Om het boek te kunnen lezen heb je inderdaad wel enige intelligentie, gevoel voor humor, en liefst ook kennis van de Engelse taal nodig.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:12 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, dit schijnt zo'n nerdboek te zijn dat je gelezen moet hebben. Ik kan het niet, het boeit me namelijk voor geen ene meter..
Gelukkig heb ik dat niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Om het boek te kunnen lezen heb je inderdaad wel enige intelligentie, gevoel voor humor, en liefst ook kennis van de Engelse taal nodig.
Geeft verder niet hoor..
Ja, ik ook al. Toch opvallend dat meer mensen dat hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmmm. Van dat middelste plaatje word ik niet echt blij. Bij Marvin had ik altijd zo'n Bender voorstelling.
Dat staat er wel. Je hebt eerst het logo en de titel van de film, en helemaal aan het einde zie je het boek, en daar staat niet eens The Hitchhiker's Guide To The Galaxy op, maar echt alleen NO PANIC!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:24 schreef De_Hertog het volgende:
En vooral: waarom staat er niet Don't Panic op de voorkant van de Guide, in grote vriendelijke letters?
Voor zijn tweede hoofd moet je de trailer kijken. Het is heel raar gedaan... niet zoals in het boek bedoel was, maar wel geinig.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:36 schreef zeeuwse het volgende:
is die blonde met lang haar Zaphod? En waar is dan zijn 2e hoofd?
ik had me Zaphod ook meer als een echte alien voorgesteld. Groen ofzo.
Vond het ook al raar dat Zaphod maar 1 hoofd had, maar het schijnt dus zo gedaan te zijn omdat het hun budget voor de special effects ver zou overschrijden als ze continue dat tweede hoofd zouden laten zien, ofzo. Dus nu laten ze alleen af en toe dat hoofd verschijnen onder z'n eerste hoofd.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:36 schreef zeeuwse het volgende:
is die blonde met lang haar Zaphod? En waar is dan zijn 2e hoofd?
ik had me Zaphod ook meer als een echte alien voorgesteld. Groen ofzo.
Eigenlijk worden niet echt de boeken verfilmd maar is het gewoon een zoveelste versie van het oorspronkelijke verhaal. De boeken zijn ook niet hetzelfde als de hoorspelen of de oude tv-serie. Het script is overigens wel door Douglas Adams zelf geschreven, maar heeft dus nieuwe en andere elementen (de meest opvallende is de nieuwe religieuze leider, Humma Kavula)quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
Welke van de boeken worden er nu allemaal precies verfilmd?
Dan pas? Nou ja, dan zoek ik wel een vliegend feest in de buurt op om de tijd een beetje door te komen....quote:Op woensdag 6 april 2005 23:19 schreef abraham het volgende:
volgend de bioscoopagenda vanaf 30 juni te zien!
42
Volgens mij is het geen goeie film...quote:The Hitchhiker's Guide to the Galaxy movie is bad. Really bad. You just
won't believe how vastly, staggeringly, jaw-droppingly bad it is. I mean,
you might think that The Phantom Menace was a hopelessly misguided attempt
to reinvent a much-loved franchise by people who, though well-intentioned,
completely failed to understand what made the original popular - but
that's just peanuts to the Hitchhiker's movie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |