Hoe heet het nieuwe album? ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Luister nu het nieuwe album. Klinkt goed!
'One Night on Earth' en 'Not Yet' vooral![]()
Album heet Nux Vomica. Vind 'm echt goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:26 schreef mForce het volgende:
[..]
Hoe heet het nieuwe album? ik kan het niet vinden
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:42 schreef Lieke_K het volgende:
Gister waren ze bij Club3voor12 op 3fm! Wanneer je hier naar 'uur 1' luistert (bij 25 min.), hoor je een interview (niet bijster boeiend) en een kort optreden!Er staan verder nog geen details bij, dat zal over een paar dagen wel zo zijn.
Je hebt helemaal gelijk!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, nee, het is wel iets minder dan Runaway Found, maar dat is ook niet gek. De sound is ook wat veranderd. Maar ik vind het een erg fijn album. En ik vind dat er zeker meer goede nummers opstaan.. Advice For Young Mothers To Be en Calliope! bijvoorbeeld.
Misschien moet je het nog een paar luisterbeurten geven..
Die bassiste is dus z'n vriendin?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef DonStefano het volgende:
idd. Hij zal vast een hoop crap hebben meegemaakt ondanks dat ie pas 22 is, maar het is verder een grote show van Finn Andrews. Na het optreden in Doornroosje was de band nog naar O'Sheas (ierse pub) in Nijmegen geweest, en daar was Finn compleet anders dan een paar uurtjes eerder op die avond. Beetje pimpen met zn vriendinnetje (die ook in de band zit), bijdehante opmerkingen maken en heel stoer sigaren roken... best ontnuchterend eigenlijk![]()
inderdaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:03 schreef Mr.Manson het volgende:
The Veils waren erg gaaf op Lowlands. En de bassiste is tof
En lekker! Erg lekker!quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:03 schreef Mr.Manson het volgende:
The Veils waren erg gaaf op Lowlands. En de bassiste is tof
Ik heb even voor je gegoogled, maar levert alleen verwijzingen naar The Veils op. Ook in andere vormen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Hephaistos. het volgende:
In dat nummer Not Yet komt op een gegeven moment de zin langs "All my fears, they come to me in threes"
Ik weet zeker dat ik die zin ergens anders ooit gehoord heb. Weet iemand welk nummer die zin ook in voorkomt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |