D'r zijn maar weinig films die kunnen tippen aan een boek, als het op een boek gebaseerd is.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef HiZ het volgende:
Bij het boek moest ik regelmatig hardop lachen, bij dezelfde grapjes op het scherm vond ik het allemaal een beetje flauw. Voor mij was deze film waar ik ECHT WEL naar had uitgekeken een vette teleurstelling.
Shawshank Redemptionquote:Op woensdag 14 september 2005 08:52 schreef Yosomite het volgende:
D'r zijn maar weinig films die kunnen tippen aan een boek, als het op een boek gebaseerd is.
Zo even nadenkend - ik dacht dat ik een voorbeeld kon vinden - geen een. Nou misschien het drieluik LOTR.
Misschien goed om even te verbeteren: de DVD van de film komt, als ik het goed heb, eind januari in Nederland uit. De BBC-miniserie uit 1981 is wel onlangs op DVD verschenen.quote:Op maandag 12 september 2005 07:58 schreef rheingold het volgende:
dvd komt vandeweek uit. en nu maar hopen dat ze doorgaan met filmen. want dit deel vraagt natuurlijkk om een vervolg.
Huh, 5 euro slechts? Weet je zeker dat je niet de Britse serie van eind jaren '70 hebt gekocht?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:47 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb de film gekocht op dubbel dvd voor maar 5euro
zal hem binnenkort eens kijken
De vertaling heeft ook de plaatsnamen vertaald naar Nederlandse namen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef Breuls het volgende:
Oh lees asjeblieft geen Nederlandse vertaling... dit is een boek dat je in het Engels *moet* lezen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef RijstNatie het volgende:
ik zie dat het de bbc serie is, ik heb dus niet de movie gekocht, wat ik eigenlijk wel wilde
Als de vijfdelige trilogie een paar keer hebt gelezen is de film op zijn zachtst gezegd een teleurstelling. Heel erg jammer en een gemiste kans.quote:Op zondag 25 december 2005 19:14 schreef mrkanarie het volgende:
Wat een inhoudsloze film.
Klein detail: dat werd in het boek ook pas een paar delen verder duidelijk. Verder ben ik het wel redelijk met je eensquote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef the900 het volgende:
Helaas onterecht, een weinig zeggende film met allemaal grapjes die op zich best leuk zijn, maar de uitleg mist vaak waardoor het veel onzinniger en onsamenhangerder lijkt dan het boek is.
Waarom de grap met de spermwhale en de bloempot als je toch niet weet wat die er mee te maken hebben? In het boek is het tig keer grappiger omdat je erachter komt waaróm de pot denkt "Not again..."
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* Lord_Vetinari heeft vandaag de DVD binnengekregenBij Play.com hebben ze hem namelijk al
Goed opgelet.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:05 schreef Breuls het volgende:
De film kun je overigens bij Play.com bestellen. Heb ik ook gedaan, en nu staat-ie naast de serie in de kast.
Mijn reactie was op:quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 12:20 schreef Breuls het volgende:
De film komt in Nederland over een kleine maand op DVD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |