Intro van "Streets of Philadelphia" (binnen dragen kist)
En dan in random order:
Iris Goo Goo Dolls
Kite U2
Dansen aan Zee Blof
Superman Five for Fighting
All I want is you U2 Om het lekker dramatisch te maken zal mijn vrouw deze draaien.....
Voor de rest nog wat Counting Crows en Coldplay.
quote:Het game over muziek van Mario.
Op maandag 2 februari 2004 17:06 schreef thefreezeman het volgende:
Muziek weet ik niet maar de steen en opschrift wel.
quote:Was ich nog zu Sagen hatte - Dat thema nummer van het radio 2 programma. Van Meier of zoiets.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:03 schreef marbe het volgende:
Ben druk zoekende naar een nummer voor mijn schoonvader. Hij is zaterdag overleden en hij heeft dus niets geregeld voor zijn begrafenis. Nu moeten wij de muziek uitzoeken. Erg moeilijk hoor. Ik heb in ieder geval my way van Herman Brood. Maar nu moet ik nog een nummer vinden. Hij was van origine duits en hield van het leven ( behoorlijk zeg maar) Hij zat teveel in de kroeg en is uiteindelijk aan zijn alcoholisme gestorven. Iemand een idee voor een duitstalig nummer?
bij dat nummer moet ik sowieso altijd een traantje laten.
Dire Straits - Brothers in Arms (6:59)
Pink Floyd - Comfortably Numb (PULSE versie, Live) (9:29)
Pink Floyd - Wish You Were Here (5:34)
Pink Floyd - On The Turning Away (Delicate Sound of Thunder versie, Live) (7:58)
Pink Floyd - Marooned (5:28)
Led Zeppelin - Stairway to Heaven (8:03)
U2 - If God Will Send His Angels (5:22)
Totaal tijd: 48:53 minuten
quote:als je Pink Floyd nou gewoon live op je begrafenis regelt dan kom ik zeker
Op dinsdag 3 februari 2004 21:28 schreef ChiPMaN het volgende:
Ik heb al een lijsje klaar liggen:Dire Straits - Brothers in Arms (6:59)
Pink Floyd - Comfortably Numb (PULSE versie, Live) (9:29)
Pink Floyd - Wish You Were Here (5:34)
Pink Floyd - On The Turning Away (Delicate Sound of Thunder versie, Live) (7:58)
Pink Floyd - Marooned (5:28)
Led Zeppelin - Stairway to Heaven (8:03)
U2 - If God Will Send His Angels (5:22)Totaal tijd: 48:53 minuten
enz.
Doe maar liever niet:
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
Seventh - Lifeless
ACDC - I'm on a highway to hell
Dat is niet raar. Dat is slim. Is ook fijn voor je nabestaanden als ze weten hoe jij jouw uitvaart zou willen hebben.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:46 schreef The_Voice_Within het volgende:
Beetje raar om daar nu al over na te denken, maar ik zou kiezen voor Bittersweet Symphony van The Verve.
Long Roadquote:Op zondag 14 mei 2006 14:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
iets van Pearl Jam denk ik. Alive lijkt me een beetje cru en is ook veel te hard. Misschien Indifference, dat nummer klinkt vrij onaards.
Dit had ik zelf kunnen schrijvenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarheen, waarvoor van Mieke Telkamp natuurlijk.
whehehe, op 't moment dat ze kist dichtdoen zekerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:54 schreef Issues-Doll het volgende:
Iron maiden - Fear of the dark
egt welquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
whehehe, op 't moment dat ze kist dichtdoen zeker
ik heb hier een lege cd liggen, die kan ik wel ergens naar uploaden als je wil.quote:Op zaterdag 24 januari 2004 18:42 schreef Bioslock het volgende:
Geen.
Ik gok dat je dan al rustig genoeg bent als ze 'm spelenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef GiSaE het volgende:
Chicane - Autumn Tactics
Waarom?
Het is gewoon een mooi nummer, en ik word er altijd rustig van.
Comfortably Numb natuurlijk ook, ik denk dat ik een lange uitvaartdienst nodig hebquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:45 schreef schaap001 het volgende:
The Replacements - Unsatisfied
Pink Floyd - Comfortably Numb
The Cure - Plainsong
Ian Gillan - Child In Time (van het solo-album 'Child In Time' uit 1976)
super dat je The The kent. Dusk is een waanzinnige cd, maar o zo onbekendquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef dwerg het volgende:
Peter Gabriel - In your eyes.
The The - Love is stronger than death.
Spinvis - Dagen van gras, dagen van stro.
Maar dit lijstje kan morgen weer anders zijn. En ik ben eigenlijk niet van plan om vandaag of morgen dood te gaan.
Inmiddels iets veranderd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:25 schreef Peter6000 het volgende:
Op mijn crematie op het einde slechts één nummer:
Radiohead - Creep
De akoestische versie, oa te vinden op de cd My Iron Lung
Nooit gezien als een nummer wat ik op me begrafenis zou willen hebben, misschien toch eens doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Novastar - The best is yet to come.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |