Bacardi Razz dat ken ik niet. Wat is dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:51 schreef ROG het volgende:
Bacardi Razz met Coca Cola! Of Sprite.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bacardi Razz dat ken ik niet. Wat is dat?
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef ROG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zit in een Lemon fles zeg maar, rum met een frambozen smaak (raspberry -> razz). Lekker zacht en zoet. In een mix met cola veel minder mat dan een reguliere Baco.
Wordt érg veel gedronken op Curacao, nu sinds kort ook in de winkels in Nederland. In een enkele discotheek wordt het al geschonken, al moet je het barpersoneel wel even de fles aanwijzen.
Érg lekker gemixt met cola dus als je tja, qua smaak van cola/Sprite, Roosvicee, vruchtensapjes, etc. houdt. -> in andere woorden: framboos moet wel je ding zijn.
Ben deze tegen gekomen:quote:Op zondag 31 juli 2005 02:41 schreef Molluck het volgende:
Hoe heet deze mix? Ik kreeg hem van een vriend van me die barman is, maar hij wilde niet zeggen hoe die heette en wat er precies in zat
iig Blue Curacao en Flugel, maar wat verder en hoe heet het?
Waar haal je die swee en sour mix dan vandaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Luuksor het volgende:
Mojito is inderdaad erg lekker! Maar mijn favoriet blijft:
Linchburg Lemonade
1 deel whisky
1 deel sweet and sour-mix (bij de gewone slijter helaas nog niet kunnen vinden..)
2 delen 7-up
shaken, serveren met schijfje citroen.. erg smakelijk
White russianquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Aventura het volgende:
White Russian, heerlijk!!
30 ml wodka, 20 ml Kahlua, 20-30 ml melk en evt. wat room.
Volgens deze link is Citronadequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:03 schreef linde002 het volgende:
Heb ik allebei op vakantie gehad, helaas heb ik geen flauw idee wat citronade is en hoe ik dit kan maken. Dit geld ook voor ananassap, waar kan ik dit vinden? of hoe maak ik dit?
en ananassap dat moet bij de AH wel te vinden zijnquote:Citronade
Ingredients:
8 oz Lemonade
3 shots Absolut Citron
Mixing instructions:
Mix Lemonade and Citron into a Collins glass....shake or stir, add ice, and drink.
ok bedankt, ik zal eens kijken. Wel raar want de citronade kwam daar gewoon uit 1 fles (premix?). Ik zal het eens proberen iig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Volgens deze link is Citronade
Citronade
Ingredients:
8 oz Lemonade
3 shots Absolut Citron
Mixing instructions:
Mix Lemonade and Citron into a Collins glass....shake or stir, add ice, and drink.
en ananassap dat moet bij de AH wel te vinden zijn
In bier zit zo weinig alcohol dat ik niet snap waarom je het zou willen mixen, ik ken alleen de mix met 7-UP...Sneeuwwitje is dat geloof ik, maar dat vind ik dus echt niet te pruimenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:17 schreef TheMus het volgende:
eej mensen hier!
hebben er nog mensen die andere cocktails mej bier weten?!
laat ze ff weten!
Marshalquote:Op woensdag 21 september 2005 21:17 schreef TheMus het volgende:
eej mensen hier!
laat ze ff weten!
Klinkt goed al zou ik het persoonlijk eerder met koude chocolademelk doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:30 schreef Brentmeister het volgende:
Warme chocolademelk met muntlikeur. Vloeibare After Eight![]()
Warme is echt heerlijk, vooral op de koude winteravondenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klinkt goed al zou ik het persoonlijk eerder met koude chocolademelk doen.
quote:Van de week had ik een gesprek met een collega over cocktails. Zij is helemaal gek op een cocktail die Caipirinha heet. Zelf had ik er nog nooit van gehoord, maar het klonk iig wel lekker.
Om nu onnodig veel geld te gaan uitgeven tijdens het uitgaan om allerlei cocktails te proeven lijkt me niet zo een goed idee. Daarom ben ik opzoek naar een boekje met daarin allerlei recepten voor alcohol houdende cocktails. Op het internet zijn er natuurlijk genoeg te vinden... alleen vraag ik me af welk van deze boekjes goed is.
Mijn vraag is dus simpel. Heeft iemand ervaring met dergelijke boekjes en raadt me een specifieke aan?
Thx!
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:30 schreef Falco het volgende:
Jongens, jongens! Wat ik deze jaarwisseling ontdekt heb, WORDT de nieuwe trend van 2006: DE Falco-mix! Teringjantje, wat is die lekker en hij is nog simpel te bereiden ook. Dit is echt gruwelijk lekker.
Het recept:
Ingrediënten:
- Een pak karnemelk
- Wodka
- 7UP
Bereiding:
Schenk achtereenvolgens in een wijnglas:
- 30% Wodka
- 40% Karnemelk
- 30% 7up
en je hebt je Falco-mix gemaakt, geniet ervan!
Dat is een goede tipquote:Op maandag 2 januari 2006 23:48 schreef Pilootje het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden om zelf coctails te maken: Koop eens het boek 365 cocktails van brian lucas. Verkrijgbaar bij bol.com o.a. Mooi boek, veel foto's en uitleg.
Flesje Underberg in bier glas gieten en daarna bier derbijquote:Op woensdag 21 september 2005 21:17 schreef TheMus het volgende:
eej mensen hier!
laat ze ff weten!
Nou cocktails wil ik ze niet noemenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:17 schreef TheMus het volgende:
eej mensen hier!
laat ze ff weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |