quote:Maar deze Napoleon toch niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:18 schreef Monidique het volgende:
Geef mij maar Napoleon, die heeft tenminste nog wat bijgedragen aan Europa en Pruisen kan daar niets tegen doen,.
quote:Heb je niets negatiefs te melden over mij?
Op vrijdag 23 januari 2004 22:39 schreef pberends het volgende:
SCH is een domme hypocriet en Kozzmic een lafaard.
quote:Je bent een bleekgezicht uit Sneek.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Heb je niets negatiefs te melden over mij?
Ugh.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:39 schreef pberends het volgende:
SCH is een domme hypocriet en Kozzmic een lafaard.

*Wordt nostalgisch*
*Doet ganzenpas*
*Zoekt burenruzie*
quote:Heb ik iets gemist ofzo, is daar heibel in de tent? Michiel Smit is toch gewoon NieuwRechts?
Nieuw Rechts Rotterdam steunt gemeenteraadslid SmitHet bestuur van de kring Rotterdam van de politieke vereniging Nieuw Rechts heeft gisteren bij monde van voorzitter Antonia Viljac het vertrouwen uitgesproken in gemeenteraadslid Michiel Smit. De kring Rotterdam steunt Smit in de strijdbare wijze waarop hij zich inzet voor de belangen van de Rotterdammers.
Antonia Viljac (voorzitter kring Rotterdam): De afdeling Rotterdam van Nieuw Rechts heeft een sterk groeiend ledental en zal volgende week met een grote ledenwerfactie starten. Nieuw Rechts heeft een herkenbaar gezicht in de Rotterdamse in de persoon van Michiel Smit gemeenteraad, waar we als kringbestuur volledig achter staan.
http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1074856586.html
Leg even die plaatjes uit, joh.
Die scene in die zaal....was dat niet de Duitse eenwording..?
Welk jaar? Welke keizer, Bismarck ? Waar ?
quote:Gewoon een formeel iets
Op vrijdag 23 januari 2004 22:52 schreef Kozzmic het volgende:
Wat een raar bericht......
[..]Heb ik iets gemist ofzo, is daar heibel in de tent? Michiel Smit is toch gewoon NieuwRechts?
Aaah bedankt JB80 en Goodluck voor de morele steun! ze mogen mailen @ het bekende adres.
quote:Van Heijgen is uit vergader-technische gronden uit de fractie Smit-Van Heijgen gestapt.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:52 schreef Kozzmic het volgende: Heb ik iets gemist ofzo, is daar heibel in de tent? Michiel Smit is toch gewoon NieuwRechts?
quote:18 januari 1971, Spiegelzaal te Versailles. Koning Wilhelm I von Hohenzollern, Koning van Pruisen, wordt Duits Keizer en blijft Koning van Pruisen. Centraal Bismarck, in grijs pak met orane sjerp en lange zwarte laarzen.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
Sports,Leg even die plaatjes uit, joh.
Die scene in die zaal....was dat niet de Duitse eenwording..?
Welk jaar? Welke keizer, Bismarck ? Waar ?
quote:1871
Op vrijdag 23 januari 2004 22:56 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
18 januari 1971, Spiegelzaal te Versailles. Koning Wilhelm I von Hohenzollern, Koning van Pruisen, wordt Duits Keizer en blijft Koning van Pruisen. Centraal Bismarck, in grijs pak met orane sjerp en lange zwarte laarzen.
quote:Hoe de Kaiser aan het hoofd van zijn troepen, als Frederik II of zelfs Charlemagne van weleer, met een schouderbeweging een heel regiment Geallieerden ter aarde doet storten?
Op vrijdag 23 januari 2004 22:59 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
1871
, heb je die van 1918 ook?
Die is vrij zeldzaam.
de tijd dringt zich aan, en liegen kan, tijden komen en tijden gaan.
Ik heb Napoleon op de kijkbuis gezien (bij de
rechtse
media) en ik verklaar mij hierbij tot Napoleon-kenner.
quote:Wat gaat er nu dan gebeuren? 2 1mansfracties? Wat is het hele verhaal?
Op vrijdag 23 januari 2004 22:54 schreef rroloff het volgende:[..]
Van Heijgen is uit vergader-technische gronden uit de fractie Smit-Van Heijgen gestapt.
quote:Schelden = verbaal geweld.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:57 schreef pberends het volgende:
Vieze Bluedude of hoe die mafkees ook heet, begon met bashen en niet anders! ban hem en unban Aaah.
![]()
Ik ben voor meer law&order op Fok....als dat slappe wasgedoe van die linkse crew
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:59 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
1871
, heb je die van 1918 ook?
quote:Heb je die van 476 ook nog toevallig?
Op vrijdag 23 januari 2004 23:04 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
quote:Dat maakt mij een Chiel Montagne kenner.
Op vrijdag 23 januari 2004 23:02 schreef Monidique het volgende:Ik heb Napoleon op de kijkbuis gezien (bij de
rechtse
media) en ik verklaar mij hierbij tot Napoleon-kenner.
Chel komt met een nieuwe omroep, weet je. Of dat weet niet, dat kan ook.
Luisterd James Last - Biscaya.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:06 schreef Monidique het volgende:[..]
Heb je die van 476 ook nog toevallig?
Wie opent het geniale topic: "Help, ik zoek een historische foto"
Of "Help, ik zoek een jaartal"
quote:Sorry, ik ben erg slecht in geniale topics openen.
Op vrijdag 23 januari 2004 23:09 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wie opent het geniale topic: "Help, ik zoek een historische foto"
Of "Help, ik zoek een jaartal"
quote:
Update 22:15De toestand van het slachtoffer is nog steeds zorgwekkend, hij is geopereerd. De dader wordt met behulp van een doventolk verhoord. Hij zou inmiddels hebben bekend, maar zijn motief is nog onduidelijk. Het 59-jarige slachtoffer is geen leraar op de school, maar begeleidt als leidinggevende docenten. Hij zou ook oud-leerlingen begeleiden.
Minister Van der Hoeven van onderwijs heeft geschokt gereageerd op de steekpartij. "Ik ben stomverbaasd," zei ze.
quote:
Door pberends - vrijdag 23 januari 2004 @ 23:10 (Unmodded)quote:
Minister Van der Hoeven van onderwijs heeft geschokt gereageerd op de steekpartij. "Ik ben stomverbaasd," zei ze.Die kut moet eens ophouden met clichéreacties en eindelijk eens actie ondernemen om de veiligheid op scholen te vergroten. Schijnheilig iemand die van der Hoeven.
quote:Je kan mij of een FA mailen met de links. Hier kappen met dat gezanik.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:57 schreef pberends het volgende:
Vieze Bluedude of hoe die mafkees ook heet, begon met bashen en niet anders! ban hem en unban Aaah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |