quote:Ik zwaaide als een malloot, maar je blik was 'ergens anders'
Op donderdag 12 februari 2004 10:35 schreef sizzler het volgende:[..]
![]()
En dan zwaai je niet even?
wat deed je er dan?
kwam even langs bij een kennis van me die daar werkt
quote:De economie krimpt én we hebben een rechts kabinet. 1+1.
104 Teletekst do 12 feb
Nederlandse economie krimpt 0,8%
VOORBURG De Nederlandse economie is in
2003 met 0,8 procent gekrompen,meldt
het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Voor het eerst sinds 1982 is het bruto
binnenlands product (BBP) gedaald.
In het vierde kwartaal van vorig jaar
kromp de economie met 0,5 procent ten
opzichte van dezelfde periode in 2002.
Vergeleken met het derde kwartaal was
er een groei van 0,3 procent.
De overheidsconsumptie nam vorig jaar
toe met 2,4 procent.Deze consumptie,met
name in de zorg,was de enige categorie
die positief aan de economische groei
bijdroeg.Huishoudens consumeerden vorig
jaar 1,3 procent minder dan in 2002. **
*************************zie 507 ******
volgende nieuws financieel sport
Overigens vind ik beide opties (bezuinigen en spenderen) logisch. Een kleine daling als effect van bezuinigingen kan later vergeten worden door een veel betere economie dan de omliggende landen. Wellicht. Ik heb daar geen echt zicht op.
quote:De boel moet weer uitelkaar getrokken worden. Nu zitten alle verschillende soorten problemen bij elkaar waardoor je aan elke afwijking niet voldoende tijd kan besteden. Hierdoor leren ze minder dan eigenlijk zouden kunnen.
Op donderdag 12 februari 2004 10:21 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Bizarre gedachtenkronkel. Wat wil hij met de VMBO-leerlingen doen, naar de universiteit sturen ofzo?
quote:Vindt het nog meevallen als je rekening houdt met de lage consumentenbestedingen (we sparen meer dus dat geven we later ook meer uit, dus niet zoals de Amerikanen doen, lenen en uitgeven), minder overheidsbestedingen en de uberdure euro. Je zou eerder verwachten dat de economie met 5% krimpt of iets dergelijks.
Op donderdag 12 februari 2004 10:50 schreef Monidique het volgende:[..]
De economie krimpt én we hebben een rechts kabinet. 1+1.
Overigens vind ik beide opties (bezuinigen en spenderen) logisch. Een kleine daling als effect van bezuinigingen kan later vergeten worden door een veel betere economie dan de omliggende landen. Wellicht. Ik heb daar geen echt zicht op.
quote:Gewoon een voorbeeld, en inderdaad suggestief, maar deze man heeft wel 100% gelijk.
Op donderdag 12 februari 2004 10:19 schreef Monidique het volgende:[..]
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38425
De beste man mag dan hoogleraar onderwijskunde zijn, maar ik zie niet in wat deze onderwijsconstructie met een moord te maken heeft. Erg demogagisch.
quote:Spending baby Yeah! Zolang we het niet eens kunnen worden over echte doelstellingen, kan er geen passende strategie uitgezet worden en blijven we aanrommelen. Dan is het maar goed dat de overheid zo weinig invloed heeft op de economie en het dagelijks leven
Op donderdag 12 februari 2004 10:50 schreef Monidique het volgende:[..]
De economie krimpt én we hebben een rechts kabinet. 1+1.
quote:Hmm, dat moet dan wel erg
Op donderdag 12 februari 2004 10:45 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik zwaaide als een malloot, maar je blik was 'ergens anders'
op gericht.
jammer
quote:Inderdaad, dit kabinet toont geen enkele visie, heeft amper een strategie en rommelt maar wat aan. Beetje aanpassen hier beetje aanpassen daar. Das jammer.
Op donderdag 12 februari 2004 11:03 schreef George-Butters het volgende:[..]
Spending baby Yeah! Zolang we het niet eens kunnen worden over echte doelstellingen, kan er geen passende strategie uitgezet worden en blijven we aanrommelen. Dan is het maar goed dat de overheid zo weinig invloed heeft op de economie en het dagelijks leven
quote:teveel kapteins... Make ME king!
Op donderdag 12 februari 2004 11:05 schreef pberends het volgende:[..]
Inderdaad, dit kabinet toont geen enkele visie, heeft amper een strategie en rommelt maar wat aan. Beetje aanpassen hier beetje aanpassen daar. Das jammer.

Europoort een stad
quote:make me president!
Op donderdag 12 februari 2004 11:08 schreef George-Butters het volgende:[..]
teveel kapteins... Make ME king!
quote:Weet iemand hoe het hiermee zit? Begrotingstekort van 10% lijkt me niet echt gezond
revenues: $441 billion
expenditures: $718 billion, including capital expenditures (public works only) of about $0 NA (FY 01/02 est.)
quote:Het wordt in het tekstje genoemd, dan is het altijd handig om te weten waar het ligt, voordat ze die tankers naar Sneek sturen.
Op donderdag 12 februari 2004 11:12 schreef pberends het volgende:
CIA:Europoort een stad
Morguh!
quote:Wat jullie ook posten deze week, tegen dit nieuwsbericht kunnen jullie niet op!
Dittrich heeft hart en taart voor vmboDEN HAAG (ANP) - D66-leider Ditrich heeft donderdag een liefdesverklaring verstrekt aan het vmbo. Dat deed hij door een school in Den Haag een Valentijnstaart te geven.
De taart voor een vestiging van het Johan de Witt College markeerde het begin van een actie van D66: 'Hart voor het vmbo'. Op een aantal plaatsen in Nederland gaan partijgenoten van Dittrich een taart aanbieden en in gesprek met leerlingen en docenten
quote:Zolang je de bron erbij zet is alles prima.
Op donderdag 12 februari 2004 11:44 schreef George-Butters het volgende:
Even een vraag over de policy op POL. Ik lees in de VN een aardig stuk van Thomas von der Dunk met de titel De linkse Oplossing. Omdat het een aardige discussie factor heeft, overweeg ik om in ieder geval delen over te schrijven. Ik vraag me echter af of ik geen copyrights schend enzo.... Dus mag het of mag het niet?
quote:Er wordt zoveel gekopieerd van elders, daar doen wij niet moelijk over, als we op ons vingers worden getikt is het dan nog vroeg genoeg om in te grijpen.
Op donderdag 12 februari 2004 11:44 schreef George-Butters het volgende:
Even een vraag over de policy op POL. Ik lees in de VN een aardig stuk van Thomas von der Dunk met de titel De linkse Oplossing. Omdat het een aardige discussie factor heeft, overweeg ik om in ieder geval delen over te schrijven. Ik vraag me echter af of ik geen copyrights schend enzo.... Dus mag het of mag het niet?
Kijk wel uit met het quoten van te lange stukken, haal de essentie eruit en gooi er wat eigen commentaar tussendoor. Bij voorkeur wel duidelijk aangeven welke woorden van jezelf zijn en welke gequote, bijv. door het gebruik van [quote]-tags.
quote:En dat uiteraard!
Op donderdag 12 februari 2004 11:48 schreef Duritz het volgende:[..]
Zolang je de bron erbij zet is alles prima.
quote:Welke studie doe je?
Op donderdag 12 februari 2004 12:00 schreef George-Butters het volgende:[..]
Ik ben eigenlijk erg "druk" met het schrijven van een scriptie... jeuh afstuderen wat een feest! Maar in m'n pauze maak ik wel een begin
quote:Geen stad maar wel een haven
Op donderdag 12 februari 2004 11:12 schreef pberends het volgende:
CIA:Europoort een stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |