Dat was 'm volgens mij jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:20 schreef Luuksor het volgende:
Ze vertellen dat over Baileys en iets met prik, voornamelijk club soda. Dit zou een reactie in je maag veroorzaken die hetzelfde is als dat je het in bijvoorbeeld een asbak/glas schenkt. Het word een soort purschuim. Maar je maagzuur is sterk genoeg om dat te voorkomen.
Het is uiteindelijk gewoon sinas met blueberry likeur, en bijna iedere brandowner heeft dat in zijn assortiment.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:20 schreef Stansfield het volgende:
Het enige raketje wat ik gedronken heb ik bacardi razz met sinas. Die smaakte echt als een raketje. Die andere ken ik niet.
Denk ook dat ik voor de blueberry gaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:32 schreef Curiosity het volgende:
Het is uiteindelijk gewoon sinas met blueberry likeur, en bijna iedere brandowner heeft dat in zijn assortiment.
Maar Baccardi spreekt meer mensen aan denk ik en is daarom ook de bekendste versie.
In Duitsland/Oostenrijk is dat vrij gebruikelijk, heet Radler. Verkopen ze ook kant-en-klaar in flessen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:45 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Nou cocktails wil ik ze niet noemen
Maar gister in 't café van m'n ouders waren stel duitsers die cola + bier en fanta met bier dronken, dat lijkt me nou echt niets...![]()
Misschien mis ik wel een hoop![]()
Actie? Hoe duur?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
hup
ik ben de laatste tijd lekker aan de amaretto sour
heb vandaag een ijscrusher gekocht bij de lidl![]()
meteen een fles rose's lime juice meegenomen, vanavond eens uitproberen of hij het ijs lekker crushed
17 euro, zo'n weekaanbiedingquote:
net gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef swarmahoer het volgende:
ga maar snel nog een pak sinasappelsap erbij halen
een muddlerquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef WyBo het volgende:
Ik ga morgen mojito's maken, ik heb alles al: munt, limoen, een long drink glas etc. etc. alleen het enige wat ik nog mis, is een "cocktailstamper"! Wat is de echte naam van zo'n ding en waar kan je het kopen?
En heeft er nog iemand nog tips hoe je makkelijk aan crushed ijs komt?
Zo, wat een goede naamquote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef -Dries- het volgende:![]()
Goed, gaan we gewoon hier verderMijn vriendin had laatst een heerlijk aardbeien cocktail verzonnen. Ze heeft hem ''Strawberry Fields Forever'' genoemd. Men neme:
- Rum
- Een willekeurig aarbeien lickeur
- Grenadine siroop
- Sinasappel sap
Lekker hoor!
Haha ik las dat recept, ik denk.. Das een Daiquiri! En toen zag ik de link. Probeer dees ook eens met ananas, aardbij of sinaasappelsap.. Sowieso, ipv de suikerwater kan je ook heel goed Triple Sec in doen, geeft het iets meer kick. Probeer em ook eens bevroren in de blenderquote:Op maandag 3 mei 2010 03:52 schreef ckiers het volgende:
Deze vind ik wel heel er lekker
* Witte Rum: (33%)
* Suikerwater: (33%)
* Citroensap: (33%)
* 3 Ijsblokjes
* 1 Banaan
http://www.mixjes.net/cocktails/banana-daiquiri
Ik heb net ook een non alcoholische (vriendin is zwanger) gemaakt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:45 schreef DesertRose het volgende:
Cocktails met dit weer![]()
Ik heb net een non alcoholische Caipirinha gemaakt
Sweet and Sour mix - suikerwater + citroensap (pure)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:38 schreef Luuksor het volgende:
Sweet & Sour mix is moeilijk te vinden in de winkels, maar de grotere/speciaalzaken hebben het vaak wel. Je kan het geloof ik ook zelf maken, met suiker, citroensap en nog iets (maar dat zou ik even moeten navragen).. Ik krijg deze cocktail altijd waar ik uitga, maar als ik hem thuis maak doe ik gewoon flink wat citroensap erbij ipv sweet& sour.. wel minder lekker tho..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |