is dat die vlak naast de Febo? ik werk daar vlak bij en die is idd wel ok, vooral de turkse pizzaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:27 schreef Angelcakes het volgende:
Gisteren nog 1 gehad...was weer erg jummie ( Kinkerstraat, Donerland )
Nee, iets meer richting het einde van de Kinkerstraat. Wel aan dezelfde kant van de straat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:48 schreef Rev- het volgende:
[..]
is dat die vlak naast de Febo? ik werk daar vlak bij en die is idd wel ok, vooral de turkse pizza
alleen wel zout dus je blijft drinken
Als je goede doner hebt hoeft er geen saus op, dat is van zichzelf al lekker.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef Thorical het volgende:
Hebben jullie wel eens een Doner besteld in de bush bush van turkije? Je krijgt er een half turksbrood met vlees. Enig nadeel ze zijn niet zo scheutig met sausen. En een expresso of een biertje kon ik ook wel schudden.
Doner zonder knoflooksaus is geen donerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:41 schreef Doekes het volgende:
[..]
Als je goede doner hebt hoeft er geen saus op, dat is van zichzelf al lekker.
Doner = Donerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Doner zonder knoflooksaus is geen doner![]()
Bij Sfinx, Birsen of Ala Turca?quote:
Allemaal niet johquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Bij Sfinx, Birsen of Ala Turca?
Maakt niet uit... als ik hier uit het raam kijk zie ik Sahin Marketquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Allemaal niet joh
Weet je waar je heen moet gaan? Naar dat turkse supermarktje "Sahin Market" betaal je iets van 3,50 voor een broodje doner of durum en daar krijg je gewoon lekkere versie doner. alleen ze bezorgen niet dat is wel jammer.
Ze hebben daar heel veel lekkere (en goedkope) dingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Maakt niet uit... als ik hier uit het raam kijk zie ik Sahin MarketIk haal er meestal zelfgemaakte pesto
Dat Turks brood daarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ze hebben daar heel veel lekkere (en goedkope) dingen.
Oh dat is helemaal niet ver weg! ik zie die winkel wel altijd maar ik wist niet dat hij zo goed was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:25 schreef Mikkie het volgende:
Döner Nijmegen op de Molenstraat. Een jaartje geleden ofzo uitgeroepen tot beste Dönerzaak van Nederland. En lékker dat 'ie is!
ben ik ook wel benieuwd naar.. ik ga meestal naar camel (ofzo?) op de markt, smaakt goed maar echt superieur is t niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:08 schreef mtv het volgende:
Weet iemand waar je in Enschede het lekkerste broodje doner kunt krijgen??
Wij gingen altijd naar Bosporus aan de Hengelosestr., maar die zit er niet meer
Pesies, dat van die sausen hebben wij als Hollanders verzonnen en denken dat het er nu bij hoort.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:41 schreef Doekes het volgende:
[..]
Als je goede doner hebt hoeft er geen saus op, dat is van zichzelf al lekker.
nooit gehad, lijkt me wel super lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef tonks het volgende:
Hier in duitsland hebben ze ook erg lekkere Doner maar ze doen er geen knoflook optzatziki
Laila is erg lekker. Vooral de Lahmacun met vleesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:08 schreef mtv het volgende:
Weet iemand waar je in Enschede het lekkerste broodje doner kunt krijgen??
Wij gingen altijd naar Bosporus aan de Hengelosestr., maar die zit er niet meer
moet je eens die tent nemen richting de jaarbeurs... naast een reisburea en een drankwinkeltje zit er ook 1.. die vind ik persoonlijk 10x lekkerder dan die jij bedoeltquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:11 schreef FireSea het volgende:
Op Utrecht Centraal heb je in de hal richting Hoog Catherijne een tent genaamd Döner Plaza. Daar maken ze echt goddelijke broodjes voor je. Sinds ik weet dat die er zit, stap ik daar meestal speciaal uit de Intercity om zo'n broodje te halen als ik op doorreis ben (woon zelf in omg. Rotterdam). Kost 3 euro en je krijgt me daar toch een hoop vlees zeg!
net daar gegeten, moet zeggen aardig gevuld, waar voor je geld, ik had ene turkse pizza deluxe, veel vlees, veel salade, erg lekker, alleen beetje jammer dat de pizza een beetje slap is. Denk omdat het er al een tijdje stond, want kzag dat ze alles klaar legden en dan andere persoon die salades erin..... was ook nog eens aardig druk netquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:41 schreef Gelderland het volgende:
[..]
moet je eens die tent nemen richting de jaarbeurs... naast een reisburea en een drankwinkeltje zit er ook 1.. die vind ik persoonlijk 10x lekkerder dan die jij bedoelt
donercompany heet dat toch? Die zijn idd erg lekker. Vooral de chicken doner.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:41 schreef Gelderland het volgende:
[..]
moet je eens die tent nemen richting de jaarbeurs... naast een reisburea en een drankwinkeltje zit er ook 1.. die vind ik persoonlijk 10x lekkerder dan die jij bedoelt
Waar blijft dat plaatje?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef a-child-in-chains het volgende:
Straks Donner Kebap![]()
(post wel f plaatje straks)
Vind het eigenlijk wel standaard daar, niet smerig, maar ook niet lekkerder dan ik bij andere Döner zaakjes heb gegeten. Bovendien zijn ze zuinig met saus, je krijgt niet eens een bakje waar je het zelf uit kan scheppen ofzo, zoals bij elke andere kebabzaak in Deventer. Ik wil ook nog wel eens graag een lahmacun met döner kebab vrijdag of zaterdag op de markt hier halen halen, die vind ik ook erg lekkerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |