Nee daar help je meequote:Ga gewoon lekker bij een andere platenmaatschappij je muziek uitbrengen, ik zal het zeker van je downloaden
neee... ik wil haar nog zien jankenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Ze kan er inderdaad beter uit stappen nu..
Je luisterd te veel naar Henk Jan en niet naar je eigen gehoor. Ik heb iig erg van haar optreden genotenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:11 schreef Tijn het volgende:
Ze krijgt alleen maar stemmen omdat ze nu de underdog is. Zingen kan ze niet. Kvond het afgelopen zaterdag meer een soort zielige karaoke-vertoning dan een Idol die de show steelt.
Ik luister wel degelijk naar m'n gehoor en kvond het verschrikkelijk, ook voordat ze naar de Jury stapte.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef forumtalk.nl het volgende:
[..]
Je luisterd te veel naar Henk Jan en niet naar je eigen gehoor. Ik heb iig erg van haar optreden genoten
Ik kan hem wel begrijpen... Als je naar de andere finalisten kijkt dan zie je gewoon dat zij veruit de slechtste is (als je kijkt naar de combinatie zang-performance). Als door Alice andere finalisten met echt talent geen CD op zouden kunnen nemen dan zou ik ook geen zin hebben in een Alice CD. En daarbij komt dat ze nu al een enorm ego om d'r heen heeft hangen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:08 schreef P-Style het volgende:
Maar waaròm heeft hij daar geen zin in? Omdat Alice een eigen mening heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |