abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2004 @ 21:29:41 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16609528
Lotte: het meisje, de leugens en de zelfmoord

De reconstructie rond de meest mysterieuze Fokker ooit.

Tekst: Stefan Tetelepta

MMV: Maarten, Arno, Martijn e.v.a.

[intro]

Stel je het volgende voor. Een meisje, amper achttien jaar, blond, mooi om te zien en openhartig over haar liefdesleven, haar seksuele identiteit en de relatie met haar onechte vader. Ze wordt een steunpunt voor menig Fok!ker die met zichzelf in de knoop zit, ze heeft altijd een luisterend oor, brengt hele nachten door op de chat om jouw problemen aan te horen. Een topic waar veel sympathie mee wordt gewekt is die over de stille tocht in Enschede waar Lotte en haar zusje meelopen.

En dan pleegt ze zelfmoord. Fokkers die op dat moment willen weten over het hoe en waarom worden bruut de deur gewezen, topics verdwijnen, en Lotte wordt letterlijk doodgezwegen door de crew en de betrokkenen. Maar wie was Lotte nu eigenlijk, en belangrijker: bestond ze wel echt? Fok!Radio opent het dossier Lotte. Er is lang genoeg gezwegen.

Lotte tijdens een fotoreportage van H&M. Toen deze werd genomen zou ze 17 zijn, maar H&M gebruikt geen modellen van onder de 18 jaar. Het is duidelijk te zien dat deze foto niet uit een portofolio komt maar uit een blaadje.

1.

In de zomer van 2000 wordt ik opgebeld door Isabeau. Of ik met mijn perskaart wellicht informatie kon achterhalen over iemand. Die iemand was Fok!user Lotte, of Lot, zoals ze zich ook wel noemde. Isabeau wilde namelijk bewijzen dat deze persoon niet echt bestond.
Lotte werd eind 1999 op Fok! geïntroduceerd door Digger, die op dat moment een relatie met haar had. Ze hadden elkaar ontmoet op de TMF-chat en sindsdien was het dik aan. Toen Digger en Isabeau elkaar leerden kennen op de 5 mei-Wageningen meeting werd Lot aan de kant geschoven maar niet voor lang. In juli 2000 ging de relatie uit, wat reden voor Isabeau was om te bewijzen dat Lotte slechts een kloon was.

Lotte Natalya Lopez woonde in Hengelo, samen met haar moeder Dicey en zusjes Rosa Evita en Tess, hemelsbreed negen kilometer bij haar vriend Digger vandaan. Op Fok! was ze al snel geliefd, vooral om haar topics in Relatie en Psychologie. Dit zeventienjarige meisje was open en stal de harten van menig Fok!ker. Een van de mannen die haar al snel in zijn hart sloot was Tararaboemdijee, een Fok!ker die in het voorjaar van 2000 onzeker was over zichzelf, zijn situatie thuis en vrouwen. Lotte bleek een welkom oor voor Tara, die al snel zijn geheimen blootgaf en met haar praatte over alles wat hem bezighield.

Labiel meisje

Lotte vertelde aan Tara over haar probleempjes, haar relatie met Digger en over haar zusjes. Duidelijk was dat Lotte een behoorlijk labiel meisje was. Als je de logs terugleest zie je dat ze nooit hetzelfde post, dat ze eigenlijk nooit hetzelfde klinkt.

Intussen vertelt Lotte op Fok! dat ze fotomodel is voor Hennes and Mauritz. Een paar foto's van Lotte bewijzen dat ze een mooi meisje is van rond de achttien jaar. Blond, lange haren met een zee als achtergrond worden op menig bureaublad gezet. Lotte is hot, dat is duidelijk. En ze is de vertrouwenspersoon van Tara. Hij zegt over die periode: "Lotte was een goede vriendin, iemand waarmee ik over van alles kon praten. Maar verder niets, ik was niet verliefd op haar. Bovendien had ze al een vriend."

Die vriend was Digger, die haar al twee jaar kende. Maar tijdens zijn korte relatie met Isabeau bekende hij tegen haar dat hij Lotte eigenlijk nog nooit had gezien. Dit was de eerste rare wending in het Lotte verhaal. Er zouden er nog veel meer volgen.

2.

Digger had twee jaar een relatie met Lotte maar had haar nog nooit gezien. Dat bekende hij in mei of juni van 2000 aan zijn toenmalige vriendin Isabeau die hij op 5 Mei leerde kennen. Sailaint detail: 5 Mei was de verjaardag van Lotte. Waarom was Digger niet bij haar, maar in Wageningen?

De foto van Wageningen. Digger staat er niet op, maar was wel aanwezig. Meer foto's zijn terug te vinden in: Nog meer foto's van wageningen

Dat Isabeau in juli de relatie met Digger verbrak was omdat hij aangaf Lotte weer terug te willen. Isabeau was des duivels en besloot Lotte te ontmaskeren. Want wie was dit geheimzinnig meisje? Er waren inmiddels redenen om aan te nemen dat ze niet bestond.

Een van de eerste Fok!kers die in de speurtocht werd betrokken van Priscella. Zij werkte bij Hennes en Maurits en nam de bewuste H&M-foto mee naar de winkel waar ze werkte en vroeg of dit meisje ooit had geposeerd voor de kledingzaak. Dit kon niet bevestigd, nog ontkend worden. Wel werd bevestigd dat H&M nooit modellen van onder de achttien jaar aanneemt. Ook SunChaser kon Isabeau niet verder helpen. Lotte was en bleef ongrijpbaar.

Onverwachte wending

Op negen juli 2000, tijdens de Megafestatie, nam de Lotte-zaak een onverwachte wending. Fok! had dit evenement aangegrepen om reclame te maken. Een select groepje Fok!kers was met flyers naar Utrecht afgereisd om Fok! bij de jeugd aan de man te brengen. Aanwezig waren onder meer Digger, Isabeau, Blauwe, Merel, Swetsenegger, Tara, Yvonne en Iteejer.

Tara tijdens de Megafestatie met twee andere Fok!kers.

Tussen de middag, als de groep even uit elkaar valt wegens de lunch, spreekt een vrouw van middelbare leeftijd Yvonne en Iteejer aan. Ze ziet er uit als een midveertiger en stelt zich voor als de tante van Lotte. Ze vertelt dat Lotte in het gebouw was, maar dat ze te verlegen was om zich bij de groep te voegen. Lotte had daarom haar tante gevraagd even poolshoogte te gaan nemen. Yvonne en Iteejer zijn te verbaasd om door te vragen en als de tante zegt dat ze Lotte wel naar hun stuurt en wegloopt, ondernemen ze niets. Yvonne zegt later hier spijt van te hebben, omdat dit een unieke kans was het mysterie te ontrafelen. Achteraf had ze de vrouw willen volgen. Maar op het moment dat ze dit bedenkt is de tante al weg en laat zich ook niet meer zien.

Dood spoor

Ook andere speurtochten naar de identiteit van Lotte lopen dood. Zo studeert Lotte in mei af op een middelbare school in Hengelo. Maar navraag bij de drie Middelbare Scholen die Hengelo rijk is, leverde geen studentes op met de namen Lotte, Roos of Tess Lopez. De vader van fokker Puntloos was directeur van een van deze scholen en kon ook niets vinden. Een laatste poging werd gedaan in Delft, waar Rosa Evita aan het Lyceum zou studeren. Navraag bleek ook hier geen resultaat op te leveren. Lotte was niet meer dan een geest, rondwarend in de hoofden van vele Fok!kers. Bestond ze echt, was ze de creatie van een vrouw van middelbare leeftijd? Of was ze een kloon Van Digger, die iedereen en alles voor de gek hield?

3.

Isabeau's rol in het verhaal rond Lotte is interessant genoeg om eens onder de loep te nemen. In 2000 is ze een van Tara's beste vriendinnen als zij in mei al hoort dat Digger Lotte nog nooit heeft ontmoet en dat haar speurtocht naar de identiteit niets oplevert. Waarom licht zij Tara dan niet in, die tot september 2000 zijn hele ziel en zaligheid blootlegt aan Lotte? Op IRC worden de meest gevoelige dingen door Tara verteld.
Tara zegt over deze situatie: "Ik heb haar dit zeker kwalijk genomen. Ze was toch mijn beste vriendin. Dat is ze nog steeds overigens, wan wij hebben het uitgepraat. En ik weet niet of zij doorhad wat ik allemaal vertelde aan Lotte. Maar toch, ik had het er wel moeilijk mee. Dat zij achter de kloon zat, dat geloof ik niet."

Toch is het opmerkelijk te noemen dat alleen zij, Yvonne en Iteejer de tante van Lotte hadden ontmoet. Yvonne en Iteejer zijn ook niet vies van een practical joke. Dus wie sprak hier de waarheid. En had Lotte als kloon nou zoveel schade aangericht?

Ja, dat had ze. Niet eens op Fok!, maar wel in het privé-leven van Tara, die ruim een half jaar lang zijn leven aan Lotte blootlegde. Overigens niet alleen aan haar, want hij chatte ook met Tess, Rosa Evita en zelfs met de moeder van hen: Dicey.

[23:50] * TARAraboemdijee verzwijgt een heleboel voor zijn huisgenoot en ouders
[23:50] <Dicey> jammer is dat jongen, je moet je ook af en toe eens kunnen uiten hoor
[23:51] <TARAraboemdijee> ja, daar heb ik 2 vrienden voor, die vertel ik zowat alles, en hier op de chat, ik kan m'n hart enorm luchten bij Lot en Yvet
[23:51] <Dicey> dat is fijn voor je
[23:51] <Dicey> ik hoop dat je wat hebt aan mijn jongste

4.

Nadat Isabeau in september bekend maakt aan Tara dat ze niet gelooft in het bestaan van Lotte, stopt hij meteen met de diepgaande gesprekken. Af en toe spreekt hij haar nog oppervlakkig, maar van de hechte vriendschap die hij dacht te hebben is niets over. Tara voelt zich in de maling genomen, maar hij vindt dat Digger er erger aan toe is. In Tara's beleving heeft Digger 2 jaar lang een virtuele relatie gehad met een vrouw van in de veertig.

Ludo zorgt voor een relletje

Intussen posten Lotte en haar zusje Rosa Evita rustig door op Fok! Ze vertellen over hun sexleven. Lotte ontmoet een veertigjarige man in het bos en loopt met hem hand in hand, zwijgend van de natuur te genieten. Rosa doet het met haar vriendje in Lotte's bed. Ludo zorgt nog even voor een relletje. In de zomer stuurt Lotte een ansichtkaart uit Duitsland naar Tara voor alle Fokkers. Tara zet deze op het forum waarna Ludo er een parodie op maakt. En als Rosa Lotte een keer Emotiodiertje noemt, gebruikt Ludo dit woord te pas en te onpas, zodat dit al snel een gevleugelde uitdrukking wordt.

Ludo's parodie waar Lotte helemaal van over de rooie ging.

Tegen het eind van 2000 is de hype rond Lotte wat gezakt, en lijkt niemand zich nog druk te maken over wie deze persoon nu eigenlijk was. De meeste topics in R&P van haar hand worden afgedaan als ongeloofwaardig. Er wordt over het algemeen aangenomen dat ze een kloon is en iedereen gelooft het eigenlijk wel.

Totdat de mensen achter Lotte de hype een laatste en allesverwoestende impuls geven.

5.

maandag 23 april 2001 18:10
Van: TESS Lopez
Aan: TARAraboemdijee

Beste Maarten,

Op verzoek van Roos even dit mailtje. Het kostte me even moeite je mailadres
te vinden, maar toch gelukt. We wisten niet aan wie we onderstaan bericht
verder moesten sturen, ik hoop maar dat je het niet al te vervelend vindt....

Met intens verdriet moet ik je mededelen dat ons lieve zusje Lotte in de nacht
van 18 op 19 april ervoor gekozen heeft niet meer te willen leven in een
wereld welke ze niet begrijpt en welke haar niet begrijpt....

Hoewel we het al vaak zagen aankomen kwam haar dood toch totaal onverwacht en
heeft ons meer geschokt dan ik je nu kan zeggen...

Zonder verder in te gaan op details wil ik je bij deze verzoeken verder op het
fokforum geen ruchtbaarheid te willen geven aan bovenstaand feit. Wij achten
dit niet nodig omdat de members haar de laatste tijd niet echt gunstig gezind
waren.

Wel wil ik je vriendelijk doch dringend verzoeken haar naam weg te halen uit
bijvoorbeeld de verjaardagskalender.
Het is te pijnlijk voor degenen in mijn familie die toch regelmatig het
fokforum bezoeken om over 14 dagen wellicht diverse felicitaties te zien te
krijgen voor mijn zusje, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel....Ook posts
zoals die in het muziekforum onder het kopje: "wat draai jij vandaag" van
DIGGER over Amsterdammers zijn momenteel zeer pijnlijk voor ons om te lezen.
Ik besef dat je hier weinig tegen kunt doen, maar juist van DIGGER hadden we
wel wat meer begrip verwacht, temeer omdat hij op de hoogte was van
bovengenoemd feit en niet het fatsoen had op welke manier dan ook te reageren
op onze kennisgeving aan hem eerder afgelopen week. Hoe diep kun je
zinken.....?

Wat moet ik verder zeggen...?

Ik hoop dat je bovenstaand verzoek wilt en kunt respecteren..

Met vriendelijke groet,

Tess Lopez

6.

Deze wanhopige en laatste poging Lotte voorgoed te begraven roept alleen maar vragen op. Om te beginnen, waarom heeft Tess moeite zijn e-mailadres te vinden? Ze spraken elkaar op IRC. Bovendien heeft Tara al jaren een fok!e-mailadres.

Verder is de brief onpersoonlijk en er spreekt niets van liefde uit voor haar zusje die zelfmoord heeft gepleegd. Tara doet echter wat in de mail staat en haalt de naam weg uit de verjaardagskalender. Toch blijft de zelfmoord niet onopgemerkt. Veel Fok!kers trekken zich dit aan, ze schrikken, er worden topics over geopend, maar die worden al snel verwijderd. De mensen achter Lotte wordt de hand boven het hoofd gehouden. Een laatste poging om te bewijzen dat Lotte bestaat strandt weer, in de Hengelose dagbladen staan geen overlijdensberichten en rouwadvertenties.

De vragen

Daarmee lijkt Lotte voorgoed begraven. En ook Rosa Evita laat zich niet meer zien. Toch blijven er genoeg vragen rond Lotte onopgehelderd. Want waarom wordt elke poging over Lotte te praten door de forumcrew de kop ingedrukt? Waarom zijn oude topics verdwenen? En hoe zit het met de IP-adressen. Waarom werd Tara toen hij onderzocht wat Lotte's IP-adres was per direct uit zijn functie gezet?

Is Lotte, zoals Tara denkt een vrouw van in de veertig die zich voordeed als meisje van 18? En is hij samen met Digger er ingetrapt? Is Lotte een creatie van Digger, die zijn kloon een eigen leven liet leiden, en tijdens de Megafestatie op 9 juli een willekeurige vrouw naar Yvonne stuurde met het tante-van-verhaal? Digger zat altijd tot diep in de nacht te chatten, hij introduceerde Lotte op Fok! en verzon het verkeringverhaal, iets dat Lotte in haar chatsessies ook beweerde. Of was Lotte een kloon van meerdere mensen, iets dat niet ondenkbaar is aangezien de logs van Tara en Lotte elke keer een andere tone-of-voice hebben. En waarom werd er nooit een kloonchack gedaan op user Lotte?

En de belangrijkste vraag is misschien wel, wie was het grootste slachtoffer in deze affaire? Was dat Lotte zelf? Was het Digger, die zich voor de gek liet houden door een oudere vrouw? Of was dat Tara, wiens vertrouwen en naïviteit werd misbruikt door een lollig bedoelde kloon. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het het laatste is. Tara, destijds een onzekere jongen, onzeker over vrouwen, liefde en familie. Dat zijn vertrouwen is misbruikt door iemand die niet bestond maakt hem het slachtoffer van deze geschiedenis. Hiermee gingen de mensen achter Lotte geen stap te ver, maar wel twee stappen met zevenmijlslaarzen. En daarom kan ik mij voorstellen dat er mensen zijn die Lotte liever begraven hadden gehouden.

[Disclaimer]
De volgende gebeurtenissen hebben zich in 2000 en 2001 op het Forum afgespeeld. Veel topics zijn naar achteren verplaatst, maar de oldby's weten nog precies wat zich heeft afgespeeld toen. Er is een doofpot, maar niet op Fok!Radio.

pi_16609543
* leest

eerste link werkt niet

Hoe dan ook. Erg interessant, maar slechts daarom bedoelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Plantenbak op 26-01-2004 21:50]

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_16609575
Antwoorden willen we!!
  maandag 26 januari 2004 @ 21:31:25 #4
81780 PaarsePaashaas
Narcoleptisch aangelegd..
pi_16609580
boel typwerk!
[i]The cat is in the bag..[br]And the bag is in the river![/i]
pi_16609583
mooi gedaan! Ik denk dat het de butler was, in de eetkamer
Trek conclusies, Niet je piemel
pi_16609806
ik ben een newbie en heb er nog nooit van gehoord maar ik luister nu fok!radio en daar klonk het wel heel zielig...(als het echt is teminste)
Bram! Boterham!
  maandag 26 januari 2004 @ 21:38:29 #7
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_16609811
snap er nog nix van :/
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
pi_16609836
Tara heb je niet geneuckt met er?
pi_16609837
bizar verhaal, ben erg benieuwd naar eventuele antwoorden. Mijn gevoel is dat het vreselijk nep is.

Waarom 2 jaar een relatie hebben en elkaar nooit ontmoeten!

maandag 26 januari 2004 @ 21:39:04 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_16609838
Ongelooflijk dat ik het toen helemaal gemist heb. Maar wel interessant.

BTW, het moet 'klooncheck' zijn, ipv 'kloonchack'

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 26-01-2004 21:42]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 26 januari 2004 @ 21:39:04 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16609839
En wat denk je zelf Sunchase R de Vries?
pi_16609843
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:38 schreef SynXteR het volgende:
snap er nog nix van :/
That makes 2 of us.
  maandag 26 januari 2004 @ 21:40:15 #13
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16609880
best een interessant verhaal
  maandag 26 januari 2004 @ 21:40:37 #14
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_16609894
Ik denk dat het een kloon van Yvonne was.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 26 januari 2004 @ 21:41:37 #15
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16609931
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:30 schreef Plantenbak het volgende:
* leest

eerste link werkt niet

herdenking Enschede, namens Lotte.....
Kaartje van Lotte ?

[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 26-01-2004 21:42]

pi_16609933
Om het hier ook maar even te plaatsen

Was iemand de connectie tussen BHFH en Lotte al opgevallen ?

Het is dezelfde schrijfstijl.... Het zijn dezelfde crewleden van destijds die bij hoog en laag blijven beweren dat BHFH echt bestaat, en hem zelfs ontmoet hebben..

Crewleden die tegenwoordig onder een andere naam posten...

Mysterie mysterie

maandag 26 januari 2004 @ 21:42:11 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16609946
Ik vind herdenking Enschede, namens Lotte..... nog altijd wel een mooi topic mbt deze affaire. En nog niet achter de schermen.

Hé, ze maakten toch wat mee, Lotte en co.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_16609979
Mij maakt het verder geen flikker uit of TARA zich in zn lul geknepen voelt enzo en dat lotte een kloon is,
maar wie is dan die geile slet op die foto?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16610017
Ik denk ff helemaal niks...
dit
is
mijn
signature.
pi_16610023
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:41 schreef gelly het volgende:
Om het hier ook maar even te plaatsen

Was iemand de connectie tussen BHFH en Lotte al opgevallen ?

Het is dezelfde schrijfstijl.... Het zijn dezelfde crewleden van destijds die bij hoog en laag blijven beweren dat BHFH echt bestaat, en hem zelfs ontmoet hebben..

Crewleden die tegenwoordig onder een andere naam posten...

Mysterie mysterie

Op zich aardig gevonden maar ik ben bang dat je het nu te ver zoekt.

Hij post serieus in TRAV en ik heb begrepen dat ie msnt met mensen

maandag 26 januari 2004 @ 21:44:56 #21
72664 tony_jejo
-=/^_^| |^>'\=-
pi_16610037
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:43 schreef vosss het volgende:
Mij maakt het verder geen flikker uit of TARA zich in zn lul geknepen voelt enzo en dat lotte een kloon is,
maar wie is dan die geile slet op die foto?!
That's the million dollar question..

[Dit bericht is gewijzigd door tony_jejo op 26-01-2004 21:45]

maatschappelijk docent / socioloog / mensenkenner
"een mens is als een open boek .. een boek met de diepgang van een banaan" -tony_jejo
  maandag 26 januari 2004 @ 21:45:12 #22
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16610047
Mooie post trouwens, SC.

Ben te laat lid geworden om het echt mee te maken, maar heb daarna nog veel te veel verwijzingen gezien om het me niet te laten intrigeren.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 26 januari 2004 @ 21:46:03 #23
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16610072
Vraagje aan Tara:
Wil je dit?
Ik bedoel, wil je alsnog een antwoord op je vragen van destijds of heb je het al helemaal achter je liggen? En wilde je dat de hele situatie nog een keer opgerakeld wordt, buiten het feit dat het een deel van jouw geschiedenis (en die van FOK!) is.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16610081
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik denk dat het een kloon van Yvonne was.
Agree, of in ieder geval een belangrijk crewlid...anders zouden die kloon zoekacties nooit zijn stopgezet...
pi_16610088
Dus dat was Lotte.
Ik heb wel is wat van ahar mee gekregen maar heb nooit geweten dat er dit allemaal aan de hand was.

Klinkt trouwens als iets voor Peter R. de Vries.....

Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  maandag 26 januari 2004 @ 21:48:00 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_16610121
Interessant verhaal idd. In de metro (chat waar ik veel kom) hadden we ook zo'n meisje die niet was wie ze bleek te zijn. Het erge is dat je hierodoor als er een keer iemand echt zelfmoord heeft gepleegd ofzo, gaat twijfelen of het wel waar is enzo. Dat is het achtelijke aan deze kloonspelletjes, en ik vind het dan ook waardeloos dat de crew zich de hand boven het hoofd houdt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_16610127
Spannend verhaal, lijkt wel Poirot ofzo
Vanaf nu weer zonder auto
pi_16610130
hoorde het op de radio.. toch wel apart om zo te horen..
pi_16610139
Het zal wel een goed opgezette kloon geweest zijn. Mooi dat iedereen erin getrapt is

Waarom wordt dit geval nu weer opgegraven?
Tijd te veel ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 26-01-2004 21:48]

pi_16610158
Sorry
I was an atheist until I realized I was God
pi_16610167
Lotte: wat een gezeik over helemaal niets! Wat kan mij het schelen wie die muts is, het verneukt heel Fok!radio!!!!!!!!!!!
  maandag 26 januari 2004 @ 21:49:57 #32
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16610177
hmm....is bhfh toevallig haar opvolger?
imagination is more important than knowledge
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2004 @ 21:50:35 #33
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16610206
Mijn begintijd bij FOK komt door dit verhaal wel weer helemaal bovendrijven *zucht van nostalgie slaakt*
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_16610218
Yvonne ontkent, mmm ze heeft een motief, en een slecht alibi!
En ze klinkt best zenuwachtig, en boos
pi_16610242
Wat een verhaal .
pi_16610244
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:49 schreef The_Duce het volgende:
Lotte: wat een gezeik over helemaal niets! Wat kan mij het schelen wie die muts is, het verneukt heel Fok!radio!!!!!!!!!!!
Dat was bij het begin al verneukt
pi_16610245
Nooit geweten .

vreemd verhaal trouwens

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 26 januari 2004 @ 21:51:59 #38
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_16610262
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:50 schreef Psych het volgende:
Yvonne ontkent, mmm ze heeft een motief, en een slecht alibi!
En ze klinkt best zenuwachtig, en boos
En iteejer heet natuurlijk niet voor niets zo. Die kan wel overweg met een Proxyserver.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_16610334
Spannend!

Zat toen alleen maar op de FP, dus ik weet er helaas niks van

maandag 26 januari 2004 @ 21:54:59 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_16610368
Er woont inmiddels geen familie Lopez meer in Hengelo of ze hebben geen telefoon...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16610378
Ja, lul je eruit yvonne!
pi_16610391
En waarom is het niet meer na te lezen Yvonne.....
pi_16610410
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:51 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

En iteejer heet natuurlijk niet voor niets zo. Die kan wel overweg met een Proxyserver.

Inderdaad, en ze zegt nogal vaak uhmmmm, lijkt ofdat ze dingen moet verzinnen....en ze ontkent de raarste dingen....

Quote van Radiopresentator: Iedereen mag zijn eigen conclusies trekken....Ik wijs op mijn onderschrift

pi_16610429
Heb er nog nooit van gehoord, maar wel een interessant verhaal opzich...
Zou me niks verbazen als het gewoon die vrouw op de megafestatie zelf was, om haar hele verhaal plausibeler te maken.
Maar waarom beweert iemand in godsnaam 2 jaar lang een relatie met haar te hebben, terwijl hij haar nooit gezien heeft Daar kan ik echt niet bij...

En sowieso om je hele emotionele hebben en houwen aan iemand bloot te leggen die je niet irl kent, en dus ook niet kan vertrouwen, vind ik niet echt handig...

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_16610430
Binnen afzienbare tijd gaat BHFH ook zelfmoord plegen
pi_16610431
Hmm... ik was in die tijd nog nie erg actief op Fok!
Ik kende het verhaal ook nie helemaal... ik vond het interessant om alle punten nog is op een rijtje te zien.
pi_16610443
Waarom kijk je niet naar ip adressen en abbo en zoek zo uit wat dr adres is en/of adressen van de meerdere users eventueel met meer cloons
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_16610449
quote:

[..]

En een search op proxy's was niks op uitgekomen. Da's gelul! Kan je niet zien!
pi_16610469
quote:

[..]

Waarom probeerde de crew dan zoekacties naar haar ip te verhinderen ?

BTW: in die mail staat ook een IP-adres. Als daar een proxyadres staat: het is zeker een kloon, ander adres: dan weten we misschien wie er achter zat.

BHFH komt volgens mij uit Enschede.... Valt wel erg op hé, in de achterhoek wonen veel klonen ....

pi_16610479
* TheWilliedockSaints gelooft er geen snars van
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16610482
Aangenaam De Cock, met ceeooceekaa

Hmm een mysterie, leuk...

Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 26 januari 2004 @ 21:59:36 #52
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16610522
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:57 schreef MasterDisaster het volgende:
Waarom kijk je niet naar ip adressen en abbo en zoek zo uit wat dr adres is en/of adressen van de meerdere users eventueel met meer cloons
daar is het na 4 jaar wel een beetje laat voor hé
  maandag 26 januari 2004 @ 22:00:16 #53
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_16610541
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:57 schreef veldmuis het volgende:
En een search op proxy's was niks op uitgekomen. Da's gelul! Kan je niet zien!
Indertijd zat 90% van de internetters nog op dailup, geloof ik. Dus dan hebben die IPchecks weinig nut.
Ik ga naar huis.
pi_16610568
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:00 schreef nietzman het volgende:

[..]

Indertijd zat 90% van de internetters nog op dailup, geloof ik. Dus dan hebben die IPchecks weinig nut.

Denk dat percentage bij forummers best weleens anders zou kunnen liggen.
pi_16610584
Ten eerste toen ik dit las, dacht ik dat het om een serieus verhaal ging...
Na het horen op de radio vind ik 't allemaal wat vaag worden...

Het lijkt op een uit de hand gelopen grap van een aantal users, die elkaar de hand boven 't hoofd houden...
Maar dan is 't toch geen grap meer als je mensen er mee kwetst?

Ik zie ook niet waarom zoiets vaags weer omhoog gehaald moet worden? Wat schieten ze ermee op? Er word helemaal niks duidelijker...

Laat het verleden rusten, denk dat 't al genoeg mensen pijn gedaan heeft!!

pi_16610586
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:00 schreef scollon het volgende:

[..]

Denk dat percentage bij forummers best weleens anders zou kunnen liggen.

We hebben het wel over 2000 he
pi_16610594
Goedeavond, welkom bij het programma dat, opspoort, ontmaskerd, onderzoekt en een Fok!User onder de loep neemt.
IK ben Peter R. De Vries. .
Hoi.
pi_16610602
ik heb respect voor t vele typwerk.
goed in elkaar gedraaid.
ik zweef hier niet zo lang rond, maar ben wel nieuwsgierig gemaakt!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 januari 2004 @ 22:02:52 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_16610623
Digger en TMF chat... hmmmmm
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 26 januari 2004 @ 22:03:07 #60
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16610634
er staan nog een aantal topics van haar open . maar an sich heeft ze helemaal niet zoveel gepost
pi_16610640
Ik denk in ieder geval niet dat het Yvonne was....
TARAraboemdijee kan daarvoor veel te goed met yvonne opschieten!

Ik denk dat het idd die vrouw was op de megafestatie

IN IEDER GEVAL NIET YVONNE!

Carpe diem
  maandag 26 januari 2004 @ 22:03:47 #62
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_16610656
Ehm.. en ik ben een ontzettende newbie... Ik weet inmiddels at een kloon is (dat lijkt me ook niet moeilijk) maar hoe maak je kan je zien of iets of iemand een kloon is? En hoe werkt dus zo'n kloon check?
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_16610663
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:01 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

We hebben het wel over 2000 he

Heb je wel gelijk in maar KaasHema was er al wel en ook Tsjello volgens mij en ik denk dat mensen die op een forum zitten eerder breedbanders zijn dan mensen die maar een half uur per dag online mogen. Maar op zich denk ik niet dat het gemakkelijk terug te halen is idd ik zou meer kijken naar dingen die lotte gezegd heeft en die dingen controleren voor zover ze te controleren zijn.
pi_16610665
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:03 schreef marchien het volgende:
TARAraboemdijee kan daarvoor veel te goed met yvonne opschieten!
TARA kon ook heel goed met Lotte opschieten
  maandag 26 januari 2004 @ 22:05:21 #65
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16610688
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:03 schreef BillyOcean het volgende:
Ehm.. en ik ben een ontzettende newbie... Ik weet inmiddels at een kloon is (dat lijkt me ook niet moeilijk) maar hoe maak je kan je zien of iets of iemand een kloon is? En hoe werkt dus zo'n kloon check?
ze kijken of er nog een andere user die met dat IP-adres is ingelogt toen, maar dat hoeft natuurlijk niet, want toen had je 1000 verschillende gratis dial-up accountjes.
pi_16610732
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:05 schreef Tiemie het volgende:

[..]

ze kijken of er nog een andere user die met dat IP-adres is ingelogt toen, maar dat hoeft natuurlijk niet, want toen had je 1000 verschillende gratis dial-up accountjes.

Zijn er nu nog.......
  maandag 26 januari 2004 @ 22:08:06 #67
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_16610756
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:04 schreef scollon het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in maar KaasHema was er al wel en ook Tsjello volgens mij en ik denk dat mensen die op een forum zitten eerder breedbanders zijn dan mensen die maar een half uur per dag online mogen. Maar op zich denk ik niet dat het gemakkelijk terug te halen is idd ik zou meer kijken naar dingen die lotte gezegd heeft en die dingen controleren voor zover ze te controleren zijn.

Dat is waar. Ik had toen ook al kabel (Kabelfoon). Maar iedere keer als ik op internet ging kreeg ik een ander IP adres!

AHAAAAAAA!!!!

maandag 26 januari 2004 @ 22:08:21 #68
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16610761
quote:

[..]

Heb je wel gelijk in maar KaasHema was er al wel en ook Tsjello volgens mij

Lang niet overal in ieder geval
  maandag 26 januari 2004 @ 22:08:50 #69
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16610777
Intrigerend, petje af voor SC.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  maandag 26 januari 2004 @ 22:09:20 #70
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16610800
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:07 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Zijn er nu nog.......

Veel minder dan toen
pi_16610804
Ja hallo, er staat een typo in de OP zie ik, en weet iemand wie dat lekker wijf op die foto dan is?
vosss is de naam,
pi_16610822
quote:
En waarom werd er nooit een kloonchack gedaan op user Lotte?
Daar dus
vosss is de naam,
pi_16610833
Interessant maar vaag verhaal.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_16610845
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:09 schreef vosss het volgende:
en weet iemand wie dat lekker wijf op die foto dan is?
Denk jij eigenlijk wel is aan wat anders?????
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 januari 2004 @ 22:11:06 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_16610856
Leuk...
ik sta er ook in
  maandag 26 januari 2004 @ 22:11:41 #76
1986 Jane
pi_16610879
quote:

[..]

Heb je wel gelijk in maar KaasHema was er al wel en ook Tsjello volgens mij en ik denk dat mensen die op een forum zitten eerder breedbanders zijn dan mensen die maar een half uur per dag online mogen.

Heb destijds anders honderden guldens (toen nog) per maand naar de KPN gebracht. En ik was zeker niet de enige...
pi_16610912
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:08 schreef Piro het volgende:
Intrigerend, petje af voor SC.
Goed stuk idd...ben benieuwd of hier nog wat uitkomt...:)
Spaar mij! Ik ben nieuw!
  maandag 26 januari 2004 @ 22:13:48 #78
1986 Jane
pi_16610955
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:09 schreef vosss het volgende:
Ja hallo, er staat een typo in de OP zie ik
Te laat . Had ik al gezegd.

En H&M wordt ook 2x anders gespeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 26-01-2004 22:14]

maandag 26 januari 2004 @ 22:13:56 #79
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_16610957
Leuk verhaaltje
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_16610959
Waar en op welke manier is er toendertijd allemaal naar haar gezocht?
Alleen scholen en die H&M?
pi_16610965
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:04 schreef gelly het volgende:

[..]

TARA kon ook heel goed met Lotte opschieten

en yvonne zou dat niet doen bij TARA!
Carpe diem
pi_16610986
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:10 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Denk jij eigenlijk wel is aan wat anders?????

tuurlijk niet, je bent niet sterker dan de natuur
vosss is de naam,
pi_16610993
ik heb toen wel's met haar 'zusjes' gekletst op chat.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_16611002
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:13 schreef Jane het volgende:

[..]

Te laat . Had ik al gezegd.

En H&M wordt ook 2x anders gespeld.

ow sorry
vosss is de naam,
pi_16611085
DIGGER zei af en toe op chat: 'Lotte is nu bij me, we zitten samen achter de pc'

Maar hij had haar nooit irl ontmoet.

vaag allemaal

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_16611122
*tvp*
pi_16611196
spannend hoor!
met net een paar weken op dit forum.

waarom gooien ze die ip-nummers niet online.
bewijs dat lotte een kloon is of niet

pi_16611213
Van wie is Lucille eigenlijk een kloon, goed bevriend met BHFH ?
pi_16611241
Oude Bekende Ontmaskerd!

Ik herinnerde me vanmiddag toen ik de aankondiging las al dat er ooit al eens een groot topic was waarin Lotte "ontmaskerd" werd, maar ja, toen deed de search het niet
Bevat nog enige informatie welke vandaag nog niet eerder genoemd is volgens mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Broekie op 26-01-2004 22:25]

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_16611250
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
Van wie is Lucille eigenlijk een kloon, goed bevriend met BHFH ?
owjeej en wat heeft baukel hier allemaal mee te maken!?
vosss is de naam,
pi_16611257
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:17 schreef Emel het volgende:
DIGGER zei af en toe op chat: 'Lotte is nu bij me, we zitten samen achter de pc'

Maar hij had haar nooit irl ontmoet.

vaag allemaal

Ach, er zijn genoeg mensen die weten hoe het werkelijk zit maar de lieve vrede willen bewaren. TARA zou dan nog wel eens af kunnen knappen op bepaalde mensen denk ik..
pi_16611381
euhm jullie zeiden dat jullie hadden gekeken in de dagbladen naar rouwadvertenties, en het daarom niet geloofden, maar euhm. misschien ooit erop gekomen dat sommige mensen totaal nooit rouwadvertenties plaatsen, om verschillende redenen.

maar ja ik blijf t vaag vinden, toen was ik der zeker weten nog niet en ik vind dit op zich wel interresant

verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_16611489
quote:
........En dan pleegt ze zelfmoord.

Toen Digger en Isabeau elkaar leerden kennen op de 5 mei-Wageningen 2000 meeting werd Lot aan de kant geschoven maar niet voor lang. Die vriend was Digger, die haar al twee jaar kende. Maar tijdens zijn korte relatie met Isabeau bekende hij tegen haar dat hij Lotte eigenlijk nog nooit had gezien. Dit was de eerste rare wending in het Lotte verhaal. Er zouden er nog veel meer volgen.

2.

Digger had twee jaar een relatie met Lotte maar had haar nog nooit gezien. Dat bekende hij in mei of juni van 2000 aan zijn toenmalige vriendin Isabeau die hij op 5 Mei leerde kennen. [b]maandag 23 april 2001 18:10
Van: TESS Lopez
Aan: TARAraboemdijee

[i]
Beste Maarten,

Met intens verdriet moet ik je mededelen dat ons lieve zusje Lotte in de nacht
van 18 op 19 april ervoor gekozen heeft niet meer te willen leven in een
wereld welke ze niet begrijpt en welke haar niet begrijpt....

Ik besef dat je hier weinig tegen kunt doen, maar juist van DIGGER hadden we
wel wat meer begrip verwacht, temeer omdat hij op de hoogte was van
bovengenoemd feit en niet het fatsoen had op welke manier dan ook te reageren
op onze kennisgeving aan hem eerder afgelopen week. Hoe diep kun je
zinken.....?

aan het liefste wat ik had.......

Wie roept Digger eens?

maandag 26 januari 2004 @ 22:31:06 #94
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_16611620
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:11 schreef Jane het volgende:
Heb destijds anders honderden guldens (toen nog) per maand naar de KPN gebracht. En ik was zeker niet de enige...
Same here.

Indertijd heeft de KPN tot meer dan duizend gulden in de maand aan me verdient.

Ik ga naar huis.
pi_16611717
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:28 schreef Azucena het volgende:

[..]

aan het liefste wat ik had.......

Wie roept Digger eens?

Pfff, wat een onzin.
Klik eens op die link. Zowel die Lot als DIGGER typen in dezelfde gare stijl. Drie puntjes (...) en daarachter geen spatie. Voor mij is het duidelijk één en dezelfde persoon. Dat het toen niemand is opgevallen...

Wat ik me wel afvraag: Is Tara ook niet onderdeel van het "komplot"?

Ik was toen nog helemaal geen fokker hoor, maar ik heb hier natuurlijk al het een en ander over gehoord...

FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 januari 2004 @ 22:35:41 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_16611796
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:31 schreef nietzman het volgende:

[..]

Same here.

Indertijd heeft de KPN tot meer dan duizend gulden in de maand aan me verdient.

Ten tijde van de megafrustratie had ik telefoonrekeningen van 750 gulden.

September 2000 kreeg ik ADSL. Als 1 van de eerste in Nederland.

pi_16611854
Is "Rosa Evita" al gemaild voor meer informatie dan
  maandag 26 januari 2004 @ 22:37:35 #98
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_16611860
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan me je juigtopic nog herinneren. Oh wat was ik jaloers.

Goeie oude tijd...

Ik ga naar huis.
pi_16611863
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:29 schreef SunChaser het volgende:
Er is een doofpot, maar niet op Fok!Radio.

maandag 26 januari 2004 @ 22:38:10 #100
3498 Barb
Graduated Fool
pi_16611882
quote:
Swetsie, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 26 januari 2004 @ 22:38:36 #101
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16611900
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Ach, er zijn genoeg mensen die weten hoe het werkelijk zit maar de lieve vrede willen bewaren. TARA zou dan nog wel eens af kunnen knappen op bepaalde mensen denk ik..

jij weet meer?
pi_16611901
quote:

[..]

Dan heb ik het misschien wel bij je geïnstalleerd

Ik draaide in het pilot project van KPN als monteur...

FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 januari 2004 @ 22:38:58 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_16611917
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:38 schreef Barb het volgende:

[..]

Swetsie, .

Barbbeeb!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 januari 2004 @ 22:39:28 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_16611943
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan heb ik het misschien wel bij je geïnstalleerd

Ik draaide in het pilot project van KPN als monteur...

De pilot draaide in Rdam, Ik werd net NA de pilot aangesloten
pi_16611970
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De pilot draaide in Rdam, Ik werd net NA de pilot aangesloten

Ik heb het project 3 maanden gedaan, dus dat zou kunnen ja..
pi_16612147
Klinkt als iets voor Peter R. de Vries.....

[Dit bericht is gewijzigd door fratsman op 26-01-2004 22:46]

maandag 26 januari 2004 @ 22:45:47 #107
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_16612156
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:33 schreef Toeps het volgende:

[..]

Pfff, wat een onzin.
Klik eens op die link. Zowel die Lot als DIGGER typen in dezelfde gare stijl. Drie puntjes (...) en daarachter geen spatie. Voor mij is het duidelijk één en dezelfde persoon. Dat het toen niemand is opgevallen...

Ik was toen nog helemaal geen fokker hoor, maar ik heb hier natuurlijk al het een en ander over gehoord...

*proest* TARA? niet dus he?
Carpe diem
pi_16612159
quote:
TARA zou dan nog wel eens af kunnen knappen op bepaalde mensen denk ik..
Lijkt me duidelijk wie er hier word bedoeld dan ...
  maandag 26 januari 2004 @ 22:47:48 #109
72820 3st
immer besser
pi_16612218
drie buigingen voor sunchaser
A dirty mind is a joy forever
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2004 @ 22:48:56 #110
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16612261
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Leuk...
ik sta er ook in
*grin*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_16612353
Waarom wou digger zijn ex-"vriendin" terug waarmee hij 2 jaar wat had en nog nooit gezien had?

Het slaat helemaal nergens op of ik kan niet lezen. grotere kans.

pi_16612371
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:45 schreef marchien het volgende:

[..]

*proest* TARA? niet dus he?

Hmn, nou ja sorry hoor, weet ik veel.
Dan is het wel een héél laag geintje.
pi_16612408
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:51 schreef Nevermind het volgende:
Waarom wou digger zijn ex-"vriendin" terug waarmee hij 2 jaar wat had en nog nooit gezien had?

Het slaat helemaal nergens op of ik kan niet lezen. grotere kans.

Die DIGGER lijkt mij een beetje een geestelijk gestoord figuur. Wie gaat er nou zo lang door met zo'n klotegeintje?
  maandag 26 januari 2004 @ 22:55:41 #114
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_16612467
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:52 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hmn, nou ja sorry hoor, weet ik veel.
Dan is het wel een héél laag geintje.

ik denk dat het gewoon een oudere vrouw was die zich anders voordeed... idd stom geintje!
Carpe diem
  maandag 26 januari 2004 @ 22:55:45 #115
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_16612469
Zoals al eerder iemand opmerkte klinkt het inderdaad als een tekst van Peter R de Vries.... Wel een droevig verhaal
pi_16612877
hahaha .
wat is het toch een lol om mensen over internet te mindfucken.

maandag 26 januari 2004 @ 23:17:26 #117
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16613034
Ten eerste vind ik het al HEEL vreemd dat ze met die Digger een relatie had terwijl ze elkaar nog nooit gezien hadden. Kun je het dan wel een relatie noemen???

Die zogenaamde tante was gewoon degene die zich voordeed als die Lotte, of die tante was ingehuurd door iemand dat die zou moeten zeggen dat ze de tante was.

Kunnen jullie geen IP-check doen om erachter te komen of het een kloon was?
Waarom werd dit nooit gedaaan?

Dat er geen rouwadvertenties in de kranten stonden betekent:
- Ze heeft nooit bestaan
- Ze leeft nog
En het lijkt me 99% dat ze nooit bestaan heeft, want dat ze op die school was afgestudeert heeft ook niemand kunnen bewijzen.

Wel Peter R. De Vries style, daarom heb ik het verhaal ook gelezen.

† In Memoriam † maandag 26 januari 2004 @ 23:57:14 #118
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16614147
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:17 schreef Ixnay het volgende:

Dat er geen rouwadvertenties in de kranten stonden betekent:
- Ze heeft nooit bestaan
- Ze leeft nog

er zijn zat mensen die overlijden waar geen rouwadvertentie van in de krant komt
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!fossiel maandag 26 januari 2004 @ 23:57:18 #119
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_16614150
Op de megafrustratie he-le-maal niets van meegekregen (wel meer dingen niet).
Iemand nog een flyer trouwens? .

Kende het verhaal (dus) al, maar niet bij stil gestaan dat tara er zoveel mee te maken had.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2004 @ 23:58:53 #120
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16614202
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:57 schreef RemCow het volgende:
ik zal eens aan Merel vragen of ze die flyer nog heeft
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!fossiel dinsdag 27 januari 2004 @ 00:00:55 #121
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_16614261
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:58 schreef just me het volgende:

[..]

ik zal eens aan Merel vragen of ze die flyer nog heeft

Euhm, ik zeg het verkeerd: wil iemand nog een flyer van mij?
Heb er nog wat liggen volgens mij .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_16614315
quote:

Die zogenaamde tante was gewoon degene die zich voordeed als die Lotte, of die tante was ingehuurd door iemand dat die zou moeten zeggen dat ze de tante was.

En hoe zou die dan in godsnaam moeten weten wie hun waren!?
Niemand had lotte (of die tante) toch ooit IRL gezien!?
Hoe weet zij dan dat hun dat waren zegmaar
vosss is de naam,
  dinsdag 27 januari 2004 @ 00:10:47 #123
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_16614504
quote:
Ten eerste vind ik het al HEEL vreemd dat ze met die Digger een relatie had terwijl ze elkaar nog nooit gezien hadden. Kun je het dan wel een relatie noemen???
Ach je kunt ook Fok!trouwen. .
pi_16614563
nou, wachten totdat DIGGER zich in dit topic meldt. Er kloppen namelijk een aantal dingen niet. Hij zou Lotte nog nooit hebben gezien terwijl hij tegen iemand anders gezegd heeft dat Lotte 'nu' bij hem was. Zoiezo kan ik niet begrijpen dat je 2 jaar een relatie hebt met iemand die 10 km verder woont en diegene nooit gezien hebt. Als je 12 bent kan dat nogwel, maar niet als je rond de 20 ofzo bent en het dan ook nog eens een mooi meisje is.

Ik denk dat ze een kloon van DIGGER is/zijn, er zijn te veel dingen die niet kloppen.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_16614577
Ik heb hier niets (ik herhaal: NIETS) mee te maken hoor!

't Was gewoon een naamgenootje, en volgens mij een kloon.

dinsdag 27 januari 2004 @ 00:19:08 #126
81462 Mouw
-Cultfiguur-
pi_16614682
Wat een zaak.
Psychisch gestoord
  dinsdag 27 januari 2004 @ 00:25:23 #127
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16614827
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:02 schreef vosss het volgende:

[..]

En hoe zou die dan in godsnaam moeten weten wie hun waren!?
Niemand had lotte (of die tante) toch ooit IRL gezien!?
Hoe weet zij dan dat hun dat waren zegmaar

Die lotte (of de persoon die zich als haar voordoet) had jullie (de fokkers op de megafrustratie) aangewezen, en gezegd tegen die "tante": "Zeg even dat jij de tante van Lotte bent."
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 00:34:42 #128
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16615081
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Die lotte (of de persoon die zich als haar voordoet) had jullie (de fokkers op de megafrustratie) aangewezen, en gezegd tegen die "tante": "Zeg even dat jij de tante van Lotte bent."

Jep, tussen tienduizenden mensen herkende ze een groep mensen die FOK op hun voorhoofd getatoueerd hadden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 01:14:09 #129
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_16615778
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:21 schreef Broekie het volgende:
Oude Bekende Ontmaskerd!
Daar snapte ik toendertijd al niks van maar nu wel
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_16615894
Erg interessant
pi_16616021
Whiiiii Wat leuk om dit te lezen!! Chapeau!

Heel veel wat ik net gelezen heb wist ik niet eens! whiiii het voelt net als eerder

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_16616053
quote:

[..]

Pre-cies net zoals die prachtige kutkloon JEZEBEL goh en wie is dat nog alweer...

V

Peace!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_16616313
Eigenlijk is Fok een grote farce! ik ben de enige user en de rest zijn speelpoppen van Danny! AAAAAAAAAAHH!!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 januari 2004 @ 03:16:38 #134
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16616795
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:46 schreef portier het volgende:
Vraagje aan Tara:
Wil je dit?
Ik bedoel, wil je alsnog een antwoord op je vragen van destijds of heb je het al helemaal achter je liggen? En wilde je dat de hele situatie nog een keer opgerakeld wordt, buiten het feit dat het een deel van jouw geschiedenis (en die van FOK!) is.
Willen is een groot woord, maar heb er geen problemen mee.
Voor mezelf wil ik wel eens antwoorden, de waarheid, maar dat is slechts op persoonlijke noot
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:57 schreef RemCow het volgende:
Ik heb er nog zo'n 250 oid hier
quote:
Kende het verhaal (dus) al, maar niet bij stil gestaan dat tara er zoveel mee te maken had.
Ik denk dat maar weinig mensen een idee hadden hoe persoonlijk ik betrokken was bij Lotte
Ik heb hier nog brieven van haar (ja, geschreven) en we spraken elkaar ook telefonisch.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jep, tussen tienduizenden mensen herkende ze een groep mensen die FOK op hun voorhoofd getatoueerd hadden.

Die shirts hielpen wel natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-01-2004 03:21]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_16617083
SC, zie ik daar de titel van een song van Herbert onder je icon staan?

Wat betreft dat Lotte gebeuren, ik heb net die lange post gelezen (met die honden in dat bos enzo), en het is imo overduidelijk dat een ouder persoon dit heeft geschreven.

Het woordgebruik is zo ongebruikelijk ik schat dat de schijver tussen de 40 en 50 jaar oud is.

En welke 17-jarige zegt nu dit:

quote:
er is echt maar een enkeling die ECHT weet wat er allemaal in mijn jeugd gebeurd is...
Even voorbeelden van het oubollige taalgebruik:
quote:
-de honden renden dwars door kreupelhout en struikgewas
-onze hele ziel en zaligheid blootgelegd..
-het even te laten bezinken
-En juist dat laatste heeft ze de das omgedaan
-op pad om eens een flinke wandeling te maken
-als troost zoekende bij elkaar
-een man die notabene 15 jaar ouder is
-Heb mezelf een limonadeglas sheridans ingeschonken
-Lot lacht verrukt
-een, hopelijke, voortzetting van dat fijne gevoel
-Helaas lag iedereen ws allang op 1 oor
-Gelukkig kwam om even na zevenen
-een bel whisky
-Ik hoop dan ook van ganser harte dat deze
-bij wijze van kadootje

Zover ik dat kan herkennen aan bepaalde woorden is degene achter Lotte voor 100% zeker afkomstig uit Amsterdam.

even wat voorbeelden:

quote:
-Ik zat de laatste tijd met zoveel nieuwe akelige dingen in me maag
-ik weet geeneens zijn naam
-om mijn verhaal NOG een keer kwijt te kunnen
-Eerste deel van me rijbewijs heb ik!!
-nog niks aan ut handje hoor
-"probeert" je te snappen

Succes met het oplossen van dit mysterie.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_16617109
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 04:42 schreef Cosma-Shiva het volgende:
SC, zie ik daar de titel van een song van Herbert onder je icon staan?

Wat betreft dat Lotte gebeuren, ik heb net die lange post gelezen (met die honden in dat bos enzo), en het is imo overduidelijk dat een ouder persoon dit heeft geschreven.

Het woordgebruik is zo ongebruikelijk ik schat dat de schijver tussen de 40 en 50 jaar oud is.

En welke 17-jarige zegt nu dit:
[..]

Even voorbeelden van het oubollige taalgebruik:
[..]

Zover ik dat kan herkennen aan bepaalde woorden is degene achter Lotte voor 100% zeker afkomstig uit Amsterdam.

even wat voorbeelden:
[..]

Succes met het oplossen van dit mysterie.

Dat zei ze ook zelf toch, ze was een Amsterdamse Tukker of zoiets..die liever in A'dam nog had gewoond maar helaas nu inhet oosten vh land zat..

Ik heb net, kan niet slapen, van alles doorgelezen, en dat ze nooit 17 kan zijn, is idd aan haar taalgebruik te zien.

Ook dat zij en haar zus 1 en dezelfde zijn is volgens mij geen twijfel over mogelijk

Ze postten vrijwel nooit vlak achter elkaar en het taalgebruik is identiek, tot in de details

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_16617130
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 04:46 schreef milagro het volgende:

Dat zei ze ook zelf toch, ze was een Amsterdamse Tukker of zoiets..die liever in A'dam nog had gewoond maar helaas nu inhet oosten vh land zat..

Ik las hier dat ze uit Hengelo oid zou komen?
(ik ken de user verders niet, 2 posts van gelezen zonet)
quote:
Ik heb net, kan niet slapen, van alles doorgelezen, en dat ze nooit 17 kan zijn, is idd aan haar taalgebruik te zien.
Denk jij ook een jaar of 40/50?
quote:
Ook dat zij en haar zus 1 en dezelfde zijn is volgens mij geen twijfel over mogelijk
Ik ga er morgen even voor zitten om ook wat posts van die zus te lezen en meer van Lotte zelf.

slaap ze straks

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_16617145
was trouwens wel een enorme kleffe bedoening toen tussen echt heel veel mensen, en nu maar zeuren over r&p

blegh

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16617194
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 04:55 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik las hier dat ze uit Hengelo oid zou komen?
(ik ken de user verders niet, 2 posts van gelezen zonet)
[..]

Denk jij ook een jaar of 40/50?
[..]

Ik ga er morgen even voor zitten om ook wat posts van die zus te lezen en meer van Lotte zelf.

slaap ze straks

Leeftijd : Ik denk iig niet 17 en haar zus ook niet, ze scheelden nog geen jaar, las ik en ja toch minstens 30, maar eerder 40

In Lot's eerste post dacht ik kun je lezen dat ze oorspronkelijk uit A'dam kwam, maar verhuisd was naar Hengelo (O).

Rosa (is wmb Lot) zou 1 dec 2001 bevallen van een tweeling, dat betekent dat ze eind februari zwanger geraakt is om dan vervolgens ergens in april te beginnen met roken, zo las ik .
Of ze moet niet geweten hebben nog dat ze zwanger was, hetgeen me sterk lijkt, ze had immers iig al de eerste menstruatie gemist, of ze was een zeer onverantwoordelijke moeder, hetgeen me sterk lijkt voor zo'n emotiodiertje als ook Rosa was

pi_16617195
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 05:00 schreef DarkElf het volgende:
was trouwens wel een enorme kleffe bedoening toen tussen echt heel veel mensen, en nu maar zeuren over r&p

blegh

Hey, feli nogmaals

Idd, ik verbaas me over de lof die Lot en Rosa ten deel viel met hun emotio posts, want ik ga er gierend van over me nek, zoveel mierzoet gezemel met verkleinwoordjes als "blinkertjes" ..huuu ril

dinsdag 27 januari 2004 @ 06:12:34 #141
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_16617227
"Play Dead'' nu op die Fok-radiolink.

Hoe toepasselijk...

Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 08:02:15 #142
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16617488
Just Me, jij was zo fel tegen op voorhand, wat vond je er nou van zo achteraf?
pi_16617494
goh nog steeds open??

of gaat deze straks ook ineens spoorloos verdwijnen?

(het topic)

(en ze is en was nep nep nep kloon kloon kloon. Beetje moeilijk toegeven nu voor de dader(s), want je maakt natuurlijk niet echt vrienden als je zelfmoorden gaat zitten faken. Dus de dader(s)zal wel naast Lotte liggen te rotten inmiddels)

als liegen zeer deed, lag jij nu te creperen
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:05:07 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617501
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:02 schreef SunChaser het volgende:
Just Me, jij was zo fel tegen op voorhand, wat vond je er nou van zo achteraf?
Was Isabeau trouwens op de hoogte van deze tekst
O en dat de relatie tussen har en Digger daarom spaak liep hadden jullie ook al fout
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 08:12:19 #145
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16617548
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:05 schreef yvonne het volgende:
O en dat de relatie tussen har en Digger daarom spaak liep hadden jullie ook al fout
Nee hoor, het was een van de oorzaken, zoals Digger dat aangaf destijds en volgens de verhalen rondom de betrokkenen.

Dat er andere dingen en mensen meespeelden, dat was dan weer niet relevant om te noemen. Natuurlijk kunnen we er nog wel 10 mensen bijslepen, maar dat is niet nodig. Dit is het verhaal zoals het op het forum heeft afgespeeld, Isabeau heeft zelf nog topics geopend over Digger. De dingen die zich achter de schermen hebben afgespeeld, de mensen die daarbij betrokken waren hebben we niet genoemd.

Daarbij zijn dit de feiten zoals ze door meerdere mensen zijn bevestigd. En die feiten zijn al opmerkelijk en vreemd genoeg.

Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:14:51 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617561
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:12 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Daarbij zijn dit de feiten zoals ze door meerdere mensen zijn bevestigd. En die feiten zijn al opmerkelijk en vreemd genoeg.

Niet als de zgn feiten onwaarheden bevatten, dan zijn het geen feiten meer maar verzinsels.....

Maarre, was Isa op de hoogte van deze tekst?

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 08:17:57 #147
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16617585
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:14 schreef yvonne het volgende:

Niet als de zgn feiten onwaarheden bevatten, dan zijn het geen feiten meer maar verzinsels.....

Maarre,

Maarre, hoe zag die mysterieuze mevrouw er nu uit ?
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:21:31 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617609
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Maarre, hoe zag die mysterieuze mevrouw er nu uit ?

Vroegen ze niet

pi_16617614
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vroegen ze niet

nah verzin dan maar wat
als liegen zeer deed, lag jij nu te creperen
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 08:22:45 #150
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16617615
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:21 schreef yvonne het volgende:

Vroegen ze niet

Ik wel .
(dik? dun? blond? grijs? rood? oranje? groot? klein? kleding? nou nou nou??)
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:23:45 #151
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617625
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik wel .
(dik? dun? blond? grijs? rood? oranje? groot? klein? kleding? nou nou nou??)

Gewoon, oud, permanentje, bril, beetje een Huishoudbeurs typetje.

Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:25:25 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617637
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:22 schreef mackensen het volgende:

[..]

nah verzin dan maar wat

O, het was de moeder van Digger.

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 08:25:56 #153
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16617643
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:23 schreef yvonne het volgende:

Gewoon, oud, permanentje, bril, beetje een Huishoudbeurs typetje.

En had ze nog een leuk accent?
(laat je fantasie maar stromen! )

Of sprak ze net als de rest van haar familie..met puntjes en vol emotio emotie?

waarom is die tante nu eigenlijk plotseling oud geworden?

pi_16617650
Spanning en sensatie.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:29:32 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617675
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En had ze nog een leuk accent?
(laat je fantasie maar stromen! )

Of sprak ze net als de rest van haar familie..met puntjes en vol emotio emotie?

waarom is die tante nu eigenlijk plotseling oud geworden?

Die tante was altijd al oud hoor

Ze sprak met .... en verkleinwoordjes en zei om de haverklap *stil*, *mooi*

pi_16617687
Maar Lotte had het ook over mams, is dat dan niet weer een brabantse uitdrukking, in de trand van dat mijn pa ook altijd ons mams zei
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 08:32:57 #157
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16617698
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die tante was altijd al oud hoor

quote:
Ze ziet er uit als een midveertiger en stelt zich voor als de tante van Lotte
hm...je posting is twijfelachtig Yvonne, blijf in je rol .
quote:
Ze sprak met .... en verkleinwoordjes en zei om de haverklap *stil*, *mooi*
Pinkte ze ook traantjes weg enzo?
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 08:34:34 #158
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16617715
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:31 schreef syrek het volgende:
Maar Lotte had het ook over mams, is dat dan niet weer een brabantse uitdrukking, in de trand van dat mijn pa ook altijd ons mams zei
Of *Lotte* wilde enorm graag schattig en vertederend overkomen..
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:34:56 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617719
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:32 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

hm...je posting is twijfelachtig Yvonne, blijf in je rol .
[..]

Pinkte ze ook traantjes weg enzo?

Oi, ik vind een mid veertiger oud hoor

Ze had partijen zakdoekjes bij zich, en droeg nog steeds de bloem in haar revers die ze droeg op de stille tocht van Enschede.

Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:37:21 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617746
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:34 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Of *Lotte* wilde enorm graag schattig en vertederend overkomen..

Ik wil toch nog wel banadrukken dat Lotte alleen bij mensen uit R&P en de chat zo op handen gedragen werd, in het toenmalige Onzin werd er al behoorlijk de draak gestoken om haar posts en "persoontje" het is dus niet zo dat heel FOK! idolaat was...

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 08:42:06 #161
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16617798
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:34 schreef yvonne het volgende:

Ze had partijen zakdoekjes bij zich, en droeg nog steeds de bloem in haar revers die ze droeg op de stille tocht van Enschede.

quote:
Door Rosa Evita - zaterdag 20 mei 2000 02:56

Lot en mijn oudste zus, Tess, hebben vanavond meegelopen in de stille tocht in Enschede...

Die meet in Wageningen was 5 Mei Yvonne..
pi_16617810
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik wil toch nog wel banadrukken dat Lotte alleen bij mensen uit R&P en de chat zo op handen gedragen werd, in het toenmalige Onzin werd er al behoorlijk de draak gestoken om haar posts en "persoontje" het is dus niet zo dat heel FOK! idolaat was...

gelukkig, ik schrok al
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:45:58 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617829
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Die meet in Wageningen was 5 Mei Yvonne..

De meet on Utercht was in juli

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 08:49:03 #164
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16617858
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:45 schreef yvonne het volgende:

De meet on Utercht was in juli

Utreg...o jah!
Flyeren
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 08:51:39 #165
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16617890
Om op je vraag terug te komen, Saskia en Robert hebben de tekst niet gelezen. Omdat ik lekken wilde voorkomen. En omdat ik het verhaal voor 90% van het forum had, zowel destijds als nu en omdat ik Maartens verhaal het meest interessant vind. Saskia gaf aan toen ik vorige maand zei een reconstructie te maken dat ze Lotte begraven wilde houden, dus daar had ik geen medewerking van verwacht. Robert zie ik sowieso niet meer op Fok!.

Het verhaal zelf is met veel zorg geschreven, verschillende mensen hebben het gelezen, ermee ingestemd en het bijgeschaafd en dit is het verhaal dat ik wilde vertellen.

Nogmaals, dit verhaal is niet uit mijn duim gezogen, nog genoeg mensen herinneren zich dit. En wat het argument betreft dat 'newby's' niet zaten te wachten op dit verhaal bleek ook geen grond te hebben. Iedereen zat ademloos te luisteren. Het is een tijdloos verhaal blijkbaar.

En het argument dat er mensen schade aan hebben ondervonden, dat geloof ik al helemaal niet, ook al niet omdat de verkeerde mensen de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 08:55:01 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16617920
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:51 schreef SunChaser het volgende:

.

En het argument dat er mensen schade aan hebben ondervonden, dat geloof ik al helemaal niet, ook al niet omdat de verkeerde mensen de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Nu doe je het weer, speculatief, en de onwaarheden verbeter je niet,
ook jij maakt je nu schuldig aan onzorgvuldigheid...

pi_16617929
Je hebt tijd teveel man, maar wel strak.. zal het straks eens op mijn gemak lezen
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2004 @ 08:59:37 #168
13368 NiGeLaToR
pi_16617961
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:33 schreef Toeps het volgende:

[..]

Pfff, wat een onzin.

Ter illustratie:

Lotte schrijft:

quote:
Ooit, ooit stuurde ik je deze tekst, maar dan in de tegenwoordige tijd...
Nu is de tijd dan gekomen dat ik hem kan sturen zoals hij is.....
Dank, dank voor alles, mijn allessie....wat heb je me geholpen....dank daarvoor...uit het diepst van mijn hart.....ik zal je nooit vergeten en blijf altijd van je houden...om wie je was en om wat je bent....een kanjer!!
Die Digger figuur schrijft:
quote:
Even voor de rest: Ja het is uit....ik heb absoluut geen zin in het uitleggen van het alles, veels te gecompliceerd en persoonlijk, kan alleen zeggen dat het me onwijs veel moeite gekost heeft en ook nu nog kost. Maar het kon gewoon niet anders....
Niemand hier die het echt begrijpen zal, niemand weet ook maar genoeg om er ook maar iets over te kunnen concluderen, maar weet alleen dat het in overleg gegaan is, dat het niet anders kon.

FF voor Lot zelf...Lot.....uiteraard ken ik het gedicht (de tekst)...heel mooi...ik ben ook erg blij om je post te zien hier, ontroerd me, kvin hem mooi en...najja je kent me, meer hoef ik niet te zeggen denk ik.

Als je louter naar deze 2 posts kijkt zou het een overtuigend stukje bewijs zijn in de richting van Digger als spiritueel eigenaar van Lotte. Echter hebben we hier dus niet genoeg aan.

Waar woont die Digger, wat is/was zijn relatie met de zogenaamde zusjes van Lotte, waren ze 'toevallig' bijna altijd tegelijk online, is er iemand wel eens iets opgevallen over een verspreking etc?
Ik durf te wedden dat als Digger Lotte is dat er duidelijk genoeg te vinden zal zijn wat daartoe zal lijden. Ik denk dat het zelfmoord verhaal van Lotte een goede afsluiting is van een hersenspinsel.. men stopt accuut met vragen en twijfelen en verder kun je als bedenker veilig stoppen met die persoonlijkheid.

Simpel gezegd kan ik niet anders concluderen dat die lotte persoon nep is, anders had ze echt wel ergens opgedoken.. men wist haar echte naam, men wist waar ze ongeveer zou wonen en op school zat en toch kon men haar nergens terug vinden. Zelfs geen rouw advertentie. Als je als jong meisje zelfmoord pleegt dan huilt de hele streek, dus dat had niet ongemerkt over gewaaid.

Maargoed... meer bewijzen? Bestaat die Digger nog op het forum, of is deze niet lang na Lotte ook verdwenen?

Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:00:18 #169
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16617973
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nu doe je het weer, speculatief, en de onwaarheden verbeter je niet, ook jij maakt je nu schuldig aan onzorgvuldigheid...

quote:
Op zaterdag 10 november 2001 01:38 schreef Cynix ® het volgende:

Het gaat niet om Lotte, maar om anderen die moedwillig beschadigd worden en zich niet kunnen of willen verdedigen.

Wie worden er moedwillig beschadigd omdat we het over Lotte hebben?
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:03:05 #170
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16617997
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:00 schreef SunChaser het volgende:

[..]

[..]

Wie worden er moedwillig beschadigd omdat we het over Lotte hebben?

Doe es niet zo naïef!! Denk je nou echt dat dit leuk is voor Digger en zijn vrouw ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:05:54 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618027
Of NiGeLaToR gebruikt de neukende search ff.

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:06:46 #172
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16618034
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:03 schreef just me het volgende:

Doe es niet zo naïef!! Denk je nou echt dat dit leuk is voor Digger en zijn vrouw ?

Denk jij dat het leuk was voor Tara, Twi en anderen die honderden A4tjes vol persoonlijke dingen in chats aan "Lot en gefingeerde familie" volschreven ?

Ik moet er niet aan denken dat ik mijn hele ziel en zaligheid blootgeef aan iemand die achteraf een klotestreek uithaalde en een *rol* speelde om dingen te ontfutselen...

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 27-01-2004 09:07]

pi_16618043
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:59 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Maargoed... meer bewijzen? Bestaat die Digger nog op het forum, of is deze niet lang na Lotte ook verdwenen?

Het "zusje" postte nog wel enige tijd door, maar het hoe en waarom over de bevalling van haar tweeling is nooit op Fok gepost.
Je kan je over een zwangerschap natuurlijk een slag in de rondte fantaseren, je kopieert en combineert gewoon wat posts van andere mama's in spé uit een babietjes en zwangerschap topic, maar om nu in detail te liegen over een pas geboren setje kids wordt toch wat lastiger, dan moet je wel kennis van zake hebben ... dus exit zusje, hetgeen voorbereid werd met een vertrek naar ierland
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:08:50 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618060
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Denk jij dat het leuk was voor Tara, Twi en anderen die honderden A4tjes vol persoonlijke dingen in chats aan "Lot en gefingeerde familie" volschreven ?

Ik moet er niet aan denken dat ik mijn hele ziel en zaligheid blootgeef aan iemand die achteraf een klotestreek uithaalde en een *rol* speelde om dingen te ontfutselen.

Dat is toch echt hun eigen schuld, OOK in 99 en 2000 was het al bekend dat op heel Inet mensen niet diegenen hoefden te zijn die ze voorgaven te zijn....

Naief ja, slachtoffer? nee.

Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:09:10 #175
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618065
quote:

Ik heb het meer te doen met Maarten. Hij is degene die is beschadigd. Hij was wellicht wat naief, maar als iemand hem dingen vertelt die hij net nodig heeft om zijn eigen ziel en zaligheid bloot te leggen, aan iemand die niet heeft bestaan, en elke poging om uit te vinden wie het was wordt bruut de kop ingedrukt. Dan vind ik dat dit verhaal bestaansrecht heeft.

Dat Digger het wellicht niet zo leuk vind interesseert me niet. Toen hij actief user was heeft ie zelf plenty dingen gedaan die anderen niet leuk vonden. En nou komt een periode bovenwater waar hij zelf onderdeel van was. Dus nee, ik lig er zeker niet wakker van wat hij en zijn vtouw vinden.

pi_16618069
quote:

[..]

posten die hier nog?

en als ik het zo, als buitenstaander teruglees, was Digger er zelf bij betrokken of hij was het zelf, kan haast niet anders..

Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:10:39 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618077
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:09 schreef milagro het volgende:

[..]

posten die hier nog?

en als ik het zo, als buitenstaander teruglees, was Digger er zelf bij betrokken of hij was het zelf, kan haast niet anders..

Ook voor jou, search

pi_16618083
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is toch echt hun eigen schuld, OOK in 99 en 2000 was het al bekend dat op heel Inet mensen niet diegenen hoefden te zijn die ze voorgaven te zijn....

Naief ja, slachtoffer? nee.

Zeker naïf, maar ik kan me toch ook prima voorstellen dat TARA zich behoorlijk besodemieterd voelde toen.
In hoeverre dat beschadigend is zoiets verschilt denk ik per persoon, maar het verbaasd me niks dattie zei dat vertrouwen in zn algemeen een deuk had opgelopen

[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 27-01-2004 09:16]

vosss is de naam,
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:11:12 #179
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16618087
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:09 schreef milagro het volgende:

posten die hier nog?

Stel jezelf voor in Ouder(s)
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:11:36 #180
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16618092
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:06 schreef Loedertje het volgende:

Tara heeft er in dit geval zelf voor gekozen om op fokradio te komen en het op te rakelen. Digger heeft er niet om gevraagd dat dit opgerakeld zou worden
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:13:11 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618113
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:11 schreef just me het volgende:

Tara heeft er in dit geval zelf voor gekomen om op fokradio te komen en het op te rakelen. Digger heeft er niet om gevraagd dat dit opgerakeld zou worden

Het is andersom, zijn komst was aanleiding voor mijn verhaal, maar dat terzijde. En Maarten was een goede kapstok voor dit verhaal.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:14:25 #182
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618123
Yvonne, 1 ding verbaast me. Je bent altijd zo uit op wat commotie op het forum, je haalt zelf ook vaak dingen van voor 2001 aan, waarom was je op voorhand en nog steeds zo tegen op het verhaal rond Lotte. Dat begrijp ik niet.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2004 @ 09:14:43 #183
13368 NiGeLaToR
pi_16618125
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:05 schreef yvonne het volgende:
Of NiGeLaToR gebruikt de neukende search ff.
Hebbik gedaan, maar wordt er weinig wijs uit.
Het punt is dat deze hele toestand in de nuance van weetikveel hoeveel posts is ontstaan enzo.. dus om dat zo even op da vroegah morgen trug te vinden is een beetje te veel van het goede.

Maar het verhaal intrigeert me, wie weet duik 'k nog wat interessants op, zelfmoord op jonge leeftijd is bij meer mensen bekend dan de krant alleen... wil iig weten of die zelfmoord bedacht is.

pi_16618167
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ook voor jou, search

ja doei, ik heb vannacht alles gelezen wat er te lezen valt

en Digger = Lot = Rosa Evita of wist wie Lot/Rosa was en speelde het spelletje mee en ik verdenk ook Just Me van een zeker aandeel

kwestie van datums , schrijfstijl, posttijden en intro op en exit van dit forum combineren en dan kan je niet anders dan tot deze conclusie komen

en als Tara een gevalletje eigen schuld was, dan was die Digger dat helemaal

Al moet ik wel zeggen, dat ik het teruglezend lachwekkend vind om te zien hoe veel fokkers meeleefden met de zusjes, terwijl het er best dik boven op lag, iets waaraan Sunchaser er van af het begin iig niet meedeed.

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:18:23 #185
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16618185
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het is andersom, zijn komst was aanleiding voor mijn verhaal, maar dat terzijde. En Maarten was een goede kapstok voor dit verhaal.

Maarten?? ow ja Tara bedoel je.. hij wist dat dit besproken ging worden heeft daar zijn medewerking aan verleend en Digger heeft het hier op het forum moeten lezen. Als je een beetje vent met ballen was had je Digger van te voren om zijn "commentaar" gevraagd
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_16618220
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:11 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Stel jezelf voor in Ouder(s)

aha... ik zie trouwens dat hij (o.a.) Ierland als hobbie en interesse heeft ingevuld, wat toevallig
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:20:56 #187
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16618223
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:18 schreef just me het volgende:

en Digger heeft het hier op het forum moeten lezen. Als hij een beetje vent met ballen was ...

Dan had hij idd na het lezen wel een reactie gegeven .
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:23:10 #188
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618260
Stel dat het jouw zoon was, JM. Die 8 maanden lang zijn ziel en zaligheid blootlegt aan iemand die hij 200% vertrouwt maar achteraf niet blijkt te verstaan. Had je dan ook gezegd, laat het maar rusten, het is zo rot voor de mensen achter de 'grap'?
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:23:11 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618261
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Yvonne, 1 ding verbaast me. Je bent altijd zo uit op wat commotie op het forum, je haalt zelf ook vaak dingen van voor 2001 aan, waarom was je op voorhand en nog steeds zo tegen op het verhaal rond Lotte. Dat begrijp ik niet.
Omdat je niet zorgvuldig met zaken bent omgegaan, er zitten echt onwaarheden in je verhaal, en die pas je niet aan, en dat geeft alleen maar meer grond voor speculatie.
Je noemt namen van mensen die dus niets van de uitzending wisten maar wiens naam nu wel in een bizarre context gebruikt is, en dat mijn waarde is onzorgvuldig.

Nu zou IK zelfs al Lotte zijn

Trouwens, ik meen me te herinneren, en dat vraag ik vandaag even bij Sas na, dat toen we jou inschakelden om info jeje medewerking weigerde.

Maar zoals gezegd, dat vraag ik even na.

Trouwens TheMarco had ook foto's, weer andere.

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:23:15 #190
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16618262
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:20 schreef Loedertje het volgende:

Dan had hij idd na het lezen wel een reactie gegeven .

Misschien dat hij daar geen behoefte aan heeft, wat ik me overigens goed kan voorstellen.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:24:17 #191
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16618279
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:23 schreef yvonne het volgende:

Nu zou IK zelfs al Lotte zijn

en ik zou meespelen..
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:25:05 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618289
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:23 schreef SunChaser het volgende:
Stel dat het jouw zoon was, JM. Die 8 maanden lang zijn ziel en zaligheid blootlegt aan iemand die hij 200% vertrouwt maar achteraf niet blijkt te verstaan. Had je dan ook gezegd, laat het maar rusten, het is zo rot voor de mensen achter de 'grap'?
IK had iig z'n oren gewassen en gezegd dat het een gevalletje eigen schuld is,
Inet is niet in alle gevallen een biechtbox.
Je kunt NOOIT weten wie er aan de andere kant zit, en dan hoop je dat je kind een wijze les heeft geleerd...

Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:25:09 #193
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618290
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:23 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, ik meen me te herinneren, en dat vraag ik vandaag even bij Sas na, dat toen we jou inschakelden om info jeje medewerking weigerde.
Nee hoor, ik kon alleen niets met mijn perskaart uitrichten. Je kunt toch niet zeggen dat ik me het hele geval niet heb aangetrokken.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:25:32 #194
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16618295
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:23 schreef just me het volgende:

Misschien dat hij daar geen behoefte aan heeft, wat ik me overigens goed kan voorstellen.

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:26:49 #195
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16618310
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:23 schreef SunChaser het volgende:
Mijn zoon is een stuk slimmer, daar heb ik wel voor gezorgd
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:27:56 #196
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618332
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:26 schreef just me het volgende:

[..]

Ik vroeg niet hoe slim jij je zoon hebt opgevoed.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:30:46 #197
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16618378
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:26 schreef just me het volgende:

Wat heeft dit in vredesnaam met slim zijn te maken?
Je chat met mensen en eist na een week dat je hen wilt ontmoeten?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:32:08 #198
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16618396
Sunchaser, een stukkie wat ik zowaar boeiend vond. .
pi_16618400
Als Digger niet Lot was en dus ook in haar verhaal gestonken is, waarom is dit dan ook niet een gevalletje eigen schuld.. hij is immers nog stommer dan Tara, want hij had een relatie met een dame die niet bestaat..
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:35:11 #200
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618440
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:32 schreef milagro het volgende:
Als Digger niet Lot was en dus ook in haar verhaal gestonken is, waarom is dit dan ook niet een gevalletje eigen schuld.. hij is immers nog stommer dan Tara, want hij had een relatie met een dame die niet bestaat..
Alleen vreemd dat zowel hij als Lotte hierover loog lijkt me. Dat Digger het doet oke, maar waarom zou Lotte het volhouden dan?
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:36:29 #201
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618456
tvp, ben even weg.

Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:37:32 #202
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618473
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:36 schreef yvonne het volgende:
tvp, ben even weg.

Je hebt hier al 20 tvp's toch?

FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2004 @ 09:38:21 #203
13368 NiGeLaToR
pi_16618486
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:32 schreef milagro het volgende:
Uhm ja, maar dat zijn dingen die nog ontbreken in het plaatje.. hoe kan Digger verantwoorden dat hij 2 jaar een relatie had met iemand die op zo'n 10km afstand woonde, bloedmooi was en haar nooit heeft gezien.

Even m'n testosteron loslatend: ik had op me fietsie elke avond daarheen gefietst om m'n liefde voor haar te practiseren met haar

Punt blijft dus dat het een compleet niet-reeel en fictief verhaal (b)lijkt te zijn, alleen missen er tussen alle vaagheden nog concrete links. Het verhaal an sig is echt megagoed opgezet, 'iemand' heeft er echt goed op zitten zweten.

Overigens lijkt het er tot dusverre niet op dat er een jong blond meisje in die hoek van het land zelfmoord heeft gepleegd in die tijd.. maargoed, ik zoek alleen het internet af momenteel..

pi_16618488
Weinig nieuws, maar ik vind het ook erg jammer dat Saskia en Robert niet hiervan op het hoogte waren en niet de kans hebben gehad hierop te reageren. Was wel eerlijk geweest in het kader van hoor- en wederhoor. Robert post hier nog regelmatig, dus flinke kans dat hij dit ook leest. Maar je hebt wel je spectakel gehad.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:38:54 #205
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16618494
Wat ik als buitenstaander wil opmerken zonder de details precies te kennen. Wat als de persoon wel bestond. En idd zelfmoord heeft gepleegt. SunChaser
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:39:37 #206
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16618508
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:38 schreef YPPY het volgende:
Weinig nieuws, maar ik vind het ook erg jammer dat Saskia en Robert niet hiervan op het hoogte waren en niet de kans hebben gehad hierop te reageren. Was wel eerlijk geweest in het kader van hoor- en wederhoor.
Niet de kans hebben hier te reageren?

Hoezo?

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:40:10 #207
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16618520
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:30 schreef Loedertje het volgende:

Wat heeft dit in vredesnaam met slim zijn te maken?
Je chat met mensen en eist na een week dat je hen wilt ontmoeten?

Mijn zoon is minder naïef.. heb ik het nu goed gezegd?

Maar mijn werktijd is aangebroken; veel plezier verder

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:40:26 #208
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16618528
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:38 schreef NiGeLaToR het volgende:

Even m'n testosteron loslatend: ik had op me fietsie elke avond daarheen gefietst om m'n liefde voor haar te practiseren met haar

dinsdag 27 januari 2004 @ 09:40:54 #209
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16618537
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:38 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Overigens lijkt het er tot dusverre niet op dat er een jong blond meisje in die hoek van het land zelfmoord heeft gepleegd in die tijd.. maargoed, ik zoek alleen het internet af momenteel..

Zelfmoord komt vrijwel nooit breed in het nieuws. De kans dat je (indien het waar is) wat op internet zal vinden is zeer gering.
pi_16618539
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:35 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Alleen vreemd dat zowel hij als Lotte hierover loog lijkt me. Dat Digger het doet oke, maar waarom zou Lotte het volhouden dan?

omdat Lotte (en Rosa) Digger is
Digger die beweert dat hij haar ontmoet heeft, betekent dat het of een raar 1-2 tje is van die twee, wat me vreemd lijkt of dat Digger en Lot een en dezelfde zijn, kan niet anders.

maar als anderen dat ontkennen, dan is Digger dus net zo dom geweest als Tara en hoeft hij nu ook niet ontzien te worden, lijkt me, 't is immers een gevalletje eigen schuld dan.

pi_16618567
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Niet de kans hebben hier te reageren?

Hoezo?

In de uitzending of daarvoor al op het verhaal van SunChaser. Dat was wel zo volledig geweest en het had zelfs nog spannender kunnen worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2004 @ 09:43:39 #212
13368 NiGeLaToR
pi_16618583
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:40 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Zelfmoord komt vrijwel nooit breed in het nieuws. De kans dat je (indien het waar is) wat op internet zal vinden is zeer gering.

Het staat bij ons in de buurt altijd in de krant en bij de lokale politie berichten in de krant, daarnaast volgen er bij zelfmoord of een ongeluk met een jong iemand bij ons in de buurt echt een onwijze berg met rouwberichten.. en ik kan het weten.
Heb het over west-friesland overigens..
Ik neem aan dat het in de buurt waar het over gaat niet veel anders zal zijn.. een rouwbericht betekend niet dat er per se bij staat dat het zelfmoord is.

Edit: Overigens helpt het niet dat het al bijna 4 jaar terug gebeurt is.. het internet is vluchtig.. maargoed, wellicht laat ik me ertoe verleiden om te gaan bellen.
Sunchaser, jij hebt toch een perskaart.. in het kader van een onderzoek voor 'de krant' kun je misschien wat lokale politie bellen of die wat kunnen vinden oid.. het moet te vinden zijn, of dus idd juist niet.

[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 27-01-2004 09:46]

† In Memoriam † dinsdag 27 januari 2004 @ 09:44:32 #213
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16618597
quote:

[..]

Neen maar de advertentierubriek met condoleances daarintegen zijn megagroot (vrienden/klasgenoten/familie..) zeker in zo'n kleine gemeente..)

Daarbij is er in die periode (aldus het openingsverhaal) ook door de directeur van de scholen aldaar gekeken of er plots een meisje was uitgevallen door suicide..

Beetje raar dat het iedereen is ontgaan ter plaatse..

Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:45:04 #214
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618607
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:38 schreef Megumi het volgende:
Wat ik als buitenstaander wil opmerken zonder de details precies te kennen. Wat als de persoon wel bestond. En idd zelfmoord heeft gepleegt. SunChaser
De persoon bestond niet, niet zoals Lotte, haar zusjes en haar moeder beweerden. Dat is waar het om draait. Maar jij bedoelt wat als iemand zich voordeed als Lotte en toen echt zelfmoord pleegde? Dan is het verhaal nog bizarder dan ik hierboven heb geschetst en dat zou het mysterie alleen maar groter maken en een reconstructie alleen maar meer rechtvaardigen.

Maar persoonlijk denk ik dat Gelly er heel dichtbij zit:

quote:

[..]

dinsdag 27 januari 2004 @ 09:45:08 #215
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_16618608
Het was madame Scarlet, met de steeksleutel in de studeerkamer!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:47:24 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618652
quote:

[..]

Noch op de stadskantoren waar dan ook, alles is echt nageplozen...

FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2004 @ 09:48:44 #217
13368 NiGeLaToR
pi_16618672
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oke, dan zoek ik nu echt een spook, want de informatie is reeds verdampt (wat is dus al niet eens was). Wat vonden jullie daar toen van?
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:49:12 #218
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618678
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus Lotte bestond niet en heeft geen zelfmoord gepleegd. Blijft het vreemd dat Digger haar introduceert als zijn vriendin sinds 2 jaar en dat ook zij dit overal bevestigt.
pi_16618698
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:49 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dus Lotte bestond niet en heeft geen zelfmoord gepleegd. Blijft het vreemd dat Digger haar introduceert als zijn vriendin sinds 2 jaar en dat ook zij dit overal bevestigt.

maar Tara heeft met haar gebeld?
belde hij haar of belde zij hem.
dat is best relevant
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:51:14 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618714
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

[..]

Nu doe je het weer, speculatief, zeg JIJ eens hoe je denkt dat het zat...

FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2004 @ 09:51:18 #221
13368 NiGeLaToR
pi_16618716
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:50 schreef milagro het volgende:

[..]

dat is best relevant

Dat doet je weer vermoeden dat er een aantal mensen betrokken waren bij de situatie.. als hij haar belde.. op welk nummer?
Dan heb ik weer wat om op te jagen
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 09:53:16 #222
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618761
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:50 schreef milagro het volgende:

[..]

dat is best relevant

Ja, dat heb ik gisteren verzuimd te vragen. Maar daar wil hij straks nog wel op antwoorden hier, denk ik.

Zegt trouwens niets, herinner jij je de Nimmie-prank? Het betreffende meisje dat Nimmie belde was een Fok!ster.

De Grote Nimmie Prank

Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:54:05 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618781
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:49 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Zo vreemd is dat niet als OOK Digger erin is gestonken...

dinsdag 27 januari 2004 @ 09:54:47 #224
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16618790
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De persoon bestond niet, niet zoals Lotte, haar zusjes en haar moeder beweerden. Dat is waar het om draait. Maar jij bedoelt wat als iemand zich voordeed als Lotte en toen echt zelfmoord pleegde? Dan is het verhaal nog bizarder dan ik hierboven heb geschetst en dat zou het mysterie alleen maar groter maken en een reconstructie alleen maar meer rechtvaardigen.

[..]

Zal niet de eerste keer zijn dat iemand via internet een valse indentiteit opbouwt. Zo bizar is dat niet in mijn ogen. Dat deze persoon daarnaast vervolgens zelfmoor pleegt kan dus. En maakt dat voor de eventuele nabestaande er niet beter op door daarin te gaan graven.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:55:26 #225
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618803
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:53 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gisteren verzuimd te vragen. Maar daar wil hij straks nog wel op antwoorden hier, denk ik.

Zegt trouwens niets, herinner jij je de Nimmie-prank? Het betreffende meisje dat Nimmie belde was een Fok!ster.

De Grote Nimmie Prank

Er was een telefoonnummer van Lot bekend hoor, half FOKI! liep ermee.

FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2004 @ 09:56:26 #226
13368 NiGeLaToR
pi_16618817
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er was een telefoonnummer van Lot bekend hoor, half FOKI! liep ermee.

En belde half Fok! haar dan ook?
pi_16618822
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:51 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Dat doet je weer vermoeden dat er een aantal mensen betrokken waren bij de situatie.. als hij haar belde.. op welk nummer?
Dan heb ik weer wat om op te jagen

het komt op mij over als een uit de hand gelopen grap, die op een gegeven moment ook voor de grappenmaker(s) problemen gaf en men er daarom een lichtelijk ziek eind aan gebreit breeën heeft, opdat er geen vragen zouden komen, een rouwend iemand val je niet lastig..
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 09:56:50 #228
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16618823
Sun, je geeft nergens concreet antwoord op, je draait overal omheen, kom, zeg eens eerlijk,
JIJ was Lot.

dinsdag 27 januari 2004 @ 09:57:25 #229
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16618835
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:56 schreef yvonne het volgende:
Sun, je geeft nergens concreet antwoord op, je draait overal omheen, kom, zeg eens eerlijk,
JIJ was Lot.
Dat zou een leuke ontknoping zijn.
pi_16618844
Weet niemand wie dat grietje is op die H&M poster? Dat lijkt me een model, en modellen doen meestal meer dan één klus...
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2004 @ 09:58:41 #231
13368 NiGeLaToR
pi_16618854
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:56 schreef milagro het volgende:

[..]

het komt op mij over als een uit de hand gelopen grap, die op een gegeven moment ook voor de grappenmaker(s) problemen gaf en men er daarom een lichtelijk ziek eind aan gebreit breeën heeft, opdat er geen vragen zouden komen, een rouwend iemand val je niet lastig..

Klopt.. en daarom kan het iedereen zijn.. zelfs jij of ik.

Overigens.. Sun = Lot.. hmmm ik zie daar geen tot weinig aanleiding toe tot nu toe, maar het zou kunnen.. alleen stom om het dan op te rakelen, want vroeg of laat val je dan toch door de mand.

pi_16618885
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zo vreemd is dat niet als OOK Digger erin is gestonken...

en waarom zei hij dan dat hij Lotte ontmoet had?
als jij niet weet dat Lotte niet bestaat dan ga je toch ook geen ontmoeting met haar verzinnen

tenzij je weet dat zij niet bestaat of is wie ze zegt dat ze is

Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 10:03:18 #233
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618914
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:51 schreef yvonne het volgende:
Nu doe je het weer, speculatief, zeg JIJ eens hoe je denkt dat het zat...
Ik denk dat Digger er achter zat, maar niet alleen. Dat jij van alle Fokkers op de megafestatie als enige met de tante hebt gepraat vind ik ook verdacht. Dat Isabeau's stellingtopics lijken op die van Lotte vind ik verdacht. Vergelijk opsporing verzocht... eens met een stellingtopic van Isabeau zelf. Uit huis zetting

Dat er drie jaar lang is tegengehouden dat er over Lotte werd gepraat vind ik verdacht. Ik denk dat ze een uit de hand gelopen groepskloon is. En dat de zelfmoord anders uitpakte dan de bedoeling was, het mysterie is alelen maar aangewakkerd.

Maar dat is persoonlijk, dat kun je niet aflezen uit het verhaal, dat overigens niet speculatief is. Er is genoeg ruimte voor eigen interpretatie.

Waarom ga je voorbij aan de Fokkers die Lotte heeft misleid? Waarom neem je het niet op voor hun? Waarom gun je hen en de fokkers die nieuw zijn een wijze les, veetrouw nooot zomaar iemand. Want zo kun je dit verhaal natuurlijk ook opvatten. Geen oude koe, maar een spiegel.

pi_16618924
Als het inderdaad een kloon blijkt te zijn, is het inderdaad een erg zieke en dient de maker te worden opgenomen...Anders is het inderdaad een erg zielig verhaal.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 10:06:09 #235
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16618965
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:56 schreef yvonne het volgende:
JIJ was Lot.
Als ik Lot was geweest, denk je dan dat Digger zich ruim twee jaar lang door mij liet misleiden danwel aan het lijntje liet houden?
pi_16618986
ik zie wel veel ... achter de zinnetjes

Digger had wat met Lotte, switchte toen naar Isa, vervolgens net zo makkelijk weer terug naar Lotte en Isa laat Sun uitzoeken wie die Lotte is, daarmee het verhaal geloofwaardiger makend, en zichzelf een soort van alibi verschaffend?

pi_16619002
I think Red Harring did it!
vosss is de naam,
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:08:45 #238
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16619025
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:03 schreef SunChaser het volgende:

Waarom ga je voorbij aan de Fokkers die Lotte heeft misleid? Waarom neem je het niet op voor hun? Waarom gun je hen en de fokkers die nieuw zijn een wijze les, veetrouw nooot zomaar iemand. Want zo kun je dit verhaal natuurlijk ook opvatten. Geen oude koe, maar een spiegel.

Tja. Dat is een algemene levenswijsheid. De vraag is dus was Lotte echt of niet. En dat zij prive anders heeft maakt mij niet uit. Zie daar nog steeds geen antwoord op. En als ze al dan niet onder een andere naam echt leefde? Dan maakt dat een zelfmoord er in mijn ogen niet minder erg om.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 10:12:04 #239
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16619086
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:08 schreef Megumi het volgende:
Dan maakt dat een zelfmoord er in mijn ogen niet minder erg om.
Nee. Maar wel dat er voor de achterblijvers op Fok!, degenen die haar vertrouwden geen plek was om vragen te stellen.
pi_16619138
Maareuh.
De stem van een 20-jarige klinkt toch anders als de stem van een 40-jarige?
En dat hoor je toch wel? Ook door de telefoon?

Verder, wordt FokRadio al beter beluisterd, SunChaser? .
En denk je dat dit verhaal gaat helpen in de luistercijfers? .

dinsdag 27 januari 2004 @ 10:15:22 #241
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_16619146
Ik sprak d'r nichtje laatst nog,
ze schijnt gewoon in 't buitenland te studeren hoor.
zzz
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 10:16:11 #242
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16619162
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:14 schreef veldmuis het volgende:
En denk je dat dit verhaal gaat helpen in de luistercijfers? .
We hadden een topavond gisteren.
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 10:16:53 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16619176
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:07 schreef milagro het volgende:
ik zie wel veel ... achter de zinnetjes

Digger had wat met Lotte, switchte toen naar Isa, vervolgens net zo makkelijk weer terug naar Lotte en Isa laat Sun uitzoeken wie die Lotte is, daarmee het verhaal geloofwaardiger makend, en zichzelf een soort van alibi verschaffend?

Nope

Digger ging niet terug naar Lotte, er was iets anders aan de hand waardoor de relatie stuk liep,
zoals gezegd liep niet iedereen als blinde kippen achter die Lotte hype aan en stelden in een heel vroeg stadium al vragen.

We (iig isa en ik) hebben in het begin al heel veel gespeculeerd over Lotte,
en naarmate er meer feitjes boven water kwamen werden we achterdochtiger.

pi_16619179
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:16 schreef SunChaser het volgende:

[..]

We hadden een topavond gisteren.

Ik ben werkelijk blij voor je! !
pi_16619203
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:14 schreef veldmuis het volgende:
Maareuh.
De stem van een 20-jarige klinkt toch anders als de stem van een 40-jarige?
En dat hoor je toch wel? Ook door de telefoon?
ik klink ook jonger dan dat ik ben, zegt men
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 10:20:07 #246
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16619229
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:16 schreef yvonne het volgende:
Digger ging niet terug naar Lotte, er was iets anders aan de hand waardoor de relatie stuk liep,
Er waren meer dingen aan de hand, zoals ik eerder zei. Die kant die jij bedoelt heeft niets met het verhaal te maken en zal daarom ook nooit door mij worden genoemd of aangehaald.

Digger heeft wel degelijk Lotte als extra argument gebruikt.

pi_16619235
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:18 schreef milagro het volgende:

[..]

ik klink ook jonger dan dat ik ben, zegt men

Dus jij was Lotte! !
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2004 @ 10:22:28 #248
13368 NiGeLaToR
pi_16619273
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:15 schreef L.Denninger het volgende:
Ik sprak d'r nichtje laatst nog,
ze schijnt gewoon in 't buitenland te studeren hoor.

More... ?
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 10:26:10 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16619336
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:12 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee. Maar wel dat er voor de achterblijvers op Fok!, degenen die haar vertrouwden geen plek was om vragen te stellen.

Welke achterblijvers?, tara wist in sept al dat het nep was en Lot pleegt pas in maart/april zelfmoord.
O, en nog wat, er zijn geen topics naar achteren verdwenen,
als je even goed nadenkt was FOK! in de beginjaren nogal brak en verdwenen er bij crashes hele topics.
Zo ook het "bewijs"
rosa heeft wel degelijk in R&P gepost dat haar zusje zelfmoord heeft gepleegd.
Niet naar achteren verplaatst, wel verdwenen in een crash.

O, er komt toch wel een deel 2 he?

MET openingspost

Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 10:27:05 #250
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16619352
Als je me een beetje kent weet je dat die klaarstaat Yvonne
pi_16619373
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

als je even goed nadenkt was FOK! in de beginjaren nogal brak en verdwenen er bij crashes hele topics.

Volgende conspiracy: Waren die crashes wel zo random?
  Admin dinsdag 27 januari 2004 @ 10:28:34 #252
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16619381
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:27 schreef Stranger het volgende:

[..]

Volgende conspiracy: Waren die crashes wel zo random?

Dat was ze dan bijna gelukt, ik was m'n usernaam en lage ID ook kwijt

pi_16619395
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:28 schreef yvonne het volgende:
Dat was ze dan bijna gelukt, ik was m'n usernaam en lage ID ook kwijt
Dat was geen conspiracy maar een hint Yvonne.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 10:29:59 #254
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16619405
Wanneer was de crash?
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2004 @ 10:30:45 #255
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16619432
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Wanneer was de crash?
Toen DIGGER op zijn verwijder-dit-topic knopje drukte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')