idd nietszeggend, maar toch leukquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
En er is nu een ongelooflijk nietszeggende teaseruit!
Dus eigenlijk wel een goede teaser...quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
En er is nu een ongelooflijk nietszeggende teaseruit!
Misschien omdat in het boek Ford beschreven wordt als iemand met rood haar: "He was not conspicuously tall, his features were striking but not conspicuously handsome. His hair was wiry and gingerish and brushed back from the temples."quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:16 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Hmmm, ik vond Ford Prefect eigenlijk niet echt een karakter die bij een donker iemand past, de naam ook niet eigenlijk.
Heheh, dat zal dan wel de reden zijn, als er ergens zo'n beschrijving staat blijft dat beeld in je hoofd zitten natuurlijk.quote:Op zondag 5 september 2004 23:59 schreef SuperPoekie het volgende:
Misschien omdat in het boek Ford beschreven wordt als iemand met rood haar: "He was not conspicuously tall, his features were striking but not conspicuously handsome. His hair was wiry and gingerish and brushed back from the temples."
Rood haar zie je niet echt vaak bij donkere mensen......
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe Arthur geschikter vind eigenlijk, die ziet er wat meer onzeker uit.quote:Simon Jones was gewoon door Adams zelf al bedacht als Arthur, perfecter kan je het niet krijgen, al vind ik de persoon die Arthur nu speelt (uit the Office) ook wel geschikt.
Same here.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmmm. Van dat middelste plaatje word ik niet echt blij. Bij Marvin had ik altijd zo'n Bender voorstelling.
Geen id Harry, kheb het boek niet gelezen, en van de film...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |