quote:Wheheh dat heeft een vriendin van mij ook eens gedaan
Op zondag 1 februari 2004 15:25 schreef Roellio het volgende:
Ik liep een keer met m'n vriendin in Amsterdag, knijpt er een of andere "medelander" in haar kont.
Geeft ze die gozer toch een ram voor z'n bek.
quote:gg!
Op zondag 1 februari 2004 15:25 schreef Roellio het volgende:
Ik liep een keer met m'n vriendin in Amsterdag, knijpt er een of andere "medelander" in haar kont.
leer er maar mee leven
quote:Ik wordt ook wel eens in mn kont geknepen. en dan door dames.
Op zondag 1 februari 2004 15:23 schreef justagirl19 het volgende:
Ik word er echt gek van, van die jongens die denken dat het leuk is om even lekker in de kont van een meisje te knijpen. Denken jullie dat wij dat leuk vinden ofzo! Ik weet niet of het stoer is als je dat doet maar wij vinden er niks aan.. Het is gisteravond minstens 10 x gebeurd! Is toch niet normaal! Hoe denken anderen hierover?
ga op een andere plek stappen,
trek een broek aan die zo strakzit dat er niet in te knijpen is.
quote:Stiekum denkt hij er nog vaak aan terug
Op zondag 1 februari 2004 15:24 schreef Virus.NL het volgende:
denk je dat ik het leuk vind als een paar van die domme dozen in mn kont zitten te knijpen, en niet 1keer maar gewoon 3 keer
quote:Niet in van die domme gelegenheden komen. En als je niet van nadenkend volk houdt: leer ermee leven.
Ik word er echt gek van, van die jongens die denken dat het leuk is om even lekker in de kont van een meisje te knijpen. Denken jullie dat wij dat leuk vinden ofzo! Ik weet niet of het stoer is als je dat doet maar wij vinden er niks aan.. Het is gisteravond minstens 10 x gebeurd! Is toch niet normaal! Hoe denken anderen hierover?
Tot dat er 1 was die zei. Oke, pakt me hand en legt die vol haar tiet
Toen was het niet meer leuk
quote:Je kunt ook blij zijn dat je kennelijk zo'n lekker kontje hebt.
quote:Foto's
Op zondag 1 februari 2004 15:37 schreef justagirl19 het volgende:ps: zo lekker is mijn kontje niet, jongens kicken daar gewoon op volgensmij
quote:fotow...
Op zondag 1 februari 2004 15:37 schreef justagirl19 het volgende:
ps: zo lekker is mijn kontje niet, jongens kicken daar gewoon op volgensmij
Als ik het zie gebeuren en het meisje klaagt erover zal ik dan ook niet aarzelen om verhaal te halen bij die vuillak.
quote:dan doe ik het wel voor je
Op zondag 1 februari 2004 15:40 schreef justagirl19 het volgende:
sorry maar ik maak nooit foto's van mijn kont haha
quote:Het zou verboden moeten worden, perverselingen
Op zondag 1 februari 2004 15:40 schreef sanniejj het volgende:
Ik vind het zeer asociaal en onterend. Gasten die dat doen hebben geen enkel respect voor een meisje![]()
Als ik het zie gebeuren en het meisje klaagt erover zal ik dan ook niet aarzelen om verhaal te halen bij die vuillak.
quote:Ahh nu komt de aap uit de mouw
en weet je wat nog het stomste is dan, dan draai ik me dus om en vraag ik zo wie dat deed, en dan gaan ze zo kinderachtig naar elkaar staan wijzen.. haha wat grappig :s
quote:Precies, dat soort jongens hebben idd geen respect voor meisjes.. ik zou echt geen vriend willen hebben die het leuk vindt om in de kont van een meisje te knijpen, beetje zielig vindt ik dat
Ik vind het zeer asociaal en onterend. Gasten die dat doen hebben geen enkel respect voor een meisje![]()
quote:Dat kan ook een ander doen.
Op zondag 1 februari 2004 15:40 schreef justagirl19 het volgende:
sorry maar ik maak nooit foto's van mijn kont haha
quote:Mja vind ik wel.. het is jouw lichaam waar je zelf het laatste woord over hebt. Zou een mooie boel worden als ik dalijk vastgepakt word door een nicht.. die sla ik echt lens. Ben ook wel vaak genoeg door (leuke
Op zondag 1 februari 2004 15:42 schreef stukovich het volgende:[..]
Het zou verboden moeten worden, perverselingen
quote:*knijpt*
Op zondag 1 februari 2004 15:43 schreef justagirl19 het volgende:[..]
Precies, dat soort jongens hebben idd geen respect voor meisjes.. ik zou echt geen vriend willen hebben die het leuk vindt om in de kont van een meisje te knijpen, beetje zielig vindt ik dat
quote:Jammer dan.. als ze het eventuele slachtoffer er maar niet mee lastig vallen. zelfde als pedofielen.. wat je in je hoofd hebt moet je zelf weten, maar ga niet iemand lastig vallen met je rariteiten.
Op zondag 1 februari 2004 15:45 schreef Pelgrim het volgende:
Kennelijk zijn er mensen die daar opgewonden van raken, anders doen ze het niet.
quote:Flauw hoor
Op zondag 1 februari 2004 15:46 schreef Viperdesign het volgende:[..]
*knijpt*
[Dit bericht is gewijzigd door sanniejj op 01-02-2004 15:49]
quote:In sommige gevallen zijn er meisjes die vroeger ook wel is lastig gevallen zijn en betast zijn en dit dus helemaal niet in dank afnemen. Dit gedrag is gewoon niet goed te praten.
Op zondag 1 februari 2004 15:49 schreef Pelgrim het volgende:
Maar als het ongewenst is dan mag je er toch een aanklacht over indienen. Sorry, het is nogal vergezocht
quote:ben jij leraar nederlands ofzo
Op zondag 1 februari 2004 15:46 schreef Viperdesign het volgende:[..]
*knijpt*
quote:Zorrie hoor. Sal het nied meer doen.
Op zondag 1 februari 2004 15:48 schreef sanniejj het volgende:
Flauw hoor.. ik zal jou ook direct corrigeren op je spellingsvoutjes zodra ik er één constateer
.
Nee, dat soort dingen doe ik natuurlijk niet
Zelfs als ik een meisje beter ken dan nog zal het hoogstens bij een aai blijven en zeker niet knijpen dat vinden ze niet fijn.
quote:jij bent tenminste een echte jongen
Op zondag 1 februari 2004 16:16 schreef Sportguy het volgende:
Ik doe er zelf nooit aan mee en heb dat ook nooit gedaan. Toch kijken ze mij altijd vuil aan.![]()
Zelfs als ik een meisje beter ken dan nog zal het hoogstens bij een aai blijven en zeker niet knijpen dat vinden ze niet fijn.
quote:Nee, het moet natuurlijk wel een kont zijn die uitnodigt om er in te knijpen. Dikke blubberkonten of pezige plankekontjes vallen dus af..
Op zondag 1 februari 2004 16:16 schreef justagirl19 het volgende:
volgensmij maakt het de jongens echt niet uit of het nou een lekker kontje is of niet.. als het maar een beetje op een kont lijkt knijpen ze er al in
quote:Proest
Op zondag 1 februari 2004 16:18 schreef justagirl19 het volgende:[..]
jij bent tenminste een echte jongen
quote:Kom maar een keer langs dan zal ik die kont verwennen.
Op zondag 1 februari 2004 16:18 schreef justagirl19 het volgende:[..]
jij bent tenminste een echte jongen
quote:In dat geval ben ik regelmatig aangerand. Psychische hulp heb ik echter niet nodig..
Op zondag 1 februari 2004 17:36 schreef Pharrell het volgende:
ja in konten knijpen is aanranden
quote:Alsof meisjes het ook niet bij jongens doen
quote:ow was jij dat?
quote:Die meiden zullen er heus wel zijn, van die wanhopige.. maar goed ik vind het gewoon over het algemeen niet kunnen! of meiden het nou doen, of jongens.. ik zou bijna blauwe plekken krijgen van al dat geknijp zeg!
Op zondag 1 februari 2004 17:39 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Alsof meisjes het ook niet bij jongens doen
quote:dus
Op zondag 1 februari 2004 20:06 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
bij mij was het een keer een vent
quote:Tis echt geen uitzondering hoor, elke keer als ik weer ergens uitga is het raak...
Op zondag 1 februari 2004 20:03 schreef justagirl19 het volgende:[..]
Die meiden zullen er heus wel zijn, van die wanhopige.. maar goed ik vind het gewoon over het algemeen niet kunnen! of meiden het nou doen, of jongens.. ik zou bijna blauwe plekken krijgen van al dat geknijp zeg!
quote:Misschien is het moeilijk om te missen?
Op zondag 1 februari 2004 21:14 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Tis echt geen uitzondering hoor, elke keer als ik weer ergens uitga is het raak...
quote:Ik heb geen "Bullseye" op m'n kont zitten dat ze me mogen knijpen ofzo
Op zondag 1 februari 2004 21:25 schreef sampoo het volgende:[..]
Misschien is het moeilijk om te missen?
Maja, het gebeurt me iig best vaak. Ik knijp ook normaal niemand in d'r kont, maar als ze het bij mij doe ik het mooi terug...
Misschien willen ze graag geslagen worden?
Ik weet wel dat een jongen die dat bij een van mijn vriendinnen doet, in de hele vriendinnenclub wordt afgeschreven. Je verkleint je kansen dus behoorlijk als je dat soort gedrag vertoont.
Heb het al zo vaak meegemaakt en die zijn echt niet wanhopig hoor. Ze vinden dat leuk en spannend
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:01 schreef Mugielz het volgende:
Ik knijp nooit in een meisjeskont. Dat is toch niet leuk ofzo. Hoogstens een keer lief aanraken ofzo.
quote:precies
Op zondag 1 februari 2004 17:39 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Alsof meisjes het ook niet bij jongens doen
quote:Jij hebt zelf zeker nog nooit in een lekkere vrouwenkont geknepen?
quote:Ik denk dat ze het even in de ogen wrijven en zichzelf knijpen om te kijken of ze dromen niet helemaal begrepen hebben. Ze zien een droomkont en knijpen om te kijken of het geen droom is.
Op maandag 2 februari 2004 12:13 schreef Geluk het volgende:
Ik vidn dat echt superirritant, en ik vraag me altijd af:" wat denken ze te bereiken met het knijpen in de kont."Misschien willen ze graag geslagen worden?
Ik weet wel dat een jongen die dat bij een van mijn vriendinnen doet, in de hele vriendinnenclub wordt afgeschreven. Je verkleint je kansen dus behoorlijk als je dat soort gedrag vertoont.
Al dat preutse gezeik toch
quote:Ja, dat doe ik ook meestal bij vrouwen die in mijn kont knijpen. Die knijp ik in hun vagina of ik sla ze op hun bek
Op maandag 2 februari 2004 14:09 schreef ShadowGirl het volgende:
Gewoon keihard in hun piemel knijpen, of gewoon op hun bek slaan.
In het algemeen stoppen ze dan wel
Ik heb nog nooit een vrouwtje in de kont geknepen in ieder geval. Ik snap de jeu er sowieso niet van.
Ironisch genoeg word ik wel gauw aangekeken bij dat soort situaties. Ik zie er blijkbaar wel uit als een kontenknijper.
quote:Ik vrees dat ik idd ook het gezicht heb van een kontenknijper, ik word ook vaak aangekeken.. Overigens heb ik met carnaval in een heel zatte bui wel in eens in een kont geknepen, maar toen was ik verminderd toerekeningsvatbaar, normaal ben ik zo niet
Op maandag 2 februari 2004 14:13 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ga dan eens niet in zo'n smerige paupertent op stap.Ik heb nog nooit een vrouwtje in de kont geknepen in ieder geval. Ik snap de jeu er sowieso niet van.
Ironisch genoeg word ik wel gauw aangekeken bij dat soort situaties. Ik zie er blijkbaar wel uit als een kontenknijper.
Maar misschien is het: "Eens een kontenknijper, altijd een kontenknijper
quote:
Briljant, gelukkig zal je in het eerste geval echt helemaaaal geen mannen meer achter je aan hebben. Die vinden dat namellijk echt heel erg vervelend.
quote:
quote:diep in je hart vond je het wel lekker
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:27 schreef iedor het volgende:[..]
diep in je hart kont vond je het wel lekker
quote:Maar neuken, ho maar
Op maandag 2 februari 2004 20:21 schreef Mugielz het volgende:
Gewoon lief zijn, doen meisjes ook lief terug
quote:Dat weet ik
Op maandag 2 februari 2004 14:18 schreef NiNi het volgende:[..]
Briljant, gelukkig zal je in het eerste geval echt helemaaaal geen mannen meer achter je aan hebben. Die vinden dat namellijk echt heel erg vervelend.
quote:Ik ben niet geweldadig, ze moeten gewoon van mijn aars afblijven !
Op maandag 2 februari 2004 15:12 schreef Klopper het volgende:
Shadowgirl heeft ervaring met dit probleem.
Geweldadig meisje zeg!
quote:Van je aars zullen ze ook echt wel afblijven
Op maandag 2 februari 2004 23:18 schreef ShadowGirl het volgende:[..]
Ik ben niet geweldadig, ze moeten gewoon van mijn aars afblijven !
quote:jij mocht allang blij zijn dat je aandacht kreeg?
Op maandag 2 februari 2004 20:23 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber ook weleens in kont geknepen is, en dan ook niet 4 pagina's lang begint te huilen...
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:18 schreef El-Rico het volgende:
Dan moet je maar een andere kont aantrekken.
quote:Ow mijn god, genoeg van die delletjes gehad die elkaar lopen aan te wijzen om de ander maar de schuld te geven, wie d'r in m'n kont geknepen had
Op dinsdag 3 februari 2004 15:29 schreef Etcetera het volgende:
Ben niet tegen knijpen. Maar heb dan wel het lef om toe te geven wie het was Watjes. Anders word ik giftig
quote:Goeie tip.. ga t meteen ff doen
Op dinsdag 3 februari 2004 16:00 schreef Ixnay het volgende:
Gewoon punaises erop plakken.
Vaak zijn het de bekende zoet bacardi drinkende jongedames maar goed...
quote:Foto
quote:Dus bij als je een kort rokje aan zou hebben vind je het niet erg
Op dinsdag 3 februari 2004 16:54 schreef justagirl19 het volgende:
Het is ook niet zo dat ik het VERSCHRIKKELIJK vind maar ik voel me gewoon een beetje goedkoop als een vreemde zomaar in me gaat zitten knijpen... en een keer op een avond kan ik nog wel mee leven, maar ong. 10x vind ik toch wel erg overdreven.. Als ik nou een kort rokje aan had, maar had gewoon een normale broek aan dus ik geef er ook geen reden toe. Eerst volgende x geef ik ze een keiharde mep! ik zal het ze leren! haha
quote:Waarom niet dan?
Op dinsdag 3 februari 2004 17:33 schreef noon het volgende:
En dat zal die dan ook geen tweede keer doen!
quote:jawel maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik er dus niet uitdagend bijloop
Op dinsdag 3 februari 2004 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Dus bij als je een kort rokje aan zou hebben vind je het niet erg
quote:Mannen worden net zo vaak in hun kont geknepen als vrouwen, en denk je dat ik er op zit te wachten dat een of ander vadsig spook aan m'n reet zit? Maar daar kraait geen haan naar, bij vrouwen is het ineens schokkend en staat het bijna gelijk aan aanranding. Ik vind dat een beetje scheef persoonlijk.. vandaar bepaalde reacties van mij..
Op dinsdag 3 februari 2004 17:33 schreef noon het volgende:
Wat veel vrouw onvriendelijke reacties hier! Probeer je eens in te leven in een dergelijke situatie, of wanneer het je vriendin is waar je naast staat!
Ik zal behoorlijk pissed zijn als iemand m'n vriendin in haar kont knijpt. En dat zal die dan ook geen tweede keer doen!
quote:Ga eens naar een tent waar veel potten komen dan
Op dinsdag 3 februari 2004 18:01 schreef justagirl19 het volgende:
Tja maar ik zeg toch niet dat vrouwen het wel kunnen maken.. Alleen DAAR hoef ik me niet zo over op te winden, want die knijpen niet in mijn kont
*behalve mijn lieve vriend dan
quote:Iets is pas aanranding als jij het beschouwt als aanranding. Ik ben geen konteknijper, maar ik ben gewoon van mening dat sommige handelingen veel te snel bestempeld worden als aanranding. Je kunt bijna geen vrouw meer aanraken op die manier. Onzekere, fobische meisjes interpreteren sowieso bijna alles als aanranding, ik denk dat daar heel wat brave gymleraren de dupe van zijn geworden
Op dinsdag 3 februari 2004 18:05 schreef bondgirl het volgende:Eigenlijk is het gewoon aanranding.
quote:Nou sorry hoor, maar ik vind het in iemand's kont knijpen gewoon niet kunnen. Dat is toch gewoon onzedelijk betasten? Ik klaag echt niet als iemand m'n arm ofzo aanraakt, want dat heeft geen seksuele lading.
Op dinsdag 3 februari 2004 18:13 schreef nozem het volgende:[..]
Iets is pas aanranding als jij het beschouwt als aanranding. Ik ben geen konteknijper, maar ik ben gewoon van mening dat sommige handelingen veel te snel bestempeld worden als aanranding. Je kunt bijna geen vrouw meer aanraken op die manier. Onzekere, fobische meisjes interpreteren sowieso bijna alles als aanranding, ik denk dat daar heel wat brave gymleraren de dupe van zijn geworden
quote:Dus een kont heeft seksuele lading en een arm niet?
Op dinsdag 3 februari 2004 18:21 schreef bondgirl het volgende:[..]
Nou sorry hoor, maar ik vind het in iemand's kont knijpen gewoon niet kunnen. Dat is toch gewoon onzedelijk betasten? Ik klaag echt niet als iemand m'n arm ofzo aanraakt, want dat heeft geen seksuele lading.
quote:Ik denk persoonlijk dat de gemiddelde heteroman eerder opgewonden raakt van een mooie vrouwenkont dan van een mooie vrouwenarm, al moet ik eerlijk toegeven dat ik weinig inzicht heb in jouw fetisj..
Op dinsdag 3 februari 2004 18:32 schreef Ixnay het volgende:[..]
Dus een kont heeft seksuele lading en een arm niet?
quote:Of je hebt gewoon een lekkere dikke kont waar ze graag in knijpen!
Het is ook niet zo dat ik het VERSCHRIKKELIJK vind maar ik voel me gewoon een beetje goedkoop als een vreemde zomaar in me gaat zitten knijpen... en een keer op een avond kan ik nog wel mee leven, maar ong. 10x vind ik toch wel erg overdreven.. Als ik nou een kort rokje aan had, maar had gewoon een normale broek aan dus ik geef er ook geen reden toe.
quote:Juist dat probleem heb ik ook
Op zondag 1 februari 2004 15:24 schreef Virus.NL het volgende:
denk je dat ik het leuk vind als een paar van die domme dozen in mn kont zitten te knijpen, en niet 1keer maar gewoon 3 keer
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:01 schreef Mugielz het volgende:
Ik knijp nooit in een meisjeskont. Dat is toch niet leuk ofzo. Hoogstens een keer lief aanraken ofzo. Maar dat doe ik ook alleen als ik het meisje ken en ik weet dat ze het niet erg vindt.
quote:Is dit dan ook vrouw onvriendelijk? Want zo wil ik namelijk niet overkomen.
Op maandag 2 februari 2004 20:21 schreef Mugielz het volgende:
Ik vind het eigenlijk nergens op slaan.Dat handtastelijke gedrag enzo. Ik doe het eigenlijk alleen soms bji meisjes die ik goed ken. Maar dan knijp ik ook niet.
Dat is toch niet lekker! Gewoon lief zijn, doen meisjes ook lief terug
Toch iets om trots op te zijn?
Soms niet erg
..... vaak niet gewenst.
quote:Behalve als er een draak van een corpulent object dat doet
Op dinsdag 3 februari 2004 23:53 schreef maartena het volgende:
Wees blij..... dat betekend dat het andere geslacht (en mischien ook wel hetzelfde geslacht) vindt dat je bijzonder aantrekkelijk bent en een lekkere kont hebt!Toch iets om trots op te zijn?
quote:(na 3x lezen)... Dat vìnden we toch ook fijn?
Op dinsdag 3 februari 2004 19:19 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Je denkt zeker dat wij jongens het fijn vinden om in een lekkere kont te knijpen?!echt onbegrip gewoon
Als ze dat niet willen moeten ze zich gewoon anders kleden.
quote:ik vind niet dat het uitmaakt of je een broek of een kort rokje aan hebt... al liep je in je blote reet dan nog hebben ze ervanaf te blijven.. enne slaan is een goed plan zal ze leren
Het is ook niet zo dat ik het VERSCHRIKKELIJK vind maar ik voel me gewoon een beetje goedkoop als een vreemde zomaar in me gaat zitten knijpen... en een keer op een avond kan ik nog wel mee leven, maar ong. 10x vind ik toch wel erg overdreven.. Als ik nou een kort rokje aan had, maar had gewoon een normale broek aan dus ik geef er ook geen reden toe. Eerst volgende x geef ik ze een keiharde mep! ik zal het ze leren! haha
quote:*knijp* pfffffffffffffffffffft!
Op woensdag 4 februari 2004 19:33 schreef DemonRage het volgende:
Op het moment van geknepen worden van schrik een scheet laten
fotoquote:Op zondag 1 februari 2004 15:37 schreef justagirl19 het volgende:
en weet je wat nog het stomste is dan, dan draai ik me dus om en vraag ik zo wie dat deed, en dan gaan ze zo kinderachtig naar elkaar staan wijzen.. haha wat grappig :s
Ik knijp nooit, dus niet alle jongens generaliseren.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:24 schreef justagirl19 het volgende:
Afgelopen vrijdag weer hoor.. Wat zijn die jongens associaal aan het worden zeg! ik ben ong. 15 keer in mijn kont geknepen. En er zijn ook jongens die denken dat ze je van achter vast mogen pakken. Ook een stuk of 5 keer gebeurd. Waarvan ik er naar een bier heb gegooid.. de viezerik. Ik had gewoon een lange broek aan en een lang truitje.. Is toch niet normaal als je niet gewoon kunt dansen... Echt het wordt steeds erger met die jongens van tegenwoordig bah!!
Waar ga je uit dan? In een of andere dikke pauperdiscotheek??quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:24 schreef justagirl19 het volgende:
Afgelopen vrijdag weer hoor.. Wat zijn die jongens associaal aan het worden zeg! ik ben ong. 15 keer in mijn kont geknepen. En er zijn ook jongens die denken dat ze je van achter vast mogen pakken. Ook een stuk of 5 keer gebeurd. Waarvan ik er naar een bier heb gegooid.. de viezerik. Ik had gewoon een lange broek aan en een lang truitje.. Is toch niet normaal als je niet gewoon kunt dansen... Echt het wordt steeds erger met die jongens van tegenwoordig bah!!
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:58 schreef -En4Cer- het volgende:
Wees blij dat er iemand is die in jou kont wil knijpen.
Wahaha, geniale tikfout??quote:Op zondag 1 februari 2004 15:23 startte justagirl19 het volgende topic:
Associale kontenknijpers!!
Dat heb ik dus nou nooit hequote:Op zondag 1 februari 2004 15:35 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het ook wel eens dat ik opeen een hand op m,n reet voel
En dan draai ik me om. En vraag. Jo mag ik me hand effe op je tiet leggen. Kijken of jij het leuk vind. Zijn ze altijd af gebluft
Tot dat er 1 was die zei. Oke, pakt me hand en legt die vol haar tiet
quote:Toen was het niet meer leuk
Zo schreef je toch vaud?quote:Op zondag 1 februari 2004 15:48 schreef sanniejj het volgende:
Flauw hoor.. ik zal jou ook direct corrigeren op je spellingsvoutjes zodra ik er één constateer
Oh, en bedankt he! Ik heb het nooit gedaan en zal het nooit bij een vreemde vrouw / meid doen, tenzij ze er om vraagt natuurlijkquote:Op zondag 1 februari 2004 16:14 schreef Cheese het volgende:
Men are pigs! Leer er mee leven..
quote:Wees blij dat er nog geknepen wordt in je kont, andere meisjes zullen vast wel jaloers zijn (al durven ze dat natuulijk niet te zeggen omdat dat eigenlijk vrouwonvriendelijk is).
Volgende keer ook het glas meegooien, eens kijken hoe de stoer het sukkeltje zichzelf dan nog vindt met een bloedende hoofdwond.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:24 schreef justagirl19 het volgende:
Waarvan ik er naar een bier heb gegooid.. de viezerik.
geld dat ook als je bij je borsten beetgepakt wordt???quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:18 schreef justagirl19 het volgende:
maarja ik moet toegeven.. het voelt echt super als er lekker in je kont wordt geknepen.. Dan denk ik yes! eindelijk aandacht.. eindelijk iemand die mij (n kont) ziet staan! Dat ik de volgende dag bijna blauwe plekken heb is maar bijzaak![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2004 18:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de gemiddelde heteroman eerder opgewonden raakt van een mooie vrouwenkont dan van een mooie vrouwenarm, al moet ik eerlijk toegeven dat ik weinig inzicht heb in jouw fetisj..
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:18 schreef justagirl19 het volgende:
maarja ik moet toegeven.. het voelt echt super als er lekker in je kont wordt geknepen.. Dan denk ik yes! eindelijk aandacht.. eindelijk iemand die mij (n kont) ziet staan! Dat ik de volgende dag bijna blauwe plekken heb is maar bijzaak![]()
quote:Op zondag 1 februari 2004 15:25 schreef Roellio het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |