Dat terzijde....quote:Op zondag 14 maart 2004 09:11 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Maar gelijk had ie wel
Dat geldt toch voor allemaal? Wat hoor je nu nog van die bebrilde snuiter (behalve in die slecht geacteerde reclames), of van die engerd met z'n stekeltjes? Dat ene meisje dat 3e was (?) scoort ook een paar matige hitjes.quote:Probleem voor Henk Jan wordt natuurlijk dat zij een moment-idool zal zijn ALS ze idols zal winnen.
stoerquote:Op zondag 14 maart 2004 09:59 schreef Stinkschaap het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor allemaal? Wat hoor je nu nog van die bebrilde snuiter (behalve in die slecht geacteerde reclames), of van die engerd met z'n stekeltjes? Dat ene meisje dat 3e was (?) scoort ook een paar matige hitjes.
Alleen die kale had style door er uit te gaan; die maakt nu wel goede muziek en scoort volgens mij niet onaardig.
Ik heb een baggerhekel aan dat Idols (vond het toch ff nodig om hier rond te kijken;)) hoewel het niveau dit jaar veel hoger lijkt te liggen. That is, in die 2 afleveringen die ik gezien heb
Het zou veel leuker zijn als je kon stemmen op wie je eruit wilde hebben....quote:Op zondag 14 maart 2004 09:21 schreef Toeps het volgende:
Ik heb op Alice gestemd. Enkel om de jury te narren. Gnagna...
Gewoon, ziet er normaal uit, niet zo'n aangepaste "idol mode freak" geinige spontane kop.quote:Op zondag 14 maart 2004 09:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat ziet men in Erik?
Yep, maar dat levert minder ¤ op... [hj-modus] En we moeten toch ergens aan verdienen als zelfs onze Idols-kandidaten al openlijk vertellen wel eens iets te downloaden... [/hj-modus]quote:Op zondag 14 maart 2004 10:02 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het zou veel leuker zijn als je kon stemmen op wie je eruit wilde hebben....
hij kan totaal niet zingen.. kwam gister niet bij van het lachen, maar schaamde me eigenlijk dat hij bij de laatste 9 zat... die jongen had niet eens de laatste 27 moeten halen...quote:Op zondag 14 maart 2004 10:06 schreef manny het volgende:
[..]
Gewoon, ziet er normaal uit, niet zo'n aangepaste "idol mode freak" geinige spontane kop.
quote:Op zondag 14 maart 2004 10:06 schreef Jalu het volgende:
[..]
Yep, maar dat levert minder ¤ op... [hj-modus] En we moeten toch ergens aan verdienen als zelfs onze Idols-kandidaten al openlijk vertellen wel eens iets te downloaden... [/hj-modus]
ik geef je helemaal gelijk, hij gaat dit uiteraard ook niet winnen. Maar goed, jij schaamde je ? Ik denk dat hij zich schaamt, hij kan met een volkomen relaxed gevoel op dat podium gaan staan, niets te verliezen. De losse houding is misschien dan "stemwaardig" voor degene die stemmen ?quote:Op zondag 14 maart 2004 10:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hij kan totaal niet zingen.. kwam gister niet bij van het lachen, maar schaamde me eigenlijk dat hij bij de laatste 9 zat... die jongen had niet eens de laatste 27 moeten halen...
Alice maakte in haar verhaaltje om haar nummer aan te kondigen de opmerking dat ze het liedje wat ze ging zingen ooit weleens gedownload had. Dat was de jury nogal in het verkeerde keelgat geschoten (vooral Henk-Jan was zichtbaar geirriteerd daarover) en dat was ook zeker weten de reden dat ze haar zo tot het bot afbrandden. Moeten ze vooral blijven doen, dan maken ze een soort martelaar van haar (heel Nederland heeft blijkbaar sympathie voor iemand die eerlijk toegeeft weleens een liedje te downloaden) en kon ze nog wel eens heel ver komen.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:09 schreef veldmuis het volgende:
Waarom. Heb ik verdomme dat stukje over downloaden gemist?.
gelukkig is hij er of volgende week uit, of die week erna..quote:Op zondag 14 maart 2004 10:12 schreef manny het volgende:
[..]
ik geef je helemaal gelijk, hij gaat dit uiteraard ook niet winnen. Maar goed, jij schaamde je ? Ik denk dat hij zich schaamt, hij kan met een volkomen relaxed gevoel op dat podium gaan staan, niets te verliezen. De losse houding is misschien dan "stemwaardig" voor degene die stemmen ?
Jim en Jamai haal ik altijd door elkaar, noem ze altijd "Jimai". Die kale van Intwine weet ik dat ie Roger of Rogier ofzo heet, maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
stoerje weet die namen vast wel..
Ja was wel een beetje dom van haar, maar goed.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:09 schreef veldmuis het volgende:
Waarom. Heb ik verdomme dat stukje over downloaden gemist?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |