gisteren had ik opeens van 3 tanden een tukje minder, 2 daarvan zijn los gaan zitten, tanden zijn nu weer "gerepositioneerd" en met een soort noodbeugeltje blijven ze op hun plek.
verder is mn onderlip gehegt en is dik en opgezwollen. beetje ontstoken tandvlees.
maar ik voel me prima. ik zie er alleen niet uit
[Dit bericht is gewijzigd door kless op 16-02-2004 17:07]
quote:ook
Op maandag 16 februari 2004 17:01 schreef _SunShine_ het volgende:
Beetje moe en ziekies
quote:Ben je gevallen met de fiets, of heeft iemand je geslagen?
Op maandag 16 februari 2004 16:59 schreef kless het volgende:
goed,
alleen mn mond voelt wat raar.gisteren had ik opeens van 3 tanden een tukje minder, 2 daarvan zijn los gaan zitten, tanden zijn nu weer "gerepositioneerd" en met een soort noodbeugeltje blijven ze op hun plek.
verder is mn onderlip gehegt en is dik en opgezwollen. beetje ontstoken tandvlees.maar ik voel me prima. ik zie er alleen niet uit [afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Hells_Angel op 16-02-2004 17:26]
quote:Getver wat onsmakelijk
Op maandag 16 februari 2004 16:59 schreef kless het volgende:
goed,
alleen mn mond voelt wat raar.gisteren had ik opeens van 3 tanden een tukje minder, 2 daarvan zijn los gaan zitten, tanden zijn nu weer "gerepositioneerd" en met een soort noodbeugeltje blijven ze op hun plek.
verder is mn onderlip gehegt en is dik en opgezwollen. beetje ontstoken tandvlees.maar ik voel me prima. ik zie er alleen niet uit [afbeelding]
OT:
Mistig, net als het weer
verder heb meer last van mn been spierpijn/blauwe plek.
quote:Auch
Op maandag 16 februari 2004 17:40 schreef kless het volgende:
Met je handen in de zakken. een traptrede missen. met je bovekaak betonnen traptredden happen.verder heb meer last van mn been spierpijn/blauwe plek.
maar intens gelukkig met mijn moppie
en de wetenschap dat ik de steun van lieve mensen heb is erg, heel erg fijn.
Het blijft maar knagen en knagen!
en moet er om 4 uur uit...
arg..
Het verdriet komt te boven.
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 16-02-2004 23:14]
quote:Eh ligt het aan mij of aan de wijn dat ik jouw post echt vaag doen lijken soms...
Op maandag 16 februari 2004 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel me als iemand die zojuist een seniele geilbak met labrador van zich heeft afgeschud, maar wél kabelinternet heeft!
egh
sorry, ik bied morgen mn excuzes wel aan...
quote:Gekkie.
Op maandag 16 februari 2004 22:50 schreef hardsilence het volgende:
Neen, niet meer zwijmelen. P.I fout
Het verdriet komt te boven.
Ik heb PTS, waarbij de T voor tentamenperiode staat.
Een goede nachtrust gehad.... je moet de wereld gewoon niet te serieus nemen.
Voel me om die reden eewn beetje sufjes nu
mis mijn vriendin , wil graag bij haar zijn...
Geen zin om hier langer te blijven zitten, maar ben er net...Ik wil slapen
In potentie een mooie dag, dus we houden de moed er in.
Verder wel een goed humeur en vrolijk..
maarjah.. als ik lach maak ik andere mensen "bang"
Ik had zoveel plannen maar nog steeds een gierende koppijn,
dus nu maar weer even op de bank met pillen en hopen dat het overgaat.
Verder gaat het goed.
en moet ook nog slapen
-edit-
vraag verwijdert.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 17-02-2004 12:40]
Tsjechisch woord voor zomer
Ik krijg nu helemaal zin in de zomer en dat is een lekker gevoel!
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:15 schreef sassa_s het volgende:
Ik snap je zinnen niet, misschien kun je me helpen?'zijn gevoelens voor mij zijn totaal over en hij wil haar terug!!! '
Als jullie meer uitleg nodig hebben, vraag maar
Bij deze iets duidelijker graag.
Als ik het zo lees praat je en over jezelf EN over anderen..
Als het over jou en hem gaat en jij voelt niets voor hem, dan houdt het snel op denk ik...
quote:-edit-
Op dinsdag 17 februari 2004 12:23 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Hoi....
Open hier een topic over.....dit is niet de plaats om een discussie te beginnen...
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 17-02-2004 12:37]
quote:Vrij hebben is NOOIT saai
Op dinsdag 17 februari 2004 12:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed....vandaag komt de nieuwe bank....en dan kan de kamer hier weer ingeruimd worden....nu klinkt het er heel erg hol als je praat
en ik wil nu echt weer werken, ik zit nu ong 2 weken thuis....en t vrij zijn word erg saai....
Ik ben nu alweer een week of 15 aan het werk..en het werken word erg saai...dus ben ik aan vrij toe
quote:ruilen? nouja oke t vrij zijn is nog niet zo erg....maar t geen geld hebben wel
Op dinsdag 17 februari 2004 12:32 schreef jpg97 het volgende:[..]
Vrij hebben is NOOIT saai
Ik ben nu alweer een week of 15 aan het werk..en het werken word erg saai...dus ben ik aan vrij toe
quote:En het is een mooie dag. Lekker droog weer en ik ben hard aan het werk achter het huis. Bomen en andere houtprut aan het verzagen dat er nog lag en het houthok aan het opruimen voor de grote vracht hout die er morgen nog komt. Fysieke arbeid is goed, werkt lekker ontspannend
Op dinsdag 17 februari 2004 10:41 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn is er nog niet over uit.In potentie een mooie dag, dus we houden de moed er in.
quote:komt omdat het winter is. wacht maar tot het zomer is dan voelt iedereen zich weer top \o/
Op dinsdag 17 februari 2004 12:15 schreef Twisted_TpaU het volgende:
K vraag me af waarom iedereen zo wisselvallig is de laatste tijd....
verder last van naweeën van migraine, heb er erg veel last van de laatste weken, erg vervelend en vooral pijnlijk
quote:Voel ik me bijna altijd toch wel, zomer of niet
Op dinsdag 17 februari 2004 14:01 schreef laidback het volgende:[..]
komt omdat het winter is. wacht maar tot het zomer is dan voelt iedereen zich weer top \o/
quote:Heb je ondertussen al positieve post gehad??? Nieuwsgierig...
Op dinsdag 17 februari 2004 13:42 schreef Peregrijn het volgende:[..]
En het is een mooie dag. Lekker droog weer en ik ben hard aan het werk achter het huis. Bomen en andere houtprut aan het verzagen dat er nog lag en het houthok aan het opruimen voor de grote vracht hout die er morgen nog komt. Fysieke arbeid is goed, werkt lekker ontspannend
Ot: mjah, gaat wel ok. Heb een klein beetje meer overzicht (waar ik zo van hou) en dat stelt me wat meer gerust. Praten tegen mensen op msn over onzinnige of normale onderwerpen helpt trouwens ook.
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and to find someone new
so I praid on my knees to heaven above
send me somebody please, someone to love
to continue my story give me your hand
don't let me down with a heart to be damned.
quote:Helaas nog niet gehad
Op dinsdag 17 februari 2004 14:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Heb je ondertussen al positieve post gehad??? Nieuwsgierig...
Ot: mjah, gaat wel ok. Heb een klein beetje meer overzicht (waar ik zo van hou) en dat stelt me wat meer gerust. Praten tegen mensen op msn over onzinnige of normale onderwerpen helpt trouwens ook.
Kun je je nog een beetje door je literatuuronderzoek heen slaan? Geestdodend werk, maar wel belangrijk. Als je je onderzoeksopzet met projectkader, doelstellingen en onderzoeksmodel goed op papier hebt staan ben je al een heel eind. Ik vond het af en toe echter wel hel op aarde om door al die droge stof heen te ploeteren Succes ermee!
OT:
Een bezweet Peregrijntje, maar wel met een voldaan gevoel. Alles klaar voor vandaag en morgen weer verder.
Ik moet en wil zoveel dingen doen en heb alleen s'avonds tijd. Toen ik nog op school zat kwam ik om in de vrije tijd en deed ik niks
Heb alleen nogal koppijn. Zometeen maar een pijnstiller nemen en even heerlijk douchen
quote:Hoezo dan met condoom vrijen? Heeft antibiotica invloed op de werking van de pil dan? heb paar keer antibiotica gekregen toen ik blaasontsteking gehad, maar de dokter heeft me hier nooit iets over gezegd!
Op dinsdag 17 februari 2004 15:29 schreef r0sine het volgende:
Voel me waardeloos... Heb weer een keelontsteking en moet een week aan de antibiotica... Da's dus weer een maand met condoom vrijen
quote:Yep, antibiotica en anticonceptie samen is niet veilig.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:34 schreef texelonia het volgende:[..]
Hoezo dan met condoom vrijen? Heeft antibiotica invloed op de werking van de pil dan? heb paar keer antibiotica gekregen toen ik blaasontsteking gehad, maar de dokter heeft me hier nooit iets over gezegd!
quote:Nou lekkere huisarts had ik dan. Ze heeft zelf die recepten voor de pil uitgeschreven, dus dat had ze dan best even mogen vertellen toen. Maar goed, ik heb nog geen kind gelukkig!
Op dinsdag 17 februari 2004 15:36 schreef Copycat het volgende:Yep, antibiotica en anticonceptie samen is niet veilig.
quote:Staat in de bijsluiter volgens mij..
Op dinsdag 17 februari 2004 15:38 schreef texelonia het volgende:[..]
Nou lekkere huisarts had ik dan. Ze heeft zelf die recepten voor de pil uitgeschreven, dus dat had ze dan best even mogen vertellen toen. Maar goed, ik heb nog geen kind gelukkig!
En raak langzamer hand weer uitgeslapen.
quote:De apotheker zou dat ook moeten kunnen zien. En het staat in de bijsluiter en vaak ook nog op het labeltje volgens mij.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:38 schreef texelonia het volgende:[..]
Nou lekkere huisarts had ik dan. Ze heeft zelf die recepten voor de pil uitgeschreven, dus dat had ze dan best even mogen vertellen toen. Maar goed, ik heb nog geen kind gelukkig!
Oh, en OT: Is het al half 6? Pfff, geen zin meer. Wanneer krijg ik nou weer die boost om gewoon eens mijn werk te doen ipv de hele dag zitten te kutten...
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 17-02-2004 15:50]
quote:Lijkt me dat dit ook afhankelijk kan zijn van de soort antibiotica. Zo mag je bij sommige antibiotica geen alcohol drinken en bij andere weer wel.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:36 schreef Copycat het volgende:[..]
Yep, antibiotica en anticonceptie samen is niet veilig.
ik ben boos heb niet zin om te praten
de komende 5 uur moet iedereen me met rust laten
ik luister naar grauwe platen
om mezelf in de boze stemming te laten
ik heb geen zin in vrolijke dingen
wil ook geen liedjes zingen
ik kan me niet bedwingen
om met kussens tegen de deur te swingen
de hele dag in me kamer opgesloten
en een beetje met mijn hamster klote
als iemand mijn roept dan zeg ik ga pleite
als ik boos bent kunnen ze me toch niks verwijten
quote:Dat klopt inderdaad.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Lijkt me dat dit ook afhankelijk kan zijn van de soort antibiotica. Zo mag je bij sommige antibiotica geen alcohol drinken en bij andere weer wel.
quote:Blijven duimen maar, komt vast helemaal goed met een leuke baan tot gevolg
Op dinsdag 17 februari 2004 14:49 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Helaas nog niet gehad
Het gaat jammer genoeg niet zo snel. Ik heb momenteel vier sollicitaties lopen, waarvan twee veelbelovend zijn (Ede en Rotterdam) en twee kansloos (Roermond en Den Haag, banen waar ze mensen met veel ervaring vragen). Afwachten dus maar.
Kun je je nog een beetje door je literatuuronderzoek heen slaan? Geestdodend werk, maar wel belangrijk. Als je je onderzoeksopzet met projectkader, doelstellingen en onderzoeksmodel goed op papier hebt staan ben je al een heel eind. Ik vond het af en toe echter wel hel op aarde om door al die droge stof heen te ploeteren
Succes ermee!
En literatuuronderzoek...tja, eigenlijk ben ik me nog specifieker aan het orienteren. Ik hoop dat ik morgen nog bij mijn scriptiebegeleider langs kan om een onderzoekopzet te maken (hij is er maar 1 dag per week en dat is nogal irritant).
Ot: zere nek en schouders..dus ik ben weg...
[Dit bericht is gewijzigd door myxomatosekonijn op 18-02-2004 10:34]
quote:wb
Op dinsdag 17 februari 2004 17:36 schreef Yuki het volgende:
na een hele lange tijd afwezigheid:I'm back
voel me best goed
Ik voel me wel okay geloof ik. Net kaartje op de bus gedaan voor m'n tante, die vrijdag euthenasie laat plegen na een jarenlange strijd tegen borstkanker
Heb nog een beetje hoofdpijn, zometeen lekker eten, en vanavond lekker op de bank hangen en tv kijken.
verder is het wel redelijk oke met me
quote:Een stille aanbidder zou ik ook niet blij mee zijn, een stille aanbidster daarentegen...
Op dinsdag 17 februari 2004 17:50 schreef hellmondunited het volgende:
heb last van een stille aanbidder.. behoorlijk irri als je niet weet wie
Ik heb het prima naar mijn zin.
quote:lekker bijdehand
Op dinsdag 17 februari 2004 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Een stille aanbidder zou ik ook niet blij mee zijn, een stille aanbidster daarentegen...
quote:Ja dus....
Op dinsdag 17 februari 2004 15:34 schreef texelonia het volgende:[..]
Hoezo dan met condoom vrijen? Heeft antibiotica invloed op de werking van de pil dan? heb paar keer antibiotica gekregen toen ik blaasontsteking gehad, maar de dokter heeft me hier nooit iets over gezegd!
quote:Btw, ik kon het in de bijsluiter zelf ook niet vinden, maar mijn moeder kwam er ineens mee aanzetten.... Gelijk huisarts gebeld en dat bleek te kloppen.... De eerste twee weken (week van antibio inbegrepen) ben je niet betrouwbaar.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:04 schreef Copycat het volgende:[..]
Dat klopt inderdaad.
Denk dat als je er geen alcohol bij mag drinken, de kans op onveiligheid van de pil groter wordt. Ook dat zal op de bijsluiter (ditmaal dus van de antibiotica) te vinden zijn.
quote:Valt wel mee toch?
Op dinsdag 17 februari 2004 18:11 schreef hellmondunited het volgende:[..]
lekker bijdehand
Ot: Ik stort werkelijk bijna in elkaar van moeheid, dadelijk lig ik boven mijn boeken te pitten ben ik bang...
quote:Ik kan me ook niet herrineren het in de bijsluiter gelezen te hebben. Ook niets van de apotheek erover gehoord, en kreeg er nog wel een speciaal papier bij met bijwerkingen en dat soort dingen. Slechte zaak van de huisarts vind ik....
Op dinsdag 17 februari 2004 18:54 schreef r0sine het volgende:Btw, ik kon het in de bijsluiter zelf ook niet vinden, maar mijn moeder kwam er ineens mee aanzetten.... Gelijk huisarts gebeld en dat bleek te kloppen.... De eerste twee weken (week van antibio inbegrepen) ben je niet betrouwbaar.
Gevoel wat de overhand heeft : verliefd .
Verder nog : stiekem trots op mezelf omdat ik echt goed aan de studie ben de laatste weken . , bezorgd om de oma van m'n vriend die nu in het ziekenhuis ligt
. , blij omdat ik morgenochtend vrij heb en lekker uit kan slapen
. en pissig op dat (&(^(*&^&*)*)wijf van het uitzendbureau omdat ze uitstraalt dat wij minderwaardig zijn en ik helemaal omdat ik in het minimumloon zit
.
.
quote:Ik heb heeeeel veel antibioticakuren tegen blaasontsteking geslikt en in (bijna) elke bijsluiter staat het erin. Ze zijn nl. verplicht dat te melden. Verder zorg ik altijd dat ik op internet van de fabrikant of een medische site nog meer info krijg, want ze zetten nooit alle informatie in de bijsluiter. Je goed inlezen dus.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:24 schreef texelonia het volgende:[..]
Ik kan me ook niet herrineren het in de bijsluiter gelezen te hebben. Ook niets van de apotheek erover gehoord, en kreeg er nog wel een speciaal papier bij met bijwerkingen en dat soort dingen. Slechte zaak van de huisarts vind ik....
Ik voel me trouwens lekker
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 17-02-2004 20:19]
Voor de rest ben ik blij dat ik iemand heb kunnen helpen, en dat ik zulke goeie vrienden heb
Voel me nog steeds niet super goed, maar het gaat beter.
quote:Ik heb maar één keer een antibioticakuur geslikt, niet zo lang geleden, en in die bijsluiter stond helemaal niets. Ik ga er dus vanuit dat het niet voor elk antibioticum hetzelfde is.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:18 schreef SEMTEX het volgende:Ik heb heeeeel veel antibioticakuren tegen blaasontsteking geslikt en in (bijna) elke bijsluiter staat het erin.
quote:Je moet je informatie gewoon uit de bijsluiter kunnen halen, vooral als het niet zo'n bijzonder medicijn is. Bij de wat obscuurdere voorschriften lees ik me ook altijd via internet in, maar voor een antibioticum vind ik dat wat overdreven.
Ze zijn nl. verplicht dat te melden. Verder zorg ik altijd dat ik op internet van de fabrikant of een medische site nog meer info krijg, want ze zetten nooit alle informatie in de bijsluiter. Je goed inlezen dus.
Ik weet dat dit offtopic is, maar ik schrok er toch wel even van.
Tot nu toe alleen maar onvoldoendes (tis een wonder dat ze me over hebben laten gaan) laatste keer een 1 en voor de herkansing een 2... Dus ja moet ook eigenlijk wel goed cijfer halen .
Probleem was dat ik het zo ontiegelijk saai vond en nooit leerde maar nu moet het wel .
*Verder gaat met leren.
[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 17-02-2004 20:57]
quote:joy joy happy happy
Op dinsdag 17 februari 2004 18:12 schreef Twisted_TpaU het volgende:
happy happy joy joy
quote:zo voel ik me dus ook
Op dinsdag 17 februari 2004 21:06 schreef Xilantof het volgende:
voel me niet echt optimaal.
vandaag was werderom mijn dag niet. was zo'n dag waarin ik weinig goeds deed, en ik optimaal bewust was vna mijn niet-kunnen.
NEXT PLEASE!
[Dit bericht is gewijzigd door DaFrenk op 17-02-2004 21:46]
wel leuke gezellige dag gehad op school enzo, lekker gelunched met wat vrienden in een leuk lunchtentje dicht bij school.. was heel gezellig enzo..
maar nu heb ik even een alleen-zijn-bui en niemand belt me of smst me en en en
ach.. ik ben gewoon in een baal-bui.. niet zo zeuren
ga maar lekker slapen, dan komt morgen alles wel weer goed...
quote:Leuk om te zien dat je je zelf zo kan opbeuren.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:41 schreef Faithy het volgende:
moe en brak en een beetje allenig..wel leuke gezellige dag gehad op school enzo, lekker gelunched met wat vrienden in een leuk lunchtentje dicht bij school.. was heel gezellig enzo..
maar nu heb ik even een alleen-zijn-bui en niemand belt me of smst me en en en
ach.. ik ben gewoon in een baal-bui.. niet zo zeuren
ga maar lekker slapen, dan komt morgen alles wel weer goed...
Voel me zelf vandaag ook in zo`n baal-bui. Koppijn, erg moe en zorgen maken over mijn examens komende donderdag en vrijdag omdat ik er nog geen biet aan heb kunnen doen
Maar ach, net al wat je zei, morgen ziet het er weer anders uit
mis mn vriendje
naja, zo in mn bed nog maar even verder leren en morgenochtend vroeg op (
)
(en knuffel voor Texelonia)
quote:heb wel geleerd dat de enige die iemand op kan beuren jezelf is... (rare zin, maar je snapt het vast wel
Op dinsdag 17 februari 2004 21:48 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Leuk om te zien dat je je zelf zo kan opbeuren.
Voel me zelf vandaag ook in zo`n baal-bui. Koppijn, erg moe en zorgen maken over mijn examens komende donderdag en vrijdag omdat ik er nog geen biet aan heb kunnen doen
Maar ach, net al wat je zei, morgen ziet het er weer anders uit
en ach... 't gaat evne niet zo heel lekker op het moment, maarjah, er komen wel weer betere momenten morgen enzo
dus... daar gaan we dan maar vanuit, en dan wordt elk naar moment, een voorbode van een betere tweede ronde
quote:you must be stoned
Op woensdag 18 februari 2004 00:12 schreef chocolatemoeze het volgende:
ik voel me @ peace
Ik voel me nu stuk beter dan laatste paar dgn, niet meer ziek en toenet wat geks meegemaakt Brandweer blust niet, maar rijdt weg?? wat mij wel wat vrolijker maakt (tja sorry brand is nooit leuk, maar dit was raaaar).
Maar, het kan zoweer omslaan. Eerst nog eten
[edit]
Mijn 4700ste post
I'm crazy about you...
quote:Angst? Neem ff diep adem. Laat angst voor je werken en je grootste vriend zijn, i.p.v. je grootste vijand.
Op woensdag 18 februari 2004 01:12 schreef Desolate het volgende:
Lichamelijk compleet uitgeput...
En dat precies, als ik nog zoveel moet doen en regelen.
Ik zou willen, dat die rotangst uit m'n hoofd wegging.
Intussen wordt het alleen maar erger
I'm crazy about you...
quote:klinkt VET relaxed dude
Op woensdag 18 februari 2004 03:03 schreef Pheno het volgende:
Strakblauwe hemel, 25 graden, briesje, zee, uhm. Een leuke (lees: steile) mountainbike tocht door een bos gedaan. Vriendelijke mensen. Goh, kan iemand de tijd stilzetten? Holland zuigt!
jakkes.
Ben benieuwd hoelang ik het hier nog ga volhouden.. als ik me zin doe was ik vandaag weg, maar goed dat is niet echt mogelijk. Zoek naar een oplossing, maar die zie ik ook niet echt.
Maar goed, zal zo maar eerst weer eens naar school gaan.
Maarja dat gaat wel weer over hoop ik.
Heb veel blaren onder mijn voeten ( dus loop een beetje moeilijk)
maar verder helemaal fantastisch....
sport is zo cole
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 08:53 schreef Peregrijn het volgende:
Flex
OT zin in zometeen, lekker ergens lunchen met mijn moeder.
Een jaar lang nauwelijks iets laten horen en je poot stijf houden voor veranderingen werpen blijkbaar vruchten af.
quote:De relatie verbetert? Dan wens ik jullie veel luchplezier
Op woensdag 18 februari 2004 10:01 schreef DarkElf het volgende:[..]
OT zin in zometeen, lekker ergens lunchen met mijn moeder.
Een jaar lang nauwelijks iets laten horen en je poot stijf houden voor veranderingen werpen blijkbaar vruchten af.
OT:
Ik lig al de hele ochtend in een deuk bij de "wijvennijd"-reeks. Nooit geweten dat je zo vrolijk kon worden van Fok
quote:Nadat ik haar een jaar nauwelijks gezien heb en haar in November eens op een rustige volwassen manier verteld heb wat ik van haar vind is ze rustiger geworden lijkt het wel. Ze blijft irritant maar ja, daar is het een moeder voor. Ik heb geen illusies dat dit altijd goed blijft gaan hoor, daar vertrouw ik haar niet genoeg voor en als ik zie hoe ze nu ineens tegen mijn zus is....
Op woensdag 18 februari 2004 10:19 schreef Peregrijn het volgende:[..]
De relatie verbetert? Dan wens ik jullie veel luchplezier
OT:
Ik lig al de hele ochtend in een deuk bij de "wijvennijd"-reeks. Nooit geweten dat je zo vrolijk kon worden van Fok
Die oude reeks bedoel je, of is er een nieuwe??
quote:Die van gisteren. Kost veel tijd om door te spitten, maar dan heb je ook wat
Op woensdag 18 februari 2004 10:40 schreef DarkElf het volgende:Die oude reeks bedoel je, of is er een nieuwe??
quote:shit weer wat gemist, ff zoeken hoor...
Op woensdag 18 februari 2004 10:44 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Die van gisteren. Kost veel tijd om door te spitten, maar dan heb je ook wat
![]()
![]()
ga een duet zingen met een goeie vriend op de muziekavond van school, alleen weten we nog niet wat... we hebben zoveel keus... (The Phantom, Jesus Christ Superstar, RENT..)
en om 4 uur is de auditie
maar we komen er wel door heen.. de leraren houden van ons, en we zingen gewoon goed
verder vandaag rijles en bijles, en dan eenmaal thuis lekker slapen *gaap*
De dag is mooi, het weer is raar maar gaaf, en euhm... hmjah...
Geen zin om iets te doen aan scriptie...eigenlijk kan ik op dit moment gewoon niet verder, maar mijn scriptiebegeleider is er niet en ik blijf rusteloos als ik niet bezig ga. Dilemma
maar nu regent het
humeur gaat nu weer wat naar benee
quote:sterkte
Op woensdag 18 februari 2004 11:49 schreef PsychoBitch het volgende:
Klote. Net een mega huilbui gehad. Ik weet niet hoelang ik dit ga volhouden...
Ballonloos nuecken
kom maar kom maar kom maar
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:49 schreef zwaaibaai het volgende:
ik voel me erg ok! Een aantal goede gesprekken met vrienden en vriendinnen gehad, en alles op een rijtje. Ik kan de wereld weer aan!
kom maar kom maar kom maar
Ik voel me woensdagmiddag, dus met 2 kinderen sjouwen naar zwemles, en dan 's middags Kofi Annan spelen om ze uit elkaars buurt te houden.
joepie...
Misschien dat ik als beloning voor mezelf gewoon een pecan pie ga bakken!
quote:Wat dan?
Op woensdag 18 februari 2004 13:14 schreef Subterranean het volgende:
Goed...Nog een dagje en dan leuke periode.
quote:Klinkt lekker! Heb je die al gepost in CUL? Zo ja, waar?
Op woensdag 18 februari 2004 12:55 schreef shmoopy het volgende:Misschien dat ik als beloning voor mezelf gewoon een pecan pie ga bakken!
Verder schiet t vandaag niet op met mijn scriptie.
quote:Ik zou het op de dag doen wanneer de meeste mensen kunnen en je dus de meeste cadeautjes krijgt
Op woensdag 18 februari 2004 13:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zit te bedenken of ik mijn verjaardag op de dag zelf zal houden of in het weekend..Aan de ene kant heb ik geen zin om 2 dagen mijn verjaardag te vieren, aan de andere kant moet iedereen wel de dag erna werken als ik het op de dag zelf zou houden...Wat een dilemma toch
quote:Haha, nou, dat maakt niet zoveel uit denk ik...
Op woensdag 18 februari 2004 13:30 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Ik zou het op de dag doen wanneer de meeste mensen kunnen en je dus de meeste cadeautjes krijgt
![]()
quote:Dubbel beterschap!!!
Op woensdag 18 februari 2004 13:53 schreef hellmondunited het volgende:
ziekjes en verder ook niet goed
quote:dankje
Op woensdag 18 februari 2004 14:07 schreef Copycat het volgende:[..]
Dubbel beterschap!!!
Fokken is niet goed voor je scriptie...
quote:Concerten, met vrienden zijn, shitload aan nieuwe cd releases, verjaardagen en aan het eind nog mijn eigen verjaardag ook
Op woensdag 18 februari 2004 13:17 schreef Twisted_TpaU het volgende:[..]
Wat dan?
Ik heb er zin in,
quote:hmm ik ken dat wel, ik probeer al een hele dag een sollicitatie brief te schrijven.
Op woensdag 18 februari 2004 14:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Er is geen smiley aanwezig met erg grote ogen die uit zijn hoofd rollen ? Zo voel ik me nu namelijk terwijl ik nog niet eens zoveel heb gedaanFokken is niet goed voor je scriptie...
Maar de chocoladecake maakt een hoop goed
quote:en dat is?
Op woensdag 18 februari 2004 16:38 schreef miss_c het volgende:
F.A.M.
quote:Gefeliciteerd
Op woensdag 18 februari 2004 16:51 schreef romai het volgende:
op m'n verjaardag mag dat ja
OT:
Goed, net een erg leuk gesprek gehad op MSN Verder besef ik me net dat vanavond Oranje speelt en dat ik gezellig biertjes ga drinken en voetbal kijken bij een vriend van me. Helemaal vergeten
Ik had in mijn hoofd zitten dat het dinsdag is.
[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 18-02-2004 18:11]
owhja, ik krijg een bril...
quote:Het is een afkorting....
Op woensdag 18 februari 2004 16:47 schreef Twisted_TpaU het volgende:[..]
en dat is?
quote:ik zei toch dat ik ook geil was.. maar vanavond geen sex voor mij.. ik moet slapen
Op woensdag 18 februari 2004 18:24 schreef Copycat het volgende:
Wil dat mijn vriendje thuiskomt![]()
![]()
Nuf said...
quote:Ik zeg nix...
Op woensdag 18 februari 2004 18:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik zei toch dat ik ook geil was.. maar vanavond geen sex voor mij.. ik moet slapen
quote:Wat kun jij overdreven en vooral irritant vrolijk zijn....
Op woensdag 18 februari 2004 18:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik zei toch dat ik ook geil was.. maar vanavond geen sex voor mij.. ik moet slapen
quote:Ik werk in de zon, sneeuw, met kinderen. Ik ski de hele dag en ga dan uit.... elke dag uit eten etc.. tja.. dan ben je vrolijk
Op woensdag 18 februari 2004 18:30 schreef Lucske het volgende:
Wat kun jij overdreven en vooral irritant vrolijk zijn....
quote:Nou Frenkie.
Op woensdag 18 februari 2004 18:30 schreef Lucske het volgende:[..]
Wat kun jij overdreven en vooral irritant vrolijk zijn....
OT:
quote:Daar heb ik geen tijd voor.. en geen lust voor ook
Op woensdag 18 februari 2004 18:36 schreef Moonah het volgende:
Nou Frenkie.
Gewoon zeuren en klagen.
Som al je kwalen op en meld elk uur je dalende humeur.
ondanks het feit dat ik afgewezen ben voor de Kleinkunstacademie in Amsterdam..
dag grote droom...
quote:een vriendin van mij is wel aangenomen, maar ging niet... ze vond de sfeer niet leuk, gaat volgend jaar wel weer mee doen (Ze is echt goed in alles
Op woensdag 18 februari 2004 20:25 schreef Faithy het volgende:
Goed..ondanks het feit dat ik afgewezen ben voor de Kleinkunstacademie in Amsterdam..
dag grote droom...
OT:
voel me wel okee. hoofdpijn is weg, en benieuwd naar schoolmorgen, ff bikkelen moet nu toch echt gebeuren, wil ik door kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |