quote:Gelukkig heb ik zelf de oplossing gevonden, het gaat hier over "Blood is Pumpin" van "Voodoo and Serano". Maar iedereen nog bedankt voor het 'proberen' op te lossen van zo'n sullig gestelde vraag.
Op dinsdag 3 februari 2004 00:36 schreef ExTrucker het volgende:
Hi Guys and Dolls
Ik zoek een house/trence nummer waar niet in wordt gezongen dus is het moeilijk om te zeggen waar het op lijkt. Het is in de trend van DJ Tiësto met Traffic maar dan een nummer met een hoorn oid. Is nog niet zo oud (+/- 1/2 jaar) maar heeft een lekker ritme om bv op te fietsen. Een paar keer sterft de muziek af om dan als een soort trein weer aan te wakkeren. Ik weet dat het vaag is maar je mot wa. Weet iemand dit????
Blijft nog staan mijn tweede vraag:
quote:
Dan ben ik ook nog op zoek naar het origineel van Stars on 45 van Jaap Eggermont. Ik dacht dat het een italiaans product was waar dus de originele artiesten zijn gemixed ipv nagezongen. Buma/Stemra had toendertijd binnen een week de plaat verboden omdat er geen rechten werden betaald. Wie O Wie?
[Dit bericht is gewijzigd door ExTrucker op 06-02-2004 23:01]
quote:Ik heb die andere net gevonden, zal zo ff luisteren
Op vrijdag 6 februari 2004 21:48 schreef Marvin het volgende:[..]
Thick Dick was het helaas niet, dus ik heb het vermoeden dat deze het wel eens kan zijn..
Ik heb zelf ook gezocht op Kazaa naar "welcome to/2 the jungle" maar daar kwam dit nummer niet naar voren.. hopelijk vind ik m straks wel! Thanks iig!
quote:Het origineel van de Stars on 45 is een hardstikke illegale remix op een 12" single, die alleen (ook de eerste week) onder de toonbank verkocht is. Plaat heet "Let's do it in the 80's". Email-adres staat in m'n profiel, mail me maar even als je 'm wilt horen..
Dan ben ik ook nog op zoek naar het origineel van Stars on 45 van Jaap Eggermont. Ik dacht dat het een italiaans product was waar dus de originele artiesten zijn gemixed ipv nagezongen. Buma/Stemra had toendertijd binnen een week de plaat verboden omdat er geen rechten werden betaald. Wie O Wie?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:43 schreef Frggl het volgende:
Help me! Ik ben benieuwd welk nummer het is dat gedraaid wordt achter de aankondiging van het programma 'mono' op MTV.Stem komt me heel bekend voor, maar ik kan m'n vinger er niet op leggen. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Ik ben er echt op zoek naar, please help me!
Alvast bedankt.
quote:Eer jij boe of bah kan zeggen ligt mijn mail al in je inbox
Op vrijdag 6 februari 2004 22:10 schreef qltel het volgende:[..]
Het origineel van de Stars on 45 is een hardstikke illegale remix op een 12" single, die alleen (ook de eerste week) onder de toonbank verkocht is. Plaat heet "Let's do it in the 80's". Email-adres staat in m'n profiel, mail me maar even als je 'm wilt horen..
quote:God's Cop
Op zaterdag 7 februari 2004 04:43 schreef thaleia het volgende:
Vannacht vroeg ik de Happy Mondays aan en toen draaiden ze een nummer dat ik wel kende, maar waarvan ik de titel niet weet. Het swingt op de geijke Happy Mondays-manier, en in het refrein zit de regel "don't make it easy on me".
Iemand?
Er voor het gemak even van uitgaand dat het "God made it easy on me" was.
In de clip zag je een 3d geanimeerde duiker die door alle Landen gingen dansen. Die duiker was ook super groot net zo hoog als de gebouwen zelf.
Iemand enig idee? Want ik vond het wel een sfeervol plaatje.
Ijaheja
Ijaheja
I I don't have no time for the monkey bussines!
Ijaheja
Ijaheja
I get zo lonely lonely lonely yeah
(ofzoiets )
Wie weet het? Het is een vrij bekend nummer, maar ik weet de naam/artiest niet..
quote:Freddy Mercury ist in ieder geval
Op zaterdag 7 februari 2004 12:20 schreef deijsje het volgende:
Hey ik ben op zoek naar een pop jaren '80 nummertje met de tekst:Ijaheja
Ijaheja
I I don't have no time for the monkey bussines!
Ijaheja
Ijaheja
I get zo lonely lonely lonely yeah(ofzoiets
)
Wie weet het? Het is een vrij bekend nummer, maar ik weet de naam/artiest niet..
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Freddy Mercury ist in ieder geval
quote:Dat was 'em
Op zaterdag 7 februari 2004 12:24 schreef Gambolputty het volgende:[..]
, living on my own
[Dit bericht is gewijzigd door deijsje op 07-02-2004 12:42]
quote:Rock Superstar? (gokje)
Op zaterdag 7 februari 2004 12:59 schreef Bob-B het volgende:
Ik zoek nummer van Cypress Hill ik kan me alleen nog herinneren van de video clip dat hij als president verkleed een menigte (al rappend) toespreekt. Iemand een idee ???
quote:En dat was 1993, dus geen 80-er jaren...
Op zaterdag 7 februari 2004 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat was 'em
(verkapte terugvindpost )
[Dit bericht is gewijzigd door Muziekstad2000 op 07-02-2004 13:10]
quote:zoals ik zei:
Op zaterdag 7 februari 2004 10:14 schreef EmmYKuHh het volgende:
Nummer van Anouk..van de lion reclame
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 10:08 schreef joris007 het volgende:
tis Only You, en Kazaa is stout...
maar als je een 5-pack lions koopt kan je hem geloof ik gratis downloaden...
quote:Verrek een rap freak die ik ken had wel een lijstje waarin ik hem terug vond, can't get the best of me was het goede antwoord.
Op zaterdag 7 februari 2004 13:01 schreef deijsje het volgende:[..]
Rock Superstar? (gokje)
quote:Breathe van Telepopmusik? Je hoort het nummer ook in een Peugeotreclame
Op zaterdag 7 februari 2004 00:08 schreef gepparidoga het volgende:
Ik zoek een chill nummer, soort van ambient/club. Wordt meestal gedraaid op Chill Sunday op ID&T. Soms ook op 3FM, Club Sunrise.
Er wordt een kleine vocal gezonden met de tekst :" Another day..." . Dat wordt een aantal keer herhaald, vervolgens wordt er nog een zin achter geplaatst. In die tussentijd zijn er wat scilofonische klanken te horen. Het is dus echt een house/club nummer, en dus niet Buckshot leFonque ofzoiets.Ik ben er echt op zoek naar, please help me!
Alvast bedankt.
Loop al een tijd met een deuntje in m'n kop van een volgens mij vrij bekend nummer, alleen weet ik bij god niet meer hoe 't heet. Het komt meen ik uit de 2de helft van de jaren '80, wordt regelmatig nog gedraaid in disco's (en gebruikt bij tv-programma's, o.a. I love the 80ties), en heeft een errug hoog bass gehalte.
Beetje vage omschrijving misschien, maar als wellicht een suggestie hebt post 't dan even, mijn dank zal groot zijn
quote:The Cure - A Forest?
Op zaterdag 7 februari 2004 13:23 schreef DonStefano het volgende:
Ook hier maar es een oproepje doenLoop al een tijd met een deuntje in m'n kop van een volgens mij vrij bekend nummer, alleen weet ik bij god niet meer hoe 't heet. Het komt meen ik uit de 2de helft van de jaren '80, wordt regelmatig nog gedraaid in disco's (en gebruikt bij tv-programma's, o.a. I love the 80ties), en heeft een errug hoog bass gehalte.
Beetje vage omschrijving misschien, maar als wellicht een suggestie hebt post 't dan even, mijn dank zal groot zijn
Weet iemand hoe dit nummer heet?
quote:*start kazaa op
Op zaterdag 7 februari 2004 14:11 schreef Gambolputty het volgende:[..]
The Cure - A Forest?
Nope, is em helaas niet. Wordt sowieso amper gezongen in 't desbetreffende nummer. Tanx anyway .
quote:Kan je er iets meer over zeggen?
Op zaterdag 7 februari 2004 14:36 schreef DonStefano het volgende:[..]
*start kazaa op
Nope, is em helaas niet. Wordt sowieso amper gezongen in 't desbetreffende nummer. Tanx anyway
.
Als iemand weet hoe het liedje heet, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt
Marnix
quote:Heb je al op de website van Radio1 gekeken?
Op zaterdag 7 februari 2004 14:19 schreef Demol het volgende:
Ik ben opzoek naar de aftitelingstune van het Radio 1-programma 'Nachtvluchten'. Wat elke vrijdagnacht wordt uitgezonden.
Bij het nummer hoor je onder andere piloten er tussendoor praten, wat een bepaalde sfeer oproept.Weet iemand hoe dit nummer heet?
quote:Jep, maar er staat niks over vermeld.
Op zaterdag 7 februari 2004 15:02 schreef Sidekick het volgende:[..]
Heb je al op de website van Radio1 gekeken?
quote:Ongetwijfeld. Ik had al wat drank op en mijn oren zijn niet zo heel goed. Dank!
Op zaterdag 7 februari 2004 10:19 schreef Gambolputty het volgende:
God's CopEr voor het gemak even van uitgaand dat het "God made it easy on me" was.
quote:naja, dat er amper in gezongen wordt
Op zaterdag 7 februari 2004 14:40 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Kan je er iets meer over zeggen?
quote:Blank & Jones - A Forest?
Op zaterdag 7 februari 2004 14:11 schreef Gambolputty het volgende:[..]
The Cure - A Forest?
quote:This Town - Lillix
Op zaterdag 7 februari 2004 17:10 schreef -Doewie- het volgende:
Ik zoek het nummer van het programma ''Rich Girls'' op MTV.
Dacht ik in een ander topic te lezen.
quote:Misschien: La bouche - Be my lover.
Op zaterdag 7 februari 2004 17:28 schreef noutie het volgende:
ladadi la-lo ladadi la-loJaren negentig... hoe heet het ook alweer...
quote:Weet het weer: Chrystal Waters - "gypsy woman (she's homeless)"
Op zaterdag 7 februari 2004 17:28 schreef noutie het volgende:
ladadi la-lo ladadi la-loJaren negentig... hoe heet het ook alweer...
1. Het nummer van het natuur en milieu reclamespotje, "waar kan de natuur nog heen".
2. Het nummer van de Johnny Walker reclame waar onderwater gezwommen wordt in de tropen.
3. De intro muziek van de TV film 'Cabin by the Lake'.
Dank alvast
quote:oorspronkelijke titel:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:10 schreef noutie het volgende:[..]
Weet het weer: Chrystal Waters - "gypsy woman (she's homeless)"
Chrystal Waters - Gypsy woman (la da dee) [1991]
Maar da's dus: la da dee, la da daa....la da dee, la da daa....(etc.)
Weet niet hoe tekst-vast de zoeker is....
ok komt net voorbij tis micheal andrews oid
"er zijn geen woorden meer, geen woorden meer jou."
ennuh zo: "dat je bijzonder bent vind ik niet speciaal genoeg"
afijn die weet iemand van jullie cker
thnx anywayz
quote:"liefdesliedjes" van de Jazz-politie.
Op zaterdag 7 februari 2004 19:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
oke dit klinkt misschien stom. ben op zoek naar een heel bekend nederlands nr. oke gaat als volgt:"er zijn geen woorden meer, geen woorden meer jou."
ennuh zo: "dat je bijzonder bent vind ik niet speciaal genoeg"afijn die weet iemand van jullie cker
thnx anywayz
quote:Gary Jules - Mad world.
Op zaterdag 7 februari 2004 19:33 schreef Ultimora het volgende:
ik zat gisteren de halve dag met zo'n nummer in me kop maar weet niet welke. tis iig een MTV hitje zegmaar, want daar komt hij volgens mij zo nu en dan wel voorbij. tis een soort coldplay achtige muziek met alleen maar 1 zanger en 1 piano. mischien dat er ook nog iets van viool in zit, maar dat weet ik niet zeker. tis iig een heel erg simpel liedje maar wel bloedmooi.ok komt net voorbij
tis micheal andrews oid
quote:Idd. Het is een cover van Tears for Fears, 'gemaakt' voor de geniale film Donnie Darko
Op zaterdag 7 februari 2004 20:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
Gary Jules - Mad world.
quote:Peter Skellern - You're a lady [1972]
Op zaterdag 7 februari 2004 22:39 schreef robbieRdam het volgende:
yoru a lady....im a man....your suppose to understand.....
(en als je me nu even toevoegd..... )
quote:Mad world-Gary Jules.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:52 schreef Maikel1 het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet dat je bij de reclame hoort van third watch?
quote:Oorspronkelijke titel: Jerk it out
Op zaterdag 7 februari 2004 23:28 schreef LaurenZ het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat gebruikt wordt in de Volkswagen tranporter reclame. Zie je een gozer een straal gas geven zodat de pallet uit zijn wagen valt. Is een nummer met een orgel erin...
quote:Thanks! Dat is um!
Op zondag 8 februari 2004 00:41 schreef defender het volgende:[..]
Oorspronkelijke titel: Jerk it out
Componist: Ahlund
Uitvoerende(n): Ceasars Palace
Gevonden: Andrea Doria - Bucci Bag.
[Dit bericht is gewijzigd door Glacius op 08-02-2004 15:18]
quote:Lipps Inc. - Funky Town ?
Ook hier maar es een oproepje doenLoop al een tijd met een deuntje in m'n kop van een volgens mij vrij bekend nummer, alleen weet ik bij god niet meer hoe 't heet. Het komt meen ik uit de 2de helft van de jaren '80, wordt regelmatig nog gedraaid in disco's (en gebruikt bij tv-programma's, o.a. I love the 80ties), en heeft een errug hoog bass gehalte.
quote:Crystal
Op zaterdag 7 februari 2004 18:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
oorspronkelijke titel:
Chrystal Waters - Gypsy woman (la da dee) [1991]
Maar da's dus: la da dee, la da daa....la da dee, la da daa....(etc.)
Weet niet hoe tekst-vast de zoeker is....
quote:Mag ik je hartelijk danken!!! Mijn dag kan niet meer stuk
Op zaterdag 7 februari 2004 13:10 schreef Dennis-V het volgende:[..]
Breathe van Telepopmusik? Je hoort het nummer ook in een Peugeotreclame
quote:Only you van Anouk
Op zondag 8 februari 2004 11:56 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Weet iemand misschien hoe dat nummer van Anouk heet, waarvan ze een klein stukje in die reclame van Lion in zingt?
kent iemand het origineel?
quote:Scorpions - Still loving you.
Op zondag 8 februari 2004 12:49 schreef Dakota het volgende:
http://crass.on.ru/flash/bird.htmlkent iemand het origineel?
quote:thanx
Op zondag 8 februari 2004 13:14 schreef Sidekick het volgende:[..]
Scorpions - Still loving you.
quote:nope. helaas...
Op zondag 8 februari 2004 07:16 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Lipps Inc. - Funky Town ?
quote:New Order - Blue Monday?
quote:Frankie Goes To Hollywood - Relax ?
quote:Daar dacht ik in 1e instantie ook aan, maar die bestaat dus niet ;)Bestaat dat nummer uberhaupt wel?
Op zondag 8 februari 2004 12:22 schreef Bibikuif22 het volgende:[..]
Only you van Anouk
quote:
Op zondag 8 februari 2004 13:41 schreef Gambolputty het volgende:[..]
New Order - Blue Monday?
quote:Helaas, ook allebei niet...
Op zondag 8 februari 2004 15:59 schreef Berkery het volgende:[..]
Frankie Goes To Hollywood - Relax ?
Overigens zit 't nummer niet in Vice City -wat ik eerst dus wel dacht- en komt nummer meen ik uit 1989....
Damn, ik moet echt weten welk nummer t is, t zit de hele tijd in mn kop
Thanks vast!
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/player/audio.jsp?audionumber=13916981
quote:Iemand die me kan helpen met deze verzoekjes??
Op vrijdag 6 februari 2004 17:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer iig goeie topic wat je hoort in de nieuwe reclame van Coca-Cola Light. In de reclame zie je een gozer die een groot schildersdoek heeft, en daar willekeurig wat verf overheen gooit... Iemand die het heeft herkend? Want op www.STER.nl staat nog geen oplossing!
quote:Echt waar, zo heet het nummer, heb ik van www.lion.nl gehaald!!
Op zondag 8 februari 2004 16:58 schreef Ruud_Gullit het volgende:[..]
Daar dacht ik in 1e instantie ook aan, maar die bestaat dus niet ;)Bestaat dat nummer uberhaupt wel?
quote:Marillion - Kayleigh.
Op zondag 8 februari 2004 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer waarin de tekst "Do you remember, ...." werd gezongen. Werd vaker herhaald door het nummer heen, en werd volgens mij gevolgd door iets in de trant van "all the times that we.....". Dat laatste weet ik echter niet zeker! Was in ieder geval een zanger, maar Phil Collins en Alan Jackson zijn het niet (ik heb namelijk al gezocht op Google).
quote:Gaaf, thx.
Op zondag 8 februari 2004 17:26 schreef Bibikuif22 het volgende:[..]
Echt waar, zo heet het nummer, heb ik van www.lion.nl gehaald!!
En ik zoek nog een nummer.
Bij Babetrap op TMF dat Silvie Meis leert tennissen ofzow, hoor ik een Trance-nummer. Welke is dat?
[Dit bericht is gewijzigd door Cyber-Serafine op 08-02-2004 18:34]
quote:Grote gok:
Op zondag 8 februari 2004 18:31 schreef Cyber-Serafine het volgende:
Ik zoek een liedje van herfst 2001 (tenminste, in die tijd zag ik de clip)
Genre is Dance/Trance
Wordt door een vrouw gezongen, maar kweenie hoe de tekst gaat
Ik zag wel ooit een keer de videoclip op The Box waarin een vrouw in Country-achtige kleding op de rails ging lopen en in het ander fragment in een blauwe jurk op de rotsen ging zitten langs de zee!
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:34 schreef Sidekick het volgende:[..]
Grote gok:
Titiyo - Come along with me
quote:Noodkreet! Vergeet me niet
Op zondag 8 februari 2004 17:15 schreef Fendy het volgende:
Ik ben op zoek naar titel en artiest van het volgende.
Ongeveer vanaf 37 minuten tot 40 minuten in de liveset van Secret Cinema op lovefields, te beluisteren op onderstaande link.
Zou iemand de moeite willen nemen om even te luisteren?Thanks vast!
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/player/audio.jsp?audionumber=13916981
Sing it back
whoohooohoooooooo
Iemand een idee?
quote:Nee het is een rock achtig nummer.
Op zondag 8 februari 2004 19:57 schreef Fendy het volgende:
Bedoel je Moloko?
Een paar jaar geleden was er op tv een programma van spaan/vermeegen waar henk spaan iedere uitzending een gedichtje voorlas. Welke muziek zat daar op de achtergrond?
Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank
Dit nummer komt voor in de map "cs_disco" (d8 ik) van Counter-Strike.
Is dit een bestaand nummer of een zelfgemaakt nummer?
quote:Da Rick - (Let's get ready to) Rumble
Op zondag 8 februari 2004 21:14 schreef TAR het volgende:
Ik zoek een nummer,
Het begint met een soort omroepstem, die zegmaar 2 vechters aankondigd (je kent het wel: " In the left corner..." daarna roept hij:"Let's get ready to ruuuumble" en dan begint er een soort van dance trance achtig nummer.
Iemand enig idee?
Tot zover mijn vraagstelling.
quote:Elvis Costello komt bij de titelnaam 'She' meteen bij me naar boven.
Op maandag 9 februari 2004 00:40 schreef RAILGUNNER het volgende:
Ik hoorde vandaag het nummer "She" van Rene Froger en ik had het idee dat het een cover was van een eerder nummer.
Is dat zo, en zo ja, welke artiest zong het origineel?
quote:Elvis Costello was een cover van Charles Aznavour [1973].
Op maandag 9 februari 2004 00:43 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Elvis Costello komt bij de titelnaam 'She' meteen bij me naar boven.
quote:Playlist Zondag 08-02-2004 13-14 uur:
Op maandag 9 februari 2004 16:01 schreef DJRandall het volgende:
Afgelopen zondag draaide Egbert J. Weber om 13.45 uur een dance track. Na Alicia Keys, voor Kelis. Alleen is de titel van dit nummer mij ontschoten, maar het funkte wel enorm. Iemand een idee?
quote:Alizee?
Op maandag 9 februari 2004 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Na dagen mn hoofd er over breken gooi ik het er maar hier in. Hoe heet dat franse meisje die een jaartje geleden een hit had in Nederland met een franstalig liedje????
quote:Bedoel je
Op maandag 9 februari 2004 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Na dagen mn hoofd er over breken gooi ik het er maar hier in. Hoe heet dat franse meisje die een jaartje geleden een hit had in Nederland met een franstalig liedje????
quote:Ik neem aan dat tunes van nieuwsprogramma's speciaal gecomponeerd worden... maar je kan het proberen om een e-mailtje te sturen naar RTL-Z... succes
Op maandag 9 februari 2004 17:38 schreef crushtad het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek van het promo-filmje van RTL Z. Was het al een bestaand iets of is dit speciaal voor RTL Z gecomponeerd?
Van wie komt deze muziek?
Anyone?
quote:Kick
Op zondag 8 februari 2004 21:04 schreef LordAnger het volgende:
Ik kreeg de volgende vraag in mijn mailbox, met het verzoek om even mee te zoeken:Een paar jaar geleden was er op tv een programma van spaan/vermeegen waar henk spaan iedere uitzending een gedichtje voorlas. Welke muziek zat daar op de achtergrond?
Iemand enig idee?
Bij voorbaat dank
quote:Gevonden....Tenacious D - Double Team
Op maandag 9 februari 2004 19:52 schreef RichardQuest het volgende:
Welk nummer eindigt met 2 mensen die op enigszins komische wijze "Hail Satan" schreeuwen?
ik zoek 2 nummers,
1. de title is: vreden van god, werd gespeelt op de praise avond in zevenhuizen,.. ik wil weten wie dat zingt..
2. er werd nog een nummer gespeelt.. aant einde.. ik wil weten hoe die heet :S
iemand enig idee?
quote:Ja zeg, flapdrol.
Op maandag 9 februari 2004 17:29 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Playlist Zondag 08-02-2004 13-14 uur:
1 motorcycle as the rush comes
2 j.c.a. i begin to wonder
3 janet jackson/herb albert diamonds
4 pink family portrait
5 franz ferdinand take me out
6 alicia keys you don't know my name
7 kelis milkshake
8 pink god is a dj
![]()
![]()
Kan iemand hier wat mee?
quote:Kheb m gevonden, was van kane/dinand dat liedje voor guusje.
Op maandag 9 februari 2004 20:26 schreef japiejo het volgende:
Ik hoorde strax een nummer op de radio van .... (zo'n bekende zanger maar ben de naam kwijt, anders had ik het nummer ook al wel gevonden denk ik)
De enige tekst die ik me kan herinneren die herhaaldelijk werd gezongen was iets van: so bring out the dancer.Kan iemand hier wat mee?
Mooi nummer
direct linken werkt niet dus je kunt ze vinden via:
http://members.lycos.nl/tomtommer/
http://members.lycos.nl/tomtommer/1.mp3
http://members.lycos.nl/tomtommer/2.mp3
http://members.lycos.nl/tomtommer/3.mp3
http://members.lycos.nl/tomtommer/4.mp3
http://members.lycos.nl/tomtommer/5.mp3
http://members.lycos.nl/tomtommer/6.mp3
Kan iemand mij vertellen wie de componist(en) van deze stukken is/zijn.
Volgens mij zijn het drie verschillende stukken (zo komen alleen in deze 6 stukken voor op het filmje).
quote:Dus je vriendin is volgens "haar" profiel een man?
Op maandag 9 februari 2004 20:25 schreef DJRandall het volgende:
Enfin, hierboven, dat was ik dus. Vriendin stond nog ingelogd!
Dus zoek het zelf maar uit, loser.
.....I'll take you....
quote:Flapdrol? Zeg wil je geholpen worden of niet???
Op maandag 9 februari 2004 20:20 schreef Vonneke het volgende:[..]
Ja zeg, flapdrol.
De playlist van 3fm kan ik zelf ook wel vinden. Het gaat er juist om, dat hij hem buiten de playlist om draaide!!!!!
NB: Zoals hier boven al eerder vermeld: Met 'name calling" maak je hier geen vrienden...dus gedraag je....of surf verder
[Dit bericht is gewijzigd door Muziekstad2000 op 09-02-2004 22:03]
as the wind blows
my heart knoooows...
as the wind blows through the trees
my heart is [...]
even as the rain falls from the sky
clouds fill my eyes and I wonder why
wonder
in a sense of amazement
and all of our life begins
it never seems to, never seems, to end
eduting my man
awakening from us from the things that we know
oowooh
from the things that we know...
as the wind blow
my heart knows
as the wind blows
through the tress
my heart is [...]
etc
Het is très loungie (tekst zal niet helemaal kloppen maar ok), lekker langzaam met zo'n lichte vrouwenstem. Een ander nummer van ze heeft als einde:
your arms open wide and close me inside
you took my lips, you took my love
so tenderly
(lekker vaag)
[Dit bericht is gewijzigd door Davidboaz op 09-02-2004 22:58]
en nog even googelen
http://www.geocities.com/lyricalmusings/lyrics/tenderly.htm
(tenderly van Nat King Cole of Natelie Cole dus )
quote:He als je geholpen wilt worden, gedraag je dan een beetje, wil je?
Op maandag 9 februari 2004 20:20 schreef Vonneke het volgende:[..]
Ja zeg, flapdrol.
De playlist van 3fm kan ik zelf ook wel vinden. Het gaat er juist om, dat hij hem buiten de playlist om draaide!!!!!
quote:Ik wil hem ook hebben, kom net van de film af!
Op maandag 9 februari 2004 19:25 schreef Camplo het volgende:
Nummer van Shouf Shouf Habibi? Wat ze op het einde rappen in Nederlands / Marokkaans achtig bij de aftiteling. Lekkere beat maar weet niet hoe ie heet.Anyone?
Come on on, hesitate, and show me your intention ..
Hesitateheyeeetate, and show me your intention ..
of zo??!
wordt vaak op 538 gedraaid ..
quote:DJ Jose - Hecitate [2004]
Op dinsdag 10 februari 2004 02:32 schreef NiKos het volgende:
Een trance nummer gezongen door een vrouw met de volgende tekst:Come on on, hesitate, and show me your intention ..
Hesitateheyeeetate, and show me your intention ..of zo??!
quote:Laat ik mijn excuses aanbieden. Flapdrol was meer ironisch bedoeld dan beledigend. Goed, weer een verkeerde opmerking gemaakt.
Op dinsdag 10 februari 2004 01:27 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
He als je geholpen wilt worden, gedraag je dan een beetje, wil je?
quote:Ten eerste: netjes van je! Ten tweede: als je dit topic vaker bezoekt kun je weten dat de meeste mensen die reguliere kanalen juist niet kunnen vinden
Op dinsdag 10 februari 2004 10:50 schreef DJRandall het volgende:[..]
Laat ik mijn excuses aanbieden. Flapdrol was meer ironisch bedoeld dan beledigend. Goed, weer een verkeerde opmerking gemaakt.
Over het feit dat ik niet gemeld heb dat ik in de playlist gekeken heb, ik ga er vanuit dat iedereen de reguliere kanalen wel weet te vinden, dus ik had ook wel gedacht dat jullie daar niet mee zouden aankomen.
Tuurlijk heb ik 3fm maandag gemaild. Tot op heden geen reactie!
Conclusie:
Het spijt me van die opmerking, ik heb een andere humor denk ik.
Ik heb 3fm gemaild en op internet gezocht maar niet gevonden.
Niemand hier weet welk nummer ik bedoel.
Helaas, maar toch bedankt!
Wie o Wie weet 'm ?
Dat is een stuk tekst uit een hardcore of trance nummer wat ik zoek ? Het is in ieder geval niet de versie van de Doors (waarop highlander me wees ~:-)
quote:Aaah, het ligt op het puntje van mn tong, ik kan er niet opkomen
Op dinsdag 10 februari 2004 12:13 schreef Fe2O3 het volgende:
Just close your eyes! Forget your name! Forget the world! Now go insane!Dat is een stuk tekst uit een hardcore of trance nummer wat ik zoek ? Het is in ieder geval niet de versie van de Doors (waarop highlander me wees ~:-)
quote:DJ Isaac - Go Insane
Just close your eyes! Forget your name! Forget the world! Now go insane!Dat is een stuk tekst uit een hardcore of trance nummer wat ik zoek ? Het is in ieder geval niet de versie van de Doors (waarop highlander me wees ~:-)
quote:De old skool versie is: Acen - Close your Eyes
Mr Lee draaide dit nummer ooit na rocket man van me first and the gimme gimmes. De tekst weet ik alleen ongeveer een klein beetje nog dus waziger kan het niet;
I want to redefine my happiness
.......
I am fearless/speechless
......
En het is dus punk, maar ik denk niet dat dit genoeg info is om het nummer te herkennen, zeker omdat ik niet zeker weet of de tekst correct is.
quote:Dirty Vegas - days go by
Op dinsdag 10 februari 2004 13:27 schreef Blijepeen het volgende:
.....without you......
Die clip met die breakdancer die schijnbaar op zijn chick wacht, maar steeds ouder wordt.
quote:mischien Novy vs. Eniac - superstar ??
Op dinsdag 10 februari 2004 02:32 schreef NiKos het volgende:
Een trance nummer gezongen door een vrouw met de volgende tekst:Come on on, hesitate, and show me your intention ..
Hesitateheyeeetate, and show me your intention ..of zo??!
quote:HA
mischien Novy vs. Eniac - superstar ??
Die zocht ik.. (diegene die je quote zocht DJ Jose )
ik heb al op discogs.com gezocht naar DHT remixen e.d. maar kan het niet vinden (en zolang ik de naam niet precies weet kan ik het nummer ook nergens downloaden...)
Naja, echt duidelijk is het niet , maar wie weet dat iemand weet welke ik bedoel
quote:Ik weet welke je bedoelt, met die vrouw die op de grond ligt
Op dinsdag 10 februari 2004 22:14 schreef Lucid het volgende:
Ik zoek een trancenummer waarbij de videoclip baby's laat zien die uit een vliegtuig springen. weet iemand hoe dit nummer heet?
Wie helpt me uit de brand?
quote:DJ Melvin - L.O.I.S.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:07 schreef sweetgirly het volgende:
Ok, ik ga mijn best doen om duidelijk te maken wat voor nummer ik bedoel. Ik heb nl geen idee van wie (welke dj) het is en of dit de juiste titel is. In het nummer wordt er vrij vaak gezongen: 'Somebody talk to me..it's unbelievuble' etc. Het gaat om een soort dance nummer.Naja, echt duidelijk is het niet
, maar wie weet dat iemand weet welke ik bedoel
quote:La solitudine
Op dinsdag 10 februari 2004 22:48 schreef Kwootzak het volgende:
Het nummer dat Paul de Leeuw vertaalde naar Ik wil niet dat je liegt, met Ruth Jacott als achtergrondzangeres, is origineel van Laura Pausini. Tenminste, daar ga ik vanuit. Alleen de titel..??Wie helpt me uit de brand?
quote:He bedankt naamgenoot
Op dinsdag 10 februari 2004 22:49 schreef Bibikuif22 het volgende:[..]
DJ Melvin - L.O.I.S.
quote:Had je er smillies bij gezet, was het al anders overgekomen waarschijnlijk. Maakt kennis met de nadelen van schriftelijk communiceren..: Je kunt nergens een hoorbare klank leggen in een zin.
Op dinsdag 10 februari 2004 10:50 schreef DJRandall het volgende:[..]
Excuses + uitleg
Misschien aanstaande zaterdag proberen of hij het nog weet...
Wellicht heb je mazzel en draait hij het nog een keer....
Excuses overigens aanvaard!
[Dit bericht is gewijzigd door Muziekstad2000 op 10-02-2004 23:35]
quote:Weet iemand het al? babies, borsten, trancenummer..
Op dinsdag 10 februari 2004 22:37 schreef sweetgirly het volgende:[..]
Ik weet welke je bedoelt, met die vrouw die op de grond ligt
en de baby's landen op een gegeven moment op haar borsten
. Maar sorry, ik kom er even niet op.
quote:Ik weet welk nummer je bedoelt maar ik werd wat van de muziek afgeleid. Volgens mij was het een oud nummer in een nieuw jasje. ik denk nog even verder.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:38 schreef Lucid het volgende:[..]
Weet iemand het al? babies, borsten, trancenummer..
Somebody to love - origineel uiteraard van Jefferson Airplane
(wat een waardeloze cover trouwens)
[Dit bericht is gewijzigd door fripper op 10-02-2004 23:53]
Iemand?
en de tekst bevat dit
flow with you
say goodbye ai ai...
zo'n 3 à 4 jaar geleden dnek ik, ik wil weten van wie dat weer is
je kan ook zeggen dat ze eerder een eendagsvlieg is, hoor je niks meer van
en naam was jude ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 11-02-2004 01:52]
quote:Die ken ik! Kom alleen even niet op de naam
Op woensdag 11 februari 2004 01:46 schreef ASSpirine het volgende:
een "oud" bekende liedje dat ik had gehoord
van een vrouwen de tekst bevat dit
flow with you
say goodbye ai ai...zo'n 3 à 4 jaar geleden dnek ik, ik wil weten van wie dat weer is
en naam was jude ofzo...
blijkbaar niemand die de theme van de TMF Awards 2004 (reclame) kent
Kheb gehoord dat het een theme speciaal gemixt is door Ferry Corsten (niet echt z'n style mja) maar dat weetk dus niet zeker.
Voor degene die de reclame nog eens willen zien:
http://www.geocities.com/xin_ram/tmf.php
Dus als iemand het achtergrond lied (trance) van deze reclame weet,
hoor ik het graag.
B.v.d.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 01:17 schreef NeoDweezil het volgende:
heeej ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb net het nummer van andre hazes - nu jij hier niet meer bent gedownload, maar nu komt mij deze zeer bekend voor volgens mij op de melodie van een of ander opera nummer denk pavarotti ofzo maar nu is mijn vraag of iemand hier weet welk nummer? ben zeer dankbaar als iemand het weet
quote:luciano pavarotti - caruso
Op woensdag 11 februari 2004 10:36 schreef NeoDweezil het volgende:[..]
quote:is dat niet maxwell murder ?
Op woensdag 11 februari 2004 12:29 schreef koston het volgende:
Ik zoek een nummer van Rancid uit het spel Dave Mirra Freestyle BMX. Ik weet dat er een vette basloop inzit en ik weet nog een stuk van de text: "Call 999 if you really want the truth, call 999 if you can't say you do." Weet iemand welk nummer dit is?
quote:Zou wel ns kunne, ik moet de bas tab hebben
Op woensdag 11 februari 2004 12:41 schreef robbish het volgende:[..]
is dat niet maxwell murder ?
quote:Ik heb ff de tab opgezocht en volgens mij is het Maxwell Murder. Thanks a bunch
Op woensdag 11 februari 2004 12:59 schreef koston het volgende:[..]
Zou wel ns kunne, ik moet de bas tab hebben
[laat maar, nu al weer afgelopen]
Een man die zingt, met alleen piano als begeleiding.
Klinkt tamelijk melancholisch, je hoort het de laatste tijd heel vaak op de radio, maar ik kom er niet achter wie of wat.
quote:Gary Jules - Mad World
Op woensdag 11 februari 2004 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Een man die zingt, met alleen piano als begeleiding.
Klinkt tamelijk melancholisch, je hoort het de laatste tijd heel vaak op de radio, maar ik kom er niet achter wie of wat.
quote:Sorry hoor... djeez verkeerde been?
Op woensdag 11 februari 2004 13:28 schreef Rottdog het volgende:[..]
En dat nieuwe liedje van Guusje Vriend (kane) hoe heet die?
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 11-02-2004 14:21]
quote:Dinand - Dreamer
Op woensdag 11 februari 2004 14:21 schreef Seal_force het volgende:
En dat nieuwe liedje van Guusje Vriend (kane) hoe heet die?
quote:misschien Ride
Op woensdag 11 februari 2004 16:50 schreef koston het volgende:
Oke, ik zoek weer een nummerDit keer is het de nieuwe single van The Vines, ik zag net de clip maar er werd niet bij gezegd hoe het nummer heet. Hopelijk weet iemand anders wel hoe ie heet
quote:Nog niemand met een idee?
Op zondag 8 februari 2004 18:31 schreef Cyber-Serafine het volgende:
Ik zoek een liedje van herfst 2001 (tenminste, in die tijd zag ik de clip)
Genre is Dance/Trance
Wordt door een vrouw gezongen, maar kweenie hoe de tekst gaat
Ik zag wel ooit een keer de videoclip op The Box waarin een vrouw in Country-achtige kleding op de rails ging lopen en in het ander fragment in een blauwe jurk op de rotsen ging zitten langs de zee!En ik zoek nog een nummer.
Bij Babetrap op TMF dat Silvie Meis leert tennissen ofzow, hoor ik een Trance-nummer. Welke is dat?
quote:wordt in het nummer gezongen?
Op woensdag 11 februari 2004 17:16 schreef Cyber-Serafine het volgende:[..]
Nog niemand met een idee?
quote:Cake - short skirt and a long jacket?
Op woensdag 11 februari 2004 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek het nummer wat Giel Beelen gebruikt als achtergrond bij zn 'request'. Een aanstekelijk deuntje. Waar komt dat vandaan? Heb Giel al gemailt, maar krijg niks terug.
quote:leuk dat je die ook kent
Op woensdag 11 februari 2004 08:58 schreef vosss het volgende:[..]
Die ken ik! Kom alleen even niet op de naam
quote:T. Raumschmiere - Monstertruckdriver ?
Op woensdag 11 februari 2004 19:16 schreef Frankieboy het volgende:
Ik zoek het nummer wat ze bij TMF af en toe gebruiken tussen de clips door. Waarbij ze dan zelf een clip gemaakt hebben van allerlei fragmenten van andere clips.
Overigens zoek ik nog steeds naar de naam van de 3 nummers in mijn post op pagina 1
quote:Eehmmm .. Bangra Knights feat Raul
Op woensdag 11 februari 2004 21:23 schreef nXn het volgende:
hey ik ben het ff helemaal weer kwijt...
hoe heette dat nummer uit de peugeot 206 reclame nu ook alweer...
fenx alvast
quote:ff voor de duidelijkheid ze staat op pagina 2 anders gaat iedereen verkeerd zoeken
Op woensdag 11 februari 2004 20:56 schreef StefanP het volgende:[..]
Overigens zoek ik nog steeds naar de naam van de 3 nummers in mijn post op pagina 1
quote:Gaat om die conimex asian maaltijden? Dan bedoel je denk ik:
Op woensdag 11 februari 2004 22:16 schreef DigiLife het volgende:
Weet iemand toevallig wat voor een liedje er op de achtergrond word gedraaid bij de reclame van die kant en klare wokmaaltijden van conimex?
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:17 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek:1. Het nummer van het natuur en milieu reclamespotje, "waar kan de natuur nog heen".
2. Het nummer van de Johnny Walker reclame waar onderwater gezwommen wordt in de tropen.
3. De intro muziek van de TV film 'Cabin by the Lake'.
Dank alvast
quote:1. Savean: I am your shadow - Lisa Gerrard
Op woensdag 11 februari 2004 20:56 schreef StefanP het volgende:[..]
? Zijn dit ze ?
Weet iemand welk nummer er speelde? Volgens mij werd er iets gezongen als "You got the love", dus het lijkt me zéér aannemelijk dat het nummer ook zo heet. Maar van wie is het?
quote:The Source ft Candi Staton - You got the love ?
Op woensdag 11 februari 2004 23:47 schreef OmeRon het volgende:
Dinsdag 10 februari ging om 6 uur in de vroege morgen mijn wekker. En het geluid van ID&T-radio kwam eruit.Weet iemand welk nummer er speelde? Volgens mij werd er iets gezongen als "You got the love", dus het lijkt me zéér aannemelijk dat het nummer ook zo heet. Maar van wie is het?
quote:niemand?
Op dinsdag 10 februari 2004 15:03 schreef Ximo het volgende:
Ik heb laatst een nummer opgenomen van een stream en nou wou ik graag weten hoe het heet en van wie het is:http://home.planet.nl/~kleij704/mp3.zip
quote:hmzz dit heb ik eerder gehoord
Op donderdag 12 februari 2004 02:39 schreef yozd het volgende:
hoe heet dat nummer wat je hoort als je naar de
MAtrixx (http://www.matrixx.nl) site gaat?
quote:Armani & Ghost - Airport ?
Op donderdag 12 februari 2004 02:39 schreef yozd het volgende:
hoe heet dat nummer wat je hoort als je naar de
MAtrixx (http://www.matrixx.nl) site gaat?
quote:alain clark
Op donderdag 12 februari 2004 12:13 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zoek een heel iritant nummer. Je ziet het steeds op TMF, een iritante gozer met een raar hoedje en een lekker wijf. Hij zingt constant zoiets van: lekker, lekker, lekker, je bent zo lekker, als je mij kust...
kut nummer
quote:thanx
Op donderdag 12 februari 2004 12:15 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
alain clark
heerlijk ofzo heet tkut nummer
quote:Dat zou zo maar eens:
Op donderdag 12 februari 2004 14:44 schreef ikkemikke het volgende:
Hoi, deze week is er tussen 09.00 en 12.00 uur vaak een liedje gedraaid op Radio 2. Het is tango (en ja, die vind ik leuk) en klinkt zeer bekend. Weet iemand een titel of de naam van de artiest (en)???
Alvast bedankt!
quote:In die eerste vraag over een nummer wel, maar in die tweede over Babetrap niet
Op woensdag 11 februari 2004 17:18 schreef Hans_Fots het volgende:[..]
wordt in het nummer gezongen?
/Iemand\ ?
quote:Tiziano Ferro - Sere Nere [2004]
Op dinsdag 10 februari 2004 18:40 schreef Glamazon het volgende:
Weet iemand hoe de nieuwe single van Tiziano Ferro heet die je hoort in de reclame, klinkt wel leuk namelijk. Ik heb al gekeken op zijn site maar daar word je ook niet veel wijzer.
Tekst ongeveer"Susan Q, baby I love you, Susan Q"
Maar ik weet niet van wie het is... wie kan me helpen?
quote:Suzie Q van Creedence Clearwater Revival, gok ik.
Op donderdag 12 februari 2004 18:19 schreef Miesjel het volgende:
Bij Grolsch 12 pack reclame zit een gaaf nummer.Tekst ongeveer"Susan Q, baby I love you, Susan Q"
Maar ik weet niet van wie het is... wie kan me helpen?
quote:You the man!
Op donderdag 12 februari 2004 18:20 schreef Zander het volgende:[..]
Suzie Q van Creedence Clearwater Revival, gok ik.
quote:Dank je wel, maar deze is het niet
Op donderdag 12 februari 2004 18:02 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Dat zou zo maar eens:
Jamai - Wango tango [2004]
kunnen zijn.......
quote:The bloodhound gang - The bad touch.
Op donderdag 12 februari 2004 18:54 schreef miesjuh het volgende:
al gevonden!
quote:Damn, ik kan ze geen van alle vinden, maar het lijkt erop dat je gelijk hebt! Kun je zo goed googlen (mij is het niet gelukt), of kende je de nummers toevallig?
Op woensdag 11 februari 2004 22:46 schreef defender het volgende:1. Savean: I am your shadow - Lisa Gerrard
2. Popplewell
3. Wild Colonials - Cure? Zijn dit ze ?
quote:Was dat niet iemand van Idols die dat zong?
Op donderdag 12 februari 2004 20:23 schreef Camoth het volgende:
ok, ik weet, deze vraag is al 1000 keer gesteld: maar iedereen zegt dat het bohemian like you is, en die bedoel ik niet: ik bedoel dat liedje van vodafone van de NIEUWE reclame...anybody?
quote:nee
Op donderdag 12 februari 2004 20:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Was dat niet iemand van Idols die dat zong?
Meer weet ik echt niet, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
alvast bedankt
quote:Kijk, daar heb ik wat aan. THNX!
Op donderdag 12 februari 2004 21:16 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Jet - Are You Gonna Be My Girl
quote:nog eens proberen, misschien iemand die de naam wel kent
Op woensdag 11 februari 2004 01:46 schreef ASSpirine het volgende:
een "oud" bekende liedje dat ik had gehoord
van een vrouwen de tekst bevat dit
flow with you
say goodbye ai ai...zo'n 3 à 4 jaar geleden dnek ik, ik wil weten van wie dat weer is
en naam was jude ofzo...
Ik heb dus ook een topic geopend hierover?
quote:Omdat meerdere mensen op internet dezelfde vraag hebben en onder andere mijn moeder zei: Dat nummer is ook ' gejat ' komt me heel bekend voor.
Op donderdag 12 februari 2004 21:33 schreef BillyOcean het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat het niet origineel van Gigi is??
quote:Nee, helaas.
Op woensdag 11 februari 2004 19:18 schreef lammegiraf het volgende:Cake - short skirt and a long jacket?
Nogmaals, het nummer wat als achtergrond deuntje gebruikt wordt bij GigaGiel als er een request aangevraagd wordt.
quote:Tom Browne - Song for Jamaica
quote:Funkin' for Jamaica toch?
Op donderdag 12 februari 2004 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:[..]
Tom Browne - Song for Jamaica
quote:Heb je al geprobeerd te zoeken op "I'll fly with you". Volgens mij is dat de originele titel.
Op donderdag 12 februari 2004 21:29 schreef Henry het volgende:
Ik ben op zoek naar het origineel van Gigi D'agostino's L'amour Toujours. En geloof me als ik zeg dat ik overal al ben geweest met Google en de Fok Search.Ik heb dus ook een topic geopend hierover?
quote:D-Devils - The 6th gate
Op donderdag 12 februari 2004 22:38 schreef tinus83 het volgende:
Ik zoek een mix met gate 1 enzo dat er telkens een ander trance nummer voorbij komt. Dus Gate 1 / trance nummer / Gate 2 / trance nummer enzzz
ff gecorrigeerd...
[Dit bericht is gewijzigd door Curchulain op 12-02-2004 23:02]
quote:dat is het origneel maar niet met die trance stukjes er tussen
Op donderdag 12 februari 2004 22:43 schreef Curchulain het volgende:[..]
D-Devils - The 6th gate
ff gecorrigeerd...
[Dit bericht is gewijzigd door tinus83 op 12-02-2004 23:09]
quote:Powermix, jaarmix 2000 begint zo.
Op donderdag 12 februari 2004 23:03 schreef tinus83 het volgende:[..]
dat is het origneel maar niet met die trance stukjes er tussen
Heb begint met een jongedame die in het duits praat over een of ander meisje en daarba begint het gebeuk wie weet wie en hoe?
quote:Is dat niet heel toevallig Ard & Jorn - 16
Op donderdag 12 februari 2004 23:44 schreef DJ-B het volgende:
Ik zoek een vrij bekend hardstyle nummer. Het is ook gedraaid op Sensation Black 2003 en word soms op Giel Beelen op 3FM gebruikt al tune.Heb begint met een jongedame die in het duits praat over een of ander meisje en daarba begint het gebeuk
wie weet wie en hoe?
Dus is hier ook een langere versie van?
quote:Rank one feat. Shanokee - Such is life misschien? Anders heb ik meer details nodig..
Op donderdag 12 februari 2004 21:03 schreef marcel348 het volgende:
ik zoek een trance nummer. Het heeft een tempo van ongeveer 140 bpm en het heeft wel wat weg van barbers adadgio 4 strings, maar het is hoger en sneller. Er zit een soort vrouwenstem in meer een soort strings die meeneurieen met de muziek.Meer weet ik echt niet, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
alvast bedankt
quote:Daar lijkt het wel op. Alvast bedankt.
Op vrijdag 13 februari 2004 02:23 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Is dat niet heel toevallig Ard & Jorn - 16
Ik weet niet of dat ie ook op Sensation Black is gedraaid...
R&B ( beetje slow-jam eigenlijk )
Mannelijke zanger(s)
Refrein:
' No matter what you do... no matter what you do.................'
Beat:
Lijkt echt heeeeeeeeeeeeel klein beetje op 'Make love van Room6 ofzo ( axe reclame ). Maar dan langzamer.
Hazes : "hielp ik je daarom uit de sloot"
publiek: "UIT DE SLOOT !! KUT!! HOER!! LUL!!..."
ok, het niveau daalt nu, maar zo een versie zoek ik dus...
anybody ?
quote:Naar die versie ben ik ook benieuwd.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik zoek een versie van André Hazes' 'n Vriend waarbij je mensen hoort roepen:Hazes : "hielp ik je daarom uit de sloot"
publiek: "UIT DE SLOOT !! KUT!! HOER!! LUL!!..."ok, het niveau daalt nu, maar zo een versie zoek ik dus...
anybody ?
quote:Sterker nog, dat was um. Bedankt!
Op vrijdag 13 februari 2004 14:23 schreef DJ-B het volgende:[..]
Daar lijkt het wel op. Alvast bedankt.
quote:Toch niet "No Matter What" van onze vrinden van Boyzone?
Op vrijdag 13 februari 2004 15:05 schreef Mask0rz het volgende:
Ik zoek dit nr:R&B ( beetje slow-jam eigenlijk )
Mannelijke zanger(s)Refrein:
' No matter what you do... no matter what you do.................'Beat:
Lijkt echt heeeeeeeeeeeeel klein beetje op 'Make love van Room6 ofzo ( axe reclame ). Maar dan langzamer.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik zoek een versie van André Hazes' 'n Vriend waarbij je mensen hoort roepen:Hazes : "hielp ik je daarom uit de sloot"
publiek: "UIT DE SLOOT !! KUT!! HOER!! LUL!!..."ok, het niveau daalt nu, maar zo een versie zoek ik dus...
anybody ?
quote:Bedoel je deze misschien?!
Op vrijdag 13 februari 2004 15:05 schreef Mask0rz het volgende:
Ik zoek dit nr:R&B ( beetje slow-jam eigenlijk )
Mannelijke zanger(s)Refrein:
' No matter what you do... no matter what you do.................'Beat:
Nelly Ft Kelly Rowland - Dilemma
Je hoort een man hele tijd iets zingen, iets van "drive boy wild boy, give me an angel boy...boy and steal boy, you boy and...she smiled at you booooy....." gaat een tijdje door En af en toe een rustig stukje waarin je beetje gezoem hoort. Dan hoor je na een tijdje harde bass en dit weer er hele tijd erdoor.
Enig idee hoe dit heet?
Verder zoek ik nog een nummer, ook een trance nummer. Een beetje jungle achtig, met van die trommels die in begin redelijk rustig trommelen dan steeds sneller. Tja moeilijk uit te leggen. Volgens mij was dit thema van Innercity 2003 maar weet dit niet zeker. Werd ook op afgelopen Trance Energy gespeeld door Rank 1 Misschien heb je daar wat aan
Iemand enig idee?
quote:Underworld - Born Slippy.
Op vrijdag 13 februari 2004 20:42 schreef Payne_ het volgende:
Je hoort een man hele tijd iets zingen, iets van "drive boy wild boy, give me an angel boy...boy and steal boy, you boy and...she smiled at you booooy....." gaat een tijdje doorEn af en toe een rustig stukje waarin je beetje gezoem hoort. Dan hoor je na een tijdje harde bass en dit weer er hele tijd erdoor.
quote:Thanx! Nu nog uit zien te vinden hoe dat trommelliedje heet
Op vrijdag 13 februari 2004 20:46 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Underworld - Born Slippy.
Was net op TMF maar werd niet aan- of afgekondigd.
quote:Is een nummer van Rank 1, welke?? dat weet ik ff niet, sorry
Op vrijdag 13 februari 2004 21:46 schreef lament het volgende:
Weet iemand hoe het dance-nummer heet met die '2 Fast 2 Furious' -achtige clip? Live verslag van een illegale straatrace.Was net op TMF maar werd niet aan- of afgekondigd.
Alvast bedankt
quote:Was de titel niet Awakening??
Op vrijdag 13 februari 2004 22:06 schreef Dennis-V het volgende:[..]
Is een nummer van Rank 1, welke?? dat weet ik ff niet, sorry
quote:nee, tis echt R&B.
Op vrijdag 13 februari 2004 18:06 schreef Hans_Fots het volgende:[..]
Toch niet "No Matter What" van onze vrinden van Boyzone?
quote:nope.. jammer...
Op vrijdag 13 februari 2004 20:01 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Bedoel je deze misschien?!
Nelly Ft Kelly Rowland - Dilemma
Refrein:
' No matter what you do... no matter what you do...................for you...'
Beat:
Lijkt echt heeeeeeeeeeeeel klein beetje op 'Make love van Room6 ofzo ( axe reclame ). Maar dan veel langzamer."
quote:ja inderdaad, heel goed
Op vrijdag 13 februari 2004 23:04 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Was de titel niet Awakening??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |