quote:Oei...dat klinkt verre van fijn en zal je vast niet in de kouwe kleren gaan zitten lijkt me...? Kan zo boos worden dat mensen elkaar zulke dingen aandoen. Afschuwelijk! Sterkte Graveland!
Op dinsdag 3 februari 2004 10:41 schreef Graveland het volgende:
Kut, slecht geslapen, gister beroofd/bedreigd op 't station
strax officieel aangifte doen op 't Politiebureau
Ot: ik moet mijn conclusies schrijven t.o.v. 2 onderzochte kinderen. De 'feiten' uit het ene onderzoek heb ik al wel beschreven maar het is zooo moeilijk om daar een goed kloppend geheel van te maken, zodat alle puzzelstukjes in elkaar vallen... Bovendien vind ik het nogal wat om conclusies te schrijven over een kind dat je een keer of drie hebt gezien en waarbij ouders en school niet helemaal met elkaar eens zijn. Ik voel me zo'n broekkie op zulke momenten...
quote:Ik kom er wel overheen, ik leef nog, en dat geld verdien ik wel terug
Op dinsdag 3 februari 2004 10:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Oei...dat klinkt verre van fijn en zal je vast niet in de kouwe kleren gaan zitten lijkt me...? Kan zo boos worden dat mensen elkaar zulke dingen aandoen. Afschuwelijk! Sterkte Graveland!
Ot: ik moet mijn conclusies schrijven t.o.v. 2 onderzochte kinderen. De 'feiten' uit het ene onderzoek heb ik al wel beschreven maar het is zooo moeilijk om daar een goed kloppend geheel van te maken, zodat alle puzzelstukjes in elkaar vallen... Bovendien vind ik het nogal wat om conclusies te schrijven over een kind dat je een keer of drie hebt gezien en waarbij ouders en school niet helemaal met elkaar eens zijn. Ik voel me zo'n broekkie op zulke momenten...
NAV jouw reactie: succes daarmee, dingen schrijven over mensen is altijd lastig, vooral als je ze hebt moeten onderzoeken
ik wil het namelijk overdacht doen een keer ipv hoppakee meteen stoppen en wel zien waar het schip strandt
Nu een beetje kloten met jazz accoorden enzo...
Straks even wat aan school doen en dan vanavond waarschijnlijk weer weg. Ik vermaak me wel.
Zit nu op school, maar heb geen zin meer.
Nog 2 uurtjes hierna.. dat overleef ik vast nog wel
Voor de rest voel ik me redelijk moe en uitgedroogd, meer water drinken
Verder de heel dag spelletjes aan het spelen en dat bevalt goed
playing: "Dune & London Session Orchestr - Nothing Compares 2 U" .:128kbps|Stereo|4:42:. <-- kut
drink nu bacardi <-- beter
buiten is het lekker weer <-- kut
moet me nog scheren en eten enzo <-- kut
hmmm denk dat dit een typische kut dag is
quote:DE, was jij niet wat aan het hyperen de laatste dagen? Met je wilde plannen.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:14 schreef DarkElf het volgende:
ideetjes om te stoppen met mijn medicatie beginnen steeds meer vorm aan te nemen.
OT:
Ik voel me enigszins verlamd. Ben zojuist naar de tandarts geweest en heb me lekker laten verdoven. Gevolg is echter dat ik nu alleen gepureerde bananen naar binnen kan slobberen.
En ik heb zo'n honger!!!!!!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:46 schreef Moonah het volgende:[..]
DE, was jij niet wat aan het hyperen de laatste dagen? Met je wilde plannen.
OT:
Ik voel me enigszins verlamd. Ben zojuist naar de tandarts geweest en heb me lekker laten verdoven. Gevolg is echter dat ik nu alleen gepureerde bananen naar binnen kan slobberen.
En ik heb zo'n honger!!!!!!
nee serieus, denk ik hier al langer over, de bijwerkingen worden steeds heftiger namelijk en dat bevalt me niets en wil zeer graag weten of therapie er in wat voor mate dan ook invloed op kan uitoefenen. dus nu kan ik het het beste proberen, in een relatief veilige omgeving en nog een paar maanden therapie voor de boeg
enne sterkte. bananen jakkes!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:53 schreef Moonah het volgende:
Ik snap je goed hoor DE! En idd nu heb je een veilige omgeving. Maar een paar maanden is wel erg kort...
Anyway, het klinkt weloverwogen.
ik ben benieuwd, mijn man staat er achter, snapt mijn motieven en dat vind ik ook belangrijk.
en nu OT ik moet echt iets gaan doen, ben lui!!!! pfff verschrikkelijk
oftewel: niet zo'n leuke sfeer hier
ik ga maar es wat nuttigs doen
Verder word ik helemaal gestoord van het uitzoeken van een particuliere verzekering!
quote:oeh heb je die geile wijventelefoon?
Op dinsdag 3 februari 2004 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
Onwijs blij met mijn telefoon
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:54 schreef DarkElf het volgende:[..]
oeh heb je die geile wijventelefoon?
quote:Klinkt goed
Op dinsdag 3 februari 2004 14:07 schreef DarkElf het volgende:[..]
![]()
ik ben benieuwd, mijn man staat er achter, snapt mijn motieven en dat vind ik ook belangrijk.
quote:Join the club!
en nu OT ik moet echt iets gaan doen, ben lui!!!! pfff verschrikkelijk
* Peregrijn rekt zich nog eens loom uit en gaat verder met lamballen
Het was echt heerlijk weer vanmiddag, het leek wel zomer! Of op z'n minst lente Die paar uurtjes werken vandaag gingen dan ook erg lekker
Zometeen even lekker douchen, en daarna beetje opruimen
quote:Ok, school gedaan, nu ben ik het allemaal even zat. Muziek op standje heel hard en even ontspannen.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:05 schreef Subterranean het volgende:
Ik voel mij wel ok. Net in Amsterdam geweest en gelukkig mijn pinpas vergeten, zodat ik geen cd's ging kopen.
Nu een beetje kloten met jazz accoorden enzo...
Straks even wat aan school doen en dan vanavond waarschijnlijk weer weg. Ik vermaak me wel.
Allemaal nog steeds ok. Vanavond niet weg, maarja, boeit het ook. .
In ieder geval voel ik me nu weer even helemaal blij. Het optreden is definitief en sommige andere dingen zijn ook heel prettig ZB
Heb echt zo'n bruisend energie balletje in mijn buik! Heerlijk!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:09 schreef koala2002 het volgende:
Fijne dag vandaag
Vanochtend theorie-examen gehaald
Vanmiddag met zus de stad in geweest
Heerlijk
OT heb net lekker kinderachtig de eendjes e.a. eten gegeven en tegelijkertijd eens zeer dichtbij mijn zwanenvriend geweest: wat zijn die groot van dichtbij!!!!
Vanmiddag een echte chick movie gekeken met twee vriendinnen en niet te vergeten een grote bak Ben & Jerry's chocolade ijs
la la la. even eten nu en dan lekker naar mn vriend toe.. en daar slapen vannacht
Daarnaast voel ik me afwachtend op een berichtje van iemand, hopelijk met leuk 'nieuws'.
Er is nog hoop, er is nog hoop! Yay!
4 maanden in de put gezeten over 1 of andere eikel en zogenaamde vrieden die dat tog niet bleken te zijn...
en nu voel ik me beter dn nooit tevoren..
tarotkaarten hadden zeker gelijk een jaar terug..
en nu ook. tijdvoor vernieuwing, een nieuwe liefde in je leven..
ik ben vrolijk
sorry, t moest er even uit..
mijn punten op school zijn weer lekker hoog..
quote:Kun je voor mij ook niet even tarotkaarten leggen ?
Op dinsdag 3 februari 2004 19:23 schreef Milkwoman het volgende:tarotkaarten hadden zeker gelijk een jaar terug..
Ot: wel relaxed (ook al liggen er nog wat regeldingen) en lekker warm...Nu verlang ik nog naar een arm om mee heen, maar daar kan ik zoals altijd naar fluiten helaas...
En nog maar 3!!! dagen stage...
quote:gaat moeilijk.. meestal heb je in de bieb voorbeeldboeken liggen, hoe t moet, stap voor stap.. probeer t eens.. is echt fijn
Op dinsdag 3 februari 2004 19:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Kun je voor mij ook niet even tarotkaarten leggen ?
quote:Ik heb ook wel tarotkaarten, maar kan er nu niet bij (ze liggen bij mijn ouders ivm verhuizing), vandaar mijn vraag...
Op dinsdag 3 februari 2004 20:15 schreef Milkwoman het volgende:[..]
gaat moeilijk.. meestal heb je in de bieb voorbeeldboeken liggen, hoe t moet, stap voor stap.. probeer t eens.. is echt fijn
heeft me heel erg geholpen.
OT: nog steeds wel warm, maar nog steeds geen arm en dat rijmt! hihi!
gek heb ineens zin in janken
woei van fotootjuhs maken en bewerken word ik altijd weer blij
quote:Je geeft het of je krijgt het?
Op dinsdag 3 februari 2004 20:49 schreef zwaaibaai het volgende:
zo hee, ik ben echt rete moe. Zware dag, en therapie is vermoeiend voor de mensch
O.t. En ja ben ook vreselijk moe! Heb de griep en toch gewerkt...niet slim..., maar dat merk ik 's avonds pas, nu dus! En moet mijn hele huis nog opruimen.... niet fijn
Wat ben ik toch ook een zeikwijf! Mja
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 03-02-2004 21:16]
Nighty night
quote:alweer??? jij bent echt niet bij te houden..
Op dinsdag 3 februari 2004 20:50 schreef _SunShine_ het volgende:
een beetje verliefd
ot: koppijn, maar verder wel goed..
Lekker dus
Maarja gaat wel weer over
Zometeen maar weer ff flink vanme afschrijven...
Verrassend fris dus (bring on that marathon
)
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 09:10 schreef syrek het volgende:
Ik voel me alsof ik rond 02.00 naar bed ben gegaan en om 07.00 weer ben opgestaan.Verrassend fris dus
(bring on that marathon
)
Ik voel me best fijn wederom, zit weer op het werk, en het is goed uit te houden hier
Ik voel me onwijs onzeker over het uiten van mijn gevoel gisternacht.
maar voel me wel okee, hoor net dat 1 tentamen een opdracht wordt dus ben de rest van de week vrij
Stageverslag net in tig-voud uitgeprint en dat is dus (uitgezonderd van het inbinden) ook af!
Verder voel ik me wel goed. Vanavond naar Odeon met o.a. mijn zus (nog even genieten van het feit dat ik op loop/fietsafstand van haar af woon) en vrijdag heerlijk naar Soulvation! Heb er zin in!
Ik voel me niet super goed, ik voel me niet slecht. Ik voel me gewoon gewoon
quote:Dan slaat het waarschijnlijk op je hele stage
Op woensdag 4 februari 2004 13:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nog 2,5 dag stageVanochtend kwam mijn soms wat vreemde begeleider out of the blue met de mededeling: Ik ben trots op je! Wel aardig maar een beetje vreemd weer, zeker omdat er niet aanleiding toe was om dat te zeggen (ik zat gewoon aan een verslag te typen).
OT:
Ik voel me perfekt. Ben momenteel druk verwikkeld in allerlei sollicitatieprocedures, waarvan sommige ook veelbelovend zijn en daarnaast druk bezig met het plannen van een weekje Zweden. Eens kijken of de Zweedse dames echt zo mooi zijn Verder ben ik gewoon supervrolijk
En dat is niet leuk!
quote:Ruilen?
Op woensdag 4 februari 2004 17:56 schreef thaleia het volgende:
Ik weet dat ik er op de lange termijn bepaald niet gelukkig van zou worden, maar zo af en toe verlang ik toch hevig naar een suf leventje dat zich voornamelijk afspeelt thuis op de bank en met een klein, eenvoudig baantje daarnaast. De 'moeilijke weg' mag dan zeker het interessantst zijn, hij is ook verreweg het vermoeiendst
Ik verveel me voor de zoveelste keer weer eens de pleuris....
Daarnaast ben ik niet in staat iets te eten, en ik voel dat ik het eigenlijk toch nodig heb. Misschien wat yoghurt nemen dan maar, later op de avond. Moet nu weg. Bah Mja, wel even door de frisse lucht.
btje achter de computer hangen
btje piano spelen
btje inlezen voor 2e semester
heeerlijk
quote:Ja, ik voel me goed
Op woensdag 4 februari 2004 19:57 schreef hellmondunited het volgende:
Nog iemand wat goeds te melden?
[Peregrijn adviesmode]
En jij moet je ex eens leren loslaten. Je wanhopige pogingen tot vriendschap frustreren je alleen maar en leveren niets op. Een hechte vriendschap met je ex is een illusie. Ga verder met je leven.
[/Peregrijn adviesmode]
quote:probeer het ook.. wilde het nog een kans geven maar dan begint ze gelijk weer over onze relatie.. nooit gaat het ergens anders over.. mja zal ik haar dan toch maar definitief uit mijn lijst gooien? is ff hard maar wel beter denk ik..
Op woensdag 4 februari 2004 20:24 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Ja, ik voel me goed
[Peregrijn adviesmode]
En jij moet je ex eens leren loslaten. Je wanhopige pogingen tot vriendschap frustreren je alleen maar en leveren niets op. Een hechte vriendschap met je ex is een illusie. Ga verder met je leven.
[/Peregrijn adviesmode]
quote:Nog steeds dit, maar nu ook heel moe.:(
Op woensdag 4 februari 2004 18:30 schreef Subterranean het volgende:
Kalmte.
Buitengewone kalmte
.
Ja best lekker eigenlijk...voldaan/relax.
quote:Werken met gehandicapten is leuk hoor
Op woensdag 4 februari 2004 20:46 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me wel goed
vanmiddag solicitatieformulier ingevult voor een ziekenhuis....kreeg nog weer zo'n lange lijst om in te vullen als reactie op mijn solicitatie...
en gesoliciteerd bij een instelling voor gehandicapten hier in de buurt, gewoon als tijdelijke oplossing....aangezien ik niet echt hoop heb dat t uitzendbureau nog leuk werk voor me vind
Ik voel me relaxt.
quote:dat weet ik wel zeker
Op woensdag 4 februari 2004 21:31 schreef juss het volgende:[..]
Werken met gehandicapten is leuk hoor
. Is denk ik leuker dan wat je hebt gedaan
.
Ik voel me relaxt.
ot ik voel me goed
quote:Ze wil je stiekem vast nog wel een beetje terug, anders zeg je zoiets niet
Op woensdag 4 februari 2004 19:37 schreef hellmondunited het volgende:
Echt mega verdrietig!!
mijn ex mist me en denkt kei veel aan me maar ze wil gewoon niet verder met me! ze wil niet eens fatsoenlijke vrienden zijn!
waar slaat dit toch allemaal op!?!?! dat ze er dan gvd niet over begint! ze doet mij er alleen maar verdriet mee EN DAT WEET ZE !
quote:Knufkuskroel.
Op woensdag 4 februari 2004 22:38 schreef QyRoZ het volgende:
Matig.
Ik voel me geweldig!
Dank u.
Wel een erg fijne ervaring beleefd vanavond, was super!
quote:Hey
Op donderdag 5 februari 2004 00:18 schreef hardsilence het volgende:
Ik lig voor het oprapen.
Ik kan helaas niet meer op je reageren in het fotoboek, aangezien ik daar een Permanente ban heb gekregen
quote:Goh, het was anders bedoeld vandaar de verandering. Maar goed, ook jij een goede nacht.
Op donderdag 5 februari 2004 00:20 schreef Hepyro het volgende:
Heyik ben ook moe
Ik kan helaas niet meer op je reageren in het fotoboek, aangezien ik daar een Permanente ban heb gekregen
verder wel okee, school moet stukken beter, maar de rest loopt alleamaal wel aardig
quote:Nog steeds
Op dinsdag 3 februari 2004 23:28 schreef devv05 het volgende:[..]
alweer??? jij bent echt niet bij te houden..
lekker aardig ben je weer
Nog maar 2 dagen stage (wel nog 2 adviesgesprekken met ouders voeren met een slaperig hoofd, dat is iets minder), maar gister was echt GEWELDIG.
Ben naar de show 'Met hart en ziel' geweest, waarin de Band of Glory de belangrijkste muziek door de jaren heen presenteert en het was lachen (en dus ook een beeeeetje te laat voor door de week, boeien!).
Danny Rook zat ook in de zaal (niet echt boeien), de zangeres is een nicht van een oud vriendin/klasgenootje, Jeroen Kijk in de Vegte die het geheel erg leuk presenteerde , de oude bassist van Prozak gespot
(sinds lange tijd weer eens gezien), Vincent Bijlo die in de zaal ernaast een show gaf en later gewoon tussen het publiek een palm biertje dronk en verder nog veel bekende gezichten uit de buurt en niet te vergeten: een geweldige show van de Band of Glory met heerlijke muziek die ze erg grappig en leuk presenteerden.
Topavond en een mooi afscheid van Zwolle (bijna dan, vrijdag nog Soulvation )!
quote:Vertel haar gewoon dat het zo niet werkt en gooi haar dan uit je MSN-lijst. Sowieso zou ik MSN niet als medium gebruiken als ik je was om met haar te communiceren, want het geeft een vertekend beeld van de onderlinge gevoelens. Nuances en dergelijke zijn er niet in te maken. Bel haar op en spreek af om het geheel af te sluiten en verbreek het contact. Misschien even moeilijk, maar je gaat je er een stuk beter door voelen.
Op woensdag 4 februari 2004 20:31 schreef hellmondunited het volgende:[..]
probeer het ook.. wilde het nog een kans geven maar dan begint ze gelijk weer over onze relatie.. nooit gaat het ergens anders over.. mja zal ik haar dan toch maar definitief uit mijn lijst gooien? is ff hard maar wel beter denk ik..
OT:
In het kader van "verlies-je-ritme-niet", vanochtend weer om 8 uur opgestaan. Wat zullen we vandaag weer eens gaan doen. Ik denk dat ik mijn oude studieprut maar eens opruim en dan weer lekker ga lamballen
Ik hoop toch op korte termijn iets te doen te krijgen, want dit hou ik geen weken meer vol. (Nu is het de hele dag spelletjes spelen echter nog wel prettig
quote:auw
Op donderdag 5 februari 2004 08:55 schreef Copycat het volgende:
Klote.
Vannacht tot half een zitten werken om er vanochtend achter te komen dat ik een schijffout heb.
Weg werk.
Ik voel me daarentegen wederom
quote:Ik ben heel blij voor je
Op donderdag 5 februari 2004 09:25 schreef The-1 het volgende:[..]
auw
that's fucked up
Ik voel me daarentegen wederom
Heb het thuis op de laptop staan, desnoods ga ik dat kreng wel even ophalen.
quote:was jij gister ook niet echt..
Op donderdag 5 februari 2004 08:12 schreef _SunShine_ het volgende:[..]
Nog steeds
lekker aardig ben je weer
Hier nog steeds alles goed... Nog 4 uurtjes school en ik heb weekend En gisteravond was weer geweldig
Zo'n smeltpot is het nu in mijn hoofd. Dat het er allemaal inpast...
en dan ga ik me vast vanavond om 20.00 weer verslapen
maar wat?
[Dit bericht is gewijzigd door Mahavishnu op 05-02-2004 14:07]
Ontopic: goed, alleen wat gefrustreerd omdat het leren niet zo goed gaat als ik zou willen.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 05-02-2004 14:30]
quote:Hier had niemand wat aan. Weggehaald. Gewoon twee kutdagen achter elkaar.
Op donderdag 5 februari 2004 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
What's wrong?
Ontopic: goed, alleen wat gefrustreerd omdat het leren niet zo goed gaat als ik zou willen.
[Dit bericht is gewijzigd door Mahavishnu op 05-02-2004 14:09]
quote:Hoi
Op donderdag 5 februari 2004 14:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Soort van rot!
Met mij gaat het trouwens goed, ik voel me vandaag lekker fit en creatief
quote:Heey, dat is lief van je!
Op donderdag 5 februari 2004 14:10 schreef Hepyro het volgende:[..]
Hoi
ik kom je een beetje opvrolijken
kan niet meer in fotoboek posten dus zeg ik bij deze ff gedag!
Met mij gaat het trouwens goed, ik voel me vandaag lekker fit en creatief
quote:Graag gedaan hoor
Op donderdag 5 februari 2004 14:15 schreef gekke_sandra het volgende:
Heey, dat is lief van je!![]()
quote:Ik vind het ook jammer en die ban is waarschijnlijk t/m 2005, hopelijk duurt het korter maar ik vrees het ergste..
Gelukkig voel jij je wel goed en jammer dat je niet meer in fotoboeken kan postenis die ban voorgoed?
Je kan evt. online komen op msn, dan leg ik je de rest uit anders word het hier wat offtopic
quote:Gefeliciteerd
Op donderdag 5 februari 2004 15:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoera ik leef nog
*moet nog 3 uur zitten. Pinguins slaan dan maar
quote:Je had iets anders verwacht dan?
Op donderdag 5 februari 2004 15:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoera ik leef nog
Ik ben er lichtelijk van aan het balen dat een van mijn topleerlingen, die ontzettend aardig is EN altijd negens haalt, voor het zojuist door mij nagekeken proefwerk onder de zes uitkomt. Iedereen kan weleens een slechte dag hebben, maar normaliter leidt een slechte dag bij die jongen tot een 8,5. Ofzo. Nouja, gisteren was ik blij verrast door een 'mindere god' die het ineens heel goed deed en hij was zelf ook blij verrast. Ergens heeft het wel iets moois, mijn vak en de betrokkenheid die ik voel bij die kids.
quote:Hihi, dat spelletje heb ik laatst ook gedaan, alleen is de lol er aardig snel af helaas. Weet jij nog andere grappige spelletjes?
Op donderdag 5 februari 2004 15:16 schreef Pheno het volgende:[..]
Pinguins slaan dan maar
Ot: Moe. Net de twee gesprekken gehad (waarvan ik er zelf 1 heb gevoerd). Ging op zich wel ok, maar mijn begeleider kan me dan achteraf een nare bijsmaak geven door te zeggen dat ik eigenlijk een paar maanden langer stage zou moeten lopen om dat goed onder de knie te krijgen (ik vind het ook moeilijk en moet ook nog wel veel leren maar -> ), terwijl hij tijdens het gesprek weer niet eens kon laten om te zeggen hoe goed ik het wel niet deed. Tja, wat moet je daar nou weer mee. Mwjah, nog 1 dag en de verslagen wat aanpassen en dan is het toch afgelopen met mijn stage en hoef dus niet meer om te gaan met de vreemde stemmingen van mijn begeleider. Zucht. Zo, dat is eruit.
quote:Het is misschien privé maar wat is er dan precies gebeurd?
Op donderdag 5 februari 2004 15:58 schreef zwaaibaai het volgende:
Genaaid, met de grote "G"
Ben gewoon benieuwd
quote:het is prive, maar ik ben erg radeloos nu
Op donderdag 5 februari 2004 16:14 schreef Hepyro het volgende:[..]
Het is misschien privé maar wat is er dan precies gebeurd?
Ben gewoon benieuwd
quote:misschien moet ik dat is doen.. mja dat durf ik nooit..
Op donderdag 5 februari 2004 08:54 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Vertel haar gewoon dat het zo niet werkt en gooi haar dan uit je MSN-lijst. Sowieso zou ik MSN niet als medium gebruiken als ik je was om met haar te communiceren, want het geeft een vertekend beeld van de onderlinge gevoelens. Nuances en dergelijke zijn er niet in te maken. Bel haar op en spreek af om het geheel af te sluiten en verbreek het contact. Misschien even moeilijk, maar je gaat je er een stuk beter door voelen.
OT:
In het kader van "verlies-je-ritme-niet", vanochtend weer om 8 uur opgestaan.Wat zullen we vandaag weer eens gaan doen. Ik denk dat ik mijn oude studieprut maar eens opruim en dan weer lekker ga lamballen
Ik hoop toch op korte termijn iets te doen te krijgen, want dit hou ik geen weken meer vol. (Nu is het de hele dag spelletjes spelen echter nog wel prettig
quote:Totaal offtopic:
Op donderdag 5 februari 2004 15:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Hihi, dat spelletje heb ik laatst ook gedaan, alleen is de lol er aardig snel af helaas. Weet jij nog andere grappige spelletjes?
Ontopic:
2 uur + 40 minuten and counting...ik sla en schiet nu pinguins...nu wel een competitie opgezet met de collega's
quote:Oke
Op donderdag 5 februari 2004 16:15 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
het is prive, maar ik ben erg radeloos nu
Sterkte iig
Morgen ben ik jarig, van het weekend naar Brussel (en naar de Fuse) en misschien nog effe carnavallen
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:15 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
het is prive, maar ik ben erg radeloos nu
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 05-02-2004 17:28]
quote:Overleg met de juiste mensen. Vertrouw je gevoel, maar ben wél reëel. Succes hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 17:57 schreef DarkElf het volgende:
godver, door alle verontruste reacties van mensen zou ik toch bijna gaan twijfelen of ik wel het goede doe nu...?
quote:hey meiss dat was zeker gzellig, alleen de reden heel wat minder..
Op dinsdag 3 februari 2004 18:19 schreef diannetjhu het volgende:
Voel me best lekker eigenlijk![]()
Vanmiddag een echte chick movie gekeken met twee vriendinnen en niet te vergeten een grote bak Ben & Jerry's chocolade ijs
la la la. even eten nu en dan lekker naar mn vriend toe.. en daar slapen vannacht
![]()
OT: voel me echt behoorlijk kut.. het is uit met Bas.. (het is toch uitgekomen, en na lang nadenken was ik zelf ook van plan het uit te maken..) en jah, voel me dr toch wel heel erg kut over..
..maar we blijven vrienden.. ik merk dr veel van.. NOT!! hij ontwijkt me gewoon.. probeer ik een gesprek met hem te beginnen net op msn.. is hij opeens offline..
ik weet het niet meer hoor.. nou jah, ik zie het allemaal morgen wel weer op school, praat dan misschien maar eens ff goed met m, en anders maar niet en hopen dat het volgende week weer gewoon gaat..
quote:en hoe ging het..?
Op donderdag 5 februari 2004 20:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
vermoeid, heb vandaag mijn laatste tentamens gehad...
bah
Aanvulling:
Oja, en ik ga even mijn moeder bellen
zat heel erg aangeschoten in mn laatste les.. bijna zat dat was wel geinig iedereen wist t behalve docent ^^
quote:Goed gesprek gehad met mijn moppie, en ik/we ben/zijn er uit. Toch nog maar even niet, er staat te veel op het spel en dat moet ik wel serieus nemen...... mezelf dus ook gewoon serieus nemen in wat ik heb... en da's wel wennen hoor die instelling
Op donderdag 5 februari 2004 18:04 schreef Moonah het volgende:[..]
Overleg met de juiste mensen. Vertrouw je gevoel, maar ben wél reëel. Succes hoor.
En jij sterkte met wat je zoveel doet, hoop dat je er rust in kan vinden
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:20 schreef QyRoZ het volgende:
Nog steeds matig.
Ontopic: best wel goed, nu ik net met een klasgenote besloten heb om die opdracht waar nog uren leeswerk in zouden gaan zitten toch maar wat later in te leveren.
Ik haat mezelf ervoor dat de onzekerheid die ik door een andere relatie ooit heb opgebouwd... nog zo verschrikkelijk veel invloed op me heeft. En dat ik de angst dat ik Ronald ook kwijt zal raken, maar niet lijk te kunnen onderdrukken.. of laten verdwijnen
En ronald is super verdrietig omdat ie niet meer weet wat ie er mee moet dat ik dat altijd denk dat het net zo zal gaan als bij... nou ja. en ik.. ik kan niet harder Ik doe al zo mn best. *huilt*
[Dit bericht is gewijzigd door diannetjhu op 06-02-2004 01:15]
Vanavond is het weekend.. weekend met mijn schatteke *glunder*
nu wel nog werken tot 18u
Vrolijk dus
quote:Sterk van je
Op donderdag 5 februari 2004 23:16 schreef DarkElf het volgende:[..]
Goed gesprek gehad met mijn moppie, en ik/we ben/zijn er uit. Toch nog maar even niet, er staat te veel op het spel en dat moet ik wel serieus nemen...... mezelf dus ook gewoon serieus nemen in wat ik heb... en da's wel wennen hoor die instelling
En jij sterkte met wat je zoveel doet, hoop dat je er rust in kan vinden
OT:
Rise en shine! Een frisse, nieuwe dag. Na gisteren mijn kamer te hebben omgeturnd denk ik dat ik vandaag maar eens een ander leuk projectje moet bedenken. In ieder geval zo maar weer eens naar buiten om met mijn digicam te kloten.
Lekker druk dus en voel me (naast moe en beetje hoofdpijn) prima! Gister voorlopig voor het laatst door de stad geslenterd en nog even bij mijn lievelingswinkeltje naar binnen gestapt.
Raarrrr gevoel!
quote:Geen afscheidsborrel/feestje bij je stageplek?
Op vrijdag 6 februari 2004 09:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe en een vreemd gevoel want...het is mijn laatste stagedag...! Vanavond naar Soulvation met vriendinnen en hopelijk ook mijn zus en morgen verhuizen en een verjaardag.Lekker druk dus en voel me (naast moe en beetje hoofdpijn) prima! Gister voorlopig voor het laatst door de stad geslenterd en nog even bij mijn lievelingswinkeltje naar binnen gestapt.
Raarrrr gevoel!
quote:Nee, dat denk ik niet. Mijn stagebegeleider is niet de spontaanste om zoiets te regelen en heeft het bovendien altijd druk druk druk. En trouwens...borrelen? bezuinigen bedoel je
Op vrijdag 6 februari 2004 09:44 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Geen afscheidsborrel/feestje bij je stageplek?
Verder is het op vrijdag altijd erg rustig. Ik heb cake meegenomen voor bij de koffie en zet er een kaartje bij dat het mijn laatste dag is en nog wat bladibla. Van degenen die ik het meest spreek en die ook aardig zijn, zijn er een paar van wie ik gister al afscheid heb genomen, dus wel vreemd dat ik hen niet meer zie. Zal wel rustig dagje worden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |