abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46693901
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
(zo lijkt het alleen of ik altijd wodka in huis heb )
Wat is daar dan mis mee? Zie mijn bericht hierboven, dat ligt daar prima in de vriezer, wat mij betreft. Lekker toch, voor een cosmo op de vrijdagavond? Of begrijp ik je verkeerd?
I've seen angels fall from blinding heights
but you yourself are nothing so divine - just next in line
pi_46694011
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:55 schreef delores het volgende:
TS, ik weet niet of je al vaker cocktails gedronken hebt, dus misschien is de volgende waarschuwing overbodig. Van verschillende dranksoorten door elkaar slurpen kan een mens flink bezopen (of beroerd zelfs) worden. Ik kan er zelf iig *erg* slecht tegen, en vermijd het achter elkaar 'uitproberen' van cocktails met verschillende drank als basis. Niet eerst eentje met wodka, dan een met rum, dan een met tequila. Met name met tequila heb ik me al een paar keer flink verkloot...Dat verdraagt zich gewoon niet met andere alcoholische dranken, in mijn lijf dan - misschien dat anderen er geen last van hebben. In veel cocktails zitten van zichzelf al meerdere soorten drank, no worries there...maar drink niet *alles* door elkaar, wou ik maar ff zeggen
Ik zal eraan denken
Amsterdam O+
pi_46694196
Ik houd wel van een lekkere Molotov
.
.
.
.
.

pi_46694625
1 emmer
1 fles cachasa
half pak suiker
20 limoenen
1 emmer vol ijsklontjes
1 aardappel stamper

Limoen in 4 stukjes snijden
in de emmer met ijs gooien
cachasa erbij (Braziliaanse rum)
half pak suiker erbij
lekker hotseflotsen met de aardapppelstamper tot het ijs en de limoen ietwat gecrunched zijn
Met een juslepel serveren in plastic bekertjes

IDEAAL om voor veel mensen tegelijk een goddelijk frisse cocktail met een bite te serveren in de tuin op een zomerse dag.
pi_46696972
quote:
Over wodka gesproken. Als je een grote bierpul hebt en een klein jeneverglaasje (zoeen zonder voetje) dan kan je een vol jeneverglaasje met wodka in de bierpul zetten en daarnaast verder vullen met bier. Dat kan want de wodka is zwaarder. Bij de laatste slokken krijg je de wodka mee. Overigens alleen voor ervaren drinkers, 't is heavy, russisch recept.
Kun je ook met whiskey doen. ben even de naam kwijt, maar zelfde idee
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 26 februari 2007 @ 15:47:32 #231
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_46697281
Ik vraag even een merge aan
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_46701029
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:07 schreef delores het volgende:

[..]

Wat is daar dan mis mee? Zie mijn bericht hierboven, dat ligt daar prima in de vriezer, wat mij betreft. Lekker toch, voor een cosmo op de vrijdagavond? Of begrijp ik je verkeerd?
Nee, ik formuleerde het verkeerd, zo lijkt het als of ik een of andere wodka freak ben, terwijl ik er puur niet eens van hou. Maar je hebt gelijk, er is niets mis mee om zo nu en dan met een lekker cocktailtje op de bank te pleuren na een stevige dag werk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:40:37 #233
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48327838
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:46 schreef NJlo het volgende:
Jullie nog tips?

lekker vind ik persoonlijk een Embryo'tje, sambucca met baileys erop gelegd via de bolle kant van een lepel in een shotjesglas

om iemand lekker dronken te krijgen is een snowball geweldig, dopje cointreaux (sp?), 2 theelepels advocaat, in een wijnglas en opvullen met sprite of 7up.
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:40 schreef Pikkebaas het volgende:
Mojito ! Rum met ijs en munt, erg lekker!
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:55 schreef NJlo het volgende:
daar hoort toch ook nog limoen en suiker bij?
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef EricT het volgende:
Spuitwater, cubaanse rietsuiker, limoen, vers munt, cubaanse rum
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48334615
hmm nu ik dit door zit te lezen heb ik nog 2 ideetjes:

weet iemand mixjes met donker bier (daar hou ik persoonlijk iets meer van en een heel donkere cocktail lijkt me wel hip, gecombi'd misschien met black deviltjes ) ??

en weet iemand cocktails die in de fik moeten - liefst waarbij niet alle alcohol verdwijnt natuurlijk. Voor de simpsons-fans onder ons, flaming moe's anyone?
  zondag 15 april 2007 @ 00:23:24 #235
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_48338236
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef NJlo het volgende:
hmm nu ik dit door zit te lezen heb ik nog 2 ideetjes:

weet iemand mixjes met donker bier (daar hou ik persoonlijk iets meer van en een heel donkere cocktail lijkt me wel hip, gecombi'd misschien met black deviltjes ) ??

en weet iemand cocktails die in de fik moeten - liefst waarbij niet alle alcohol verdwijnt natuurlijk. Voor de simpsons-fans onder ons, flaming moe's anyone?
Fireball

1/2 deel Tequila
1/2 deel Sambuca
paar druppels tabasco

Pak een shotglas en vul deze voor de helft met Tequila. Vul aan met Sambuca en gooi hier een paar druppels Tabasco bij.

Aansteken en ongeveer 10-20 seconden laten branden en blaas het dan uit. Opdrinken door een rietje.je Wel hittebestendige glazen gebruiken.

Proost
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:17:03 #236
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_49651763
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Witte cacao is ook niet echt wit, maar doorschijnend, is algemeen verkrijgbaar.

[afbeelding]
Hebben witte cacao gebruikt voor onze welkomstcocktail afgelopen weekend. In principe gewoon een White Russian, alleen dan met Creme de Cacao ipv Kahlua. Wodka in de vriezer, Cacao goed koud, shaken met evenveel melk en serveren in een lange flute. Het was de opening voor een motorbedrijf, dus de cocktail heette: Melk: De Witte Motor
pi_50395985
Waar kan ik een fles Blueberry (sinas) kopen? Hoef ik toch niet in een slijterij te zijn? Zou wel mooi zijn, want ik heb nog een gall&gall bon.
pi_50396193
De cocktails van de Index worden nergens overtroffen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50399098
Frambozen in de blender, samen met een bolletje vanilleijs in een glas en afvullen met champagne
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:29:41 #240
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_50402118
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:03 schreef Nashje het volgende:
Waar kan ik een fles Blueberry (sinas) kopen? Hoef ik toch niet in een slijterij te zijn? Zou wel mooi zijn, want ik heb nog een gall&gall bon.
Je bedoelt blueberry likeur, dat is gewoon te koop bij de slijter.
Wat bedoel je met sinas, ga je een raketje maken?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_50403242
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:35 schreef Punnik het volgende:
Malibu met Chocolade-melk [vloeibare Bounty]
Met een scheut baileys erbij is het ook lekker
pi_50410745
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Je bedoelt blueberry likeur, dat is gewoon te koop bij de slijter.
Wat bedoel je met sinas, ga je een raketje maken?
. Smaakt naar een raket ja.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 00:02:29 #243
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57140798
Ik heb eens gelezen dat bij sommige mixes je een soort van "bal" in je maag krijgt. Schijnt erg gevaarlijk te zijn, sindsdien heb ik eigenlijk nooit meer mixes gedronken. Op een baco'tje en Bacardi Razz & Coke na dan...
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57140880
Alcohol is gevaarlijk.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 00:11:39 #245
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57140943
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 00:08 schreef Nashje het volgende:
Alcohol is gevaarlijk.
True. Maar dat vond ik wel een heel raar verhaal. Echt een soort bal in je maag.
- james 'jimmy' dean
pi_57141004
slechte kick
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 00:18:32 #247
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57141085
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 00:02 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb eens gelezen dat bij sommige mixes je een soort van "bal" in je maag krijgt. Schijnt erg gevaarlijk te zijn, sindsdien heb ik eigenlijk nooit meer mixes gedronken. Op een baco'tje en Bacardi Razz & Coke na dan...
volgens mij is dat echt dikke onzin
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 4 maart 2008 @ 00:27:59 #248
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57141256
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 00:18 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

volgens mij is dat echt dikke onzin
Was iets met jus d'orange. Weet niet meer hoe ie nou precies in elkaar zat.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:20:10 #249
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_57148198
Ze vertellen dat over Baileys en iets met prik, voornamelijk club soda. Dit zou een reactie in je maag veroorzaken die hetzelfde is als dat je het in bijvoorbeeld een asbak/glas schenkt. Het word een soort purschuim. Maar je maagzuur is sterk genoeg om dat te voorkomen.
pi_57148437
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:20 schreef Luuksor het volgende:
Ze vertellen dat over Baileys en iets met prik, voornamelijk club soda. Dit zou een reactie in je maag veroorzaken die hetzelfde is als dat je het in bijvoorbeeld een asbak/glas schenkt. Het word een soort purschuim. Maar je maagzuur is sterk genoeg om dat te voorkomen.
Zelfs in een asbak wordt het geen vaste substantie, meer een gel(ei), in ieder geval totaal niet schadelijk voor je (alsof het verkocht zou worden als het dodelijk zou zijn).

Toch redelijk wat geld mee verdiend (en gratis drank) vroeger door voor een riks zo'n shot te nemen, als weer eens iemand dacht dat het schadelijk zou zijn....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')