Dat valt toch reuze mee?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:59 schreef Haijo het volgende:
Doner Kebab.![]()
Die ene zaak is Groningen op de A straat:
Doner Kebab.
Patat.
Kroket.
Frisdrank.
-----------------+
VIJF FUCKING EURO!
Elke dinsdag!
![]()
Ik dacht dat het Bodrum was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:06 schreef heinl het volgende:
[..]
Dat valt toch reuze mee?
Bij de snackbar is patat 1,50
Kroketje 1,00
Frisdrank ook 1,50
is maar één euro voor wat kebab...[b]die normaal iets van 3-4 euro kost.
(en je bedoelt de 'hasret' neem ik aan?)
oh, dacht dat je het duur vond, vond het al raarquote:Op woensdag 26 april 2006 10:08 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Bodrum was.
Die Hasret heeft volgens mij Doner met frisdrank voor 5,50.
En het is dus heel goedkoop.
Elke dinsdag, maar volgens mij is die tent eruit concureerd door die ander.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef heinl het volgende:
[..]
oh, dacht dat je het duur vond, vond het al raar
Is dat elke dag of alleen op dinsdag? Anders weet ik wat ik zometeen ga halen....![]()
volgens mij elke dagquote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef heinl het volgende:
[..]
oh, dacht dat je het duur vond, vond het al raar
Is dat elke dag of alleen op dinsdag? Anders weet ik wat ik zometeen ga halen....![]()
Die tent lijkt me dus echt HELEMAAL niets he.. Ben bij dat soort zaakjes altijd bang dat het één niet te eten is, en twee dat je er wel eens doodziek van zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:09 schreef Haijo het volgende:
Kent iemand de MacDana in Groningen overigens? ZIt aan het Zuiderdiep en in Paddepoel. Dat is nou echt een kruising tussen een Turk en McDonald! Het logo is zelfs voor 99% gelijk!
Nieuwe? Ik ken alleen die aan de Ebbingestraatquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef heinl het volgende:
[..]
Die tent lijkt me dus echt HELEMAAL niets he.. Ben bij dat soort zaakjes altijd bang dat het één niet te eten is, en twee dat je er wel eens doodziek van zou kunnen worden.
Ik zie nu trouwens pas dat de 'macdana' zelfs 3 vestigingen heeft! Er zit namelijk ook een in de nieuwe ebbingestraat. Die anderen ken ik niet..
jaja, die straat heet dus de nieuwe ebbingestraatquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:47 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nieuwe? Ik ken alleen die aan de EbbingestraatZit er al vrij lang geloof ik.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:54 schreef heinl het volgende:
[..]
jaja, die straat heet dus de nieuwe ebbingestraat
Gisteren weer!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:50 schreef Doekes het volgende:
Gisteren tijdens de lunch nog een Turkse pizza met döner, veel knoflook en een beetje sambal naar binnen gewerkt.![]()
Mmmm, ik krijg er nu ook weer zin in...![]()
Euh.. nee.. Ik bedoel gewoon die macdana's aan de nieuwe ebbinge..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
![]()
En jij bedoelt dus de Oude Ebbingestraat dan?
Het ziet er zo ontzettend ranzig onsmakelijk uit. Niet te geloven dat die tenet genoeg winst maakt om te blijven bestaan! Ik ie er ook nooit iemand trouwens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:33 schreef heinl het volgende:
[..]
Euh.. nee.. Ik bedoel gewoon die macdana's aan de nieuwe ebbinge..
Maargoed, niemand heeft daar dus ooit gegeten? Wat idd niet zo raar is
Eenschquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:29 schreef Haijo het volgende:
Ik denk dat de Duitsers toch wel de Doner hebben geperfectioneerd.
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef EvilMistress het volgende:
Ik g de Lowlands Doner testen, heb er nu al zin in!!
"Broodje Lowlands Donner Kebab" Dat klinkt al zo Koninginnedag-achtig.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef EvilMistress het volgende:
Ik g de Lowlands Doner testen, heb er nu al zin in!!
Het was weer lekker he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:27 schreef Popples het volgende:
wij betalen altijd rond de 10 euro dan hebben we ieders een boodje(half turks brood) met veel kebab en sla, tomaat, augurk, rode spul(wat is weet ik niet), saus. we hebben dan ook drinken allebei.
als je dit op hebt heb je de hele dag geen honger meer!!! zoveel is het.
hmmm vandaag maar weer naar toe rijden denk ik.
ja heerlijk alleen zoveelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:34 schreef Prowl het volgende:
[..]
Het was weer lekker he?
En dan was het ook nog een klein broodje, als je een groot broodje besteld ga je dood volgens mij
Ga dan een broodje doner kebab eten! Heb ik net ook gedaanquote:
Ja maar ik moet zo trainenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:24 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ga dan een broodje doner kebab eten! Heb ik net ook gedaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |