Jaaa, beide zaakjes ken ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Irakkie het volgende:
AMSTERDAM:
achter het Amstelstation (kant van de HvA) dit een toko, die heeft echt meesterlijke broodjes!!! 1,95 per stuk..super vers brood, veel vlees, verse sla..alles! echt een van de beste die ik heb gegeten!
Zag in het forum de naam 'Doner Company' langs komen, weet niet of het ook van die keten is, de naam zegt me wel wat namelijk....
En verder heb je in de Javastraat (Oost) bakkerij Tad, die heeft ook superbroodjes, en vooal de Lahmacun is er top..
? iemand ?quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Gelderland het volgende:
hoeveel calorieën zitten er eigenlijk gemiddeld in zo'n broodje? Meer/minder dan in bijvoorbeeld een hamburger ofsow
En hoeveel van die broodjes eten jullie per week? Ik 2
Kebap.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef McCarthy het volgende:
ik ga er dadelijk maar weer eens een halen
kan niet zonder dat spul
eindelijk iets positief over de multicultuerel samenelving
is het nou döner kebaP of döner kebaB
daar eet ik redelijk vaak (is die kebabzaak naast zo'n winkeltje die allemaal sterke drank verkoopt toch?) als ik op het station ben..... nog nooit ziek geworden en die broodjes zijn écht lekker daarquote:Op maandag 17 april 2006 14:12 schreef Remco_h het volgende:
op utrecht cs heb je er 2, bij de ene in de traverse richting jaarbeurs..
als je in utrecht bent kan je beter die even overslaan, met twee man gegeten, 2 man goed ziek geweest....
beter ff doorlopen naar de kanaalstraat dan.....
inderdaad naast die slijter, t was een lekker broodje dat zeker... bij mij ging t na een dag of 2 weer, de andere eter is 1 week buitenspel geweest...quote:Op maandag 17 april 2006 17:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
daar eet ik redelijk vaak (is die kebabzaak naast zo'n winkeltje die allemaal sterke drank verkoopt toch?) als ik op het station ben..... nog nooit ziek geworden en die broodjes zijn écht lekker daar![]()
Én die broodjes kosten ook maar 2.50 .. ook niet duur ... maargoed, als je er ziek van wordt ..(wat met mij nog niet gebeurd is
)
hadden jullie denk ik nét verkeerd vlees die dag ofsowquote:Op woensdag 19 april 2006 09:01 schreef Remco_h het volgende:
[..]
inderdaad naast die slijter, t was een lekker broodje dat zeker... bij mij ging t na een dag of 2 weer, de andere eter is 1 week buitenspel geweest...
gewoon ff doorlopen naar de kanaalstraatquote:Op woensdag 19 april 2006 10:02 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hadden jullie denk ik nét verkeerd vlees die dag ofsowmaargoed.... jammer dat ik dit nu weet
![]()
![]()
toen ze een tijd terug die actie hadden van ¤ 1,95 voor een broodje en ¤ 0,50 voor een frietjequote:Op maandag 17 april 2006 14:12 schreef Remco_h het volgende:
op utrecht cs heb je er 2, bij de ene in de traverse richting jaarbeurs..
als je in utrecht bent kan je beter die even overslaan, met twee man gegeten, 2 man goed ziek geweest....
beter ff doorlopen naar de kanaalstraat dan.....
hij is niet ziek geworden bij die (nieuwe) Kebab-zaak in 't midden van CS (naast die snoepwinkel) maar die kebab-zaak in de 'gang' waar je naar de jaarbeurs loopt (naast de drankhandeltje)...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:55 schreef FanNa het volgende:
Klopt, die zit dr sinds een maandje ofso.
Best te vreten daarzo...
Eerst waren ze 2.50, maar het liep zo storm, dat ze na een week 3 eu kosten...
Ik snap niet dat je dr ziek van werd. Zal vast niet aan de kebab hebben gelegen.
Ik heb nergens last van
Die bij OZAN (tenminste, ik neem aan dat dat die turk met gele borden is) is idd érg lekker, alleen wel erg duur.. Broodje kebap voor 5 euro nog wat, maargoed.quote:Op vrijdag 23 januari 2004 21:24 schreef koele het volgende:
Ozan aan de oude Ebbingestraat in groningen!!! das van die vent die vroeger Hasret had... MMMMM, superlekker!!!
De kebab van Hasret is tegenwoordig niet meer te vreten trouwens! bah, om over de bediening/het personeel nog maar te zwijgen...
Volgens mij net zo ongezondquote:Op woensdag 19 april 2006 12:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij is niet ziek geworden bij die (nieuwe) Kebab-zaak in 't midden van CS (naast die snoepwinkel) maar die kebab-zaak in de 'gang' waar je naar de jaarbeurs loopt (naast de drankhandeltje)...
Maargoed...die nieuwe wilde ik eigenlijk boycotten vooral omdat ze eerst 2.50 en daarna eerst 3.50 kosten....Én bij die van de drankhandel kosten ze 2.50 én vond ik ze altijd wel lekker... nog nooit ziek van geworden ofsoww...
(dus blijf daar wél eten...zolang ik niet ziek wordt
)
Hoeveel caloriëen zitten er eigenlijk in een broodje kebab? Is het meer/minder dan bijvoorbeeld een Big-Mac. Wat is in dit 'kader' gezonder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |