quote:THE VEILS EUROPEAN TOUR
THE VEILS are currently organizing a small European tour in April taking in Holland, Belgium, Italy & Spain, and a selection of festivals.
Due to The World Cup beginning in June the album release has been put back to August 2006 for which there will of course be further dates announced.
Hoe kondigde Frits ze aan? De Vijls?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:14 schreef paella het volgende:
Ze hebben ook eens bij Barend en van Dorp in het programma gespeeld. Altijd grappig, zulke enigzins misplaatse goede muziek
Heb je ze wel eens live gezien? De pijn is echt.. wij zagen hem een tijd terug en gaven 'm nog drie maanden. Maar dat bleek mee te vallen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:08 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf het allemaal net een beetje iets teveel over the top vinden. Beetje een poseur, die jongen.
Kan je nagaan wat een acteur het is, als ie nu nog leeft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:21 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens live gezien? De pijn is echt.. wij zagen hem een tijd terug en gaven 'm nog drie maanden. Maar dat bleek mee te vallen.![]()
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een acteur het is, als ie nu nog leeft.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind dat vriendinnetje een beetje een crackhoertje..![]()
Een Bulgaarse?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind dat vriendinnetje een beetje een crackhoertje..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |