Laat ff weten wat je wil/kan betekenen en vermeld meteen even wat ideeen. dat is altijd makkelijke om te brainstormen
quote:ik zal wel ff een beetje gaan uitzoeken hoe dit het beste geregeld kan worden..
Op zondag 1 februari 2004 11:25 schreef Vision het volgende:
ik doe sowieso mee
als we met z'n 2en zijn hebben we in ieder geval al een finale
niet moeilijk, en je kan dan ook een poule systeem doen.
het kan ook via andere sites hoor, je hoeft zelf niet veel te doen, alleen mensen enthousiast te maken ervoor..
ik doe begin volgend seizoen mee (eerst nog deze cup afmaken waar ik nu in zit )
quote:Ik ben enthousiast,,
Op zondag 1 februari 2004 18:03 schreef Grumpey het volgende:
het kan ook via andere sites hoor, je hoeft zelf niet veel te doen, alleen mensen enthousiast te maken ervoor..
quote:hmm.. oke.. dan ga ik daar ff kijken..
Op zondag 1 februari 2004 18:03 schreef Grumpey het volgende:
je kan zoiezo een cup starten bij www.cupmanager.orgniet moeilijk, en je kan dan ook een poule systeem doen.
ik doe begin volgend seizoen mee (eerst nog deze cup afmaken waar ik nu in zit
)
Tot wanneer loopt jouw cup dan? gewoon tot over 2 weken als dit seizoen ook eindigt?
Ik wil trouwens toch bij het begin van volgend seizoen beginnen
quote:geef ff wat gegeven over jezelf.. teamnaam en dat soort dingetjes
Op maandag 2 februari 2004 05:31 schreef thunderbunny het volgende:
*meldt*
quote:komop mensen
Op maandag 2 februari 2004 15:40 schreef nicomart het volgende:[..]
geef ff wat gegeven over jezelf.. teamnaam en dat soort dingetjes
quote:het gaat niet ten koste van je normale seizoen alleen je speelt geen friendly's meer.. hoewel die wedstrijden natuurlijk als friendly's beschouwd mogen worden. Wij zullen ook nog steeds in die wedstijden onze reserves trainen..
Op dinsdag 3 februari 2004 17:44 schreef Finkelstein het volgende:
Finkelstein, dat is ook mijn alias, teamnaam is Finkelstein Utd (ontzettend origineel) ik doe ook pas een paar dagen mee met hattrick, maar ik wil wel meedoen met de Fokcup, maar gaat dit dan ten koste van mijn reguliere seizoen of kan ik dan geen friendlies meer spelen, of speel ik dan juist een wedstrijd meer per week...8)7
teamID 367606, team: Grumpelix, alias: kieviet
1.Vision met Laar 88 uit divisie VIII
2.Thunderbunny met No Bless Oblige uit divisie VIII
3.Grumpey met Grumpelix uit divisie VIII
4.Speert.flies met spletterpikkies uit divisie VIII
5.Nicomart met Insane Ones uit divisie VII
6.Kuijpie met SV Kuijpie uit divisie VII
7.Fugie met Middelburg United uit divisie VIII
8.Flinkelstein met Finkelstein Utd uit divisie VII
momenteel dus 8 deelnemers... ik denk dat ik over 4 tot 6 weken wil gaan beginnen met De eerste Fok!Cup die hopelijk gaat uitgroeien tot een welbekend evenement..
Voorlopig staat er op de overwinning alleen nog eeuwige roem en een eervolle vermelding in de openingspost-hall of fame! (wellicht kan dit ook uitgroeien tot wat leukers, maar voorlopig houden we het gewoon vriendschappelijk)
Ik zal over een tijdje komen met een definitieve inschrijving met deadline.. dus blijf lezen!!
quote:jammer dat er toch een spelbreker uit divisie V bijzit
Op donderdag 5 februari 2004 01:35 schreef nicomart het volgende:
Update!1.Vision met Laar 88 uit divisie VIII
2.Thunderbunny met No Bless Oblige uit divisie VIII
3.Grumpey met Grumpelix uit divisie VIII
4.Speert.flies met spletterpikkies uit divisie VIII
5.Nicomart met Insane Ones uit divisie VII
6.Kuijpie met SV Kuijpie uit divisie VII
7.Fugie met Middelburg United uit divisie VIII
8.Needle-Radicals met Needle-Radicals uit divisie V
Voor de spanning hoop ik wel dat er gewoon gespeeld wordt met wisselspelers/beloften!
quote:nou denk juist spanningsverhogend.. je weet dan zelf niet zo goed hoe goed je spelers zijn en wat ze doen.. dat weet eigenlijk niemand dus je kan van iedereen verliezen en winnen denk ik
Op zaterdag 7 februari 2004 12:56 schreef Kuijpie het volgende:
ik denk dat dat het minder spannend maakt maar ik neem aan dat iedereen dat doet
quote:ik weet na 3 oefenwedstrijden al ongeveer hoe goed mn reserves ongeveer zijn hoor
Op zaterdag 7 februari 2004 13:44 schreef nicomart het volgende:[..]
nou denk juist spanningsverhogend.. je weet dan zelf niet zo goed hoe goed je spelers zijn en wat ze doen.. dat weet eigenlijk niemand dus je kan van iedereen verliezen en winnen denk ik
quote:reserves zijn kut want anders waren ze geen reserve
Op zaterdag 7 februari 2004 13:44 schreef nicomart het volgende:[..]
nou denk juist spanningsverhogend.. je weet dan zelf niet zo goed hoe goed je spelers zijn en wat ze doen.. dat weet eigenlijk niemand dus je kan van iedereen verliezen en winnen denk ik
quote:Dat lukt dus al niet omdat bepaalde spelers bekerverplichtingen hebben.
Op maandag 2 februari 2004 15:15 schreef nicomart het volgende:[..]
Ik wil trouwens toch bij het begin van volgend seizoen beginnen
Ik doe bij de volgende editie wel mee. Mijn cup duurt nog 5 speelronden(en daar komen dan nog bekerwedstrijden tussen) en dat is wel iets te lang...
quote:needle radicals kan dan idd niet meedoen aangezien hij als enige met de beker meedoet
Op zaterdag 7 februari 2004 14:42 schreef Albertinho het volgende:[..]
Dat lukt dus al niet omdat bepaalde spelers bekerverplichtingen hebben.
Ik doe bij de volgende editie wel mee. Mijn cup duurt nog 5 speelronden(en daar komen dan nog bekerwedstrijden tussen) en dat is wel iets te lang...
quote:eerder hoe slecht
Op zaterdag 7 februari 2004 14:02 schreef Kuijpie het volgende:[..]
ik weet na 3 oefenwedstrijden al ongeveer hoe goed mn reserves ongeveer zijn hoor
quote:hmm.. daar heb ik geen rekening mee gehouden
Op zaterdag 7 februari 2004 14:50 schreef Kuijpie het volgende:[..]
needle radicals kan dan idd niet meedoen aangezien hij als enige met de beker meedoet
quote:hmm.. misschien leuk om de winnaar een soort van demonstratiepotje te laten spelen tegen jou
Op zaterdag 7 februari 2004 17:37 schreef Neede-Radicals het volgende:Daar had ik ook niet aan gedacht nee!
Nou ja,dan maar ff wachten tot jullie allemaal in de VI zitten!
quote:vind ik ook!! voeg je graag aan het lijstje toe
Op zondag 8 februari 2004 02:11 schreef engessa het volgende:
Engessa doet ook mee! Degene die als eerste met de gedachte speelde mag natuurlijk niet achterblijven!
en dat met mijn dronken koppie
quote:Dies vol. Maar hier kun je verder http://forum.fok.nl/showtopic.php/487952/
Op zondag 8 februari 2004 22:39 schreef Grumpey het volgende:
iemand enig idee waarom er een slot op dat andere topic zit?trouwens!
ben KAMPIOEN!
geen probleem, als we maar een even aantal teams hebben uiteindelijk!
quote:Dat komt wel goed, heb nog wel wat Non-Fokkers achter de hand als slachtvee!
Op dinsdag 10 februari 2004 01:56 schreef Grumpey het volgende:
zozo al aardig wat aanmeldingen...geen probleem, als we maar een even aantal teams hebben uiteindelijk!
Ik ga deze week ff alles op een rijtje zetten en ff beslissen wat de beste begindatum is en wat de indeling gaat worden...
maar inschrijvingen mogen blijven komen hoor!! hoe meer zielen hoe meer doelpunten
quote:Das idd het makkelijkste. En voor de startdatum, tegelijk met het nieuwe seizoen?
Op woensdag 11 februari 2004 17:20 schreef Grumpey het volgende:
indeling maakt www.cupmanager.org zelf, het wordt gegenereerd, scheelt weer werk denk ik
quote:ja oke.. maar dan kan je nog voor allerlei opties kiezen zoals knock-out of poules.. maar dan kan ik misschien wel ff een democratisch polletje van maken
Op woensdag 11 februari 2004 17:20 schreef Grumpey het volgende:
indeling maakt www.cupmanager.org zelf, het wordt gegenereerd, scheelt weer werk denk ik
en dat van die gasten van de hogere in een later tijdstip laten beginnen is ook een goeie!! dankje engessa!
[Dit bericht is gewijzigd door nicomart op 11-02-2004 18:34]
als we toch een cupmanager gaan gebruiken, hou er rekening mee dat inschrijven meestal toch een week kost, voordat iedreen dat is gelukt
[Dit bericht is gewijzigd door Tumaril op 14-02-2004 13:31]
quote:dit topic gaat over een cup (gespeeld d.m.v. de friendlies) waar fokkers aan mee kunnen doen. Gewoon over hattrick lullen mag kun je beter in dit topic doen: Hattrick - Online voetbalmanager - Deel 3
Op vrijdag 13 februari 2004 19:25 schreef Tumaril het volgende:
Tumaril meldt zich met FC A Sheep uit Divisie V.Nog 1 wedstrijd, nog 1 punt en dan ben ik voor 3e keer kampioen in deze divisie.
quote:Ivo is een skkl
Op vrijdag 13 februari 2004 19:25 schreef Tumaril het volgende:
Tumaril meldt zich met FC A Sheep uit Divisie V.Nog 1 wedstrijd, nog 1 punt en dan ben ik voor 3e keer kampioen in deze divisie.
Ik zit er trouwens zelf aan te denken om te beginnen 2 weken nadat het seizoen is begonnen.. om iedereen ff te kunnen laten wennen aan hun competitie... en even in het spel te laten komen... kunnen we ook meteen even kijken of er niemand is die per ongeluk bekerverplichtingen heeft en dat zelf niet wist..
quote:oh ja.. dat had ik ff over het hoofd gezien.. ik zal je huidige team schrappen en als je een nieuw team heb hoor ik het graag
Op zondag 15 februari 2004 22:12 schreef pekel het volgende:
Ik trek me wegens failliet verklaard terug. Maar ik meld me gelijk aan met m'n nieuwe nog onbekende team..
zoiets als dit maar dan gesoept ofzo
quote:Ff een tip. Als je Knock-out doet dan moet er wel aan denken dat je niet elk even aantal teams kunt gebruiken omdat je dan niet uitkomt met de wedstrijden. Dus:
Op zondag 15 februari 2004 20:11 schreef nicomart het volgende:
Ik zit op dit moment op 15 namen.. dus al een aardig aantal.. lijkt me geen probleem om er een even aantal van te maken dus dat mag de pret niet drukken.
quote:Je hebt idd gelijk. 32 teams zal niet lukken, zullen we het dan maar op 16 teams houden? En mocht het een groot succes worden kunnen we volgend seizoen altijd nog uitbreiden!
Op maandag 16 februari 2004 04:03 schreef Albertinho het volgende:[..]
Ff een tip. Als je Knock-out doet dan moet er wel aan denken dat je niet elk even aantal teams kunt gebruiken omdat je dan niet uitkomt met de wedstrijden. Dus:
4 teams
8 teams
16 teams
32 teams
64 teams
Andere aantallen zijn dus niet mogelijk omdat je dan met een oneven aantal finales uitkomt...
quote:Ja zodra je je team weet zit je er bij!!
Op maandag 16 februari 2004 21:56 schreef pekel het volgende:
He meneer de organisator, ik doe nog steeds mee met m'n toekomstige team he?
quote:ok.. reservelijstje..
Op maandag 16 februari 2004 18:56 schreef Kuijpie het volgende:
maak van mij maar een reserve mochten er nog genoeg aanmeldingen zijn, denk dat ik tog beter mn eigen oefenwedstrijden kan regelen
em highvillage!! welkom!!
quote:en ik maar zoeken, issie nog niet eens aangemaakt
Op woensdag 18 februari 2004 19:49 schreef Finkelstein het volgende:
Waar blijft die flippo nou???
maar ik baal, met 4-1 verloren van een failliet team... vv Emmen av
en nog vergeten ook, dus mijn basiself heeft gespeeld.. dus mijn reserves zullen n iet spelen
quote:het staat nu 7-7 tijdens de strafschoppen serie
Op woensdag 18 februari 2004 19:53 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
en ik maar zoeken, issie nog niet eens aangemaakt
maar ik baal, met 4-1 verloren van een failliet team... vv Emmen av
![]()
en nog vergeten ook, dus mijn basiself heeft gespeeld.. dus mijn reserves zullen n iet spelen
![]()
quote:Nkjez
Op woensdag 18 februari 2004 19:58 schreef qyn het volgende:
[OT}
Oke, wie maakt het nieuwe topic aan?
quote:Dat ie opschiet
Op woensdag 18 februari 2004 20:00 schreef Finkelstein het volgende:[..]
Nkjez
Wat is het overigens geworden? Gewonnen?
we zijn nog niet begonnenquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:26 schreef robbedoes het volgende:
Wat is de actuele stand van de Hattrick Cup? Ik wil ook wel meedoen.
Dat ziet er verdomd makkelijk uit lortnoc!! dankje!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:48 schreef Lortnoc het volgende:
Trouwens nog een cuptool hier:
http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/index.asp
Hoe zit je met je bekeractiviteiten?quote:Op maandag 8 maart 2004 11:06 schreef Rickage het volgende:
RiCk'S dReAmTeAm V.16
ik heb een team sinds 27-03-2003
ik begon in de 7e klasse, meteen kampioen geworden dat seizoen, gepromoveerd naar de 6e klasse, ook daar meteen kampioen geworden
door een promotiewedstrijd in de v.16 uitgekomen.
vorig seizoen 4e geworden, en dus gehandhaafd.
mn team bestaat uit 25 spelers
ik train op dit moment scoren!
is dat zo ong genoeg informatie?
Email staat in profielquote:Op maandag 8 maart 2004 20:53 schreef nicomart het volgende:
Nou komt allemaal mooi uit.. Wil vandaag en morgen even alles rond gaan maken..
FF kijken of ik van iedereen een mailadres kan vinden zodat ik ff een soort van bevestiging kan rondgaan..
Toch wel fijn om zeker te weten dat iedereen mee doet..
Wil eigenlijk de 24e van start gaan met de eerste wedstrijden van de Fok!Cup.. en inschrijvingen dus de 17e stoppen
Ik hou jullie op de hoogte!
P.S. Als jullie hier of op hattrick je mailadres niet openbaar maken kunnen jullie dan zelf even een mailtje sturen naar fokcup@hotmail.com ter registratie.. ff je naam en teamnaam(id) vermelden!
Sorry gemistquote:Op maandag 8 maart 2004 21:48 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Email staat in profiel
npquote:Op maandag 8 maart 2004 21:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Sorry gemist
mooi.. Ik voeg je toe...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:52 schreef EvilMAV het volgende:
Ja ik doe ook meej
Dankje, en dat nog zo laatquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
mooi.. Ik voeg je toe...
ik altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:56 schreef EvilMAV het volgende:
[..]
Dankje, en dat nog zo laat
doe je knapquote:Aantal posts: 2 (gemiddeld 213 per dag)
tsja ik heb nou eenmaal een bepaalde eigenschap waarmee ik deze dingen te kunnen veroorloven... (de zin slaat echt helemaal nergens op)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik altijd![]()
om ff verder offtopic te gaan:
evilMAV... best leuk trouwens volgens je profiel heb je het volgende:
[..]
doe je knap
Ain't we all? Maar het schema staat nog niet helemaal vast hoor, vrijdag gaan Nico en ik druk bezig met een schema opstellen. Wat bijvoorbeeld nog wat ideetjes zijn is het later in laten stromen van mensen die in de VI divisie of hoger spelen omdat het natuurlijk lullig is als je als VIII-divisionist gelijk tegen een hoog geklasseerde speler moet. Of dat je ook nog een verliezersronde houd, dus 24 deelnemers, 12 rechtstreeks door en dan nog 6 na een verliezersronde. Maar dat zie we wel, gaan vrijdag nog wel ff brainstormen, de resultaten daarvan mailen we vrijdagavond/nacht/zaterdagmorgen zodat er eventueel nog wat laatste aanpassingen gemaakt kunnen worden en iedereen nog een paar dagen de tijd heeft om de wedstrijd te regelen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:56 schreef Grumpey het volgende:
je kan wel meedoen denk ik, maar dan moet je geen wedstrijd regelen op dit moment, niet meer mogelijk dan...
* Grumpey hoopt op goede loting
voorlopig nix meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:36 schreef engessa het volgende:
Ain't we all? Maar het schema staat nog niet helemaal vast hoor, vrijdag gaan Nico en ik druk bezig met een schema opstellen. Wat bijvoorbeeld nog wat ideetjes zijn is het later in laten stromen van mensen die in de VI divisie of hoger spelen omdat het natuurlijk lullig is als je als VIII-divisionist gelijk tegen een hoog geklasseerde speler moet. Of dat je ook nog een verliezersronde houd, dus 24 deelnemers, 12 rechtstreeks door en dan nog 6 na een verliezersronde. Maar dat zie we wel, gaan vrijdag nog wel ff brainstormen, de resultaten daarvan mailen we vrijdagavond/nacht/zaterdagmorgen zodat er eventueel nog wat laatste aanpassingen gemaakt kunnen worden en iedereen nog een paar dagen de tijd heeft om de wedstrijd te regelen.
haha jaah kloptquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:31 schreef Grumpey het volgende:
4 poules van 5? goed, dat zijn 4 wedstrijden ipv 5 zoals je zegt Rickage (ik speel liever niet tegen mezelf)
ik ben voor knockout, wel makkelijker...en die competitie aan eind is wel leuk idee...ben voor!
Statistieken zijn altijd leuk! Maar ik denk dat wij hier alleen de uitslagen gaan posten, de statistieken ed komen denk ik op de Fok!Cup-pagina. Als je ze hier post vallen ze een beetje weg en word het behoorlijk onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:46 schreef Keano het volgende:
Het zou bijvoorbeeld ook mooi zijn als mensen dan na de wedstrijden hier wat statistieken neer zetten zodat we kunnen kijken welk team de dodelijkste spits heeft, wie de meeste kaarten verzameld en wie heel vaak de 0 houdt. Zulke dingen maken het alleen maar leuker.
![]()
mailtje was ontvangenquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:07 schreef sir_dalord het volgende:
yooo, ik had gisteren een mailtje gestuurd...hoop dat het is aangekomen ,wil gaarne meedoen
sir_dalord met lycky bullsballs... we spelen in de laagste divisie, maar we gaan dit promoveren, voel het aan mijn darmen
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:16 schreef Keano het volgende:
Wacht met spanning op de loting...............
een mailadres van jou zou fijn zijn!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:08 schreef Tito het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook weer een team, heeft me een maand gekost om te wachten.
Dus ik wil ook graag mee doen. Ragsel united(365302)
ik als 8eklassre hoop ook op een niet al te zware loting...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:48 schreef qyn het volgende:
*wacht ook met spanning af*![]()
En met m'n vormdaling van deze week smeek ik om hoop ik op een niet al te zware loting
gheheh, wat wil je met zo'n prestigieus toernooi zo dichtbij...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:45 schreef nicomart het volgende:
jongens jongens niet zo zenuwachtig hoor
* Vision wil trouwens de organisatoren alvast bedanken voor alle tijd/moeite ze in de cup (gaan) steken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:15 schreef nicomart het volgende:
De Hattrick Fok!Cup... Nu al legendarisch!
idemquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:27 schreef Vision het volgende:
[..]
* Vision wil trouwens de organisatoren alvast bedanken voor alle tijd/moeite ze in de cup (gaan) steken.
Daar sluit ik me graag bij aan!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:27 schreef Vision het volgende:
[..]
* Vision wil trouwens de organisatoren alvast bedanken voor alle tijd/moeite ze in de cup (gaan) steken.
die mensen tonen dan wel weinig interessequote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:33 schreef GRUMBLER het volgende:
en laat vooral niemand van de mensen die zich hebben opgegeven een friendly regelen, want anders kan er nog niet volgens het schema gespeeld worden.
je moest eens weten hoe vaak dat gebeurt met friendly cups....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
die mensen tonen dan wel weinig interesse![]()
stuur ff snel mailtje dan naar fokcup@hotmail.com.. engessa en nicomart organiseren het...quote:Op zondag 14 maart 2004 15:14 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kan ik me nog inschrijven?
je kan je hier aanmeldenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan ik me hier aanmelden voor de FoK! cup?
En nog openquote:Op maandag 21 juni 2004 12:42 schreef Fugie het volgende:eigen spam topic
* The_Hives haakt inquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
en hij gaat nog niet op slot.
nog lange niet
nog lange niet
en hij gaat nog niet op slot.
want het sleuteltje is kwijt
EN NU ALLEMAAL....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |