Maar dan nog is het raar dat hij ze alle 3, 3 weken lang, goed heeft. Er stemmen echt onwijs veel mensen en dat is geen één bepaald publiek.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verbaas me er ook over ja.
Maar dit betekent gewoon dat hij echt verstand heeft van de markt. Van hoe kopers en kijkers reageren op acties in de show. Hoe een enge man het ook is, hij weet het wel.
Ja, hij heeft tenslotte ook Anouk gepakt, daar was hij ook de manager van dus hij is er niet vies vanquote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef Ingridh007 het volgende:
Volgens mij geilt ie wel een beetj op Alice...
Hij vindt Anouk nu wel afschuwelijk. Bij de audities, als iemand Anouk zong, iedere keer zei hij dat hij vond dat het gekozen nummer stom was.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ja, hij heeft tenslotte ook Anouk gepakt, daar was hij ook de manager van dus hij is er niet vies van [afbeelding]
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij vindt Anouk nu wel afschuwelijk. Bij de audities, als iemand Anouk zong, iedere keer zei hij dat hij vond dat het gekozen nummer stom was.
Nee nee, vorige week had hij het niet helemaal goed. Toen had hij Alice ook op de kruk gedacht ipv Robin. VOlgens mij zei hij toen : Alice, Irma en Maudquote:Op zondag 21 maart 2004 00:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar dan nog is het raar dat hij ze alle 3, 3 weken lang, goed heeft. Er stemmen echt onwijs veel mensen en dat is geen één bepaald publiek.
dit slaat echt nergens op. De jury geeft de namen die zij verwachten op de kruk te komen. En als ze dit goed gokken een paar keer is het gelijk doorgestoken kaart???quote:Op zondag 21 maart 2004 11:34 schreef amaranta het volgende:
ik vind het ook verdacht, het is wel heel toevallig dat hij precies die drie noemt die op de kruk komen...
ik denk nu dat het doorgestoken kaart is, en dat ze nu doen alsof ze namen gokken...zo van...ja das wel toeval he, dat we ron noemen en dat hij eruit moet......
Ze zeggen niet wie ze vinden dat eruit moet, maar wie ze denken. Ze vonden Ron goed, maar ze dachten dus dat dat niet genoeg was om door te mogen. Net als Irma, die vinden ze ook goed, maar denken ze toch steeds op de kruk.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:34 schreef amaranta het volgende:
overigens, vond hij ron niet beter dan het origineel?
De lijnen zijn inderdaad al gesloten als zij hun gokje wagen. Ik denk dat hij het op een briefje krijgt om ook hem eens een beetje in de kijker te spelen. Bij de andere drie jury-leden verbleekt hij namelijk behoorlijk. Zo krijgt hij ook eens aandachtquote:Op zondag 21 maart 2004 11:34 schreef amaranta het volgende:
ik vind het ook verdacht, het is wel heel toevallig dat hij precies die drie noemt die op de kruk komen...
ik denk nu dat het doorgestoken kaart is, en dat ze nu doen alsof ze namen gokken...zo van...ja das wel toeval he, dat we ron noemen en dat hij eruit moet......
overigens, vond hij ron niet beter dan het origineel?
Inderdaad, verleden week had hij het fout (wat betreft Alice). Dus dit hele topic is gewoon weer kolder. Er zijn vier juryleden, en er zijn zwakkere broeders/zusters onder de tien, die zich geen fouten kunnen veroorloven. Dus de kans is helemaal niet zo klein dat tie 8 van de 9 kruk-personen goed gokt. het is toch te gek voor woorden om daar meteen weer een conspiracy achter te zoeken.quote:Op zondag 21 maart 2004 03:29 schreef Magics het volgende:
[..]
Nee nee, vorige week had hij het niet helemaal goed. Toen had hij Alice ook op de kruk gedacht ipv Robin. VOlgens mij zei hij toen : Alice, Irma en Maud
Die is eigenlijk beter ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Wij noemen het altijd De Marmot ipv Paardenbek, RedGuy.
Ja, ik denk zeker dat Idols een dergelijk risico neemt en hem stiekem briefjes geeft, puur en alleen om hem zich "in de kijker" te laten spelen.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De lijnen zijn inderdaad al gesloten als zij hun gokje wagen. Ik denk dat hij het op een briefje krijgt om ook hem eens een beetje in de kijker te spelen. Bij de andere drie jury-leden verbleekt hij namelijk behoorlijk. Zo krijgt hij ook eens aandacht
Idols neemt wel meer domme risico'squote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik denk zeker dat Idols een dergelijk risico neemt en hem stiekem briefjes geeft, puur en alleen om hem zich "in de kijker" te laten spelen.
Vorig jaar zei hij nog in de voorrondes dat Jamai geen idool is. Nu heeft tie daar wel geljik in, maar Jamai won toch. Dus hij heeft het niet altijd goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat hij inderdaad goed kan inschatten wat 'het publiek' van een optreden vindt.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |