abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17151275
Dikke LOL @ KKK @ 2Vandaag zo... dat die onzin nog bestaat zeg.
pi_17151280
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:19 schreef Duritz het volgende:

[..]

De Libertarische Partij?
Jaja, ik begrijp 'm

Gedist.
pi_17151302
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:19 schreef Duritz het volgende:

[..]

De Libertarische Partij?
Jaja, ik begrijp 'm

Deden die mee aan vorige verkiezingen?
  vrijdag 13 februari 2004 @ 18:21:57 #54
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17151332
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:16 schreef Parabola het volgende:

[..]

Mooi libertair standpunt. Werkt natuurlijk alleen als je alle andere belemmeringen op de arbeidsmarkt wegneemt, evenals alle inkomen voor mensen die niet (kunnen) werken (lees: sociale zekerheid). Ik weet dat dat idd je ideaal is, maar hoe sta je tegenover open grenzen bij een gegeven inrichting van de arbeidsmarkt en sociale zekerheid?

Antwoord maar aan 'het algemeen', want ik moet er gelijk weer van tussen.

Sociale zekerheid en vrije migratie kan niet echt.

Groen Links (sic!) heeft er een mooi artikel over in haar laatste blad, Eigen Zwakkeren Eerst.

quote:
Paul de Beer onderzoekt de mogelijkheid om de sociale regelingen om te buigen naar echte verzekeringen: iedereen betaalt premie afhankelijk van het risico dat iemand loopt, zoals bij een brandverzekering. Iedereen kan meedoen: hoe meer mensen er meedoen, des te beter de risicospreiding. De sociale verzekeringen zijn dan voor iedereen toegankelijk. Het is duidelijk dat dit een lastenverzwaring betekent voor risicogroepen, waaronder de eigen zwakke groepen.

Een alternatieve route is die van gedifferentieerd burgerschap. Deze wordt in het genoemde boek beschreven door Dennis Broeders. De optie maakt onderscheid tussen nieuwkomers en gevestigden. Het idee is dat migranten welkom zijn om hier te komen werken, maar niet meteen alle rechten krijgen die de gevestigde Nederlanders hebben. Migranten die geen werk hebben moeten zelf zien te overleven, of teruggaan. De loonkosten zijn lager, omdat de migrant ook niet (alle) premies betaalt. De mogelijkheid wordt opengelaten dat iemand naarmate hij langer werkt meer rechten opbouwt, tot en met het volwaardig burgerschap. Hierdoor ontstaan dus eerste- en tweederangsburgers. Dat lijkt een fundamentele ingreep, echter, in de praktijk bestaan er nu al vele rangen burgers: illegalen, asielzoekers, EU-burgers etc. hebben allemaal meer of minder rechten. Het is een onvermijdelijke consequentie van mobiliteit en het vervagen van grenzen: burgerschap en territorium vallen niet langer meer samen, met alle gevolgen voor de inhoud van het staatsgebonden burgerschap.

"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  vrijdag 13 februari 2004 @ 18:22:57 #55
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17151368
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Deden die mee aan vorige verkiezingen?

Wel die van 1994. Daar haalden ze niet echt veel stemmen. Maar de markt voor klassiek liberalen is groter dan toen denk ik.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  vrijdag 13 februari 2004 @ 18:30:43 #56
85022 masturberends
Europa, lekker belangrijk!
pi_17151594
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:10 schreef pberends het volgende:
Gatverdamme wat een ranzig wijf is dat die de winnende World Press foto uitlegd
Dat ranzige wijf is ganz Geil.
"Als we nu eens een referendum houden of mensen een referendum willen..."[br]"Kan 1 of andere rijke poepmongool niet iets geven?"[br]"Wie wil er een gangbang met Kozzmic?"[br]"We moeten soldaten alleen met snor naar Irak sturen."
pi_17152075
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:30 schreef masturberends het volgende:

[..]

LOL
pi_17152118
quote:

[..]

Mastur Berends? Danke.
pi_17152599
quote:

[..]

überLOL !!!

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:17:18 #61
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_17152899
Iemand de Volkskrant gelezen vandaag? Ik was helemaal verbaasd dat de EU de TV-zenders verplicht een bepaald percentage 'Europese producten' moet uitzenden. De commerciële zenders in Nederland voldoen er (natuurlijk) niet aan, en krijgen een waarschuwing (en wellicht in de toekomst een boete). Echt belachelijk!

Helaas heb ik het niet op internet gevonden, maar op http://www.minocw.nl/cultuur/mediabeleid.html staat wel een regel in dat inderdaad de commercielen ook een bepaald percentage aan Europse uitzendingen moeten besteden!!

KUT-EU!!

we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:20:44 #62
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17152988
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:17 schreef Flumina het volgende:
KUT-EU!!
Euro-propaganda. Je ziet ook overal die vlaggen. Het wordt je opgedrongen. Net als dagen van Europa, een volkslied (Alle Menschen...) en zo. Maar goed, ik heb de meeste kritiek tegen de EU al laten varen. Zou ik ooit uit Nederland wegwillen, dan wil ik dat zo makkelijk mogelijk willen doen. En dat kan binnen een vrij EU.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:28:35 #63
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_17153176
Ik was echt verbaasd. Ik dacht dat alleen Fransen dat soort regeltjes hadden, maar helaas. Hoe naief heb ik geleefd?
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_17153294
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:17 schreef Flumina het volgende:
Iemand de Volkskrant gelezen vandaag? Ik was helemaal verbaasd dat de EU de TV-zenders verplicht een bepaald percentage 'Europese producten' moet uitzenden. De commerciële zenders in Nederland voldoen er (natuurlijk) niet aan, en krijgen een waarschuwing (en wellicht in de toekomst een boete). Echt belachelijk!

Helaas heb ik het niet op internet gevonden, maar op http://www.minocw.nl/cultuur/mediabeleid.html staat wel een regel in dat inderdaad de commercielen ook een bepaald percentage aan Europse uitzendingen moeten besteden!!

KUT-EU!!

De EU levert alleen maar gezeik op. Regels worden dubbel opgelegd of het zijn regels die helemaal niet van toepassing zijn op de Nederlandse situatie. Het is gewoon een belachelijke instelling.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:14:24 #65
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17154630
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:06 schreef sizzler het volgende:

[..]

überLOL !!!

Soms is het op de man spelen in POL erg creatief, zodat ik op deze kloon kwam.

Bron: VVD-er Paul Cliteur wordt lijstduwer voor PvdD!!

Een link die ik overigens tegenkwam in het FB-topic

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:23:12 #66
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17154925
Hoe maak je een worldpress foto in drie stappen:

Stap 1: Houd audities:

Stap 2: Zoek een zielig Palestijns kind

Stap 3: Voeg deze twee zaken bij elkaar in een idyllische omgeving:

pi_17155069
Bah foto 2 is wel zielig jah, een beetje met zn honderden om zo'n kind gaan staan, terwijl die pist in zn broek van angst. Laat weer de ware aard van sommige Israelische soldaten zien.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:31:01 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17155162
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
Bah foto 2 is wel zielig jah, een beetje met zn honderden om zo'n kind gaan staan, terwijl die pist in zn broek van angst. Laat weer de ware aard van sommige Israelische soldaten zien.
En je ziet dat die neger links moet lachen om een blank jochie dat in de problemen komt. Bah, wat een racist.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17155209
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En je ziet dat die neger links moet lachen om een blank jochie dat in de problemen komt. Bah, wat een racist.

Bah! Je hebt gelijk, die neger is zeker lid van de...eh....black panthers...
Allah Al Watan Al Malik
pi_17155448
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Snap ook niet wat die neger er doet Rest van de soldaten zullen wel overtolerant zijn (lees: onverschillig) dus de neger kon gewoon in het leger blijven.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:44:52 #72
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17155532
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Snap ook niet wat die neger er doet Rest van de soldaten zullen wel overtolerant zijn (lees: onverschillig) dus de neger kon gewoon in het leger blijven.

Ze zochten gewoon iemand voor de foto hoor, en dit kindje leek wel geschikt.
pi_17156120
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:45 schreef pberends het volgende:
ONM # 17: ~Floor: laat menig hart sneller kloppen~

du_ke kijkt soaps Dat mag toch niet van Castro.

Wat denk je hoe Castro zijn dag doorbrengt. Die zit echt de hele dag naar TVE enzo te kijken hoor!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_17156304
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Wat denk je hoe Castro zijn dag doorbrengt. Die zit echt de hele dag naar TVE enzo te kijken hoor!

TMF/MTV toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')