verder komt dat wel in orde.
zo lang het maar geen november rain of ander cliché is, vind ik het allemaal best
Dat serieuze gedoe op begrafenissen, ik ben er een beetje allergisch voor.
Voor mij geen huilende treurende mensen bitte.
[Dit bericht is gewijzigd door Braque op 24-01-2004 18:43]
puur voor de gitaarsolo.... die moet gewoon door de kerk heen beuken !
Nu ff serieus.
[Dit bericht is gewijzigd door derek0905 op 24-01-2004 18:53]
Die nrs denk ik....niet allemaal natuurlijk....Voor de rest weet ik het eigenlijk niet zo.
En als de pastoor problemen met die muziek dan wil ik mijn begrafenisdienst niet in de kerk hebben...zoeken ze maar een andere plaats
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 24-01-2004 18:48]
Dus mijn muziek wordt:
No mercy When I die
Westlife My love.
Bee gees Staying alive
En als t einde als ik in de oven ga. Celine Dion My heart will go on.
Wel hoop ik dat mijn dood nog lang op zich mag wachten!!
Misschien vinden jullie het raar dat er zoveel muziek is bij mij.
Maar dit is zeer typisch voor mij en zo wil ik dus ook mijn afscheid doen.
Echt met heel veel muziek.
Genoeg keus bij mij dus .
Maar er zijn er nog zoveel die ik graag gedraaid zou willen hebben op mn begrafenis, maar dat wordt dan zon lange zit voor die mensen he.
[Dit bericht is gewijzigd door TradeMarkie op 24-01-2004 20:02]
Maar mocht ik nu plots geraakt worden door neerstortende kometen, dan zou ik gaan voor:
Iron Maiden - The Number of The Beast
Fields of The Nephilim - Celebrate
John Zorn - Simen Tov/Mazel
The Ballad of Hank McCain zoals hij te vinden is op John Zorn's The Big Gundown 15th Anniversary Edition gezongen door Mike Patton.
En natuurlijk Rachmaninoff - Vocalise.
Een feestje om nooit te vergeten.
zonder twijfel, als ik nu doodga moeten ze dat draaien.
en misschien nog een techno nummer.. misschien niet toepasselijk, maar geeft wel weer hoe ik was.. en dat is belangrijk, toch?
The Offspring - Gone Away
Evenescence - My Immortal
Dropkick Murphy's - Forever
Metallica - Nothing Else Matthers
Disturbed - Darkness
AC/DC - Highway to Hell (Als je een beetje humor hebt )
Iron Maiden - Hallowed be thy Name
Iron Maiden - Heaven can Wait
Offspring staat vast. De rest is meer ingevingen die me zo te binnen schieten.
Maar denken kan wel:
- Mike & The Mechanics - In The Living Years
- Within Temptation - Our Farewell
En liever geen goedbedoelde sentimele crap als zelfgeschreven gedichten. Lees dan maar wat voor uit De kleine prins of zo.
Alleen IK bepaal die muziek!
Misschien ziek ofzo dat ik dat elk jaar doe, maar liever dat dan de foute muziek!
quote:Als je echt een muziekfreak bent en ook nog je eigen muziek maakt vind ik dat een mooie afscheid met je eigen muziek.
Op zaterdag 24 januari 2004 20:38 schreef B00STER het volgende:
Ik ben ZO'N muziekfanaat dat ik elk jaar een mix maak die, mocht ik onverhoopt overlijden, die gedraaid moet worden.Alleen IK bepaal die muziek!
Misschien ziek ofzo dat ik dat elk jaar doe, maar liever dat dan de foute muziek!
quote:Orange theme rules!!! .. is net tussen hardstyle en gewone style in , maar ZO muzikaal! niet velen kennen die!
Op zaterdag 24 januari 2004 20:44 schreef Exhale_02 het volgende:
Cygnus X - The orange theme
D*Note - Shed my skin
en Cloud 69 - 69 ways
The Verve is ook wel iets maar dan niet 'Bitter sweet symphonie' maar 'Lucky Man'.
quote:Hmm dacht dat deze nummer was geschreven door Dune... maar is blijkbaar een cover
Op zaterdag 24 januari 2004 22:09 schreef mvingerhoets het volgende:
*knip*
Queen - Who Want's To Live Forever
quote:Ja, dat is het zeker... een slechte cover ook nog.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:24 schreef missymouse het volgende:[..]
Hmm dacht dat deze nummer was geschreven door Dune... maar is blijkbaar een cover
Queen - These Are The Days Of Our Lives is ook wel een mooie.
quote:HEEL mooi .. en goede keuze .. met of zonder the beegees?
Op zaterdag 24 januari 2004 22:30 schreef No-Li-Ta het volgende:
... immortality..... - celine dion
quote:Ik weet niet van welke planeet je komt, maar the orange theme komt echt niet in de buurt van de hardstyle. Gewoon een tranceknaller uit 98/99...
Op zaterdag 24 januari 2004 21:34 schreef B00STER het volgende:[..]
Orange theme rules!!! .. is net tussen hardstyle en gewone style in , maar ZO muzikaal! niet velen kennen die!
quote:Aarde, wees welkom hier, toevallig is Orange theme van Orange-X ook NET een nummer van Sensation maar dan geremixed. Als jij het over een andere hebt, dan betreft het een misverstand. Want dit komt uit 2003.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:17 schreef Exhale_02 het volgende:[..]
Ik weet niet van welke planeet je komt, maar the orange theme komt echt niet in de buurt van de hardstyle. Gewoon een tranceknaller uit 98/99...
En er zijn zat mensen die hem kennen...
Dat is het wel zo'n beetje denk ik.
eigenlijk lijkt the wind of change me wel wat hebben (ook van de scorpions)
quote:zeer slechte cover
Op zaterdag 24 januari 2004 22:24 schreef missymouse het volgende:[..]
Hmm dacht dat deze nummer was geschreven door Dune... maar is blijkbaar een cover
ik wil in iedergeval nikita van elton john (heb er gewoon iets mee)
en pennyroyaltea van nikita en join me (in to death) van HIM die laatste vind ik lekker sarcastisch :p voor de overige familieleden als ik nou ook nopg 1 beweging kon maken dan was t ook gelijk mn middelvinger die ik naar ze uitsteek :p (schrikkien ze hun letterlijk dood dus "join me it to death" letterlijk opgevat
lol
maar de laatste 2 veranderen zo vaak ze zien maar maar wil geen letterlijke dode muziek zoals fly away of zo
[Dit bericht is gewijzigd door afhrodite op 25-01-2004 11:29]
quote:Dust in the wind is een erg mooi nummer... Daar heb ik mijn tante op weg gedragen en elke keer als ik aan het werk ben in de AH hoor ik dat nummer voorbij komen, moet ik aan haar denken.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:55 schreef erikkll het volgende:
dust in the wind van de scorpions als ze me uitstrooieneigenlijk lijkt the wind of change me wel wat hebben (ook van de scorpions)
heb ik lang als nummer geprefereerd, maar tegenwoordig houd ik het op
the Who - Baba o' Riley....briljant.
offeuh....met de neus omhoeg - rowwen heze ...mooi nummer en toepasselijk (sorry voor m'n Limburgs)
en ik vind Hallelujah van Jeff Buckley ook schitterend....een echte tearjerker
Hoe perfect geschikt. Dit maakt echt wel emoties los, en het is beschaafd genoeg om gedraaid te worden. Kun je trouwens niet zeggen van alle metal herrie die hier als begrafenis nummer worden gekozen, mensen slaan echt de plank mis.
quote:Geweldig! Krijg nu al de rillingen
Who want's to live forever van Queen
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 29-01-2004 21:13]
Zoiets.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 20:13 schreef Double-U het volgende:
- Within Temptation - Our Farewell
quote:Whaaa
Op zondag 25 januari 2004 00:52 schreef marky_mark het volgende:
Tori Amos - Winter
Nou dat is wel meer dan genoeg denk ik
Mooi lijstje al ze ik het zelf.
quote:Tuup zet je slotje eens van je fotoboek-profiel af...
Op zaterdag 24 januari 2004 18:44 schreef Boozeman het volgende:
Queen - Who Wants To Live Forever ?puur voor de gitaarsolo.... die moet gewoon door de kerk heen beuken !
Mijn muziek:
Opeth ------> Deliverance
Ik weet zelfs wat ik op mn grafsteen wil.... Maar ja... ik wil eigenlijk wel een uitvaart zoals ik die mooi had gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 29-01-2004 21:57]
quote:The Orange Theme van Cygnus-X is superbekend hoor
niet velen kennen die!
Tenminste, toen ik nog veel naar LAN party's ging werd dat nummer zowat constant gedraaid, een van de beste trance/hardstyle nummers die ik ken (ik ken er niet veel).
1 - The offspring - gone away
2 - Apocalyptica - Hall of the Mountain King
3 - Avalon OST - Voyage to Avalon (Orchestra Version)
Sentenced - Mourn
Bløf - Mooie dag
quote:Precies.
Op donderdag 29 januari 2004 21:05 schreef Yokozuna het volgende:
"Ceremonial Requim" van GravewormHoe perfect geschikt. Dit maakt echt wel emoties los.
maar eigenlijk ook wel: Always look on the bright side of life van Monty Python, oftewel Eric Idle. Is dat te hard?
quote:waarom te hard
Op vrijdag 30 januari 2004 22:29 schreef vdo28 het volgende:
maar eigenlijk ook wel: Always look on the bright side of life van Monty Python, oftewel Eric Idle. Is dat te hard?
quote:gelijk heb je me too
Op zaterdag 31 januari 2004 10:12 schreef justagirl19 het volgende:
maar ik hoop dat t nog wel even duurt voordat ik onder de zoden lig
hoop over minimaal 60 jr pas dan ben ik ongeveer in de 80 dus...... dan mag t wel dan heb ik mn saaie leventje wel geleefd
quote:Ik zou bijna vragen, mag ik op je begrafenis komen
Op donderdag 29 januari 2004 21:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Sigur Rós - Svefn-g-englar/Staralfur
Sarah Mclachlan - Angel (I Will Remember You... mss iets te tragisch)
Yann Tiersen - Comptine d'autre été
Adagio For Strings
Radiohead - Everything in it's right place
Evanescence - My Immortal
Een nummer van Stereophonics... ben ik altijd fan van geweest, alleen lijkt mijn lievelingsnr Mr Writer me niet zo geschiktIk weet zelfs wat ik op mn grafsteen wil....
Maar ja... ik wil eigenlijk wel een uitvaart zoals ik die mooi had gevonden
quote:Maar goed, ik was ook iemand die om anderen dacht, snap u?
Op zaterdag 31 januari 2004 10:08 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
waarom te hard
jouw muziek jouw smaak was jouw leven dus waarom niet he
muziek draaien die bij je paste
dat moeten ze rond die tijd doen
quote:Dust in the wind is toch van Kansas??
Op zaterdag 24 januari 2004 23:55 schreef erikkll het volgende:
dust in the wind van de scorpions als ze me uitstrooieneigenlijk lijkt the wind of change me wel wat hebben (ook van de scorpions)
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 10:35 schreef vdo28 het volgende:[..]
Maar goed, ik was ook iemand die om anderen dacht, snap u?
maar dat veranderd ook regelmatig....
en ik wil een witte kist. Wil eerst gecremeerd worden en daarna begraven (is bij vader van beste vriend ook gebeurd). Ik wil dat iedereen gewoon aandoet wattie lekker vind zitten, geen zwarte kleding ofzo. Ik wil blauwe en witte rozen.
En ik wil dat ze erna gewoon lekker aan de borrel gaan met een bittergarnituurtje.. wil geen koffie met zo'n vieze plak cake.. blech
Intro van "Streets of Philadelphia" (binnen dragen kist)
En dan in random order:
Iris Goo Goo Dolls
Kite U2
Dansen aan Zee Blof
Superman Five for Fighting
All I want is you U2 Om het lekker dramatisch te maken zal mijn vrouw deze draaien.....
Voor de rest nog wat Counting Crows en Coldplay.
quote:Het game over muziek van Mario.
Op maandag 2 februari 2004 17:06 schreef thefreezeman het volgende:
Muziek weet ik niet maar de steen en opschrift wel.
quote:Was ich nog zu Sagen hatte - Dat thema nummer van het radio 2 programma. Van Meier of zoiets.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:03 schreef marbe het volgende:
Ben druk zoekende naar een nummer voor mijn schoonvader. Hij is zaterdag overleden en hij heeft dus niets geregeld voor zijn begrafenis. Nu moeten wij de muziek uitzoeken. Erg moeilijk hoor. Ik heb in ieder geval my way van Herman Brood. Maar nu moet ik nog een nummer vinden. Hij was van origine duits en hield van het leven ( behoorlijk zeg maar) Hij zat teveel in de kroeg en is uiteindelijk aan zijn alcoholisme gestorven. Iemand een idee voor een duitstalig nummer?
bij dat nummer moet ik sowieso altijd een traantje laten.
Dire Straits - Brothers in Arms (6:59)
Pink Floyd - Comfortably Numb (PULSE versie, Live) (9:29)
Pink Floyd - Wish You Were Here (5:34)
Pink Floyd - On The Turning Away (Delicate Sound of Thunder versie, Live) (7:58)
Pink Floyd - Marooned (5:28)
Led Zeppelin - Stairway to Heaven (8:03)
U2 - If God Will Send His Angels (5:22)
Totaal tijd: 48:53 minuten
quote:als je Pink Floyd nou gewoon live op je begrafenis regelt dan kom ik zeker
Op dinsdag 3 februari 2004 21:28 schreef ChiPMaN het volgende:
Ik heb al een lijsje klaar liggen:Dire Straits - Brothers in Arms (6:59)
Pink Floyd - Comfortably Numb (PULSE versie, Live) (9:29)
Pink Floyd - Wish You Were Here (5:34)
Pink Floyd - On The Turning Away (Delicate Sound of Thunder versie, Live) (7:58)
Pink Floyd - Marooned (5:28)
Led Zeppelin - Stairway to Heaven (8:03)
U2 - If God Will Send His Angels (5:22)Totaal tijd: 48:53 minuten
enz.
Doe maar liever niet:
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
Seventh - Lifeless
ACDC - I'm on a highway to hell
Dat is niet raar. Dat is slim. Is ook fijn voor je nabestaanden als ze weten hoe jij jouw uitvaart zou willen hebben.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:46 schreef The_Voice_Within het volgende:
Beetje raar om daar nu al over na te denken, maar ik zou kiezen voor Bittersweet Symphony van The Verve.
Long Roadquote:Op zondag 14 mei 2006 14:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
iets van Pearl Jam denk ik. Alive lijkt me een beetje cru en is ook veel te hard. Misschien Indifference, dat nummer klinkt vrij onaards.
Dit had ik zelf kunnen schrijvenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarheen, waarvoor van Mieke Telkamp natuurlijk.
whehehe, op 't moment dat ze kist dichtdoen zekerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:54 schreef Issues-Doll het volgende:
Iron maiden - Fear of the dark
egt welquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
whehehe, op 't moment dat ze kist dichtdoen zeker
ik heb hier een lege cd liggen, die kan ik wel ergens naar uploaden als je wil.quote:Op zaterdag 24 januari 2004 18:42 schreef Bioslock het volgende:
Geen.
Ik gok dat je dan al rustig genoeg bent als ze 'm spelenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef GiSaE het volgende:
Chicane - Autumn Tactics
Waarom?
Het is gewoon een mooi nummer, en ik word er altijd rustig van.
Comfortably Numb natuurlijk ook, ik denk dat ik een lange uitvaartdienst nodig hebquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:45 schreef schaap001 het volgende:
The Replacements - Unsatisfied
Pink Floyd - Comfortably Numb
The Cure - Plainsong
Ian Gillan - Child In Time (van het solo-album 'Child In Time' uit 1976)
super dat je The The kent. Dusk is een waanzinnige cd, maar o zo onbekendquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef dwerg het volgende:
Peter Gabriel - In your eyes.
The The - Love is stronger than death.
Spinvis - Dagen van gras, dagen van stro.
Maar dit lijstje kan morgen weer anders zijn. En ik ben eigenlijk niet van plan om vandaag of morgen dood te gaan.
Inmiddels iets veranderd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:25 schreef Peter6000 het volgende:
Op mijn crematie op het einde slechts één nummer:
Radiohead - Creep
De akoestische versie, oa te vinden op de cd My Iron Lung
Nooit gezien als een nummer wat ik op me begrafenis zou willen hebben, misschien toch eens doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Novastar - The best is yet to come.
Moet je wel even de goeie titel doorgeven, anders zoeken ze zich rotquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:42 schreef Msx-Hinter het volgende:
Queen - those where the days
Ik zou Journeyman van Maiden wel op m,n begravenis laten draaien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:01 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Dimmu Borgir - Burn in hell
Queen - No one but you (only the good die young)
Fear of the dark van Iron Maiden maakt ook nog wel kans.
shakira.. daar kan ik nog mee doodgaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:19 schreef spacemangraig het volgende:
van mij part draaien ze het complete oeuvre van Shakira![]()
Schitterend voor bij het uitgaan van de kerk vooral! Op de achtergrond terwijl iedereen naar buiten waggelt ^_^quote:AC/DC - Highway to Hell
Schaam jezelf! Is natuurlijk van Nine inch nails.quote:
Het concept 'cover' is je onbekend?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:19 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Schaam jezelf! Is natuurlijk van Nine inch nails.
Tuurlijk weet ik dat JC het gecovered heeft. Maar ik hoor veel liever de NiN versiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het concept 'cover' is je onbekend?
komt uit de film highlander, maar ik vind hem machtig mooi, en we hadden het laast over begravenissen met mijn zus en zwager, dus ik zeg zo ik wil who wants to live forever... En zij dus ook, maar zij wil niet de echte queen versie, maar degeen die gezongen is door een ander bandlid van queen...quote:Op zaterdag 24 januari 2004 22:24 schreef missymouse het volgende:
[..]
o fortuna?quote:Op zaterdag 24 januari 2004 18:44 schreef derek0905 het volgende:
Freek de Jonge - Leven na de dood
Nu ff serieus.
Gladiator theme
Velen zijn het niet met je eens.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:34 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat JC het gecovered heeft. Maar ik hoor veel liever de NiN versie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |