quote:Beetje simplistisch. én goedkoop. Ik vind die Boris van der Ham eerlijk gezegd nog een grotere schijnheil dan Klaas de Vries. En dat zegt veel.
Op maandag 9 februari 2004 22:07 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Is me niet een bullshit wat op die site staat:
[..]
quote:Maar gewoon. Dat hoofd in combinatie met D66. Lijkt wel alsof hij het voor de vrouwen doet als hij al niet homo is. Vage schijnheil gewoon.
Op maandag 9 februari 2004 22:11 schreef pberends het volgende:[..]
Beetje simplistisch. én goedkoop. Ik vind die Boris van der Ham eerlijk gezegd nog een grotere schijnheil dan Klaas de Vries. En dat zegt veel.

quote:Als mensen bang zijn om in hun thuisland vermoord te worden, waarom vluchten ze dan niet naar een land waar de kans op terugzending nihil is? Zoals China, Mongolie, Tibet, Chili etc.
Op maandag 9 februari 2004 21:23 schreef giovan het volgende:-------------------
soms kan ik het debat niet volgen en word er een beetje filosofisch van.
Wat is jouw filosofische kijk op het asielzoekersdebat?
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:13 schreef pberends het volgende:[..]
Maar gewoon. Dat hoofd in combinatie met D66. Lijkt wel alsof hij het voor de vrouwen doet als hij al niet homo is. Vage schijnheil gewoon.
![]()
![]()
quote:LOL
Op maandag 9 februari 2004 22:14 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
[afbeelding] Boris v.d. Ham
quote:Ik zal eens wat anders vinden. Iets met een mooie Nuke of zo.
Op maandag 9 februari 2004 22:15 schreef pberends het volgende:[..]
LOL
![]()
![]()
Blijft humor die guns.
quote:Thom de Graaf, van der Laan en van der Ham hebben allemaal iets van elkaar weg. Alsof ze zo lang met elkaar hebben zitten praten dat ze allemaal op elkaar zijn gaan lijken. Van der Ham is wel een uitzondering aangezien hij geen intellect en kennis van zaken heeft, maar alleen maar slinks loert op posities. En hij probeert een soort jeugdpubliek aan te spreken.
Op maandag 9 februari 2004 22:13 schreef pberends het volgende:[..]
Maar gewoon. Dat hoofd in combinatie met D66. Lijkt wel alsof hij het voor de vrouwen doet als hij al niet homo is. Vage schijnheil gewoon.
[afbeelding]![]()
![]()
Desalniettemin ik blijf een D66'er in hart en nieren, het gelijk van iedereen erkennen en nooit een beslissing kunnen nemen is gewoon heerlijk.
En Dittrich, dat is gewoon een groots staatsman, dat is het politieke talent van deze eeuw. Ik denk dat iedereen dat wel erkent.
quote:Fok weet zich altijd in de toppen van google te nestelen dus dit is dadelijk wat je als eerste ziet na googelen, lovely!!
Op maandag 9 februari 2004 22:14 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
[afbeelding] Boris v.d. Ham
quote:Wanneer gaat fok geluid introduceren?
Op maandag 9 februari 2004 22:17 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Ik zal eens wat anders vinden. Iets met een mooie Nuke of zo.
quote:Niet helemaal wat ik zocht maar vooruit.
Op maandag 9 februari 2004 22:17 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Ik zal eens wat anders vinden. Iets met een mooie Nuke of zo.
Klaas de Vries
quote:In china, mongolie en tibet lijkt me voor die mensen al helemaal geen toekomst, zeker niet omdat daar ook vluchtelingen vandaan komen. In Chili kunnen ze misschien nog wel terecht, echter is de route een stuk moeilijker om af te leggen. Voor de rest van de landen, ja wie zegt het, hoeveel mensen sterven wel niet als ze de overtocht proberen te maken op de middelandse zee.
Op maandag 9 februari 2004 22:13 schreef sizzler het volgende:[..]
Als mensen bang zijn om in hun thuisland vermoord te worden, waarom vluchten ze dan niet naar een land waar de kans op terugzending nihil is? Zoals China, Mongolie, Tibet, Chili etc.
quote:LOL, mannen met baard moet je altijd wantrouwen.
Op maandag 9 februari 2004 22:29 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Niet helemaal wat ik zocht maar vooruit.
[afbeelding] Klaas de Vries
Op maandag 9 februari 2004 22:29 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Niet helemaal wat ik zocht maar vooruit.
[afbeelding] Klaas de Vries
Op maandag 9 februari 2004 22:17 schreef giovan het volgende:[..]
Thom de Graaf, van der Laan en van der Ham hebben allemaal iets van elkaar weg. Alsof ze zo lang met elkaar hebben zitten praten dat ze allemaal op elkaar zijn gaan lijken. Van der Ham is wel een uitzondering aangezien hij geen intellect en kennis van zaken heeft, maar alleen maar slinks loert op posities. En hij probeert een soort jeugdpubliek aan te spreken.
Desalniettemin ik blijf een D66'er in hart en nieren, het gelijk van iedereen erkennen en nooit een beslissing kunnen nemen is gewoon heerlijk.
En Dittrich, dat is gewoon een groots staatsman, dat is het politieke talent van deze eeuw. Ik denk dat iedereen dat wel erkent.
Goede kijk op de (teveel) aan overeenkomsten tussen de D66-rookies. Ik vind die van der Ham eerder een linkse populist. Moet je maar 's goed opletten. En Boris D. blijft natuurlijk een lekkertje.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:34 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]Zelfs moslims die pro-deens zijn. Waarom zijn er geen moslims die pro-Nederlands zijn
quote:Zie je hij duikt er altijd onder uit!!
Op maandag 9 februari 2004 22:39 schreef pberends het volgende:
Wim Kok [afbeelding]
quote:D'r zijn wel krantjes in omloop die asiellanden spotten op slagingskans en perspectief. Niet zozeer mensenhandelaren maar gewoon 'the world according to asylum' so to say.
Op maandag 9 februari 2004 22:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In china, mongolie en tibet lijkt me voor die mensen al helemaal geen toekomst,
Kijk, als ik asielzoeker was zou ik naar een land vluchten met veel kans op aanname en daarnaast goede welvaartsperspectieven. Vind ik volstrekt normaal .En china is dan zo gek nog niet maar landen als Chili en Mongolie. Wat moet je daar??
quote:Zal toch nog tegenvallen hoor. Ik denk dat 80% van de moslims in Nederland zich als eerste moslim voelt, daarna een 'thuislander' en daarna misschien een Nederlander. Ja tuurlijk neemt dat toe, maar het is veel te weinig.
Op maandag 9 februari 2004 22:39 schreef du_ke het volgende:[..]
zijn er gewoon tien of honderduizenden van. Voor velen is Nederland gewoon hun land en dat zal per generatie alleen maar toenemen.
quote:Damn da's wel een hele erge gay hond
Op maandag 9 februari 2004 21:01 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Om hier maar even op verder te gaan. Ik ben geen gay. Al denken veel mensen van wel. Zeker als ze met mijn hond zien lopen krijg ik bedenkelijke figuren achter me aan zetten.
Een voorbeeld van mijn hond (sheltie) kun je hier bewonderen:
http://images.google.nl/images?q=shetland+sheepdog&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl
Hij is wel raszuiver. Dat is een vereiste.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:43 schreef du_ke het volgende:[..]
Damn da's wel een hele erge gay hond
.
quote:Het valt me wel heel erg op dat veel ICT'ers rechts zijn, komt dat door hun gebrek aan 'sociale' vaardigheden??
Op maandag 9 februari 2004 22:46 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
[afbeelding]
Gays
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |