Waar halen jullie het, weet iemand nog recepten?
Heerlijk die broodjes
vooral vers
quote:God zeg. Waaaaar? Waar ik het haal is het echt 7 euro voor een middelgroot broodje
Op vrijdag 23 januari 2004 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vanmiddag toevallig nog gegeten.. Retegroot broodje met veeeeeel vlees en groentje + 2 bakjes knoflooksaus.. (3 euro, das best goedkoop! )
Ik haal het bij de turk..
quote:Mjah, dan zijn ze koud en verkeerd
Op vrijdag 23 januari 2004 21:16 schreef just me het volgende:
Ik haal niet maar laat bezorgen
Diepvries kebab van de Lidl is ook redelijk te doen
quote:geweldige site
Op vrijdag 23 januari 2004 21:17 schreef noob het volgende:
www.thuisbezorgd.nl .. en dan 't goedkoopste
De kebab van Hasret is tegenwoordig niet meer te vreten trouwens! bah, om over de bediening/het personeel nog maar te zwijgen...
quote:Amsterdam, ik woon in een zogenaamde "turkenbuurt".. Dus das meestal wat goedkoper..
Op vrijdag 23 januari 2004 21:20 schreef Poepoog het volgende:[..]
God zeg. Waaaaar? Waar ik het haal is het echt 7 euro voor een middelgroot broodje
quote:Dang
Op vrijdag 23 januari 2004 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Amsterdam, ik woon in een zogenaamde "turkenbuurt".. Dus das meestal wat goedkoper..
.
Als je een broodje op hebt, zit je echt vol..
Voordeel van een vast bezorgadresje is dat de bestelling bijna nooit fout gaat en je het adres ook niet hoeft te zeggen. Ze kennen ons.
quote:Durum Doner, maar een Turske pizza heeft voornamelijk alleen tomaat en peterselie
Op vrijdag 23 januari 2004 21:24 schreef mambo het volgende:
ik neem toch liever de "turkse pizza". een heerlijke pizza met doner kebab en sla enzo voor maar vier eurootjes bij de turk.
quote:Dat heb ik met m'n pizzaria..
Op vrijdag 23 januari 2004 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Wij laten het altijd bezorgen, door Istanbul II, dé schapenboer van Eindhoven.Voordeel van een vast bezorgadresje is dat de bestelling bijna nooit fout gaat en je het adres ook niet hoeft te zeggen. Ze kennen ons.
quote:En vaak smaken die bij de turkse winkeltjes natuurlijker dan die bij de echte snackbars zegmaar
Amsterdam, ik woon in een zogenaamde "turkenbuurt".. Dus das meestal wat goedkoper..
.
quote:Is te gezond die groente
Op vrijdag 23 januari 2004 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
Wij bestellen er soms apart wat turkse broodjes bij. De groente slaan we wel eens over, eerlijk gezegd.
Het beste broodje doner komt uit een zaak uit Apeldoorn. Heilige durums verkopen ze daar....
Als ik 'm haal, dan ga ik altijd naar die tent tegenover de V&D in de Spuistraat in Den Haag. Ik weet de naam even niet.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
En vaak smaken die bij de turkse winkeltjes natuurlijker dan die bij de echte snackbars zegmaar
Ow ja, die tent in Den Haag tegenover V&D heet geloof ik Mr. Chicken Doner.
Ik had nog gekeken naar de naam, maar ben het alweer een beetje vergeten.
quote:Ja, inderdaad, en dan met softwraps. Niet zoals bij de turk maar toch prima binnen te houden.
Op vrijdag 23 januari 2004 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Diepvries kebab van de Lidl is ook redelijk te doen
die dingen zijn echt goed te freten man.. lekker veel vlees met sla en knoflook + sambal hmmmmm
*meldt
In de Hoogstraat in Rotterdam haal ik ook weleens een Durum voor 3,70.
quote:Dat is inderdaad ook goddelijk.. Ik krijg alweer helemaal trek als ik aan die broodjes van de Griek tegenover m'n werk denk..
Op zaterdag 24 januari 2004 17:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Broodje Doner Kebab is lekkerder maar vind een pita gyros van de Griek net iets lekkerder (frisser).
Ik zit midden in het centrum dus alle lekkernijen heb ik om me heen. Echt een luxe.
quote:Doe dan even sociaal en meld zo'n naam aan je mede-Amsterdammers.
.
ik haal d'r altijd een als ik bij m'n vriendin ben, in Tongeren (Belgie)...
Doner Izmir ofzo heet ie... prima kebap!
quote:Jahaaa, daar ging ik ook altijd toen ik nog daar woonde! Die pizzeria aan de overkant schijnt van dezelfde eigenaar te zijn. Is ook wel lekker maar niet zo goed als Betlehem
Op vrijdag 23 januari 2004 21:32 schreef DuchessX het volgende:
Bethlehem op de Kruisstraat in EindhovenWat mij betreft de beste van Eindhoven en omstreken
Haal ik regelmatig bij de Turk in de Pijp.
Maar de lekkerste ooit heb ik gegeten op de Korenmarkt in Arnhem.
En de lekkerste Pita Gyros in maastricht, op dat bekende plein waar ik even de naam van kwijt ben.
quote:Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.
Op maandag 2 februari 2004 22:20 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Doe dan even sociaal en meld zo'n naam aan je mede-Amsterdammers.
quote:Hm, ik slinger mij elke dag met de fiets door die opbrekingen daar in de buurt. Eens even opletten of ik hem kan vinden
Op dinsdag 3 februari 2004 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.
Hij zit in de Bos en Lommer vlakbij de Gulden Winkel markt en het Bos en Lommer plein.
quote:Hij zit achter het bejaardentehuis ergens.
Op dinsdag 3 februari 2004 14:05 schreef Againzender het volgende:[..]
Hm, ik slinger mij elke dag met de fiets door die opbrekingen daar in de buurt. Eens even opletten of ik hem kan vinden
quote:Daar dus, ik ga vanmiddag mijn route maar eens verleggen.
Op dinsdag 3 februari 2004 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hij zit achter het bejaardentehuis ergens.
.
Waar zit die schapen(roadkill)boer?quote:Op vrijdag 23 januari 2004 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Wij laten het altijd bezorgen, door Istanbul II, dé schapenboer van Eindhoven.
Voordeel van een vast bezorgadresje is dat de bestelling bijna nooit fout gaat en je het adres ook niet hoeft te zeggen. Ze kennen ons.
Weet niet of het ook de turkse slager is, maar die slager is iig geweldig.quote:Op dinsdag 3 februari 2004 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.
Hij zit in de Bos en Lommer vlakbij de Gulden Winkel markt en het Bos en Lommer plein.
Dat zal dan wel Gyros zijn. En Gyros<>Kebab (wel erg lekker trouwens).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:22 schreef rooierooie het volgende:
De allerallerallerlekkerste broodjes kebab haalde ik in Dordrecht bij De Kleine Griek. Verrukkelijk vlees met zo'n heerlijke kledder dikke tzatziki eroverheen. Het water loopt me in de mond als ik eraan denk.
OMGquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Station Haarlem
Ziet er ong. zo uit :
[afbeelding]
Ze hebben kalf en kip, ook turkse pizza's en vegetarische dingetjes
volgens mij heeft het met de manier waarop ze het vlees van het lam af halen te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:12 schreef BigBadPete het volgende:
Wat is t verschil tussen een broodje shoarma en doner? (woon in een boeregat met alleen een shoarmatent)
Jaaa, beide zaakjes ken ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Irakkie het volgende:
AMSTERDAM:
achter het Amstelstation (kant van de HvA) dit een toko, die heeft echt meesterlijke broodjes!!! 1,95 per stuk..super vers brood, veel vlees, verse sla..alles! echt een van de beste die ik heb gegeten!
Zag in het forum de naam 'Doner Company' langs komen, weet niet of het ook van die keten is, de naam zegt me wel wat namelijk....
En verder heb je in de Javastraat (Oost) bakkerij Tad, die heeft ook superbroodjes, en vooal de Lahmacun is er top..
? iemand ?quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Gelderland het volgende:
hoeveel calorieën zitten er eigenlijk gemiddeld in zo'n broodje? Meer/minder dan in bijvoorbeeld een hamburger ofsow
En hoeveel van die broodjes eten jullie per week? Ik 2
Kebap.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef McCarthy het volgende:
ik ga er dadelijk maar weer eens een halen
kan niet zonder dat spul
eindelijk iets positief over de multicultuerel samenelving
is het nou döner kebaP of döner kebaB
daar eet ik redelijk vaak (is die kebabzaak naast zo'n winkeltje die allemaal sterke drank verkoopt toch?) als ik op het station ben..... nog nooit ziek geworden en die broodjes zijn écht lekker daarquote:Op maandag 17 april 2006 14:12 schreef Remco_h het volgende:
op utrecht cs heb je er 2, bij de ene in de traverse richting jaarbeurs..
als je in utrecht bent kan je beter die even overslaan, met twee man gegeten, 2 man goed ziek geweest....
beter ff doorlopen naar de kanaalstraat dan.....
inderdaad naast die slijter, t was een lekker broodje dat zeker... bij mij ging t na een dag of 2 weer, de andere eter is 1 week buitenspel geweest...quote:Op maandag 17 april 2006 17:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
daar eet ik redelijk vaak (is die kebabzaak naast zo'n winkeltje die allemaal sterke drank verkoopt toch?) als ik op het station ben..... nog nooit ziek geworden en die broodjes zijn écht lekker daar![]()
Én die broodjes kosten ook maar 2.50 .. ook niet duur ... maargoed, als je er ziek van wordt ..(wat met mij nog niet gebeurd is
)
hadden jullie denk ik nét verkeerd vlees die dag ofsowquote:Op woensdag 19 april 2006 09:01 schreef Remco_h het volgende:
[..]
inderdaad naast die slijter, t was een lekker broodje dat zeker... bij mij ging t na een dag of 2 weer, de andere eter is 1 week buitenspel geweest...
gewoon ff doorlopen naar de kanaalstraatquote:Op woensdag 19 april 2006 10:02 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hadden jullie denk ik nét verkeerd vlees die dag ofsowmaargoed.... jammer dat ik dit nu weet
![]()
![]()
toen ze een tijd terug die actie hadden van ¤ 1,95 voor een broodje en ¤ 0,50 voor een frietjequote:Op maandag 17 april 2006 14:12 schreef Remco_h het volgende:
op utrecht cs heb je er 2, bij de ene in de traverse richting jaarbeurs..
als je in utrecht bent kan je beter die even overslaan, met twee man gegeten, 2 man goed ziek geweest....
beter ff doorlopen naar de kanaalstraat dan.....
hij is niet ziek geworden bij die (nieuwe) Kebab-zaak in 't midden van CS (naast die snoepwinkel) maar die kebab-zaak in de 'gang' waar je naar de jaarbeurs loopt (naast de drankhandeltje)...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:55 schreef FanNa het volgende:
Klopt, die zit dr sinds een maandje ofso.
Best te vreten daarzo...
Eerst waren ze 2.50, maar het liep zo storm, dat ze na een week 3 eu kosten...
Ik snap niet dat je dr ziek van werd. Zal vast niet aan de kebab hebben gelegen.
Ik heb nergens last van
Die bij OZAN (tenminste, ik neem aan dat dat die turk met gele borden is) is idd érg lekker, alleen wel erg duur.. Broodje kebap voor 5 euro nog wat, maargoed.quote:Op vrijdag 23 januari 2004 21:24 schreef koele het volgende:
Ozan aan de oude Ebbingestraat in groningen!!! das van die vent die vroeger Hasret had... MMMMM, superlekker!!!
De kebab van Hasret is tegenwoordig niet meer te vreten trouwens! bah, om over de bediening/het personeel nog maar te zwijgen...
Volgens mij net zo ongezondquote:Op woensdag 19 april 2006 12:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij is niet ziek geworden bij die (nieuwe) Kebab-zaak in 't midden van CS (naast die snoepwinkel) maar die kebab-zaak in de 'gang' waar je naar de jaarbeurs loopt (naast de drankhandeltje)...
Maargoed...die nieuwe wilde ik eigenlijk boycotten vooral omdat ze eerst 2.50 en daarna eerst 3.50 kosten....Én bij die van de drankhandel kosten ze 2.50 én vond ik ze altijd wel lekker... nog nooit ziek van geworden ofsoww...
(dus blijf daar wél eten...zolang ik niet ziek wordt
)
Hoeveel caloriëen zitten er eigenlijk in een broodje kebab? Is het meer/minder dan bijvoorbeeld een Big-Mac. Wat is in dit 'kader' gezonder?
Dat valt toch reuze mee?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:59 schreef Haijo het volgende:
Doner Kebab.![]()
Die ene zaak is Groningen op de A straat:
Doner Kebab.
Patat.
Kroket.
Frisdrank.
-----------------+
VIJF FUCKING EURO!
Elke dinsdag!
![]()
Ik dacht dat het Bodrum was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:06 schreef heinl het volgende:
[..]
Dat valt toch reuze mee?
Bij de snackbar is patat 1,50
Kroketje 1,00
Frisdrank ook 1,50
is maar één euro voor wat kebab...[b]die normaal iets van 3-4 euro kost.
(en je bedoelt de 'hasret' neem ik aan?)
oh, dacht dat je het duur vond, vond het al raarquote:Op woensdag 26 april 2006 10:08 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Bodrum was.
Die Hasret heeft volgens mij Doner met frisdrank voor 5,50.
En het is dus heel goedkoop.
Elke dinsdag, maar volgens mij is die tent eruit concureerd door die ander.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef heinl het volgende:
[..]
oh, dacht dat je het duur vond, vond het al raar
Is dat elke dag of alleen op dinsdag? Anders weet ik wat ik zometeen ga halen....![]()
volgens mij elke dagquote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef heinl het volgende:
[..]
oh, dacht dat je het duur vond, vond het al raar
Is dat elke dag of alleen op dinsdag? Anders weet ik wat ik zometeen ga halen....![]()
Die tent lijkt me dus echt HELEMAAL niets he.. Ben bij dat soort zaakjes altijd bang dat het één niet te eten is, en twee dat je er wel eens doodziek van zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:09 schreef Haijo het volgende:
Kent iemand de MacDana in Groningen overigens? ZIt aan het Zuiderdiep en in Paddepoel. Dat is nou echt een kruising tussen een Turk en McDonald! Het logo is zelfs voor 99% gelijk!
Nieuwe? Ik ken alleen die aan de Ebbingestraatquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef heinl het volgende:
[..]
Die tent lijkt me dus echt HELEMAAL niets he.. Ben bij dat soort zaakjes altijd bang dat het één niet te eten is, en twee dat je er wel eens doodziek van zou kunnen worden.
Ik zie nu trouwens pas dat de 'macdana' zelfs 3 vestigingen heeft! Er zit namelijk ook een in de nieuwe ebbingestraat. Die anderen ken ik niet..
jaja, die straat heet dus de nieuwe ebbingestraatquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:47 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nieuwe? Ik ken alleen die aan de EbbingestraatZit er al vrij lang geloof ik.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:54 schreef heinl het volgende:
[..]
jaja, die straat heet dus de nieuwe ebbingestraat
Gisteren weer!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:50 schreef Doekes het volgende:
Gisteren tijdens de lunch nog een Turkse pizza met döner, veel knoflook en een beetje sambal naar binnen gewerkt.![]()
Mmmm, ik krijg er nu ook weer zin in...![]()
Euh.. nee.. Ik bedoel gewoon die macdana's aan de nieuwe ebbinge..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
![]()
En jij bedoelt dus de Oude Ebbingestraat dan?
Het ziet er zo ontzettend ranzig onsmakelijk uit. Niet te geloven dat die tenet genoeg winst maakt om te blijven bestaan! Ik ie er ook nooit iemand trouwens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:33 schreef heinl het volgende:
[..]
Euh.. nee.. Ik bedoel gewoon die macdana's aan de nieuwe ebbinge..
Maargoed, niemand heeft daar dus ooit gegeten? Wat idd niet zo raar is
Eenschquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:29 schreef Haijo het volgende:
Ik denk dat de Duitsers toch wel de Doner hebben geperfectioneerd.
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef EvilMistress het volgende:
Ik g de Lowlands Doner testen, heb er nu al zin in!!
"Broodje Lowlands Donner Kebab" Dat klinkt al zo Koninginnedag-achtig.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef EvilMistress het volgende:
Ik g de Lowlands Doner testen, heb er nu al zin in!!
Het was weer lekker he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:27 schreef Popples het volgende:
wij betalen altijd rond de 10 euro dan hebben we ieders een boodje(half turks brood) met veel kebab en sla, tomaat, augurk, rode spul(wat is weet ik niet), saus. we hebben dan ook drinken allebei.
als je dit op hebt heb je de hele dag geen honger meer!!! zoveel is het.
hmmm vandaag maar weer naar toe rijden denk ik.
ja heerlijk alleen zoveelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:34 schreef Prowl het volgende:
[..]
Het was weer lekker he?
En dan was het ook nog een klein broodje, als je een groot broodje besteld ga je dood volgens mij
Ga dan een broodje doner kebab eten! Heb ik net ook gedaanquote:
Ja maar ik moet zo trainenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:24 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ga dan een broodje doner kebab eten! Heb ik net ook gedaan![]()
is dat die vlak naast de Febo? ik werk daar vlak bij en die is idd wel ok, vooral de turkse pizzaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:27 schreef Angelcakes het volgende:
Gisteren nog 1 gehad...was weer erg jummie ( Kinkerstraat, Donerland )
Nee, iets meer richting het einde van de Kinkerstraat. Wel aan dezelfde kant van de straat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:48 schreef Rev- het volgende:
[..]
is dat die vlak naast de Febo? ik werk daar vlak bij en die is idd wel ok, vooral de turkse pizza
alleen wel zout dus je blijft drinken
Als je goede doner hebt hoeft er geen saus op, dat is van zichzelf al lekker.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef Thorical het volgende:
Hebben jullie wel eens een Doner besteld in de bush bush van turkije? Je krijgt er een half turksbrood met vlees. Enig nadeel ze zijn niet zo scheutig met sausen. En een expresso of een biertje kon ik ook wel schudden.
Doner zonder knoflooksaus is geen donerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:41 schreef Doekes het volgende:
[..]
Als je goede doner hebt hoeft er geen saus op, dat is van zichzelf al lekker.
Doner = Donerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Doner zonder knoflooksaus is geen doner![]()
Bij Sfinx, Birsen of Ala Turca?quote:
Allemaal niet johquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Bij Sfinx, Birsen of Ala Turca?
Maakt niet uit... als ik hier uit het raam kijk zie ik Sahin Marketquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Allemaal niet joh
Weet je waar je heen moet gaan? Naar dat turkse supermarktje "Sahin Market" betaal je iets van 3,50 voor een broodje doner of durum en daar krijg je gewoon lekkere versie doner. alleen ze bezorgen niet dat is wel jammer.
Ze hebben daar heel veel lekkere (en goedkope) dingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Maakt niet uit... als ik hier uit het raam kijk zie ik Sahin MarketIk haal er meestal zelfgemaakte pesto
Dat Turks brood daarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ze hebben daar heel veel lekkere (en goedkope) dingen.
Oh dat is helemaal niet ver weg! ik zie die winkel wel altijd maar ik wist niet dat hij zo goed was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:25 schreef Mikkie het volgende:
Döner Nijmegen op de Molenstraat. Een jaartje geleden ofzo uitgeroepen tot beste Dönerzaak van Nederland. En lékker dat 'ie is!
ben ik ook wel benieuwd naar.. ik ga meestal naar camel (ofzo?) op de markt, smaakt goed maar echt superieur is t niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:08 schreef mtv het volgende:
Weet iemand waar je in Enschede het lekkerste broodje doner kunt krijgen??
Wij gingen altijd naar Bosporus aan de Hengelosestr., maar die zit er niet meer
Pesies, dat van die sausen hebben wij als Hollanders verzonnen en denken dat het er nu bij hoort.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:41 schreef Doekes het volgende:
[..]
Als je goede doner hebt hoeft er geen saus op, dat is van zichzelf al lekker.
nooit gehad, lijkt me wel super lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef tonks het volgende:
Hier in duitsland hebben ze ook erg lekkere Doner maar ze doen er geen knoflook optzatziki
Laila is erg lekker. Vooral de Lahmacun met vleesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:08 schreef mtv het volgende:
Weet iemand waar je in Enschede het lekkerste broodje doner kunt krijgen??
Wij gingen altijd naar Bosporus aan de Hengelosestr., maar die zit er niet meer
moet je eens die tent nemen richting de jaarbeurs... naast een reisburea en een drankwinkeltje zit er ook 1.. die vind ik persoonlijk 10x lekkerder dan die jij bedoeltquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:11 schreef FireSea het volgende:
Op Utrecht Centraal heb je in de hal richting Hoog Catherijne een tent genaamd Döner Plaza. Daar maken ze echt goddelijke broodjes voor je. Sinds ik weet dat die er zit, stap ik daar meestal speciaal uit de Intercity om zo'n broodje te halen als ik op doorreis ben (woon zelf in omg. Rotterdam). Kost 3 euro en je krijgt me daar toch een hoop vlees zeg!
net daar gegeten, moet zeggen aardig gevuld, waar voor je geld, ik had ene turkse pizza deluxe, veel vlees, veel salade, erg lekker, alleen beetje jammer dat de pizza een beetje slap is. Denk omdat het er al een tijdje stond, want kzag dat ze alles klaar legden en dan andere persoon die salades erin..... was ook nog eens aardig druk netquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:41 schreef Gelderland het volgende:
[..]
moet je eens die tent nemen richting de jaarbeurs... naast een reisburea en een drankwinkeltje zit er ook 1.. die vind ik persoonlijk 10x lekkerder dan die jij bedoelt
donercompany heet dat toch? Die zijn idd erg lekker. Vooral de chicken doner.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:41 schreef Gelderland het volgende:
[..]
moet je eens die tent nemen richting de jaarbeurs... naast een reisburea en een drankwinkeltje zit er ook 1.. die vind ik persoonlijk 10x lekkerder dan die jij bedoelt
Waar blijft dat plaatje?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef a-child-in-chains het volgende:
Straks Donner Kebap![]()
(post wel f plaatje straks)
Vind het eigenlijk wel standaard daar, niet smerig, maar ook niet lekkerder dan ik bij andere Döner zaakjes heb gegeten. Bovendien zijn ze zuinig met saus, je krijgt niet eens een bakje waar je het zelf uit kan scheppen ofzo, zoals bij elke andere kebabzaak in Deventer. Ik wil ook nog wel eens graag een lahmacun met döner kebab vrijdag of zaterdag op de markt hier halen halen, die vind ik ook erg lekkerquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:22 schreef sanni het volgende:
Idd erg lekker. Heb net een bord kebab achter de kiezen als lunch. [afbeelding]
Is het..... ?quote:
sorry hoor mar kvnd dat niet echt smakelijk uitzien... heb ik liever "meenemen"quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:22 schreef sanni het volgende:
nou dat ziet er niet echt smakelijk uitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:22 schreef sanni het volgende:
Even berekend:quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Gelderland het volgende:
hoeveel calorieën zitten er eigenlijk gemiddeld in zo'n broodje? Meer/minder dan in bijvoorbeeld een hamburger ofsow
En hoeveel van die broodjes eten jullie per week? Ik 2
wij eten een broodje kebab als avond maaltijd hoe zit dat bij jullie dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:09 schreef Chev het volgende:
[..]
Even berekend:
-knip-
Totaal voor 1 broodje: 849 Kcal (ofwel een hele avond maaltijd)
't word hier gegeten als luch op werkquote:Op donderdag 17 april 2008 16:22 schreef Popples het volgende:
[..]
wij eten een broodje kebab als avond maaltijd hoe zit dat bij jullie dan?
soms krijg ik het broodje niet eens op en voor de rest van de dag/ avond hoef ik echt niks meer.
Issie bang dattie ruzie krijgt met een shoarmazaak ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef Tezz het volgende:
Ik heb hier een goed recept om het zelf te maken. Het lijkt me best lekker, ik ga het nog wel eens uitproberen binnenkort!
Ja hihi dat viel me ook al op!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Issie bang dattie ruzie krijgt met een shoarmazaak ofzo28 x gezegd dat het een nep doner kebab is
Nou daar mogen de Doner zaken hier een voorbeeld aan nemen, ware het niet dat doner gemaakt is van schapenvlees. Maar hier maken ze doner van een soort seperator vlees dat wel de smaak geeft maar niet de bite.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef Tezz het volgende:
Ik heb hier een goed recept om het zelf te maken. Het lijkt me best lekker, ik ga het nog wel eens uitproberen binnenkort!
(overigens heb ik niet het hele topic doorgelezen dus excuses als het al eens een keer gepost is).
Idd de lekkerstequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef Eastwood het volgende:
Jaaaaaaaaaafan
![]()
Döner kebab in Vlissingen bij "De Mix" en dan broodje op het gemakje op de boulevard, uitkijkent over zee, opeten![]()
voor de toeristen:Doner kebab ¤ 3,- - extra vlees ¤ 3,50 - kaas ¤ 3,50 - feta ¤ 3,50
Rode kool, knoflooksaus en mayonaise mogen er van mij wel af, jakkie..quote:Op donderdag 17 april 2008 14:09 schreef Chev het volgende:
[..]
Even berekend:
Ingrediënten--------------------------------Kcal-----------eiwit----------koolhydraten-Vet
150.00 gram kalfsvlees (vet)-------------228------------30.00---------0.00-----------12.00
20.00 gram rode kool----------------------5---------------0.40-----------1.00-----------0.00
40.00 gram komkommer-------------------3---------------0.40-----------0.40-----------0.00
1.00 stuk uien rauw 1/4---------------------3---------------0.15-----------0.67-----------0.00
50.00 gram knoflooksaus (heinz)---------120------------0.55-----------6.00-----------10.50
30.00 gram pepersaus (calve today)-----66-------------0.09-----------3.60-----------6.00
100.00 gram brood wit----------------------226------------6.50----------50.00----------0.00
30.00 gram mayonaise (calve)-----------198-------------0.30----------1.50-----------21.30
Totaal voor 1 broodje: 849 Kcal (ofwel een hele avond maaltijd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |