Vanmiddag ging ik met mijn oudste hond, Evita, op pad om eens een flinke wandeling te maken door de bossen vlak bij me in de buurt...
Ik ken het daar op mijn duimpje, weet de weg blindelings te vinden, dus ik liep maar gewoon een end in de rondte en overpeinsde van alles...
Halverwege mijn wandeling kwam ik een man tegen, die, met zijn Mechelse herder, ook een flinke wandeling aan het maken was..
Opeens stond hij voor me...we keken elkaar aan...en....
er was herkenning!!!
Kweenie wat er precies gebeurde, maar hij zei: "Hey!"...alsof-ie me al jaren kende en me nu opeens weer tegen kwam..
Ik zweer dat ik hem nog nooit eerder gezien heb, maar mij overkwam hetzelfde...
We wandelden samen verder, de honden renden dwars door kreupelhout en struikgewas en konden het goed vinden samen...
Ik kwam aan de praat met hem...hij vertelde dat hij sinds een maand officieel gescheiden was en dat hij daar zo onwijs veel verdriet van had.
Niet, omdat hij nog houdt van zijn ex, maar omdat hij het zo spijtig vond dat het zo gelopen was..
Hij vertelde over het begin van zijn huwelijk...hoe dol ze op elkaar waren...elkaar eeuwig trouw zwoeren...veel kinderen wilden...
En juist dat laatste heeft ze de das omgedaan....
Na een paar jaar huwelijk bleek zij toch niet zo'n kinderwens te hebben als hij en....dat was uiteindelijk, na veel pijn, praten en professionele hulp, het einde van hun huwelijk..
Heel triest allemaal...
Terwijl hij zomaar, spontaan, zijn verhaal vertelde, merkte ik opeens dat we hand in hand liepen inmiddels, als troost zoekende bij elkaar.
Want ook ik had inmiddels een en ander verteld over MIJN leven..
Dat is echt heel bijzonder, want normaal gesproken ben ik niet zo vertellerig...er is echt maar een enkeling die ECHT weet wat er allemaal in mijn jeugd gebeurd is...
We liepen verder en ik voelde me zomaar...opeens....zonder verklaarbare reden..onwijs gelukkig..
Ik begon te lachen en vertelde het hem...
En hij...hij zei: ik voel het ook...alsof ik degene tegengekomen ben die ik al zolang zocht...
Na nog een uurtje ofzo rondgelopen te hebben, hebben we de honden teruggefloten en zijn richting bewoonde wereld gewandeld...
Daar aangekomen bleven we een beetje besluiteloos staan...wat nu? Weggaan en hopen op een andere, toevallige ontmoeting?
Nee...nee!
Samen zijn we toen naar een buurtcafe gewandeld, zijn daar gaan zitten en hebben werkelijk onze hele ziel en zaligheid blootgelegd..
Het was...kweenie...eng ergens, maar ook zo bevrijdend...
Ik zat de laatste tijd met zoveel nieuwe akelige dingen in me maag en die kon ik er nu allemaal in een keer uitgooien..
Tegen een vreemde notabene!
Najja...vreemde...twas alsof we elkaar al ik weet niet hoe lang kenden..
Er hing een soort wazige rare sfeer om ons heen..
Er waren wel andere mensen, maar toch ook weer niet...
Nu zit ik hier en voel me verward....
Ben ik verliefd?
Kan je zoveel onstuimige gevoelens krijgen voor iemand die je een paar uur kent?
MAG je die gevoelens uberhaupt krijgen voor een man die notabene 15 jaar ouder is???
Ik weet het niet..
Wat ik wel weet is dat het heel lang geleden is dat iemand zo'n gevoeltje bij me heeft weten los te maken...
We hebben een nieuwe afspraak gemaakt...voor over een week pas..
Net als ik was hij ook tamelijk overdonderd door dit hele gebeuren en stelde voor het even te laten bezinken en de volgende week, op hetzelfde plekje, om dezelfde tijd, elkaar weer te ontmoeten..
En het gekke is..
Een week lijkt me ineens zo lang als nooit tevoren....
Dit moest ik gewoon ff kwijt...-
ik zou er voor gaan, leeftijd mag geen rol spelen vind ik
Ik vind het superromantisch eigenlijk... Het klinkt erg als voorbestemd, vind ik. Hoe dit dan ook verder gaat. Dat merk je vanzelf, toch?
Tsja, wat kan je erover zeggen? Niets zinnigs, wacht de week af en verwacht in het begin niet teveel. Wijze les van m'n mams is dat als je teveel wacht, het des te meer kan tegenvallen. Dus doe je ding, leef je normale leven en ga volgende week gewoon kijken wat je tegenkomt of wat je wilt.
Als je het verhaal leest zou je wel concluderen dat dit een soort liefde op het eerste gezicht is, maar met zekerheid kan niemand het je zeggen: ik heb het immers *helaas* nog nooit zoiets meegemaakt. Dus praat jezelf niets aan, laat anderen je niets aanpraten en kijk gewoon of je je volgende week exact hetzelfde voelt, want emoties zijn vreemde dingen waar je helaas niet van de ene op de andere dag op aan kunt dat ze blijvend zijn.
Ik wens je in ieder geval ongelofelijk veel succes en zolang jij er geen problemen mee hebt, ga er gewoon voor. Mits je zeker bent van je emoties!!!
Groetjes
Bart
quote:Kben op ut moment helemaal nergens meer zeker van...
Op 15 januari 2001 23:29 schreef twi het volgende:
*sught*....Mooi....Tsja, wat kan je erover zeggen? Niets zinnigs, wacht de week af en verwacht in het begin niet teveel. Wijze les van m'n mams is dat als je teveel wacht, het des te meer kan tegenvallen. Dus doe je ding, leef je normale leven en ga volgende week gewoon kijken wat je tegenkomt of wat je wilt.
Als je het verhaal leest zou je wel concluderen dat dit een soort liefde op het eerste gezicht is, maar met zekerheid kan niemand het je zeggen: ik heb het immers *helaas* nog nooit zoiets meegemaakt. Dus praat jezelf niets aan, laat anderen je niets aanpraten en kijk gewoon of je je volgende week exact hetzelfde voelt, want emoties zijn vreemde dingen waar je helaas niet van de ene op de andere dag op aan kunt dat ze blijvend zijn.
Ik wens je in ieder geval ongelofelijk veel succes en zolang jij er geen problemen mee hebt, ga er gewoon voor. Mits je zeker bent van je emoties!!!
Groetjes
Bart
En ja Bart, deze week zal ik gewoon doen wat ik altijd doe...probeer er verder niks van te verwachten...maar oh...me hartje!!!
Dat barst bijna uit zijn netje!!!!!
* Lot lacht verrukt om dit nieuwe, fijne, wat zomaar plots in haar leventje is gekomen....
Alleen had ik toch wel een klein stukje van dat gevoel met je willen kunnen delen! *zucht* Waar is de jaloers-smiley? Lopen er niet van zulke dames daar in dat park voor mij?
In ieder geval veel sterkte met het doden van de tijd de komende week, en voor je het weet is het...euh...de dag dat je de afspraak hebt En misschien kom je 'm van de week wel weer tegen
quote:
Op 15 januari 2001 23:49 schreef twi het volgende:
* twi is blij voor je![]()
![]()
Alleen had ik toch wel een klein stukje van dat gevoel met je willen kunnen delen! *zucht* Waar is de jaloers-smiley?
Lopen er niet van zulke dames daar in dat park voor mij?
![]()
Je hebt mail Bartjuh!!!
In ieder geval veel sterkte met het doden van de tijd de komende week, en voor je het weet is het...euh...de dag dat je de afspraak hebt
En misschien kom je 'm van de week wel weer tegen
quote:Lieve Roche...
Op 16 januari 2001 00:08 schreef Roché het volgende:
op zich heel mooi verhaal... maar ik vind leeftijd toch wel belangrijk. Die kerel is 15 jaar ouder?!? je bent niet goed snik...
Vat me niet verkeerd, ik vind het echt een heel mooi verhaal... als hij niet zoveel jaar ouder was geweest... of jij jonger.
Ik BEN ook niet goed snik....wist je dat nog niet?
En tja...ik val nou eenmaal op wat oudere mannen...altijd al gedaan..
Ik geef toe, 15 jaar is wel erg veel...me mams krijgt een stuip als ze dit hoort denk ik...
Maar...er is nog niks aan ut handje hoor...voor zover nu geeft dit alles me alleen maar een onwijs prettig gevoel en ik ben van plan daar erg van te gaan genieten....
Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in, echt verliefd worden kun je pas als je de ander beter kent. Waarschijnlijk bedoelen ze ipv "liefde op het eerste gezicht" eerder "lust op het eerste gezicht"
Dat kan namelijk wel he.
Ik weet niet of je in reincarnatie gelooft? Ander moet je daar echt eens over lezen. Het kan namelijk goed wezen dat je een bekende bent tegengekomen uit je vorige leven!!
Het schijnt namelijk zo te zijn dat je die mensen in je huidige leven ook weer tegen komt.
Hier zal ik verder niet op doorgaan in dit topic maar dat was eigenlijk het eerste wat bij me binnenschoot toen ik je bericht las.
15 jaar ouder zeg je?? Wat is leeftijd op je zielenbestaan??
quote:Heel goed mogelijk, ja! en absoluut!
Nu zit ik hier en voel me verward....
Ben ik verliefd?
Kan je zoveel onstuimige gevoelens krijgen voor iemand die je een paar uur kent?
MAG je die gevoelens uberhaupt krijgen voor een man die notabene 15 jaar ouder is???
Lieve meid, dit maak je met een beetje mazzel hooguit 1 of 2 keer mee in je leven, niet weg laten drukken door angstgevoelens, onzekerheid, of wat anderen ervan zullen denken, maar je openstellen voor je innerlijke kracht, als je intuitie je ingeeft dat het goed is kan je je er met een gerust hart aan overgeven, het is gewoon je Lot!
quote:Ja joh! En als je goed keek in het bos zag je héééle kleine mannetjes op grote paddestoelen met witte stippen die heen en weer zaten te wippen.
Op 16 januari 2001 00:55 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet of je in reincarnatie gelooft? Ander moet je daar echt eens over lezen. Het kan namelijk goed wezen dat je een bekende bent tegengekomen uit je vorige leven!!
Het schijnt namelijk zo te zijn dat je die mensen in je huidige leven ook weer tegen komt.
Ik zou het liever "herkenning" noemen. Heb ik ook al een paar keer gehad. Ik kom als ik problemen heb geregeld mensen tegen die in een soortgelijke situatie zitten/hebben gezeten. Je kijkt elkaar aan en WEET dat je de persoon gevonden hebt aan wie je je leed kwijt kan en andersom. Je weet niet wat het is, maar toch weet je dat het goed is.
Op deze manier heb ik nu weer contact met een oude vriendin, die ik na 9 jaar toevallig weer tegenkwam. Ik moest en zou haar nog een keer zien, het waarom wist ik pas toen we lopend door het vondelpark over elkaars leven begonnen te vertellen. Ik viel van me stokkie toen ze precies mijn verhaal begon te vertellen! Ik heb nooit een fysieke aantrekkingskracht voor haar gevoeld, al is het een hele mooie meid. Ik weet zeker dat wij elkaar alleen "geestelijk" nodig hebben en dat maakt het een hele sterke relatie.
Ik zou hem zeker nog eens opzoeken. Dat is echt de moeite waard. Je begrijpt elkaar, kunt van elkaar leren. Of het liefde is, kan ik niet zeggen, maar ik zou er niet vanuit gaan.
Waar is die groene smiley? Djezus, da's dus echt wel kewl. Misschien moet ik ook maar 'es een hond nemen dan
Ik heb 1x bijna hetzelfde meegemaakt, maar dat was met iemand die ik al kende, maar eerst niet wist waarvan. (Meestal kom ik dames tegen waarvan ik wilde dat ik ze kende )
In ieder geval: koesteren die hap! en je zeker niet laten opnaaien door wat anderen van denken.
* Tha_Butcha geeft Twi wel gelijk trouwens: eerst zorgen dat je jezelf een beetje op orde hebt, weet wat je wilt/verwacht enzow
Q.E.D.
Ik heb vannacht behoorlijk onrustig geslapen en die hele ontmoeting keer op keer weer achter me ooggies laten herhalen.
En het fijne gevoel bleef gewoon...
Ik zat er zo vol van dat ik om 3 uur zelfs nog geprobeerd heb een tweetal mensen te bellen om mijn verhaal NOG een keer kwijt te kunnen
Helaas lag iedereen ws allang op 1 oor, dus dat werkte ook niet echt...
Gelukkig kwam om even na zevenen me mams uit de nachtdienst....en terwijl zij een bel whisky dronk en ik een bak thee kon ik me eitje toch mooi ff kwijt..
Uiteraard had ze wel zo haar bedenkingen...ze kent me als geen ander en weet dat ik me nogal emotioneel en kwetbaar kan opstellen als me zoiets overkomt..vaak genoeg heeft ze me gewaarschuwd...
Maar ze zag ook wel dat deze ontmoeting me meer deed dan anders, was blij voor me en gaf me idd het advies alles eerst goed te laten bezinken en dan volgende week maar gewoon te zien wat er verder gaat gebeuren...
* Lot gaat zo daluk maar weer even met alle drie de woefels op stap...lekker frisse neus halen en uiteraard even naar "de Hemel", alwaar ik heel veel te vertellen heb vandaag
P.S. Tnx voor jullie lieve reacties allemaal!
[Dit bericht is gewijzigd door Lot op 16-01-2001 11:32]
-edit
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 16-01-2001 14:27]
quote:Dit stond er dus voor je wijziging...we zijn er weer hoor...tnx sunny....
Op 16 januari 2001 14:26 schreef SunChaser het volgende:
Uit welke bouqetreeks komt dit verhaaltje?Ik geloof er niks van.
-edit
* Lot houdt voortaan d'r bekkie wel weer....
quote:Dit is toch wel heel weirdo hoor..
Terwijl hij zomaar, spontaan, zijn verhaal vertelde, merkte ik opeens dat we hand in hand liepen inmiddels,
quote:En dit vind IK dus irritant he
Op 16 januari 2001 14:31 schreef Lot het volgende:
Dit stond er dus voor je wijziging...we zijn er weer hoor...tnx sunny....* Lot houdt voortaan d'r bekkie wel weer....
quote:Sowwie....
Op 16 januari 2001 14:43 schreef Beatrice het volgende:
En dit vind IK dus irritant he
Ik zal me er wel niet mee moeten bemoeien, maar ik heb nu al ZO vaak van die klagerige zielige slachtofferige posts van Lot gelezen dat ik het nu toch echt even niet kan laten: Lot, are you for real of ben je toch een kloon? Dit kan toch gewoon niet serieus zijn???
en slachtofferig? zielig? not at all!
en voor de tigste keer: I AM REAL!!!
Jij post regelmatig vrij extreme dingen op Fok, of dingen die erg mooi klinken. Dan moet je ook niet zeuren om zo nu en dan een kritische reply.
quote:Over dat slachtofferige verschillen we dan van mening. Dat je geen kloon bent geloof ik wel hoor, dat ik dat zei was meer bij wijze van spreken, omdat ik moeite had te geloven dat die opmerking serieus kon zijn.
Op 16 januari 2001 14:48 schreef Lot het volgende:
en slachtofferig? zielig? not at all!en voor de tigste keer: I AM REAL!!!
Een echte kloon zou inmiddels allang ontmaskerd zijn neem ik aan
[me verdwijnt weer uit dit topic
quote:Mooi toch?!!?!?! Gewoon kijken waar het schip strandt of de appel valt. Maakt niet uit, heb ik toen ook gedaan. Op een gegeven moment weet je wat het is dat je ertoe drijft.
Tja, wat ik er van verwacht? Voorlopig alleen maar een, hopelijke, voortzetting van dat fijne gevoel van vriendschap, vertrouwen....
Geluk voor jou.
quote:Dat gaat rap bij jou ... weet je ook wel zeker dat het zijn hand was ?
Terwijl hij zomaar, spontaan, zijn verhaal vertelde, merkte ik opeens dat we hand in hand liepen inmiddels,
[Dit bericht is gewijzigd door DYEWiTNEZ op 16-01-2001 19:31]
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 16-01-2001 23:36]
quote:Dus we mogen alleen maar posten: goh, wat leuk en fijn voor je Lotje! ???
Op 16 januari 2001 23:34 schreef twi het volgende:Het gaat er niet om wat jullie geloven, helaas. Het gaat erom hoe de situatie is voor degene die heeft gepost
![]()
quote:Hun huid wordt er iig niet zachter op nee
Op 17 januari 2001 00:15 schreef Aernout het volgende:Trouwens, 15 jaar oudere mannen RULLEN
Girlie!,Wake up in the real world and stop dreaming.
quote:En je hebt een vriend....
Samen met mijn vriend ging ik 's middags naar Amsterdam. Daar aangekomen uiteraard eerst even "mijn" dorpie gedag zeggen, lekker hapje gegeten, even een kroeg in en toen naar het Nieuwe de la Martheater, waar mijn nichtje Sanne al op ons stond te wachten. Bart had zo zijn eigen bezigheden (houdt niet van musicals), dus San en ik naar binnen....
quote:Wel meer dan 1
Op 17 januari 2001 08:53 schreef Roché het volgende:
En je hebt een vriend....
Geniet gewoon lekker van de gevoelens... je voelt tenminste wat
't Leven is al zo kort, geniet van de momenten die je meemaakt zonder verwachtingen, dan gaat alles wel lekker!
quote:Dit doet me denken aan de discussie "Ben ik een slet !?".
Op 17 januari 2001 08:54 schreef Lot het volgende:
Wel meer dan 1
quote:Ben je een slet als je meerdere vrienden hebt dan
Op 17 januari 2001 13:53 schreef §erum het volgende:
Dit doet me denken aan de discussie "Ben ik een slet !?".
Nou ??
quote:Toch getuigt je opmerking nu niet echt van 'denken'
Op 17 januari 2001 13:53 schreef §erum het volgende:
Dit doet me denken aan de discussie "Ben ik een slet !?".
Nou ??
quote:Ja, je vriendin is dan wel elke woensdagmiddag vrij.
Op 17 januari 2001 00:15 schreef Aernout het volgende:Trouwens, 15 jaar oudere mannen RULEN
Maar blijf bij jezelf, wees op je hoede.
Ach wat "balloonie", wat ik eigenlijk echt zeggen wil is:
-Go for it girl, weer een nieuwe experience.-
Muchos successos
quote:Als je onder vrienden verstaat wat ik er onder versta wel ja, maar aan je verhalen te zien denk jij daar toch anders over.
Op 17 januari 2001 13:55 schreef Lot het volgende:
Ben je een slet als je meerdere vrienden hebt dan
quote:Ohoh, en nou ? Hoor ik nu bij jouw vereniging der lastig denkende mensen ?
Op 17 januari 2001 15:23 schreef DIGGER het volgende:
Toch getuigt je opmerking nu niet echt van 'denken'
Mooi is dat die herkenning en dat je dan zo bij een 'vreemde' je hart kan uitstorten. Maar idd wees wel een beetje op je hoede en doe het rustigaan.
Ik ben blij voor je dat je nu zo gellukig bent! En laat je niet opnaaien door degenen die zo wantrouwig zijn! Dat is hun probleem.
quote:Ik denk dat je hier een hele grote waarheid verteld. Inderdaad wijst alles hierop ja.
Op 16 januari 2001 00:39 schreef RUsaneIam het volgende:
Twee oude zielen die elkaar weer gevonden hebben....als jij geen probleem maakt met dit leeftijdsverschil en hij ook niet, then who cares!
Lot, wees wel heel voorzichtig met wat je doet, maar geniet gewoon van wat je voelt, en wat er komen gaat.
quote:Je familie, je collega's, je vrienden, je omgeving ... om maar wat op te noemen.
Op 16 januari 2001 00:39 schreef RUsaneIam het volgende:
Twee oude zielen die elkaar weer gevonden hebben....als jij geen probleem maakt met dit leeftijdsverschil en hij ook niet, then who cares!
Een relatie waar een jong meisje wat heeft met een oudere man vaak van 30+ zorgt vooral in je omgeving voor nogal wat ophef.
De oudere persoon profiteerd in dat geval van het onschuldige en de onervarenheid van vaak het nog wat 'ondekkende' meisje.
Ik heb hetzelf van heel dichtbij mogen meemaken en de rillingen lopen nog steeds over m'n rug bij de gedachten.
De man van 30+ in dat geval ging een relatie aan met een meisje van 15.
Het gevolg was een paar jaar van vreemdgaan en het beest uit hangen omdat het jonge meisje toch maar in een droom wereld leefde, ze wilde het niet zien ...
Ze hoefde alleen te komen als het hem uitkwam.
Gelukkig ben ik er op tijd tussen gesprongen en is die relatie nu alweer anderhalf jaar ten einde.
Een 15-jarige met een 30-jarige klinkt inderdaad wel erg fout. Welke volwassen vent valt in godsnaam op een meisje van 15 jaar?
Maar Lot is toch geen 15? (Denk ik)
23 en 38 kan wel weer best, vindt ik. Maar een leeftijdsverschil van 15 jaar is wel erg groot als er eentje onder de twintig is.
quote:In dat geval zijn ze beide volwassen en is er weinig aan de hand denk ik.
Op 19 januari 2001 09:30 schreef Ccarrella het volgende:
23 en 38 kan wel weer best, vindt ik. Maar een leeftijdsverschil van 15 jaar is wel erg groot als er eentje onder de twintig is.
quote:Lotte is 18 en dus volwassen.
Maar Lot is toch geen 15? (Denk ik)
Mijn persoonlijke mening is trouwens dat ik mezelf wel drie keer bedenk voordat ik ook maar geinteresseerd raak in een meid die danwel 5 jaar ouder, danwel 5 jaar jonger is. Ikzelf richt me vooral op mensen van m'n eigen leeftijd, kijk wat vreemd richting verschillen hoger dan 10 jaar. Maar ik ben zelf wel eens geinteresseerd geweest in dames die meer dan 5 of zelfs meer dan 10 jaar ouder dan ik zijn.
Dus iedereen mag wel doen wat hij/zij wil, zolang ik maar het recht heb om bij de bedoelingen van de oudere van een tweetal met een leeftijdsverschil van xx jaar af en toe achter m'n oren te krabben. Maar om daarover echt te oordelen...Nee, dat kan niet als buitenstaander.
quote:Doon, ich wins dich gelök
Op 19 januari 2001 10:20 schreef mestreech het volgende:
Als je het niet erg vindt kom ik ook eens een keertje met mijn hond bij jou in de buurt wandelen.
Heerlijk... waren er maar meer van dat soort spontane mensen.
Hoe het verhaal ook afloopt.. blijf spontaan please.
Leeftijdsverschil zit voor een groot deel tussen je oren.
Ik ken diverse mensen met een flink leeftijdsverschil maar waar het nog steeds, na 25 jaar, prima mee gaat !
Zolang je gevoel zegt dat het goed gaat en je jezelf er lekker bij voelt zou ik zeggen, ga ervoor.
In de liefde zou "dit mag niet want..." niet mogen voorkomen.
quote:Maar waar het even over ging, was jij ook 30 en zij 15 ? (of andersom ?)
Op 20 januari 2001 12:29 schreef Aaargh! het volgende:
Ik ken ook wel een stel met 15 jaar leeftijdsverschil, zijn nu getrouwd en hebben 2 kinderen.
Dat is namelijk iets wat niet alleen gruwelijk is om te horen, maar het is ook nog eens verboden in Nederland (gelukkig).
quote:Beste Twi,
Op 19 januari 2001 22:47 schreef twi het volgende:
23 en 38 wel toegestaan maar 18 en 33 niet? Jemig zeg, wat is dat een vreselijke maatstaf. Meten met twee maten. Mensen van 18 zijn niet volwassen genoeg om voor zichzelf te beslissen in vergelijking tot 23-jarigen? *zucht*
By the way, toen ik 15 was, vond ik mezelf erg volwassen, maar als ik terugkijk was ik toen toch wel erg naief.
quote:gaat niet over mezelf, ben zo oud nog nie gelukkig
Op 22 januari 2001 18:52 schreef §erum het volgende:
Maar waar het even over ging, was jij ook 30 en zij 15 ? (of andersom ?)
maar zij was ergens in de 20 geloof ik en hij dus 15 jaar ouder.
quote:Oké, Ccarrella, op de manier hoe je het nu stelt kan ik een beetje inkomen. De quote die hierboven staat wees echter niet op de leeftijd 15, maar op leeftijden van 0 tot 20. Om het niet geheel offtopic te laten gaan hou ik in dit topic op met discussieren over leeftijdsverschillen. Bedankt voor je toelichting...(sta overigens nog wel 100% achter m'n post
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 22-01-2001 21:11]
quote:nou, volgens mijn wekker is het nou ruim een week later, dus brand maar los Lot
Op 15 januari 2001 23:15 schreef Lot het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe afspraak gemaakt...voor over een week pas..
Net als ik was hij ook tamelijk overdonderd door dit hele gebeuren en stelde voor het even te laten bezinken en de volgende week, op hetzelfde plekje, om dezelfde tijd, elkaar weer te ontmoeten..
[..]
Dat meen ik serieus hoor!
Maar waar ik dan een beetje huiverig voor ben is (ik noem maar een scenario) een getrouwde man die in het park een bepaald verhaal verteld aan jongere meisjes/vrouwen.
Dit is dan nog niet eens het ergste dat ik kan bedenken (nu ben ik wel kritisch hoor).
Verliefd worden en zijn is fantastisch, maar ter zelfbescherming: probeer wel een beetje goed na te denken!
Ik ben zo nieuwsgierig naar het vervolg, de week is inmiddels voorbij!
KOM OP ermee...
quote:Daank uuch
Op 19 januari 2001 22:52 schreef Kielef het volgende:
Doon, ich wins dich gelök
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 04-02-2001 20:56]
quote:Nee, dat heeft ze niet! Als er al "gewipt" moet worden is het niet met iemand die ze nauwelijks kent.....
Op 25 januari 2001 08:14 schreef Juup© het volgende:
En heeft Lot ondertussen al een wip gemaakt met die ouwe vent?
Lot heeft momenteel even iets anders aan haar hoofd en komt niet echt aan posten toe...
enjoy sissie!!
quote:Gaat het wel verder goed met haar ???
Op 26 januari 2001 00:21 schreef Rosa Evita het volgende:
Nee, dat heeft ze niet! Als er al "gewipt" moet worden is het niet met iemand die ze nauwelijks kent.....Lot heeft momenteel even iets anders aan haar hoofd en komt niet echt aan posten toe...
enjoy sissie!!
![]()
quote:
Op 26 januari 2001 00:21 schreef Rosa Evita het volgende:
Nee, dat heeft ze niet! Als er al "gewipt" moet worden is het niet met iemand die ze nauwelijks kent.....Lot heeft momenteel even iets anders aan haar hoofd en komt niet echt aan posten toe...
enjoy sissie!!
![]()
Als Lot zich hier niet meer meldt stel ik voor met speurhonden door dat bos te gaan. Het ANP, de politieberichten en Opsporing Verzocht moeten nauwlettend in de gaten gehouden worden.
Lot. meldt je als deze bezorgdheid en aandacht is waar het je om te doen was met je fantastische verhaal.
Andere posters hoeven niet te reageren met "ze heeft het te druk". Dat moet ze zelf zeggen. Een teken van leven is genoeg.
Verder hoop ik toch ook wel snel iets van Lot te horen...
quote:Lotte vertoeft elders en heeft geen pc tot haar beschikking momenteel.
Op 29 januari 2001 09:53 schreef Ringo het volgende:
Nou... Waar is Lot?!? De kermis heeft lang genoeg geduurd en ik zou graag willen weten of het kleine meisje echt is opgegeten door het kwade oude heerschap of dat ze gewoon gezellig samen een glaasje prik drinken. Snel schrijven dus...
En nee, ze is niet opgegeten door het kwade oude heerschap en ja....ze hebben gezellig samen een glaasje prik gedronken....
Voor de rest denk ik niet dat ze nog behoefte heeft te reageren op wat dan ook op het forum dus wat mij betreft kan hier een slotje op...
quote:
Op 29 januari 2001 11:11 schreef Rosa Evita het volgende:
Lotte vertoeft elders en heeft geen pc tot haar beschikking momenteel.En nee, ze is niet opgegeten door het kwade oude heerschap en ja....ze hebben gezellig samen een glaasje prik gedronken....
Voor de rest denk ik niet dat ze nog behoefte heeft te reageren op wat dan ook op het forum dus wat mij betreft kan hier een slotje op...
quote:Nah dit vind ik dan wel weer een beetje raar hoor... Eerst als een verliefd engeltje (voor sommige mensen aardig controversiele) verhalen ophangen en een dijk van een discussie losmaken, dan steeds minder van je laten horen en uiteindelijk stuurt je zus vage en moeilijke posts waarin die zegt 'ja Lot is meegegaan met die man' en 'nee Lot heeft geen tijd/gelegenheid te posten' en 'nee Lot heeft geen enkele behoefte meer om te reageren'... Vreemd, vreemd.
(Nah ja, het kan natuurlijk ook gewoon dat dit hele forum haar op dit moment aan haar reet roest en waarom ook niet. Er zijn belangrijker zaken.
Dit was Ringo en de wereld van de nuance.)
[Dit bericht is gewijzigd door Ringo op 29-01-2001 13:32]
quote:Ik zou bijna zeggen "Verplaats maar naar onzin" als ik dit hierboven zo lees.
Lotte vertoeft elders en heeft geen pc tot haar beschikking momenteel.En nee, ze is niet opgegeten door het kwade oude heerschap en ja....ze hebben gezellig samen een glaasje prik gedronken....
1. Hoe weet jij dat?
2. Waarom komt ze dat zelf niet vertellen?
3. Waarom vraag jij of hier een slotje op mag?
4. Wie ben jij om te bepalen dat zij hier niet op wil reageren?
Er zijn nog meer vragen die op dit moment mijn hoofd lastigvallen, maar die zal ik uit het oogpunt van de beleefdheid en serieusheid van dit forum niet stellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Logos op 29-01-2001 14:38]
quote:nogmaals, Rosa is Lot's zus
Op 29 januari 2001 14:35 schreef Logos het volgende:
Ik zou bijna zeggen "Verplaats maar naar onzin" als ik dit hierboven zo lees.1. Hoe weet jij dat?
2. Waarom komt ze dat zelf niet vertellen?
3. Waarom vraag jij of hier een slotje op mag?
4. Wie ben jij om te bepalen dat zij hier niet op wil reageren?Er zijn nog meer vragen die op dit moment mijn hoofd lastigvallen, maar die zal ik uit het oogpunt van de beleefdheid en serieusheid van dit forum niet stellen.
Dat neemt niet weg dat ook ik dit wel een beetje vreemd vind
Zeker als ik me bedenk dat Roos zegt dat ze geen pc tot har beschikking heeft, en toch Roos zelf zie posten hier. Er is dus wel een pc beschikbaar. Wees dan eerlijk en laat zo'n onzinzinnetje weg
quote:Lot is niet thuis dus, lijkt me....
Lotte vertoeft elders en heeft geen pc tot haar beschikking momenteel.
quote:oeps. verkeerd gelezen, sowwy, kan gebeuren
Op 29 januari 2001 15:42 schreef Gaoxing het volgende:
Tara: Lot is niet thuis dus, lijkt me....
quote:Hoezo per ongeluk?
Op 29 januari 2001 13:22 schreef Ringo het volgende:
Heeft iemand hier Lot (per ongeluk) beledigd?
Helaas is er iemand die zich hier weer op wil richten. Maargoed, ik heb er dan ook totáál niks mee te maken, niet Sun?
quote:Duidelijk, Lot mag ook wel eens een stapje in de wereld zetten
Op 29 januari 2001 15:42 schreef Gaoxing het volgende:
Tara: Lot is niet thuis dus, lijkt me....
quote:Slijmbal
Op 30 januari 2001 17:11 schreef twi het volgende:
Maargoed, ik heb er dan ook totáál niks mee te maken, niet Sun?
quote:
Op 29 januari 2001 09:59 schreef Capoeiristas het volgende:
't zal wel een kloon zijn geweest joh.
quote:Tjongejongejonge, hoe naïef kun je zijn Machiel??
Op 04 februari 2001 20:58 schreef Machiel het volgende:
quote:pfffff hoe naïf kunnen de mensen zijn die denken dat Lot een kloon is
Op 04 februari 2001 20:59 schreef Merel het volgende:
Tjongejongejonge, hoe naïef kun je zijn Machiel??
Oh maar ze zijn volgens mij ook geen kloontjes, maar ze zijn ook niet wie ze zeggen dat ze zijn.
quote:Ze is in ieder geval wel aanwezig geweest. Want haar laatste post in een topic is van 1 februari
Op 05 februari 2001 13:37 schreef Lurky het volgende:
Na negentien dagen stilte van Lot de extreme weg...
Ze is:
a- in een gesloten inrichting
b- in een dutroux-kelder
c- in de grond begraven
d- in het bezit van goede manieren en geeft antwoord
Ik ben idd weggeweest, was weer even thuis, ben weer weggeweest en nu weer thuis dus..
En nee, ik zat niet in een kelder, gesloten inrichting of weet ik wat..
Ik ga niet in op elke geplaatste reactie, gewoon geen zin in, sorrie...
Ik open practisch nooit zelf een topic, en ook dit topic heb ik enkel en alleen maar geopend om iets kwijt te kunnen, ik heb daarin niemand om goede raad of advies gevraagd...
Dit forum is (was) voor mij een manier om mijn eitje af en toe kwijt te kunnen, niet om aandacht te vragen of om zielig te doen...
En al zeker niet om die hele riedel van achterdocht weer over me heen te krijgen.
Ik hoop dan ook van ganser harte dat deze, na deze post van mij, uitblijven en dat dit topic rustig naar beneden kan zakken om voorgoed te verdwijnen...
Even ter uwer informatie:
Ja, ik heb een tweede ontmoeting gehad en het was niet wat ik ervan verwacht had...misschien was het moment van de eerste ontmoeting gewoon een momentopname..een moment waarop ik daar liep en gewoon extreem gevoelig was voor aandacht van iemand bij wie het meteen goed klikte...
Nee, van verliefdheid was totaal geen sprake tijdens die tweede ontmoeting...
En bij die tweede ontmoeting blijft het ook...
Dat Roos even voor me sprak was alleen maar goed bedoeld...ze wist immers dat ik even niet kon reageren en dacht er goed aan te doen dit even mede te delen, niks meer...niks minder..
En dat ze het voor me opneemt en dat sommige van jullie dat misschien irritant vinden...we zullen er rekening mee houden, nogmaals, ze bedoelt het goed...
Hier wou ik het maar bij laten en ik hoop toch wel dat ik verder normaal kan blijven reageren in dit forum zonder dat daar meteen van alles achter gezocht wordt...
Vriendelijke groet,
Lotte
quote:Misschien ben jij dat ookwel niet en ik ook niet, nou goed!
Op 05 februari 2001 16:24 schreef bibi het volgende:
Oh maar ze zijn volgens mij ook geen kloontjes, maar ze zijn ook niet wie ze zeggen dat ze zijn.
quote:Nou ja, dat lijkt me geen probleem, toch?
Op 06 februari 2001 00:35 schreef Lot het volgende:
Hier wou ik het maar bij laten en ik hoop toch wel dat ik verder normaal kan blijven reageren in dit forum zonder dat daar meteen van alles achter gezocht wordt...
quote:Ik heb daar een andere methode voor: het heet menstruatie
Op 06 februari 2001 00:35 schreef Lot het volgende:
Dit forum is (was) voor mij een manier om mijn eitje af en toe kwijt te kunnen,
quote:Ach zoek eens naar het topic van Tara waarin ie schreef dat ie een kaartje van onze Lot had gehad, daar staan genoeg dingen in waardoor je gaat twijfelen aan de echtheid van bepaalde dingen.
Op 06 februari 2001 13:55 schreef Machiel het volgende:
Misschien ben jij dat ookwel niet en ik ook niet, nou goed!Waarom denk je dat dan
quote:Emoties zijn rare dingen hoor Bart....daar ben je nooit zeker van, want zekerheid beredeneer je verstandelijk en emoties en verstand gaan soms niet samen........
Op 15 januari 2001 23:29 schreef twi het volgende:
*sught*....Mooi....Tsja, wat kan je erover zeggen? Niets zinnigs, wacht de week af en verwacht in het begin niet teveel. Wijze les van m'n mams is dat als je teveel wacht, het des te meer kan tegenvallen. Dus doe je ding, leef je normale leven en ga volgende week gewoon kijken wat je tegenkomt of wat je wilt.
Groetjes
Bart
quote:Emoties zijn raar, en zekerheid heb je nooit. Misschien een beetje vreemde zin die technisch gezien niet kan kloppen. Beter had ik iets kunnen zeggen als "wees zeker wat je wilt" of "laat ook je verstand (zwaar?) meewegen"...
Op 06 februari 2001 17:58 schreef She_Devil het volgende:
Emoties zijn rare dingen hoor Bart....daar ben je nooit zeker van, want zekerheid beredeneer je verstandelijk en emoties en verstand gaan soms niet samen........
Maar ik ben blij dat er nog oplettende lezers zijn, in plaats van mensen die alleen het erover willen hebben of ze al dan niet moeten twijfelen aan de echtheid van dit topic. Daar hou ik me verder niet mee bezig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |