abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17111786
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:35 schreef sizzler het volgende:

[..]

En dan zwaai je niet even?

wat deed je er dan?

Ik zwaaide als een malloot, maar je blik was 'ergens anders' op gericht.

kwam even langs bij een kennis van me die daar werkt

Slaapt winter
en zomer
pi_17111884
quote:
104 Teletekst do 12 feb
Nederlandse economie krimpt 0,8%
VOORBURG De Nederlandse economie is in
2003 met 0,8 procent gekrompen,meldt
het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Voor het eerst sinds 1982 is het bruto
binnenlands product (BBP) gedaald.

In het vierde kwartaal van vorig jaar
kromp de economie met 0,5 procent ten
opzichte van dezelfde periode in 2002.
Vergeleken met het derde kwartaal was
er een groei van 0,3 procent.

De overheidsconsumptie nam vorig jaar
toe met 2,4 procent.Deze consumptie,met
name in de zorg,was de enige categorie
die positief aan de economische groei
bijdroeg.Huishoudens consumeerden vorig
jaar 1,3 procent minder dan in 2002. **
*************************zie 507 ******
volgende nieuws financieel sport
De economie krimpt én we hebben een rechts kabinet. 1+1.

Overigens vind ik beide opties (bezuinigen en spenderen) logisch. Een kleine daling als effect van bezuinigingen kan later vergeten worden door een veel betere economie dan de omliggende landen. Wellicht. Ik heb daar geen echt zicht op.

pi_17112101
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:21 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Bizarre gedachtenkronkel. Wat wil hij met de VMBO-leerlingen doen, naar de universiteit sturen ofzo?

De boel moet weer uitelkaar getrokken worden. Nu zitten alle verschillende soorten problemen bij elkaar waardoor je aan elke afwijking niet voldoende tijd kan besteden. Hierdoor leren ze minder dan eigenlijk zouden kunnen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_17112139
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Overigens vind ik beide opties (bezuinigen en spenderen) logisch. Een kleine daling als effect van bezuinigingen kan later vergeten worden door een veel betere economie dan de omliggende landen. Wellicht. Ik heb daar geen echt zicht op.

Vindt het nog meevallen als je rekening houdt met de lage consumentenbestedingen (we sparen meer dus dat geven we later ook meer uit, dus niet zoals de Amerikanen doen, lenen en uitgeven), minder overheidsbestedingen en de uberdure euro. Je zou eerder verwachten dat de economie met 5% krimpt of iets dergelijks.
pi_17112160
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38425

De beste man mag dan hoogleraar onderwijskunde zijn, maar ik zie niet in wat deze onderwijsconstructie met een moord te maken heeft. Erg demogagisch.

Gewoon een voorbeeld, en inderdaad suggestief, maar deze man heeft wel 100% gelijk.
pi_17112172
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Spending baby Yeah! Zolang we het niet eens kunnen worden over echte doelstellingen, kan er geen passende strategie uitgezet worden en blijven we aanrommelen. Dan is het maar goed dat de overheid zo weinig invloed heeft op de economie en het dagelijks leven
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_17112207
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:45 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ik zwaaide als een malloot, maar je blik was 'ergens anders' op gericht.

Hmm, dat moet dan wel erg zijn geweest. Zwaaiende malloten vallen anders wel op denk ik.

jammer

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_17112211
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:03 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Spending baby Yeah! Zolang we het niet eens kunnen worden over echte doelstellingen, kan er geen passende strategie uitgezet worden en blijven we aanrommelen. Dan is het maar goed dat de overheid zo weinig invloed heeft op de economie en het dagelijks leven

Inderdaad, dit kabinet toont geen enkele visie, heeft amper een strategie en rommelt maar wat aan. Beetje aanpassen hier beetje aanpassen daar. Das jammer.
pi_17112253
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Inderdaad, dit kabinet toont geen enkele visie, heeft amper een strategie en rommelt maar wat aan. Beetje aanpassen hier beetje aanpassen daar. Das jammer.

teveel kapteins... Make ME king!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_17112359
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:08 schreef George-Butters het volgende:

[..]

teveel kapteins... Make ME king!

make me president!
pi_17112501
Japan
quote:
revenues: $441 billion
expenditures: $718 billion, including capital expenditures (public works only) of about $0 NA (FY 01/02 est.)
Weet iemand hoe het hiermee zit? Begrotingstekort van 10% lijkt me niet echt gezond
pi_17112601
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:19 schreef pberends het volgende:
Japan
[..]

Weet iemand hoe het hiermee zit? Begrotingstekort van 10% lijkt me niet echt gezond

10%? bedoel je niet een kleine 63%?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:25:34 #65
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17112632
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:12 schreef pberends het volgende:
CIA:

[afbeelding]

Europoort een stad

Het wordt in het tekstje genoemd, dan is het altijd handig om te weten waar het ligt, voordat ze die tankers naar Sneek sturen.

Morguh!

"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:29:38 #66
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17112728
quote:
Dittrich heeft hart en taart voor vmbo

DEN HAAG (ANP) - D66-leider Ditrich heeft donderdag een liefdesverklaring verstrekt aan het vmbo. Dat deed hij door een school in Den Haag een Valentijnstaart te geven.

De taart voor een vestiging van het Johan de Witt College markeerde het begin van een actie van D66: 'Hart voor het vmbo'. Op een aantal plaatsen in Nederland gaan partijgenoten van Dittrich een taart aanbieden en in gesprek met leerlingen en docenten

Wat jullie ook posten deze week, tegen dit nieuwsbericht kunnen jullie niet op!
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17113071
Even een vraag over de policy op POL. Ik lees in de VN een aardig stuk van Thomas von der Dunk met de titel De linkse Oplossing. Omdat het een aardige discussie factor heeft, overweeg ik om in ieder geval delen over te schrijven. Ik vraag me echter af of ik geen copyrights schend enzo.... Dus mag het of mag het niet?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:48:24 #68
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17113165
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:44 schreef George-Butters het volgende:
Even een vraag over de policy op POL. Ik lees in de VN een aardig stuk van Thomas von der Dunk met de titel De linkse Oplossing. Omdat het een aardige discussie factor heeft, overweeg ik om in ieder geval delen over te schrijven. Ik vraag me echter af of ik geen copyrights schend enzo.... Dus mag het of mag het niet?
Zolang je de bron erbij zet is alles prima.
pi_17113246
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:44 schreef George-Butters het volgende:
Er wordt zoveel gekopieerd van elders, daar doen wij niet moelijk over, als we op ons vingers worden getikt is het dan nog vroeg genoeg om in te grijpen.

Kijk wel uit met het quoten van te lange stukken, haal de essentie eruit en gooi er wat eigen commentaar tussendoor. Bij voorkeur wel duidelijk aangeven welke woorden van jezelf zijn en welke gequote, bijv. door het gebruik van [quote]-tags.

pi_17113256
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:48 schreef Duritz het volgende:

[..]

Zolang je de bron erbij zet is alles prima.

En dat uiteraard!
pi_17113474
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:51 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

En dat uiteraard!

Ik ben eigenlijk erg "druk" met het schrijven van een scriptie... jeuh afstuderen wat een feest! Maar in m'n pauze maak ik wel een begin
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 12 februari 2004 @ 12:02:38 #72
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17113520
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:00 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk erg "druk" met het schrijven van een scriptie... jeuh afstuderen wat een feest! Maar in m'n pauze maak ik wel een begin

Welke studie doe je?
pi_17113592
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:12 schreef pberends het volgende:
CIA:

[afbeelding]

Europoort een stad

Geen stad maar wel een haven . En alle zeehavens zijn aangegeven.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_17113617
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:02 schreef Duritz het volgende:

[..]

Welke studie doe je?

Technische BedrijfsWetenschappen aan de RuG
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_17113709
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Geen stad maar wel een haven . En alle zeehavens zijn aangegeven.

Maar niet alleen zeehavens
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')