quote:Wel frappant dat bij Bush fouten onmogelijk waren -> hij was eerste, dus is het ook de eerste stip
Op zondag 18 januari 2004 15:00 schreef pberends het volgende:[..]
LOL
![]()
![]()
Idd slim om de 2 rijen naar het midden te laten wijzen
quote:Nee, niet klaar. Het is echt geloofwaardig.
Op zondag 18 januari 2004 14:53 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ja daaaaaaaaag. De pijl wijst precies naar het goede gaatje. Als je dat niet ziet dan ben je gewoon dom. Klaar.

Hier zie je dat Buchanan echt heel veel stemmen heeft gekregen in 1 county. Aangezien de volgorde van de lijst bij elke county veranderd, en dus Palm beach de enige county is waarbij de volgorde zo is dat Buchanan eventuele fouten van mensen kan incasseren.
Natuurlijk zijn de mensen dom dat ze niet goed keken, maar domme mensen moeten ook hun stem kunnen uitbrengen op de voor hen juiste kandidaten.
quote:Das wel waar, maar moet je naar die andere grafiek kijken. Precies in dat district had die mafkees 1000 hoger
Op zondag 18 januari 2004 14:53 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ja daaaaaaaaag. De pijl wijst precies naar het goede gaatje. Als je dat niet ziet dan ben je gewoon dom. Klaar.
quote:Die paar duizend stemmen waren dus het verschil wat nodig was om Gore te laten winnen
Op zondag 18 januari 2004 15:01 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee, niet klaar. Het is echt geloofwaardig.
Hier zie je dat Buchanan echt heel veel stemmen heeft gekregen in 1 county. Aangezien de volgorde van de lijst bij elke county veranderd, en dus Palm beach de enige county is waarbij de volgorde zo is dat Buchanan eventuele fouten van mensen kan incasseren.
Natuurlijk zijn de mensen dom dat ze niet goed keken, maar domme mensen moeten ook hun stem kunnen uitbrengen op de voor hen juiste kandidaten.
http://www.news4jax.com/politics/2765403/detail.html
Morgen grote dag dus... Tijd voor een extra draadje?
Waarom geeft Clark niks uit?
quote:Hoofdstuk 1 Michael Moore - Stupid White Men:
Op zondag 18 januari 2004 14:25 schreef Sidekick het volgende:[..]
Heb je hier een bron voor? Hier had ik nog niet van gehoord.
Ik som op:
quote:Katherine Harris leider van de verkiezingscampagne van Bush in Florida. Zei betaalde 4 miljoen dollar aan Database Technologies dat daarvoor lijsten met stemgerechtigden moest doornemen en iedereen daaruit moest verwijderen die ervan 'verdacht' werd een strafblad te hebben. Wat in de praktijk neerkwam op 40% van de zwarte bevolking in Florida. Omdat niet alleen de namen van duizenden zwarte burgers die een strafblad hadden verwijderd werden, maar ook van duizenden zwarte burgers die van hun leven nog nooit een misdrijf gepleegd hadden - en van duizenden stemgerechtigden die alleen overtredingen hadden begaan.
Als 80% van de relevante informatie overeenstemde met iemand met een strafblad mocht de persoon verwijderd worden. Dus als het sofinummer op een paar getallen hetzelfde is mocht hij verwijderd worden uit het bestand.Nog eens 8000 inwoners van Florida werden van de kiezerslijst gegooid doordat Database gebruikmaakte van een valse lijst die door een andere staat was aangeleverd, een staat die beweerde dat alle namen op die lijst toebehoorden aan mensen die in het verleden een gevangenis hadden uitgezeten en die daarna naar Florida waren verhuisd.
Geen enkele media in Nederland berichte over de schandalen, de BBC moest het nota bene onthullen.Ook werd in het nieuws van 8 uur bij FOX News Channel gezegd dat Bush de winnaar was, maar in Florida waren ze helemaal nog niet klaar met tellen. De andere omroepen renden allemaal achter Fox aan, bang dat mensen zouden denken dat ze traag waren. Wie was de baas bij Fox die besloot om het nieuws in de 8 uur journaal te brengen, terwijl de tellingen nog lang niet klaar waren en het verschil miniem was.
Dat was John Ellis, de volle neef van George W. en Jeb Bush.De wet in Florida zegt dat stemmen uit het buitenland alleen meetellen als ze op de dag van de verkiezingen geschreven en verstuurd zijn. Volgens de Times geschiedde het 'toeval' , dat duizenden stemmen van militaire basissen uit het buitenland, pas waren ondertekend dagen na de verkiezingen. Zaterdag morgen 9 December 2000, ontving het hooggerechtshof het bericht dat de hertellingen steeds gunstiger uitvielen voor Al Gore, ondanks al het gesjoemel van het Bush kamp. Vandaar dat een republikeinse rechter de hertellingen liet stilleggen. Palm Beach county was misschien wel het ergste voorbeeld van de grootscheepse wijze waarop het recht van iedere kiezer om zijn stem op de juiste manier uit te mogen brengen met voeten werd getreden. Dit vanwege het 'vlinder' -stembiljet, waarop je gemakkelijk op de verkeerde kandidaat kon stemmen, omdat de namen en de hokjes niet op dezelfde hoogte afgedrukt stonden op twee verschillende, overvolle pagina's. En dus schat Palm Beach Post dat duizenden, voornamelijk bejaarde zwarten en bejaarde joden, dachten dat ze Al Gore stemden maar ondertussen Pat Buchanan stemden. Zelfs Buchanan kwam op tv vertellen dat het godsonmogelijk was dat die kiezers op hem hadden gestemd.
quote:ajaxnews
Op zondag 18 januari 2004 15:05 schreef JB80 het volgende:
Ook mooi:http://www.news4jax.com/politics/2765403/detail.html
Morgen grote dag dus... Tijd voor een extra draadje?
quote:Zouden sunk costs zijn.
Op zondag 18 januari 2004 15:06 schreef pberends het volgende:
Waarom geeft Clark niks uit?
Nee, ik heb geen idee.
quote:Mag je niet zo zeggen.
Op zondag 18 januari 2004 15:01 schreef Sidekick het volgende:Natuurlijk zijn de mensen dom dat ze niet goed keken, maar domme mensen moeten ook hun stem kunnen uitbrengen op de voor hen juiste kandidaten.
quote:Komt de beste man niet uit die staat zodat hij daar juist veel stemmen heeft? En ik vind het nog steeds de schuld van die mensen zelf als ze het verkeerd hebben gedaan. Daarnaast kan het voor andere staten precies andersom opgaan omdat de volgorde overal anders was.
Op zondag 18 januari 2004 15:01 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee, niet klaar. Het is echt geloofwaardig.
quote:Nou dat is nogal generaliserend, stigmatiserend en ronduit racistisch van Micheal Moore. Micheal Moore is een racist! Maar hij steunt niet Dean maar Clark. Dus zo links is hij niet.
Katherine Harris leider van de verkiezingscampagne van Bush in Florida. Zei betaalde 4 miljoen dollar aan Database Technologies dat daarvoor lijsten met stemgerechtigden moest doornemen en iedereen daaruit moest verwijderen die ervan 'verdacht' werd een strafblad te hebben. Wat in de praktijk neerkwam op 40% van de zwarte bevolking in Florida
Trouwenssss... Was Clark geen voormalig fan van Bush.
quote:Dit zijn de primaries. De echte battle moet nog komen ná de primaries.
Op zondag 18 januari 2004 15:06 schreef pberends het volgende:
http://edition.cnn.com/ELECTION/2004/special/president/fec/index.clark.htmlWaarom geeft Clark niks uit?
quote:Ik heb altijd geweten dat linkse mensen dom waren.
Op zondag 18 januari 2004 15:01 schreef Sidekick het volgende:
Sorry, maar ben tijdje weggeweest dus eventjes weer op het juiste niveau komen...
quote:Ja, tot de verkeerde keuze van de oorlog.
Op zondag 18 januari 2004 15:09 schreef JB80 het volgende:[..]
Nou dat is nogal generaliserend, stigmatiserend en ronduit racistisch van Micheal Moore. Micheal Moore is een racist! Maar hij steunt niet Dean maar Clark. Dus zo links is hij niet.
Trouwenssss... Was Clark geen voormalig fan van Bush.
quote:Maarrrr dat impliceert toch dat hij voor de rest (economisch stimulans, binnenlands beleid, onderwijs, gezondheidszorg) met Bush eens was. Terwijl Moore, die hem 'endorset' al lange tijd de gefrusteerde communist zit te spelen?
Op zondag 18 januari 2004 15:12 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ja, tot de verkeerde keuze van de oorlog.
quote:Dat was op het gebied van de oorlog bedoel ik. Andere gebieden zijn ze het volgens mij niet echt eens.
Op zondag 18 januari 2004 15:13 schreef JB80 het volgende:[..]
Maarrrr dat impliceert toch dat hij voor de rest (economisch stimulans, binnenlands beleid, onderwijs, gezondheidszorg) met Bush eens was. Terwijl Moore, die hem 'endorset' al lange tijd de gefrusteerde communist zit te spelen?
Overigens vond Clark het geen probleem om bommen te gooien op de stuk onschuldigere Serven.
Vreemde en bijzonder hypocriete man, deze Wesley.
Ik walg nu al van die man.
Geef me dan maar Edwards of Dean. Die zijn tenminste charismatisch.
[Dit bericht is gewijzigd door JB80 op 18-01-2004 15:19]
quote:Wat beweer je nu?
Op zondag 18 januari 2004 15:13 schreef JB80 het volgende:Terwijl Moore, die hem 'endorset' al lange tijd de gefrusteerde communist zit te spelen?
quote:Ach nee, overdreef ik?
Op zondag 18 januari 2004 15:19 schreef Bluesdude het volgende:-Moore is een communist
quote:Ben jij dan een gefrustreerde fascist ?
Op zondag 18 januari 2004 15:23 schreef JB80 het volgende:
Ach nee, overdreef ik?
quote:Zijn standpunt is dat regimes die de mensenrechten schenden weg moeten, zo nodig met oorlog, maar dat Irak de verkeerde oorlog op de 'wrong moment' was.
Op zondag 18 januari 2004 15:18 schreef JB80 het volgende:
En onnodig om te herhalen dat Wesley het nodig vond om bommen op Belgrado te gooien zonder steun van de VN. De pot verwijt de ketel dus.Ik walg nu al van die man.
Geef me dan maar Edwards of Dean. Die zijn tenminste charismatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |