quote:Of de Hoge Raad natuurlijk
Op dinsdag 17 februari 2004 11:58 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Atheisten worden niet gediscrimineerd. Ze kunnen net zoveel rechten halen uit de vrijheid van meningsuiting. Ik denk eerder dat het probleem ligt bij dat jij de grondrechten niet goed kunt interpreteren.
quote:De vrijheid om te trouwen met wie je wilt wordt ook benadrukt door verdragen. Dit zou kunnen inhouden dat die partner ook uit het buitenland geimporteerd zou mogen worden. Maar goed, dit is (allahzijdank) vergezocht.Er zijn alleen verdragen die zeggen dat we verplicht zijn vluchtelingen op te vangen. De hele Islamitische wereld is geen vluchteling.
quote:Er is niets mis met islamieten, maar wel wat met de islam. De islam is een achterlijke religie.
En ik zie ook niet wat er mis is met Islamieten.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:[..]
Of de Hoge Raad natuurlijk
.
[..]De vrijheid om te trouwen met wie je wilt wordt ook benadrukt door verdragen. Dit zou kunnen inhouden dat die partner ook uit het buitenland geimporteerd zou mogen worden. Maar goed, dit is (allahzijdank) vergezocht.
[..]Er is niets mis met islamieten, maar wel wat met de islam. De islam is een achterlijke religie.
quote:
Moslims zijn democratisch als het gaat om hun eigen rechten, maar ondemocratisch als het gaat om rechten van anderen.
quote:Ja, ik dacht: ik maak er toch maar werk van. Vriendje W gebeld, en binnen een dag gefixed. W houdt niet zo van wachten op tijdrovende elementen.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:38 schreef Sidekick het volgende:[..]
Er is wel een blankenclub in de USA. Een white scholarship, protestactie tegen black scholarships.
http://us.cnn.com/2004/EDUCATION/02/15/whites.only.ap/
quote:De islam is een racistische, sexistische, discriminerende, opruiende en collectivistische ideologie.
Er is niets mis met islamieten, maar wel wat met de islam. De islam is een achterlijke religie.
quote:Nee hoor, daar ligt het probleem niet
Of de Hoge Raad natuurlijk
.
quote:Die mensen hebben toch ook de vrijheid om te trouwen? Ze kunnen trouwen en dan in het andere land gaan wonen. Makkelijk toch? Welk verdrag zegt dat we ook de gezinnen moeten toelaten?
[..]De vrijheid om te trouwen met wie je wilt wordt ook benadrukt door verdragen. Dit zou kunnen inhouden dat die partner ook uit het buitenland geimporteerd zou mogen worden. Maar goed, dit is (allahzijdank) vergezocht.
quote:Dus? Lekker boeiend. Het kan me echt helemaal niks schelen dat zij vinden dat ... en ... . Wat is het probleem? Dat mogen ze toch vinden? Zolang ze mij niet lastig vallen met dingen die ik niet wil vind ik het goed. Klaar.
[..]Er is niets mis met islamieten, maar wel wat met de islam. De islam is een achterlijke religie.
quote:En wat als het andere land ook toelating weigert op dezelfde gronden? Bij trouwen is er vaak ook nog geen sprake van een gezin, alleen bruid en bruidegom.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:31 schreef UnderWorld_ het volgende:Die mensen hebben toch ook de vrijheid om te trouwen? Ze kunnen trouwen en dan in het andere land gaan wonen. Makkelijk toch? Welk verdrag zegt dat we ook de gezinnen moeten toelaten?
quote:Volgens jou ja. In mijn ogen ligt juist daar het probleem, en bij de grondwet natuurlijk
Op dinsdag 17 februari 2004 16:31 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Nee hoor, daar ligt het probleem niet
quote:Dat kan natuurlijk wel, maar het is maar de vraag of dat andere land die mensen wil toelaten of niet. Indien dat niet zo is, zou Nederland op grond van de gesloten internationale verdragen die gezinnen toe moeten laten.
Die mensen hebben toch ook de vrijheid om te trouwen? Ze kunnen trouwen en dan in het andere land gaan wonen. Makkelijk toch? Welk verdrag zegt dat we ook de gezinnen moeten toelaten?
1. Zonder enige beperking op grond van ras, nationaliteit of godsdienst, hebben mannen en vrouwen van huwbare leeftijd het recht om te huwen en een gezin te stichten. Zij hebben gelijke rechten wat het huwelijk betreft, tijdens het huwelijk en bij de ontbinding ervan.
http://www.unbenelux.org/uvrm.htm
quote:Ah, en daar ligt het probleem juist, de islam is een totalitaire religie, die er naar streeft om alle aspecten vh leven te controleren.
Dus? Lekker boeiend. Het kan me echt helemaal niks schelen dat zij vinden dat ... en ... . Wat is het probleem? Dat mogen ze toch vinden? Zolang ze mij niet lastig vallen met dingen die ik niet wil vind ik het goed. Klaar.
quote:Potverdomme, nu lijkt het alsof ik jouw argument heb gekopieerd
Op dinsdag 17 februari 2004 16:42 schreef freako het volgende:[..]
En wat als het andere land ook toelating weigert op dezelfde gronden? Bij trouwen is er vaak ook nog geen sprake van een gezin, alleen bruid en bruidegom.
quote:Ik vind jou icon en ondertitel nogal
Op dinsdag 17 februari 2004 16:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:[..]
Potverdomme, nu lijkt het alsof ik jouw argument heb gekopieerd
.
Leg eens uit
ben je misschien joods? wild gokje
quote:Gazet van Antwerpen
17/02 Eén miljoen Franse kinderen leeft onder armoedegrensIn 1999 en 2000 leefden één miljoen kinderen in Frankrijk onder de armoedegrens. Dat komt neer op acht procent van de Franse jeugd, zo schrijft de Raad voor werkgelegenheid, lonen en sociale cohesie (Cerc) in een rapport dat de Franse krant Figaro kon inkijken.
De armoedegrens in Frankrijk ligt volgens het rapport op een gemiddeld inkomen van 650 euro per maand voor een paar met één kind. "De armoede van de kinderen komt in de eerste plaats voort uit de armoede van hun ouders", aldus het rapport. Frankrijk zou op het vlak van armoede bij de Europese middenmoot horen, maar ligt ver onder de Scandinavische landen. "Vooral immigranten, en dan specifiek pas aangekomen migranten, leven in armoedige omstandigheden", aldus de Cerc."Uiteraard speelt de familiepolitiek een belangrijke rol in de inkomsten van die arme gezinnen, maar toch is dat niet de enige factor die het aantal arme kinderen kan doen dalen", menen de onderzoekers.
Ze roepen de overheid op om een nationaal programma te lanceren in de strijd tegen de armoede. "De strijd tegen de armoede was totnogtoe geen punt op de politieke agenda", aldus Cerc. Het onderzoek werpt ook een blik op de gevolgen van de armoede bij kinderen. Wie in een arme familie leeft, woont dikwijls in een overbevolkt huis en heeft meer kans op gezondheidsrisico's, waaronder zwaarlijvigheid.Arme kinderen zouden twee keer meer kans hebben op een leerachterstand aan het begin van het zesde leerjaar en vier keer meer kans om de school vroegtijdig te verlaten. Toch is goed onderwijs net één van de factoren waardoor kinderen uit de armoede kunnen breken.
quote:Wat valt er aan uit te leggen?
Op dinsdag 17 februari 2004 17:03 schreef Graveland het volgende:[..]
Ik vind jou icon en ondertitel nogal
Leg eens uit
quote:Nee.
quote:Ik snap Frankrijk niet helemaal.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:18 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
quote:Belastingdruk is daar dus maar 18%, in Nederland zowat het dubbele. Waarom gaat het dan zo slecht met de Franse economie?
GDP:
purchasing power parity - $1.558 trillion (2002 est.)GDP - per capita:
purchasing power parity - $26,000 (2002 est.)Budget:
revenues: $286 billion
expenditures: $330 billion, including capital expenditures of $23 billion (2002 est.)
quote:Gelukkig zijn in Frankrijk net hoofddoekjes op school verboden, dus dit is binnenkort verleden tijd.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:18 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
quote:Omdat die nogal een hekel aan moslims schijnen te hebben, totaal onterecht.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:[..]
Wat valt er aan uit te leggen?
[..]Nee.
Waarom moeten moslims en andere voorstanders van de islam altijd de joden erbij halen?.
quote:Je komt uit Groningen? wild gokje.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:03 schreef Graveland het volgende:[..]
Ik vind jou icon en ondertitel nogal
Leg eens uit
quote:Ik denk dat belastingdruk an sich niet veel invloed heeft op de economie, maar meer de veranderingen in belastingdruk.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:22 schreef pberends het volgende:[..]
Ik snap Frankrijk niet helemaal.
[..]Belastingdruk is daar dus maar 18%, in Nederland zowat het dubbele. Waarom gaat het dan zo slecht met de Franse economie?
quote:Ik ben officieel Fries, eigenlijk
Op dinsdag 17 februari 2004 17:23 schreef pberends het volgende:[..]
Je komt uit Groningen? wild gokje.
quote:-edit- nee ik ben fout
Op dinsdag 17 februari 2004 17:22 schreef pberends het volgende:[..]
Ik snap Frankrijk niet helemaal.
[..]Belastingdruk is daar dus maar 18%, in Nederland zowat het dubbele. Waarom gaat het dan zo slecht met de Franse economie?
[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 17-02-2004 17:35]
quote:Ik heb geen hekel aan moslims, en het meerendeel vd joden ook niet.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:23 schreef Graveland het volgende:[..]
Omdat die nogal een hekel aan moslims schijnen te hebben, totaal onterecht.
Moslims schijnen trouwens ook een hekel te hebben aan joden, maar dat mag zeker weer wel van jou?
quote:Uit Drenthe, lijkt me. Dat die provincie nog bij Nederland hoort.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:23 schreef pberends het volgende:[..]
Je komt uit Groningen? wild gokje.
quote:Ik dacht dat Frankrijk juist een van de meest centralistische landen was in Europa was.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:31 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
ik denk dat regionale overheden in Frankrijk meer bevoegdheden hebben dan in NL
en dat zodoende de CIA alleen wat betreft de centrale overheid berekent oid
quote:Drenthe
Op dinsdag 17 februari 2004 17:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:[..]
Uit Drenthe, lijkt me. Dat die provincie nog bij Nederland hoort.
quote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je 'statement'.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:[..]
Wat valt er aan uit te leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |