Dat kan! Dit topic is voor alles wat je op- of aan te merken hebt op de moderatie van dit forum. Bovendien kun je hier linkjes doorgeven voor in het linkjestopic.
quote:Ja, maar we houden het centraal. Met 40 topics over 1 deelnemer schiet niemand ook maar iets op. Dus je kunt je serieuze vragen stellen in het al lang lopende Frank-topic.
Op zaterdag 31 januari 2004 22:49 schreef monika het volgende:
ja ik vind het niet kunnen dat jullie zomaar mijn frank topic weg haalde
Ik stelde daarin een heel serieuse vraag!
quote:Hoe bedoel je dat dan
Op zaterdag 31 januari 2004 22:50 schreef kingmob het volgende:
sorry, het zullen de zenuwen van het topic-openen zijn geweest, maar dit topic is waardeloos.
hehehe, negeer me, ik ben een huilie, hij kan idd niet zingen, maar wat een vent
quote:Hoe kom je daar nou bij??
Op zaterdag 31 januari 2004 22:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Jullie zijn anti frankhehehe, negeer me, ik ben een huilie, hij kan idd niet zingen, maar wat een vent
quote:Ja hallo, ik kan niet iedereen goed vinden. Zeker Frank niet.
Op zaterdag 31 januari 2004 22:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Jullie zijn anti frankhehehe, negeer me, ik ben een huilie, hij kan idd niet zingen, maar wat een vent
Sorry dat ik alle tere Frankfanzieltjes zo kapot maak .
*Frank**Frank**Frank**Frank**Frank**
-edit: aangepast i.v.m. lay-out.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 31-01-2004 23:00]
jullie waren niet alleen goed bij de auditie's en theaterronde's maar nu ook weer bij de workshops
jullie zijn supermodjes
quote:Done.
Op zondag 1 februari 2004 11:33 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet of hte mogelijk is, maar zouden jullie ff de 1e poll uit [Poll] Workshopfavorieten kunnen halen. Ik kan hem niet meer editten namelijk.
quote:Het was een (slechte) poging tot humor...
Op zaterdag 31 januari 2004 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hoe bedoel je dat dan
? Alle subfora op Fok! hebben feedbacktopics hoor.
quote:Bedankt voor je heldere mededeling.
Op maandag 2 februari 2004 17:56 schreef edje34 het volgende:
Dit gaat dus nergens over
quote:Sorry schatje...
Op maandag 2 februari 2004 18:14 schreef schatje het volgende:
Dat is heel leuk, maar geen apart topic waard.Je had het bijvoorbeeld ook kunnen posten in Idols # 28: Marlies, Maud, Ron, Sharon en Frank..
quote:Wie was het dan
Op maandag 2 februari 2004 18:17 schreef Noca het volgende:[..]
Sorry schatje...
quote:Ik vergeef je hoor
Op maandag 2 februari 2004 18:17 schreef Noca het volgende:[..]
Sorry schatje...
Dus maak je niet druk.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:21 schreef Noca het volgende:[..]
leuke avatar
Jammer.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:59 schreef SCH het volgende:
Sorry Tom_Tom - Schatje wil het niet hebben en ik laat me niet steeds koeieneren - als zij alleen leuke en lieve dingetjes wil over IDOLS, dan gaat ze toch lekker zo door. Na iedere zin die ik post, post zij iets van : Onzin.Jammer.
Stel je niet zo aan zeg SCH. Ik mag toch zeker wel de nodige vraagtekens plaatsen .
Terwijl Tom_Tom me uitnodigde om in dat topic te beschrijven wat ik zaterdag heb gezien. Vechten jullie het eerst onderling maar even uit.
quote:Je bedoelt dit echt algemeen?? Ook naar aanleidng van topics in Oog en Politiek??
Op maandag 2 februari 2004 20:04 schreef SCH het volgende:
Dat doe je alleen niet. Je kwalificeert alles wat ik schrijf als onzin - ik heb geen zin om tegen jouw persoonlijke vooroordelen op te boksen. Zeker nu niet je moderator bent.
quote:Nee - dat bedoelde ik niet hoor. Absoluut niet.
Op maandag 2 februari 2004 20:07 schreef schatje het volgende:[..]
Je bedoelt dit echt algemeen?? Ook naar aanleidng van topics in Oog en Politiek??
Ik doelde op de discussies van vorig jaar over IDO.
quote:Jij neemt me tenminste serieus
Op maandag 2 februari 2004 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trek je niks aan van SCHatje hoor! We willen al je verhalen weten.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:27 schreef SCH het volgende:
Jij neemt me tenminste serieus![]()
![]()
quote:Maar ik ken je ook van andere subfora
Op maandag 2 februari 2004 22:27 schreef SCH het volgende:[..]
Jij neemt me tenminste serieus
![]()
![]()
Als er om een bron wordt gevraagd zeg je gewoon dat je er werkt
quote:Oh jij haalt de andere subfora er wel bij
Op maandag 2 februari 2004 22:33 schreef schatje het volgende:[..]
Maar ik ken je ook van andere subfora
.
Als er om een bron wordt gevraagd zeg je gewoon dat je er werkt
quote:Staat erbij
Op donderdag 5 februari 2004 15:34 schreef BVO het volgende:
Fansite onder constructie: www.freewebs.com/elisaar
Poll 2 mag ook dicht van mij hoor, uitslag staat in het topic, 217 mensen hebben er gestemd
quote:Dus dat topic op slot??
Op zaterdag 7 februari 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
[Poll] WorkshopfavorietenPoll 2 mag ook dicht van mij hoor, uitslag staat in het topic, 217 mensen hebben er gestemd
quote:Neej, alleen de poll van de 2e workshop mag eruit, zoals vorige week de eerste er is uit gehaald
Op zaterdag 7 februari 2004 20:39 schreef schatje het volgende:[..]
Dus dat topic op slot??
Als dat nog mogelijk is natuurlijk
quote:Laat Tom_Tom_ dat maar doen. Ik snap het niet zo
Op zaterdag 7 februari 2004 20:41 schreef BVO het volgende:[..]
Neej, alleen de poll van de 2e workshop mag eruit, zoals vorige week de eerste er is uit gehaald
Als dat nog mogelijk is natuurlijk
Hier ben JIJ Henk-Jan of Jerney! [IDO-feedback].
[Dit bericht is gewijzigd door pfaf op 07-02-2004 20:45]
quote:Neen.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:45 schreef pfaf het volgende:
kan die punt achter de titel van dit topic weg?
Het is erg vervelend en taaltechnisch incorrect.
BVDHier ben JIJ Henk-Jan of Jerney! [IDO-feedback].
Tom_Tom, Schatje levert kritiek op hetgene ik eerder poste in een topic. Natuurlijk behoren dat soort dingen niet in dat topic,maar dan had ze maar zelf ook een link of verwijzing naar dit Feedback gedeelte moeten posten waar ik het kon lezen. Als ze binnen dat topic meent haar gelijk te moeten halen,dan lever ik kritiek om haar oppervlakkige moderaterschap in datzelfde topic.
Ik vind het trouwens van een domme arrogantie dat jullie mensen op de vingers mogen tikken en dan verwachten dat wij dat zomaar slikken. Ik scheld niet, vervloek niet, verwens niemand de dood, ik bijt alleen domme reacties van o.a. Schatje van me af.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 22:52]
quote:Ja hoor lieve schat
Op zondag 8 februari 2004 22:50 schreef Ymke het volgende:
Mag ik hier ook de groeten doen?
En Christine ook .
Dit topic gaat niet alleen over Herman. Het gaat ook over Mark van Eyk(Wes-Alane), Milan (die joegoslaaf met het te korte shirtje) en ook klompenvincent doet mee. En het is gewoon een grappig liedje
quote:Ik neem het even mee naar achteren
Op donderdag 12 februari 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Johan Vlemmix en Herman: Safe Sex wordt een hit!Dit topic gaat niet alleen over Herman. Het gaat ook over Mark van Eyk(Wes-Alane), Milan (die joegoslaaf met het te korte shirtje) en ook klompenvincent doet mee. En het is gewoon een grappig liedje
quote:En ziet
Op donderdag 12 februari 2004 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik neem het even mee naar achteren.
quote:Meine danke
Op donderdag 12 februari 2004 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
En ziet
.
quote:Oh ben jij dat schatje!!! Ik herkende je helemaal niet met dit plaatje. Nog steeds niet eigenlijk.
Op zondag 8 februari 2004 22:47 schreef schatje het volgende:
quote:Firefox
Op zaterdag 14 februari 2004 22:34 schreef Christine het volgende:[..]
Oh ben jij dat schatje!!! Ik herkende je helemaal niet met dit plaatje. Nog steeds niet eigenlijk.
Thanks dat je het ff meldt. Als het goed is moeten de linkjes het nu wel doenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:15 schreef Tronica het volgende:
Schatje, je linkjes naar de filmpjes werken niet in het volgende topic:
De tien finalisten van Idols 2004
Ik krijg in ieder geval een ATlijst van FOK! te zien als ik op zo'n linkje klik.
Vanavond is er idd een terugblik. Post je lekker gezellig mee??quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:21 schreef Lolalala het volgende:
Even een vraagje, als ik nou gewoon wil weten wie er vanavond in het programma zit, waar kan ik dan kijken hier? (want het schijnt dat het vanavond een terugblik aflevering is (allemaal oude koek dus) en waar kan ik dan van te voren zien of dat zo is?)
Ik dank u.
ik sluit me volledig bij hem aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2004 23:50 schreef veldmuis het volgende:
*scheeftand-modus:<br>Ik ben het met je eens!
Dankjewel schat, maar als ik er nou hier achter willen komen? In welk topic had ik dan moeten zoeken? Of waar was mijn post welkom geweest?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanavond is er idd een terugblik. Post je lekker gezellig mee??
De tv gids of www.idols.nlquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:36 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Dankjewel schat, maar als ik er nou hier achter willen komen? In welk topic had ik dan moeten zoeken? Of waar was mijn post welkom geweest?
Ik ga niet kijken, ik heb geen zin in herhalingen, ik zat me te verheugen op de show maar helaas............![]()
Die moet je dan ook niet serieus nemen. Gewoon lekker laten blaten, lost vanzelf opquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:
Ik wil toch wel even zeggen dat er ongelovelijke randdebielen op FOK! rondlopen. Normaal een topic openen is er niet meer bij![]()
Ik had echt geen idee dat het oud nieuws was. Ik dacht, ik heb ff een lekkere scoopquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Die moet je dan ook niet serieus nemen. Gewoon lekker laten blaten, lost vanzelf op.
En ja, wel oud nieuws wat je bracht. Is al heel uitvoerig besproken.
Maar goed, dat geeft nog geen reden om je als een randdebiel te gedragen.
Nou, ik had er eigenlijk ook een note van moeten maken. Dat heb ik niet gedaan. Kun je nagaanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:35 schreef Magics het volgende:
Je verveelt je zeker schatje. Bij gebrek aan echte overtredingen, ga je maar op alle slakken zout leggen. Net zo'n politie agent,die worden bij gebrek aan echte actie ook irritant, boetes voor fietsen zonder licht of voor 1 minuut te laat bij je parkeermeter gaan ze dan uitschrijven
zie FAQ van FOK! en in plaats van op schatje te mekkeren, gewoon eens doordenken waarom het niet gewenst is.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:35 schreef Magics het volgende:
Je verveelt je zeker schatje. Bij gebrek aan echte overtredingen, ga je maar op alle slakken zout leggen. Net zo'n politie agent,die worden bij gebrek aan echte actie ook irritant, boetes voor fietsen zonder licht of voor 1 minuut te laat bij je parkeermeter gaan ze dan uitschrijven
In de Faq staan alleen de links vernoemd. Niet dat het plaatsen van mijn emailadres verboden is. Anyway, dit was al lang opgelost verder, ik snap niet wat jij hier nu weer een oude koe uit de sloot komt trekken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie FAQ van FOK! en in plaats van op schatje te mekkeren, gewoon eens doordenken waarom het niet gewenst is.
ik zag het staan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:41 schreef Magics het volgende:
[..]
In de Faq staan alleen de links vernoemd. Niet dat het plaatsen van mijn emailadres verboden is. Anyway, dit was al lang opgelost verder, ik snap niet wat jij hier nu weer een oude koe uit de sloot komt trekken.
Snap ik, maar dit topic is er toch voor om je ongenoegen en/of waardering te uiten wat betreft de moderatie? Dat heb ik gedaan omdat ik naar mijn idee in m'n recht stond. Kan Schatje vast wel tegen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zag het staan.
en ik vind het persoonlijk gewoon jammer, al da gevit op mods, punt.
we doen ook maar ons werk, en daarom is het des te jammerder als er ewordt gesneerd. thats all.
tom!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jerruh!.
In dit topic:quote:Op zondag 14 maart 2004 10:45 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat een hoer is dat, man... Ik heb bij hem op school gezeten (dat was dus VOOR hij gvd een kind had) en toen was het al een omhoog gevallen ego-trippert.
Ik hoop dat iemand gerechtigheid uitdeelt & die eikol een extra gaatje tussen z'n ogen geeft.
Ja, ik zag het ook al ja.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
In dit topic:
en hoe Henk Jan in de fout ging.
Moeten dat soort opmerkingen nou?? Kan daar echt niet een strengere straf op staan?
Het topic is al gesloten. En die opmerking was geplaatst met eenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef SynchroSteve het volgende:
Vandaag om 11:18 schreef Shoalin in dit >Henk Jan:''Geen zin in contract met Alice''.< topic:
.... gaat niet om de gigantisch beroerde kwaliteiten van die arrogante blonde hoer..
mijn mening is dat dat te ver gaat en niet getuigt van enig respect voor Alice.
Nee, kennelijk let jij gewoon niet op.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap niet dat jullie niet ingrijpen! Bah sommige verzieken echt het Idolstopic..........met hun kuthoer, kutslet, etc. etc... En dan die ordinaire titel! Bah!
Jammer dat de modjes het daar mee eens zijn......maar ach die mogen Alice ook niet!
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:08 schreef schatje het volgende:
Lieve users, let een beetje op uw taalgebruik.
Ik vind de topictitel meevallen eerlijk gezegd. Het is meer met een knip-oog.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch zou je de topictitel toch even kunnen wijzigen? Deze titel nodigt nou niet uit tot een eerlijke discussie. Bovendien nogal kwetsend voor de Alice-fans!
Nee, eerlijk, ik zou er ook geen problemen mee hebben als er zoiets over Irma zou worden gezegd. Echt niet lieverd.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef miss_dynastie het volgende:
En als er zoiets over Irma zou worden gezegd? Dan wordt er volgens mij wél ingegrepen! Ik vind het eerlijk gezegd niet helemaal fair, ik weet dat Alice niet jullie favo is, maar toch
Je moet je wat neutraler opstellen schatjequote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind de topictitel meevallen eerlijk gezegd. Het is meer met een knip-oog.
Volgens mij niet hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 00:24 schreef schatje het volgende:
Tom is wel fan van Alice hoor.
In welk opzicht dan??quote:Op zondag 21 maart 2004 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet je wat neutraler opstellen schatjeZeker als moderator!
Als het op het randje is blijft ie open. Anders dicht.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Als ik nu alvast het nieuwe topic open, kunnen jullie het dan op slot gooien en weer open doen als het vorige topic vol is
Ik weet dat je alice niet mag, maar dan hoef je niet alles toe te laten. En ik zie nu net dat je alles ge-edit hebquote:Op zondag 21 maart 2004 00:28 schreef schatje het volgende:
[..]
In welk opzicht dan??
Ik heb veel lopen edit-ten, vorige week ook. Bedankt hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet dat je alice niet mag, maar dan hoef je niet alles toe te laten. En ik zie nu net dat je alles ge-edit heb![]()
Maar die topictitel vind ik nog steeds niet kunnen.....ik vind dta gewoon aso...
dat laat ik over aan Svensationalquote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef schatje het volgende:
En het is zo weer vol. Wees dus als eerste om het volgende deel te openen.
Oké, niet meer huilen dan.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat laat ik over aan Svensational
Nou jaaaaaaaaaa.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:24 schreef schatje het volgende:
Tom is wel fan van Alice hoor.
We doen ons best.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
TimmyAsd zit trouwens wel lekker te schelden op andere zeg..
Als ik dat zou doen zou ik gelijk een ban krijgen!
Ja, dat probeer ik ook steeds maar SC is me steeds volquote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb veel lopen edit-ten, vorige week ook. Bedankt hoor.
En het is zo weer vol. Wees dus als eerste om het volgende deel te openen.
Wij kunnen niet bannen lieverd.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
TimmyAsd zit trouwens wel lekker te schelden op andere zeg..
Als ik dat zou doen zou ik gelijk een ban krijgen!
tijdens BB ben ik een keer geband geweest omdat ik iemand kutje noemde.....quote:Op zondag 21 maart 2004 00:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Wij kunnen niet bannen lieverd.
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat laat ik over aan Svensational
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tijdens BB ben ik een keer geband geweest omdat ik iemand kutje noemde.....![]()
Sindsdien heb ik nooit meer gescholden hierzo.....
weet je wat ? Als ze bijn post 299 zijn open jij het topic en dan schrijf ik snel een beriucht!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik ben pro-Alice dus een anti-Alice titel krijg je niet
Maar dit is geen Big Brother he. Een Idolsban hoeft van mij niet zo, tenzij je je echt niet gedraagt.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
tijdens BB ben ik een keer geband geweest omdat ik iemand kutje noemde.....![]()
Schrijven, schrijven!!!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je wat ? Als ze bijn post 299 zijn open jij het topic en dan schrijf ik snel een beriucht!
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
kanker nou eens op hoerenjong!
Dan moet je Ronde 3 wel posten he.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:51 schreef BVO het volgende:
Kan iemand van de 2 in [Ronde 2] Idols Tournament 2 een 3 maken?.
Eerst even lotenquote:Op zondag 21 maart 2004 16:54 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Dan moet je Ronde 3 wel posten he.
Beetje voorbarig dan om al om een titlechange te vragen hequote:Op zondag 21 maart 2004 16:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Eerst even loten.
Aangepastquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Boris #4: het enige echte idool van 2004
Mag hier van worden gemaakt:
de enige echte idol of het enige echte idool
Heb een beetje zitten slapen, geloof ik
Altijd!quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:21 schreef BVO het volgende:
Kan 'Ronde 3' in [Ronde 3] Idols Tournament 2 vervangen worden door 'Kwartfinale' ?
Complimentjes krijg je niet zomaar.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:19 schreef SCH het volgende:
Ik had wel een compliment van SCHatje verwacht dat ik me zo koest houd in haar favorietje forumpje
Heb ik gemerkt ja. Kritiek en wantrouwen welquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Complimentjes krijg je niet zomaar.
Tja, de grote, boze wereld he.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
Heb ik gemerkt ja. Kritiek en wantrouwen wel![]()
Ik dacht al, wat heeft 'ie nu weer te klagen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:02 schreef R_ON het volgende:
- eh...foutje...verkeerde topique *bloos*
Klaag ik zoveel ja? ow...hmzquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heeft 'ie nu weer te klagen..
Haha. Kies je nou al eieren voor je geld? Jammer zeg. Eindelijk gaat Tom_Tom eens bashen...valt ook weer tegen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee joh, was een grapje.
Je hebt helemaal gelijk. Hij is weer openquote:Op zondag 28 maart 2004 00:15 schreef Glamazon het volgende:
Schatje waarom kunnen we dat staafdiagram niet even in een apart topic bespreken, is toch wel een belangrijke ontdekking. In het centrale topic wordt het zo ondergesneeuwd.
Dat weet je toch, BVO!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:41 schreef BVO het volgende:
Kan 'Kwartfinale' in [Halve finale!] Idols Tournament 2 veranderd worden in 'Halve Finale' ?.
Was een retorische vraagquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat weet je toch, BVO!
Ik heb gister niet echt op de voice-over van Missie Kilimanjaro gelet, dus dat is nog een beetje voorbarig.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:39 schreef SCH het volgende:
Hey stomme Tom-Tom, geen bericht goed bericht???????????
Oh, daar doe je het dan voorquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb gister niet echt op de voice-over van Missie Kilimanjaro gelet, dus dat is nog een beetje voorbarig..
Wie is Missie Kilimanjaro?quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb gister niet echt op de voice-over van Missie Kilimanjaro gelet, dus dat is nog een beetje voorbarig..
Die blonde die zo goed zingtquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:45 schreef Magics het volgende:
[..]
Wie is Missie Kilimanjaro?
Gewijzigdquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:02 schreef Magics het volgende:
Het is deel 70 !!! ipv 69
Excuus daarvoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:59 schreef Svensational het volgende:
Jullie waren een beetje aan het kutten he met die topics? Ik was toch echt eerderEn op het moment supreme zijn ze allebei gesloten
En Sven schrijf je met een V
Maar toch eenvoor jullie
![]()
Bedoel je Edwin. (Hoe hij de personen op de kruk altijd goed heeft). ?quote:Op zondag 4 april 2004 00:06 schreef Fusion het volgende:
Weten jullie nog waar dat topic is over dat de jury altijd de gevarenzone kandidaten goed heeft?
Probeer het maar nog een keer, met een wat uitgebreidere OP. Leuk, op een neppsychologische manier de kandidaten analyseren.quote:Op maandag 5 april 2004 13:32 schreef RedGuy het volgende:
Beetje jammer dat mijn topic verkeerd is begrepen, maar ik bedoelde het gewoon normaal.
Zouden er conflicten of ruzies zijn tussen de kandidaten?
Ik vind het eigenlijk wel een grappig topic. Fantaseren over ruzies, haat en nijd tussen de kandidaten. Kan die niet weer open met een aangepaste OP? Ik kan nog wel wat leuke theoriëen verzinnen over de onderlinge verstandhoudingenquote:Op maandag 5 april 2004 14:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Probeer het maar nog een keer, met een wat uitgebreidere OP. Leuk, op een neppsychologische manier de kandidaten analyseren..
Helaas ben ik nooit goed in goede OP's.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
RedGuy moet gewoon maar een nieuw topic openen. Dat werkt het beste denk ik. Ik schop 'm zo wel even..
Niks mee te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:31 schreef RedGuy het volgende:
Helaas ben ik nooit goed in goede OP's.
Dat los je goed op. Het lijkt mij wel frustrerend als een modje uit een ander forum, zich met jouw zaken komt bemoeien hier en dan nog wel zo onterecht.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
RedGuy moet gewoon maar een nieuw topic openen. Dat werkt het beste denk ik. Ik schop 'm zo wel even..
Hoe kun je nu boos worden op shmoopy?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:58 schreef Magics het volgende:
Dat los je goed op. Het lijkt mij wel frustrerend als een modje uit een ander forum, zich met jouw zaken komt bemoeien hier en dan nog wel zo onterecht.
Ik was al lang mn zelfbeheersing verloren en tegen die andere mod uit mn slof geschoten.![]()
Oh, okay.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef SynchroSteve het volgende:
In dit topic (Muziek van Idols-backstage trailer?) werd mijn link naar een preview van een nummer verwijderd en het topic gesloten.
In tegenstelling tot wat Tom_Tom- dacht betrof het geen warez-site. Het ging echter alleen om de eerste 10 seconden van het nummer in een hele slechte kwaliteit. Het hele nummer was daar tegen betaling te kopen. Dus het betrof géén warez
Topic hoeft trouwens niet weer open ofzo hoor. Maar ik dacht, ik meld het even.
Toegevoegdquote:Op donderdag 8 april 2004 13:04 schreef H.Y.L het volgende:
http://www.idol-boris.nl
Onofficiële fansite van Boris.Sinds gister up.
Nu nog magertjes qua inhoud, maar vanaf dit weekend goed gevuld met een hoop foto's, filmpjes, nieuws, en muziekfragmenten.
Dank!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Toegevoegd.
Ja, nu is de link goed! Dank je.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Toegevoegd.
Ik weet niet, ik ken hem/haar niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe kun je nu boos worden op shmoopy?
Ging het topic dan nog ergens over?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:58 schreef SCH het volgende:
Tom_tom - kan jij schatje even aan spraken op haar rare gedrag omtrent het doorgestoken kaart topic. Heeft zij belangen in Idols ofzo, dat ze zo slecht tegen kritiek op haar programmaatje kan?
Jij moedigde mij aan om dit topic een doorstart te geven, dus ik neem aan dat je haar nu wel even op haar vergissing wijst.
Bedankt
Ja wel degelijk. En jij hebt mij gevraagd die discussie weer leven in te blazen dus een beetje raar dat je 'collega' zo overactief is. Het is een persoonlijk ding van haar - zij gelooft het niet, is haar goed recht, maar wat is er op tegen dat anderen er een gesprek over voeren???quote:Op woensdag 14 april 2004 18:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ging het topic dan nog ergens over?
Hoe graag ik Marlies en Maud ook in de finale wil, ik geloof er niks van dat het doorgestoken kaart is.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
Het is notabene gewoon de waarheid, is dat verboden ofzo???
Marlies en Maud staan ook niet in de finale en ga gewoon eens in op de kwestie. Waarom zit er een slotje op en ik wil graag een nieuw topic er over openen, het is er belangrijk genoeg voor. Ik snap niet waarom het relevant zou zijn of jij het gelooft of niet...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe graag ik Marlies en Maud ook in de finale wil, ik geloof er niks van dat het doorgestoken kaart is..
Alleen verandert die waarheid wel telkens in je verhaaltjes he?quote:Op woensdag 14 april 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
Oh dan gaan we hier verder ook goed. Ik laat me de mond niet snoeren. Nee, de waarheid is dat de platenmaatschappij en de leiding van het programma de winnaar bepalen en dat de stemmen van het publiek daarin van minder groot belang zijn. Die waarheid verandert niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen verandert die waarheid wel telkens in je verhaaltjes he?
Nee, het is geen persoonlijk ding, zeer zekers niet. Als jij jouw verhaaltje doet van het is doorgestoken kaart enzo en een half jaartje later diezelfde users die meegaan in dat deuntje uitmaakt voor weirdo's vind ik dat een zeer kwalijke zaak. Vind je dat normaal ofzo??quote:Op woensdag 14 april 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja wel degelijk. En jij hebt mij gevraagd die discussie weer leven in te blazen dus een beetje raar dat je 'collega' zo overactief is. Het is een persoonlijk ding van haar - zij gelooft het niet, is haar goed recht, maar wat is er op tegen dat anderen er een gesprek over voeren???
Boeiend. Er mag toch best over gediscussieerd worden. Dat het zo krampachtig wordt afgekapt geeft al aan dat de modjes ook nattigheid voelen omtrent de eerlijkheid van Idols.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen verandert die waarheid wel telkens in je verhaaltjes he?
Schrijf die fantasieën anders ff op in je dagboek ofzo..quote:Op woensdag 14 april 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Hallo zeg, ik word in dit topic al een jaar uitgemaakt voor van alles - daar zit ik niet mee - en nu heb ik blijkbaar iemand voor iets uitgemaakt, wat ik me niet kan herinneren, wat ik ben erg netjes in dat topic omdat ik weet dat ik het gelijk aan mijn kant heb.
Natuurlijk is het wel een zwaktebod schatje. Er loopt helemaal niks uit de hand en er dreigt ook niks uit de hand te lopen. Jij vindt het maar onzin, maar als je op die basis wil modereren moet je niemand meer een topic laten openen en zelf maar de topics bepalen.
Ik ben gevraagd door Tom-Tom en Roel_Jewel en ik houd me daaraan. Ik open er straks weer 1 en ga er vanuit dat je je fout inziet. Bedankt.
Die gaat net zo hard op slotquote:Op woensdag 14 april 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Ik ben gevraagd door Tom-Tom en Roel_Jewel en ik houd me daaraan. Ik open er straks weer 1 en ga er vanuit dat je je fout inziet. Bedankt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2003 11:07 schreef schatje het volgende:
[..]
SCH beweerde in RLS dat hij via de computer van Idols kon zien omdat hij daar zou werken, wie er zou vertrekken en wie zou winnen.Zijn lijstje klopte echter niet.
quote:Op donderdag 28 augustus 2003 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed he!Er waren inderdaad een paar weirdo's die dat geloofden
Oh lief dat stukje dat je bewaard hebt om mij dwars te zitten maar het is geen persoonljik ding natuurlijk. Post dan de hele discussie waarin jij met 4 vriendjes op mij inhakte.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Die gaat net zo hard op slot.
Nogmaals, waarom maakte jij users die vorig jaar in jouw verhaal geloofden uit voor weirdo's??
Je negeert de context van die discussie waarin je samen met x-ray en milagro een gebruikelijk ritueel bash-gevecht uitvoerde dat niets met idols te maken had maar waar jij dat ineens naar voren bracht als zijnde dat ik niet te vertrouwen was. Grappig dat je met van die ouwe koeien komt, nogal laf en slap hoor. Ik kan wel weer uit gaan leggen wat ik daar precies mee bedoelde maar ook dat geloof je niet. Het ging helemaal niet over de grondvraag van deze discussie maar over een detail, over wie wanneer precies in de computer mee kon kijken.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:55 schreef schatje het volgende:
Geef gewoon antwoord op de vraag, waarom users achteraf uitmaken voor weirdo's?? Dat is zo laag naar mijn inziens.
En welke vriendjes??
Ik snap alleen niet dat terwijl je zei dat het allemaal onzin was (niemand die dat dacht natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2004 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Je negeert de context van die discussie waarin je samen met x-ray en milagro een gebruikelijk ritueel bash-gevecht uitvoerde dat niets met idols te maken had maar waar jij dat ineens naar voren bracht als zijnde dat ik niet te vertrouwen was. Grappig dat je met van die ouwe koeien komt, nogal laf en slap hoor. Ik kan wel weer uit gaan leggen wat ik daar precies mee bedoelde maar ook dat geloof je niet. Het ging helemaal niet over de grondvraag van deze discussie maar over een detail, over wie wanneer precies in de computer mee kon kijken.
Ga je nu ineens heel ethisch doen dat weirdo's de ergste belediging is die er is? Ik hoor je niet over de dingen waar je mij voor uitmaakte in deze topics, want daar gaat het over. Jij gaat ineens topics uit andere subfora erbij halen.
Is ook niet zo, ik denk juist dat al jouw verhalen wél onzin zijn, zoals ik denk iedereenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:07 schreef SCH het volgende:
Ik kan niet geloven dat jij denkt dat het geen onzin is BVO...
Ja tuurlijk, daarom ontstond er vorig jaar zo'n rel. Omdat niemand het geloofde. Daarom nam RTL4 zoveel maatregelenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Is ook niet zo, ik denk juist dat al jouw verhalen wél onzin zijn, zoals ik denk iedereen.
Maar goed, ik bemoei me er niet mee.
Ach doe niet zo schijnheilig zeg. Je hebt gewoon geen argumenten en put dan maar uit de ouwe doos. Erg flauw. Geef eens antwoord op de vraag waarom je kritiek op Idols niet kan verdragen?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:11 schreef schatje het volgende:
Het heeft geen zin om hierover door te gaan. Ik krijg toch geen concreet antwoord op mijn vraag. Helaas, pindakaas.
Ik vind mensen achteraf voor weirdo's uitmaken, terwijl zij zich helemaal niet meer kunnen verweren, zeer laags en achterbaks. Punt uit.
Toentertijd werd het misschien wel gedeeltelijk geloofd, maar toen eenmaal bleek dat er niks van je voorspellingen klopte en je later zelf zei dat het onzin was en de mensen die het geloofden voor weirdo's uitmaakte, zijn er toch een hoop mensen afgehaakt denk ikquote:Op woensdag 14 april 2004 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daarom ontstond er vorig jaar zo'n rel. Omdat niemand het geloofde. Daarom nam RTL4 zoveel maatregelen
Dat laatste maak jij ervan. Dat heet een denkfout SCH.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach doe niet zo schijnheilig zeg. Je hebt gewoon geen argumenten en put dan maar uit de ouwe doos. Erg flauw. Geef eens antwoord op de vraag waarom je kritiek op Idols niet kan verdragen?
Ach kom op, geloof je hetzelf. Ik heb in dat topic nooit users voor wat dan ook uitgemaakt in tegenstelling tot jou; ik krijg er echt een nare smaak van in mijn mond.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat laatste maak jij ervan. Dat heet een denkfout SCH.
Nogmaals, dat jij over een tijdje users opnieuw gaat uitmaken voor dit en dat wil ik voorkomen. Dat is mijn voornaamste punt om dat topic te sluiten.
Je maakt hier opnieuw een ernstige denkfout. Ik vind jou namelijk geen eikelquote:Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op, geloof je hetzelf. Ik heb in dat topic nooit users voor wat dan ook uitgemaakt in tegenstelling tot jou; ik krijg er echt een nare smaak van in mijn mond.
Je vindt mij een eikel, ik vind het best joh - maar doe niet zo schijnheilig, schatje, daar zou je toch te oud voor moeten zijn.
Nou dan ben je wel een verdomd slechte moderator als je dat bijna topics lang laat doorgaan terwijl ik die opmerkingen ongeveer een jaar geleden in een volledig andere context maakte. Er is dus geen enkele aanleiding nu om het te sluiten, dus herstel je vergissing even.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Je maakt hier opnieuw een ernstige denkfout. Ik vind jou namelijk geen eikel.
Nee, je maakt users niet uit voor weirdo's in het betreffende topic. Je doet het in andere subfora, heel achterbaks. Dat is precies wat mij zeer tegen de borst stuit. En wat ik tevens wil voorkomen.
Precies, je kan gewoon niet tegen me op. Jammer, ik had je sterker verwacht.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:35 schreef schatje het volgende:
Het is goed met je SCH. Ik ga niet meer in op jouw paranoïde denkbeelden.
Dat klopt. Het was een opmerking in een hele andere discussie. Maar schatje heeft dan van x-ray afgekeken, gewoon wat posts van vroeger bewaren die je dan weer plaatst als je het lastig krijgt en geen argumenten meer hebt.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:34 schreef tong80 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft SCH niet in Idols die opmerking geplaatst. Vanwaar dan al die heisa ?
Hoor jij dit niet achter de schermen te doen als crew zijndequote:Op woensdag 14 april 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Overigens, als iemand anders dan SCH dit topic zou openen, blijft ie dan open?
Is geen kritiek, gewoon een vraag, want ik vind het topic namelijk wel leuk op zich.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:03 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hoor jij dit niet achter de schermen te doen als crew zijnde
Nee.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Overigens, als iemand anders dan SCH dit topic zou openen, blijft ie dan open?
Elk jaar? Je doet net of het al 30 jaar aan de gang is.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dat is duidelijk. Jammer, want ik blijf het raar vinden dat elk jaar zo'n beetje tot de laatste 4 de verhouding j/m 50-50 blijft.
Je hebt gelijk, elk jaar is overdreven. Tot nu toe is een betere omschrijving. Maar daar is dit topic niet voor.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:18 schreef Fusion het volgende:
[..]
Elk jaar? Je doet net of het al 30 jaar aan de gang is.
Gewoon natuurlijke selectie..quote:Op woensdag 14 april 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dat is duidelijk. Jammer, want ik blijf het raar vinden dat elk jaar zo'n beetje tot de laatste 4 de verhouding j/m 50-50 blijft.
Ik ben verrast dat je niks doet terwijl jij enthousiast was over het topic- hoe kan dat?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat wil je van mij weten, SCH?
Vorig jaar vond ik je topics vermaak. Dit jaar is het niet veel soeps. Er wordt niet veel gepost en er was niet zo'n hele gezellige sfeer.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:26 schreef SCH het volgende:
Ik ben verrast dat je niks doet terwijl jij enthousiast was over het topic- hoe kan dat?
Het is natuurlijk niet echt netjes om in een ander subforum mensen die hier postten weirdo's te noemen. Dat snap jij ook wel. En dat geeft ook aan dat jij je topics niet heel erg serieus neemt. Dus dat snap ik wel.quote:En wat je van de redenatie van schatje vindt. Dat de belangrijkste om het te sluiten nu is dat ik ruim een jaar geleden in een heel ander subforum de term weirdo's heb gebruikt en dat er nu een groot gevaar is dat users wederom beledigd worden.
Jammer dat je zo laf en nietszeggend reageert. Treurig, valt me erg tegen.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik je topics vermaak. Dit jaar is het niet veel soeps. Er wordt niet veel gepost en er was niet zo'n hele gezellige sfeer.
[..]
Het is natuurlijk niet echt netjes om in een ander subforum mensen die hier postten weirdo's te noemen. Dat snap jij ook wel. En dat geeft ook aan dat jij je topics niet heel erg serieus neemt. Dus dat snap ik wel..
Hoe moet ik dan volgens jou reageren? "Ja, SCH, je hebt volkomen gelijk. Schatje is kut."? Je begrijpt dat ik dat niet ga doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
Jammer dat je zo laf en nietszeggend reageert. Treurig, valt me erg tegen.
Had niet verwacht dat jij ook zo bang zou zijn voor een beetje kritiek. Gadverdamme, waarom doe je zo en stel je je niet een beetje als een kerel op. Erg flauw, dat vind je zelf toch ook wel.
Ik heb die opmerking nog nooit gelezen. Maar goed, ik kom ook nooit in 'jouw' andere fora als NWS, POL en VBL.quote:Ik zeg een keer weirdo's - heb ik nooit iets over gehoord tot vanavond, en nu is het ineens een groot issue? Dat vond jij dus ook al de hele tijd?
"Ik ben het niet met schatje eens"quote:Op woensdag 14 april 2004 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan volgens jou reageren? "Ja, SCH, je hebt volkomen gelijk. Schatje is kut."? Je begrijpt dat ik dat niet ga doen.
Dan snap ik niet dat je ze nu ineens als argument gebruikt.quote:Ik heb die opmerking nog nooit gelezen. Maar goed, ik kom ook nooit in 'jouw' andere fora als NWS, POL en VBL.
Je valt me gewoon erg tegen. Je kunt gewoon zeggen wat je denkt. Je valt mij nu erg af, maar da's goed. Dan weet ik wat ik aan je heb. In andere fora zijn de moderators gelukkig dapperder. Ik vraag gewoon wat je er van vindt en als jij denkt dat het geven van je mening betekent dat je schatje afvalt, dan vind ik dat veelzeggend.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sorry SCH, maar ik vind het niet zo prettig dat je nu probeert om tussen mij en schatje te stoken. En het is niet dat ik schatje niet af durf te vallen, maar dat ik het niet wil. En als ik het zou willen doe ik het zeker niet voor de schermen.
Eeeh, als je een topic opent met een zelfbedachte stelling zonder ook maar de geringste bewijzen en dan vervolgens diegenen die jou geloven achter hun rug om (want in een ander forum) uitmaakt voor weirdo's, kun je je toch wel voorstellen dat de mods hier niet zo happig zijn om je wéér een soortgelijk topic te laten openen?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb er goed de balen van - ik had jou een stuk hoger ingeschat. Van schatje weet ik het wel ongeveer.
Ik wel. Ik spendeer er tijd en energie in en ik verwacht dat moderators met goede redenen komen. Die zijn er niet dus is er geen andere conclusie mogelijk en als je ziet hoe schatje gemiddeld op SCH reageert is dat niet zo'n hele gedurfde stellingname. Wel jammer voor een moderator. Maar nog jammerderderder dat Tom-tom niet gewoon zijn mening geeft - hij geeft dit subforum verder wel flair.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, ik heb het ff vluchtig gelezen, ik ga me er niet helemaal in verdiepen, dat kost me de rest van de avond. Ik denk alleen dat hun overwegingen niet persoonlijk zijn, ik zou tenminste niet weten waarom.
Ik gun je het volle pondquote:Ik vroeg trouwens of ik te simpel dácht, niet of ik dat wás, bedankt voor je compliment.
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vroeg trouwens of ik te simpel dácht, niet of ik dat wás, bedankt voor je compliment.
Ik vind dat ik wel mijn mening heb gegeven. Het is jammer dat jij die mening niet deelt. That's all.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:24 schreef SCH het volgende:
Maar nog jammerderderder dat Tom-tom niet gewoon zijn mening geeft - hij geeft dit subforum verder wel flair.
Jij zegt zelf dat je je mening niet wilt geven - alleen achter de schermen. En je gaat niet in op het punt dat je achter de topics staat. Ik open in het weekeinde wel een nieuwe - het is toch zonde als de informatie niet op fok te lezen is.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel mijn mening heb gegeven. Het is jammer dat jij die mening niet deelt. That's all..
Daar ben ik wel op ingegaan. Nogmaals: vorig jaar heb ik je topics met veel plezier gelezen, ik verheugde me dan ook al op die van dit jaar. Maar die vallen me tegen. En natuurlijk: dat ik een topic niet leuk vind wil niet zeggen dat het dan maar dicht moet. Het JK-topic loopt namelijk ook nog steeds.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:34 schreef SCH het volgende:
Jij zegt zelf dat je je mening niet wilt geven - alleen achter de schermen. En je gaat niet in op het punt dat je achter de topics staat. Ik open in het weekeinde wel een nieuwe - het is toch zonde als de informatie niet op fok te lezen is.
Irma's jurkjes zijn meestal wel leuk , net als Irma zelfquote:Op woensdag 14 april 2004 21:47 schreef SCH het volgende:
Dus het lijkt mij zinvoller dan het zoveelste, ik vind Irma's jurkje zo leuk-topic.
quote:Op donderdag 15 april 2004 08:27 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mag "idols doorgestoken kaart" ook wel weer open hoor. Wordt nu dichtgegooid omdat de denkbeelden van SCH de boventoon voerden, maar er zijn toch méér theoriën dan die van SCH alleen? En ik zou wel willen horen dat SCH de winnaar voorspeld, zien we meteen of hij het dit jaar wél bij het rechte eind heeft.
Vóór SCH mee ging doen werd het topic toch ook al in leven gehouden.....
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ach ja, misschien toch nog maar eens proberen.
Wist wel dat jullie eigenlijk best verstandig zijnquote:Op donderdag 15 april 2004 13:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schatje en ik hebben nog even overlegd. Zie het topic als een schone lei, SCH. Ofzo. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dit doet niets af aan de reden waarom het topic gister dicht ging.
Oh, doen we 't nu weer in een keer goed?quote:Op donderdag 15 april 2004 13:16 schreef SCH het volgende:
Wist wel dat jullie eigenlijk best verstandig zijn![]()
Don't flatter yourselfquote:Op donderdag 15 april 2004 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wist wel dat jullie eigenlijk best verstandig zijn![]()
Terugkomen op gemaakte fouten, siert de mensquote:Op donderdag 15 april 2004 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, doen we 't nu weer in een keer goed?.
Sneller zijnquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:46 schreef Svensational het volgende:
Idols # 85: We hebben de M, de A, de U, de D: Maud *O*
[afbeelding]
Wat hadden we nou beloofd.
Vind je het goed als ik er morgen naar kijk? Samen met schatje?quote:Op zondag 18 april 2004 00:41 schreef Fusion het volgende:
Jammer dat deze weer op slot moet: Wat is er met Marlies?
Ging toch wel over een apart en erg opvallend aspect. Dat dat weer centraal moet is erg jammer, dan heb je een heel forum en moet nog alles in 10, 11 topics worden samengeperst.
Okay.quote:Op zondag 18 april 2004 00:52 schreef Fusion het volgende:
Doe hem dan nu gewoon nog even open, kun je hem morgen eventueel alsnog op slot doen.
Ik heb je post even verbeterd. Zat een kleine fout in.quote:Op maandag 19 april 2004 22:49 schreef SCH het volgende:
Maar weer een mailtje naar cynix dan - die zal ook moe van me worden zo langzamerhand.
Neem jezelf niet zo serieus joh.quote:Op maandag 19 april 2004 22:49 schreef SCH het volgende:
blaat
Adres Onbekendquote:Op maandag 19 april 2004 22:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb je post even verbeterd. Zat een kleine fout in.
Ik flikker niet op lieverdquote:Op maandag 19 april 2004 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach flikker toch op SCH. Geef schatje lekker de schuld van alles, maar jij wilde een nieuw topic en komt alleen maar met 'ik heb alles gezegd, lees mijn oude posts', 'ik heb het zelluf gezien' en meer van die dingen. Mensen die belangstelling hebben voor je oude posts weten ze vast wel te vinden.
quote:Op maandag 19 april 2004 22:51 schreef SCH het volgende:
Adres Onbekend
Als jullie dan gewoon wegblijven, wordt het een heel leuk topic. Alsof andere topics zo relevant zijn. Schatje heeft een hekel aan me, dat heeft hier niks mee te maken en ze is een slecht moderator om dat te laten doorwerken. Maar of dat zo verrassend is?quote:Op maandag 19 april 2004 22:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]Alweer?
Waar slaat dat nou weer op? Maar zoals Miss Dynastie al zegt, waarom een nieuw topic openen waar jij alleen maar net zo vaag kunt doen als de afgelopen tijd en vorig jaar. Is toch compleet nutteloos aangezien je met niks nieuws komt.
Hoe dan?quote:Op maandag 19 april 2004 22:58 schreef SCH het volgende:
Als jullie dan gewoon wegblijven, wordt het een heel leuk topic.
Ja daar zijn het discussies geweest. In dit geval beperkt het zich vooral tot wat vage beschuldigingen van jou kant.quote:Het is een zinvolle discussie om te praten of het er eerlijk aan toegaat. Die discussies zijn bij al dit soort programma's gevoerd op Fok, bij De Mol, bij Big Brother en De Bus en dus ook bij Idols.
Achgut... Censuur... Ik zou bijna medelijden met je krijgen... Maar wat word er gecensureerd dan? Jij zegt bijna niks behalve dan dat er vals spel is.quote:Allen zit hier ineens een moderator die censuur toepast op dit onderwerp, dat is toch raar.
Jij bent een visionair. Wat had je dan gedacht. Dat ik letterlijk al mijn contacten en opdrachten op het spel zet? Ik weet dit gewoon zeker, het is vorig seizoen bewezen. Dat jij zegt dat er niet gesjoemeld en gemanipuleerd wordt op tv brengt me eerder op de vraag of jij eigenlijk wel de waarheid spreekt. Ik ken niet veel mensen bij de tv die dat je zullen nazeggen. In ieder geval niet met oprecht geweten.quote:Op maandag 19 april 2004 23:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe dan?
Jij zegt dat Idols doorgestoken kaart is, maar je wilt niet zeggen in welke mate, wie er gaat winnen, waar je die info precies vandaan haalt etc.
Topics met gebakken lucht kunnen niet leuk worden.
[..]
Ja daar zijn het discussies geweest. In dit geval beperkt het zich vooral tot wat vage beschuldigingen van jou kant.
[..]
Achgut... Censuur... Ik zou bijna medelijden met je krijgen... Maar wat word er gecensureerd dan? Jij zegt bijna niks behalve dan dat er vals spel is.
Nou nee, ik ben vrij duidelijk geweest.quote:Op maandag 19 april 2004 23:17 schreef SCH het volgende:
Als schatje hier niet reageert dan beschouw ik dat als een signaal en gaan we vrolijk verder
Je doet het al voor de helft. Of denk je dat ze het leuk vinden dat jij suggereerd dat Idols doorgestoken kaart is?quote:Op maandag 19 april 2004 23:05 schreef SCH het volgende:
Jij bent een visionair. Wat had je dan gedacht. Dat ik letterlijk al mijn contacten en opdrachten op het spel zet?
Nou leuk voor je. Maar o.a. ik wil wat duidelijkere bewijzen zien voordat ik ben overtuigd van jou gelijk. Jij wilt die bewijzen niet geven of op andere manier duidelijkheid verschaffen, waarom probeer je dan nog steeds ons van jou gelijk te overtuigen als je niet meer wilt vertellen dan wat je hebt gezegd? Wat is het nut dan om die discussie verder nog te voeren? Wat verwacht je dat eruit komt: "ja ik weet dat het vals spel is" "ow ja, goh spannend" "ja he" "zeer boeiend" "jeutje". Zo heeft een topic toch geen discussie waarde?quote:Ik weet dit gewoon zeker
quote:Dat jij zegt dat er niet gesjoemeld en gemanipuleerd wordt op tv brengt me eerder op de vraag of jij eigenlijk wel de waarheid spreekt. Ik ken niet veel mensen bij de tv die dat je zullen nazeggen. In ieder geval niet met oprecht geweten.
Ik zou het eerder opvatten als een signaal dat je het niet waard bent om op te reageren!quote:Op maandag 19 april 2004 23:17 schreef SCH het volgende:
Als schatje hier niet reageert dan beschouw ik dat als een signaal en gaan we vrolijk verder
Jammer dat je het niet begrijpt danquote:Op maandag 19 april 2004 23:20 schreef SCH het volgende:
Nee dat ben je niet - je maakt er een zootje van, dus waarom zou ik dat in vredesnaam serieus nemen?
je vraagt om uitleg, die geef ik en dan sluit je het. Da's niet duidelijk hoor
Zeg nou eens eerlijk: wat denk je zelfquote:Op maandag 19 april 2004 23:23 schreef schatje het volgende:
Snappie??
Dan zijn we klaarquote:Op maandag 19 april 2004 23:24 schreef SCH het volgende:
Wees sportief en doe je werk goed
quote:Op maandag 19 april 2004 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk: wat denk je zelf?
Waarom klagen dan die users in dat topic?? Voor de lol??quote:Op maandag 19 april 2004 23:25 schreef SCH het volgende:
Ik heb het vaak hard gemaakt schatje, jij gelooft het niet, dat is gewoon het punt.
Denk je nu werkelijk dat Cynix dit gaat overrulenquote:Op maandag 19 april 2004 23:26 schreef SCH het volgende:
Hij gaat echt wel weer open
Ach kap toch eens met dat getroll, je zet eerst iedereen tegen me op en gaat dan de stoere bink uithangen.quote:Op maandag 19 april 2004 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom klagen dan die users in dat topic?? Voor de lol??
Hij heeft schatje al eerder terecht gewezenquote:Op maandag 19 april 2004 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat Cynix dit gaat overrulen![]()
Dan zou ie wel heel dom zijn, want het topic gaat nergens over!!!
Niemand gelooft het SCH. En jij wilt dat niet zien, DAT is het punt.quote:Op maandag 19 april 2004 23:25 schreef SCH het volgende:
Ik heb het vaak hard gemaakt schatje, jij gelooft het niet, dat is gewoon het punt.
De enige die iedereen tegen zich opzet ben jij zelf.... Hou anders voor de gein eens deze stelregel aan:quote:Op maandag 19 april 2004 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kap toch eens met dat getroll, je zet eerst iedereen tegen me op en gaat dan de stoere bink uithangen.
Nee, hij heeft schatje gevraagd om een tweede kans voor jou. Denk je nu werkelijk dat hij om een derde kans gaat vragen?quote:Op maandag 19 april 2004 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft schatje al eerder terecht gewezen
quote:Op maandag 19 april 2004 23:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niemand gelooft het SCH. En jij wilt dat niet zien, DAT is het punt.
Niet op de man gaan spelen en zielig doen dat Schatje een hekel aan jou heeft en censuur pleegt.
Achgut.... Kun je nu al niet meer normaal discusieren? Wat zei je vandaag zelf daarover? Was het niet iets als tonen van onmacht als je begint te schelden?quote:Op maandag 19 april 2004 23:29 schreef SCH het volgende:Doe even normaal man, kontlikkertje.
SCH bekijk het maar. Jij ziet jouw wereldje op jouw manier en kan er niet tegen als mensen dat op een andere manier het zien. Het is kansloos om met jou in discussie te gaan aangezien jij je bij het minste of geringste al aan gaat stellen en niet normaal een discussie kan voeren.quote:Op maandag 19 april 2004 23:33 schreef SCH het volgende:
Jongejonge, ik mag aan de lopende band worden uitgescholden en als ik 1 x terecht een woordje gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |