Ik ga vrijdag, over 7 dagen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef ukga het volgende:
gister avond last/minute geboekt voor playa de las Americas voor aanstaande maandag
Wij om 13.40... ook met martinairquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:46 schreef ukga het volgende:
[..]
hoe laat?
ik maandag om 05:00 (met martinair geloof ik)
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef ukga het volgende:
nog iemand die deze week richting playa de las americas gaat?
Van de hoofdstad Santa Cruz naar bijv. Playa de las americas is het een klein uurtje. In 1 dag rij je heel het eiland rond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:35 schreef Yeahinho het volgende:
Over anderhalve week ga ik 8 dagen met een vriend richting Tenerife, last minute.
We willen niet alleen zuipen, maar gewoon een beetje relaxen, zwembad/strand, en een keer iets gaan bekijken. We zitten dan ook in het rustiger noorden, maar hebben een gehuurd autootje erbij. Hoelang doe je erover om daarmee in het toeristische zuiden te komen?
En welke bezienswaardigheden raden jullie ons aan?
aqualandquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:11 schreef EmmYKuHh het volgende:
Wij zijn al meer als 2 weken terug... en het was echt super daar!
Ik weet niet of je een creditcard nodig hebt om een auto te huren...maar je moet iig wel 23 zijn! Anders ben je niet verzekerd..
Wij zaten in hotel Costa Adeje Gran... SUPER hotel... 5 sterren.. We hadden alleen incl. ontbijt...daar zat gewoon alles bij.. van gesmolten chocolade met fruit ...tot alle soorten omletten, croisantjes, tosti's en zelfs frietjes!
Wij zijn 1 dag naar jungle park geweest..dat was wel super leuk...
Ook zijn we 1 dag naar aqua land geweest..super veel glijbanen en een dolfijnenshow enz..
We zijn ook mee geweest met de boot...daar zag je een groep dolfijnen heel dicht bij de boot omhoog springen..dat was wel heel gaaf.. !
Parque Las Aquilas, is dat het Jungle Parc met die roofvogelsshow? Dat is zeker de moeite waard!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Parque Las Aquilas en Loro Parque. Ik vind Parque las Aguilas leuker dan Loro Parque..... terwijl Loro Parque bekender is. Las Aguilas ligt in het zuiden bij Los Christianos in de buurt.
Heb je niet nodig, wel moet je 23 zijn, en je moet borg betalen. Wij hadden volgen mij een Citroën C3 gehuurd, ik meen bij Europe Car en waren rond de ¤ 40 kwijt, en benzine kost er geen drol. Als je vanuit Parc Santiago IV de lange straat inloopt richting centrum zit Europe Car aan de rechter kant, tis een kleine 10 minuten lopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:01 schreef MissLuna het volgende:
Ook maar even meedoen hier.
Maar nu wilde ik vragen of je persé een creditcard moet hebben om een auto te huren?
Ah, okay. We zijn allebei ouder, dus dat moet goedkomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je niet nodig, wel moet je 23 zijn, en je moet borg betalen. Wij hadden volgen mij een Citroën C3 gehuurd, ik meen bij Europe Car en waren rond de ¤ 40 kwijt, en benzine kost er geen drol. Als je vanuit Parc Santiago IV de lange straat inloopt richting centrum zit Europe Car aan de rechter kant, tis een kleine 10 minuten lopen.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:22 schreef Vortex24 het volgende:
Het uitgaansgedeelte was voor wat mij betreft niet echt wat ik ervan had verwacht, dus daarvoor hoef je niet naar Tenerife te gaan.
Of je moet het leuk vinden om tussen de Engelsen te zitten.
Laten we zeggen dat ik persoonlijk Tenerife (van wat ik gezien heb) toch echt meer voor stelletjes/families vindt.
dat zei ik tochquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Allemaal van die dronken engelsen...die goedkoop naar Tenerife reizen om zich helemaal lam te zuipen..... en halfnaakt op straat te liggen (Playa de Las Amricas)
En dat vraag je in een Tenerife topicquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:49 schreef ukga het volgende:
Ik wou graag volgend jaar naar griekenland, alleen geen idee waraheen?
aanraders?
Ik vind het een oude lullenhotelquote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef hatsjoe het volgende:
Iemand wel eens naar appartement/hotel la pinta geweest? Hoe is de ligging en accomodatie etc.
haha dan is je vakantie ook wel direct goed naar de klotequote:Op maandag 5 mei 2008 14:29 schreef Skv het volgende:
Was wel gaaf, ben alleen een half uur nadat we aankwamen van de pier gelazert en mn scheen opengehaald.
Na twee dagen kon ik niet meer lopen, naar de dokter gegaan, zit nu met ontsmettingsmiddelen, een zalf, penicellinekuur en verbandjes. Hele week niks mogen drinken qua alchol
Dat is ook maar een grote straatquote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben toch blij dat wij vorig jaar in het noorden zaten, en niet in het Salou van Tenerife.
auto huren en naar een onbekende badplaats gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef hoerezooi het volgende:
ff een kickje voor de tenerife experts
Het is niet zon overvolle stranden geval als spanje? Waar op elke hoek nederlanders staan?
Nee totaal nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef hoerezooi het volgende:
ff een kickje voor de tenerife experts
Het is niet zon overvolle stranden geval als spanje? Waar op elke hoek nederlanders staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |