absoluut op vooruit. Ok, misschien geen Feyenoord salaris, maar Romeo zal daar echt niet zo veel spelen in het begin.
quote:Tja...volgend jaar speelt ie dan bij middenmoter Feyenoord...
Op dinsdag 17 februari 2004 12:36 schreef Reddiablo het volgende:[..]
als die allemaal waren gebleven waren we een stabiele middenmotor geweest. Maar nee, als het een beetje goed gaat moet men weer weg.
quote:Castelen stond anders vorig jaar ook in de belangstelling van Ajax hoor.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:38 schreef Frutsel het volgende:[..]
Tja...volgend jaar speelt ie dan bij middenmoter Feyenoord...
Jammer dat ie weggaat... was leuk spelertje voor Den Haag.
feyenoord is duidelijk bezig met een wanhoopsoffensief qua aankopen.
quote:Ik verwacht wel dat hij beter is dan Sikora.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:40 schreef Reddiablo het volgende:
en niet goed genoeg bevonden door Ajax (en terecht)
En anders maakt volgend jaar Gerard Cox grappen over Castelen.
quote:PSV heeft altijd geld voor een talent, Ronaldo en Romario zijn ook gehaald terwijl het normaal gesproken niet te betalen zou zijn geweest.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Bron: VI.PSV had toch geen geld???
quote:De Ridder, Van Mul, Wamtrutto (toen nog), Sikora, Pienaar....
Op dinsdag 17 februari 2004 12:42 schreef RedGuy het volgende:[..]
Ik verwacht wel dat hij beter is dan Sikora.
En anders maakt volgend jaar Gerard Cox grappen over Castelen.
Kneus Uche op het oog... duidelijk geen plaats voor Castelen.
Sjaak polak moet lekker bij twente blijven, mooie club, leuk voetbal.
Wat moet je nou bij rbc?
Psv denk snel over geld te b eschikken, omdat ze denken dat ze eindelijk kezman kunnen verkopen en dat zullen ze ook wel weer doen voor een extreem hoog bedrag.
Utrecht? Gaat het heel slecht mee. Maar Castelen mag van mij ook degradatievoetbal gaan spelen met kneus Calabro volgend seizoen.
Forlan naar Valencia, Rooney naar MUFC.
quote:Och, hebben we hem ook weer, droom maar lekker verder over ''toekomstige subtopper'' ADO....
Utrecht? Gaat het heel slecht mee. Maar Castelen mag van mij ook degradatievoetbal gaan spelen met kneus Calabro volgend seizoen.
quote:Subtopper in de eerste divisie is nog steeds een haalbare kaart hoor, vlak dat niet uit.
Op dinsdag 17 februari 2004 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Och, hebben we hem ook weer, droom maar lekker verder over ''toekomstige subtopper'' ADO....
quote:Ja, nu wel ja.
Op dinsdag 17 februari 2004 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Och, hebben we hem ook weer, droom maar lekker verder over ''toekomstige subtopper'' ADO....
quote:Zijn ze niet de enige, Milan zou ook voor hem in de markt zijn.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:02 schreef Reddiablo het volgende:
PSV wil Braziliaan Alex snel vastleggen
Moeilijke keuze, P$V of Milan....
quote:
Stam snubs Juve option
Juventus will not be signing Jaap Stam in the summer after the Dutchman revealed they dont appeal to him.The Bianconeri are in the hunt to net the Lazio ace but the stopper says he would prefer a switch to either of the Milan clubs instead.
"I do know that there is interest from three big clubs in Italy, but without meaning any disrespect to Juventus, I do not want to play for them," he told his Icons.com website.
"They have a good team but the prospect of joining Juve just doesn't attract me very much.
"I have always been the sort of person that follows my gut feelings and in truth I just don't have any feelings for Juventus."
Stam made the statement in response to growing speculation over what shirt he will be wearing next season.
The former Man Utd player is contracted to the capital club until 2005 but may be sold in the summer before his contract expires.
"If I am going to leave Lazio which isn't certain by any means then I would prefer to join a team from Milan," he added.
"The challenge of trying to win things in Milan is something that would excite me. I would love to win more medals before I retire and I believe that the Milan clubs give me the best chance."
If Stam joins Milan or Inter then he will become the second Lazio player to snub a switch to Juventus.
The Bianconeri were seriously keen on signing Dejan Stankovic but he opted to join Inter in January.
Meanwhile, reports in Holland suggest that Stam has agreed to join Milan. A two-year contract has apparently already been agreed. It is now up to the two clubs to sort out a fee.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 17-02-2004 13:35]
quote:Milan heeft Stam al...
Op dinsdag 17 februari 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:[..]
Zijn ze niet de enige, Milan zou ook voor hem in de markt zijn.
quote:spelen of niet spelen...
Op dinsdag 17 februari 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:[..]
Zijn ze niet de enige, Milan zou ook voor hem in de markt zijn.
moeilijke keuze inderdaad
quote:Milan heeft nog niks.
Op dinsdag 17 februari 2004 13:30 schreef Frutsel het volgende:[..]
Milan heeft Stam al...
quote:Bron: PSV.Netwerk...
Er gaan geruchten de ronde dat PSV de talentvolle middenvelder Iniesta van Barcelona gaat huren. Kezman zou bij Barcelona tekenen, en PSV zou Cocu krijgen plus Iniesta, waarvan laatstgenoemde op huurbasis. De hoogte van de transfersom is echter niet bekend.Lijkt mij een fantastische zet, maar toch twijfel ik aan het waarheidsgehalte. Oftewel: afwachten.
quote:Je zou toch denken dat PSV geld wil ipv 2 spelers..
Er gaan geruchten de ronde dat PSV de talentvolle middenvelder Iniesta van Barcelona gaat huren. Kezman zou bij Barcelona tekenen, en PSV zou Cocu krijgen plus Iniesta, waarvan laatstgenoemde op huurbasis. De hoogte van de transfersom is echter niet bekend.
Dat met die verliezen van 10 en 14 miljoen. Het lijkt mij een onwaarschijnlijke zet
quote:Gokje: je bent voor Ajax?
Op woensdag 18 februari 2004 09:22 schreef dealahz het volgende:
Kezman heeft al een paar jaar een grote bek, maar die gaat echt niet naar een topclub.Barca zou wel kunnen, maar dat is dan ook een tobclub.Hetzelfde voor van Bommel al jaren een grote bek en nog steeds gewoon bij psv.Voor psv is het een goede speler, maar in Europa heeft hij echt niets te zoeken.Kezman is gewoon een goede en snelle spits, die op zich welk bij een topclub zou kunnen spelen, al moet hij dan nog wel veel leren, getuige zijn optredens in Europa.
Waarom zou Cocu in vredesnaam naar Psv gaan?Wat moet je daar nou?
Die gaat gewoon lekker naar Engeland ofzo, bv de Spurs weet ik veel wat.
Die Brazliaan gaat ook echt niet naar psv als Milan intresse heeft.
Daar komt bij dat hij op de flank speelt en Stam(als hij naar milan gaat) in het centrum komt met Nesta.En misschien gaat Nesta wel naar Real.Al denk ik dat niet.
quote:
Kezman heeft al een paar jaar een grote bek, maar die gaat echt niet naar een topclub.
...
.Kezman is gewoon een goede en snelle spits, die op zich welk bij een topclub zou kunnen spelen,
quote:jaloers
Kezman heeft al een paar jaar een grote bek, maar die gaat echt niet naar een topclub.Barca zou wel kunnen, maar dat is dan ook een tobclub.Hetzelfde voor van Bommel al jaren een grote bek en nog steeds gewoon bij psv.Voor psv is het een goede speler, maar in Europa heeft hij echt niets te zoeken.Kezman is gewoon een goede en snelle spits, die op zich welk bij een topclub zou kunnen spelen, al moet hij dan nog wel veel leren, getuige zijn optredens in Europa.
Daar komt bij dat hij op de flank speelt en Stam(als hij naar milan gaat) in het centrum komt met Nesta.En misschien gaat Nesta wel naar Real.Al denk ik dat niet.
van bommel heeft het vaker internationaal laten afweten,en daarna weer ook laten zien dat hij het wel kan.
hij speelt wisselvallig,maar als hij betere spelers om zich heen heeft dan kan hij ook beter functioneren
en er zijn clubs ( Arsenal en Chelsea onderanderen )
die hem wilde kopen,maar PSV vroeg zich teveel geld
quote:Absoluut niet zelfs: mooiste club van Engeland!
Op dinsdag 17 februari 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ik hoor berichten over Kezman en Newcastle en die schijnen redelijk hardnekkig te zijn... Lijkt me op zich niet eens zo'n gekke optie voor hem.
quote:Van Bommel heeft vanwege zijn doelpunt tegen Engeland daar wel wat respect.
Op woensdag 18 februari 2004 12:29 schreef hoi_mensen het volgende:[..]
jaloers
van bommel heeft het vaker internationaal laten afweten,en daarna weer ook laten zien dat hij het wel kan.
hij speelt wisselvallig,maar als hij betere spelers om zich heen heeft dan kan hij ook beter functionerenen er zijn clubs ( Arsenal en Chelsea onderanderen )
die hem wilde kopen,maar PSV vroeg zich teveel geld
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:41 schreef BobRooney het volgende:
Van Persie naar Barcelonabron: www.voetbal.nl
quote:En vervolgens in Engeland bij een club belanden waar ze geen Europees voetbal spelen?
quote:bovendien heeft hij aangegeven zijn carriere wel PSV af te willen sluiten.
Op woensdag 18 februari 2004 13:23 schreef DivineJester het volgende:[..]
En vervolgens in Engeland bij een club belanden waar ze geen Europees voetbal spelen?
Bij PSV heeft ie elk jaar een reële kans op de CL en anders de UefaCup. Voor de centen hoeft ie niet meer te voetballen,en iemand met zijn kwaliteiten staat bij elke nederlandse club gewoon in de basis.
quote:Mooie club. Ze spelen eigenlijk ieder jaar Europees, fantastisch stadion en een redelijk vermogende club. Lijkt me een goede keuze
Op dinsdag 17 februari 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ik hoor berichten over Kezman en Newcastle en die schijnen redelijk hardnekkig te zijn... Lijkt me op zich niet eens zo'n gekke optie voor hem.
De geruchten over Stam blijven maar komen, nu weer dat het nog allerminst zeker is of het Milan wordt, er wordt zelfs gesteld dat de kans nu weer vrij groot zou zijn dat ie bij lazio blijft tot 2005.
O en Jankulovski loopt te flirten met Juve, ik vind Juve wel een type club voor hem, en hij is een speler op een positie en met eigenschappen die Juve wel goed kan gebruiken.
quote:Shearer wordt al oud
Op woensdag 18 februari 2004 13:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mooie club. Ze spelen eigenlijk ieder jaar Europees, fantastisch stadion en een redelijk vermogende club. Lijkt me een goede keuze
quote:Newcastle heeft ook al interesse in di Vaio getoond, maar Juve wil hem liever niet laten gaan.
Op woensdag 18 februari 2004 13:43 schreef twi het volgende:[..]
Shearer wordt al oud
1+1=2 en kunnen we Van Bommel en/of Kezman daar ook wel bij noemen
quote:Cocu gaat naar PSV, die gaat niet meer op z'n 32e naar een of andere schijtclub, die wil afbouwen bij z'n eigen cluppie.
quote:Ook in Corradi, toch?
Op woensdag 18 februari 2004 13:47 schreef DIGGER het volgende:[..]
Newcastle heeft ook al interesse in di Vaio getoond, maar Juve wil hem liever niet laten gaan.
quote:beetje voorbarig, dit stond op psv netwerk
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef Reddiablo het volgende:
"According to Bild, Bayern Munchen want Hiddink to replace Hitzfeld next season."
1+1=2 en kunnen we Van Bommel en/of Kezman daar ook wel bij noemen
quote:
16/2/2004 - Hiddink genoemd bij Bayern Munchen
(Van onze verslaggever RvW)BRON: Sport1.de
De naam van Guus Hiddink blijft rondzingen bij clubs waar gespeculeerd wordt over een nieuwe coach. Volgens Sport1 van DSF zou Guus Hiddink een belangrijke kandidaat zijn om Ottmar Hitzfeld te vervangen. Maar zijn naam is niet de enige die genoemd wordt. Zo noemt de zender ook Felix Magath (VfB Stuttgart), Klaus Augenthaler (Bayer Leverkusen), Arsene Wenger (Arsenal), Sven-Göran Eriksson en Giovanni Trapattoni.
Hiddink hoopt overigens op zeer korte termijn rond te komen met PSV nu er gesprekken zijn gepland met de RvC. Mochten die niet succesvol zijn dat is de Beierse club wellicht een mogelijkheid voor hem
quote:En verloren door zijn uitlatingen over Leeds destijds..
Op woensdag 18 februari 2004 13:15 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Van Bommel heeft vanwege zijn doelpunt tegen Engeland daar wel wat respect.
Overigens is dat geldverhaal een beetje onjuist, Arsenal koos Gilberto, die duurder was dan Bommel was geweest en Chelsea zag ook af van hem.
Guus staat al tijden op de lijst bij Bayern, wie weet gaat ie dit keer wel.
Kan me herinneren dat zo'n beetje iedere Engelse club achter hem aan zat.. ManU, M'brough, Charlton...
quote:Het is ook gewoon een speler die in Engeland thuis hoort.
Op woensdag 18 februari 2004 18:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gaat Chelsea's Gudjohnsen nog ergens naartoe?Kan me herinneren dat zo'n beetje iedere Engelse club achter hem aan zat.. ManU, M'brough, Charlton...
Zit bij Espanyol, maar mag na de trainerswisseling nog maar zelden opdraven.quote:Op donderdag 19 februari 2004 20:58 schreef Toolmannetje het volgende:
Zit Kevin Bobson in Spanje?? Ik kan me herrineren dat aan het begin van het seizoen niemand hem nog wilde hebben. Zeker na uitgekotst te zijn bij ajax (was dat niet dat vehaal dat ze niet bij haarlem wilde spelen?) en nac
Wat een grap.quote:Op maandag 23 februari 2004 19:26 schreef Reddiablo het volgende:
Man United schijnt ook nu al De Ridder te volgen.
Idd, liever niet.quote:Op maandag 23 februari 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
Ajax ook Väyrynen? Apart.
Want? Hij is volgens mij de beste speler van Heerenveen op het moment en ik hoop bij een Fin meteen aan een goede opvolger voor Jari.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, liever niet.
Nu is ie nog goedkoopquote:Op maandag 23 februari 2004 20:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat een grap.
Ik las het ook, maar kan het niet echt serieus nemen.
Dat zegt dus helemaal niksquote:Op maandag 23 februari 2004 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Want? Hij is volgens mij de beste speler van Heerenveen op het moment
Heeft Ajax interesse in Bosschaart dan?quote:Op maandag 23 februari 2004 20:47 schreef jobosrulez het volgende:
Ben benieuwd waar Bosschaart volgend seizoen voetbald. Bij Ajax of Feyenoord.
uit het feyenoord kamp kwamen geruchten dat Ajax Bosschaart (en Vayryinnen) wilde hebben. Angst dat die spelers niet naar Feyenoord komenquote:Op maandag 23 februari 2004 21:00 schreef Vom het volgende:
Heeft Ajax interesse in Bosschaart dan?
Heb ik zeker gemist ergens...![]()
Als die naar Anderlecht vertrekt, lijkt me dat Bosschaart inderdaad naar Amsterdam komt. Van Damme "inruilen" voor Bosschaart is wel een vooruitgang, al ben ik niet overtuigd van Bosschaart z'n kwaliteiten. Daarbij vind ik 'm (net als Sonck overigens) een typisch PSV-hoofd hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Anderlecht heeft interesse in Jelle van Damme.
He nee he. Bah.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:03 schreef twi het volgende:
[..]
Daarbij vind ik 'm (net als Sonck overigens) een typisch PSV-hoofd hebben.
Stonden wij er ook bij?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
De hele verlanglijst van Roman stond in de VI. Alles wat ooit werd gelinkt aan Chelsea. Aardig lijstje.
Utrecht?quote:Op maandag 23 februari 2004 20:47 schreef jobosrulez het volgende:
Ben benieuwd waar Bosschaart volgend seizoen voetbald. Bij Ajax of Feyenoord.
Serieus?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
Anderlecht wil Roberto Baggio.
Idd. De deal zou zijn dat Alex na 2 seizoenen naar Chelsea gaat en dat psv dus op die manier nu al minder hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
Alex is in Eindhoven voor een medische keuring.
Je kan veel over PSV zeggen, maar het aankoopbeleid is toch wel heel slim geregeld daarquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. De deal zou zijn dat Alex na 2 seizoenen naar Chelsea gaat en dat psv dus op die manier nu al minder hoeft te betalen.
Vind je? Zo hebben ze er alleen sportief voordeel van. Als het een flop is, is het inderdaad een prima aankoopbeleid. Ze hebben er immers niet de hoofdprijs voor hoeven betalen. Als het een topper is, dan is 'ie na 2 jaar vertrokken naar London, voor niks of voor een gelimiteerde transfersom.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:29 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Je kan veel over PSV zeggen, maar het aankoopbeleid is toch wel heel slim geregeld daar
Als Ajax 'm een ton meer toeschuift dan Feyenoord (en dat zie ik wel gebeuren, misschien zelfs meer), dan weet Pascal niet hoe snel 'ie naar Amsterdam moet komen. Zowel sportief als financieel een stuk interessanter voor hem.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:27 schreef Ruud_Gullit het volgende:Bosschaart gaat echt niet naar de Ajax hoor. Of hij moet inderdaad altijd hebben zitten lullen over dat Feijenoord zijn club is. En hij woont nu sinds een half jaartje vlak bij de Kuip, denk niet dat ie zin heeft om wéér te verhuizen.
Vooral sportief.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als Ajax 'm een ton meer toeschuift dan Feyenoord (en dat zie ik wel gebeuren, misschien zelfs meer), dan weet Pascal niet hoe snel 'ie naar Amsterdam moet komen. Zowel sportief als financieel een stuk interessanter voor hem.
Dan laat ie zijn maatje John wel lelijk in de steek zeg... Echte van Vossen-actie weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:27 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net op Teletekst (662) dat Peter van Vossen zeer waarschijnlijk zijn rentree in het betaalde voetbal gaat maken bij ...... Vitesse
quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:22 schreef JeroenV het volgende:
In de Vi staat een hele leuke. Frank de Boer had zich aangemeld bij AZ, met de vraag of hij het seizoen daar af had kunnen maken. De technische staf vond hem echter niet goed genoeg....
Niet alle spelers gaat het alleen om geld en glorie hoor, maar dat schijnen jullie Ajacieden niet te snappen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als Ajax 'm een ton meer toeschuift dan Feyenoord (en dat zie ik wel gebeuren, misschien zelfs meer), dan weet Pascal niet hoe snel 'ie naar Amsterdam moet komen. Zowel sportief als financieel een stuk interessanter voor hem.
Sinds wanneer is Ajax niet sportief aantrekkelijker dan Feyenoord? Die vier titels die jullie in dertig jaar pakken worden wij niet bang van hoor. Bovendien heb ik Bosschaart in een interview horen zeggen dat hij op het beste aanbod in zal gaan, ongeacht de club. Of dat met financien, sportiviteit of woon-werkverkeer te maken heeft, daar weet ik het fijne niet van. Maar Feyenoorders lijken er blind op te vertrouwen dat Pascal zomaar even naar Feyenoord gaat als ook Ajax en PSV geinteresseerd zijn. Dat noem ik naief.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Niet alle spelers gaat het alleen om geld en glorie hoor, maar dat schijnen jullie Ajacieden niet te snappen.
En wie zegt dat Ajax volgend seizoen sportief nog aantrekkelijker is als Feijenoord?
In 2002, toen Ajax landskampioen geworden was? Inderdaad heel logisch dat de nummer 3 dan aantrekkelijker is ja.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:58 schreef Ruud_Gullit het volgende:
In 1999 en 2002 was Feijenoord sportief zeker aantrekkelijker dan Ajax, om maar even 2 voorbeelden te noemen.
UEFA Cup...quote:Op zondag 29 februari 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
In 2002, toen Ajax landskampioen geworden was? Inderdaad heel logisch dat de nummer 3 dan aantrekkelijker is ja.
Ik denk dat het voor een speler mooier is om de UEFA Cup te winnen, dan het kampioenschap.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
Dan nog is het niet logischer een UEFA Cup-winnaar (je geeft zelf al aan dat dat voor NL clubs incidenteel is) boven de kampioen te prefereren.
Ja, daar heb jij gelijk in ja.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar daar heb je een seizoen later dus niets aan...
Iedere speler kan in de zomer van 2002 voelen dat er bij Ajax op dat moment meer te halen was dan bij Feyenoord, aangezien ze net die cup hadden.
Mm, het is dat Feijenoord zo dom was om v. Hooijdonk, Bosvelt enzo te laten vertrekken, anders deden ze gewoon het jaar daarop weer mee voor het kampioenschap hoor. Financieel is Ajax idd aantrekkelijker, maar of die paarduizend euro per maand het nou waard is als je eigenlijk liever naar Feijenoord wilt?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar daar heb je een seizoen later dus niets aan...
Iedere speler kan in de zomer van 2002 voelen dat er bij Ajax op dat moment meer te halen was dan bij Feyenoord, aangezien ze net die cup hadden.
Dan heb je zeker de afgelopen 10 jaar ook geen seizoenskaart gekochtquote:Op zondag 29 februari 2004 21:21 schreef yvette1982 het volgende:
die bosschaart heeft helemaal geen talent. Er is gewoon weer een malloot op de tv geweest die zei dat bosschaart zo goed is en gelijk neemt iedereen dat over. En dat hij van een modaal niveau is lijkt mij duidelijk want in wedstrijden steekt hij er nooit eens boven uit. Hij hobbelt mee maar hij steekt er nooit eens boven uit. Ik vind het een matige voetballer en als feyenoord die kneus koopt dan koop ik de eerst komende 2 jaar geen seizoenskart omdat ik zo ontevreden ben over het aankoopbeleid.
quote:Op zondag 29 februari 2004 21:21 schreef yvette1982 het volgende:
die bosschaart heeft helemaal geen talent. Er is gewoon weer een malloot op de tv geweest die zei dat bosschaart zo goed is en gelijk neemt iedereen dat over. En dat hij van een modaal niveau is lijkt mij duidelijk want in wedstrijden steekt hij er nooit eens boven uit. Hij hobbelt mee maar hij steekt er nooit eens boven uit. Ik vind het een matige voetballer en als feyenoord die kneus koopt dan koop ik de eerst komende 2 jaar geen seizoenskart omdat ik zo ontevreden ben over het aankoopbeleid.
Nu nog steeds niet, nadat hij er persoonlijk voor heeft gezorgd dat respectievelijk Ajax en PSV een flink pak slaag hebben gekregen?quote:Op maandag 23 februari 2004 20:16 schreef Reddiablo het volgende:
ik vind die Väyrynen ook niet zo bijzonder
Als aanvulling daaropquote:Omroep Gelderland meldt dat Vitesse zich bij Ajax gemeld heeft. De ploeg uit Arnhem zou Yakubu voor de rest van het seizoen willen huren. Yakubu komt nauwelijks aan spelen toe bij Ajax de laatste tijd. Vitesse bevindt zich in de degradatiezorgen en wil in een poging zich daaruit te ontworstelen ook Peter van Vossen aantrekken. Volgens de regionale zender zou de ploeg zich ook bij Feyenoord en PSV hebben gemeld met de vraag of er spelers beschikbaar zijn.
told youquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:33 schreef Denni5 het volgende:
Robben --> Chelsea
Misschien wat overdreven, maar er zit zeker een kern van waarheid in! Sinds Bosschaart 'hot' is heb ik bij de wedstrijden van Utrecht is op deze man gaan letten. En wat er nou zo bijzonder aan is, ik weet het niet! Dat hij 1 van de betere opties is voor Feyenoord zegt meer over het talent van Nederlandse linksbacks dan over Bosschaart.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:21 schreef yvette1982 het volgende:
Speelt hij daar niet al?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:15 schreef DIGGER het volgende:
- Marcello Salas van Juve naar River Plate
Heb je B. ooit wel een hele wedstrijd zien spelen? Ja? Nee? Je hebt namelijk spelers die een team beter maken, die acties maken die niet direct te zien zullen zijn in een hoogtepunten samenvatting van 4 min. op zondagavond. B. is van onschatbare waarde, hij kan een elftal beter laten voetballen. Zeker als hij in een topomgeving zal kunnen trainen cq. groeien, is het in potentie een Oranje klant.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:11 schreef Stpan het volgende:
[..]
Misschien wat overdreven, maar er zit zeker een kern van waarheid in! Sinds Bosschaart 'hot' is heb ik bij de wedstrijden van Utrecht is op deze man gaan letten. En wat er nou zo bijzonder aan is, ik weet het niet! Dat hij 1 van de betere opties is voor Feyenoord zegt meer over de linksbacks van Feyenoord dan over Bosschaart.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Speelt hij daar niet al?
quote:Zlatan Ibrahimovic heeft bevestigd dat hij naar alle waarschijnlijkheid komende zomer Ajax inruilt voor een Italiaanse club, volgens Football Italia. De Zweeds international zou kunnen kiezen uit verschillende clubs uit de Serie A, maar of Ajax de spits makkelijk laten gaan is daarentegen nog maar zeer de vraag.
Bron
Ik heb 3 wedstrijden van hem helemaal gezien, waarvan 1 speciaal op hem gelet. Misschien was het dat het tegen de zogenaamde top-3 was (allemaal op Canal+ gezien) en misschien was het dat hij 1 wedstrijd slecht speelde als veredelde linkshalf. Maar toen dacht ik echt van: is dit het nou? Hij won weinig duels, zwakke inspeelpass en positiioneel was hij toen ook niet sterk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb je B. ooit wel een hele wedstrijd zien spelen? Ja? Nee? Je hebt namelijk spelers die een team beter maken, die acties maken die niet direct te zien zullen zijn in een hoogtepunten samenvatting van 4 min. op zondagavond. B. is van onschatbare waarde, hij kan een elftal beter laten voetballen. Zeker als hij in een topomgeving zal kunnen trainen cq. groeien, is het in potentie een Oranje klant.
quote:Aan het begin van dit jaar meldde Voetbalzone al dat Chelsea graag Hatem Trabelsi aan de selectie wil toevoegen en de Braziliaanse verdediger Alcides voor een paar seizoenen in Amsterdam wil stallen. De Daily Express meldt vandaag ook dat Chelsea met Ajax dezelfde constructie wil hanteren als met PSV.
Met Ajax wil Chelsea nu dezelfde constructie hanteren: Trabelsi komt naar Stamford Bridge en Alcides, die momenteel nog onder contract staat bij Corinthians, zal door Chelsea gekocht en gestald worden bij Ajax.
Bron
quote:Vanmorgen meldde Voetbalzone dat Chelsea de Braziliaanse verdediger Alcides bij Ajax wil stallen als onderdeel van een transfer van Hatem Trabelsi naar Stamford Bridge. De Daily Express komt nu ook met het nieuws dat Anderlecht-verdediger Vincent Kompany wellicht via Chelsea op huurbasis naar Amsterdam komt.
The Dail Star schrijft dat Chelsea al een bod van rond de 20 miljoen euro zou hebben geboden voor de talentvolle Belgische verdediger.
Bron
Lijkt me een slimme zet van Roda, aangezien we geen eredivisiewaardige spitsen op de bank hebben zitten, na het vertrek van Anastasiou.quote:RKC Waalwijk en Roda JC hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Iwan Redan aan de Limburgers tot het eind van het lopende seizoen.
Zodra Iwan Redan ook met Roda JC overeenstemming heeft, zal de verhuur een aanvang nemen.
er verandert dus niet al te veel voor Ajaxquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:14 schreef BZ het volgende:
Zelf denk ik dat dit de toekomst wordt voor het NL voetbal. We worden een soort opleidingsinstituut voor de grote competities in Europa.
In het Feyenoord-topic werd Aston Villa genoemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Bod op Bosschaart is te laag, een Engelse club zou ook mee willen doen. Gedacht wordt aan Fulham of Birmingham.
willem2 kan wel meer willenquote:Op zondag 7 maart 2004 13:54 schreef Linz het volgende:
Willem II wil Adil Ramzi terughalen naar Tilburg
Haha, dat zou een stunt zijn zeg....quote:Op zondag 7 maart 2004 13:54 schreef Linz het volgende:
07/03
'Becks' keert terug naar Engeland en gaat spelen voor Chelsea
Gunstig voor Heracles, want Van Loo heeft net zijn contract met twee jaar verlengdquote:Op zondag 7 maart 2004 22:05 schreef CAZZO het volgende:
van loo gaat met verbeek mee naar heer&veen en boschker neemt zijn plaats in bij heracles
Waar is David Pleat van...?quote:Op maandag 8 maart 2004 11:49 schreef Peregrijn het volgende:
David Pleat was trouwens bij Feyenoord-Heerenveen om Van Persie te scouten, maar ook Vayrinen en Berg Hestad.
erg hoog gossip gehalte inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2004 12:17 schreef ChAoZ het volgende:
In een ruil met Ferdinand ja, maar dat stond onder de gossip column en de bron daarvan was de sunday express
Ach, hij is ook pas 32.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Real Madrid heeft bij Juve geinformeerd naar Thuram, die nog een contract heeft tot 2006.
Maar wel nog altijd 1 van de beste verdedigers.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, hij is ook pas 32.
Daarom een mooi moment op zich voor Juve om te verkopen, nu vangen ze er naar verluidt nog een miljoentje of 5, 6 voor (en zo goed is ie dit seizoen nu ook weer niet bezig)quote:Op maandag 8 maart 2004 14:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, hij is ook pas 32.
Birindelli wel lijkt me, maar Freier en Lauth zouden zo nog maar eens kunnen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:02 schreef ChAoZ het volgende:
het lijkt me dat die 3 onhaalbaar zijn, maar ok
Duitsers in Nederland.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Birindelli wel lijkt me, maar Freier en Lauth zouden zo nog maar eens kunnen.
Ik had ook niet verwacht dat Escude en Grygera echt naar Ajaks zouden komen.
Paul Freier is zo goed als rond met Werder Bremen en kan ook nog naar Dortmund eventueel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:56 schreef RedGuy het volgende:
Behalve Lauth is Feyenoord dus ook geintresseerd in Freier van Bochum, en ik hoorde ook dat Feyenoord Birindelli wilt halen..
Vonk gaat volgend seizoen weg, dus ze hebben geen vertrouwen in die Waterman?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:08 schreef Stpan het volgende:
De Belgische reserve doelman van Sparta Brian Vanderbussche verruilt Sparta voor SC Heerenveen.
Een jonge lange keeper die vorig seizoen bij afwezigheid van Kooiman (verhuurd aan PSV) een stabiele indruk maakte.
Jammer, ik moet nog 2 jaar naar die verlopen ***-Kooiman aankijken. Wat een ***-keeper vind ik dat!
Ik dacht het niet, volgens mij is ie van Brescia.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Is Matuzalem nog eigendom van Parma?
Mwa er zijn veel slechtere hoor.... en tegen NEC heeft hij jullie toch de halve finale bezorgd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:08 schreef Stpan het volgende:
De Belgische reserve doelman van Sparta Brian Vanderbussche verruilt Sparta voor SC Heerenveen.
Een jonge lange keeper die vorig seizoen bij afwezigheid van Kooiman (verhuurd aan PSV) een stabiele indruk maakte.
Jammer, ik moet nog 2 jaar naar die verlopen ***-Kooiman aankijken. Wat een ***-keeper vind ik dat!
Ze proberen alleen maar voor mekaar te krijgen dat Larsson niet 100% bij de wedstrijd zal zijn onderling, want de rest lijtk me volkomen kul.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:59 schreef BZ het volgende:
Barcelona is in de markt om Henrik Larsson komend seizoen in te lijven.
1 tegen 1 vind ik hem sterk, en dat zijn juist de momenten dat een keeper zich kan onderscheiden. Maar hoge ballen, uittrappen, dat is echt dramatisch. Beetje Seaman-idee.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mwa er zijn veel slechtere hoor.... en tegen NEC heeft hij jullie toch de halve finale bezorgd.
Oeh, dat zou een hele leuke voetballer voor Twente zijn. Ik dacht alleen dat ze daar Shoukov al voor bedacht hadden? En ze moeten nog een goede spits kopen, want N'Kufo kunnen ze toch niet houden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:41 schreef Moody het volgende:
Twente wil Boutahar van RKC als opvolger van Ramzi...
bron: http://www.fctwente.net
De transfersom is al tijden rond. Probleem is alleen dat N'Kufo zich toch niet gaat schikken naar de salary cap (200.00 euro max.) van Twente, aangezien hij bij Hannover '96 nog een contract voor enige jaren heeft lopen waar hij 600.00 euro verdientquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:53 schreef Moody het volgende:
75% kans dat N'Kufo wel blijft...
Transfersom is bij elkaar gesprokkeld, over zijn salaris zijn ze het nog niet helemaal eens, maar er is hoop
Hij is 2 of 3 x verhuurd geweest, ik zoek het even uit.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, volgens mij is ie van Brescia.
Hij heb hiervoor o.a. bij Napoli en Piacenza gebald.
Hier: Bevestigde Transfers, deel 6 en daar staat dat bericht ook al.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:34 schreef Stpan het volgende:
Waar is het bevestigde transfertopic?
Jantje Michels per 1 juli van FCDB naar Sparta.
Ja daaag. De clausule in zijn contract is dat ie maar voor 196 miljoen weg mag.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:27 schreef DivineJester het volgende:
Beckham naar Chelski voor 210 miljoen? (is geboden!)
Daar koop je de hele ere-divisie voor!
als dat waar is moet Madrid dat meteen doen......quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:27 schreef DivineJester het volgende:
Kleine nuance, er is een roddelblad dat meldt dat het geboden isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:27 schreef DivineJester het volgende:
hehe dan is Chelsea echt debiel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als dat waar is moet Madrid dat meteen doen......
Ik weet de bron zo niet, maar het heeft inderdaad wel een redelijk gossip-gehalte.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Kleine nuance, er is een roddelblad dat meldt dat het geboden is
ook op voetbal.nlquote:Op maandag 15 maart 2004 12:21 schreef ChAoZ het volgende:
ik zag ergens tussen de gossips op bbc iets staan over Van Persie naar Spurs.
perfect voor de Spurs dus....quote:Op maandag 15 maart 2004 13:14 schreef bigniels het volgende:
Voor van Persie is het zeker een verbetering, maar ik vraag me af waarom je als club Van Persie zou willen kopen.
Hij kan goed voetballen maar heeft dat nog veels te weinig laten zien.
Deze wordt toch wel heel hardnekkig. Goede aankoopquote:A summer exodus is being predicted at Manchester United, with captain Roy Keane tipped to quit playing and Ruud van Nistelrooy linked with Real Madrid. (The Sun)
Ryan Giggs, Nicky Butt and Diego Forlan could also be sold and Chelsea's Damien Duff targeted as part of Sir Alex Ferguson's rebuilding following a disappointing season. (Daily Mirror)
quote:Leeds goalkeeper Paul Robinson will leave for Tottenham in a £2.5m deal at the end of the season. (Daily Mirror, The Independent)
ik las ergens anders Hill naar Feyenoord...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 07:55 schreef methodmich het volgende:
Vaschuk naar Feyenoord
Hill naar PSV
Vind het niet zo gek dat dit ook op vi.nl staat aangezien Johan Derksen het bekend maakte. En waar is de heer Derksen ook al weer hoofdredacteur van???????quote:Op maandag 15 maart 2004 23:10 schreef bigniels het volgende:
Ja en op VI.nl wordt daar nog aan toegevoegd:
Volgende week hoopt de Tilburgse club de overgang af te ronden.
Hard Gras of de Johan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:17 schreef BZ het volgende:
[..]
Vind het niet zo gek dat dit ook op vi.nl staat aangezien Johan Derksen het bekend maakte. En waar is de heer Derksen ook al weer hoofdredacteur van???????
Dat was niet haalbaar voor Feyenoord. Eigenlijk is het nogal absurd als een club uit de top3 een speler van een Duitse laagvlieger niet meer binnen kan halenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:15 schreef BobRooney het volgende:
ik las ergens anders Hill naar Feyenoord...
Wishfull thinkingquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Wetserveld of Van der Sar naar PSV...
Ach ja, je hoort overal geruchten. Eerst heeft PSV geen rooie cent, nu worden de namen van Sar, Westerveld en Gentenaar plus hoge afkoopsommen genoemd...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:59 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Wishfull tjinking
Is toch al beklonken?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:45 schreef DIGGER het volgende:
Kapo van Auxerre naar Juve
Nog niet helemaal, volgens L'Equipequote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is toch al beklonken?
waar speelt Kujovic nu?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:54 schreef Kaalhei het volgende:
Kujovic naar PSV
Roda JCquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:03 schreef BobRooney het volgende:
[..]
waar speelt Kujovic nu?
Keeper van Rodaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:03 schreef BobRooney het volgende:
waar speelt Kujovic nu?
Hij heeft zichzelf vrij gekocht bij Spartak, en kan dus niet duur zijn. Misschien dat zijn salaris hoog is, maar verder...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Wie is die Vaschuk?
Waar speelt ie? Spartak Moskou
Kan ie voetballen? 30 interlands voor Oekraïne, opgeleid bij Dinamo Kiev en 40 CL wedstrijden voor DK op zijn naam, dus vast wel een beetje
Hoe oud? 29
quote:Het Bayern-bestuur heeft gisteren een crisivergadering gehad. De uitkomst is dat Bayern München zijn trainer en een selectie van spelers kwijt wil raken.
Het bestuur zou graag trainer Felix Magath van VfB Stuttgart contracteren. Ottmar Hitzfelt mag vertrekken. De volgende spelers worden op de transferlijst gezet: Mehmet Scholl, Jens Jeremies, Alexander Zickler, Bixente Lizarazu, Thomas Linke, Hasan Salihamidzic, Owen Hargreaves, Claudio Pizarro en Roque Santa Cruz.
dat zijn geen kinderachtige spelers.......quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:18 schreef DivineJester het volgende:
Volgend jaar nogal wat mensen in de uitverkoop bij Bayern:
[..]
Flikker eens op met die Radoi.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Wie is die Vaschuk?
Waar speelt ie?
Kan ie voetballen?
Hoe oud?
En gaat dat nog door met die Radoì (die Roemeen)?
Hij kost dus nix want hij is transfer vrij.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:53 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf vrij gekocht bij Spartak, en kan dus niet duur zijn. Misschien dat zijn salaris hoog is, maar verder...
Hij heeft Championship manager!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
Als Feyenoord dan al in het Oostblok wil scouten, kunnen ze beter Flavius Stoican of Andriy Nesmachniy nemen. Of Razvan Rat.
volgens mij staat hafl europa bij ajax in het boekje maar dat wil nog lang niet zeggen dat ze alles halen wat in het boekje staat. Ronaldo en Robben stonden ook bij ajax in het boekjequote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:01 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hij heeft Championship manager!
Rat staat al een tijdje bij Ajax in 't boekje trouwens. Nesmachniy is niet te dokken ben ik bang.
Volgens psv.nl is hij bijna rond met Valencia, Juve zou nu achter Ibrahimovic aanzittenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:45 schreef DIGGER het volgende:
Kapo van Auxerre naar Juve
Als vervanger van Trezeguet dus, die waarschijnljik naar Barca gaat.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Juve zou nu achter Ibrahimovic aanzitten
En Speciaal voor Dylan Dog:quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Volgens psv.nl is hij bijna rond met Valencia, Juve zou nu achter Ibrahimovic aanzitten
Kortom, Hij is nog lekker aan het kwartetten met z'n opties.quote:Kapo: What Juve deal?
Auxerre youngster Olivier Kapo has dismissed speculation that he has signed a contract with Juventus.
Reports in France yesterday suggested that the attacking midfielder had put pen to paper on a four-year deal.
Yet the player has today told a French newspaper that he has had no talks with any Italian sides.
"I haven’t had any contact with the Juventus officials," he told L’Equipe on Tuesday. "These are just rumours that are annoying me right now."
Kapo, who will be a free agent in the summer, was said to have flown to Turin to iron out details. "I haven’t been there and I haven’t signed anything," he continued.
His agent, Jean-Jacques Bertrand, has also poured cold water on the reports concerning his client.
"Juventus are a great club, one that can help to realise player dreams. But nothing is true," he stated.
"The only clubs that have expressed an interest are Spanish, English and French sides which you know very well."
L’Equipe went on to claim that Valencia are in fact leading the chase, even if Juventus could enter the race.
Other reports suggest that ex Juve player Didier Deschamps, now Monaco boss, alerted his former club to Kapo’s ability.
Championship Manager?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:01 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hij heeft Championship manager!
Rat staat al een tijdje bij Ajax in 't boekje trouwens. Nesmachniy is niet te dokken ben ik bang.
Hij kan ook nagenoeg niks. In ieder geval niks meer dan de huidige verdedigers.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:19 schreef yvette1982 het volgende:
en die knakker uit de oekraine van feyenoord is alweer afgetest. Lekker slim van feyenoord, hij had een goede staat van dienst en hij kost niks.
Wat weet jij nou van die spelers dan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Championship Manager?
Gewoon kennis van het Oostblok.
Russen wel. Daar verdient men veel. In de andere landen, die binnenkort bij de EU komen, niet. De restricties vervallen, dus Nederlandse clubs kunnen goedkope Slowaken, Hongaren, Tsjechen, Bulgaren, Letten e.d. gaan halen als ze willen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:33 schreef Chooselife het volgende:
Die jongens uit het Oostblok, die een plekje in het nationale elftal hebben veroverd, lijken me onbetaalbaar voor Feyenoord.
Puur omdat er een transfer-som aan zit (waar geen geld voor is), en ze hoogstwaarschijnlijk direct in de hoogste salarisschaal vallen. En dan gaan ze er nog op acheruit ook denk ik, als het een Oekrainer, Tsjech of een Rus is.
Want wat kon Gakhokidze (wie zeg je, ja die!) ook alweer voor godsvermogen verdienen bij CSKA?
Hill staat ook in de belangstelling van PSVquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb via enkele journalisten ook het een en ander gehoord over deze spelers en die hebben het weer van de Roemenen.
Maar goed, ze komen toch niet. Zal wel Hill worden, toch.
Ik snap niet dat ze niet naar de Zeeuw van Portsmouth kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Maar goed, ze komen toch niet. Zal wel Hill worden, toch.
Bla Bla Bla!quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:17 schreef BZ het volgende:
Van Bommel staat open voor een overstap naar Tottenham. 'Ik heb op White Hart Lane gespeeld met het Nederlands elftal en PSV. Het is een mooie club, met een prachtig stadion en geen onaardige selectie.'
Zou lekker subtiel zijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bla Bla Bla!
Zeg dan gewoon: "Ik wil zielsgraag weg bij psv, en iedere club in Engeland die meer betaald dan psv vind ik goed!"
Dan zouden ze een sterk Belgisch centraal duo hebben achterin.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
VI noemde een hele rij met jongens die naar Juve zouden gaan.
BRT Text meldt dat Van Buyten en Kompany naar Man Utd zouden gaan, waar Ferdinand vertrekt naar Chelsea en Duff dan weer naar Man Utd komt.
daar zal de bondscoach blij mee zijn dat ze regelmatig samenspelen. maar k zie Rio nog nie zo vertrekkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dan zouden ze een sterk Belgisch centraal duo hebben achterin.
Zou van Bommel zelf ook weten dat Tottenham de Joden van Engeland zijn? Is op zijn minst ironisch, toch....quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:13 schreef RijstNatie het volgende:
joden en cock roches zijn weer blij dat goden zoon van Bommel uit NL vertrekt
Zolang ze geen godenzonen zijn is voor Mark alles in orde....quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:00 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Zou van Bommel zelf ook weten dat Tottenham de Joden van Engeland zijn? Is op zijn minst ironisch, toch....
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:
- Kezman naar Birmingham City: Denk niet dat Kezman dat doet
- Willy Sagnol van Bayern naar Arsenal: Is debk ik wel een goede aankoop voor Arsenal
- Jorge Andrade van Depor naar Man U.: Kan
- Gilberto Silva van Arsenal naar Atletico Madrid: Lijkt me onwaarschijnlijk
- Davids van Juve (Nu uitgeleend aan Barca natuurlijk) naar Milan: Denk niet dat Davids teruggaat
- Laursen van Milan naar Fulha": Is inderdaad overbodig bij MIlan
- Ballack van Bayern naar Inter: Dit zou zonde zijn voor Bayern
Als je dan stoer Engelse woorden wilt gebruiken, schrijf het dan wel goed a.u.b.:quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:13 schreef RijstNatie het volgende:
joden en cock roches zijn weer blij dat goden zoon van Bommel uit NL vertrekt
Ik denk dat Kezman weinig te willen heeft. Europese topclubs zitten niet op hem te wachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:03 schreef BZ het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook nog bijtekenen bij PSVquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Kezman weinig te willen heeft. Europese topclubs zitten niet op hem te wachten.
Ik denk niet dat Kezman nog op PSV zit te wachten....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:54 schreef BZ het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook nog bijtekenen bij PSV![]()
Inderdaad. Topclubs zitten niet op Kezman te wachten, Kezman heeft het bij PSV wel gezien. Hij wil niet meer tegen Zwolle, Volendam en RBC spelen maar naar een leukere competitie waar ze ook meer betalen. Engelse of Spaanse middenmoter idd.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:57 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kezman nog op PSV zit te wachten....
Topclubs zitten niet op Kezman te wachten....
Conclusie: Kezman vertrekt naar een spaanse middenmoter; Atletico Madrid, Betis Sevilla.... ik denk dat Kezman zich het beste op deze categorie kan richten.
Fuckin' Cockroach zou een mooie ondertitel voor je zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Als je dan stoer Engelse woorden wilt gebruiken, schrijf het dan wel goed a.u.b.:
cockroaches
Wordt de CL niet uitgezonden in Engelandofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
In Engeland zijn ze er van overtuigd dat Kezman minimaal 10 Miljoen pond moet gaan kosten
Ik denk niet dat er iemand 10 mio pond gaat betalen voor Kezman.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Fuckin' Cockroach zou een mooie ondertitel voor je zijn
In Engeland zijn ze er van overtuigd dat Kezman minimaal 10 Miljoen pond moet gaan kosten, ik weet niet of Birmingham zo goed bij kas zit
Waar haal je die ongein vandaan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:00 schreef skunkator het volgende:
Said Boutahar naar Ajax
Eindelijk een spelbepaler ala Zidane/Recoba/Bergkamp, betaalbaar en jong !
bron Telegraafquote:MILAAN - Jaap Stam speelt de komende twee seizoenen voor AC Milan. De club van Clarence Seedorf is met Lazio Roma een afkoopsom voor het tot medio 2005 doorlopende contract overeengekomen van zo'n 11 (!) miljoen euro.
Tevens zijn de 31-jarige Nederlandse international en de Milanese club akkoord over de persoonlijke voorwaarden omtrent een 2-jarig contract.
Milan zal z'n topaankoop van komende zomer pas in de dagen na de wedstrijd in de Champions League tegen Deportivo La Coruña presenteren. Zelf wil Stam nog niet reageren. Ook zijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel zwijgt nog over het rondkomen van de transfer, in afwachting van de presentatie door de winnaar van de Champions League. AC Milan heeft ook een andere Nederlander op het oog: Edgar Davids. De 31-jarige international speelde al eerder bij de club en werd toen 'onderhands' verkocht. Davids, die nu als huurling het verschil maakt bij FC Barcelona, is aan het einde van het seizoen transfervrij, omdat z'n contract bij Juventus afloopt.
Al in een vroeg stadium liet Stam weten dat zijn voorkeur uitging naar AC Milan. "Vooral omdat ik ook in de herfst van mijn carrière nog voor prijzen wil spelen. Bij een club als Milan ben je dan aan het beste adres" , aldus de Kampenaar eerder. Ook Internazionale en Juventus wilden ver gaan om de Nederlander in te lijven. Eerstgenoemde club, waar z'n huidige trainer Roberto Mancini oefenmeester wordt, zou hem een nog beter contract hebben aangeboden dan Milan, terwijl Juventus meer transfergeld wilde betalen aan Lazio Roma. Het zou de reden zijn geweest waarom de transfer naar AC Milan zo lang op zich liet wachten. Lazio wilde sowieso van Stam af om de torenhoge schuld verder te saneren.
Stam stond bij trainer Carlo Ancelotti en voorzitter Silvio Berlusconi boven aan het verlanglijstje om de bijna ongenaakbare defensie met Paolo Maldini, Alessandro Nesta, Cafu en Giuseppe Pancaro te versterken. Het ligt in de bedoeling dat Stam het centrum gaat vormen met Nesta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |