quote:Op maandag 22 november 2004 18:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, tnx.![]()
In OUD liep men ook niet echt warm voor het ideequote:*hint* OUD
Danku, dankuquote:Op maandag 22 november 2004 17:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedoel je deze?
Gerechten met lichaamseigen ingrediënten
krijg hier weinig foodbackquote:Op woensdag 24 november 2004 16:43 schreef shredder het volgende:
een vraagje: in welke topic kan ik een recensie van een etentje droppen?
want Bluezz' en golfer's restaurant-recensies is alleen behouden voor topicstarters neem ik aan.
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:56 schreef shmoopy het volgende:
Zoals mijn duomod zoalshetis al aangaf, plaats gerust je eigen topic.
Ow, en misschien dat ik net eten aan het koken was toen je postte, of verwacht je me echt 24/7 achter de pc?
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
duomod.
Gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:50 schreef Litman het volgende:
Kan mijn topic Jouw Vakantie Mijn Vakantie naar Travel worden verplaatst?
Per ongeluk verkeerd geplaatst!
grazie.
Koffie is hier op, ik ben helemaal uit m'n normale doen! Ik drink voor het eerst in jaren weer thee!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef shmoopy het volgende:
Lekker bezig, Litman?
Gezwiept naar TRV.
Ik heb het wel even nagekeken, en heb er niks over kunnen vinden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:14 schreef tong80 het volgende:
Is geen ramp hoor het slotje Oblivion.
Maar het bericht was wel degelijk een item in het NOS-journaal. Patienten die verzwakt zijn en veel gewicht hebben verloren wordt 2 maal per dag een lekkere snack voorgeschreven om aan te sterken.
Vette snacks helpen.
Te lief.quote:
Ik ga jou vanavond vre-se-lijk terugmailen.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Te lief.
Tis een nieuwe mod, knal d'r af, test 'r uit, ik heb het item ook gezien, zeg dat ze een prutser is en machtsgeil enzo.
Tong, je kunt het!
(hoi Obli![]()
)
Waar kan ik dat doen met betrekking tot één of andere nieuwe FA van een ons aller welbekend forum?quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:34 schreef shmoopy het volgende:
Tis een nieuwe mod, knal d'r af, test 'r uit, ik heb het item ook gezien, zeg dat ze een prutser is en machtsgeil enzo.
Hey, je hebt kinderen, je hebt een baan, je bent FA geworden, je hebt wel wat beters te doen dan mij direct terug te mailen hoor! Doe rustig aanquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga jou vanavond vre-se-lijk terugmailen.
leuk idee. en om er nou voor te zorgen dat het niet alleen maar over bier gaat zou je het misschien weg moeten houden van de term stamcafé.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:10 schreef Oblivion het volgende:
Zou het niet leuk zijn om een slowchat hier te hebben?
Waar je lekker kan kletsen over eten, drinken en/of restaurants?
Een soort Stamtafel in CUL?
Niet dat er geen topics meer geopend mogen worden over specifieke dingen, maar gewoon prietpraat over eten en drinken in het algemeen?
Goed planquote:Op zondag 30 januari 2005 11:10 schreef Oblivion het volgende:
Zou het niet leuk zijn om een slowchat hier te hebben?
Waar je lekker kan kletsen over eten, drinken en/of restaurants?
Een soort Stamtafel in CUL?
Niet dat er geen topics meer geopend mogen worden over specifieke dingen, maar gewoon prietpraat over eten en drinken in het algemeen?
Mij maakt het niet uit, wellicht is het leuk gewoon variatienamen te geven?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
laat dat een betere naam niet in de weg staan. wat is de deadline?
Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!quote:Op zondag 30 januari 2005 12:08 schreef Oblivion het volgende:
Ow, wel een duidelijke OP maken, denk ik zo...?
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
Kunnen we niet de naam van een of andere meesterkok gebruiken of zo?
Ik denk aan [SC]Met Cas de sterren van de hemel koken?
jaja...flauw, maar het gaat hier om het idee
hehehehequote:Op zondag 30 januari 2005 12:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die gaan vast ook een keer de revue passeren...![]()
Je kan mijn reactie wel weghalen in het smaaktopic, maar het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:35 schreef Oblivion het volgende:
Ik vind het irritant dat jij altijd eengebruikt, hou jij daar mee op?
Ga eens lekker ontopic, the both of you!![]()
Hou het een beetje gezellig.
Je reactie heb ik weggehaald, omdat je gewoon oridinair scheld, en het niet zoveel toe doet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:43 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Je kan mijn reactie wel weghalen in het smaaktopic, maar het slaat nergens op.
Ik was gezellig aan het chatten, totdat pietverdriet weer op alles en iedereen begon te zeiken.
Dus, waarom zeg je daar niet eens wat van?
Altijd de wijsneus uithangen, terwijl hij niet eens kan lezen blijkbaar.
Ik vroeg gewoon wat over biologische producten, nogal ontopic in een smaaktopic.
En dan begint hij weer te zeiken, en daar mag je vooral niet op reageren want Pietje is natuurlijk onze held in CUL en alles wat hij zegt is heilig nietwaar?
Ik vind het behoorlijk vervelend dat hij al tijden de wijsneus uithangt, en altijd zeiken over biologische producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |