abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 januari 2001 @ 23:15:58 #1
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_657362
Dat ik het gewoon ff moet posten.

Vanmiddag ging ik met mijn oudste hond, Evita, op pad om eens een flinke wandeling te maken door de bossen vlak bij me in de buurt...
Ik ken het daar op mijn duimpje, weet de weg blindelings te vinden, dus ik liep maar gewoon een end in de rondte en overpeinsde van alles...

Halverwege mijn wandeling kwam ik een man tegen, die, met zijn Mechelse herder, ook een flinke wandeling aan het maken was..

Opeens stond hij voor me...we keken elkaar aan...en....
er was herkenning!!!
Kweenie wat er precies gebeurde, maar hij zei: "Hey!"...alsof-ie me al jaren kende en me nu opeens weer tegen kwam..
Ik zweer dat ik hem nog nooit eerder gezien heb, maar mij overkwam hetzelfde...

We wandelden samen verder, de honden renden dwars door kreupelhout en struikgewas en konden het goed vinden samen...

Ik kwam aan de praat met hem...hij vertelde dat hij sinds een maand officieel gescheiden was en dat hij daar zo onwijs veel verdriet van had.
Niet, omdat hij nog houdt van zijn ex, maar omdat hij het zo spijtig vond dat het zo gelopen was..
Hij vertelde over het begin van zijn huwelijk...hoe dol ze op elkaar waren...elkaar eeuwig trouw zwoeren...veel kinderen wilden...
En juist dat laatste heeft ze de das omgedaan....
Na een paar jaar huwelijk bleek zij toch niet zo'n kinderwens te hebben als hij en....dat was uiteindelijk, na veel pijn, praten en professionele hulp, het einde van hun huwelijk..
Heel triest allemaal...

Terwijl hij zomaar, spontaan, zijn verhaal vertelde, merkte ik opeens dat we hand in hand liepen inmiddels, als troost zoekende bij elkaar.
Want ook ik had inmiddels een en ander verteld over MIJN leven..
Dat is echt heel bijzonder, want normaal gesproken ben ik niet zo vertellerig...er is echt maar een enkeling die ECHT weet wat er allemaal in mijn jeugd gebeurd is...

We liepen verder en ik voelde me zomaar...opeens....zonder verklaarbare reden..onwijs gelukkig..
Ik begon te lachen en vertelde het hem...
En hij...hij zei: ik voel het ook...alsof ik degene tegengekomen ben die ik al zolang zocht...
Na nog een uurtje ofzo rondgelopen te hebben, hebben we de honden teruggefloten en zijn richting bewoonde wereld gewandeld...
Daar aangekomen bleven we een beetje besluiteloos staan...wat nu? Weggaan en hopen op een andere, toevallige ontmoeting?
Nee...nee!
Samen zijn we toen naar een buurtcafe gewandeld, zijn daar gaan zitten en hebben werkelijk onze hele ziel en zaligheid blootgelegd..
Het was...kweenie...eng ergens, maar ook zo bevrijdend...
Ik zat de laatste tijd met zoveel nieuwe akelige dingen in me maag en die kon ik er nu allemaal in een keer uitgooien..
Tegen een vreemde notabene!
Najja...vreemde...twas alsof we elkaar al ik weet niet hoe lang kenden..
Er hing een soort wazige rare sfeer om ons heen..
Er waren wel andere mensen, maar toch ook weer niet...

Nu zit ik hier en voel me verward....
Ben ik verliefd?
Kan je zoveel onstuimige gevoelens krijgen voor iemand die je een paar uur kent?
MAG je die gevoelens uberhaupt krijgen voor een man die notabene 15 jaar ouder is???

Ik weet het niet..
Wat ik wel weet is dat het heel lang geleden is dat iemand zo'n gevoeltje bij me heeft weten los te maken...

We hebben een nieuwe afspraak gemaakt...voor over een week pas..
Net als ik was hij ook tamelijk overdonderd door dit hele gebeuren en stelde voor het even te laten bezinken en de volgende week, op hetzelfde plekje, om dezelfde tijd, elkaar weer te ontmoeten..

En het gekke is..
Een week lijkt me ineens zo lang als nooit tevoren....

Dit moest ik gewoon ff kwijt...-

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  maandag 15 januari 2001 @ 23:17:48 #2
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_657367
wow, klinkt als een authentiek 'liefde op het eerste gezicht'

ik zou er voor gaan, leeftijd mag geen rol spelen vind ik

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  maandag 15 januari 2001 @ 23:27:16 #3
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_657397
Wow, wat een onzettend mooi verhaal zeg!!!

Ik vind het superromantisch eigenlijk... Het klinkt erg als voorbestemd, vind ik. Hoe dit dan ook verder gaat. Dat merk je vanzelf, toch?

Ok, here goes nothing!
  maandag 15 januari 2001 @ 23:29:15 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_657403
*sught*....Mooi....

Tsja, wat kan je erover zeggen? Niets zinnigs, wacht de week af en verwacht in het begin niet teveel. Wijze les van m'n mams is dat als je teveel wacht, het des te meer kan tegenvallen. Dus doe je ding, leef je normale leven en ga volgende week gewoon kijken wat je tegenkomt of wat je wilt.

Als je het verhaal leest zou je wel concluderen dat dit een soort liefde op het eerste gezicht is, maar met zekerheid kan niemand het je zeggen: ik heb het immers *helaas* nog nooit zoiets meegemaakt. Dus praat jezelf niets aan, laat anderen je niets aanpraten en kijk gewoon of je je volgende week exact hetzelfde voelt, want emoties zijn vreemde dingen waar je helaas niet van de ene op de andere dag op aan kunt dat ze blijvend zijn.

Ik wens je in ieder geval ongelofelijk veel succes en zolang jij er geen problemen mee hebt, ga er gewoon voor. Mits je zeker bent van je emoties!!!

Groetjes

Bart

maandag 15 januari 2001 @ 23:39:24 #5
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_657438
quote:
Op 15 januari 2001 23:29 schreef twi het volgende:
*sught*....Mooi....

Tsja, wat kan je erover zeggen? Niets zinnigs, wacht de week af en verwacht in het begin niet teveel. Wijze les van m'n mams is dat als je teveel wacht, het des te meer kan tegenvallen. Dus doe je ding, leef je normale leven en ga volgende week gewoon kijken wat je tegenkomt of wat je wilt.

Als je het verhaal leest zou je wel concluderen dat dit een soort liefde op het eerste gezicht is, maar met zekerheid kan niemand het je zeggen: ik heb het immers *helaas* nog nooit zoiets meegemaakt. Dus praat jezelf niets aan, laat anderen je niets aanpraten en kijk gewoon of je je volgende week exact hetzelfde voelt, want emoties zijn vreemde dingen waar je helaas niet van de ene op de andere dag op aan kunt dat ze blijvend zijn.

Ik wens je in ieder geval ongelofelijk veel succes en zolang jij er geen problemen mee hebt, ga er gewoon voor. Mits je zeker bent van je emoties!!!

Groetjes

Bart

Kben op ut moment helemaal nergens meer zeker van...
Heb mezelf een limonadeglas sheridans ingeschonken en denk en denk....en voel me op de een of andere rare manier zo onwijs gelukkig...!
Best wel heel vaag...want, ik weet geeneens zijn naam, realiseer ik me..!
Maar het voelt goed...onwijs goed...iemand tegengekomen te zijn die eindelijk weer eens naar je luistert en iig "probeert" je te snappen....

En ja Bart, deze week zal ik gewoon doen wat ik altijd doe...probeer er verder niks van te verwachten...maar oh...me hartje!!!
Dat barst bijna uit zijn netje!!!!!

* Lot lacht verrukt om dit nieuwe, fijne, wat zomaar plots in haar leventje is gekomen....

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  maandag 15 januari 2001 @ 23:49:52 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_657469
* twi is blij voor je

Alleen had ik toch wel een klein stukje van dat gevoel met je willen kunnen delen! *zucht* Waar is de jaloers-smiley? Lopen er niet van zulke dames daar in dat park voor mij?

In ieder geval veel sterkte met het doden van de tijd de komende week, en voor je het weet is het...euh...de dag dat je de afspraak hebt En misschien kom je 'm van de week wel weer tegen

† In Memoriam † maandag 15 januari 2001 @ 23:51:40 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_657472
Ik kan me er iets bij voorstellen Lot, een waanzinnig gevoel!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 15 januari 2001 @ 23:55:13 #8
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_657480
quote:
Op 15 januari 2001 23:49 schreef twi het volgende:
* twi is blij voor je

Alleen had ik toch wel een klein stukje van dat gevoel met je willen kunnen delen! *zucht* Waar is de jaloers-smiley? Lopen er niet van zulke dames daar in dat park voor mij?

Je hebt mail Bartjuh!!!

In ieder geval veel sterkte met het doden van de tijd de komende week, en voor je het weet is het...euh...de dag dat je de afspraak hebt En misschien kom je 'm van de week wel weer tegen

pi_657518
op zich heel mooi verhaal... maar ik vind leeftijd toch wel belangrijk. Die kerel is 15 jaar ouder?!? je bent niet goed snik...
Vat me niet verkeerd, ik vind het echt een heel mooi verhaal... als hij niet zoveel jaar ouder was geweest... of jij jonger.
  dinsdag 16 januari 2001 @ 00:13:48 #10
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_657535
quote:
Op 16 januari 2001 00:08 schreef Roché het volgende:
op zich heel mooi verhaal... maar ik vind leeftijd toch wel belangrijk. Die kerel is 15 jaar ouder?!? je bent niet goed snik...
Vat me niet verkeerd, ik vind het echt een heel mooi verhaal... als hij niet zoveel jaar ouder was geweest... of jij jonger.
Lieve Roche...

Ik BEN ook niet goed snik....wist je dat nog niet?
En tja...ik val nou eenmaal op wat oudere mannen...altijd al gedaan..
Ik geef toe, 15 jaar is wel erg veel...me mams krijgt een stuip als ze dit hoort denk ik...
Maar...er is nog niks aan ut handje hoor...voor zover nu geeft dit alles me alleen maar een onwijs prettig gevoel en ik ben van plan daar erg van te gaan genieten....

pi_657577
Twee oude zielen die elkaar weer gevonden hebben....als jij geen probleem maakt met dit leeftijdsverschil en hij ook niet, then who cares!
  dinsdag 16 januari 2001 @ 00:47:42 #12
7201 Lovelorn
-= solitary man =-
pi_657583
Ik zou me van dat leeftijdsverschil niet al te veel aantrekken. Al helemaal niet als het nog allemaal in de beginfase staat. Ben er van overtuigd dat zoiets pas een probleem is als je d'r zelf een probleem van maakt. Sterkte met de komende week en vast al veel plezier gewenst voor de volgende ontmoeting.
"You did your best, life did the rest. You're left forever blue" -Chris Isaak
  dinsdag 16 januari 2001 @ 00:55:47 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_657593
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het een heel mooi verhaal vond van je. Ik ben echt blij voor je want ik lees dat je je zelf wel gelukkig voelt.
Straalt een beetje uit je tekst.

Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet in, echt verliefd worden kun je pas als je de ander beter kent. Waarschijnlijk bedoelen ze ipv "liefde op het eerste gezicht" eerder "lust op het eerste gezicht"
Dat kan namelijk wel he.

Ik weet niet of je in reincarnatie gelooft? Ander moet je daar echt eens over lezen. Het kan namelijk goed wezen dat je een bekende bent tegengekomen uit je vorige leven!!
Het schijnt namelijk zo te zijn dat je die mensen in je huidige leven ook weer tegen komt.

Hier zal ik verder niet op doorgaan in dit topic maar dat was eigenlijk het eerste wat bij me binnenschoot toen ik je bericht las.

15 jaar ouder zeg je?? Wat is leeftijd op je zielenbestaan??

The truth was in here.
pi_657615
Wat een schitterende ervaring, die je ook heel mooi hebt verwoord, ik zit hier ff te slikken hoor..
quote:
Nu zit ik hier en voel me verward....
Ben ik verliefd?
Kan je zoveel onstuimige gevoelens krijgen voor iemand die je een paar uur kent?
MAG je die gevoelens uberhaupt krijgen voor een man die notabene 15 jaar ouder is???
Heel goed mogelijk, ja! en absoluut!

Lieve meid, dit maak je met een beetje mazzel hooguit 1 of 2 keer mee in je leven, niet weg laten drukken door angstgevoelens, onzekerheid, of wat anderen ervan zullen denken, maar je openstellen voor je innerlijke kracht, als je intuitie je ingeeft dat het goed is kan je je er met een gerust hart aan overgeven, het is gewoon je Lot!

pi_657644
quote:
Op 16 januari 2001 00:55 schreef Bastard het volgende:

Ik weet niet of je in reincarnatie gelooft? Ander moet je daar echt eens over lezen. Het kan namelijk goed wezen dat je een bekende bent tegengekomen uit je vorige leven!!
Het schijnt namelijk zo te zijn dat je die mensen in je huidige leven ook weer tegen komt.

Ja joh! En als je goed keek in het bos zag je héééle kleine mannetjes op grote paddestoelen met witte stippen die heen en weer zaten te wippen.
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  dinsdag 16 januari 2001 @ 01:49:04 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_657648
Duidelijk dat er ook heel kortzichtige mensen komen. :
The truth was in here.
pi_657815
KEWL!!!!!
Leuk verhaal Lot!!
En leeftijdsverschil? Ach het is wat je er zelf van maakt. Niet te moeilijk over doen en genieten van het moment!!
*** I have this condition ***
  dinsdag 16 januari 2001 @ 09:49:43 #18
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_657860
Lot,

Ik zou het liever "herkenning" noemen. Heb ik ook al een paar keer gehad. Ik kom als ik problemen heb geregeld mensen tegen die in een soortgelijke situatie zitten/hebben gezeten. Je kijkt elkaar aan en WEET dat je de persoon gevonden hebt aan wie je je leed kwijt kan en andersom. Je weet niet wat het is, maar toch weet je dat het goed is.

Op deze manier heb ik nu weer contact met een oude vriendin, die ik na 9 jaar toevallig weer tegenkwam. Ik moest en zou haar nog een keer zien, het waarom wist ik pas toen we lopend door het vondelpark over elkaars leven begonnen te vertellen. Ik viel van me stokkie toen ze precies mijn verhaal begon te vertellen! Ik heb nooit een fysieke aantrekkingskracht voor haar gevoeld, al is het een hele mooie meid. Ik weet zeker dat wij elkaar alleen "geestelijk" nodig hebben en dat maakt het een hele sterke relatie.

Ik zou hem zeker nog eens opzoeken. Dat is echt de moeite waard. Je begrijpt elkaar, kunt van elkaar leren. Of het liefde is, kan ik niet zeggen, maar ik zou er niet vanuit gaan.

Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
pi_657906
Geniet van je geluk.
Begin rustig en zie dan maar hoe het loopt.
En als het zo goed blijft gaan, maak je dan niet druk om het leeftijdsverschil!
pi_658044
AWESOME!!!! echt te

Waar is die groene smiley? Djezus, da's dus echt wel kewl. Misschien moet ik ook maar 'es een hond nemen dan
Ik heb 1x bijna hetzelfde meegemaakt, maar dat was met iemand die ik al kende, maar eerst niet wist waarvan. (Meestal kom ik dames tegen waarvan ik wilde dat ik ze kende )

In ieder geval: koesteren die hap! en je zeker niet laten opnaaien door wat anderen van denken.

* Tha_Butcha geeft Twi wel gelijk trouwens: eerst zorgen dat je jezelf een beetje op orde hebt, weet wat je wilt/verwacht enzow

Q.E.D.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  dinsdag 16 januari 2001 @ 11:26:22 #21
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_658110
Tja, wat ik er van verwacht? Voorlopig alleen maar een, hopelijke, voortzetting van dat fijne gevoel van vriendschap, vertrouwen....

Ik heb vannacht behoorlijk onrustig geslapen en die hele ontmoeting keer op keer weer achter me ooggies laten herhalen.
En het fijne gevoel bleef gewoon...

Ik zat er zo vol van dat ik om 3 uur zelfs nog geprobeerd heb een tweetal mensen te bellen om mijn verhaal NOG een keer kwijt te kunnen
Helaas lag iedereen ws allang op 1 oor, dus dat werkte ook niet echt...

Gelukkig kwam om even na zevenen me mams uit de nachtdienst....en terwijl zij een bel whisky dronk en ik een bak thee kon ik me eitje toch mooi ff kwijt..

Uiteraard had ze wel zo haar bedenkingen...ze kent me als geen ander en weet dat ik me nogal emotioneel en kwetbaar kan opstellen als me zoiets overkomt..vaak genoeg heeft ze me gewaarschuwd...
Maar ze zag ook wel dat deze ontmoeting me meer deed dan anders, was blij voor me en gaf me idd het advies alles eerst goed te laten bezinken en dan volgende week maar gewoon te zien wat er verder gaat gebeuren...

* Lot gaat zo daluk maar weer even met alle drie de woefels op stap...lekker frisse neus halen en uiteraard even naar "de Hemel", alwaar ik heel veel te vertellen heb vandaag

P.S. Tnx voor jullie lieve reacties allemaal!

[Dit bericht is gewijzigd door Lot op 16-01-2001 11:32]

Redactie Frontpage dinsdag 16 januari 2001 @ 14:26:09 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_658674
Uit welke bouqetreeks komt dit verhaaltje? Ik geloof er niks van.

-edit

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 16-01-2001 14:27]

dinsdag 16 januari 2001 @ 14:31:16 #23
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_658695
quote:
Op 16 januari 2001 14:26 schreef SunChaser het volgende:
Uit welke bouqetreeks komt dit verhaaltje? Ik geloof er niks van.

-edit

Dit stond er dus voor je wijziging...we zijn er weer hoor...tnx sunny....

* Lot houdt voortaan d'r bekkie wel weer....

dinsdag 16 januari 2001 @ 14:32:13 #24
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_658703
ah! je hebt je bedacht....
  dinsdag 16 januari 2001 @ 14:34:10 #25
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_658712
quote:
Terwijl hij zomaar, spontaan, zijn verhaal vertelde, merkte ik opeens dat we hand in hand liepen inmiddels,
Dit is toch wel heel weirdo hoor..

[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
pi_658755
quote:
Op 16 januari 2001 14:31 schreef Lot het volgende:
Dit stond er dus voor je wijziging...we zijn er weer hoor...tnx sunny....

* Lot houdt voortaan d'r bekkie wel weer....

En dit vind IK dus irritant he
Ik zal me er wel niet mee moeten bemoeien, maar ik heb nu al ZO vaak van die klagerige zielige slachtofferige posts van Lot gelezen dat ik het nu toch echt even niet kan laten: Lot, are you for real of ben je toch een kloon? Dit kan toch gewoon niet serieus zijn???
  dinsdag 16 januari 2001 @ 14:48:01 #27
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_658773
quote:
Op 16 januari 2001 14:43 schreef Beatrice het volgende:
En dit vind IK dus irritant he
Ik zal me er wel niet mee moeten bemoeien, maar ik heb nu al ZO vaak van die klagerige zielige slachtofferige posts van Lot gelezen dat ik het nu toch echt even niet kan laten: Lot, are you for real of ben je toch een kloon? Dit kan toch gewoon niet serieus zijn???
Sowwie....

en slachtofferig? zielig? not at all!

en voor de tigste keer: I AM REAL!!!

Redactie Frontpage dinsdag 16 januari 2001 @ 14:53:16 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_658798
Lot, jij post een mooi verhaal, iedereen leeft mee van 'oh, ah, wat leuk' en 'oh, ah, wat fijn'. Maar als iemand een kritische opmerking maakt, vergezeld van een relativerende smiley ben je meteen gepikeerd.

Jij post regelmatig vrij extreme dingen op Fok, of dingen die erg mooi klinken. Dan moet je ook niet zeuren om zo nu en dan een kritische reply.

pi_658832
quote:
Op 16 januari 2001 14:48 schreef Lot het volgende:
en slachtofferig? zielig? not at all!

en voor de tigste keer: I AM REAL!!!

Over dat slachtofferige verschillen we dan van mening. Dat je geen kloon bent geloof ik wel hoor, dat ik dat zei was meer bij wijze van spreken, omdat ik moeite had te geloven dat die opmerking serieus kon zijn.

Een echte kloon zou inmiddels allang ontmaskerd zijn neem ik aan

[me verdwijnt weer uit dit topic

pi_658891
sorry lot, maar mijn 'gevoeltje' bij dit verhaal is vooral *brrrrr*.
  dinsdag 16 januari 2001 @ 15:14:48 #31
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_658910
Hmmzzz....tja, kben idd nogal snel op me pikkie getrapt (als ik er 1 had)
Sorrie daarvoor, zal me best doen dat niet meer te doen...
  dinsdag 16 januari 2001 @ 15:57:51 #32
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_659068
quote:
Tja, wat ik er van verwacht? Voorlopig alleen maar een, hopelijke, voortzetting van dat fijne gevoel van vriendschap, vertrouwen....
Mooi toch?!!?!?! Gewoon kijken waar het schip strandt of de appel valt. Maakt niet uit, heb ik toen ook gedaan. Op een gegeven moment weet je wat het is dat je ertoe drijft.

Geluk voor jou.

pi_659159
quote:
Terwijl hij zomaar, spontaan, zijn verhaal vertelde, merkte ik opeens dat we hand in hand liepen inmiddels,
Dat gaat rap bij jou ... weet je ook wel zeker dat het zijn hand was ?
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_659931
Als ik je verhaal zo lees, vind ik het heeeeeeeeeeel erg raar. Ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van. Gewoon een rare situatie: 2 mensen die elkaar op straat ontmoeten en dan opeens verliefd op elkaar lijken te zijn. En dan zit er ook nog eens een leeftijdsverschil van 15 jaar in!

[Dit bericht is gewijzigd door DYEWiTNEZ op 16-01-2001 19:31]

dinsdag 16 januari 2001 @ 23:34:45 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_660737
[edit]Bij nader inzien de originele text geschrapt, als je interesse hebt kan je de inhoud bij me opvragen [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 16-01-2001 23:36]

Redactie Frontpage dinsdag 16 januari 2001 @ 23:37:05 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_660747
quote:
Op 16 januari 2001 23:34 schreef twi het volgende:

Het gaat er niet om wat jullie geloven, helaas. Het gaat erom hoe de situatie is voor degene die heeft gepost

Dus we mogen alleen maar posten: goh, wat leuk en fijn voor je Lotje! ???
Wat een onzin zeg.
pi_660860
Ach ja. Bedacht of niet, het blijft een mooi (bouquette reeks?) verhaal.
Trouwens, 15 jaar oudere mannen RULEN
pi_660872
quote:
Op 17 januari 2001 00:15 schreef Aernout het volgende:

Trouwens, 15 jaar oudere mannen RULLEN

Hun huid wordt er iig niet zachter op nee
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_660881
vinnet maar een raar verhaal. succes.
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  woensdag 17 januari 2001 @ 08:41:34 #40
6984 Liquid
Neuken doe je IRL niet hier
pi_661363
Geloof er geen hout van.

Girlie!,Wake up in the real world and stop dreaming.

Trouw niet voor je 40 bent
pi_661382
quote:
Samen met mijn vriend ging ik 's middags naar Amsterdam. Daar aangekomen uiteraard eerst even "mijn" dorpie gedag zeggen, lekker hapje gegeten, even een kroeg in en toen naar het Nieuwe de la Martheater, waar mijn nichtje Sanne al op ons stond te wachten. Bart had zo zijn eigen bezigheden (houdt niet van musicals), dus San en ik naar binnen....
En je hebt een vriend....
  woensdag 17 januari 2001 @ 08:54:29 #42
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_661383
quote:
Op 17 januari 2001 08:53 schreef Roché het volgende:
En je hebt een vriend....
Wel meer dan 1
  woensdag 17 januari 2001 @ 13:43:02 #43
4605 KingShakur
back.... really...
pi_662390
Ach joh... Lot!

Geniet gewoon lekker van de gevoelens... je voelt tenminste wat
't Leven is al zo kort, geniet van de momenten die je meemaakt zonder verwachtingen, dan gaat alles wel lekker!

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_662442
quote:
Op 17 januari 2001 08:54 schreef Lot het volgende:
Wel meer dan 1
Dit doet me denken aan de discussie "Ben ik een slet !?".
Nou ??
  woensdag 17 januari 2001 @ 13:55:44 #45
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_662458
quote:
Op 17 januari 2001 13:53 schreef §erum het volgende:
Nou ??
Ben je een slet als je meerdere vrienden hebt dan
  woensdag 17 januari 2001 @ 15:11:46 #46
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_662959
mooi verhaal.....en ik ben blij voor je dat je je zo gelukkig voelt...ik ben nog zo'n ouderwets iemand die gelooft in liefde op het eerste gezicht en ware liefde en al die zooi , geniet er maar van want gelukkige momenten zijn de mooiste momenten van je leven
"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
pi_663064
quote:
Op 17 januari 2001 13:53 schreef §erum het volgende:
Nou ??
Toch getuigt je opmerking nu niet echt van 'denken'
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Redactie Frontpage woensdag 17 januari 2001 @ 15:58:44 #48
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_663390
quote:
Op 17 januari 2001 00:15 schreef Aernout het volgende:

Trouwens, 15 jaar oudere mannen RULEN

Ja, je vriendin is dan wel elke woensdagmiddag vrij.
pi_663584
Fijn Lot !
Geniet,
ben voorzichtig
voel intens,
ervaar,
en laat "Het Lot" zijn gang gaan.

Maar blijf bij jezelf, wees op je hoede.

Ach wat "balloonie", wat ik eigenlijk echt zeggen wil is:
-Go for it girl, weer een nieuwe experience.-

Muchos successos

eigenlijk ben ik een straathond
pi_663923
quote:
Op 17 januari 2001 13:55 schreef Lot het volgende:
Ben je een slet als je meerdere vrienden hebt dan
Als je onder vrienden verstaat wat ik er onder versta wel ja, maar aan je verhalen te zien denk jij daar toch anders over.
quote:
Op 17 januari 2001 15:23 schreef DIGGER het volgende:
Toch getuigt je opmerking nu niet echt van 'denken'
Ohoh, en nou ? Hoor ik nu bij jouw vereniging der lastig denkende mensen ?
  woensdag 17 januari 2001 @ 21:35:45 #51
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_664697
Misschien een beschermende aartsengel?

Mooi is dat die herkenning en dat je dan zo bij een 'vreemde' je hart kan uitstorten. Maar idd wees wel een beetje op je hoede en doe het rustigaan.

Ik ben blij voor je dat je nu zo gellukig bent! En laat je niet opnaaien door degenen die zo wantrouwig zijn! Dat is hun probleem.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 18 januari 2001 @ 09:52:45 #52
2432 Nimue
keep your magic
pi_665777
Lot, geniet ervan. Intense momenten met anderen blijven je nog lang bij, dus laat ze niet afpakken door anderen die roepen dat het niet kan en zo. Misschien wordt het iets heel moois en bijzonders en misschien niet. Gewoon voor gaan.
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_668766
quote:
Op 16 januari 2001 00:39 schreef RUsaneIam het volgende:
Twee oude zielen die elkaar weer gevonden hebben....als jij geen probleem maakt met dit leeftijdsverschil en hij ook niet, then who cares!
Ik denk dat je hier een hele grote waarheid verteld. Inderdaad wijst alles hierop ja.

Lot, wees wel heel voorzichtig met wat je doet, maar geniet gewoon van wat je voelt, en wat er komen gaat.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_669399
quote:
Op 16 januari 2001 00:39 schreef RUsaneIam het volgende:
Je familie, je collega's, je vrienden, je omgeving ... om maar wat op te noemen.

Een relatie waar een jong meisje wat heeft met een oudere man vaak van 30+ zorgt vooral in je omgeving voor nogal wat ophef.
De oudere persoon profiteerd in dat geval van het onschuldige en de onervarenheid van vaak het nog wat 'ondekkende' meisje.
Ik heb hetzelf van heel dichtbij mogen meemaken en de rillingen lopen nog steeds over m'n rug bij de gedachten.
De man van 30+ in dat geval ging een relatie aan met een meisje van 15.
Het gevolg was een paar jaar van vreemdgaan en het beest uit hangen omdat het jonge meisje toch maar in een droom wereld leefde, ze wilde het niet zien ...
Ze hoefde alleen te komen als het hem uitkwam.

Gelukkig ben ik er op tijd tussen gesprongen en is die relatie nu alweer anderhalf jaar ten einde.

pi_669459
Serum,

Een 15-jarige met een 30-jarige klinkt inderdaad wel erg fout. Welke volwassen vent valt in godsnaam op een meisje van 15 jaar?

Maar Lot is toch geen 15? (Denk ik)

23 en 38 kan wel weer best, vindt ik. Maar een leeftijdsverschil van 15 jaar is wel erg groot als er eentje onder de twintig is.

vrijdag 19 januari 2001 @ 10:17:06 #56
6210 Sequence
koffieslurper
pi_669617
wow Lot! da's lekker! geniet ervan, maar doe ondertussen toch wel rustig aan..
  vrijdag 19 januari 2001 @ 10:20:35 #57
7822 mestreech
oet borg da ville
pi_669631
Als je het niet erg vindt kom ik ook eens een keertje met mijn hond bij jou in de buurt wandelen.
Een muis is zo'n ding met een snoertje eraan
pi_670363
quote:
Op 19 januari 2001 09:30 schreef Ccarrella het volgende:
23 en 38 kan wel weer best, vindt ik. Maar een leeftijdsverschil van 15 jaar is wel erg groot als er eentje onder de twintig is.
In dat geval zijn ze beide volwassen en is er weinig aan de hand denk ik.
Ik gaf ook maar een voorbeeld van hoe het duidelijk niet zou moeten.
pi_671229
quote:
Maar Lot is toch geen 15? (Denk ik)
Lotte is 18 en dus volwassen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 januari 2001 @ 22:47:38 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_672237
23 en 38 wel toegestaan maar 18 en 33 niet? Jemig zeg, wat is dat een vreselijke maatstaf. Meten met twee maten. Mensen van 18 zijn niet volwassen genoeg om voor zichzelf te beslissen in vergelijking tot 23-jarigen? *zucht*

Mijn persoonlijke mening is trouwens dat ik mezelf wel drie keer bedenk voordat ik ook maar geinteresseerd raak in een meid die danwel 5 jaar ouder, danwel 5 jaar jonger is. Ikzelf richt me vooral op mensen van m'n eigen leeftijd, kijk wat vreemd richting verschillen hoger dan 10 jaar. Maar ik ben zelf wel eens geinteresseerd geweest in dames die meer dan 5 of zelfs meer dan 10 jaar ouder dan ik zijn.

Dus iedereen mag wel doen wat hij/zij wil, zolang ik maar het recht heb om bij de bedoelingen van de oudere van een tweetal met een leeftijdsverschil van xx jaar af en toe achter m'n oren te krabben. Maar om daarover echt te oordelen...Nee, dat kan niet als buitenstaander.

pi_672249
quote:
Op 19 januari 2001 10:20 schreef mestreech het volgende:
Als je het niet erg vindt kom ik ook eens een keertje met mijn hond bij jou in de buurt wandelen.
Doon, ich wins dich gelök
eigenlijk ben ik een straathond
pi_672912
Terwijl hij zomaar, spontaan, zijn verhaal vertelde, merkte ik opeens dat we hand in hand liepen inmiddels, als troost zoekende bij elkaar.

Heerlijk... waren er maar meer van dat soort spontane mensen.
Hoe het verhaal ook afloopt.. blijf spontaan please.

Leeftijdsverschil zit voor een groot deel tussen je oren.
Ik ken diverse mensen met een flink leeftijdsverschil maar waar het nog steeds, na 25 jaar, prima mee gaat !
Zolang je gevoel zegt dat het goed gaat en je jezelf er lekker bij voelt zou ik zeggen, ga ervoor.
In de liefde zou "dit mag niet want..." niet mogen voorkomen.

zaterdag 20 januari 2001 @ 12:29:16 #63
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_673089
Ik ken ook wel een stel met 15 jaar leeftijdsverschil, zijn nu getrouwd en hebben 2 kinderen.

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 22 januari 2001 @ 16:10:51 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_678083
En?
Hoe was het vanmiddag?
pi_678857
quote:
Op 20 januari 2001 12:29 schreef Aaargh! het volgende:
Ik ken ook wel een stel met 15 jaar leeftijdsverschil, zijn nu getrouwd en hebben 2 kinderen.

Maar waar het even over ging, was jij ook 30 en zij 15 ? (of andersom ?)

Dat is namelijk iets wat niet alleen gruwelijk is om te horen, maar het is ook nog eens verboden in Nederland (gelukkig).

pi_678890
quote:
Op 19 januari 2001 22:47 schreef twi het volgende:
23 en 38 wel toegestaan maar 18 en 33 niet? Jemig zeg, wat is dat een vreselijke maatstaf. Meten met twee maten. Mensen van 18 zijn niet volwassen genoeg om voor zichzelf te beslissen in vergelijking tot 23-jarigen? *zucht*
Beste Twi,
Tip: herlees mijn post. Ik vind dat 15 en 30 inderdaad een te groot leeftijdsverschil en zo'n relatie lijkt me niet echt gezond. Wanneer je 23 en 38 bent, is dit leeftijdsverschil nog steeds 15 jaar, maar zijn beiden waarschijnlijk volwassen. Hoezo meten met twee maten? Er is een maat: de volwassenheid van beide partners. En of je nu met 17, 18, 19, 20, 21, 22 of 50 jaar volwassen bent, dat laat ik maar even in het midden, aangezien dat natuurlijk ook gedeeltelijk persoonsgebonden is.
*Ccarrella zucht ook eens diep...*

By the way, toen ik 15 was, vond ik mezelf erg volwassen, maar als ik terugkijk was ik toen toch wel erg naief.

maandag 22 januari 2001 @ 19:21:13 #67
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_678924
quote:
Op 22 januari 2001 18:52 schreef §erum het volgende:
Maar waar het even over ging, was jij ook 30 en zij 15 ? (of andersom ?)
gaat niet over mezelf, ben zo oud nog nie gelukkig

maar zij was ergens in de 20 geloof ik en hij dus 15 jaar ouder.

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 22 januari 2001 @ 21:10:31 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_679236
quote:
Oké, Ccarrella, op de manier hoe je het nu stelt kan ik een beetje inkomen. De quote die hierboven staat wees echter niet op de leeftijd 15, maar op leeftijden van 0 tot 20. Om het niet geheel offtopic te laten gaan hou ik in dit topic op met discussieren over leeftijdsverschillen. Bedankt voor je toelichting...(sta overigens nog wel 100% achter m'n post )

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 22-01-2001 21:11]

dinsdag 23 januari 2001 @ 09:07:40 #69
6210 Sequence
koffieslurper
pi_680552
quote:
Op 15 januari 2001 23:15 schreef Lot het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe afspraak gemaakt...voor over een week pas..
Net als ik was hij ook tamelijk overdonderd door dit hele gebeuren en stelde voor het even te laten bezinken en de volgende week, op hetzelfde plekje, om dezelfde tijd, elkaar weer te ontmoeten..
[..]
nou, volgens mijn wekker is het nou ruim een week later, dus brand maar los Lot
pi_685152
Leeftijd maakt geen barst uit vind ik, als iemand maar wel minstens 18 is;-)
Zelf ben ik 30 en in juni gar ik trouwen met mijn vriend die 21 is.
We zijn 2 1/2 jaar samen en het gaat fantastisch!
Je moet doorzetten als het echt wat is
  donderdag 25 januari 2001 @ 00:46:49 #71
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_687904
Als dit verhaal waar is, dan klinkt het prachtig. Hopenlijk blijft het ook prachtig.

Dat meen ik serieus hoor!

Maar waar ik dan een beetje huiverig voor ben is (ik noem maar een scenario) een getrouwde man die in het park een bepaald verhaal verteld aan jongere meisjes/vrouwen.
Dit is dan nog niet eens het ergste dat ik kan bedenken (nu ben ik wel kritisch hoor).

Verliefd worden en zijn is fantastisch, maar ter zelfbescherming: probeer wel een beetje goed na te denken!

Ik ben zo nieuwsgierig naar het vervolg, de week is inmiddels voorbij!

KOM OP ermee...

pi_688428
En heeft Lot ondertussen al een wip gemaakt met die ouwe vent?
  donderdag 25 januari 2001 @ 09:15:53 #73
7822 mestreech
oet borg da ville
pi_688502
quote:
Op 19 januari 2001 22:52 schreef Kielef het volgende:
Doon, ich wins dich gelök
Daank uuch
Een muis is zo'n ding met een snoertje eraan
  donderdag 25 januari 2001 @ 23:15:27 #74
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_691796
Vanalles wat ik beter niet kan posten
[reaktie slaat dus op die van Juup]

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 04-02-2001 20:56]

vrijdag 26 januari 2001 @ 00:21:42 #75
3213 Rosa Evita
muchacha enamorada
pi_691943
quote:
Op 25 januari 2001 08:14 schreef Juup© het volgende:
En heeft Lot ondertussen al een wip gemaakt met die ouwe vent?
Nee, dat heeft ze niet! Als er al "gewipt" moet worden is het niet met iemand die ze nauwelijks kent.....

Lot heeft momenteel even iets anders aan haar hoofd en komt niet echt aan posten toe...

enjoy sissie!!

Hoewel wiskundig onjuist: Liefde vermenigvuldigt zich door het te delen....
pi_692533
quote:
Op 26 januari 2001 00:21 schreef Rosa Evita het volgende:
Nee, dat heeft ze niet! Als er al "gewipt" moet worden is het niet met iemand die ze nauwelijks kent.....

Lot heeft momenteel even iets anders aan haar hoofd en komt niet echt aan posten toe...

enjoy sissie!!

Gaat het wel verder goed met haar ???
ze noemden me Nicolaas Johannes maar een heilige werd ik nooit.
  vrijdag 26 januari 2001 @ 12:08:59 #77
331 Merel
Be here now.
pi_693027
quote:
Op 26 januari 2001 00:21 schreef Rosa Evita het volgende:

enjoy sissie!!

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_697696
Als er iets is waar vrouwen van oudsher voor gewaarschuwd worden in sprookjes, door ouderen en leeftijdsgenoten is het de (onbekende) man in het bos.
Dat Lots moeder geen bewaar maakt op een tweede ontmoeting in dat bos verbaast mij erg. Ik heb zelf de leeftijd dat Lot mijn dochter zou kunnen zijn. Als ik een dochter had mocht ze met alle jongens zooien maar ik zou elke 'man uit het bos' eerst zelf willen zien. Gescheiden mannen willen zichzelf namelijk bewijzen en aantonen dat ze nog gewild zijn bij zo jong mogelijke vrouwen. Het verhaal lijkt bovendien op dat van de klassieke kinderlokker.
Alle jonge vrouwen die dit 'avontuur' fantastisch vinden raadt ik aan bij een dergelijke gelegenheid in een cafe ofzo af te spreken. En dan wel met een vertrouwenspersoon die jou en je nieuwe 'vriend' in de gaten houdt en een second opion geeft.
Leeftijdsverschil is geen bezwaar. Maar kinder- en vrouwenlokkers spelen altijd in op gevoel anders zou niemand met ze meegaan. De 'enge man/vrouw' is meestal een aller charmantste en zich lief voordoende persoon die inspeelt op vertrouwen.

Als Lot zich hier niet meer meldt stel ik voor met speurhonden door dat bos te gaan. Het ANP, de politieberichten en Opsporing Verzocht moeten nauwlettend in de gaten gehouden worden.

Lot. meldt je als deze bezorgdheid en aandacht is waar het je om te doen was met je fantastische verhaal.

Andere posters hoeven niet te reageren met "ze heeft het te druk". Dat moet ze zelf zeggen. Een teken van leven is genoeg.

zondag 28 januari 2001 @ 14:49:45 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_697739
Rosa is 'r zusje Althans....zonder 'je', maar wij Katwijkers gebruiken achterje alleje woordenje een "je"

Verder hoop ik toch ook wel snel iets van Lot te horen...

maandag 29 januari 2001 @ 09:53:36 #80
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_699897
Nou... Waar is Lot?!? De kermis heeft lang genoeg geduurd en ik zou graag willen weten of het kleine meisje echt is opgegeten door het kwade oude heerschap of dat ze gewoon gezellig samen een glaasje prik drinken. Snel schrijven dus...
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 29 januari 2001 @ 09:59:17 #81
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_699914
't zal wel een kloon zijn geweest joh.
Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  maandag 29 januari 2001 @ 11:11:16 #82
3213 Rosa Evita
muchacha enamorada
pi_700045
quote:
Op 29 januari 2001 09:53 schreef Ringo het volgende:
Nou... Waar is Lot?!? De kermis heeft lang genoeg geduurd en ik zou graag willen weten of het kleine meisje echt is opgegeten door het kwade oude heerschap of dat ze gewoon gezellig samen een glaasje prik drinken. Snel schrijven dus...
Lotte vertoeft elders en heeft geen pc tot haar beschikking momenteel.

En nee, ze is niet opgegeten door het kwade oude heerschap en ja....ze hebben gezellig samen een glaasje prik gedronken....

Voor de rest denk ik niet dat ze nog behoefte heeft te reageren op wat dan ook op het forum dus wat mij betreft kan hier een slotje op...

Hoewel wiskundig onjuist: Liefde vermenigvuldigt zich door het te delen....
  maandag 29 januari 2001 @ 11:38:37 #83
331 Merel
Be here now.
pi_700111
quote:
Op 29 januari 2001 11:11 schreef Rosa Evita het volgende:

En nee, ze is niet opgegeten door het kwade oude heerschap en ja....ze hebben gezellig samen een glaasje prik gedronken....

Voor de rest denk ik niet dat ze nog behoefte heeft te reageren op wat dan ook op het forum dus wat mij betreft kan hier een slotje op...

't Valt ook niet op hè?!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 29 januari 2001 @ 13:22:18 #84
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_700328
quote:
Nah dit vind ik dan wel weer een beetje raar hoor... Eerst als een verliefd engeltje (voor sommige mensen aardig controversiele) verhalen ophangen en een dijk van een discussie losmaken, dan steeds minder van je laten horen en uiteindelijk stuurt je zus vage en moeilijke posts waarin die zegt 'ja Lot is meegegaan met die man' en 'nee Lot heeft geen tijd/gelegenheid te posten' en 'nee Lot heeft geen enkele behoefte meer om te reageren'... Vreemd, vreemd.
Heeft iemand hier Lot (per ongeluk) beledigd? Heeft Lot plotseling iets heel ergs meegemaakt, of is ze gewoon erg verdrietig om iets? (ik raad maar wat hoor) Is Lot op vakantie? Heeft ze haar computer laten ontploffen? Ik weet het niet...

(Nah ja, het kan natuurlijk ook gewoon dat dit hele forum haar op dit moment aan haar reet roest en waarom ook niet. Er zijn belangrijker zaken.
Dit was Ringo en de wereld van de nuance.)

[Dit bericht is gewijzigd door Ringo op 29-01-2001 13:32]

pi_700519
Ik vind dit wel erg raar. Eerst om raad vragen en uiteindelijk de arrogantie hebben om te eisen dat hier een slotje op moet, en negeren daarmee totaal al het goedbedoelde advies en raad van vele posters. Post dan in het vervolg helemaal niet meer, maar houd het voor je.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  maandag 29 januari 2001 @ 14:35:56 #86
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_700714
quote:

Ik zou bijna zeggen "Verplaats maar naar onzin" als ik dit hierboven zo lees.

1. Hoe weet jij dat?
2. Waarom komt ze dat zelf niet vertellen?
3. Waarom vraag jij of hier een slotje op mag?
4. Wie ben jij om te bepalen dat zij hier niet op wil reageren?

Er zijn nog meer vragen die op dit moment mijn hoofd lastigvallen, maar die zal ik uit het oogpunt van de beleefdheid en serieusheid van dit forum niet stellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Logos op 29-01-2001 14:38]

FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 januari 2001 @ 14:49:24 #87
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_700774
quote:
Op 29 januari 2001 14:35 schreef Logos het volgende:
Ik zou bijna zeggen "Verplaats maar naar onzin" als ik dit hierboven zo lees.

1. Hoe weet jij dat?
2. Waarom komt ze dat zelf niet vertellen?
3. Waarom vraag jij of hier een slotje op mag?
4. Wie ben jij om te bepalen dat zij hier niet op wil reageren?

Er zijn nog meer vragen die op dit moment mijn hoofd lastigvallen, maar die zal ik uit het oogpunt van de beleefdheid en serieusheid van dit forum niet stellen.

nogmaals, Rosa is Lot's zus

Dat neemt niet weg dat ook ik dit wel een beetje vreemd vind
Zeker als ik me bedenk dat Roos zegt dat ze geen pc tot har beschikking heeft, en toch Roos zelf zie posten hier. Er is dus wel een pc beschikbaar. Wees dan eerlijk en laat zo'n onzinzinnetje weg

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_700860
Jongens jongens, wat maakt het toch uit? Lot reageert gewoon niet, en thats it. Het is haar leven, laat d'r lekker d'r gang gaan.
  maandag 29 januari 2001 @ 15:42:00 #89
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_701073
Tara:
quote:
Lot is niet thuis dus, lijkt me....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 januari 2001 @ 15:44:42 #90
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_701085
quote:
Op 29 januari 2001 15:42 schreef Gaoxing het volgende:
Tara: Lot is niet thuis dus, lijkt me....
oeps. verkeerd gelezen, sowwy, kan gebeuren
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Redactie Frontpage dinsdag 30 januari 2001 @ 16:59:46 #91
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_705157
quote:
Op 29 januari 2001 13:22 schreef Ringo het volgende:

Heeft iemand hier Lot (per ongeluk) beledigd?
Hoezo per ongeluk?
  dinsdag 30 januari 2001 @ 17:11:40 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_705233
Per ongeluk staat dan dus ook tussen haakjes. Met andere woorden: het kan weggelaten worden.

Helaas is er iemand die zich hier weer op wil richten. Maargoed, ik heb er dan ook totáál niks mee te maken, niet Sun?

dinsdag 30 januari 2001 @ 19:47:47 #93
4605 KingShakur
back.... really...
pi_705658
quote:
Op 29 januari 2001 15:42 schreef Gaoxing het volgende:
Tara: Lot is niet thuis dus, lijkt me....
Duidelijk, Lot mag ook wel eens een stapje in de wereld zetten
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  Redactie Frontpage donderdag 1 februari 2001 @ 11:48:53 #94
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_710324
quote:
Op 30 januari 2001 17:11 schreef twi het volgende:
Maargoed, ik heb er dan ook totáál niks mee te maken, niet Sun?
Slijmbal
pi_717346
Vaag! Eerst iedereen hier benieuwd maken en dan niet meer verschijnen! Komt ze niet meer door de bepaalde opmerkingen die er naar haar richting zijn gemaakt? Als ik eerlijk moet zijn vraagt dit topic wel om zulke reacties als je zelf opeens niets meer laat horen!
  zondag 4 februari 2001 @ 20:58:21 #96
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_719500
quote:
Op 29 januari 2001 09:59 schreef Capoeiristas het volgende:
't zal wel een kloon zijn geweest joh.
  zondag 4 februari 2001 @ 20:59:53 #97
331 Merel
Be here now.
pi_719505
quote:
Op 04 februari 2001 20:58 schreef Machiel het volgende:

Tjongejongejonge, hoe naïef kun je zijn Machiel??
pi_721087
Na negentien dagen stilte van Lot de extreme weg...
Ze is:
a- in een gesloten inrichting
b- in een dutroux-kelder
c- in de grond begraven
d- in het bezit van goede manieren en geeft antwoord
  maandag 5 februari 2001 @ 16:08:39 #99
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_721545
quote:
Op 04 februari 2001 20:59 schreef Merel het volgende:
Tjongejongejonge, hoe naïef kun je zijn Machiel??
pfffff hoe naïf kunnen de mensen zijn die denken dat Lot een kloon is
pi_721601
[quote]Op 05 februari 2001 16:08 schreef Machiel het volgende:
pfffff hoe naïf kunnen de mensen zijn die denken dat Lot een kloon is
[/quote)

Oh maar ze zijn volgens mij ook geen kloontjes, maar ze zijn ook niet wie ze zeggen dat ze zijn.

maandag 5 februari 2001 @ 16:52:51 #101
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_721679
quote:
Op 05 februari 2001 13:37 schreef Lurky het volgende:
Na negentien dagen stilte van Lot de extreme weg...
Ze is:
a- in een gesloten inrichting
b- in een dutroux-kelder
c- in de grond begraven
d- in het bezit van goede manieren en geeft antwoord
Ze is in ieder geval wel aanwezig geweest. Want haar laatste post in een topic is van 1 februari
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_722274
Agos, dus we mogen ons niet negatief uitlaten over dit verhaal, maar slechts toeroepen hoe FIjn we dit voor haar vinden en hoe met har MEEleven. Plaats dan geen topic, houd je verhaal lekker bij jezelf, dat scheelt ene hoop mensen een hoop zorgen en verspilde moeite voor het tikken van goede raad, want die schijnt ze toch niet te willen. En als ze toch echt zo volwassen is, Rosa Evita, laat je zus dan lekker het woord doen ipv telkens voor haar te praten................ begint irritant te worden.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  dinsdag 6 februari 2001 @ 00:35:47 #103
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_722836
Ik was eigenlijk niet van plan nog te reageren hier, maar gezien sommige reacties toch maar heel even:

Ik ben idd weggeweest, was weer even thuis, ben weer weggeweest en nu weer thuis dus..
En nee, ik zat niet in een kelder, gesloten inrichting of weet ik wat..

Ik ga niet in op elke geplaatste reactie, gewoon geen zin in, sorrie...

Ik open practisch nooit zelf een topic, en ook dit topic heb ik enkel en alleen maar geopend om iets kwijt te kunnen, ik heb daarin niemand om goede raad of advies gevraagd...
Dit forum is (was) voor mij een manier om mijn eitje af en toe kwijt te kunnen, niet om aandacht te vragen of om zielig te doen...
En al zeker niet om die hele riedel van achterdocht weer over me heen te krijgen.
Ik hoop dan ook van ganser harte dat deze, na deze post van mij, uitblijven en dat dit topic rustig naar beneden kan zakken om voorgoed te verdwijnen...

Even ter uwer informatie:
Ja, ik heb een tweede ontmoeting gehad en het was niet wat ik ervan verwacht had...misschien was het moment van de eerste ontmoeting gewoon een momentopname..een moment waarop ik daar liep en gewoon extreem gevoelig was voor aandacht van iemand bij wie het meteen goed klikte...
Nee, van verliefdheid was totaal geen sprake tijdens die tweede ontmoeting...
En bij die tweede ontmoeting blijft het ook...

Dat Roos even voor me sprak was alleen maar goed bedoeld...ze wist immers dat ik even niet kon reageren en dacht er goed aan te doen dit even mede te delen, niks meer...niks minder..
En dat ze het voor me opneemt en dat sommige van jullie dat misschien irritant vinden...we zullen er rekening mee houden, nogmaals, ze bedoelt het goed...

Hier wou ik het maar bij laten en ik hoop toch wel dat ik verder normaal kan blijven reageren in dit forum zonder dat daar meteen van alles achter gezocht wordt...

Vriendelijke groet,

Lotte

dinsdag 6 februari 2001 @ 13:55:56 #104
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_723884
quote:
Op 05 februari 2001 16:24 schreef bibi het volgende:
Oh maar ze zijn volgens mij ook geen kloontjes, maar ze zijn ook niet wie ze zeggen dat ze zijn.
Misschien ben jij dat ookwel niet en ik ook niet, nou goed! Waarom denk je dat dan
  dinsdag 6 februari 2001 @ 14:11:26 #105
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_723915
quote:
Op 06 februari 2001 00:35 schreef Lot het volgende:
Hier wou ik het maar bij laten en ik hoop toch wel dat ik verder normaal kan blijven reageren in dit forum zonder dat daar meteen van alles achter gezocht wordt...
Nou ja, dat lijkt me geen probleem, toch?
Feit blijft, dat als jij een topic opent als deze, waarin je zo openhartig uit de doeken doet wat voor ontzettend moois/speciaals/bijzonders jou is overkomen, je ook niet anders kan dan verwachten dat daar 'van alles achter wordt gezocht'(Jouw woorden. Ik zou liever zeggen: het maakt een discussie los, met voor- en tegenstanders. Daar is dit forum nu eenmaal voor bedoeld).
Voor de rest: ik had je meer gegund wat die speciale ontmoeting betreft en graag wens ik je alle geluk van de wereld toe.
pi_724104
quote:
Op 06 februari 2001 00:35 schreef Lot het volgende:
Dit forum is (was) voor mij een manier om mijn eitje af en toe kwijt te kunnen,
Ik heb daar een andere methode voor: het heet menstruatie
pi_724119
quote:
Op 06 februari 2001 13:55 schreef Machiel het volgende:
Misschien ben jij dat ookwel niet en ik ook niet, nou goed! Waarom denk je dat dan
Ach zoek eens naar het topic van Tara waarin ie schreef dat ie een kaartje van onze Lot had gehad, daar staan genoeg dingen in waardoor je gaat twijfelen aan de echtheid van bepaalde dingen.
  dinsdag 6 februari 2001 @ 17:58:13 #108
8228 She_Devil
and her blackbird
pi_724667
quote:
Op 15 januari 2001 23:29 schreef twi het volgende:
*sught*....Mooi....

Groetjes

Bart

Emoties zijn rare dingen hoor Bart....daar ben je nooit zeker van, want zekerheid beredeneer je verstandelijk en emoties en verstand gaan soms niet samen........
Een relatie is zo sterk als dat hij open is............
  dinsdag 6 februari 2001 @ 20:45:13 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_725082
quote:
Op 06 februari 2001 17:58 schreef She_Devil het volgende:
Emoties zijn rare dingen hoor Bart....daar ben je nooit zeker van, want zekerheid beredeneer je verstandelijk en emoties en verstand gaan soms niet samen........
Emoties zijn raar, en zekerheid heb je nooit. Misschien een beetje vreemde zin die technisch gezien niet kan kloppen. Beter had ik iets kunnen zeggen als "wees zeker wat je wilt" of "laat ook je verstand (zwaar?) meewegen"...

Maar ik ben blij dat er nog oplettende lezers zijn, in plaats van mensen die alleen het erover willen hebben of ze al dan niet moeten twijfelen aan de echtheid van dit topic. Daar hou ik me verder niet mee bezig...

maandag 26 januari 2004 @ 21:48:34 #110
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16610138
ik ook, ik luisterde zelfs naar sunchasers verhaal
pi_16610813
slotje, onnodige topickick
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')