Ik vind het jammer dat je altijd dezelfde mantra herhaalt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het jammer dat de Slow Food beweging in NL opgeeist wordt door de Bioboertjes en Eco´tjes die de discussie gelijk verleggen naar heile wereld en niet waar het om gaat, smaak.
Hoezo, JIJ begint oftopic te spammen met ecologische merknamen, en JIJ hebt het niet over smaak.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:02 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je altijd dezelfde mantra herhaalt.
Het gaat erom dat we allemaal iets puurs willen eten. En die 'bioboertjes' zorgen daar voor.
Dus ik weet niet waarom je altijd zo loopt te zeiken, je hebt vast een trauma ofzo.
Laten we gewoon ontopic chatten over puur eten
Ipv altijd zo te katten.
Ik vroeg wat over biologische producten --edit-quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoezo, JIJ begint oftopic te spammen met ecologische merknamen, en JIJ hebt het niet over smaak.
Toen ik student was besteedde ik mijn geld wel beter dan aan junkfood en cola. Veels te duur!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben student man. Junkfood, bier, cola en pringles is de brandstof voor de nouveaux intellectuelle.
geen idee of ik dat goed geschreven heb
ja heel herkenbaar. ik maakte met een ijskast vol bier en een appel en een ei nog iets heel leuks.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ik student was besteedde ik mijn geld wel beter dan aan junkfood en cola. Veels te duur!
In die tijd heb ik juist leren koken met hele simpele, goedkope ingredienten.Vaak wel weer spullen die uit de super kwamen, maar dat is beter dan die zoute 'wereldgerechten' of andere van die kant-en-klaar meuk, laat staan de Mac.
En het geld dat ik over hield kon ik dan mooi aan bier besteden
Mee too! Goed koken KAN heel goedkoop!!! Kookte oook altijd toen ik studeerde. Mijn sate's van kippehartjes, stoofpotjes van kippemaagjes, en stamppot wittekool met varkenstong was wereldberoemd (in een klein gedeelte van Wageningen....) Gek...als mensen wisten wat het precies was dat ze het dan ineens niet meer lekker vonden....quote:Op maandag 14 februari 2005 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja heel herkenbaar. ik maakte met een ijskast vol bier en een appel en een ei nog iets heel leuks.
ach ja als ik zeg dat je bij een kennis water zo uit ze filter kan drinken verklaren ze me ook voor gek.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
In december reisde ik een stuk per trein in Nederland met een Amerikaans echtpaar. Op een station kochten ze een vlaaitje en ze vonden het heerlijk omdat het niet zo idioot zoet was.
Ik kreeg een flesje water van ze uit Las Vegas< dus ik denk: mineraal water.
Nee, het was kraanwater, maar op alle denkbare manieren gezuiverd.
Koolstof filtratie, reverse osmose, microfiltratie, UV behandeling en behandeling met ozon....... Waar heb dat voor nodig? Of zit het vol met enge ziektes en wurmen?
De ingredienten zijn weer wel erg goedkoop. Moet je je eens voorstellen wat een winstmarges daar op zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:00 schreef pikwik het volgende:
en junk food is echt niet goedkoop
waarom denken de mensen dat toch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |