quote:Op maandag 22 november 2004 18:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, tnx.![]()
In OUD liep men ook niet echt warm voor het ideequote:*hint* OUD
Danku, dankuquote:Op maandag 22 november 2004 17:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedoel je deze?
Gerechten met lichaamseigen ingrediënten
krijg hier weinig foodbackquote:Op woensdag 24 november 2004 16:43 schreef shredder het volgende:
een vraagje: in welke topic kan ik een recensie van een etentje droppen?
want Bluezz' en golfer's restaurant-recensies is alleen behouden voor topicstarters neem ik aan.
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:56 schreef shmoopy het volgende:
Zoals mijn duomod zoalshetis al aangaf, plaats gerust je eigen topic.
Ow, en misschien dat ik net eten aan het koken was toen je postte, of verwacht je me echt 24/7 achter de pc?
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
duomod.
Gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:50 schreef Litman het volgende:
Kan mijn topic Jouw Vakantie Mijn Vakantie naar Travel worden verplaatst?
Per ongeluk verkeerd geplaatst!
grazie.
Koffie is hier op, ik ben helemaal uit m'n normale doen! Ik drink voor het eerst in jaren weer thee!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef shmoopy het volgende:
Lekker bezig, Litman?
Gezwiept naar TRV.
Ik heb het wel even nagekeken, en heb er niks over kunnen vinden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:14 schreef tong80 het volgende:
Is geen ramp hoor het slotje Oblivion.
Maar het bericht was wel degelijk een item in het NOS-journaal. Patienten die verzwakt zijn en veel gewicht hebben verloren wordt 2 maal per dag een lekkere snack voorgeschreven om aan te sterken.
Vette snacks helpen.
Te lief.quote:
Ik ga jou vanavond vre-se-lijk terugmailen.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Te lief.
Tis een nieuwe mod, knal d'r af, test 'r uit, ik heb het item ook gezien, zeg dat ze een prutser is en machtsgeil enzo.
Tong, je kunt het!
(hoi Obli![]()
)
Waar kan ik dat doen met betrekking tot één of andere nieuwe FA van een ons aller welbekend forum?quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:34 schreef shmoopy het volgende:
Tis een nieuwe mod, knal d'r af, test 'r uit, ik heb het item ook gezien, zeg dat ze een prutser is en machtsgeil enzo.
Hey, je hebt kinderen, je hebt een baan, je bent FA geworden, je hebt wel wat beters te doen dan mij direct terug te mailen hoor! Doe rustig aanquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga jou vanavond vre-se-lijk terugmailen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |