Schitterend voor bij het uitgaan van de kerk vooral! Op de achtergrond terwijl iedereen naar buiten waggelt ^_^quote:AC/DC - Highway to Hell
Schaam jezelf! Is natuurlijk van Nine inch nails.quote:
Het concept 'cover' is je onbekend?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:19 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Schaam jezelf! Is natuurlijk van Nine inch nails.
Tuurlijk weet ik dat JC het gecovered heeft. Maar ik hoor veel liever de NiN versiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het concept 'cover' is je onbekend?
komt uit de film highlander, maar ik vind hem machtig mooi, en we hadden het laast over begravenissen met mijn zus en zwager, dus ik zeg zo ik wil who wants to live forever... En zij dus ook, maar zij wil niet de echte queen versie, maar degeen die gezongen is door een ander bandlid van queen...quote:Op zaterdag 24 januari 2004 22:24 schreef missymouse het volgende:
[..]
Hmm dacht dat deze nummer was geschreven door Dune... maar is blijkbaar een cover
o fortuna?quote:Op zaterdag 24 januari 2004 18:44 schreef derek0905 het volgende:
Freek de Jonge - Leven na de dood
Nu ff serieus.
Gladiator theme
Velen zijn het niet met je eens.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:34 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat JC het gecovered heeft. Maar ik hoor veel liever de NiN versie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |