Mijn ondertitel: I'm your #1 so why try harder
Hoe kom ik eraan? Ik heb het van de videoclip van Fatboy Slim, Right here right now. Je ziet in die videoclip een dikkerd met een t-shirt aan met die tekst. Mooi nummer, mooie clip, goede artiest, ik vond de spreuk wel droog. Vandaar.
En jullie?
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 02-07-2001 23:21]
quote:Die van jou snap ik ook niet
Op maandag 02 juli 2001 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHA als je die niet snapt ben je ECHT dom!
Maaruh.. Ik vond de mijne wel bij m'n usericon passen.
(Het helpt als je de webicons aan hebt staan.)
Snitch verstond dat niet goed en vroeg heel droog:
"Wat zei die nou? Mission control, this is Julia Roberts!???"
quote:VREEMD GENOEG snap ik ze iedere keer
Op maandag 02 juli 2001 23:17 schreef zodiakk het volgende:
Mijn ondertitel begrijpen maar weinig mensen. Mijn sig ook niet.
Wie opent een topic met "verklaar je signature".
quote:Oh, inderdaad ja!
Op maandag 02 juli 2001 23:38 schreef Arjeninho het volgende:
Jongens en meisjes, wat is een ondertitel en wat is een signature? Zoek dat eerst eens uit voor je post.
Altijd trouw aan fok!, kortom Altijd Fok!, oftewel Semper Fok!
Persoonlijk vond ik hem wel erg goed van me zelf bedacht
*klopt op eigen borst*
Ik heb nog alle tijd, om me te haasten... - Gewoon een verzonnen tegenstrijdigheid, maar wel een regel waarnaar ik leef. Ik heb een hekel aan (overdreven) gehaastheid.
quote:
Op maandag 02 juli 2001 23:23 schreef Qarinx het volgende:
mijne komt door een ooit geopend topic van aernout over m'n userpic met staartjes..
quote:
Op maandag 02 juli 2001 23:36 schreef Koekepan het volgende:[..]
VREEMD GENOEG snap ik ze iedere keer
quote:De lijstjes zijn kaput
Op maandag 02 juli 2001 23:49 schreef Arcee het volgende:
Ondertitel: vanwege dit soort topics.Signature: Prachtige quote uit American Beauty.
De uitspraak "ik ben veel, maar ik ben geen statistiek" is een kreet van Logan, aka Wolverine, een comic figuur, bekend van de X-men. Deze uitspraak vind ik stijlvol en wel passend bij mij. Uitleg laat ik in het midden....
quote:Ja, dankzij de crash
Op maandag 02 juli 2001 23:51 schreef Zworld het volgende:
De lijstjes zijn kaput
quote:
Op zondag 01 juli 2001 15:35 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eind mei ongeveer een week bezig geweest om alles te downloaden en alle conversiescripts aan te passen vanwege de forum-update. Tijdens de downtime (de grote crash dus) heb ik de data geïmporteerd in Access en was ik hélemaal klaar voor een nieuw lijstjes-topic. De data veroudert altijd weer langzaam maar zeker, maar toen FOK! eenmaal weer in de lucht was bleek mijn data plotseling 6 weken te niéuw te zijn. Met andere woorden: ik weet eik niet of ik nog wel weer volop in het lijstjes-gebeuren duik. De lol gaat er wel af als je er een week voor nix aan hebt zitten werken.Maar goed, kep nu toch weer wat lijstjes gemaakt en da's eik wel weer leuk, dus ik kom er vast en zeker toch wel weer op terug.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door MiSS_TiquE op 03-07-2001 00:09]
De favoriete uitspraak van "De Gluurbuur" uit Rembo & Rembo.
Echt de muziek in mijn ogen...
quote:Hey Vrok-man!
Op dinsdag 03 juli 2001 00:09 schreef Vork het volgende:
eeuh wat heb ik ookalweer als ondertitel..oja Vork-man!
moge duidelijk zijn wie Vorkman is...
Moet ik DAT nog uitleggen
Zo ja: Kijk naar user icon!
Oftewel: Formule 1 FREAQ
dubbel?
Nanci - Toad The Wet Sprocket (Dulcinea)
J.
verkeerde topic
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 03-07-2001 00:51]
tja valt niet verder wat aan uit te leggen
Oja, die andere is van Star Trek. De Klingons zeggen dat altijd wanneer ze een gevecht gaan beginnen.
en m'n sig, nouja, das gewoon een vriendelijk verzoek om m'n hart niet te breken (K's choice)
Praat voor de grap eens met een echte Bosschenaar en krijg het woord 'snapte?' veelvuldig om je oren, dan kijken we namelijk of jullie niet-Bosschenaren ons nog een beetje kunnen volgen. De helft van de nederlandse taal is namelij kwats, puur overbodig. Kort en bondig voor meer duidelijkheid en dat zou heel Nederland moeten doen, snapte?
Code Blue = Amerikaanse term om reanimatie aan te duiden.
Clear = Roep je als je gaat defibrilleren (dus als je een stroomstoot geeft om het hart weer op gang te brengen). Vrij vertaald: "Bed + patient loslaten!!!"
Beide termen komen regelmatig voor in de TV-serie ER.
Jah uhhhhh, gewoon omdat 'DubbelVla lekker is...' ...
Mijn stukje tekst onder mijn berichten komt ook van Hans Teeuwen af. Dit is het kabouterliedje dat hij zingt op de CD Hard & Zielig...
Sig: ik verontschuldig me gelijk voor m'n gezeik.
Dus verder val ik wel mee.
Ondertitel spreekt wel voor zich denk ik.
Mr. Paris, take us to minsk!
Combi van ST Voy en ST DS9.....
Worf wilde dat iedereen naar Minsk ging....
dus dan gaat de Voyager ook naar Minsk...met warpspeed!
Mijn Sig:
Listen care...etc.
Dat is een uitspraak van Janeway, uit Star Trek Voy.
Dat mens is helemaal verslaafd aan koffie, en ik vind het een wereld uitspraak!
Doet me een beetje aan Alo Alo denken....
quote:Behalve Engels schrijven
Op maandag 02 juli 2001 23:18 schreef Zworld het volgende:
Omdat ik een aantal dingen heel goed kan
Het moet zijn A girl's dream
[on topic]
'None Other', als in: de enige echte
Mijn signature lijkt mij evident (hoewel degenen tegen wie die gericht is er nog geen passende respons bij hebben )
V.
quote:kinderen die vragen worden overgeslagen
Op maandag 02 juli 2001 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
Eerst was ik user
Toen moderator
Nu HGM
Ooit word ik ...
Vergat een A-tje.
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 03-07-2001 19:38]
Ik begrijp hem perfect, maar uitleggen is lastiger.. Dusse, denk er maar eens over na!!
ja me sig is gewoon een quote van de beste Nederlandse cabaretier. Hans Teeuwen. Dit komt uit zijn laatste theatervoorstelling!
quote:Je weet toch wel dat het eigenlijk andersom is?
Op dinsdag 03 juli 2001 21:46 schreef beurdy het volgende:
Mijn ondertitel is een stukje lyric, van Pearl Jam...Ik begrijp hem perfect, maar uitleggen is lastiger.. Dusse, denk er maar eens over na!!
"Are you woman enough to be my man."
Ondertitel is een beetje afgeleid van de (oude?) ondertitel van Semtex (lustobject)
Mijn sig komt uit de film 'Fun' en ik vond deze uitspraak wel een goeie.
- Hoe meer lekker eten hoe meer vreugde, want gezelligheid kent geen ruïnes -
hoe meer lekker eten hoe meer vreugde..
ehm.. het is oorspronkelijk hoe meer zielen hoe meer vreugde, maar ik hou erg veel van eten, dus heb ik een bepaald woord vervangen
en 'want gezelligheid kent geen ruïnes' heb ik geleend van Tinkerbell! ik vroeg aan haar: ik hoop niet dat je het erg vind dat ik je topic ruïneer. en toen zij zei: nee hoor, want gezelligheid kent geen ruïnes
tink = liev dus heb ik dat zinnetje lekker aan het andere zinnetje vastgeplakt
quote:ow jeetje..
Op maandag 09 juli 2001 11:59 schreef Atrimar het volgende:
<--- Inmiddels weer eens veranderd ... geeft een beetje mijn gemoedstoestand weer
*geeft kleenex-box door*
*geeft woordenboek door*
quote:
Op maandag 09 juli 2001 12:02 schreef bad-eendje het volgende:[..]
ow jeetje..
*geeft kleenex-box door*
*geeft woordenboek door*
Maar ik bedoelde meer een positieve gemoedstoestand hoor
quote:Schiedam toch?
Op maandag 09 juli 2001 13:23 schreef Ketel_1 het volgende:
Het bedrijf dat Ketel 1 maakt (ons familiebedrijf) is in 1691 opgericht
Vandaar sedert 1691
quote:ow.. pfieuw!
Op maandag 09 juli 2001 13:30 schreef Atrimar het volgende:[..]
Da's lief van je
Maar ik bedoelde meer een positieve gemoedstoestand hoor
Ondertitel: Uitspraak uit Full-Metal Jacket tijdens de bootcamp wat gebruikt is in Guns 'n Roses - Civil War. Geeft aardig aan hoe men soms met elkaar communiceert, en dat miscommunicatie vrij normaal zijn..
quote:Ik denk dat jij signature bedoelt..
Op maandag 09 juli 2001 16:20 schreef weerdo het volgende:
Ondertitel: Uitspraak uit Full-Metal Jacket tijdens de bootcamp wat gebruikt is in Guns 'n Roses - Civil War. Geeft aardig aan hoe men soms met elkaar communiceert, en dat miscommunicatie vrij normaal zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door aa op 09-07-2001 16:23]
is zo'n beetje de standaard uitspraak voor een debiele Helmonder...
als ie een woord hoort wat ie niet kent...
Kenduh da etuh?
quote:ja, Schiedam
Op maandag 09 juli 2001 15:15 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Schiedam toch?
Livin' on love: ik leef altijd op mijn gevoel... ik doe wat mijn gevoelens me ingeven en ik denk er daarna meestal pas bij na! Dus ik leef op de liefde.. is ook de titel van het album van Ilse de Lange wat ik een hele goede en krachtige zangeres vindt.....
Don't always see the world TOO positive: spreekt voor zich, je moet ook altijd in de gaten hebben dat er een slechte kant van iets is....
ik ben niet zo groot(1.79) dus beschouw ik mezelf als de oppermidget.
Ik heb een vuur gemaakt, je vind as als je terug komt, as.
Lijkt me ook duidelijk.
Maar volgende week is 't vast weer een andere...
quote:* PingPong checkt Zanderrrs ondertitel: Maak er een mooi feest van...
Op maandag 16 juli 2001 02:29 schreef Zanderrr het volgende:
'We Can Work It Out' van de Beatles
Is dat uit de Nederlandse vertaling van We Can Work It Out?
quote:In essentie komen je ondertitel en signature wel overeen.
Op maandag 16 juli 2001 02:37 schreef Zanderrr het volgende:
Ow, de ondertitelVolgende keer het hele topic maar lezen...
Rippin' Away dat kennen jullie ondertussen wel, eik een beetje hoe ik ook altijd geweest ben en altijd zal blijven op dit forum.
'I will not go quietly into the night. I will not go silent'
Dat is het zo een beetje. Ja, ja ik heb een grote bek..
Intermission's over Bub, it's time for the main event Sja dat komt eik van mijn werk, last line of defense, when the shit hits the fan, who are you gonna call ??
Pcies mij dus, dus eik, stap allemaal maar opzij ik moet nu aan het werk.
Nee dat is geen arrogantie, dat is en was mijn werk...
Ja en die andere. Omdat men eerder vraagt dan men leest, terwijl er zo veel info instaat.
Aleen jammer dat het plaatje nu niet werkt.
[Dit bericht is gewijzigd door hessel op 16-07-2001 09:34]
quote:<-- Ondertitel
Op maandag 16 juli 2001 10:26 schreef _NosferAtu_ het volgende:
een ijzersterke quote van Nine inch nails - The perfect drug (ja das muziek ja)
|
| Signature
\/
quote:
Op maandag 16 juli 2001 20:11 schreef speknek het volgende:
<-- Ondertitel|
| Signature
\/
quote:Wat wil je hier nou mee zeggen?
Op maandag 16 juli 2001 20:25 schreef speknek het volgende:[..]
Mijn ondertitel? Ik weet niet, als het maar een vreemde taal is en iets geleerds uitstraalt.
quote:
Op maandag 16 juli 2001 20:29 schreef speknek het volgende:
*hap*
Ik wil zeggen dat je je signature aan het verklaren bent
Sig: Een jaar of tien geleden wilde er nog wel eens zo een late night infomercial langs komen over een soort turbokrultang. In het "toneelstukje" vooraf jammerde een vrouw aan een kaptafel deze onsterfelijk belachelijke zin.
Mijn userpic is een combinatie van een Monitor, of eerder een TV (Zie de antennes) en een duik bril (Zie de ogen) Aangezien mijn twee grote hobbies Duiken en Puteren zijn lijkt mijn userpic wel op z'n plek.
En dan nu de ware aard van de ondertitel. Wat doe je onderwater met een PC op je nek? Prcies, verzuipen........ BLUB
qoute van een held uit de filmgeschiedenis: ELmer J Fudd.
quote:Ik kan me een leukere van jou herinneren.
Op donderdag 02 augustus 2001 15:00 schreef Atrimar het volgende:
Inmiddels weer eens veranderd.qoute van een held uit de filmgeschiedenis: ELmer J Fudd.
Sig: Een songtitel van een song uit de tekenfilmserie Generation O!. En hoe waar (ben zelf man, dus )
Nirvana - Very Ape ("In Utero")
quote:Dit is natuurlijk mijn Sig....
Op donderdag 02 augustus 2001 15:20 schreef FooFighters het volgende:
Mijn ondertitel is een stukje waanzinnig goeie tekst uit:Nirvana - Very Ape ("In Utero")
Mijn ondertitel slaat op Dave Grohl (drummer van Nirvana) die nu frontman is van FooFighters !!!!
en ja....... Hij rocked verder!!!!!
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 15:01 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik kan me een leukere van jou herinneren.
Signature; spreekt voor zich..
Ik zat eens in een formeel gesprek, met nederelanders overigens, en die begonnen door een politie sirene, die ze buiten hoorden, zwaar te ouwe hoeren. Ik uit mijn verhaal, zij niet meer stil te krijgen.
Toen knalde ik deze zin er maar tegen aan, die ik ooit eens ergens had gehoord...
Het was overigens wel meteen stil.
Achteraf vroeg er eentje, bedoelde je met 'sounds' die sirene of ons?
Dat heb ik in het midden gelaten. De boodschap was duidelijk geloof ik
Mijn vriend en ik gebruiken allebei hetzelfde account omdat we gek worden van al die verschillende inlognamen overal. En daarbij geeft het wel leuke situaties als men niet weet wie er nu weer aan het typen is.
quote:en
Op vrijdag 03 augustus 2001 12:01 schreef Sony het volgende:
Ach lijkt me toch duidelijk?Mijn vriend en ik gebruiken allebei hetzelfde account omdat we gek worden van al die verschillende inlognamen overal. En daarbij geeft het wel leuke situaties als men niet weet wie er nu weer aan het typen is.
uit: Naakt zwemmen/zonnen enz...
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:39 schreef Orthello het volgende:[..]
Gaan we samen? Dan val ik niet zo op als gluurdeer
Shit
* Orthello loopt met staart tussen de benen naar het raam
en neemt de zielig-uit-het-raam-kijkend-naar-de-lucht modus aan.
Maar als het je gerust steld kan ik je wel vertellen dat ik achter de opmerkingen van hem sta en als je niet alleen was geweest dan hadden we misschien wel samen kunnen gaan. Volgende keer beter
Sig: Uitspraak van opper-cynicus Avon uit Blakes7.
Signature: Door ons worden van u video-opnames gemaakt die alleen ter herkenning intern door ons gebruikt worden.
Laatste zin van het huisregelement van de disco waar ik werk.
IK WIL MIJN NICKNAME !!
13-04-2000
01-01-2001
11-09-2001
06-04-2002
quote:waarom die topic kick
Op maandag 20 mei 2002 19:50 schreef witste het volgende:
Gewoon deze, wel een leuke naar mijn mening....
quote:6 mei dan nog altijd he.
Op maandag 20 mei 2002 20:37 schreef Sitethief het volgende:
dit denk ik :06-04-2002
Stukje uit Hans Teeuwen!!
quote:Dat is je signature
Op maandag 20 mei 2002 21:05 schreef OviivO het volgende:
Mijn ondertitel:Stukje uit Hans Teeuwen!!
Mijn sig: Stukje van Bert Visscher, over Stoned Zijn, echt een geweldig stuk
Spreekt voor zich dat dat niet voor posts buiten onzin geldt
quote:Idd
Op maandag 20 mei 2002 21:50 schreef Charys het volgende:
welke ondertitel
Iemand suggesties voor mijne?
quote:Inspiratieloos?
Op donderdag 23 mei 2002 21:51 schreef roeth het volgende:[..]
Idd
Iemand suggesties voor mijne?
Maar ik zal ook ff de mijne verklaren:
Ondertitel: Da NJH
NJH zijn mijn initialen
En mijn signature:
I am ready to meet my Maker. Whether my Maker is prepared for the great ordeal of meeting me is another matter...
Dit is een citaat van Winston Churchill wat ik wel op mij toepasbaar vond
Maar mijn signature is een quote van Homer Simpson
quote:Helga !!
Op vrijdag 24 mei 2002 02:33 schreef Helga het volgende:
Mijn ondertitel is vrij serieus doch ironisch...Liefs en toch blij om terug te zijn,
Helga
quote:Ja! En lees ook mijn ander topicje even... niet dat het wat bijdraagt tot de discussie maar toch.
Op vrijdag 24 mei 2002 02:53 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Helga !!
Sorry, offtopic,
Helga
Do you believe in what you see sluit leuk aan bij plaatje van mijn linkeroog. Bovendien geeft het aan dat niet alles wat je ziet ook zo is. Veel mensen staan daar niet bij stil, denken daar niet over na en vullen van alles zelf maar in. Vandaar mijn vraag aan jou: do you believe in what you see? Ik niet, in ieder geval.
Wasting my time in the waiting line is ook persoonlijk. Ik sta op dit moment in de wacht (nee, niet telefonisch) en heb het gevoel dat ik mijn tijd verdoe. Maanden vliegen zo voorbij en er lijkt niks te veranderen. Ik kan niet doen wat ik wil en dit kost me teveel tijd. Tijd die ik niet aan wachten wil besteden. I'm wasting my time aan waiting.
Er zijn overigens in totaal 5 seizoenen geweest van deze meesterlijke serie die ik steeds meer ben gaan waarderen. Mensen die ermee geintroduceerd willen worden zijn helaas net een dagje te laat: gisterenavond zond RTL 5 namelijk de TV film "In The Beginning" uit, die was bedoeld als prequel voor de serie. Niet getreurd: hij is ook beschikbaar op DVD.
Deze film heb ik op de mavo een keer gezien, ik was de enige die em snapte
who's next..?
[ Muzi a zeny jsou dva ruzny zivocisny druhy... ] - Fantastische uitspraak uit de Tsjechische film 'Samotari' (The Loners). Vertaald: Mannen en vrouwen zijn twee verschillende soorten dieren. (Ain't that the truth!)
[ Ich brauch' dich doch auch nicht mehr als du mich... ] - Uit een nummer van de soundtrack van de Duitse film Lola Rennt
[ Rage Against The Machine - You Are NOT A Slave! ] - Rage Against The Machine saying it like it is...
[ Irriducibili: Mentalita Ultras! ] - Harde kern van SS LAZIO
quote:Eventjes een stukje fok-historie tussendoor.
Op maandag 2 juli 2001 23:15 schreef Arjeninho het volgende:
Dit topic is er vast al eens geweest maar ik probeer het nog maar eens.Mijn ondertitel: I'm your #1 so why try harder
Hoe kom ik eraan? Ik heb het van de videoclip van Fatboy Slim, Right here right now. Je ziet in die videoclip een dikkerd met een t-shirt aan met die tekst. Mooi nummer, mooie clip, goede artiest, ik vond de spreuk wel droog. Vandaar.En jullie?
Zie hier een topic aangemaakt door mijn allereerste account!
quote:Dat is nu dus anders:
Op vrijdag 24 mei 2002 02:12 schreef victorinox het volgende:
Ik heb geen ondertitel.Maar mijn signature is een quote van Homer Simpson
Mijn ondertitel:
Big, fuck-off shiny ones
Dat is een klein gedeelte van een quote uit de film: Lock, Stock and Two Smoking Barrels.
quote:Mijn sig.:
Also, I think knives are a good idea. Big, fuck-off shiny ones. Ones that look like they could skin a crocodile. Knives are good, because they don't make any noise, and the less noise they make, the more likely we are to use them. Shit 'em right up. Makes it look like we're serious. Guns for show, knives for a pro.
quote:wat begrijp je niet aan dat vallen geen pijn doet maar neerkomen wel
Dit topic is er vast al eens geweest maar ik probeer het nog maar eens.Mijn ondertitel: I'm your #1 so why try harder
Hoe kom ik eraan? Ik heb het van de videoclip van Fatboy Slim, Right here right now. Je ziet in die videoclip een dikkerd met een t-shirt aan met die tekst. Mooi nummer, mooie clip, goede artiest, ik vond de spreuk wel droog. Vandaar.En jullie?
alles pakken waar ik bij kan
moet er opeens aan denken dat ik ooit een verklaar je avatar topic heb gemaakt, ff omhoog kicken
:edit: anders vergis ik me altijd in ondertitel/signature
[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 06-01-2004 21:49]
Is een uitspraak van Oprah In een van haar uitzendingen had ze het erover dat mensen de meest beledigende dingen zeggen en als ze deze zin eraan toevoegen er nog mee weg kunnen komen ook. Gevolgd door een compilatie van Oprahgasten die zich er schuldig aan hadden gemaakt. Een soort NOFI dus maar dan op zijn Oprahs...
Edit: Ohja, quote uit Ice Age, voor al mijn stalkers
[Dit bericht is gewijzigd door Pizza_Shooter op 06-01-2004 21:33]
quote:HO! STOP!
quote:Nehee, wel ondertitel. Dat was mijn account. En wat ik later als signature gebruikte, was tijdens het openen van dit topic m'n ondertitel.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
HO! STOP!
Een klein misverstand mensen, je ondertitel is eigenlijk dat stukje tekst onder je username, wat de TS bedoelt is eigenlijk je signature. Ik meld het maar ff.....
Ondertitel wordt gevraagd, en is het praatje onder je nickname.
quote:Ondertitel is ondertitel, nx mee te maken.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:HO! STOP!
Een klein misverstand mensen, je ondertitel is eigenlijk dat stukje tekst onder je username, wat de TS bedoelt is eigenlijk je signature. Ik meld het maar ff.....
dat kan ik zelf ook wel.
Quote van Monthy Python. Omdat ie waar is staat ie hieronder
quote:die laatste is bewonderingwaardig
Op woensdag 7 januari 2004 09:41 schreef Bastard het volgende:
Bij mij is het een quote van Hans Teeuwen.. en een quote van een mod.
Nu ook leverbaar in zwart wit is gewoon een verwijzing naar het fok fotoboek waar ik een zwartwit foto heb geplaatst van mezelf omdat ik commentaar kreeg dat ik zo boos keek op de foto die ik er eerst had geplaatst
[Dit bericht is gewijzigd door Tan op 07-01-2004 09:55]
mijn SIGnature staat hieronder:
en mijn signature is de meest essentiele vraag op elk moment op de dag !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |