quote:Een maandje geleden gezien in Club3VOOR12, stem kwam toen mooi over, maar afgelopen vrijdag als support van Raveonettes ging die stem heel erg irriteren.
Op maandag 16 februari 2004 15:18 schreef Petra76 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen het nummer 'Lavinia' van the Veils op de radio, wat een prachtig nummer is dat. Die zanger heeft wel een hele aparte stem. Kent iemand deze band toevallig?
quote:Hmmm, dit verwoordt ook de mening van de LMK over de Raveonettes... Tis dat die geile bassiste een hoop goed maakt :-)
Op maandag 16 februari 2004 16:32 schreef metalbazzz het volgende:
afgelopen vrijdag gezien, niks aan. Niks eigens, niks leuks, niks enerverends of emotioneel. Gewoon weer zo'n band waarvan ik afvraag waarom ze die muziek maken.
quote:Vind het nummer echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 16 februari 2004 15:18 schreef Petra76 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen het nummer 'Lavinia' van the Veils op de radio, wat een prachtig nummer is dat. Die zanger heeft wel een hele aparte stem. Kent iemand deze band toevallig?
quote:kloten dat ze niet meekomen met de raveonettes in vera, op de 22e, anders was ik er heen gegaan.
Op maandag 16 februari 2004 15:22 schreef Love Mae King het volgende:Een maandje geleden gezien in Club3VOOR12, stem kwam toen mooi over, maar afgelopen vrijdag als support van Raveonettes ging die stem heel erg irriteren.
Ehhh, ze staan er nu de 20ste met de Delays (en die vind ik persoonlijk nog veel leuker).quote:Op dinsdag 17 februari 2004 21:42 schreef Cheese het volgende:
[..]
kloten dat ze niet meekomen met de raveonettes in vera, op de 22e, anders was ik er heen gegaan.
Heb er inmiddels ook een recensie over geschrevenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:30 schreef mrmiddel het volgende:
Effenaar was goed, Vera was super. 2 leuke concerten.
Hmm kan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf het over the top sentiment zonder relativerende knipoog vinden.
quote:THE VEILS EUROPEAN TOUR
THE VEILS are currently organizing a small European tour in April taking in Holland, Belgium, Italy & Spain, and a selection of festivals.
Due to The World Cup beginning in June the album release has been put back to August 2006 for which there will of course be further dates announced.
Hoe kondigde Frits ze aan? De Vijls?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:14 schreef paella het volgende:
Ze hebben ook eens bij Barend en van Dorp in het programma gespeeld. Altijd grappig, zulke enigzins misplaatse goede muziek
Heb je ze wel eens live gezien? De pijn is echt.. wij zagen hem een tijd terug en gaven 'm nog drie maanden. Maar dat bleek mee te vallen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:08 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf het allemaal net een beetje iets teveel over the top vinden. Beetje een poseur, die jongen.
Kan je nagaan wat een acteur het is, als ie nu nog leeft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:21 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens live gezien? De pijn is echt.. wij zagen hem een tijd terug en gaven 'm nog drie maanden. Maar dat bleek mee te vallen.![]()
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een acteur het is, als ie nu nog leeft.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind dat vriendinnetje een beetje een crackhoertje..![]()
Een Bulgaarse?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind dat vriendinnetje een beetje een crackhoertje..![]()
Hoe heet het nieuwe album? ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Luister nu het nieuwe album. Klinkt goed!
'One Night on Earth' en 'Not Yet' vooral![]()
Album heet Nux Vomica. Vind 'm echt goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:26 schreef mForce het volgende:
[..]
Hoe heet het nieuwe album? ik kan het niet vinden
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:42 schreef Lieke_K het volgende:
Gister waren ze bij Club3voor12 op 3fm! Wanneer je hier naar 'uur 1' luistert (bij 25 min.), hoor je een interview (niet bijster boeiend) en een kort optreden!Er staan verder nog geen details bij, dat zal over een paar dagen wel zo zijn.
Je hebt helemaal gelijk!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, nee, het is wel iets minder dan Runaway Found, maar dat is ook niet gek. De sound is ook wat veranderd. Maar ik vind het een erg fijn album. En ik vind dat er zeker meer goede nummers opstaan.. Advice For Young Mothers To Be en Calliope! bijvoorbeeld.
Misschien moet je het nog een paar luisterbeurten geven..
Die bassiste is dus z'n vriendin?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef DonStefano het volgende:
idd. Hij zal vast een hoop crap hebben meegemaakt ondanks dat ie pas 22 is, maar het is verder een grote show van Finn Andrews. Na het optreden in Doornroosje was de band nog naar O'Sheas (ierse pub) in Nijmegen geweest, en daar was Finn compleet anders dan een paar uurtjes eerder op die avond. Beetje pimpen met zn vriendinnetje (die ook in de band zit), bijdehante opmerkingen maken en heel stoer sigaren roken... best ontnuchterend eigenlijk![]()
inderdaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:03 schreef Mr.Manson het volgende:
The Veils waren erg gaaf op Lowlands. En de bassiste is tof
En lekker! Erg lekker!quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:03 schreef Mr.Manson het volgende:
The Veils waren erg gaaf op Lowlands. En de bassiste is tof
Ik heb even voor je gegoogled, maar levert alleen verwijzingen naar The Veils op. Ook in andere vormen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Hephaistos. het volgende:
In dat nummer Not Yet komt op een gegeven moment de zin langs "All my fears, they come to me in threes"
Ik weet zeker dat ik die zin ergens anders ooit gehoord heb. Weet iemand welk nummer die zin ook in voorkomt?
Zwaar irritant als je niet op zoiets kan komen, maar ik weet het alquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gegoogled, maar levert alleen verwijzingen naar The Veils op. Ook in andere vormen.
Waarschijnlijk is de zin zo mooi, dat-ie overkomt alsof je 'm al jaren kent..![]()
Maar op die van Doornroosje, Rotown en Melkweg wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:21 schreef politrix het volgende:
Op de site van de Mezz staat het nog niet....
Tof! Ik had al zo'n vermoeden, met 5 mei als lege plek in het schemaquote:Op zondag 25 maart 2007 12:56 schreef JH87 het volgende:
Ze staan ook nog op 't bevrijdingsfestival in Groningen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |