O.k. ik ga in september naar PS III, hoe zout is dat zoute water in het zwembad, valt dat wel mee?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:39 schreef MaLo het volgende:
Parque Santiago III is heel erg mooi! Wij zaten in IV. Dat complex heeft ook een mooi zwembad. Minder groot, maar leuk aangelegd.
Niet zo zout als de zee hoor, maar je proeft het wel op je lippenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef Luni het volgende:
[..]
O.k. ik ga in september naar PS III, hoe zout is dat zoute water in het zwembad, valt dat wel mee?
OK thanx.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet zo zout als de zee hoor, maar je proeft het wel op je lippen
Santiago IV is echt heel erg leuk, daar hebben wij een paar jaar geleden ook gezeten. Als ik weer naar Tenerife zou gaan, zou ik zo weer dat appartement boeken.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:42 schreef funrider het volgende:
Heb net vorige week voor 11 daagjes geboekt in Santiago IV veel goeds over gelezen op vakantiereiswijzer.nl en stappen klonk wel goed en toch ook nog dolfijn en binnenland beetje checken. Mooi eiland voor verschillende dingen.
Ik ben jaloers....quote:Op maandag 3 juli 2006 17:42 schreef funrider het volgende:
Heb net vorige week voor 11 daagjes geboekt in Santiago IV veel goeds over gelezen op vakantiereiswijzer.nl en stappen klonk wel goed en toch ook nog dolfijn en binnenland beetje checken. Mooi eiland voor verschillende dingen.
Ooh leuk, vrijdag al! Welk hotel / appartement heb je?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga vrijdag!Twee weken!
Costa Adeje!
*hhhhhhhhhhhhhh*
Ben érrrg benieuwd...![]()
Ik ben er niet zo weg van.... omdat het in een niet zo fijn deel ligt. Tenzij je van hoertjes houdtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Last-minute geboekt!
Olypmia, is dat wat?
www.apartamentos-olympia.com
Ik ken het niet... Maar heeeeel veel plezier gewenst, maar dat gaat wel lukken op Tenerifequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Last-minute geboekt!
Olypmia, is dat wat?
www.apartamentos-olympia.com
niet crimineel. Maar wij zaten dus in El Cortijo (ligt ernaast) .... en er waren gewoon veel hoertjes.... ergens wel grappig om te zien..... Maar na een week gign het irriterenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:58 schreef Waxxer het volgende:
Hoertjes?Het ligt toch niet in een of andere criminele wijk waar je over de heroinejunks moet springen als je naar het strand loopt?
Naja, maar dankjulliewel!Gaat helemaal goedkomen!
Tenerife is gewoon geweldigquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ken het niet... Maar heeeeel veel plezier gewenst, maar dat gaat wel lukken op Tenerife.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet crimineel. Maar wij zaten dus in El Cortijo (ligt ernaast) .... en er waren gewoon veel hoertjes.... ergens wel grappig om te zien..... Maar na een week gign het irriterenZeker als je een jongen ben is het erg vervelend, me vriend wilde niet alleen even boodschappen doen, want hij werd letterlijk belaagd....soms... door asociale hoertjes
![]()
Maar goed, voor de rest wel leuk hoor...... Wij gaan altijd meer richting playa del duque, dat is het 'nettere'gedeelte van costa adejeMisschien een tip voor de volgende keer
Waa zat-ie precies. Ik kan me wel herinneren die naamquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef Apache4U het volgende:
Bestaat de euro-disco eigenlijk nog? Ben er 10 jaar geleden geweest en toen gingen we daar iedere avond op stap .. leuke tijd was dat
Ja bestaat nog! Dit jaar vieren ze deze zomer hun 10jarig bestaan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef Apache4U het volgende:
Bestaat de euro-disco eigenlijk nog? Ben er 10 jaar geleden geweest en toen gingen we daar iedere avond op stap .. leuke tijd was dat
Is gelegen bij Hotel Palmar, Las Americasquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waa zat-ie precies. Ik kan me wel herinneren die naam
Wat is dat voor tent, wat voor muziek draaien ze daar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:06 schreef BTD het volgende:
[..]
Ja bestaat nog! Dit jaar vieren ze deze zomer hun 10jarig bestaan!
ik ben er in augustus zeker bij!![]()
![]()
Ben weer terug, was een erg relaxte vakantie, uitgaan was alleen heel weinig aan. Paar leuke excursies gedaan, lekker cocktails op bij Budha, en er waren veel bejaarden. Parq Santiago III is absloluut een aanrader voor iedereen die naar Tenerife gaat.quote:Op maandag 4 september 2006 13:35 schreef Luni het volgende:
Jee, vrijdag ga ik voor 2 weken!
Ik ga naar Compostela Beach. Zeer wisselende verhalen en ervaringen over gehoordquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef MaLo het volgende:
@ Luni: mooi he, Parque Santiago III ! Wij zaten in IV, was ook erg mooi. We zijn wel wezen kijken bij III. Wat een reusachtig zwembad!
@ Corksterr: welk hotel / appartement gaan jullie? Veel plezier alvast.
Is dat een hotel?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:15 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik ga naar Compostela Beach. Zeer wisselende verhalen en ervaringen over gehoordIn ieder geval niet een van de betere appartementencomplexen volgens mij, maarja, ik ben 17 en ga met vrienden oftewel ik zit natuurlijk een beetje krap in kas. Moet het bij elkaar zien te verdienen met vakkenvullen.
![]()
Maargoed, het heeft wel een groot zwembad, ligt in of bijna in het centrum en het strand is op een steenworp.
Een appartementencomplex welteverstaan.quote:
Naam kwam me bekend voor en dat klopt ook wel, zat vlak bij Parq Santiagoquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:27 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Een appartementencomplex welteverstaan.Typ het anders in bij google-afbeeldingen.
Tja, die beesten kom je toch in alle warme oorden in Europa tegen. Complexen zijn er ook absoluut niet blij mee, en als je er melding van maakt pakken ze het meestal wel gelijk goed aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik irritant vind is dat mensen altijd zeiken over kakkerlakken…Op die reissites waar je je mening kan achterlaten. Ik heb zo iets als je daar niet van gediend ben, dan moet je niet naar Tenerife gaan (of Canarische Eilanden). En de laatste paar jaren is het echt wel minder geworden… ok ik vind het ook griezelige beesten, maar goed het hoort er gewoon bij
Los Christianos is niet veel te beleven hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:52 schreef Corksterr het volgende:
Ons complex ligt vrij efficiënt precies tussen Playa de las Americas en Los Christianos in.Beide plaatsjes schijnen vrij leuk te zijn, vooral in de avond/nacht.
Los Christianos is minder hoor.... vind het nou niet een super leuke plaats....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:52 schreef Corksterr het volgende:
Ons complex ligt vrij efficiënt precies tussen Playa de las Americas en Los Christianos in.Beide plaatsjes schijnen vrij leuk te zijn, vooral in de avond/nacht.
Goeie keuze, bijna perfect complex, alleen jammer dat de kamers geen Airco hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:21 schreef Vortex24 het volgende:
We hebben gekozen voor parque santiago III omdat het er super uitziet en ff buiten de drukte zit
en toch te lopen is naar het centrum.
ik weet niet wie je dat verteld heeft... en geen idee hoe oud je bent, maar de gemiddelde leeftijd in het uitgaansleven is 16/17quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:21 schreef Vortex24 het volgende:
Ben in het verleden al 3x naar Kreta geweest, maar ik wou deze keer een vakantie waar
de gemiddelde leeftijd in het uitgaansleven wat hoger lag dan die in Chersonnissos.![]()
Ik ga alleen maa rop vakantie naar Tenerife...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef Borkydude het volgende:
Tenerife is tof, ik ben een keer of 10 in Playa de las Americas geweest.
Ik kom er al zolang.... ik weet echt wel waarover ik praatquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:36 schreef Vortex24 het volgende:
@ Charmed_Angel: Ik ben zelf 25 jaar en daarom de keuze om naar een locatie te gaan,
waar de leeftijd enigszins overeen komt met die van mij.
Ik heb mijn info van reisburo's, vrienden en van een paar forums die aangaven
dat Tenerife onder de wat oudere jeugd viel qua uitgaansleven.
Het jou genoemde gemiddelde lijkt met wat overdreven als ik constateer dat op Kreta
(nr. 1 jongerbestemming) de gemiddelde leeftijd rond de 18 was.
Maar wie weet heb je wel helemaal gelijk en liegt de rest![]()
Biertje verschillend, halve litersquote:Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef Stienn het volgende:
Heb even het topic door gelezen, was is de prijs voor een biertje in de kroeg en wat betaal je voor wat eten?
Kun je goed snorkelen op tenerife? en op welke plek moet je zitten als je ook een beetje wil uitgaan?
Geen idee.... maar als ik een cocktail nam was hij errug sterk en veel (beter dan in NL) Ik was na 2 cocktails altijd erg aangeschoten.... en ben nooit zo snel aangeschoten... dus dta zeg wel wat toch?quote:Op maandag 23 april 2007 10:59 schreef Vortex24 het volgende:
Als we het dan toch over drank hebben, schenken ze mix (baco, rode wodka/redbull enz..) wel met A-merken of gooien ze er een zooitje bocht in ?
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef DT-PiSanG het volgende:
Handig topic om nog een paar dingetjes te weten te komen over Tenerife.
Ik ga er dit jaar dan ook eindelijk eens naartoe met mijn vriendin, maar we zitten al een hele tijd te twijfelen tussen Parque Santiago (apartementen, uitzicht over zee, voor bijna 100% kakkerlakvrij) en Noelia Sur (in het centrum 15 minuten lopen van het strand, Nederlandse receptie, half pension).
Iemand die hier misschien de ene boven de andere kan aanbevelen met bepaalde argumenten?
Ik ben in Parque Santiago (IV) geweest en ik vond het helemaal super! Inderdaad vlakbij het strand, mooie appartementen en een erg mooi zwembad. Ook heel dicht bij het centrum, binnen 10 minuten lopen ben je ook in het hartje van het uitgaansleven. Je slentert zo de boulevard op, langs alle winkeltjes en terrasjes.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef DT-PiSanG het volgende:
Ik ga er dit jaar dan ook eindelijk eens naartoe met mijn vriendin, maar we zitten al een hele tijd te twijfelen tussen Parque Santiago (apartementen, uitzicht over zee, voor bijna 100% kakkerlakvrij) en Noelia Sur (in het centrum 15 minuten lopen van het strand, Nederlandse receptie, half pension).
Iemand die hier misschien de ene boven de andere kan aanbevelen met bepaalde argumenten?
Ik ben vandaag terug gekomen uit Tenerife en zat in hotel Noelia Sur. Persoonlijk vind ik het een erg mooi hotel. Heel ruim en schoon. Erg lekker eten en veel keus ook. 's Ochtends croissants, chocolade broodjes, cake, veel soorten brood, beleg, fruit, engels ontbijt enz. 's Avonds salade's, vis, paella, vlees, echt van alles wat. In 10 minuten ben je op het strand en de boulevard. Een aantal medewerkers spreken nederlands wat handig is maar met engels kun je je ook goed redden. Echt een aanrader!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef DT-PiSanG het volgende:
Nog tips voor dingen die je daar echt (of echt niet) moet gaan doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:07 schreef Lisanne18 het volgende:
Ik ben vandaag terug gekomen uit Tenerife en zat in hotel Noelia Sur. Persoonlijk vind ik het een erg mooi hotel. Heel ruim en schoon. Erg lekker eten en veel keus ook. 's Ochtends croissants, chocolade broodjes, cake, veel soorten brood, beleg, fruit, engels ontbijt enz. 's Avonds salade's, vis, paella, vlees, echt van alles wat. In 10 minuten ben je op het strand en de boulevard. Een aantal medewerkers spreken nederlands wat handig is maar met engels kun je je ook goed redden. Echt een aanrader!
Mocht je ook op de top van de vulkaan willen moet je ook in de hoofdstad bij de lokale VVV een permissie kopen, waar je ook een fotokopie van je identiteitskaart voor nodig hebt. Er mogen maar een x-aantal toeristen per keer op de top zijn. De rest blijft zon 200 meter onder de top. De kabelbaan brengt je dus niet helemaal naar de top.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:16 schreef Lisanne18 het volgende:Later hoorden we van andere Nederlanders dat als je een jeepsafari voor een hele dag geboekt had, je helemaal geen tijd had om met de kabelbaan naar boven te gaan of dichtbij de Teide te komen omdat ze nog door moesten naar andere plaatsjes. Als je dus graag naar boven wil op die vulkaan/berg zal ik de halve dag boeken.
Wij moeten de tickets nog binnenkrijgen Vortex. Zou wel grappig zijn om bij een Fok!ker in het vliegtuig te zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef Vortex24 het volgende:
Hé Corksterr vlieg jij toevallig ook met Martinair om 5:05 ?
hoe laat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef EmmYKuHh het volgende:
Wij vertrekken as maandag .. wij zitten in 'Hotel Costa Adeje Gran'...heb er super zin in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |