Ik heb destijds een team gekregen in een VII-e divisie en speel daar nu drie seizoenen en heb mijn stadion uitgebouwd naar 14.000 man. Elke thuis wedstrijd zitten er tussen de 12 en 14 duizend man in dat stadion en mijn kassaldo schommelt tussen de 25.000 en 120.000 positief.
Drie seizoenen nu gehad, heel wat spelers gekocht en verkocht, de laatste tijd van waardes tussen de 75.000 en 150.000, simpelweg omdat ik niet meer geld heb en dat er andere mensen meer bieden.
Toch win ik vrijwel alles, maar eindig nu voor de derde keer als 2e. Elke keer verlies ik van het team dat via de promotie/degradatie regeling binnenkomt.
elke woensdag een "friendly" met mijn 11 mindere spelers om zo de training te optimalizeren.
Hoe lang spelen jullie nu al en wat is het resultaat? Wat kan ik doen om in godsnaam vooruitgang te boeken? Een vriend van me zit 2 ton in de min en komt d'r nooit meer uit lijkt me dan.
quote:erven voor je gezocht:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:14 schreef TimmyAsd het volgende:
kan je nou al zien, als je degradeerd, in welke nieuwe poule je komt?
quote:ahhh thnx
Op dinsdag 17 februari 2004 12:41 schreef Fugie het volgende:[..]
erven voor je gezocht:
The Toppertjes VIII.335 vervangt sporting amsterdam VII.322.
Je komt dus in VIII.335
quote:moet je hier nou supporter voor zijn om dit te kunnen opzoeken ofzo? wan tik heb me ene ongeluk gezocht, en niet gevonden..
Op dinsdag 17 februari 2004 12:41 schreef Fugie het volgende:[..]
erven voor je gezocht:
The Toppertjes VIII.335 vervangt sporting amsterdam VII.322.
Je komt dus in VIII.335
quote:Nee hier:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:37 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
moet je hier nou supporter voor zijn om dit te kunnen opzoeken ofzo? wan tik heb me ene ongeluk gezocht, en niet gevonden..
is het zo te vinden onder cupmatches, je teamnaam invullen of je poule en dan zie je het zo....
Ik doe ook al een tijdje mee
echt tof spel!
quote:Mooi logo, maar ik had gezien je naam wel iets van een graspol in je logo verwacht
Op dinsdag 17 februari 2004 16:09 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
Graspollen Trappen (362560) VIII.383
[afbeelding]
quote:urenlang geprobeerd, maar kwam nix moois uit
Op dinsdag 17 februari 2004 16:26 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
Mooi logo, maar ik had gezien je naam wel iets van een graspol in je logo verwacht
quote:het komt wel goed !
Op dinsdag 17 februari 2004 18:51 schreef engessa het volgende:
Bah, ben nu bezig met mijn oefenwedstrijd (in Duitsland!) en sta na 20 minuten al achter met 2-0! Hopelijk blijft het daarbij maar ik vrees het ergste..
Edit: in de 23ste minuut scoort WEER mijn aller- aller slechtste speler.. Heeft nu 2 wedstrijden gespeeld, staat rechtsachterin en heeft dus al 2 keer gescoord! Raar spelletje..
Edit2: En in de 25ste minuut scoort dan toch nog mijn echte spits! Staat nu 2-2, belooft wat voor de overige 65 minuten.
quote:van mij wel
Op dinsdag 17 februari 2004 21:06 schreef Nkjez het volgende:
kan ik de volgende topic plaatsen, want ik heb een nieuwe OP gemaakt
quote:bedoel natuurlijk niet meteen nu, maar als deze dicht is :p
Op dinsdag 17 februari 2004 21:11 schreef Fugie het volgende:[..]
van mij wel
quote:Van mij mag je ook!
Op dinsdag 17 februari 2004 21:14 schreef Nkjez het volgende:[..]
bedoel natuurlijk niet meteen nu, maar als deze dicht is :p
quote:tuurlijk altijd belangrijk om dit soort wedstrijdjes te spelen.. Ik denk dat ik met de Fok!Cup ook om de week wil gaan spelen.. Dus de ene week speel je de volgende week kan je zelf wat regelen (bijvoorbeeld dus internationaal) maar daar hebben we in het Cup-topic nog wel over
Op dinsdag 17 februari 2004 22:38 schreef engessa het volgende:[..]
Van mij mag je ook!
En die oefenwedstrijd is niet goedgekomen.... voor mij iig niet.. Met 6-2 verloren.. Maar was wel nuttig natuurlijk, dubbel ervaring op doen met mijn spelertjes!
Fugie, je gaat het vast heel zwaar krijgen vanavond met mijn jong, onervaren, uit vorm, niet getrainde team
Ik heb wat spelers die ik 'playmaking' wil trainen .. allemaal rond de 17 jaar oud .. moet nu m'n slechtere spelers wel opstellen anders ontvangen ze geen training (deze week kan ik nog 10 middenvelders trainen).
Dan volgende week en de week erop 'stamina', dat is 'wretched' bij een aantal belangrijke spelers wat volgens mij heel erg veel wedstrijdwaardering kost.. Wat hebben jullie eigenlijk op je middenveld staan als 'sterspelers'? Ik heb momenteel 2 'inadequate' en 1 'passable' playmaker (nog jong) die snel een niveau zouden moeten stijgen (dus 2 passable en 1 solid) .. stamina is 'wretched', dat verklaart geloof ik waarom ze zo slecht presteren ...
Maar ben benieuwd wat de concurrentie daar nu heeft staan.. ..
Is volgens mij de enige manier om redelijk ongeschonden de komende weken door te komen, anders is 't 40000 verlies per keer
Wat betaal je overigens als je 22.000 euro debet staat aan interest? Het is even afhankelijk van de verkoop van een aantal spelers of ik met een positief saldo ga afsluiten deze week
net een keeper van 122000 voor 3000 gekocht
Verkoop hem gelijk weer om uit de schulde te komen
En een jonge goede vleugelverdediger voor 23000 die meer dan het dubbele waard is
[Dit bericht is gewijzigd door Fugie op 18-02-2004 11:35]
quote:Ik zou die keeper wel weer verkopen jah, Frederik Burger is tenslotte beter dan Alfred Gillissen (2,5 tegen 2)
Op woensdag 18 februari 2004 11:16 schreef Fugie het volgende:
ik ga mijn opstelling nu ff bekijkennet een keeper van 122000 voor 3000 gekocht
Verkoop hem gelijk weer om uit de schulde te komenEn een jonge goede vleugelverdediger voor 23000 die meer dan het dubbele waard is
En 30-jaar oude Frederik raak je toch nooit meer kwijt
Ik heb nog een keeper te koop, voor 1000 euro is ie van jou: Michiel Vermaat, 94.000 euro waard
Vanavond 2 nieuwe middenvelders, ben benieuwd wat ze doen in het veld (ik gok op: wretched, moet nog stamina trainen, heb het idee dat dat echt enorm scheelt in de prestatie van de spelers ) ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |